...:: Mamis Setembre 2017 ::...

gener, febrer, març...
Berta88
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. feb. 22, 2017 5:35 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Berta88 » dv. març 17, 2017 12:49 pm

Hola !

Per fi des de PC, a veure si puc cintestar millor jeje

vannion si, el adaptador de cuna em refereia exactament a aixo. Quan sàpiga si es nen o nena el compraré jaja i aquest de buhos m'encanta !

gironina sobre els noms, no sé si ja ho havia dit, pero nosaltres ja teniem clars els noms abans de quedar-me embarassada jaja Nen leo i nena Noa :D Divendres sabrem per fi jaja

baldufa Doncs crec que veient que al gine guay nomes son 3 ecos ... no deixaré de anar a l'altre ... espero que la mutua no em digui res jaja Dimarts tinc eco, a veure per quan em torna a donar visita i preguntaré també si va eco per mes o qué.

Sobre la idea FB / whatsapp, jo també ho pensava ahir, jo estic en un grup de whatsapp d'un altre foro i tot és mes fluid i hi ha més dialeg. Jo li passo el meu FB i whatsapp a la Baldufa i a veure que fem, pero estaría be per coneixer-nos millor :)

Per cert, aquest diumenge vaig a la feria bebes y mamas, a veure que en surt de bo jeje

Sobre comprar coses, jo de moment res, a partir de divendres ja serà una altre cosa jaja Però la meva mare si jaja pijames pre mama, pitets, i crec que coses de la canastilla que em donarà pel meu sant jaja :love:

Bon cap de setmana !
Trasto77
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

EntradaAutor: Trasto77 » ds. març 18, 2017 11:49 am

bon dia noies!

avui porto ja 3 dies amb una mal d'esquena superior... i no sé de què carai pot ser... si perquè alguns sostenidors no m'aguanten la gran pitrera... o el que... quan estic dreta o al llit gens de mal... però asseguda fa mal. Intento corregir la postura... millor però poc... les que ho heu patit és el mateix tipus de mal? He tingut moltes contractures per cervicals i faig servir fèrula de descàrrega des de fa anys i panys, però aquest mal és totalment diferent...

a mi em sembla molt rebé el grup de fb i whatsapp. Després envio tb dades :ok:

sobre els cotxets, el trasto mira i remira i s'ha fet un estudi per arribar a la conclusió que volem el bugaboo cameleon 3 (q milloren els altres en un fotimer de coses... que si amb una mà es porta super bé i es plega en una peça ara... jo és que agraeixo que ell faci la feina). El tema és que és RECARISSIM... i ja el mirem per wallapop. Hi ha una botiga de segunda mà a madrid amb molt bones crítiques on els envien i val com uns 400 euros menys...

BERTA88 aniràs demà al saló aquest que fan avui i demà a bcn? a la pàgina [url]bebesmamas.com[/url] tens vals de descompte tan per entrar (8 euros enlloc dels 11) i altres vals de productes (això li dic a la berta que ho ha comentat però obvi que és per a qualsevol que es vulgui deixar caure :lfantrose: i segur que hi ha més pàgines on aconseguir altres descomptes.

lalukis benvinguda! ja he vist que t'han respost super bé sobre el tema Neobona. Qualsevol cosa ja saps. Només dir-vos que quan el feu podeu demanar que no només li enviin els resultats a la gine, sinó que tb us l'enviin per mail.

gironina35 ni idea dels noms... és taaaaan complicat!!!!

vannion apa que chulo el babynest tot i que no he vist ben bé la finalitat... si és per deixar el nadó quan encara no s'asseu tb havia pensat en l'hamaca babyjörn... tot és anar mirant. He mirat per sobre coses sobre la youtuber Verdeliss... ai mare, quanta info i la tia, quanta criatura... campiona!!!! Quan tingui temps m'ho miro...
I sobre les caminates, què xules!!!! jo he pensat apuntar-me a moltes ara que estic aqui de baixa... abans amb la feina de viatjar em perdia la meitat perquè treballo molts caps de setmana... Jo de bastons no n'he fet servir mai, però quan la panxa sigui incipient crec que em faré amb uns :panxeta:

També tinc una super companya de feina que té molta paciència amb mi amb els meus dubtes i em va aconsellant sobre no fer el primo pagant coses i em vaig apuntant quins bolquers van bé a partir de quins mesos de marca blanca, tb compreses per pèrdues de sang i varis quan haguem parit (es veu que les de la farmàcia són hiper cares i de la marca frog o algo així a l'alcampo moooolt més barates..). Ja aniré compartint i en parlem...

molts petons!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.

Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.

Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada

Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada.
Jemmus
Entrades: 30
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 11:23 am

EntradaAutor: Jemmus » ds. març 18, 2017 8:41 pm

14+6

Hola marones! :--/)

Merci per les vostres paraules de suport amb el tema gine! =0-0-) A veure que tal el canvi, segur què a millor. Jo sóc de la mateixa mútua que la Berta, de manera que m'entraran les mateixes ecos que diu ella, però la veritat és què amb les pèrdues en porto més. Igualment, pensant en una possible "bronqueta" de la mútua i que, jo no sé a vosaltres, però a mi l'espera se'm fa eterna entre eco i eco, he pensat d'anar pagant a fer alguna eco pel mig, per veure el bitxillo i tenir la certesa què tot va bé, què us sembla?

Nio, dijous vinent tens a prova, no? Penso molt en tú, ja queda menys!!!

Berta, ja ens explicaràs que tal la fira! >.-<:

Trasto!!! Ufff, quin mal! T'ho has anat a mirar? Jo vaig tenir una petita lumbàlgia però amb paracetamol se'm va passar en un parell de dies. Ja ens diràs com vas! :-()-)

Tema compres, com ja em van donar permís per poder sortir vam anar a comprar alguna cosa premamà (quina il·lu que fa!) i vam mirar robeta, no vam comprar res però quasi em poso a plorar de l'emoció, :r) També vam anar a una botiga especialitzada a comprar un adaptador pel cinturó de seguretat del cotxe i a fer un cop d'ull als cotxets, llitets, banyeres, etc. Aix!!!, que ens costarà de posar-nos d'acord, jajaja. Jo vull "capazo" i ell no, vol "maxi cosi", jo vull llitet "next 2 me" (el collit que ens recomana la Baldufa i que em sembla ideal) i ell no ho veu..., mentre no arribi la sang al riu serà divertit posar-se dacord... :-P. Ma mare si què no ha pogut esperar i ja ens ha fet un mono de ganxet pel petit Esteve, jejeje, aquestes àvies impacients...

Els preus del bogaboo em semblen desorbitats, creieu que estan justificats? Jo n'he mirat de més baratets...

Jo no entro a Fbk massa per no dir gens, però..., hi hauré d'entrar, jeje, em sembla una bona idea, i encara més bona la del grup del whats, estarem més aprop les unes de les altres! Ara li passaré a la Baldufa les dades. :ok:

Una abraçada enorme a totes i nanit! :panxeta:
Berta88

EntradaAutor: Berta88 » ds. març 18, 2017 9:27 pm

Bona nit !

Sobre el mal d'esquena, jo sempre n'he tingut per medir 1.81 ... :( ( si, qui vulgui li regalo cm ...). També es cosa de postura, pero bueno, espero que no vagi a molt pitjor amb el pes de la panxa ...

Sobre cotxets em sembla una barbaritat pagar aquests preus ... no sé si estaran justificats ... El stokke també val una pasta... el meu cunyat te un bugaboo pero de mes grans i va millor el que jo em quedaré de la jane. Com que ja en tinc, no hi penso jeje

trasto77 si demà aniré i gràcies, ja vaig agafar l'entrada per internet a 8 euros :) Ja us explicaré què m'he pogut emportar i què he après jeje
EL babynest o adaptador de cuna, jo crec que principament és per posar al bebe de recien nascut a la cuna gran, pero també per posa-lo al terra, sofa, etc. Jo com compraré la cuna de colecho de 60x120, m'anirà bé.
Sobre les ofertes ja ens aniràs explicant el ''truquillos'' jeje

