✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
crunchi
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. gen. 10, 2017 9:03 pm

Capseta jo aqui no entro, només he parlat del desinterés que et provoca com a persona quan algu et diu que no vindra a tu o que anirà a la competencia. Si hi ha algu que treballa de cara al public ja m'entendrà. Ja he dit que cadascu fa el que li convé, pero dic que entenc que la llevadora no mostri gaire interés si li dius q vas per mutua. Es que per mi és super comprensible i és d'esperar aquesta reacció, aixi que no li donaria mes importancia de la que té, al cap i a la fi, es pur tràmit. Fins i tot per mi les visites amb SS son pur tramit. Us dic com ho veig jo, pero esta clar, q per opinions els colors. :-()-) pero pq redberry vegi diferents punts de vista.

El que comentes de la roba, entenc que el body va a sota del conjunt que li vulguis posar a sobre. Entenc que és per si s'embruta, li canvies el body, pero el conjunt es pot aprofitar (o no, depen del desastre). I suposo q depen d'on vagis tambe.... si aneu al super poder va amb el body "y andando" o be, si aneu a una boda que el mudaràs mes, per dir algo. Diferencia entre body i pijama suposo q es els colors i aixo, pero vaja....no crec q sigui important no. El tema de l'estiu es que tens molta llibertat i es necessita poca roba en general. Diferent a l'hivern, crec q necessitarem molt mes!!!!

Vaig trobar un blog d'una mare q ho explicava molt be..... aviam si el recupero i us el passo!!!!!
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. gen. 10, 2017 9:07 pm

Mira es aquest, www.unamadremolona.com
Deixo el link concret on parla de la roba. :ok:

https://unamadremolona.com/2013/10/15/diccionario
Imatge
xinxa
:: poltre
Entrades: 635
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dc. gen. 11, 2017 7:32 am

Noies bon dia! Us escric ràpid només per intentar-vos resoldre el tema bodis / pijames / roba carrer... (tot i q el mini xinxet és d'hivern, demà fa 3 anys!!! I per tant tampoc sé les capes de roba que han de dur a l'estiu).

Bodi. N'hi ha de màniga llarga, curta i tirants. Es posa sempre sota la roba i el dirant fins pràcticament quan deixin el bolquer. És la roba que té aquells crecs al cul. Al minixinxet a l'estiu no n'hi posava, ja tenia 6 mesos, ara nose que haurem de fer.

Pijama. Al néixer ell en ple hivern, anava dia i nit amb pijamets els primers dies / mes. Penseu que canviar a un recent nascut és un conyàs, per ell i per nosaltres (q no sabem ni com agafar-lo), per tant, com menys canvis millor (opinió personal eh!). Ja us dic q el meu anava amb pijama, però clar, dins el cotxet anava tapat i ben just se li veia la cara. Ara suposo q optaré per pijames / conjunts més monos i que li puguin servir pel carrer i per dormir. Nosé el temps que han d'anar amb màniga llarga quan neixen, però no crec que sigui més d'una setmana. Un consell, pijames de dues peces són millors que els sencers! És més fàcil canviar el bolquer i curar el melic.

Roba carrer. Ja us dic q jo intentaré buscar roba carrer / pijames, per no marejar-lo tant canviant de roba. Doneu una ullada a les webs de micu micu i petit oh i ja veureu la monada de conjunts que tenen!!!

Feliç dia!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
RedBerry
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dc. gen. 11, 2017 9:18 am

Bon dia!

13

El tema de la SS, estic contenta perque en principi les proves que vull fer no m'ha possat impediments a fer-les alla,soposo que per protocol tens que anar de x setamanes perque sino no li deixa programar tant endevant. Va ser maca la llevadora, i en el fons entenc que aixi no saturen. Tambe em va agradar que em digues varios cops que si canvio d'opinio i vull anar a la ss que sempre estic a a temps, aixi que vaig sortir contenta. Seguixo pensant per aixo que la recepcionista es una mala pecora i gens profesional. Pero a partir d'ara programare per telefon per no tenir que veure-li la cara.

roba bebe Gracies per tots els consells xinxa! Menos mal que tenim una repetidora que ens dona consellets a les primerenques. Si que habia passat per les botigues de roba a veure la robeta tant mona, pero no me plantejat quantisimes coses diferents ens faran falta! Em tindre que possar les piles perque estic super verda! Pero quan veig aquestes llistes tant llargues de coses, penso pffff i ja :-o00m A vegades penso que vaig super despreocupada, amb el que m'agarada tenir-ho tot controlat. La panxu m'esta canviant :content: :content:

crunchi Quines ganes que ens expliquis que tal la experiencia de la eco! Segur que genial >.-<:

sintomes Continuo amb el cariban, nomes em queden 4 pastilles, espero poder tirar amb les que tinc i que s'en vagin ja les nàusees. El refredat ja casi be del tot, em començo a notar amb mes energia, a ratets. :ok: :ok: Per la nit quasi sempre m'he deixecar a fer pipi, pero abans tambe amb passava.

Com esteu ??? :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. gen. 11, 2017 12:07 pm

11+6 :-())

Redberry si, es molt positiu que la llevadora et digués que podies anar sempre q volguessis. :ok: anims amb els simptomes i el refredat!!!

