(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: numa1982 » dj. març 30, 2017 9:40 am

Bon dia! M'infiltro des del març!

Cotofluix: el nostre petit avui fa dues setmanes i ahir al control de pes el pediatre ens va dir que com que engreixava bé, no calia despertar-lo.
Imatge

ImatgeImatge
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dc. abr. 05, 2017 11:47 am

Gràcies numa1982! Vaig llegir la teva resposta fa dies i havia he pensat que no havia contestat!

Això estic fent! Ahir va dormir 7h seguides, i avui 8h... és fantàstic! :p-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. abr. 07, 2017 6:26 pm

7 setmanes i 2 dies :oset:

No puc passar gairebé, entro de tant en tant a llegir si algú ha escrit però veig que des que som mamis, no tenim temps per a res i per al SP encara menys!! :content:

Lo principal: La resonància va anar bé, la meva petita lluitadora no té cap anomalia interna, tota la seva malformació és a nivell de PELL i només pell. Hem parlat amb la cirugiana (molt maca per cert) i ens va donar solucions per tot. La taca de color vi es pot eliminar amb làser, i la part que té sense greix i pegada a l'esternó es pot regenerar amb injerts de grasa del culet o de la panxa. Tot això, a molts anys vista i que segurament d'aqui a que ella sigui gran i es pugui operar, la cirugia estètica haurà canviat i evolucionat encara més així que... estem super contents!!!!!!!!!!!!

:p-) :p-) :p-)

Dintre de la gravetat del que té la nena, ha estat la millor notícia del món!!! Perquè és una nena totalment SANA, i nosaltres ja ens estavem fent paranoies de que potser tenia algun vas cerebral malament, o del coll, o del tòrax... algo mortal... en fi... no us podeu imaginar l'angoixa que hem patit aquests dies, nosaltres i tota la nostra familia!!!! Brutal... i ara ens sentim totalment alliberats!!!!!!!! >.-<:

L'Emma es una nena molt bona però que vol pit tot el sant dia!!! Ens ha costat molt agafar pes i estem amb suplements de 30cc aprox cada 3h (no ho acompleixo al 100%, si us soc sincera), però des que em van donar la bona notícia, i un canvi de mugroneres (les d'abans m'anaven petites i em deixaven el mugró massa escanyat) crec que tot va a millor, la meva peque va agafar 300gr en una setmana després de moltes agafant 80-100gr... crec que hem superat aquest entrebanc i que ja res podrà amb nosaltres dues!!! Som un mega equip. Ja no puc pensar en la vida sense ella!!!! Em té enamorada.

I res... dormir, dormim bastant bé... s'adorm allà les 23h i fins les 4-5h no demana teta de nou, així que fem una bona tirada i podem descansar. TAmbé he après a donar la teta estirada i em quedo dormida... i quan obro els ulls ella també està sobadissima.

QUEDADA EL 25 de JUNY oficialment per qui li interessi!!!

Què us expliqueu????

Petons mamis!!!!
Imatge Imatge
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dt. abr. 25, 2017 9:25 am

Hola a totes! Com aneu amb el peques?? Per fi tinc una mica de temps per ficar-me mes per el fòrum.
Fa uns dies vaig obrir un post de vacunes ja que es una cosa que encara no havia sorgit i no en tenia ni idea.
Me'n alegro molt Nayade de que la nena estigui molt be! Es una sort que dormi tan, la meva comença ara, es clar que es porten quasi un mes.
Cotofluix, al principi la meva nomès amb bibe m'agafa poc pes (150aprox. a la setmana a vegades mes i també menys) va dir-me que la despertes cada 3h. Ara per sort ja porta dues setmanes que força be i com que veig que tira mes de 3h dormin no la desperto.

A mi també m'han receptat vitamines per la nena, diu la pediatra que quan neixen per cesària sempre ho fa.
No crec que pugui a la quedada! Aquella setmana fa anys el meu marit i vol sortir com cada any!

