(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dl. feb. 20, 2017 11:17 am

Bon dia! :***:

Enhorabona Irisolda!! >.-<:

Nayade no et preocupis per la lactancia, segur que les dues feu el que podeu, no hi entenc gaire i no puc opinar ni donar consells, pero espero que tot vagi molt be.

Ayla ànims que ja queda menys!! Tinc ganes de que comentis com està marxant.

Cotofluixa mi també se'm fa etern! queda 1 setmana per la meva dpp i no sembla que vagi a sortir abans.

A les altres espero que tot vagi molt be!! :ok:
Avatar de l’usuari
Ayla_
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 13, 2015 3:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Ayla_ » dl. feb. 20, 2017 11:32 am

Granat! No pateixis, jo tenia la mateixa dpp q tu i tampoc semblava q volgues sortir... I mira! Les primeres contraccions a les 6 del mati i a les 10 ja estava de 4cm ☺
De moment no se si estic dilatant mes, pero estic aguantant les contraccions força be! Ja us anire informant.
Imatge
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Embarassada » dl. feb. 20, 2017 4:09 pm

Hola noies!
Ayla, quina emoció que ens escriguis des de l'hospital, i estant ja de 4 centímetres! Espero que tot vagi perfecte!! Ja ens escriuràs, eh? :-()-) :-()-)

Granat, ànims! Ja no pot faltar gaire!! Potser tu seràs la següent... ;-)

Linus i Doloreta, enhorabona pels naixements dels vostres petits!! Esperem que tot vagi molt i molt bé! <:-< :-)(-:

Cotofluix, avui és la nostra DPP!! Com ho portes? Alguna novetat? Has anat a corretges?

Náyade, molts ànims amb la lactància! Quan costa d'instaurar-la és una mica pal, jo també hi he passat, però si t'ajuden i tu i l'Emma aconseguiu posar-vos d'acord, ja veuràs que amb deu o quinze dies tot rutlla... I l'esforç val la pena, t'ho asseguro! Vés-nos informant de com esteu, i si et podem ajudar d'alguna manera, som aquí!

Mode ego: doncs avui faig les 40 setmanes, com la Cotofluix, i he tingut corretges. Resulta que tinc contraccions força regulars, cada 10 minuts, però són fluixetes (jo noto com un dolor de regla força fort, però perfectament suportable). M'han dit que ja està bé, perquè vol dir que el cos va fent feina, i que torni a anar-hi dilluns que ve, tot i que creuen que pariré abans. M'han dit que els tercers fills costen d'arrencar, però que quan el part comença, tot va molt més ràpid... A veure si és veritat!

Que vagi tot molt bé, noies!! :ok: >.-<:
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dl. feb. 20, 2017 7:03 pm

40 setmanes!

Bona tarda mamis de febrer!

Enhorabona Irisolda!

Náyade, molts ànims amb aquests primers dies! Ja ens explicaràs que tal el taller de lactància.

Ayla, suposo que a hores d'ara ja deus tenir el teu petit amb tu, ja ens informaràs!! :p-)

Granat, a aquestes alçades ja no queda res més que tenir paciència :-o00m

Embarassada, sii, compartim DPP, avui!! >.-<: Amb la diferència que veig que el teu és el tercer no? El meu el primer, que tendeixen a endarrerir-se més pel que diuen! I pel que veig vas bastant més avançada que jo, amb contraccions cada 10min, ànims que això ho tens aprop!!

Mode Ego: Jo avui corretges, sense masses novetats. Estava dormidissim el petit, m'han fet menjar un kit-Kat per activar el tema. Al final només han detectat un contracció, però les pulsacions d'ell estan perfectes. Durant el dia en vaig tenint per això, però de BH, no doloroses. Aquest vespre m'he despertat amb mal de regla, però se m'ha acabat passant. Això és tot! Aquí esperant... o depèn com ho miri, des-esperant! :-:) He de tornar aquest divendres al matí.

Ens anem llegint :ok:
llampek
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. nov. 14, 2016 10:45 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: llampek » dt. feb. 21, 2017 5:41 am

Maques !!!!

Només escric per informar que tot va bé >.-<:
Ens han baixat a sala de parts i estem en ello !
Ja amb epidural :p-)
Esperant a la Noa :-)(-: !!!!

Quan pugem a l'habitació us escriure whatts que tinc el telf a dalt !!!!!
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dt. feb. 21, 2017 8:39 am

Bon dia!! :***:

Ayla no m'hi havia fixat! Ara si que estic nerviosa haha, suposu que a hores d'ara ja tindràs l'Eric, espero que hagi anat tot molt be!

Embarassada Quins nervis saber que abans de dilluns segurament ja estarà aqui. Molts ànims!