Xinxa merciiii x la info!! Aixi q creus, comprem 1 pack d maniga llarga de talla 0 i despres ja bodies de maniga curta???? Pero es el q dius, tampoc masses no? Pq a l'agost pobret tindra calor no? Crec q n'agafare uns quants d m. Curta de talla 1 ja directament. Lo del micu micu m'encanta, pero voldria anar a la fabrica a Igualada.... tu hi has anat mai?? Felicitats al minixinxet, que bonic 3 anyets ja!!!! :oset: ja li heu dit q tindra un germanet/a??

Ego total

Nenes ECO 12s superada!!! >.-<: estic mooooolt contenta!!!!! Ara us faig la crònica!!

M'ha sorprès lo rapid que ens han cridat, no hem hagut d'esperar ni 5 min a la sala d'espera. La sala tenia llum tenue, cosa que agraït, fa menys cosa despullar-se jejeje tot i q jo ja anava taaaaan nerviosa, q volia fer-ho ja i treure'm-ho de sobre!!! ja sabeu q porto uns dies pensant coses negatives, aquest mati he arribat a pensar "i si em diuen que no ha crescut, o que s'ha parat el procés?". Estava en aquest punt de negativitat, ostiable, ho sé :ufs: ((espero deixar aquesta negativitat enrera, que crec que siiiii pq ara estic on fire!!! :b-))) )).
Aixi que res, m'estiro a la camilla amb ganes de que em digués algo el metge!!! M'ha fet primer eco transversal de la panxa, despres vaginal i un altre cop a la panxa. Mireu q us dic que prefereixo la vaginal, pq a la panxa m'apretava moltiiiisssim!!!! Diu ara sentireu el batec del cor, i encen la maquina i silenci, no sentiem res, m'he cagat aqui!!!! Despres si, se sentia el batec. Diu molt be, normal. Tota l'estona li anava dient a la infermera "no se que normal", "apunta normal".... finalment ens diu que tot esta correcte, el cor, els ronyons, l'esquena, els peus, les mans....!!!!! :b-))) El plec nucal crec que ha dit 1,87 sino recordo malament. La meva parella li ha preguntat si podiem saber que era, nen o nena, el home s'ha molestat una mica i li ha dit q "ara estavem mirant coses mes importants que aixo", toma zasca!!!! ;-))) Pobre, el meu marit no sap quan et diuen el sexe jajaja I despres el metge diu de moment sembla NEN :cnen: pero fins la propera eco no ho sabrem del cert. >.-<: Llavors ja m'ha fet vestir, m'ha dit q els resultat del triple screening "han sortit be, de baix risc, no hauras de fer (textualment) CAP PROVA RARA", i jo com una panfila "ahhhh valeeee merciiiii". Ens ha donat ls fotos i el informe, i cap a casa. Ha durat tot 20 min. I he sortit taaaant contentaaaaaa!!!! M'he tret un pes de sobre ben gran!!!! Quan m'ha dit aixo dels resultats del TS he respirat alleujada!!!

I res, el meu marit esta super content, diu q ell vol nen, si. Em sembla q mai ho haviem parlat aixi tan clar. A mi, tot i q soni a topic, m'és igual, que vingui be i estigui sa. Tant si es nen com nena, em fara il.lusió igual. I hem parlat de noms, el nom q ell em proposen no m'agrada, i els dos q li he proposat jo si q li han agradat. Aixi que crec que no ens serà taaaan dificil com jo m'imaginava!!!!

Ais nenes, ara si q si, aixo va de debó!!!!! Estic q salto d'alegria!!!! Jo, sense apenes simptomes (molt de pipi i mes gana q de costum), q apenes em veig panxa (vaig amb el boto descordat dels texans pero NO estic tan inflada cm fotos d noies que veig q estan com jo per instagram...). I aixo va de debo!!!!! >.-<:

Espero q vosaltres estigueu be tambe!!! Ja explicareu!!!! :-()-)

Una abraçada
Imatge
capseta
Entrades: 664
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dc. gen. 11, 2017 2:05 pm

Holaaa!!

Crunchi, me n'alegro molt de que hagi anat bé la eco!!! I TS baix risc, ole ole!!! Jejeje que guai que el teu marit estigui tant content pel sexe del bebe, tot i que encara no es segur. Per cert, sobre lo de la llevadora SS, que a vegades es cosa dels textos escrits que noe s nota el to i tal, pero em semblava com que et senties "atacada" o "confrontada" per mi (puc ser jo que malinterpreto, eh? Hormones!!), pero que no era la meva intencio, nomes parlava en general del sistema corrupte en el que vivim, i els treballadors públics fem el que podem, en general pensant en els usuaris, jo ho veig també com a mestra. I me n'alegro molt de que estiguis tenint tant bona experiencia amb els treballadors que treballen amb tu i les poques esperes, jo de la llevadora no em puc queixar, i de la ginecologa que em va atendre ja m'han explicat des de diverses fonts que és ella que és una mica pocasolta.

Redberry, jo tambe estic diferent, soc molt controladora i sí, tinc força coses mirades i intentant tenir-ho sota control, però està molt més agobiat el capseto que jo!! Que si al febrer farem una obra de l'habitació petita, que quan arribi la enna estigui tot fet, que necessitem aixo i allo... que comencem a mirar noseque... un quadre!! Fa molt riure i m'enorgulleix que estigui al cas i intenti ser super responsable.

