(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 02, 2016 10:59 am

x*x*x SIGUEU BENVINGUDES FUTURES MAMIS DE FEBRER 2017!!!! x*x*x

•Les nostres petites cireretes ja estàn al forn! Han vingut d'un Maig ple de flors, fruits i solet del bo, així que han de sortir ben sanets i bonics!•

Imatge

Febrer és un mes màgic. Estem a l'hivern encara, però ja comença a notar-se aquella oloreta de primavera, aquella esperança d'un temps millor. Els nostres petits passaràn de la calidesa del nostre ventre a la calidesa dels nostres braços, on mai fa fred. Gaudirem d'uns primers dies a casa ben abrigadets, cuidant-nos i mimant-nos molt, per passar a anar sortint cada dia més i anar veient com els arbres es tornen a florir, com la primavera es va tornant més i més verda, plena de flors, fruits i els dies van sent més llargs!

Febrer ens portarà el millor regal de món: una petita part de nosaltres mateixos, fruit de l'amor més gran, i estic segura que aquest Febrer marcarà un abans i un després sigui el primer, el segon, o tercer fill! La nostra vida mai serà igual, serà millor gràcies a ell/a :love:


Els nostres petits i petites seràn del signe Aquari o Pisces:

-Aquari és un signe astrològic que és travessat pel sol entre el 20 de gener i el 18 de febrer. El seu planeta regent és Urà i es classifica com a signe de l'element aire i de qualitat fix. Se sol conèixer també com l'aiguador i es relaciona el seu origen amb el mite de Ganimedes. Se'l considera de caràcter amable, inconformista, excèntric, molt independent i amb idees revolucionàries.
S'avé molt bé amb els altres signes d'aire (bessons i balança) i amb els signes de foc exceptuant, amb matisos, amb lleó per ser-ne el seu oposat polar. Els signes que figuren com a compatibles no reflecteixen un perfil individual o lectura individual tal com s'interpreta dins de l'astrologia, sinó que reflecteixen una orientació general i la referència a la compatibilitat segons el dictat per variables com qualitats i elements en el zodíac.

-Pisces, també conegut com a peixos, és un signe astrològic el qual és creuat pel sol entre el 22 de febrer i el 20 de març. El seu planeta regent és Neptú i es classifica com un signe de l'element aigua i de qualitat mutable. Es caracteritza per tenir un caràcter molt sensible (el que més del zodíac), altruista, de molt bon cor, preocupant-se més pel proïsme que per un mateix, somniador i molt fantasiós.
Es considera que s'avé molt amb els altres signes d'aigua (càncer i escorpió) i amb els signes de terra exceptuant, amb matisos, verge, per ser-ne el seu oposat. Els signes que figuren com a compatibles no reflecteixen un perfil individual o lectura individual tal com s'interpreta dins de l'astrologia, sinó que reflecteixen una orientació general i la referència a la compatibilitat segons el que és dictat per variables com qualitats i elements en el zodíac.



Imatge

Em dic Náyade, tinc 27 anys i estic embarassada de 4+2. És el meu primer embaràs i estic il.lusionadíssima! :love: Ja li diem de manera afectuosa que és la nostra cirereta, ja que aquest mes de Maig ha estat la collita d'aquest fruit que ens encanta a tots dos! I el mes que hem "collit" la nostra pròpia cirereta.

No sé com anirà tot plegat, sé que encara es mooooolt aviat i poden passar moltíssimes coses!!! Però crec que ARA estic embarassada, ARA sento que vull compartir-ho amb vosaltres i viure cada instant de vida d'aquest petit ésser que està dins les meves entranyes... així que ARA vull gaudir-ho al màxim. I si pel que sigui surt malament, no vull penedir-me de no haver gaudit cada minut que ell o ella està connectat amb mi. La vida està plena de desgràcies, i hem d'intentar viure cada instant com si fos l'últim! Així que CARPE DIEM i que nos quiten lo bailao!