CotofluixSegur que abans de divendres tens novetats! :ok:

Llampek per l'hora que has escrit suposu que ja estarà amb tu.Quina il·lusió! Quan puguis ens expliques com ha anat. :love:

Jo 39 i restant dies!! >.-<:

Ens lleguim!! :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 21, 2017 8:15 pm

Noies entro rapidament per felicitar a les recents mamis!!!!! I desitjar molta sort a les q us queda poquet!!!!! Anims a totes!!!!
:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: dabru » dt. feb. 21, 2017 9:41 pm

41

Felicitats a totes les moves marones I als seus petits!!!!

Jo de moment res de res, vaig tornar a fer corretges I els batecs de la nena ja van sortir bé. Ara hi he d'anar cada 2 dies, I si diumenge encanta no ha sortit me'l provocaran. Aix, a veure si es decideix a sortir, però de moment la cosa està molt parada.
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: mercesf30 » dc. feb. 22, 2017 11:13 am

Bon dia mamis!!

Quina emoció anar llegint tots els naixements, i el de la Llampek i l'Ayla en directe des de l'hospital, uauuuu! M'encanta jejeje. Ja ens direu com ha anat, que ara segur que ja són aquí els petits!

Enhorabona també a la resta de mamis i paciència a la recta final a la resta!

Náyade informa'ns de com va l'Emma amb el pit, espero que pugueu fer lactància materna exclusiva ben aviat! Els grups de lactància ajuden mooolt, ja ens diràs com va anar el teu.

Jo estic ben avorrida! El meu marit per diverses raons ja s'ha reincorporat a la feina i el nen gran va a la guarde i estem jo i el bebè sense ningú amb qui quedar, i anar a passejar sola al final sempre em fa pal... Si algú vol quedar per Barcelona que m'envii un privat....

Molts petons
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dc. feb. 22, 2017 8:46 pm

Bona nit!!

Espero que a la llampek i la ayla us estigui anant molt be!

Dabrumolta sort! Et queda molt poquet!

Mercedesf30 es una llàstima, no soc de barcelona :(

Avui m'han tornat a fer corretges i la cosa segueix igual. No ha baixat pas i evidentment no esta encaixada, m'ha dit que per estadística si no baixa ni s'encaixa, el part pot ser mes llarg, que tindré mes feina vaja, inclosa que pot acabar en cesària, però que nomes son números, hi ha dones que tot i no estar encaixada la criatura tenen un part totalment normal i que d'altres que els tenen encaixats abans del part acaben amb cesària. Així que de moment res de res :ufs:

Records a totes espero que us estigui anant genial les que ja tingueu els peques com les que com jo cada dia anem esperant. :-)
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Embarassada » dj. feb. 23, 2017 6:27 pm

Hola noies!
Com esteu?

Granat, paciència... Com bé dius, és impossible saber si tindràs un part més o menys llarg, estigui o no encaixada la nena, o sigui que val més ser optimistes i acceptar el que vingui amb la millor cara possible... Jo dono per fet que el meu part serà força ràpid, perquè és el tercer fill i tothom em diu que sol ser així, però últimament estic fent un esforç per treure-m'ho del cap... Vés a saber què passarà! Més val arribar-hi sense idees preconcebudes!

Merces, em sap greu, jo tampoc no sóc de Barcelona. No tens a la vora algun lloc on puguis conèixer altres mares amb nadons petits? Algun curs de massatges per a nadons, o sobre alletament, o sobre criança... A la meva ciutat a la SS en fan, i va molt bé per conèixer altres mares i sortir a passejar! És normal que, si no, ens caigui la casa a sobre. Espero que aviat trobis companyia!

Dabru, t'envio molts ànims. Que llargs que es fan els dies un cop has superat la barrera de les 40 setmanes! Però si diumenge com a molt tard te'l provoquen, ja no falta tant... Estaràs de 41 +5, oi?

Crunchi, gràcies pels ànims; ens fan falta!! ;-)))

Llampeck, com esteu? Va anar tot bé? Quan puguis passa a fer-nos la crònica!

Cotofluix, companya de DPP, com ho portes...? Cada dia entro a veure si ja l'has tingut, he, he... A veure quina de les dues s'hi posa abans! :content:

Mode ego: Noies, jo us vaig dient que molts ànims a totes, però la veritat és que estic ben xof... Els altres fills van néixer a la setmana 40+2 i 40, i no comptava gens en que aquest es faria esperar més... Se m'està fent molt llarg! No goso fer gran cosa, perquè de seguida em canso i vull estar al màxim de descansada possible, i clar, em costa un munt passar les hores. A més, si no notés res potser em veuria en cor de fer vida normal, però és que cada dia tinc contraccions, al vespre força doloroses i seguides, però a la matinada s'aturen i em llevo com si res! ?-) Començo a pensar que aquest nen no sortirà mai!!
En fi, perdoneu el rotllo. Ja sé que m'ho haig d'agafar d'una altra manera, però la veritat és que em costa estar tranquil·la... A veuro si començo a agafar-m'ho d'una altra manera!
Una abraçada a totes!
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dj. feb. 23, 2017 7:58 pm

40 + 3 :-o00m

Dabru, tingues paciència que tot arriba, i per diumenge queda res!