Espero que totes aneu molt be! Ens anem llegint!! :globus:
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: mercesf30 » dt. abr. 25, 2017 11:40 am

Guapíssimes fa moltíssim que no entro!!!! I he entrat ara un moment per un dubte que tenia fe l preinscripció del gran a P3. 25 de juny apuntat a l'agenda, Ok!!!!

Espero que estigueu molt bé totes i tots els petitets també!

Molts petons, espero veure-us a totes en 2 mesets :)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 02, 2017 6:39 pm

2 mesos i mig :-)(-:

Com esteu, mamis???? Ja no podem passar per aqui, oi???

Jo he notat un canvi bestial als 2 mesos... portem 2 setmanes genial. També he de dir que porto gairebé 2 setmanes sense donar suplement, perquè la nena agafa pes normal, no massa però dintre de la normalitat, i el fet de treure'm llet, donar suplement etc m'estressava més que altre cosa... i ara estem tan bé!!! Menja, juga, dorm... soc feliç!!! Ja es queda jugant a la catifa dactivitats i a lhamaca... potser 20min, i no vegis tot el q faig en aquest temps!!!

Segueix dormint igual, fem collit i hi han dies q fa 5-6h del tirón i altres q dura menys, però com dormim juntes ho porto força bé :love: El problema es que no sap dormir sense la teta, ni amb el pare, ni xumet ni res...i clar es un rotllo pq sadorm al pit però té un son moooolt lleuger i no la puc ni moure que es desperta... i si mestiro amb ella i sadorm, he de fer de spiderman per sortir sense que sadoni,... i al final sempre es desperta!! Aixi q tinc la nena tit el dia a sobre... ah!!! ni bressol, ni moises, ni cotxet... només braços i fular. I jo encantada!!! Q es el pitjor jajaja. I no li agrada res anar en cotxe... abans sadormia, ara es posa histèrica :-:)

I res.... super contenta de seguir amb lactancia materna... el millor del mon per a mi!! :love:

La meva vida ha canviat tant en nomes 2 mesos!!! Ara té sentit... ella es les meves ganes de viure... no se que feia abans sense ella :love:

Petonets!!!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. set. 04, 2017 12:15 pm

Holaaaaa mamis!!!! Queda algu x aqui q ens llegeixi? :r)

No em puc creure q l'última entrada fos quan la meva nena tenia 2m i mig! Ostres! Ja em fet 6m i mig i tot ha canviat una passada! Bueno tot tot no... Continuem amb braços i terra tot el dia, no vol cotxet aixi que continuen portejant i tan feliços!! El meu marit està encantat amb la motxilla boba 4g que ens han deixat. Sempre la vol portar ell :love:

En quant a L'Emma, està estupenda, feliç, espavilada... No puc demanar més. Ha omplert la meva vida i tot i que ara és més dura i difícil (tema treball, cangurs, no poder fer res sense ella) , penso que no se q feia a la meva vida sense ella. Les q sou mamis mentendreu.

Ja portem 6m i mig fent lactància!!!!!! >.-<: Us enrecordeu tot el q em va costar? 2m fent suplements fins q vaig dir que prou. Als 4m em van dir q si holia començar alimentació complementària i vaig dir q no, q ara la oms recomana 6m de lactància exclusiva sigui pit o bibe i aixi ho hem fet! Ara em començat amb pures, trossos d fruita, pa.. i sembla q mica en mica li va fent mes gràcia pero no passa d'una cullerada, sera un proces lent... Però m'és igual pq amb l meva llet va més q sobrada, està preciosa i ka no va malament de pes!!!! Tampoc es una nena gran, més be petita, però amb les seves cuixetes i demés.

Com a mare doncs només dir q es molt difícil tot, no pensava q em sortiria aquesta vena de mare i si, la tinc, i ella només vol mama o papa i reconec que m'encanta, ja tindrà temps de ser més social, tot son fases. Ja sabeu q ho vaig passar molt molt malament amb el seu problema fisic i no sabia com gestionar-ho, suposo q ho vaig fer el millor q vaig poder, i cada dia mhe fet mes forta i la meva nena està sana i es el q més compta. Mha canviat la forma de ser, he tret paciència i força on no sabia q tenia, i mha fet millor persona crec, pq lo fisic ha passat a segon pla i valoro encara més les qualitats duna persona, sigui cm sigui. La poca superficialitat q tenia ha marxat. La meva nena es lo més bonic del mon als meus ulls i aixi hi vull transmetre a ella i que se senti capaç de fer-ho tot.