:buguinen: BENVINGUTS FEBRERENCS/QUES! :bugui:

★ 03 Gener 2017: Neix la LAIA de la Maminil a les 18,30h i pesa 2,150kg (34+4) :cnena:
★ 19 Gener 2017: Neix l' ARLET de la Silvana a les 12,55h i pesa 2,560kg (37+1) :cnena:
★ 22 Gener 2017: Neix la CLARA de la Nubuis a les 22,30h i pesa 1,900kg (35+3) :cnena:
★ 26 Gener 2017: Neix la TANIT de la GAIA a les 13,24h i pesa 3,200kg (40) :cnena:
★ 01 Febrer 2017: Neix l' ANNA de la montsenc a les Xh i pesa 3,980kg (39+1) :cnena:
★ 02 Febrer 2017: Neix el JAN de la baldufa78 a les 5,30h i pesa 3,970kg (39+2) :cnen:
★ 05 Febrer 2017: Neix la QUERALT de la nona_1986 a les 12,15h i pesa 3,060kg (40+3) :cnena:
★ 05 Febrer 2017: Neix el ¿? de la mercesf30 a les Xh i pesa Xkg (40+1) :cnen:
★ 06 Febrer 2017: Neix la IVET de la annetapou a les 22h i pesa 3,590kg (39+6) :cnena:
★ 07 Febrer 2017: Neix la JANA de la ALNU a les 5,26h i pesa 3,390kg (39+5) :cnena:
★ 09 Febrer 2017: Neix la ISONA de la illeta25 a les Xh i pesa 3,400kg (38+5) :cnena:
★ 13 Febrer 2017: Neix la GALA de la carlotad2323 a les xh i pesa xkg (39+3) :cnena:
★ 15 Febrer 2017: Neix l' EMMA de la Náyade a les 8,16h i pesa 3,810kg (41+1) :cnena:
★ 15 Febrer 2017: Neix el LINUS de la irisolda a les 10,45h i pesa 3,700kg (39+5) :cnen:
★ 20 Febrer 2017: Neix l' ERIC de la doloreta a les 12,08h i pesa 3,162kg (41) :cnen:
★ 20 Febrer 2017: Neix l' ERIC de la Ayla_ a les 23,47h i pesa 3,600kg (38+6) :cnen:
★ 21 Febrer 2017: Neix la NOA de la llampek a les 9,30h i pesa 3,460kg (41+1) :cnena:
★ 23 Febrer 2017: Neix el JOAN de la crigora a la 1,50h i pesa 3,520kg (41+2) :cnen:
★ 25 Febrer 2017: Neix la LAIA de la Txellsc a les 9,40h i pesa 3,650kg (40+6) :cnena:
★ 25 Febrer 2017: Neix la ONA de la Cotofluix a les xh i pesa xkg (40+5) :cnena:
★ 27 Febrer 2017: Neix la ONA de la dabru les 10,46h i pesa 3,580kg (41+5) :cnena:
★ 27 Febrer 2017: Neix la DUNA de la xcp a les 17.38h i pesa 3,150kg (39+5) :cnena:
★ 28 Febrer 2017: Neix l' ERIC de la Saris a les 9,47h i pesa 3,630kg (40+1) :cnen:
★ 01 Març 2017: Neix el MARTÍ de la Embarassada a les 13,12h i pesa Xkg (41+2) :cnen:
★ 04 Març 2017: Neix la RITA de la Tartufina a les 5,53h i pesa Xkg (40+5) :cnena:
★ 05 Març 2017: Neix la LAIA de la Granat a les Xh i pesa Xkg (40+5) :cnena:




:oset: ELS NOSTRES PETITS! :camio:

<:-< 26/01 GAIA_ ~~> :cnena: Tanit :love:
<:-< 1/02 Kiitos ~~>
<:-< 2/02 nona_1986 ~~> :cnena: Queralt :love:
<:-< 3/02 xiketa8 ~~> :cnena: Arlet :love:
<:-< 4/02 merceSF30 ~~> :cnen:
<:-< 4/02 marions12 ~~> :cnen: Ovidi :love:
<:-< 6/02 Helenona ~~> :cnen: Amaru :love:
<:-< 7/02 montsenc ~~> :cnena: Anna :love:
<:-< 7/02 Náyade ~~> :cnena: Emma :love:
<:-< 7/02 Pitxin ~~>
<:-< 7/02 baldufa78 ~~> :cnen: Jan :love:
<:-< 8/02 annapoub ~~> :cnena: Ivet :love:
<:-< 8/02 Silvana ~~> :cnena: Arlet :love:
<:-< 9/02 ALNU ~~> :cnena: Jana :love:
<:-< 10/02 Maminil ~~> :cnena: Laia :love:
<:-< 11/02 roxer ~~> :cnen: Jan :love:
<:-< 11/02 doloreta ~~> :cnen: Eric :love:
<:-< 12/02 Crigora ~~> :cnen: Joan :love:
<:-< 14/02 Dabru ~~> :cnena: Ona :love:
<:-< 14/02 lauraport ~~> :cnena: Ingrid :love:
<:-< 16/02 irisolda ~~> :cnen: Linus :love:
<:-< 16/02 Nicoia ~~>
<:-< 17/02 carlotad2323 ~~> :cnena: Gala :love:
<:-< 17/02 illeta25 ~~> :cnena: Isona :love:
<:-< 17/02 llampek ~~> :cnena:
<:-< 18/02 MENTA33 ~~> :cnen: Teo :love:
<:-< 19/02 Monioski3 ~~>
<:-< 19/02 Cotofluix ~~> :cnena: :cnen: Sorpresa fins el final! :love:
<:-< 19/02 Txellsc ~~> :cnena: Laia :love:
<:-< 20/02 Embarassada ~~> :cnen: Martí :love:
<:-< 23/02 lsj ~~>
<:-< 23/02 Meipuça ~~>
<:-< 23/02 Nubuis ~~> :cnena: Clara :love:
<:-< 23/02 Martini ~~>
<:-< 23/02 Èlia 777 ~~> :cnen:
<:-< 25/02 tituna_11 ~~> :cnena:
<:-< 27/02 Saris ~~> :cnen: Eric :love:
<:-< 27/02 Tartufina ~~> :cnena: Rita :love:
<:-< 28/02 xcp ~~> :cnena: Duna :love:
<:-< 28/02 Granat ~~> :cnena:
<:-< 28/02 Ayla_ ~~> :cnen: Eric :love:



:-()-) MARONES DE COR :-()-)

Peixets i Casta esperem que el vostre nou TE+ arribi ben aviat!!



Espero de tot cor compartir amb vosaltres moooolts grans moments, en 9 mesos podem fer un grupet molt maco!!! Desitjo que tot ens vagi genial i que al Febrer tinguem totes uns petits preciosos als braços!!! z2:-)

:-()-) :-()-) :-()-)
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 20, 2017 4:30 pm, en total s’ha editat 112 vegades.
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 02, 2016 11:03 am

Nom: Náyade
DPP: 7 de Febrer
Edat mare i pare: 27 jo, 29 el pare (28 i 30 quan neixi).
Nº de fills: 0, serà el primer!
Hospital: SS, i segurament Sant Joan de Déu de Sant Boi (és on treballo).
Sexe i nom: Ni idea, ni de sexe ni de noms encara!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Som una parella jove que estem junts des de fa 10 anys, 3 convivint en parella i 1 casats. Tenim una gosseta de 3 anys que és la nostra consentida i l'estimem amb bogeria! Portàvem molts mesos amb ganes de ser pares i el nostre moment ha arribat al fi! Encara no ens ho creiem!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: irisolda » dj. juny 02, 2016 12:49 pm

MOLTÍSSIMES FELICITATS UNALTRE VEGADA >.-<: >.-<: >.-<:

POST DE FEBRER!!!

m'encantaria poder-te acompanyar al febrer però si no pot ser ja farem la competència al següent mes o l'altre o l'altre, jejeje, quien la sigue la consigue :content:
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 02, 2016 2:31 pm

irisolda ha escrit:MOLTÍSSIMES FELICITATS UNALTRE VEGADA >.-<: >.-<: >.-<:

POST DE FEBRER!!!

m'encantaria poder-te acompanyar al febrer però si no pot ser ja farem la competència al següent mes o l'altre o l'altre, jejeje, quien la sigue la consigue :content:

Guapa!!!! Moltes gràcies!!!! Espero que et puguis venir a aquest post ben aviat!!!! Em faria mooooolta ilu que hi vinguessis!!!! I també paciència i info d'una mami com tu!!! :love:


Per la meva part, he trucat aquest matí a l'ambulatori, i m'han donat dia amb la llevadora pel 20/06 a les 8,30h del matí. Aniré tot per SS bàsicament perquè no tinc mútua i perquè soc una ferma defensora de la SS ja que treballo en ella (encara que no sóc funcionària!). En principi no m'haurien de fer eco fins les 12 setmanes, però potser abans aniré a fer-me una per privat i pagar-la, més o menys a la setmana 8-9 (esperant que es vegi algo).