Mercesf30, em sap greu perquè jo tampoc visc a Barcelona. Però has mirat d'anar a un grup de lactància? En parlen molt bé!

Náyade com estàs? Quan tinguis una estona passat a informar a les que estem desconnectades del món del whatsapp! Tot i que ja imagino que si no entres és perquè deus anar liada... Molts ànims!!

Granat no fagis cas amb això de si està encaixat o no, hi ha nadons que s'encaminen en el mateix moment del part! M'ho va dir la meva gine l'altre dia.

Embarassada, companya de DPP :p-) té bona pinta tot això que et va passant no? Jo crec que estàs al caure!

Mode ego: sense novetats! Esperant! Demà anem a revisió aviam que ens diuen.

Ens anem llegint!! :ok:
Avatar de l’usuari
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: carlotad2323 » dv. feb. 24, 2017 5:57 pm

Hola noies! Entro per felicitar a totes les noves mamis i dir-vos que la Gala va neixer dilluns 13 (39+3) en un part precios! Estem molt contents i adaptant-nos a la nostra nova familia de 4. Intentaré tornar a entrar amb més calma més endavant, petonets :love:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ayla_
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 13, 2015 3:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Ayla_ » ds. feb. 25, 2017 1:45 pm

Hola!
Nomes entro per informar que l'Eric i jo estem be! Va neixer el 20 a les 23.47 despres de 14 h i 4 d'empenyer. Al final amb forceps perque no baixava. Va pesar 3.600 i es precios! Ja som a casa. Quan tingui un monent us explico millor.
:-o00m :-)(-:
Petoooons des del caos!!! :-D
Imatge
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dg. feb. 26, 2017 9:25 am

Bon dia! :***:

Embarassada i tan, tens tota la raó, pot passar de tot, millor ser positiu!
Com ho portes? Segueixes amb contraccions? A veure si amb el carnestoltes s'anima!

Cotofluix el meu metge també em va dir que el dia del part es pot encaixar pero que millor que fos abans, li vaig preguntar si jo podia fer alguna cosa perque baixes per pero va dir-me que no, igualment vaig caminant i fent coses, que no es digui.
Que et van dir a la revisió? Com et trobes??

Carlotad2323 Enhorabona!! I tan! Quan puguis explica'ns la teva experiencia!! A disfrutar-la! >.-<:

AylaEnhorabona!! Quina il.lusió saber que algú que li tocaba com jo ja l'ha tingut, Deu ni do 14h i 4h d'empenyer..ja ens passaràs la crónica quan et vagi millor!

No tinc gaires novetats, ahir vaig anar a veure la rua de la meva ciutat i jo no se si em vaig agobiar per la gent, pero van començar a donar contraccions de bh i eren realment molestes. També com unes puntxades bastant dolores a les parts baixes, com si t'iressin...us ha passat? Deu ser normal a dos dies de sortir de comptes. Crec que arribaré a març s'ençera. Poca cosa mes!

Abraçades a totes!! :love:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 26, 2017 11:13 am

Moltes felicitats marones!!!! A gaudir molt dels vostres bebes!!!!! I a cuidar-vos molt tambe!!! :content:

I anims a les que us queda poquet!!!! Dabru, mercesf30, cotofluix, embarassada..... anims noies, estem pendents de vosaltres!!!!! :ok:
Imatge

Imatge
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dt. feb. 28, 2017 1:16 pm

Holaa!!
Com ho porteu les que teniu els petits?
Avui es la meva data i res de res, soposu que es normal, a veure si amb els pròxims dies s'anima. Alguna més que encara estigui com jo? Estic dels nerviiisss >.-<:
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dt. feb. 28, 2017 2:07 pm

Bon dia mamis de febrer!

Entro rapidament per dir-vos que l'Ona va néixer el dia 25, a la setmana 40+5, em vaig posar de part sola! Tot va anar perfecte i va ser un part rapidissim.

Ja tornaré a entrar per actualitzar amb més info, que ara anem liats amb l'arribada a casa!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 28, 2017 2:46 pm

Oh cotofluix que beeee!!! Enhorabonaaaaa!!!! Vosaltres ereu els qui volieu que fos sorpresa jo? :oset:
Ja ens explicaras la crònica quan puguuis!!!! Ara a descansar i a gaudir de la nena!!!!

Anims Granat!!!!! :-()-) segur que queda ben poquet!!!!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: mercesf30 » dt. feb. 28, 2017 9:27 pm

Enhorabona Cotofluix!!!

Ja és hora d'acomiadar-nos d'aquest mes màgic i donar pas a les mamis de març!

Com esteu totes? Quan us animareu a fer una quedada general? :content:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::