Dissabte començo a treballar, ja tremolo, però x un altra banda tinc ganes d recuperar una mica la meva identitat, pq fins ara he estat absorbida per la nena i ja no se ni qui soc. Però em fa molta molta pena. Com q treballo capdes i dies aleatoris, la puc deixar amb el seu pare o avis i de moment no entra a lescola bressol. Si em veig apurada haure de plantejar-me una privada pq a la publica no em va tocar el sorteig.

No se q mes explicar-vos.. la vida de mare es dura, i moltes coses q timaginaves no son aixi, tb la satisfacció es molta mes de la q es pot expressar però es dur, i molt, des dels sentiments contradictoris, fins a no poder fer res a casa, cuidar la parella etc... I a mes jo no estic bé x alla abaix, mhan hagut de retocar amb bisturí les cicatrius internes pq havien quedat amb bonys, i aquest dijous tinc gine d nou a veure com em veu i ja m'espero una nova escabetxina... Lo curios esq quan em pregunten com va ser el part jo sempre dic que be, pq en guardo un record preciós, xo la veritat esq va ser un part daquells amb mala sort i amb moltes seqüeles físiques a nivell zona íntima. Només us dic q 6m em va costar poder tenir relacions vaginals i avui encara em costa una mica pq em molesta, hem danar amb molt cuidado. I aixo son coses q no timagines q pasen pero si. Nomes a un 5% de les dones, pero a mi mha tocat.

En fi deixo de ratllar, escric des del mòbil amb mil faltes i abreviacions, però volia deixar empremta per si a alguna li serveix.

Un petó gegant de la meva princesa guerrera i jo :love:
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dt. set. 05, 2017 2:24 pm

Nayadeee me n'alegro de llegir-te Per aqui!! Me n'alegro molt que estigueu be >.-<:
Moltes coses de les que comentes jo també ho he pensat... ser mare m'ha canviat la vida i m'ha canviat a mi. Mai m'ho hauria imaginat, penasava que es quedaria en un canvi de prioritats, pero no, va mes enllà. I el que mes m'agrada és que jo estava bastant apàtica, la rutina em menjava, i no sé, es com que necessitava un canvi a la meva vida i aquest nen m'ha donat aquest canvi, m'ha vingut molt bé. Per exemple, ara ja no em fa pal sortir al carrer, al contrari, m'agrada i vull sortir. Abans, si no era x anar a treballar, em costava molt sortir de casa, tot em feia pal, estava desganada.... M'havia apalancat moltissim en els ultims anys.
El que comentes dels baixos doncs espero que mica en mica et vagis recuperant. Realment l'embaràs passa factura al nostre cos. Jo dema tinc visita amb la Dra. Que em porta el tema del sòl pèlvic, i aviam que em diu. No he tingut relacions encara pq em fa pal, tinc por que em faci dolor, pero al no provar-ho no sé encara si em fa mal o no. Amb el meu marit estem be pero portem uns dies de discussions tontes, que bueno, encara em fa més pal posar-m'hi en el tema. I bueno, el que arrastro és que noto massa la bufeta. La noto mes que despres del part, pero tp he recuperat la sensació normal, abans d'estar embarassasa. En fi, em dirà que faci exercicis de Kegel, que en faig, pero no cada dia.
El tema LM que be!! >.-<: jo no sé massa be que faré, en ppi voldria fer LME fins els 6mesos, com tu. Afiam amb la tornada a la feina com me les apanyo.
Esperomque vagi be la tornada a la feina, que et sigui lleu. :-()-) ja ens aniras explicant!!! Cuida't!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: MENTA33 » dv. set. 08, 2017 9:53 am

Hola marones de febrer!!!!