Xinxa, gràcies per l'explicació, però acabaré de ser pesadeta... el conjunt que li vam comprar nosaltres per primera posada és de petit oh de dues peces mes barret, llavors a sota hi hem de posar un body? Ens n'han regalat un altre similar pero es nota que el coto no és tant finet (els petit oh son una passada), i entre allo i body ho veig molt, pero clar.... son tant indefensos! I soc tant novata!! I no vull a la familia i coneguts donant mil opinions, prefereixo anar aclarint-me amb antelacio.

Nenes.... que els passa a les panxes?? A mi em creix per dies!! I no son gasos ni restrenyiment!!! :-())
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

EntradaAutor: Nuvolmagic » dc. gen. 11, 2017 2:20 pm

Hola noies!
Us vaig llegint perque em toca al juny i al post de juny no hi ha moviment. Com veig que teniu dubtes amb el tema roba us comento ja que el meu fill va ser de finals de juliol.
Realment el pijames finets de cotó de maniga llarga no sels posa mes d una setmana, al menys durant el dia, potser al vespres si refrescava li posava un pijama molt finet. Penseu que fa molta calor, el meu suava moltíssim, portava només samarreta de maniga curta i pantaló curt, o només un bodi de maniga curta, tot de cotó i si per les nits surtiem amb una toquilla de cotó ja feiem. Vaja aquesta es la meva experiència i la de moltes mamis que vam concidir al juliol, espero que us serveixi :-()-)
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dc. gen. 11, 2017 8:35 pm

Bona nit

Ho faig soso que estic desde la tablet

Crunchi quima emocio la eco! Que be que surtis tot ok! I ja tant donat els resultats del ts i tot que rapido! Quina enveja que et diguesin que es veia nen! Us ho han dit a gairabe totes el sexe que sembla. Estara ple de nens juliol de moment, jejej

NUVOLMAGIC Benvinguda! Que be una mare repetidora amb consellets que sempre van molt be! Si ens has llegit ha haures vist que les primerenques estem molt verdes.

Pet ons
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. gen. 11, 2017 8:37 pm

Capseta noooo per a res!!!! Simplement volia donar la meva opinió del tema SS. Jo si q estic contenta amb la SS (pel que jo he vist al meu CAP o Hospital) i volia dir-ho pq la gent tingui mes punts de vista. Evidentment hi ha de tot, com a tot arreu, pero si hi ha coses bones, tb s'han de dir. :-()-)

Tema roba: jo crec Capseta q segurament a l'estiu li posaras el conjunt sense body a sota, no? A no ser a ppis de juliol o a la seva primera setmana de vida, q potser els bebes tenen fred...??? Que algu confirmi please.....

Quina liada noies, pq segons com penso q tirare de bodies i pantalonets i samarretes curtes i au. He pensat q bodies d m. Llarga NO li comprare, esperare a que me'n deixin, pq bodies d talla 0 de m. Llarga en tenen tots els bebes (parlo dels amics q ens deixaran cosetes dels seus fills), en canvi bodies d m. Curta d talla 0 nomes en té aquells que han tingut els bebes a l'estiu, no?

He anat a mirar botigues i no m'he quedat res. El q tenen d rebaixes d crio quasi tot es de hivern!!!! I clar, a saber com sera s gran o petit els nostres nens al hivern no? Crec q no val la pena comprar ara pel hivern q ve.....CREC!!

Nuvolmagic benvinguda, passa't per aquinquan vulguis, i no et tallis, explica'ns cosetes!!!!! Com estas, com et trobes???

Que tal esteu la resta????

Tema panxa

He vist per internet que de la setmana 12 a la 13-14 la panxa surt de cop... nose, poder si q m'esta creixent!!!! A vegades penso que si, a vegades penso q no n'hi ha per tant, a vegases em comparo x fotos d'altres panxus de noies d Instagram i penso q jo no tinc res....!!!! Cada dona es un mon, ja se q no he de comparar, pero aquests dies de rayada mental m'ha sigut dificil..... :-o00m
Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dj. gen. 12, 2017 9:31 am

Bon dia!!!

13+1

Tema panxa Estic notant el que dius crunchi, sobre tot a la nit, tinc un munt de panxu, i si m'ho proposes podria amargarla una mica, pero paso, perque em cosa com el doble, que quan no tenia panxu.
Encara no esta dura, pero suposo que quan pasin els mesos anira creixent mes :love: :love: :love:

cotxet Recupero aquest tema, a mi m'agradan els de la chicco, perque hi ha dos models que m'han cridat l'atencio per internet. Ahir a ma mare si li va ocurre buscar una botiga de la marca per anar a veurel, el cas es que hi han al diagonal mar i a la maquinista. Normalment no vaig per aquest centres comercials, pero com sera el segon cap de setmana de rebaixes em fa una mica enrera perque pot ser locura maxima! Que dieu? :-o00m
Tambe m'agrada algun de la marca bebe confort, pero d'aquesta marca hi ha al nou centre comercial de viladecans i ja li he fet una ullada.

Roba bebe Crec que la primera setmana, o la segona, tots el bebes tenen que anar amb maniga llarga, perque no regulan el calor corporal, i nomes el perden. Que alguna mami repetidora ens ho digui segur. No aprofitare les rebaixes per comprar robeta, si un cas si tinc ganes i em falta alguna coseta aprofitare les de juliol , de talla 0 a lo millor no pero de mes messos si que podrem comprar, a mes a lo millor ja sabem con es de gran.