Estic fent com molts càlculs de cop, i tot suposant que vagi bé la cosa... però és que no em puc creure que a dins hi hagi una boleta, una mini cirera!! Es tan fort!! No m'esperava aquesta rapidesa!! :love:

Vingaaaa ànims que vull companyes aquí amb mi!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: irisolda » dj. juny 02, 2016 2:49 pm

jo tb he anat sempre per SS, i bueno.... el primer el vam tenir quan vivia a barna :ufs: el segon fora :ok: , parlo d'embaraç, part i primeres visites dels bebés

fas molt bé de demanar una eco per privat, l'espera és eterna i terrible, m'han parlat molt de la fundació amic, fan ecos per 40€ entre la setmana 7 i la 11 per la gent que no te mútua, ho vaig saber després de tenir el segon, ara t'asseguro que si em quedo hi anirè

La llevadora a la ss. nomès et donarà el carnet d'embaraçada i et programarà la primera analítica de sang i eco per la setmana 12, però el que has de prendre des de ja sinó ho estàs fent és l'àcid fòlic, pots anar a demanar la recepta sense visita

Ah! i tampoc pots menjar res d'embotit fresc sense saber si has passat la toxoplasmosi, cosa que miren en la primera analítica, o sigui que si t'agrada l'embotit, pernilet, fuet, etc, la millor opció és congelar-lo un parell de dies i ja en pots menjar :ok:

Molts PEPOS i espero que tot vagi molt bé :-()-)
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 02, 2016 3:27 pm

Hola!!

M'apunto la fundació :ok: Moltes gràcies!

L'àcid fòlic l'estic prenent des de gener, o sigui 5 mesos porto ja! :content: I també m'estic prenent des de fa 2 setmanes (per si de cas encertàvem, i ha estat el cas) Omega 3, especialment indicat per l'embaràs. I... ja li he dit adéu als embotits :--/) M'encanta el fuet, el pernil, la secallona... i de moment res de res! Espero haver passat la toxoplasmosi... sino doncs res, a congelar s'ha dit!

Aviam què em diu la llevadora, encara que sé que no em dirà gran cosa que no sàpiga, fa MOLTA ilu anar-hi i veure que tot va avançant!!! :love:

Gràcies guapa!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Kiitos
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 01, 2016 7:21 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Kiitos » dj. juny 02, 2016 5:23 pm

Hola!!!!
Náyade gràcies per obrir aquest grup!, m'ha agradat molt el teu post. M'has animat a escriure, resulta que he d'estar a casa fent repòs perquè fa uns dies vaig tenir pèrdues i em feia cosa començar en un grup per si tot plegat no anava bé... Però res, estem molt il·lusionats!!!!! =0-0-)
Fa uns dies em van fer eco i de moment tot està al seu lloc, així que les pors de les pèrdues han desaparegut una mica i ara a esperar a la següent visita.
És brutal la sensació que és té quan saps que estàs embarassada, que fort no! aix

Nom: Kiitos
DPP (data prevista de part): suposadament 1 de febrer
Edat mare i pare: 37 i 37
Nº de fills: 0
Hospital (SS/mútua): encara no ho se
Sexe i nom: tampoc ho se jeje
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: nosaltres també tenim un gos, el rei de la casa! m'encanta estar a casa però també moure'm per la muntanya i córrer amb el meu pelut.

A veure si anem fent un grup ben gran!
Casta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 1:04 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Casta » dj. juny 02, 2016 8:24 pm

Bones, ja sóc aquí també. Moltes felicitats a totes!
Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: aseret » dv. juny 03, 2016 11:28 am

Ooohhh nayade, no saps com mha alegrat veure que has obert ja el post!!! Et vaig coneixe al post de la banqueta, quan encara em venien les.pors sobre un segon (ara ja l'espero per al novembre!)
Molts ànims i força per aquest període tan especial, a tu i a totes les febrereres, la.meva primera tb es del febrer, un molt bon més ;)
Una abraçada
Imatge
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. juny 03, 2016 3:16 pm

4+3 :love:

Feliç divendres a totes!!!!

Benvingudes Kiitos i Casta!!!!! >.-<:

Espero que aviat fem un bon grupet de mamis!!!!

aseret quina ilu!!!! Moltíssimes gràcies guapaa!!!! I FELICITATS!!!! Ja estàs de 18+5???? Com passa el temps!!!! Et desitjo el millor maca!!!! :-()-) Gràcies per passar-te i també per dir-me que Febrer és un bon mes! No ho dubto gens, serà el mes que ens va canviar la vida :love: Un petonàs!!!