:miko:
Ay no he pogut escriure en tots aquests mesos perque des de casa es un rollo, xq no tinc ordinador i amb el mòvil perdo la paciencia, a més que el Teo només el vol agafar :love:

Nayade, veig que l'Emma està estupendament, vaig llegir el que us va passar amb l'angioma de la petita, ets una mama forta i la teva filla no tindrà cap mancança de res, ja veuràs com no!
Veig que està també a tope la petita, el Teo no para ara, des dels 5 mesos que ha fet un canvi brutal, ja interacciona molt i juga i riu molt, el meu nino es molt rialler :content:
Per cert, ja te dues dentetes i una pala de les d'adalt li està trencant... pobrico hem passat els 3 uns dies una mica xungos amb les dents.

Amb el Teo he tingut i continuu tenint una lactància exitosa, des de el minut 1 es va enganxar molt bé, tot i que tenia un frenillo tipus 1 que em va fer estar amb mugroneras durant molt de temps, i el vem a ver de tallar, però res ens ha interferit en la lactancia, ara portem un mes que ja menja farinetes i trosets o bastons de pa, el blw de moment no es per mi, m'espanto de seguida, i com que sempre a anat molt baix de percentil (10) no me la volia jugar....

Per mi ser mare és el millor que m'ha passat a la vida sense cap tipus de dubte, estic encantada, tot i que vaig més cansada em compensa (topicazo!)

Ja he començat a treballar, aquesta setmana... i jolin que durillo estar sense el meu nino... però sel queda la iaia que està encatada amb ell, així que tranquila, jo a les 15:30 ja estic amb ell, i puc passar la tarda amb ell.

m'alegro de saber de vosaltres nayade i curnchi! un petó!!!! per cert avui fa 7 mesos el meu reiet!!!

Sorry les faltes que escric a tope de ràpid
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dv. set. 08, 2017 10:03 am

Menta que be, me n'alegro molt que tot us vagi tan be!!!!! >.-<:
I tant, ser mare té els seus moments durillos, però tot i el tòpic, compensa tant!!!! Jo dic q és el contrast de molt dur i mooooolt bonic alhora. :love:
Estem vivint una de ñes etapes mes boniques de lws nostres vides, sense cap dubte.
Em va be llegir els avanços dels vostres nens per saber què em depara el futur jejeje Jo aixo de BLW tp sé si serà per mi, ja veurem....
Anims amb la feina Menta!! I felicitats pel cumple-mes!!! :-()-)
Imatge

Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: numa1982 » dj. set. 21, 2017 9:22 am

Entro aquí pq el.meu post està congeladíssim! Amb algunes de vosaltres vaig coincidir a la banqueta (Náyade, Crunchi).

El nostre nino petit, en Roc, va fer 6 mesets dissabte i està molt divertit. El setembre va començar a,escoleta i jo he tornat a treballar, però ho portem.bastant bé. Això sí, anem de cul! Els dos germans "grans" tenen 4 i 2 anys i.és molt dur.

Tema relacions: jo tinc molèsties però és p
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: illeta25 » dj. set. 28, 2017 6:49 pm

Hola !!!

Quina sorpresa saber de vosaltres

Nayade: Com anat la tornada a la feina? I la petita bé sense la mama? Espero que anés molt bé.
Ostres la recuperació pos part és dura... :ufs: amb el primer embaràs fatal i aquest doncs e estat 4 mesos a recuperació de sol pèlvic i vaig plegar per falta de temps perquè amb la feina no ho puc compaginar sinó crec que encara i seria. Són recuperacions lentes i tens raó sempre quan pregunten pel part dius que va anar bé perquè vas tenir el millor regal que podies tenir. :love:

Crunchi: El teu petit ta ben canviat i per bé!! Ui aquests temes com més esperis més mandra et farà jejeje sempre penses ui i si em fa mal? Uf estic cansada... (i no és excusa perquè de cansades i anem i molt) Puc donar-te un consell? Un bon lubricant i fa miracles!! Per cert, diuen que practicant sexe et recuperes més ràpidament del sol pèlvic.