Jemmus sobre la mutua jo ja estic esperant el dia que em truquin per fotrem fora jaja Pensava deixar un gine i quedar-me amb un, pero veient el possible risc que tinc de incompatibilitat cervical i les poques ecos que fan, de moment aniré als dos privats i a la seguretat social. Com tinc els matins liures ...
Si vols fer-te mes ecos, no paguis. Ves amb alguna excusa d'urgencia i que et mirin, que ja que paguem mutua ... A mi em van dir que les ecos a part valdrien 55 euros.
Sobre les ''baralles'' de compres jeje si em permets un consell, el ''capazo'' et durarà res i menys, ja que en 4-6 mesos ja es fa petit, això m'han dit. SI te'l deixen o trobes un barat de wallapop doncs endavant, pero si t'has de gastar molts diners, jo personalment no ho faria. EL maxicosi que em deixen a mi, s'estira del tot també tipo cuco, tot i que té cinturó i no ho acabo de veure, ja veurè la comoditat com va.
I sobre el ''next to me'' imagino que dius el de chicco, la minicuna. Jo també ho volia al principio pero espres em vaig adonar que nomes em duraria fins als 5-6 mesos. Si tens espai a l'habitació, t recomano una cuna més gran, ja sigui les de 90x40 o les de 60x120. la que jo em compraré de 60x120 la podré fer servir fins als 2 anys i mig o tres que ja passi al llit amb barana. Ja que es pot posar mes baixa per a que el nen/a entri i surti quan vulgui. És aquesta: https://mundopetit.cl/tienda/cuna-istar-colecho/ No és barata pero com em servirà bastant ...

Amb ganes de que arribi dilluns per fer el neobona i passin ràpid els dies fins dimarts! I dimarts torno a tnir eco de 12 setmanes jijiji :p-)

Petons !
Berta88

EntradaAutor: Berta88 » dg. març 19, 2017 6:34 pm

Bueno bueno bueno !!!

Entro amb molt bones noticies !!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

A la fira hi havia un stand d'un lloc de ecos 5D i com que jo ja ho tenia en ment, i valia el mateix que una que volia comprar, 79 euros, l'he comprat. La oferta també incuia una eco al moment de 5 minuts, on et deien el sexe ....

És una nenaaaaaa :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnena:

Se'm queia la llagrima allà sola jaja Li he dit a una de les noies que grabes en video la eco jaja
Tot i que encara no m'ho vull creure fins tenir divendres els resultats del neobona jeje

La meva parella s'ha emportat un petit disgust ... jeje Ell volia molt molt un nen, prò bueno, es lo que hay ! Vaya dia del pare jaja

: lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : :love:
Jemmus
Entrades: 30
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 11:23 am

EntradaAutor: Jemmus » dl. març 20, 2017 8:22 am

Berta!!!!, moltissimes felicitats per la petita Noa!!! :cnena: :cnena: Quina il.lu!!! :p-) Me n'alegro moltissim!!! Una abraçada enorme i guadeix molt de la teva nineta!!! Avui tens neobona i dema eco em sembla, no?, ja ens diras!

Despres entro amb mes temps, bon dia a totes i feliç començament de setmana!!! :panxeta:
Trasto77
Entrades: 77
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

EntradaAutor: Trasto77 » dl. març 20, 2017 10:21 am

15+4

Berta xulaaaaa!!!!

quines super notícies!!!
una nena!!! oooh què bé!!!!

m'ha fet gràcia llegir que la teva parella s'ha emportat un petit disgust... la meva tb se'l va endur!!! jajajaja contrastadíssim amb l'alegria de la resta de la familia, que tots van aplaudir com bojos (i aqui em vaig adonar jo qui mentia quan deia que li era igual... jajjaja ma mare la primera!!!) >.-<: >.-<: >.-<:

mode ego... continuo amb el mal d'esquena... ahir dp d'uns exercicis de pilates millor... i de dinar amb una coixi improvisat a l'esquena... però a la tarda paracetamol i molt millor... però de mà li ho comentaré a la gine...

una nenaaaaa, ooooh :cnena:

bon començament de setmana a la resta!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.

Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.

Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada

Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada.
Berta88

EntradaAutor: Berta88 » dl. març 20, 2017 11:35 am

MOLTES GRACIES !! :love: :***: :cnena: :cnena: : lasito :

jemmus si, demà tinc la eco amb la meva parella, a veure si ja s'ho va creient mes al veure-la en directe jaja
I ja m'he anat a punxar i divendres amb sort, o dilluns, tindré els resultats. Com que ja sé què és, no estic tant ansiosa jaja perque se que tema enfermetats estarà tot be :)

trasto Si si, em va dir que li havia entrat baixon i ganes de plorar .... li vaig fotre una mica de bronca ... Pero bueno, aquest matí ja m'estava fent la pilota abans danar a treballar, que si te amo mucho, que voy a querer mucho a nuestra hija ... jajaja Ja m'han han dit varies amigues i algun amic, pares recents, que a l'embaràs estan una mica com si res, i que quan neixen, sigui nen o nena, s'enamoren i tot desapareix.

Jo mal d'esquena bé, normal... Però tema varius fatal. ja en tenia una marcada ( tema herencia del meu pare ) pero ara bastant pitjor, a la cama esquerra. A la dreta res de res. Cama enlaire per dormir i a sofà i trombocid forte ... I això que no paro en tot el dia...
Gironina35
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

EntradaAutor: Gironina35 » dl. març 20, 2017 12:48 pm

Gualaaaa quines bones noticies que estic llegint!!! Moltes felicitats per la nena Berta!!!!

Jo penso que quan saps que es tot es més real per això jo espero amb impaciencia la eco de les 20 setmanes!!! Quines ganes!

Jo estic bastant xof des de dissabte que estic amb angines i avui he anat al cap i m'han receptat Amoxicilina... em sento fatal si m'ho he de pendre i tot i que m'han dit que el bebe no corre cap risc tinc mil dubtes... quina merda tu!!!

Tema grups face i whats per mi guai! Qui fa.el grup?
Berta88

EntradaAutor: Berta88 » dl. març 20, 2017 1:06 pm

Sobre el grupo de WhatsApp, jo li vaig enviar el meu telèfon a Baldufa, però potser està més ocupada.

Si voleu passeu-me a mi I faig el grup.
deixo el telèfon i m'agregueu i faig el grup 699583765

Fins aviat !
Berta88 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 20, 2017 3:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Lalukis
Entrades: 10
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: Lalukis » dl. març 20, 2017 1:15 pm

Hola marones!!

Berta88 primer de tot! Enhorabona per la teva petita Noa! quina il·lusió!!!
Nosaltres també tenim ganes de saber el sexe, però aquesta setmana passada que em vaig fer una eco (13setmanes) encara no es va deixar veure, així que em van dir que a la 16+5 tornariem a mirar a veure què...

A mi també em sembla bé lo del grup de facebook i whats. També us passaré la info.

Que passeu bon dia a totes!!
anna_m
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 10, 2017 7:37 am

EntradaAutor: anna_m » dl. març 20, 2017 4:29 pm

Bona tarda a totes!

Fa dies que us segueixo i per fi m'animo a escriure :)
Gràcies per les vostres paraules, aventures, experiències i consells d'aquests dies, com a espectadora atenta ,'ha aportat molt i ara espero poder col·laborar!

Així que per presentar-me aquí teniu les dades:

DPP: 19-9-2017
HOSPITAL: No ho sabem.
N° DE FILLS: 0
EDAT PAPIS: tots dos 33
SEXE I NOM: no ho sabem ni hi hem començat a pensar!

Una abraçada a totes!
baldufa88
Entrades: 63
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

EntradaAutor: baldufa88 » dl. març 20, 2017 4:31 pm

14+3

Bona tarda!!

Berta Moltes felicitats per aquesta nina!!!!! Que bé enhorabona!!! :cnena: >.-<:

Ja he creat el grup de whats, pel FB us he d'anar agregant per persona que sinó no puc convidar al grup, així si veieu una sol·licitut d'una tal Georgina sóc jo jeje

Vaig a actualitzar la pàg. principal amb aquests nous sexes de bebes!! Que bé anar sabent-ho ja!

Jo em sento una mica malament.... hi ha dies que no recordo que estic embarassada, si no em miro obviament... estic molt a la parra :content:
Demà tinc la visita amb la mútua per resultats analítica, que suposo que estaràn bé com els de la SS...

De tema cotxet.... jo penso que Bugaboo i Stokke potser si que són bons cotxets, però el preu es totalment excessiu.... Jo amb la nena he tingut un Jane Epic i genial... cap problema... Ara també us dic que no compreu la tumbona de Jané xD Té una tela que és horrible, s'enganxa tota la pelusilla i a mi em dona repelus, la vaig forrar perquè em posava negra. És tot un món això, i ja el tema tallatge de roba de bebé dona per un altre capítol... jeje
Imatge
Imatge
baldufa88

EntradaAutor: baldufa88 » dl. març 20, 2017 4:32 pm

I benvinguda Anna!! Que t'acabo de veure després d'escriure!! >.-<:
Imatge
Imatge
Gironina35
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

EntradaAutor: Gironina35 » dl. març 20, 2017 6:06 pm

Benvinguda Anna!!!!

BALDUFA t'he enviat privat amb les meves dades!

Jo de moment he pres la decisió d'esperar a pendre'm l'antiviotic. Estic mirant a veure si ho puc evitar!
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dl. març 20, 2017 7:16 pm

12+3

Bona tarda noies!!!

Com esteu?? Com ha anat el cap de setmana? Nosaltres aprofitant el bon temps per fer sortidetes!!

Noies, com xerreu, em costa seguir-vos, vaig a posar-me al dia!

Tema compres: Nenes quin domini que teniu ja de tot el que s'ha d'anar comprant!! Jo encara no m'he mirat res i vaig perdudissima, ja us aniré llegint i prenent apunts :ok: Vannion jo no tenia ni idea que existien aquests adaptadors de cuna, sembla super útil!!

Crema antiestries
: Fa dies que vaig pensant en que n'hauria de comprar alguna. Jo de sempre que tinc la pell molt delicada, tinc la pell atòpica, i des que estic embarassada tinc la pell fatal... així que l'hàbit de posar-me cremetes ja el tinc, ara em falta la antiestries! Ara faré una ullada a les que recomeneu!

Ecos: Ara no recordo qui comentava el tema de les ecos, a mi per mútua només m'entren 4 ecos, i la resta si les vull fer a 40 euros... Jo pensava que mentraven més, però en fi... crec que acabarem pagant les extres!

Vannion dema tens eco oi? Ja ens explicaràs!!

Lalukis benvinguda!! Diria que no hi ha cap mutua per la que entri el test no invasiu... nosaltres també teniem molts dubtes si fer-la i crec que finalment la farem.

Baldufa ostres, a tu amb la petita set compliquen les compres, jo em vaig apuntant tot el que expliqueu! Quina ilu saber que ja segurament espereu un nen!!! Tema grup de facebook i watsap, ara et passo les dades, tot i que no solo estar gaire activa, però segur que amb aquest grupet tant maco m'animo a participar mes!!

Trasto quin rollo aquest mal d'esquena, espero que et milloris aviat!!

Berta quina il·lusió saber que espereu una nena!!!

Gironina ostres quin rollo amb les angines... a mi també em costaria pendre antibiotic, però si vas a pitjor jo mels pendria... millora't!!

anna_m benvinguda!!

Jo dijous vaig fer la eco de les 12 setmanes, i tot va sortir bé, em va sortir baix risc, però hem decidit que farem igualment el test no invasiu. Dijous torno a tenir visita amb la gine i n'acavarem de parlar.

Que vagi molt bé la setmana!!! :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/568fe9

4/11/16 - Primera IA --» negativa
6/01/17 - Segona IA
20/01/17 - Beta positiva!!
Vannion
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dt. març 21, 2017 6:49 pm

16

Hola holaaaaa!

Aqui una ve avui molt ON FIRE despres de la eco de les 16 setmanes (aqui a Andorra se'n fa una mensual).

Aixi doncs començare en mode EGO! Hem vist al petit/a i la veritat es que ja es veu mes format tot! Feia gracia perque movia la boca, els bracets, i de tant en tant es recargolava una mica. No us creieu. Hauran sigut dos minutets. Pero sempre es guay, encara que tansols sigui un cop d'ull. Tot estava correcte, aixi que nosaltres estem super contents. Ara la propera la morfologica a les 20 setmanes. I fins les 24 no em toquen analisis de cap tipus!

Trasto, aviam si millores d'aquest mal d'esquena, es una punyeta! I més no podent prendre gairebé res! A mi m'ha començat a molestar (es un mal continu, pero lleu) l'os de sacre-coxis.. pero per lo vist ja va implicit amb els canvis de la pelvis.

Gironina com estas de les angines?? Espero que una miqueta millor, pero jo nomes comences a fer febreta o a no millorar, em prendria l'antibiotic. Si te l'han receptat es que es inocu pel nado, i pensa que si tu et poses molt malalta tampoc li farà cap be!

Nunik! Quina ilu la eco de les 12 setmanes! I que be que el risc hagi sortit baix! Tot i aixo, si ho preferiu, no esta de mes el test no invasiu.

Anna! Benvinguda! :) Ja veuras com estaràs comode aqui!

Baldufa, no et sentis malament per no recordar a vegades que estas embarassada. Amb tant de tragin! Impossible segur. A mi em passa que quan treballo 12h seguides, dies molt complicats, també m'oblido!
Pel tema whatsapp i facebook, et passo les meves dades, tot i que segurament no seré molt activa per aquestes vies.

Berta! Enhorabona per la princesa! :cnena: Molt ben amortitzada la fira segons sembla. Vas aconseguir moltes mostres/regals??

Jemmus, com portes l'espera per la seguent eco? Que et queda, una setmana?

Nio, molta força per dijous! Esperem noticies!!

Ah per cert, a mi ja se m'ha començat a establir una panxeta més aviat timida... amb una preciosa linia alba fosqueta (GRGRGRGR!!! :sogra: - de moment no me atrevit a tocar ni un pel-) i em dona la sensacio que tinc el melic una mica sobresortit (siusplau, no vull hernia de melic!! ) Ja se que els dos ultims items, son una tonteria... pero teniu algun consell per exemple amb els pelets?

A nivell compres, segueixo esperant a tota aquesta gent que m'ha dit que em deixara o donara coses... per veure que ens fara falta realment. Encara tenim marge... pero em comença a fer una mica de noseque...

Tema banyereta del nado, algu ha tingut o vist la de stokke? Es plegable, i em sembla una bona opcio, tot i que et quedes sense ronyons... Jo busco alguna cosa que quan no es necessiti no ocupi gaire... recomanacions?

Noies, un peto molt gran a totes!!
baldufa88

EntradaAutor: baldufa88 » dc. març 22, 2017 5:35 am

14+5
Bon dia!! Escric als meus moments d'imsomni xD

Vannion tema pelets de la línea alba jo no me'ls tocaria.... després de part s'en van sols...cauen tal qual... però clar ara ve l'estiu també... jaja nose es complicat... amb la nena em van sortir i ara de moment no...
Tema hèrnia de melic, no es ps una tonteria no! Però que et surti el melic ja no pas ho indica... a totes acava sortint normalment. De totes maneres, ara no s'hi pot fer res... tot és controlar-ho al post part... a mi m'ho van operar al octubre i bueno realment de tenir un melic maco, m'ha quedat algo horrible... algún dia que tingui diners passaré per un c. Estetic, pq vaig perdre el melic, semblo l'Arale xD