El meu petit o petita medeix aprox entre 0,4 i 1 mm! És tan petit com una llavor d'amapola! És increíble, la veritat.

Avui li he parlat per primera vegada... encara no és una persona però té tot el material genètic a punt. Ja està decidit quin sexe tindrà, com serà físicament i quin caràcter tindrà!!!! És flipant!!!! Potser una petita trapella o un petit rialler. No se sap... però em moro de ganes de veure'l ni que sigui en forma de boleta! Fins que no ho vegi no m'ho creuré del tot!!!

Encara ens estem concienciant del que ens està passant. El Nayado diu que ja ho té assimilat, que està super content i que es mor de ganes de que tot avançi!!! M'està cuidant un munt i m'acarona la panxa mil vegades. Diu que és una nena. Jo no tinc ni idea, però m'és ben igual! Sigui el que sigui, l'estimaré infinit!!! Només li demano que es quedi amb mi el temps suficient per nèixer a terme i que ens farà els papis més feliços del mon quan arribi.

Estic toveta... ahir estava incrèdula, i tot i que vaig fer aquest post amb el cor, ara em sento molt més connectada amb la petita coseta dins meu.

Ara estem parlant de quan dir-ho a tothom. Sempre hem dit que els hi diriem als avis ben aviat. Amagar-ho, en el nostre cas, ho veiem ara mateix una tonteria, perquè si alguna cosa no acabés anant be, els hi explicariem!! Està clar!! Necessitem el seu recolçament en aquest cas dolent... però també crec que és important gaudir de l'alegria de pensar que poden ser avis!! Crec que també ho deuen viure super intensament!! Perquè amagar-ho llavors?? Si anés malament sé que ells em cuidarien moltíssim i m'ajudarien a superar-ho. Mai els amagaria que he tingut un avort, per exemple.
El Nayado diu de dir-lis ja, però jo no em sento segura. Estic de 4+3, és que encara es taaaan aviat!!! Que no sé si s'implantarà bé! O si d'aquí una setmana em faig un TE i em surt negatiu... perquè dir-lis, llavors?? Per només 1 setmana d'alegria?? No sé... crec que hauriem d'esperar a la setmana 6 al menys. Sé que no garanteix res, però al menys és un petit ésser...

Als amics jo vull esperar perquè tinc una amiga que el dia del TE+ ja ens va trucar, i es va fer eteeeeeeeeeeeeeeeeeeern el seu embaràs!!!! Com que no t'ho acabes de creure, penses... com ho anuncia tan així si encara no sap ni si hi ha un bebè dins?? No sé. Als pares ho entenc, però als amics??? No sé. És una sensació extranya. I volia esperar al menys 1 mes per dir-lis... a estar de 8 setmanes. El Nayado ho diria avui mateix... diu que per Sant Joan ho anunciem! Jo no ho veig clar... no sé!!!

Perdó pel desfogue però no tinc on plasmar tot això i em costa mil mossegar-me la llengua! Aquesta nit he quedat amb unes amigues i em costarà no dir-ho!! :miko:

En fi guapes, feliç capde!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge Imatge
Pitxin
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. set. 18, 2015 7:56 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pitxin » dv. juny 03, 2016 4:37 pm

Hola! M' apunto a mamis de febrer!
Nom: Pitxin
DPP: 7 o 8 de Febrer
Edat mare i pare: 38 els dos
N°fills: cap amb nosaltres, una priceseta que ens vigila des de el cel.
Hospital: Vall d'Hebron

És normal voler compartir l'alegria amb amics i familiars. Jo personalment crec que esperarem a la primera eco o fins que no pogui amagar-ho, tinc la panxa molt inflada.
Aquest serà un embaràs difícil, amb la por de a veure que passarà i a sobre a ver de punxar-me heparina cada nit, no ho porto molt bé. Sort del Pitxino que m'anima. Espero que mica en mica marxi aquesta por i gaudeixi de l' embaràs.
Una abraçada.
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: GAIA_ » ds. juny 04, 2016 7:50 am

Hola!

Jo per càlculs m'apunto a aquest grup! Em van fer el test abans d'ahir i va sortir possitiu. Duia una setmana de retard. Fins el dia 13 no tenim visita a la llevadora i a la ginecòloga amb la primera eco! Quins nervis!!!

Nom: Gaia
DPP: Febrer
Edat mare i pare: 34 i 33
N°fills: 1 nena de 18 messos
Hospital: Molt probable SS, vam estar molt contents, llàstima de l'habitació compartida i els veins (encara q molt bona gent) van arribar a tenir 11 persones de visita alhora.
Altres: Dos gats i un gos. I ens estimem un munt entre tots nosaltres!
Crec q entre totes ens podrem aconsellar i desafogar ;)

Nosaltres tenim pensat dir-ho als meus sogres després de la eco i coincidint amb el seu aniversari, i als meus pares bastant més endavant. El motiu és que la meva mare no sap guardar un secret i ho escampa als 4 vents encara que diguis que no ho faci. Si algo dolent li passa a la criatura, quanta menys gent ho sàpiga millor.
Com a mare, em sabria greu que la meva filla actués igual amb mi, però el meu germà ja va passar per això i ella continua sense veure cap mal.
En canvi, els meus cosins ho van dir a tothom desde la setmana 7. Cadascú fa segons la seva experiència però en general sí, hi ha moltes ganes de compartir-ho n_n

Ja heu pensat la manera de dir-ho?

Una abraçada mamis! Seguim en contacte!
Avatar de l’usuari
Kiitos
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 01, 2016 7:21 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Kiitos » ds. juny 04, 2016 9:16 am

Bon dia noies!!!!
M'alegro molt que mica a mica el grup es vagi fent més gran!

Això que comenteu, en quin moment s'ha d'explicar, penso que és ben personal, el que senti cadascú. En el meu cas ho he hagut d'explicar a força gent, estic de baixa per unes pèrdues (només en vaig tenir una nit) i és clar, la família, la feina i part de les amistats ja ho saben. M'hagués agradat poder-ho mantenir en secret i així fer un bon anunci però ha anat així... Si vosaltres podeu triar, jo us diria que quan us sorti del cor, la veritat és que costa molt no poder-ho explicar als quatre vents!

Una altra cosa, teniu simptomes? com els porteu? jo vaig començar amb bastant mal de pits, cada vegada menys, però ara s'hi estan afegint les nàusees i les olors! les noto toteeees, sóc molt de menjar i ara em costa una mica, hi ha menjars que em fan angunia...

Mamis de febrer, que passeu un bon dissabte!!!!
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: GAIA_ » dg. juny 05, 2016 7:34 am

Bon dia!
Doncs tema olors sí, qlgo però no molt signitificatiu. Tinc altres símptomes, tot i que ho duc bastant millor que l'anterior (tot l'embaràs amb vòmits) però tot i així els meus símptomes son molta migranya (exagerada), nausees durant toooot el dia, més caràcter, més a la defensiva :sogra: i... rebuig al café! Ni el descafeinat amb lo molt cafetera que sóc!!!
No us ha passat que heu rebutjat instintivament algun aliment?
La que lia aquesta petita cirereta (com han dit per aquí) dins nostre! I això que fa al voltant d,un centimetre!! Jijiji
Senyal de que es va per bon camí! :ok:
Com us aneu trobant???
Una abraçada mamis!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dg. juny 05, 2016 11:43 am

Feliç diumenge mamis!!!! 4+5 :love:

Benvingudes Pitxin i GAIA_!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Ja som 4 mamis febrerenques!!! :***: :panxeta:

:lfantrose: Que el ritmo no pare!!! :lfantrose:

Pitxin ets una valenta!!! Amb heparina i tot, ho estàs fent genial! Pensa cada dia que et posis l'heparina que ho fas per amor a ell o ella, i això és preciós! :love: Entenc les pors... jo també estic cagarrinada, encara que ho comparteixo molt i tal, per dins tinc moltíssims dubtes! Però sé que el petit sent les nostres emocions i sentiments, i no vull que senti pena, por, dubtes... encara que estigui dins nostre per poc temps, vull que senti felicitat i amor! Molts ànims preciosa! :-()-)

GAIA_també sou una gran familia entre humans + animals! M'encanta :love:
En tema dir-ho, t'entenc!! Jo no tinc experiència perquè tinc un germà més petit i no sé com ho poden prendre els meus pares, però vaja, que la meva mare es de les de: siusplau!!!! Anuncia-ho ja que no puc més!!! Això va passar quan van dir que ens casàvem!!!
He pensat força maneres de dir-ho,... escriure'm ESTIC EMBARASSADA a la panxa i en un moment a la taula, aixecar-me i ensenyar-ho! Un altre, embolicar un xumet i donar-li als futurs avis. Un altre una foto del CB! També està la de la foto mentres ho dius, però jo no veig gaire factible...
De moment guanya l'opció del xumet!!! Aviam què fem...

Kiitos com estàs guapísima??? Ja no tens pèrdues oi??? Això va ser un susto i ja està, ja veuràs!! El cigronet estarà genial!!! :love: Encara que no hagi estat la manera de dir-ho, estic segura que la notícia es acollida amb igual de alegria i felicitat!!! >.-<:


MODO EGO Doncs tema símtpomes... déu meu!!!! Jo no tenia gairebé símptomes però porto 2 dies amb els pits que m'exploten!!! Literalment. M'han sortit venes per tot el pit que es veuen super bé sota la pell... el meu Nayado ha flipat! Els mugrons mega sensibles i la punta com de color més vermellós!! I l'areola lleugerament més gran... estic flipant amb el tema pit!!
Panxona jo ja tenia una mica, però ara la noto diferent... com que està més "baixa", no sé.
També tinc una caloooooooooor a estones, unos sofocos que tela!! I al moment, fred. Pels de punta. I cansament doncs la veritat que no noto res extraordinari! Pensava que estaria fatal i de moment, no.
Nàusees de moment no, però si que al moment d'aixecar-me noto com un lleuger malestar a la boca de l'estómac, però no passa d'aquí. I sabor metàlic a la boca!!! Va a dies. Espero que no es quedi massa... :ufs:
De moment no he rebutjat cap aliment però insintivament no vull marranades de xocolata i tal. Aviam el que dura! Que sóc molt golosa!

I en tema sentiments i hormones... doncs que estic molt tova!!! Suposo que es l'alegria i l'incredulitat, però estic super contenta, només pensant-hi... tinc al Nayado super mimós i jo amb ell. No deixem de parlar de la cirera!!! :love:

Ahir li vaig dir a una companya de feina que sabia que començava a cercar... em va preguntar quan estàvem a soles i la meva cara va parlar! Vaig somriure i vaig dir... si! ja està!!!! I em va fer una mega-abraçada i em va dir uiiii ensenya'm les mans!! Ja sé que és!!! Jajajaja vaig flipar... son xorradetes eh, però fan una ilu!!! No crec gaire en aquestes coses, però ella em va dir que era una nena :love: Aviam si encerta!!
Realment m'és igual! Sempre he volgut nen, però nena també m'encanta!
I res, ahir com només ho sabia ella, no em deixava fer esforç ni ficar-me a les habitacions aillades! És que hi havia una amb tuberculosi! Quina por... :ufs:

Avui anem amb uns amics de barbacoa, i uffff costarà mossegar-se la llengua!!!! : lasito :

Ah!!! I avui la meva gosseta preciosa fa 3 anyets!!! :love: :love: :love: Us deixo una foto seva perquè així la conegueu!! És una mestissa que ens té robat el cor.

Imatge


Que tingueu un feliç diumenge mamis!!!! :***: :***: :***:
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 06, 2016 8:42 am

Bon dia mamis!!!

M'he fet ara un TE perquè en tinc com 15 i volia comprovar que continuo embarassada!! I òbviament si!! :) Nou subidón!! El Nayado em diu acaso lo dudabas?? Jajajaja.

El TO també +! A vosaltres us va sortir també? Jo com tinc per casa... he provat i sí!!!

Després d'uns dies de sequera, ahir vam fer l'amor :) va ser super especial :D

Petons a totes i feliç dilluns!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dt. juny 07, 2016 10:03 am

Hola mamis!!! Com esteu???

Tinc la necessitat d'entrar cada dia i compartir les meves vivències. Potser perquè tinc por i necessito treure-ho fora.
Tampoc ho sap ningú, un parell de companyes i es fa dur no parlar-ne mai. Ara entenc a les meves amigues quan eren tan "pesades" amb el tema... és que només penses en això i vols compartir dubtes, somnis, ilusions...

Porto un parell de dies que em trobo millor del dolor de panxa, igualment em noto tibantor al baix ventre i segons com m'estiro em fa més tibantor. Nàusees de moment igual, a vegades sembla que tinc quan em desperto però després passa la sensació. I els pits inflats i adolorits i els mugrons que no es poden ni tocar jaja.

He decidit que faré eco a la setmana 7-8, encara he de mirar on la puc fer... vull que sigui a prop de casa i aviam si així respirem tranquils! Tot i que tinc pensaments positius es inevitable pensar si tot és real o no. I m'entra una angoixa...

Petonets a totes,mamis, espero que esteu molt bé!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: irisolda » dt. juny 07, 2016 11:11 am

Holaaaa :content:

va que m'animo!!

Nom: irisolda
DPP: 19 Febrer
Edat mare i pare: 36 i 37 ell
N°fills: 2 homenets de 6 i 4 anys
Hospital: vaig per SS, per tan als Camils de Sant Pere de ribes
Altres: tinc un gat i vivim en un quart sense ascensor, som uns matats de la vida jajajja


estic molt més nerviosa i espantada que amb els altres dos, pq se tot el pot arribar a passar, i no recordo gaire res de com anaven les proves, i cada embaraç i part no te res a veure amb l'anterior o sigui que estic feta un flam
ja fa uns dies que al matí em marejo, i recordo que alguna exprenyi amiga va dir que posant unes galetetes al costat del llit i fent una mossegada abans d'aixecar-se, anava perfecte, i dit i fet, avui ho he provat i quasi no m'he marejat

náyade el link per la eco precoç http://www.drtorres.net/ecografia-precoc/
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Avatar de l’usuari
Kiitos
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 01, 2016 7:21 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Kiitos » dt. juny 07, 2016 12:32 pm

Hola súper MAMIS!

>.-<: 5+5!!! iujuuuu

Náyade: els simptones que tens segur que són un bon pronòstic que tot va bé, i és clar, fer-te la eco quan abans, molt millor, treu unes quantes pors i t’infla de més il•lusió! Estic molt d’acord amb tu, hi ha moltes ganes d’explicar-ho als quatre vents!!!![/color]

Per cert, tens una gosseta mooolt bonica, felicitats pel seu aniversari!!!

Irisolda: benvinguda al grup de mamis de febrer!!!! Gràcies pel consell per les nàusees, ho provaré.
Entenc que estiguis tan preocupada, això de la incertesa de no saber... Molta energia positiva Irisolda! :***:

Gaia: jo també em trobo una mica més a la defensiva, no tinc tanta paciència però com que ho relaciono amb les hormones que deuen anar boges intento fer una mica de “aummmm” jeje. Espero que les nàusees et vagin baixant! :-o00m

Pitxin: deu ser una murga això de l’heparina, molta força, segur que no te’n falta!!! :ok:


Ahir vaig anar al metge, tot està al seu lloc, mides correctes i el més impressionant, vam escoltar el cor!!! Brutaaal. Ens vam treure un bon pes de sobre, veniem d’una mal experiència i ara tot es presenta molt diferent, tot i així encara tenim moltes pors, tot és molt tendre.

Molts petons noies! :-()-)
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: mercesf30 » dt. juny 07, 2016 1:55 pm

Ja sóc aquí!!! Deú meu, Náyade, com m'agraden les teves introduccions!

Nom: MerceSF30
DPP (data prevista de part): mitjans Febrer
Edat mare i pare: 30 i 31
Nº de fills: 1
Hospital (SS/mútua): SS
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Estem mooooolt contentssssssssssss! Ara tan al meu marit com a mi ens faria il·lusió que vingués la nena, però un nen serà igual d'emocionant! :-()) :cnen: :cnena:

Em sento amb un olfacte que ni el millor gosset. Avui m'ha fet un fàstic la pica de la cuina, se sentia putrefacte. Ja veus tu, si estava com sempre i mai m'ho havia semblat! Després pel carrer m'ha vingut una olor meravellosa de gesamí, i quan, expressament, he inspirat més profund, el que m'ha vingut és la gasolina d'una moto asquerosa! Merdaaaa quina manera d'esguerrar els sentits d'una embarassada. I després un altre al meu costat fumant, que ja em fa fàstic d'habitual però és que avui pensava que em donava un atac.
A banda d'això, estic gaudint molt del menjar. Mmmmmmm que bo està tot. Diumenge (jo encara no sabia que estava embarassada), teníem un aniversari amb la família i vaig endrapar per 3. Tothom va alucinar però jo no li vaig donar massa importància. Senzillament estava afamada. Que bé que s'està així, no tinc gens de ganes que m'arribi el període de nàusees. No té perquè ser-hi en cada embaràs no? :ufs:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::