Menta33 Com va en Teo amb la Iaia? Que bé poder treure mugroneres. Nosaltres encara les estem fent servir. Si tenir fills et fa un gir la vida, per bé però tel fa. És esgotador a tots els nivells, però es carreguen les piles i som-hi per un altre dia. :-)(-:

Numa1982 Com li va en Roc l'escoleta? Ja s'està adaptant? Uf amb 3 nens de cul deu ser poc no?, jeje Ara ha de ser molt maco. =0-0-)

Nosaltres ja estem encarrilan els 8 a tope! És un no parar i cada dia sorprèn amb alguna coseta nova.
El juliol ja vaig començar a treballar i aquest Setembre ja ha començat a la guarde està molt contenta.
Amb el menjar anem fent el mètode antic, de moment triturat i sols ha tastat el pollastre i pavo em aprofitat al màxim amb la lactància. Ara els "palitos" o galetes no li fan falta pas dents per menjar-s'ho.
El que portem més malament són les nits... ufff :menjadonuts: Que difícils són. Si no li dons teta, no hi ha res a fer però que hi farem no la farà pas sempre. Després o trobaré a faltar!!

I la resta com aneu?
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dt. oct. 03, 2017 10:07 pm

Hola marones!!! Quant de temps!!!

He llegit una mica en diagonal i escric des del mòbil així q espero a s'entengui jaja i sorry per no contestar-ho tot.

Per aquí continuem igual, lactància a tope i el menjar ho portem una mica malament, no vol menjar gairebé res, 3-4 cullerades i prou, i en blw tampoc... Sé que està bé i no passa res però sempre penses q menjarà bé... I de moment gens! L'únic que li fa ilu menjar es el pà i les galetes (només li he donat un parell de vegades).

Ara mateix la tinc malaltona, aquesta tarda mha fer dècimes i ara estava com una rosa (després de lapiretal). A veure com va la nit... Esperem que bé!!!

No sé qui preguntava per la recuperació postpart, doncs la porto malament la veritat pq cada vegada em noto el sol pèlvic pitjor i en tema relacions encara em fa mal. Mhan donat cita amb la gine al febrer q se suposa q ja tindré la regla i tot estarà més a lloc, pq mha tornat a sortir granuloma i veurem si mel treuen o no. Quan estossego fort se m'escapen unes gotetes i en fi... no em cuido gens, només estic x la nena i espero no em passi massa factura.

Per la resta, tot bé, l'incorporació al treball va anar molt millor del q pensava, ella es queda genial amb el seu pare els capdes i entre setmana (els 4 dies q vaig al mes) amb els iaios molt i molt bé. Es pren els bibis perfecte... No puc demanar més!!!! I jo em sento útil, surto del bucle de casa+nena i em va bé per desconnectar i veure q sóc capaç de fer més coses q cuidar a la meva nena (q es el millor treball eh, ojo).

l'Emma continua molt eixerida, gateja moltissim, es puja a tot arreu posant-se dempeus, es un trasto, un bitxillo! No para quieta mai!!! I que més us puc dir que no sapigueu de primera mà. Que això es esgotador, que marxo de casa tot el dia per no veure com de desendreçada està, però cada matí veure-la somriure i començar un nou dia contenta amb mi, ho pot tot. TOT.

7 mesos i mig plens d'aventures, cada dia és un repte nou. M'encanta ser mare, de debò, el millor q he pogut fer a la vida es tenirla.

I res... Em deixo un munt de coses però estic estirada al llit amb la nena dormida al meu costat i poc mes puc fer!!!

Estem en contacte, aviam si encenc el pc i escric en condicions!

Quina ilu saber de vosaltres!!!! Entrar aqui i tal em recorda a la meva vida d'abans, que ara sento molt molt llunyana! Sóc una altra persona realment, tot el d'abans em sembla com un somni.. no se, es un mica paranoia.

Petons gegants per totes i tots els petits!!!!
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dg. oct. 08, 2017 5:06 pm

Boniques!!!! :camio:
Anims Nayade amb el tema menjar..,. Segur que mica en mica la cosa millora. :ok:
Me n'alegro que la nena estigui tan espavilada <:-< jeje i que bé la tornada a la feina.... a mi encara em queda una mica però em fa entre mandra i il.lusió a parts iguals. Aish.... :-o00m
Ja ens aniràs explicant el tema del sol pelvic a la visita del febrer, Nayade!!!!!! :ok:

Illeta25 ais aviam... al final ens hi hem posat amb el tema sexe, el primer dia em va semblar tot molt estrany, després mica en mica he anat recuperant sensacions. Pero lo important es donar el 1r pas per perdre la por, si. :ok:

M'agrada llegir-vos i saber dels avanços dels vostres peques!! El meu en farà 3mesos la setmana que ve :camio: mica en mica també, anem fent.

Abraçades!!!
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » ds. oct. 21, 2017 4:11 pm

Hoka boniques!!!! :love:

Passo un moment des del mòbil, estic treballant i ara estic en moment llevallets... Un rotllo!!! Treballo 12h els capdes i abans ho portava millor però ara no sé perquè se'm fa un munt!

Ja té 8 mesos la coseta q més estimo en el món i encara me la miro i penso... Com pot haber crescut tant? Quan? :oset: Es tota una trapella escaladora que no para quieta.

El menjat poc a poc... Al final fem blw i menja el que mengen nosaltres normalment, i suuuuper bé!! No grans quantitats però experimenta i li agrada!!
;
Al novembre posarem la bexero que per fi la tinc, només 1 dosi però bueno...

Com esteu la resta? Enfeinades no?

Molts petons!!!!!
Imatge Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: numa1982 » dg. oct. 29, 2017 8:55 pm

Hola!

El nostre Roc.va fent. L'AC la.fem amb triturats i cap problema, de.fet,.aquest primer mes de purés ha engreixat uns 700g!! Ja té quatre dentetes i és molt rialler.

El ritme a casa és dur, i està afectant la vida de parella. Jo vaig cansdíssima i el Numo troba que no estic per ell. En part, té raó, però intemto fer-li.entendre que és una fase i que qui.es.desperta per les nits.i porta la logística a casa sóc jo. En.fi,.batalletes vàries.

La novetat més interessant és.que ja.tenim.cadireta pel petit: una axkid a contramarxa!

Us vaig llegint!!
Imatge

ImatgeImatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dg. oct. 29, 2017 10:12 pm

Hola noies, com esteu??? Us vaig llegint encara, me n'alegro que estigueu be!!! Que macos deuen estar els febrerencs jejejjee el meu juliolero tb està per menjar-se'l jejeje ais :oset:

El tema parella se'n parla poc crec i és un món apart. Fins i tot la parella més avinguda crec que se'n resenteix. Jo he passat per diferents etapes, vaig arribar a pensar que la meva parella era el meu enemic, quan en realitat és un aliat. És durillo, si. Al final tot ha quedat en una etapa més i ara estem com sempre, bé. Començo a veure que fem un bon equip, el de sempre. Però si, entre les hormones, el nen, la casa, el cansament... tot es complica i a vegades costa molt gestionar la parella.

Molts anims noies!!!! Ho aconseguirem!!!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Aroswi » dl. nov. 27, 2017 7:22 am

Hola Marones 2017, quina il·lusió llegir os! Feia segles que no entrava al SP, a l'estiu vaig entrar i llegir en diagonal i anit em va picar el cuquet de veure què diríeu x aquí.
La veritat és que aquest va ser un refugi fantastic abans i durant l'embaràs i després, pel canvi de vida he necessitat deixar. Dic canvi de vida, però en realitat el que esperàvem. El peque és un nen molt molt eixerit. Despert des del minut zero i inquiet com si tingués claus al bressol. Ara ja amb 8 mesos i mig, uns vuit kilos i mig i 73 cm, ja no és tan bebé, està a punt de caminar i té passió per les persones, odia estar sol. Curiós de mena, ens porta bojos al pare i a mi. Va dormir més de 6h fins els 4-5 mesos i des de llavors, les nits són complicades i aleatòries,cada2-3h... Fem BLW, molta paciència al principi i un gustàs ara,tot i que es una mica huevon i com es cansa d agafar el menjar obre la boca (ho ha fet sempre de manera innata).
I... Aquest seria el resum del nen.
La parella, sí, és bàsic tenir una relació forta. Aquelles parelles que tenen un fill per "arreglar" la situació ja els hi diré jo com s'arregla XD Ho hem portat bastant bé fins jo començar la feina cap a mitjans D agost, després, què us he de dir, la vida és més dura, poca intimitat, molt trobar-se a faltar... Però crec que hem après a viure i no podria tenir millor company i pare pel meu fill. La reincorporació a la feina va ser dura al principi, però més pel canvi de condicions laborals que em vaig trobar, doncs tenia ganes i estava mentalitzada. Ara estic bé, a la feina, tot i matinar molt, descanso!
Físicament la recuperació va ser ràpida en quant a perdre pes, m'està creixent el cabell... Però no se si per donar pit, per estrés o què ja estic un kg per sota del meu pes d'abans... La veritat és que em preocupa un pèl. Tinc moltíssima gana, menjo més que mai i tot i això no hi ha manera d engreixar me!
I... Què més... Doncs això, estic contenta de llegir te Numa1982 i veure què el Roc està tan bé. Nayade, aquells temps de banqueta i ingenuïtat queden ben lluny, el que has après amb l'Emma! Me'n alegro molt de la teva evolució i de llegir, com sempre, positivisme en el que escrius! Crunchi , la juliolera atenta per totes, cada fase té alguna cosa però si que és cert que fer equip val per sempre!

Arribada a la feina, us deixo noies, un plaer llegir-vos! Abraçades!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dg. feb. 25, 2018 5:20 pm

x*x*x 1 anyet!!!!! x*x*x

No em puc creure que ja hagi passat un any! He passat uns dies amb sentiments retrobats, alegria inmensa, pena pel temps que vola, records del part i els primers dies juntes... Tot fa com molta impressió. Tenia ganes de plorar per tot, i no sabia el perquè... I era per això. La pèrdua de la innocència quan estàs embarassada i de cop ja has de madurar en 1 segon. Em pesa molt els primers moments quan li vam veure la malformació, va ser molt dur, i alhora també l'emoció i els sentiments bonics a flor de pell....

1 any ja... De tantes coses. No canviaria ni una coma, o més bé sí, hi afegiria més paciència, més confiança en mi mateixa, més temps perdut amb la meva bebè sense pensar en que he de rentar, he de netejar, he de... El temps volade veritat, i ara penso que podria haver gaudit més, tot i que he gaudit al 200%.

Dono gràcies pel dia que vaig entrar a aquest fòrum, i les meravelloses companyes d'aventura que vaig conèixer. Tenim un grupet preciós de 20 mamis al WhatsApp, on hem fet quedades, hem rigut, plorat, ens hem fet moooolt de suport en bons i mals moments... Res hauria sigut igual sense elles, de veritat si alguna embarassada em llegeix ara, de veritat, FEU TRIBU, es indispensable i per molt que penseu que no us farà falta, que les amigues ja us serveixen o que la vostra parella es suficient... Error!!!! Necesiteu mares que sentin el mateix que vosaltres pq moltes vegades us trobareu i sentireu soles en um moment molt vulnerable.

Només puc dir... GRÀCIES. Per tot.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: GAIA_ » dv. juny 01, 2018 2:08 pm

Náyade, m'has possat la pell de gallina amb el teu text. Gràcies i mil milions de gràcies més, per estar (tu i totes les mamis) al meu costat durant tot l'embaràs, post-part i encara a dia d'avui. Sou de lo millor que m'ha pogut passar en els darrers messos.

Una abraçada ben forta i un petonàs! Ens parlem després!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::