MARES I PARES AL GENER 2017

gener, febrer, març...
xoxoneta
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: xoxoneta » dv. maig 20, 2016 9:01 am

Bon dia!!, no sé si hi ha cap post de les futures mares del gener 2017, si es aixi perdoneu la meva introducció.., m'agradaria poder compartir els sentiments, les experiencies que podem tenir,etc...
Avui he fet la meva primera visita a la llevadora i ja tinc el carnet d'embarassada i un munt de visites programades, això si, no se si ha cap de vosaltres us ho han recomanat, però m'ha recomanat que cap a la setmana 30 (ara estic de 7+2), vacunar-me de la tos ferina. Diu que no es obligatori, pero si recomanable, perque aixi no s'ha de vacunar al bebe als dos mesos de nèixer, no té cap perill ni influencia a l'embaràs pero m'agradaria compartir les vostres opinions..Moltes gràcies!!
Per cert , la meva data posble de part es el 4 de gener

:b-))) LES SUPERMAMIS :b-)))

NOM..................EDAT..........DDP.......FILLS......ESPEREM NEN/A
karmencita...........................................................2
alba_santa.............31.........03/01...........1
xoxoneta...............33..........04/01...........0..........1
Martha23.............................05/01...........0..........1
Nurieta81..............34..........06/01...........0..........1 :cnen: Josep
Irem.......................35..........09/01...........2..........1
begui......................38..........10/01...........0..........1
Laurasg..................34..........11/01...........1..........1
petita83.................33...........11/01..........0..........1
aliena55.................34...........13/01..........0..........1 :cnen:
miabr85...................30.........16/01..........0..........
Lamaia...................31...........17/01..........1..........2
Nurikonur.............................19/01......................1
nonsense83...........32.......... 20/01..........1..........1
juditcugi................................21/01......................1
Clariana87..............29..........22/01..........0..........2
GAIA_.....................................25/01..........1..........1
eloisa.....................................26/01..........1..........1
Marietavermella.....32..........26/01.........1..........1
Puski.......................................30/01.........1..........1
Bali10.......................36..........31/01.........1..........1
Cositina...................32.........23/01.........1...........
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
xoxoneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 20, 2016 8:38 pm, en total s’ha editat 18 vegades.
Laurasg
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: Laurasg » dv. maig 20, 2016 11:24 am

Bon dia!!!

Jo també he buscat el fòrum i no l'he trobat per enlloc per tant crec que som les primeres.

Jo només tinc el positiu. La setmana que ve tinc visita. Per tant no sé res d'això encara.

És el teu primer embaràs o ja en tens algun altre?

Jo tinc un nen de 3 anys acabats de fer
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dv. maig 20, 2016 1:05 pm

Es el primer que tinc, jeje , el meu home si que en te un nen d'una relacio anterior..encara no sap q tindra un germanet/a..
krmencit4
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. ago. 19, 2014 3:05 pm

EntradaAutor: krmencit4 » dv. maig 20, 2016 3:33 pm

Oooh!!!! Jo tb estava esperant jaja

Soc de gener, pero.... Penso q lo mes segur vagi a desembre ...

Estic de 7+5, vinc de reproducció asisitida .... I estic embarassada de bessons....
Durant un any vaig escriure a cercadores... Pero al entrar en RA vaig deixar d'escriure ... Tot sem va fer molt complicat i per mi era un món entrar i seguir escrivint.

Pero ara estic plena d'il·lusionssssss de poder compartir tot amb vosaltres jejeje

He fet dues ecos, ja que al ser de RA et miren abans de "temps". Ara ja tinc alta de RA i el 25 tinc la primera eco "normal"!!!!

Aviam si sumem mes!!!! I fem un petit gran equip!
Petonssssssss
NurikoNur
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. maig 20, 2016 3:49 pm

EntradaAutor: NurikoNur » dv. maig 20, 2016 4:20 pm

Hola noies!!! M,uneixo al club d futures mares al gener!! Tinc 34 anys i vinc de Reproducció Assistida i ara estic d 5+1. Es el nostre primer positiu. Estem molt contents pero tmb molt negitosos per la primera eco del 27/05. Desitjant q tot estigui bé.

Sabeu com funciona aixo d,escollir clínica pel part? Tinc mutua i crec q m,entra Tres Torres del Dexeus i la Quiron. Pero no se si decantar-me per Hospital Sant Joan d Deu. Et poden fer seguiment al dos puestos(pública i privada) i al final d l,embaras escollir?? Vosaltres q fareu?

Nuriko
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dv. maig 20, 2016 5:55 pm

Ole!!! benvingudes krmencit4 i nurikonur!!, moltissimes felicitats per les vostres panxetes!!! Ja som 4 superfutures mamis de gener!!,jeje.
Doncs la veritat no he pensat en aixó d'escollir clinica, pero crec que tot ho faré per la ss, avui la llevadora m'ha preguntat que si volia que ella em fes el seguiment o les seves companyes, i penso que es millor que ens porti sempre la mateixa..
Nosaltres encara no tenim hora per la eco, és l'ùnica visita que em falta programar.. dimecres em fan el o'sullivan..ñam ñam que rico....(notese la ironia)
Quina data us han dit mes o menys de part?
aixi podrem anar fen llista jeje si voleu clar! ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
NurikoNur
Entrades: 5
Membre des de: dv. maig 20, 2016 3:49 pm

EntradaAutor: NurikoNur » dv. maig 20, 2016 6:51 pm

Doncs jo encara no he anat a la llevadora, com que tinc una mica de por a la eco de divendres vinent a veure q tot estigui bé, em fa cosa anar-hi i que despres hi hagi algun problema. Com que encara no em crec del tot que estigui embarassada és com fer-ho més real. M'haig d treure aquestes pors, jeje.

La meva data de part és el 19 de gener :)

El tema llevadora el porta ginecologia del CAP del poble on vius? o és a l'Hospital? vaig bastant perduda, jaja

A veure si formem un grup ben maco !!!!
marietavermella
Entrades: 75
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm

EntradaAutor: marietavermella » dv. maig 20, 2016 6:55 pm

Hola!!!! Jo sóc de cercadores de Maig i ara cap al Gener!!!

Estaba esperant a veure si el feia alguna veterana! !!!

Ara no tinc temps però després hem poso al dia!!!!

BENVINGUDES! !!!!
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dv. maig 20, 2016 9:00 pm

NurikoNur ha escrit:Doncs jo encara no he anat a la llevadora, com que tinc una mica de por a la eco de divendres vinent a veure q tot estigui bé, em fa cosa anar-hi i que despres hi hagi algun problema. Com que encara no em crec del tot que estigui embarassada és com fer-ho més real. M'haig d treure aquestes pors, jeje.

La meva data de part és el 19 de gener :)

El tema llevadora el porta ginecologia del CAP del poble on vius? o és a l'Hospital? vaig bastant perduda, jaja

A veure si formem un grup ben maco !!!!

A mi m'ho porta la mateixa del poble, encara q no se si a l'hora del part sera la mateixa o tindra contacte amb la q em toqui.. ho preguntare la propera visita
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dv. maig 20, 2016 9:03 pm

marietavermella ha escrit:Hola!!!! Jo sóc de cercadores de Maig i ara cap al Gener!!!

Estaba esperant a veure si el feia alguna veterana! !!!

Ara no tinc temps però després hem poso al dia!!!!

BENVINGUDES! !!!!

Holaaa!!, la veritat tambe estava esperant a veure si alguna veterana l'obria, o si ja era obert pero no el trobava...
Aix ojala moltes cercadores de maig vinguin a fer-nos companyia, benvinguda tu tambe
marietavermella

EntradaAutor: marietavermella » dv. maig 20, 2016 9:46 pm

Hem presento, ja sóc mare d'una minimarieta del 2012 i ara tornem a repetir per Gener del 2017!!!

La meva data de part es el 26 de Gener. I la primera eco la tinc el 30 de Maig.

El seguiment en un principi el faré per la S S i per la . mútua, però. El.part serà a la Dexeus que es on va néixer la petita i on va anar tot perfecte! !!

M'animo al grup de les que tenen por, molta por, el.meu embaràs es d'alt risc i probablement necesito fer molt de repòs i amb una nena de 4 anys serà molt difícil. ... pero farem tot el que faci falta xk aquest cigronet es faci un bebè gran i sa! !!

Apa ja us he deixat una bona parrafada! !!!

Bona nit! !!
lamaia
Entrades: 59
Membre des de: ds. maig 21, 2016 11:45 am

EntradaAutor: lamaia » ds. maig 21, 2016 12:08 pm

Bon dia!

Jo també espero ser mare pel Gener, tinc 31 anys i també és el primer positiu. Estem molt molt feliços, si tot va bé l'esperem pel 17 de gener. La veritat és que tinc moltes moltes ganes que passin ben ràpid aquestes primeres setmanes i que no falli res!!! Aquesta espera de les primeres setmanes es fa eterna eh?! Jo tinc la intenció de fer-ho tot per SS però com que només fan tres ecos sí que me'n faré alguna extra per privat. Jo és que si no no m'aguanto fins la 12!!!

De moment va tot molt bé i em trobo bé. Això sí, ja m'han crescut força els pits i ja se'm veu la panxa! I tinc pipi tot el dia!! Ja us noteu canvis?

Enhorabona a totes i espero que gaudim molt de tots els canvis que ens vindran i que tinguem molta salut!
Laurasg

EntradaAutor: Laurasg » ds. maig 21, 2016 4:05 pm

Hola

Jo tinc 34 anys i la dpp es l'11 xo crec q me la corregiran amb la primera Eco. Tinc un nen de 3 anys.

Realment estic molt espantada pq el meu primer embaràs va ser de risc i el meu petit va néixer abans d'hora pq no creixia dintre i ara he començat amb ansietat...

Tinc problemes per menjar i dormir..
Aquest embaràs també és de risc pq m'hauré de punxar heparina
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » ds. maig 21, 2016 9:05 pm

Benvinguda lamaia!!!
Doncs jo si que em noto camvis, a part dels pits, la panxa.. també s'em nota una mica, i a la nit es una passada, m'inflo com un globus!. També em passa com a Laurasg, tinc algun probelma per menjar, ja no puc menjar pit de pollastre, em fa un fàstic increible!. Aixó si, menjo molt menys pero mes sovint, ahir vaig fer mongeta verda amb patates i no vaig poder acabar ni la meitat..
A veure si descobreixo com pujar la foto de la panxeta, jeje.
Per el tema eco...la veritat es que si que es fa llarga la espera per la ss, el neguit de saber si va bé o no..uf. pero bè s'ha de ser positiu!!
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » ds. maig 21, 2016 9:13 pm

Aqui va la primera foto de panxeta.. a veure si ho faig be
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Laurasg

EntradaAutor: Laurasg » dg. maig 22, 2016 5:26 am

Quina panxeta ja.. a mi tb me n'ha sortit una mica, però no tanta. M'estic aprimant de la resta i tot va a la panxa...
marietavermella

EntradaAutor: marietavermella » dg. maig 22, 2016 12:14 pm

Jo no puc veure les fotos. ..
En aquest embaràs no podré amagar molt la panxa ja que només estic de 4 setmanes i ja és veu panxa....
lamaia
Entrades: 59
Membre des de: ds. maig 21, 2016 11:45 am

EntradaAutor: lamaia » dg. maig 22, 2016 7:28 pm

Hola noies! Jo tampoc puc veure les fotos, llàstima! Molts ànims i energia positiva per aquestes setmanes!
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dg. maig 22, 2016 7:31 pm

Laurasg ha escrit:Quina panxeta ja.. a mi tb me n'ha sortit una mica, però no tanta. M'estic aprimant de la resta i tot va a la panxa...

Si, jeje. Ès una passada, cada dia em veig la panxa més gran, tot i que no menjo gaire, tot es concentra al mateix lloc :content: Aquest dissabte baixarem a dir-li a la familia i demà, li direm al nen del meu home, a veure com s'ho pren ?-) , espero que bé, ell per part de la seva mare en té un germanet d'un any, i es veu que li agafat una mica de gelos, i ara amb aquest...ja veurem
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dg. maig 22, 2016 7:33 pm

marietavermella, lamaia em penso que fins que no teniu 100 missatges no podeu , pero vaja que aixo vol dir que heu de :-.:·:: :-.:·:: com bojes, jejejej

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::