Banyera Stokke: jo inicialment vaig comprar la banyera-canviador de Jane i molt bé al principi, però no podia banyar sola la nena, sóc molt baixeta i per treure-la em desllomava, el canviador va molt bé, però al principi, a partir dels 7 m es tota una proesa poder-los canviar alla dalt sense que intentin saltar. Per practicitat vaig comprar la FlexiBath d'stokke i molt millor!! Es cert que has d'estar ajupida, però jo pensava que seria més pesat del que és... i per mi la solucio, es agafar un matalàs canviador suelto i a terra després del bany. I no és gaire cara la banyera 40€ crec, i la jané em van ser 150! I la Stokke despres els hi dura bastant, pot fer de piscineta també i es plegable que això és una joia!
Imatge
Imatge
Vannion
Entrades: 273
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dc. març 22, 2017 10:00 am

16+1

Gràcies per les respostes Baldufa!! La linia alba em toca una mica els nassos... jo ja en tenia de pelets per aquesta zona, pero ni tant, ni tant ben alimentats! Pero bueno, si ho hem d'empitjorar tocan-t'ho, doncs aqui es quedaran , i a qui li molesti que no miri! (ara només falta que la meva força de voluntat m'ho permeti!)

Ah! I tema banyereta! Tot el que em dius em reafirma per agafar-me l'stokke, pero pares i sogres veuen millor aquestes que son com de plastic i que es pleguen, amb potes tipus aquesta:
Imatge
Pero a mi em sembla un trasto pel futur... a mes a mes, suposo que quan tenen cert pes, tampoc es molt util, i em mola el rotllo de poder possar l'stokke al balco per a que xapotegi a l'estiu.

També em vaig oblidar de comentar una altra cosa! Alguna de vosaltres nota ja com es mou el bebe? Es que la meva sogra m'insisteix amb frases com : todavia no??? Pues ya deberias ir notandolo...... jo ja li dic que moure's es mou, pero l'unica cosa es que no ho noto o no ho se identificar! (gairebe em sento com si hagues d'aprovar un examen).

Un peto molt gran a tothom!
Duesmames
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 10, 2017 12:14 pm

EntradaAutor: Duesmames » dc. març 22, 2017 12:28 pm

CANVI DE DATES!
13+2, NEIXEMENT 25 DE SETEMBRE!

Hola noies!!!!
Perdoneu per no dir massa res! Vaig passar uns dies vomitant molt i jo vaig estar gaire per res...

Veig que totes aneu tirant endavant moltbé i que moltes us trobeu millor! Quina alegria!!!
Jo fa uns dies que estic una miqueta millor per sort a més vem tenir l'eco de les 12 setmanes i esta tot perfecte!!!! Els dos petits creixen com valents!!
Ja els hi haviem sentit el cor anteriorment, però veurr com estan formats i com es mouen a dins la panxa és brutal, molt emocionant!
Ens ha anat molt bé perk estavem una miqueta desanimades per culpa de que em trobava fatal... Pero ha set un xute d'energia enorme!!! A mes a mes... Hem escampat la noticia als 4 vents!!! Veure com de contents es posen els amics i familiars és molt guai! :)

Per cert! Ens han avançat el dia del part perque son més grossos del que tocava!!
Per tan representa que ara estic de 13+2, i neixeran el 25 de setembre!

Això que dieu de comprar coses... Nosaltres res de res, però tenim una llista de coses que ens agraden a IKEA kilometrica... Jajaja i com que seran dos i no tenim molt espai també estem molt ficades en mirar marques de cotxets de bessons, trones..... Així quan veiguem que és el moment poder saber que ens agrada i que ens anira més bé i anar al gra!
També estem mirant de buscar una altre caseta de lloguer... Però és complicat trobar alguna cosa que estigui bé de preu amb una mica de sortida pels animals que tenim!

Moltes gràcies a totes pels ànims!! No personalitzo perquè sou moltes i encara no us situo massa, però poc a poc! A més.... La veritat esque no se massa com va això del forum encara... Jajaja mhi faig mal i des del mobil tot es molt petit !

Un petonet a totesss i saluttt per vosaltred i els petitonets!!!!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: