MARES I PARES AL GENER 2017

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
begui
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 12:25 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: begui » dg. ago. 07, 2016 6:12 pm

Hola boniques!!
A mi em sembla bé lo del grup de whats ja que jo no tinc facebook. Aliena55 ja t'he escrit un missatge privat.
Espero que us recupereu aviat les que esteu patxuxilles!!! petonets a totes!!! :-)(-:
4 IA fetes, tres negatives i una positiva però amb avortament BQ
2016 Iniciem Primera FIV
Febrer 2016 1ª FIV beta negativa
Març 2016 2ª FIV beta negativa
Abril 2016 3ª FIV beta positiva de a dia 12 post transferència!!!(3/5/2016)
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: cositina » dg. ago. 07, 2016 6:23 pm

Jo tambe te lhe ebviat tot i q amb el ee junyeres tinc el whasap ja qtreu fum jeje
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: aliena55 » dg. ago. 07, 2016 6:26 pm

Costina el teu no m'ha arribat! Torna-ho a provar, please!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: cositina » dg. ago. 07, 2016 6:45 pm

Fet
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
juditcugi
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 27, 2016 9:51 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: juditcugi » dg. ago. 07, 2016 9:44 pm

Hola!
Com s'ha de fer x enviar el telefon x privat per formar part del grup de whatsupp???

Per cert, això que comenteu de sentir-lo o no, la ginecòloga em va dir que fins la setmana 20 és normal no sentir-lo, i que si estàs molt prima, potser una setmana abans, però suposo que hi ha casos i casos!
Jo ara estic de 16 setmanes, i no sento res de res. Però en tinc unes ganes!!!! És el que em fa més gràcia de tot l'embaràs.

Bona nit a totes!
irem
:: rateta
:: rateta
Entrades: 191
Membre des de: dc. ago. 31, 2011 3:11 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: irem » dg. ago. 07, 2016 10:22 pm

17+6
Hola marones!!! He estat molt temps deconectada...però es que no dono per mès... Ara li enviaré un mp a Aliena55 i si m'hi voleu m'agradaria afegir-me al grup de whats pq em serà més fàcil seguir-vos :ok:
Clariana87
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. juny 25, 2016 7:49 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: Clariana87 » dl. ago. 08, 2016 8:04 am

Noies, jo també m'uneixo al grup!! Tot i que seguiré entrant aquí també.
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: Nurieta81 » dl. ago. 08, 2016 9:13 am

juditcugi ha escrit:Hola!
Com s'ha de fer x enviar el telefon x privat per formar part del grup de whatsupp???

Per cert, això que comenteu de sentir-lo o no, la ginecòloga em va dir que fins la setmana 20 és normal no sentir-lo, i que si estàs molt prima, potser una setmana abans, però suposo que hi ha casos i casos!
Jo ara estic de 16 setmanes, i no sento res de res. Però en tinc unes ganes!!!! És el que em fa més gràcia de tot l'embaràs.

Bona nit a totes!



juditcugi si el que no saps és com enviar missatges privats, si fas click sobre el nom de la Aliena55 (és la admin del grup ;) ), se t'obrirà una pàgina a on trobaràs un lloc que posa "MP: Envia-li un missatge privat", clickes allà i ja li pots escriure el missatge.
Martha23
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. juny 12, 2016 7:45 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: Martha23 » dl. ago. 08, 2016 9:32 am

Hola boniques!!!

Estic molt desconectada, ja que m'he quedat sensa PC ... :( i entro amb el mobil molt rapid!! Axins que lo del grup del m'anira de conya :D

Xoxoneta espero que estiguis millor. Jo tambe estic de baixa x lumbago amb ciatica i em queda una semaneta mes de baixa pero tambe m'estic mirant aixxo de la prestacio per riscos. Com s'ha de fer??

I m'alegro molt q a totes va anant molt be i felicitats x totes les que ja saveu el sexa :D

MuasAlNas x totes ;)
lamaia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. maig 21, 2016 11:45 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: lamaia » dl. ago. 08, 2016 10:16 am

Bon dia noies,

quina activitat després de tants de desconnectada! Primer de tot Nonsenonse em sap moltíssim greu aquest mal tràngol . Molta força i ànims.

Miro també d'enviar el número de mòbil pel grup de watsapp, estic d'acord amb tu Aliena55 millor que no col·lapsem amb missatges cadena d'aquests pesats!! Jo avui a les 16h tinc eco, a veure si s'hi posen bé i sabem ja què portem!! Quina curiositat :-()) :-()) Jo estic de 17+4 i no els noto encara i això que són dos. Vaja, si que noto a vegades una cosa dura que penso que és el cap o el culet, però moviment no. De cara a setembre / octubre començaré a mirar tema baixa. Hi ha alguna que sigui autònoma?? No sé ni per on començar!!

Una abraçada a totes i ens seguim ara també per watsapp :)
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: cositina » dl. ago. 08, 2016 10:22 am

Lamaia jo ara no pero a l'anterior embaras era autonoma (be de fer per mes inri tenia dues feines una d autonoma i una normal aixi q vaig haver d fer els papers dels dos regimens) si et puc ajudar en res em dius. Jo en el seu moment vaig obrir algun fil al forum sobre el tema
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
lamaia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. maig 21, 2016 11:45 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: lamaia » dl. ago. 08, 2016 10:55 am

Doncs estic igual cositina, tinc una mitja jornada amb contracte i a banda sóc autònoma. Buscaré info primer i quan tingui dubtes concrets et dic. És que de moment m'han donat infos contradictòries i encara estic més liada!! Moltes gràcies :)
Avatar de l’usuari
begui
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 12:25 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: begui » dl. ago. 08, 2016 2:22 pm

Vinga anime-us nenes que el grup de whatsap treu fum!!! Mon.Iam!!!Va que t'esperem!!!
Jo ja fa uns dies que el noto al baby, em fa copets i ahir al a nit una mena d'espasmes, just en acabar de menjar-me una poma (li deu agradar jejeje). ës com si tingués un tic muscular i la veritat és que em feia cosa perquè va ser molta estona!!!!
4 IA fetes, tres negatives i una positiva però amb avortament BQ
2016 Iniciem Primera FIV
Febrer 2016 1ª FIV beta negativa
Març 2016 2ª FIV beta negativa
Abril 2016 3ª FIV beta positiva de a dia 12 post transferència!!!(3/5/2016)
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: xoxoneta » dl. ago. 08, 2016 9:44 pm

Martha23 ha escrit:Hola boniques!!!

Estic molt desconectada, ja que m'he quedat sensa PC ... :( i entro amb el mobil molt rapid!! Axins que lo del grup del m'anira de conya :D

Xoxoneta espero que estiguis millor. Jo tambe estic de baixa x lumbago amb ciatica i em queda una semaneta mes de baixa pero tambe m'estic mirant aixxo de la prestacio per riscos. Com s'ha de fer??

I m'alegro molt q a totes va anant molt be i felicitats x totes les que ja saveu el sexa :D

MuasAlNas x totes ;)


Holaaa!!, doncs en el meu cas, q suposo q tots van mes o menys igual, l'empresa t'ha de facilitar la documentacio per dur a la mutua, aquesta doc ha d'estar signada i omplenada pel metge de capçalera, hi ha un full q fica dos opcions, es a dir, en una posa que tu tens alguna molestia o problema comu en l'embaras i l'altre que no presentes cap. Per anar be, t'han de signar l'ultima, pq si fica q et trobes malament...no te la donen..
Despres,has d'estar de 20set... una vegada estigui tot signat, l'has de portar ala mutua.. quan ho portes tb es important q diguis q les retencions de irpf siguin entre el 9-12% i al principi d'any igual, sino alhora de fer la renda et foten un pal...
No se si m'has entes gaire, soc una mica corco amb aquestes coses i per explicar-me....buf.
lamaia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. maig 21, 2016 11:45 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: lamaia » dt. ago. 09, 2016 11:13 am

Bon dia noies!!

Per fi he enviat el missatge pel grup de watsapp, ahir em pensava que estava enviat i resulta que no!!

Quin xof, ahir... vaig anar al CAP esperant ja saber si esperem nens/nenes/o un de cada (estic de 17 i 5 dies ja!!) i no m'ho van dir. Val a dir, que vaig anar al CAP i allà tenen una màquina molt xustera, però d'entrada ja em va dir que no m'ho miraria el tiu, em va fer una ràbia! Al públic com a mínim a Manresa van bastant a sac, miren el que toca per la setmana de l'eco i punt. I a sobre ara com que és agost no hi ha manera de trobar hora al privat per fer una altra eco, així que.... Ja estic conscienciada que ho sabrem a l'eco a partir de la 20 nosaltres :-o00m :-o00m :-o00m Si és que al final tot està bé, és clar, però volia començar a pensar bé els noms i tot.... En fi, l'important és que els vam poder veure i estaven molt guapos / guapes movent-se a tope!!!

Una abraçada noies!!
alba_santa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. jul. 19, 2016 10:10 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: alba_santa » dj. ago. 11, 2016 7:54 pm

Hola xulissimes, he enviat mis privat a aliena55 per entrar al grup de whats. Espero q arribi be. Totalment d'acord en no enviar missatges cadena ni res semblant. A les portes de la setmana 20 i ja he notat cosetes, poca cosa per això. D'aqui poc ja toca morfològica, el dia 24!

Em va saber molt greu sabet la mala notícia de nonsense.... una mala passada. Ànims i força....

I per la resta, espero que estigueu millor d'aquestes esquenes! Lamaia ànims q setembre és aqui a la vora!

Perdoneu per no personalitzar més detalladament...

Abraçades!
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: aliena55 » dj. ago. 11, 2016 8:00 pm

Alba-santa no he rebut res! Torna-hi please!
alba_santa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. jul. 19, 2016 10:10 am

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: alba_santa » ds. ago. 13, 2016 12:15 pm

aliena55, hi he tornat! Mersi ;)
NurikoNur
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. maig 20, 2016 3:49 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: NurikoNur » dc. ago. 17, 2016 12:46 am

17+4

Ho!a noies!! He estat bastant desconnectada i ara em volia reenganxar. Ja he escrit per MP pq m,agregeu al grup de wassap. He llegit tot pero em perdo amb els noms espero aclarir-me millor pel wassap jeje. Moltes felicitats a totes les que ja sabeu el sexe del bebé. Nosaltres esperem q sigui nena pero l,estadistica familiar diu q nen, jeje. El dijous tinc eco!!!

Al primer trimestre vaig estar fatal amb l,esgotament, no era persona...i les males digestions em tenien fregida tambe. Per sort això ja ha passat pero ara tinc una "fantástica" rinitis que em dona molts mals de cap. Al final vaig acabar a urgencies pq creia q no era normal i em van dir q paciencia i paracetamol..ainsss i la calor no ajuda gens.

Jo encara no sento al bebé, espero q tot estigui bé. i amb ganes de saber si es nen o nena.

Tmb he pensat d,apuntar-me a fer mamifit, ioga embarassades o algo d piscina pero ja comencare al setembre.

En quant al pes ja vaig per 4'600kg espero q no em fotin bronca jeje.

Bueno guapes, espero xerrar amb vosaltres pel wassap o per aquí. Bones vacances!

us facilito les meves dades pq no estan actualitzades:

DPP: 20 de gener
Sense fills
Espero 1 bebé i encsra no sabem sexe
Dijous faig 35 anys

Petons
eloisa
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 25, 2016 3:04 pm

Re: MARES I PARES AL GENER 2017

EntradaAutor: eloisa » dc. ago. 31, 2016 9:36 pm

Hola!!

He estat una mica desconectada, magradaria formar part del grup si us sembla be. Estic gairebe de 20
Setmanes, ens toca pel dia 24 de gener i es un nen. Primer embaras!

Mencantaria compartir amb totes vosaltres. He vist q hi ha un grup de whats?? Com puc ferho??


Gravies!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::