Com aneu les altres, pink-flower, dolly xinxa??? Bueno i les que no us paseu tambe! :-()) :-())
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 12, 2017 7:23 pm

12s :-())

Tema cotxet
Redberry jo vaig super perduda en aquest tema.... pots posar de quins models concrets parles??
Jo voldria "portejar" els primers mesos i comprar el cotxet mes endavant, pero la meva parella diu que necessites el cotxet igualment per l'accessori aquest de la cadireta que va al cotxe, diu que em cansaré de portar-lo tot el dia a sobre i millor tenir un cotxet per si de cas... a mes fara calor com per dur-lo a sobre tot el dia.a Aixi que no se, ho haurem de mirar si. Pero no en tinc ni idea. No se si aquests amics dels q us parlo em podran deixar el seu carro pq el seu bebe tindra un any i pico pel juliol, potser encara l'utilitzara??? No ho se, ni idea. Vaig molt perduda. Es un tema q el vull deixar per mes endavant, pero clar, tampoc em puc adormir "en los laureles" XD anire agafant idee si ho aneu comentant, i despres aviam que passa.
Aixo q dius dels centre comercial el cap de setmana, si aneu a 1a hora, a les 10h del mati no trobaràs massa gent. Normalment fins a les 12 no hi sol haver gent. A hora punta pot ser horrible si!!!! Pero aquest cap de setmana ja no s'obre el diumenge, tingueu en compte!!!! Aneu-hi dissabte!!! :anec:
Dius que has anat al Outlet de Viladecans???? Quines marques de bebe hi ha? Hi ha botiga de carrets???? Ostres, aixo m'interessa!!!!

Roba bebe
A la web de Privali* hi ha ofertes de Boboli i una altre marca que surten bodis i demes robeta de bebe. Hi ha un kit del gorro, manoples i peucs de recent nascut per 8e q em tenta moltissim!!!!! Pero els gastos envio em tiren enrera.... potser en una botiga fisica tambe ho trobaria.
Hi ha dos coses q m'emprenyen:
1. Que ara a les rebaixes tot es maniga llarga (potser es normal, clar, pero no es el que busco ara i llavors no puc aprofitar les ofertes XD).
2. La mania de moltes marques de fer la roba en tons blau x nen i rosa x nenes. Si, en serio? Encara estem aixi??? No poden posar colors neutres per a tots dos????
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. gen. 12, 2017 7:41 pm

15!!!!

Hola noies!!

Sobre el cotxet, jo tampoc entenc gaire de marques i models, hi ah tant per escollir!! Nomes tenia controlat el bugaboo i el McLaren perque tinc familiars que els han tingut.
Crunchi, no és necessari tenir cotxet per tenir cadireta del cotxe, pots comprar cadireta de cotxe, de fet diuen que son molt mes seures cadiretes que hane stat fetes per ser cadireta que no par un maxicosi que val per tot. Si vols més info pots llegir un grup obert per la izascun sobre "cadiretes a contramarxa, grups d'homologació...".
Nosaltres de fet agafarem cadireta de cotxe especifica, i per cotxet si he de buscar preferiré un cuco (allo que es com un moiss on van estiradets, diuen quee s millor que l maxicossi, que no es bo que hi estiguin gaire estona).
Sobre porteig dependrà del bebe, n'hi ha que els encanta i altres que no ho suporten.... i amb una bona motxilla o ssitema de porteig no tenseprquè cansar-te'n.
Així que ho podeu anar valorant.

Rebaixes/robeta: avui hem anat a rebaixes i he agafat un parell de packs del zara dels que deieu de 9'99 he pensat que algo minim de roba de batalla m'anava bé tenir-ne, aixi que hem agafat un pack de 5 modis maniga curta de 1-3 mesos i un de 6-9 mesos de maniga llarga.
Dels 3 als 6 el temps sera canviant i al no saber la mida... amb aquests dos packs sento que ja tenim algun mínim. Els colors dels packs son prou neutres! I de rpeus comparant amb els d'altres botigues com C&A els he trobat molt bé. Faltaria comparar amb kiabi que em quedava lluny i no hi he anat.
Jo he agafat un altre pantalo premama i uns leggins, i amb aixo ja estaré surtida crec, es que em feia cosa no tenir prou cosa, encara no tenim assecadora i la roba triga en assecar-se i treballar amb nens no és gaire net jejejeje.

Uffff anirem a sopar ja que estic baldada!! Treballar al matí i compres a la tarda m'ha deixat mortaaaaaa.

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
xinxa
Entrades: 635
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dv. gen. 13, 2017 7:50 am

Bon dia noies! Per fi ja som divendres!!!

Primer de tot, Crunchi, m'alegro que anés bé la eco de les 12 setmanes!!! Ara a gaudir de la panxeta i l'embaràs!!!

ROBA NADÓ
Sobre el tema de com vestir el nadó a l'estiu, una amiga, mare l'any passat d'un nen a l'agost, va dir-me que els primers dies bodi màniga curta i robeta de cotó fina, i que al cap d'una setmana, ja el portava amb roba curta i la majoria de dies sense bodi. Així que ja veieu... però no patiu, quan feu les classes prepart podeu preguntar tots aquests dubtes!!! Penseu però, que si a l'hospital fa calor, sempre li podeu treure la samarreta màniga llarga i deixar-lo en panataló llarg + bodi curt. No patiu, que ho farem rebé!!! I per comprar bodis no patiu, sempre en trobareu, vull dir que penso que tampoc cal que ara ho hagueu de comprar tot de rebaixes! Per cert Crunchi, sóc d'Igualada, però no he anat mai a la botiga del micu micu, sempre els he vist al Rec, clar que amb el minixinxet, al ser de gener, no li vaig comprar roba pq era molt fineta, però vaig carregar de mantes, pitetes, bandanes...

COTXET
A nosaltres ens tornaran a deixar el bugaboo camaleon, per nosaltres és excel·lent, això si, ocupa molt espai al cotxe. M'agrada perque el cuco és totalment pla, i per tant, nosaltres que tenim molta família a fora, pot dormir aquí les hores que vulgui sense haver de patir per si dorm en un lloc que no està tot estirat.Quan va fer l'any i mig, aprox, el vam passar al mclaren, i ara, amb 3 anys, els caps de setmana encara el fem servir! Jo penso que el cotxet per a nadons si que es necessita, vaja, jo no em veuria portant-lo sempre en fulard, i menys a l'estiu!!! Podeu mirar el bugaboo bee, que ara té un cuco pla i la gent que el té després ja no compra un cotxet plegable (tipus mclaren) o crec que la pròpia mclaren té un cotxet apte des dels 0 mesos, i després no cal comprar-ne cap altre. Com m'enrotllo, no???

EGO
I avui fem 14 setmanes!!! Els resultats del TS han sortit tot correctes, però ahir, per tranquilitat nostra, vam fer el test prenatal no invasiu, això de ser el segon fill, em fa veure les coses diferents i vaig amb molta més por que en el primer! En fi...

Ostres noies, em sap greu si us atabalo molt donant consells eh! És que ara rellegia la meva última entrada i tot eren consells. Ho sento si us atabalo!!!

Feliç divendres!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dv. gen. 13, 2017 9:59 am

Bon dia!!

13+2

Xinxa Els consells van molt be! M'agrada llegir-los perque vaig super verda. Lo de la amiga que va tenir el fill l'any passat, posava bodi de maniga curta, i a sobre la roba? o nomes el bodi? Que ve que el TS surtis be!!

crunchi Merci pels consells d'anar a les rebaixes, pero dissabtes i diumenges, a les 10 encara estic al llit aprofitant, i mes últimament que no dormo prou be. z2:-) Aixi que a lo millor ho deixo per un altre setmana :content:

COTXET
Els que a mi m'agraden de la chicco son aquests :
http://www.chicco.es/productos/80586640 ... trios.html
Aquest a la drim surt per uns 329€, la idea es deixar el maxicosi sempre al cotxe, el cuco te una ruleta per deixar-ho totalment pla o aixecarlo una mica. La cadirea no es reversible i aixo em tira una mica cap enrera no se si es important del tot aixo. El que busco es que sigui tipus paraigues desde el principi, perque els altres pesan massa i plegat ocupen molt al cotxe. Es mes basic, pero te un preu que m'anima.

http://www.chicco.es/productos/80586640 ... trios.html
Aquest surt per uns 550 aprox, per internet ho he vist. Es molt mes complet, la cadireta es reversible. Te l'aplic aquest perque sigui mes facil de montar al cotxe. Pesa una mica menys tambe, nose amb sembla millor acabat en general. Te detallets que son tonteries pero suman. Aquest es el que mes m'agrada pero el preu... clar es molta diferencia, encara no le vist fisicament.

Al style outlets de viladecans, esta la marca bebeconfort, tenen una mica de tot, cotxet, cadires, trones, esta molt be la botiga, es petita per molt completa. Es com marca propia, jo no la coneixia fins que la vaig veure alla. De preu els cotxets hi ha de tot, pero hi ha alguns be de preu i son tipus paraigua.

Visc en una casa que la planta de baix es el garatge i la primera es on fem vida, i marques com bugaboo o jane, son molt resistents pero tambe crec que son molt mes pesats, a lo millor puc deixar el carreto a la escala, pero si el baby esta adormir ho pujo tot. Tambe conec un cas, que a la guarderia, si volies deixar el carro tenia que ser tipus paraigua per deixar-ho penjat, sino no els podies deixar.
Lo de portejar no ho veig còmode, a l¡estiu fa molta calor, i si vols deixar-ho en un moment determinat algun familiar per x o per i, crec que no es practic. Si vols anar a dinar fora, o a fer un tomb, tambe hi ha que portar bolquers o altres coses.

HABITACIO
No se si us passa com a mi, que on possare al bebe, ara mateix es l'habitació dels trastos, pero de mooolts trastos. Bueno reestructuracions apart. :camio: Nosaltres no volem gastarnos molts calers. i volem obtar per comprar un armari d'aquest que venen com standart una calaixera i un bressol. Ahir vem anar al carrefour i ven veure un armari i una calaixera, que la podriem fer un algo i utilitzatrla de cambiador. Nomes ens faltaria el bressol, que agafariem un blanc, que pega amb tot.
Armari-->
http://www.carrefour.es/armario-de-mela ... 01690074/p
Calaixera-->
http://www.carrefour.es/comoda-de-melam ... 01197114/p
El baul tambe ems va agradar, pero no sabem, de tot el que hem vist en plan conforama, leroy merlin, aki i demes es qualitat preu el millor d'aixo baratet.
Baul -->
http://www.carrefour.es/baul-de-melamin ... 01197116/p
Us ho deixo per si alguna li val d'alguna cosa.

MINIEGO Primer dia que no me pres el cariban perque ahir em va donar la sensacio que no em feia falta i de moment super be! >.-<:

Bueno no despres del super toxo de avui.... :p-) :p-)
Que tingueu molt bon divendres! Petoneets! :-()-) :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. gen. 13, 2017 5:24 pm

12+1
Maretes julioleres que be entrar i veure tot aquests tochooooos!!!
M'encaaaantaaaaa!!!

Roba
He anat al zara, pero per la zona de bodies semblava que hagués passat la marabunta, no quedava res!!! M'he endut l'ultim pack de bodies d m. Llarga talla 0-1. Capseta quina sort que trobessis m. Curta!!! M'he emocionat i he comprat una jaqueta talla 6-9 mesos, uns texans finets amb goma elastica de 9-12 m, i dos samarretes de m. Llarga de 3-6 mesos. He pensat de comprar algo per tenir de cara al tardor-hivern.
Segueixo indignada de la mania de fer rosa per nenes i blau per nens, jo he agafat colors neutres, una samarreta si q te ralles blaves, pero bueno. He pensat compro aixi neutre no vagi a ser q a la eco de les 20s em diguin que s'han equivocat i es nena..., :content: en fi....
Capseta on t'has comprat la roba premama, al h&M???

Cotxet
Teniu raó, nomes anar amb el portabebes no.... hem de mirar el cotxet. Ja miraré aixo q dieu, una cadireta pel cotxe i despres un cotxet q vagi el cuco i la cadireta x mes endavant. Anoto el que poses redberry, aixi il.lustrat em queda mes clar. El segon model q poses m'agrada més, pq el 1r es veu mes de joguina, pero bé, es opinió meva. Nosaltres nose si ens podran deixar algo pq basicament encara no els hi hem comunicat :cnen: pero bueno, per si de cas, vaig agafant idees. Anoto aixo q dius del Viladecans outlet, passarem a mirar. :ok:
REDBERRY i taaaant, ja hi anireu de rebaixes!!! Si acaben de començar. Jo avui m'he frenat una mica pq he pensat q encara rebaixaran una mica mes, i es llavors a les 2es rebaixes quan trobes chollos. Avui he comprat per treure'm el cuquet jejeje pero em podria haver esperat perfectament....
Capseta prenc nota del q em dius del post especific de cotxets :ok:

Habitació
Redberry
ens passa igual, nosaltres tb tenim l'habitacio del bebe que actualment es un despatx i fa la funció de traster també. Abans parlavem que ho hem d'endreçar, pintar-la, comprar algun moblet...En ppi nosaltres tirarem d'Ikea, i de moment nomes vull calaixera i la cuna i poc mes. No vull montar una habitacio propiament de bebe crec, pq quan sigui mes grandet ja si q li faria l'habitacio, crec. I a part els primers mesos posariem la cuna a la nostra habitacio, voldria provar el collit. Mes q res ara al comprar la roba veig que no tinc on guardar-la XD Juraria q el dia q vam anar al Carrefour vaig veure uns moblets aixi infantilets, els has vist??? O vols algo aixi menos infantil x aprofitar-los mes???
Me n'alegro de que et vagis trobant millor, poc a poc nena!!!!

Xinxa pero que diuuuus??? Si diria q a totes ens encanten els teus consells!!!!! A mi almenys si!!!!! :ok: personalment és el que ara mateix mes necessito, llegir experiencies i consells d gent q ja ha passat per aqui, doncs x mi tot aixo es bstnt nou i son temes q fins ara no m'interessaven.....
I quan fan el REC, nomes el fan a l'estiu o tb fan edició d'hivern????
Prenc nota dl q comentes dels cotxets, tot i que tinc entès que aquestes marques q dius ja son mes cares, no? Jo mes de 400-500e no voldria gastar-me, pero vull algo que sigui prou bo com pq em duri temps....
Me n'alegro q hagi anat be els resultats de TS! >.-<: >.-<: ja ens diras quan tinguis els resultats del test no invasiu aquest....

Que tal les altres noies????
:oset:

EGO
1. Avui no en tinc cap dubte. FAIG PANXA. neu:-D
2. Noies aquest finde anirem a passar el cap de setmana al poble i no tenim wifi, nose si em podre conectar. Espero que quan torni hagueu continuat amb els tochos eh? :ok:
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. gen. 13, 2017 6:12 pm

Hola noies!!!

Xinxa, que vaaaa!! A mi m'agrada llegir els teus consells i opinions, van molt bé! Que be els resultats del TS!!! I ara la confirmacio absoluta amb el TNI! I confirmacio de sexe.... toma!!

Crunchi, si que t'has firat a les rebaixes!! Nosaltres encara no ens hem posat a comprar roba de veritat, nomes la priemra puesta i els bodys. Per ceet, el post especific és de cadiretes de cotxe, no de cotxets. No sé si és gaire recomanable.... perquè segur que quedes convençuda i els sistemes de retencio infantil (cadira de cotxe) que son bons i segurs costen una passsssta. Nosaltres hem trobat una oferta que esta prou bé pero uffff..... per sort serà un regal dels avis.
Ahh, i sí, els pantalons de HyM. Vaig haver de comprar talla 46!! No la he gastat mai, és eprque estan mal fets, de premama en tinc 40, 42(que vaig agafar perque em duressin mes) i aquesta 46 que tambe em va be pero amb possibilitat de que m'infli una mica.
Quina ilusio la panxonaaaaa!! Jo acui comentava que em noto que no és que en tingui mes potser, sino que es de embarassada i no se gordi, me la noto com mes apretadeta i no xixosa.

Habitació bebè: nosaltres tenim l'habitacio petita que sempre ha sigut per deixar-hi coses però hem anat vigilant que no s'acumuli massa de trastos. Fa uns mesos vam comprar un armari a ikea que ens va fer el fet (per la mida i caracteristiques de l'habitacio anavem condicionats). Hi tenim un sofa-llit plegable individual, una tauleta petita i una estanteria alta. Hi deixem també una escaleta.
Ara ens traurem de sobre el sofa-llit i hi deixarem segurament la resta de coses. A l'armari, tot i que ja era prou complet, fa un parell de setmanes li vaig posar a dins unes calaixeres de plastic dels xinos perque tingui mes capacitat d'emmagatzematge comode de roba de bebe.
Per si voleu veure'l de mida esta bé i pel preu es molt complet!!
http://ca.ikea.com/es/ca/catalog/products/40308776/
De canviador no pensavem comprar-ne perque tots els papis de l'entorn han canviat sempre els seus bebes sobre una taula, al llit.... sobre un canviador portatil o una tovallola o empapador, així que ho veiem que no és imprescindible, i de bressol com que primer dormira amb nosaltres ja veurem, però tampoc cal que hi tingui gaire cosa a "la seva habitacio".

Petonets noiesssss!!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. gen. 13, 2017 7:27 pm

Panxa :-())
doncs si Capseta, porto dies i setmanes dubtant pero avui ja no dubto. A la feina jo sempre anava amb samarretes arrapades, i ara em poso un jersey ample o jaketa ample a sobre, pq no tothom ho sap i no vull que ho vegin, pq si, algo se'm nota. Avui tenia calor i em volia treure la jaqueta, pero no, me vist la panxeta que sobresortia i m'ha fet cosa q puguin sospitar. Exacte, no es panxa de gorda, no. Ara estic al sofa i faig una pose, que es panxa de prenyada total. POCA aixo si! Pero si, ho es. :content:

Cotxet i cadira de cotxe
Ah vale Capseta!!! Ais es que porto un cacao mentaaaal... m'he estat llegint el blog de
http://Www.planeandoserpadres.com que té varis articles parlant del tema aquest, cotxets i cadiretes pel cotxe. Quin embolic!!!! Nose si vaig tenint les idees mes clares, despres de 2 hores XD si li voleu fer una ullada al blog esta força be, es una mare que ara esta embarassada i ja te una nena, aixi q te experiencia en què comprar i què no.

TALLES H&M
Si si, jo em vaig pillar la 44, i normalment gasto la 40. Una 42 com a moooolt!!!! Pero estan mal tallats, si. Ja anire dilluns a mirar roba per mi.... de moment pel bebe, ja esta.

La primera puesta
Noies, ara no em mireu malament. Realment CAL una 1a puesta?. Jo crec que compraré un conjuntet q sigui mono, pero ara dubtp, penso total, per anar del hospital a casa, amb un body normal i corrent i un arrullo, en ple estiu, potser ja faré????? Que opineu?

Habitacio
Jo de moment tp tinc idea de comprar canviador, pq opino igual que la Capseta, que despres la gent el canvia al llit, a la taula ... jo voldria una comoda amb calaixos, q a males tb el pots canviar alla a sobre.
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » ds. gen. 14, 2017 8:37 am

Hola!!

He mirat el blog que has posat, per trobar el post de cadiretes de cotxe s'ha d'anar a l'apartat puericultura.
Està prou bé el que hi diu, però de veritat que el post de la izascun es 100% recomanable, una explicacio suuuuper bona, amb links per si es vol llegir més i ella mateixa quan li consultes et facilita on trobar la resposta o et dóna la seva opinió tenint en compte l'edat i mides de la criatura, etc..
El post es aquest: viewtopic.php?f=11&t=38484&hilit=Cadiretes

Sobre la primera puesta, jo em refereixo a primera puesta al conuunt que vam comprar i que serà el que li posaran nomes neixer, no per anar a casa. Per aixo vam buscar un conjunt de maniga llarga finet de la marca petit oh! Amb gorro a conjunt. El primer dia just vindran els familiars mes propers i com a molt algun amic intim (aixo espero) pero que estigui ben bufona a les primeres fotos, jejeejeje.
I que ens feia gràcia que s'estrenés al món amb robeta buscada pels papes, no per algú altre.
Però no cal tanta història, amb que porti robeta adequada (prou abrigada però no massa que serà juliol), i gorro que diuen que els hi posen sempre, ja està.
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » ds. gen. 14, 2017 11:03 am

Bon dia i bon cap de setmana!!

crunchi Qu be que us ho paseu molt be al poble!! Aixi segur que desconecteu una mica i respireu aire fresc. Enhorabona perque ja es noti la panxu! Tambe tinc la sensacio que ha surtit de cop. Merci per el blog a veure si li dono una ullada.

TALLES H&M
Doncs jo al contrari, ara solia gastar una 44, i els pantalons de premama que em vaig comprar al kiabi es una 44, i resulta que s'em cauen, tot i que te gomes per ajustar, pero de cintura em van grans. En canvi els que em vaig comprar del h&m son una 46 i m'estaven mes estrets.

PRIMERA PUESTA
No estic del tot segura, pero a la teknon, per protocol, et fan portar 3 conjunts complerts de primera puesta, es a dir samarreta, bodi, barret, separat per dies. Pensa que ja sigui part vaginal, que on 2 o 3 dies, o cesarea, que poden ser fins 5 o 6, et fan com portar tot el necesari, perque nomes tinguis que estar pendent de recuperarte i de disfrutar del baby. Recent nascuts a lo millor no els acaben de rentar be, per poder donar-li rapid a la mami, i la roba que li possen s'embruta de sang.

Habitacio
Ahir no es ven poder estar, i ven anar a fer una volta a l'ikea, i ens ha agradat molt un armari i una calaixera. La idea de la calaixera seria posar un cambiador d'aquest rigits adalt, que em sembla que surten per 10 o 15 euros, i despres ho pots posar on vulguis, sobre la taula per exemple.
http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/70245853/
http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/80218024/
Es bastant complert l'armari, i al ser blanc, podem afegir lleixes sense que es noti tant com els del carrefour, i la cuna sergurament sera blanca que es el mes habitual. Com es tot blanc i l'habitacio tambe la deixarem pintada de blanc, la nostre idea es comprar un vinils d'aquest de dibuixets infantils que son bastant economics i valen tant per fusta com per la pared.
La meva casa sembla un catalag de l'ikea, pero sembla que per molt que ho intenti no sigui capaç de no tenir cosese de l'ikea!

Ego Últimament, em costa bastant dormir. Normalment dormo boca avall, o com es digui, pero aquesta pose em comença a molestar, ho intento de costat, i vaig donant voltes, si em posso cap amunt, semblo una nina amb els ulls oberts com plats. Alguna tambe esta igual?

Per cert, us esteu engreixant? o no? Encare continuo amb els 2,5kg menys, pero vaig arribar a als 3,5kg menys aixi que crec que estic millorant, encare que ara que deixat el cariban em sembla que baixare una mica un altre cop. A la proxima visita s¡ho dire a la gine a veure que em diu.

Petoneets!
A veure si alguna s'anima a deixar un altre toxo per la crunchi :ok:
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. gen. 15, 2017 7:56 pm

12+3 :-())

Hola!!! Com esteu??? Que tal el cap de setmana??? Nosaltres molt be, hem fet calçotada i hem gaudit de la familia.... després de currar varios diumenges seguits ha sigut guay poder desconectar i tenir temps per mi ;-)))

Pes
M'he endut la balança del poble, i m'acabo de pesar després de durxar-me. Peso 60kg. Aixo vol dir q no m'he engreixat, pq normalment ja faig aixo, 58-59-60. Bueno, be.

Primera puesta
Ostres, 3 mudes a la Tecknon??? Clar, no ho havia pensat que els bebes es taquen i tot aixo.... ho tindré en compte!!!!
Capseta doncs si, ja veig. Tindre varios conjuntets i bodies preparats per posar-li... Aix, espero q em deixin cosetes pq la talla 0 em fa bstnt pal, pq dura RES!!!!!

Habitacio
Que guay Redberry!!! Ikea enganxa jejejeje doncs si, si us agrada més, ja està. Nosaltres segur que acabem tirant de Ikea tambe.... mes o menys cumpleix els 3 requisits de bo, bonic i barat. Pero jo fare com tu, comprar lo minim imprescindible. Mes endavant ja muntaria una habitacio com cal.

Dormir
Doncs em sembla q jo porto varies nits que no dormo boca avall. No em pregunteu com ho faig pq no ho se, deu ser el subconscient. Pero em desperto a la nit per fer pipi i estic de costat, al mati quan em llevo tb estic de costat, i avui m'ha semblat q em feia mal el cantó esquerre i tot de dormir aixi tota la nit. No ho se. Suposo Redberry que a mida q ens creixi la panxa ens sera incomode dormir boca avall...i ho anirem fent de forma natural, lo de dor,ir de costat. Pero clar, acostumar-se costa. Sobretot si ja tenim aquest habit!

Cadiretes
Capseta
m'he marcat com a favorit el blog que poses de la Izascun. Me l'he mirat per sobre i es molt útil i detallat, merci. Decididament em comprare la cadireta unica i exclusivament pel cotxe, no un maxicosi de 3 peces. :ok: molt mes segur, ja ho he vist. Mes endavant hi tornare al blog i m'ho miraré detalladament. Se'ns gira feina!!!!

Que tal les altres, com esteu??? Com van els simptomes???? Espero q poc a poc millor!!!

Capseta tu q estas al whatssap, com estan les altres noies??? Veig q ultimament sempre estem aqui 4.... la resta esta be??? Espero que si!!
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: