(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
illeta25
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: illeta25 » dc. feb. 01, 2017 12:04 pm

Bon dia!!!!

37+4

Que tal esteu? Ara sí que ja estem al nostre mes!!!!!! Quina emoció!!! :love: :love:

Nayade Felicitats passades!! Espero que anés genial!!! Pensa que com a molt i molt et queden 15 dies per veure-la.

Embarassada Super mama, amb 2 més a casa és normal que vagis híper cansada!! A veure potser s'en el tercer es pot adelentar una mica no? Molts ànims va que ja queda super poc!!!

Cotofluix Això vol dir que el cos ja es comença a preparar!!!! Aiaiai no facis cas del que et diguin si panxa amunt si panxa avall a mi fa dos dies em varen dir uiuiui quina cara més inflada i a la mateixa tarda una altra dona diu uiii avui estàs més maca t'has desinflat que la setmana passada et vaig veure molt i molt inflada.... I jo... A molt bé!! jajaja Així que ja no faig cas a ningú em miro al mirall però la veritat que jo no m'ho noto...

Tema segons fills. Fareu alguna cosa especial a l'hospital? Portareu algun regalet pel germà gran o alguna cosa?

Modo Ego: Segueixo igual mal d'esquena, d'ingles una barbaritat!! I des del cap de setmana alguna contracció esporàdica d'aquestes fluixetes però que pares un moment i dius uiii...!! Però la cosa no avança... Així que a veure potser arribarem a les 40 i tot!! jejeje :-o00m :-o00m
Imatge
Náyade
:: lleona
Entrades: 959
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dj. feb. 02, 2017 3:22 pm

:oset: Benvinguda ANNA de la montsenc!!!!! Felicitats!!!! :cnena:
:cnen: Benvingut JAN de la baldufa78!!!! Felicitats!!!! :camio:

illeta Moltes gràcies guapa! Va anar molt bé! :love: Aviam si millora l'esquena i tots els dolors, encara que tenen pinta de que no... :-()-)

ModoEgo Estic emocionadíssima amb els dos últims naixements!!!! :love: Tots dos tenien la meva mateixa DPP, el 7/2, i jo aquí segueixo, sencera!!! I l'Emma sense gaire intenció de sortir, em sembla :-:)

Vaig canviant de sentiments cada dia, de veritat. Dilluns, que em feia pena que la nena sortís de la panxa de la mami, al món fred... Dimarts, que volia que sortís ja perquè no vull la inducció, i vinga a caminar, pinxitus, etc. Dimecres no camino res, penso: ja vindrà, encara tinc dies i segur que surt! I avui desesperació, la nena no surt, tinc contraccions BH però que fan una mica de mal (el que diu la illeta, que dius UY, però ja està), pressió a la panxa... però res, no surt. I ja em queden 3 dies per parir per mi mateixa, sino dilluns ja em posen hora i dia final per treure-la... sé que es inducció i que no es una cessària programada tal qual, però igualment em fa molta ràbia!!!! Amb lo contenta que estava dilluns (ilusa de mi, pensava que em posaria de part abans), i ara em fa una ràbia tremenda no poder posar-me de part com les persones normals, a la seva casa, de cop, trencar aigues o començar amb contraccions ... doncs no, em toca dia i hora per parir :ufs: No us vull desanimar, sé que això es una xominada i que el final és el que compta!! Però no pots evitar-ho... igual que la MENTA, amb la cessària programada, saps que no passa res però fa ràbia.

El pitjor que puc fer es entossudir-me amb no inducció, no cessària, pq no sé el que passarà, però no ho puc evitar. M'he menjat amb patates vàries coses de l'embaràs, per exemple no tener cap complicació i em va sortir la diabetis, el primer trimestre fatalític que semblava que s'acababa el món, i és com que no has de parar de renunciar a coses... a posar-te de part tu soleta, a que sigui part vaginal,... cada cop em treuen més coses. Sort que la meva nena no me la treuen pas, i això es un regal pràcticament segur :love: sino quina merd*!!!!

En fi... modo ego com veieu, i a tope de sentiments trobats. Em diuen que de quedar i no tinc ganes. Només vull estar sola, caminar, passejar, posar-me de part... i sé que es contraproduent perquè contra més nerviosa, més adrenalina, menys prostaglandina... i menys part!! :ufs:

No us ratllo més, maques. Espero que tingueu un feliç dijous ennuvolat :-()-)

:buguinen: BENVINGUTS FEBRERENCS/QUES! :bugui:

★ 03 Gener 2017: Neix la LAIA de la Maminil a les 18,30h i pesa 2,150kg (34+4) :cnena:
★ 19 Gener 2017: Neix l' ARLET de la Silvana a les 12,55h i pesa 2,560kg (37+1) :cnena:
★ 22 Gener 2017: Neix la CLARA de la Nubuis a les 22,30h i pesa 1,900kg (35+3) :cnena:
★ 26 Gener 2017: Neix la TANIT de la GAIA a les 13,24h i pesa 3,200kg (40) :cnena:
★ 01 Febrer 2017: Neix l' ANNA de la montsenc a les Xh i pesa 3,980kg (39+1) :cnena:
★ 02 Febrer 2017: Neix el JAN de la baldufa78 a les Xh i pesa Xkg (39+2) :cnena:
Imatge Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dv. feb. 03, 2017 2:30 pm

39+3 x*x*x

Noies, avui torno amb modo ego normal. Només dir-vos que estic més tranquila, tot i que una mica tristona, però m'ho estic intentant prendre d'un altre manera. La meva petita ha d'escollir quan sortir, i si ha de ser amb inducció... és una pena però ja la tindré als braços. És una merd* que no tot pugui ser com t'esperaves, però realment, qui ho controla tot? Ningú. Així que res... avui més relaxada. Passeig pel matí amb la gossa, a migdia pinxito, i ara reposant ... aquesta tarda em quedaré a casa tancada, que fa un fred i un vent que tela... aviam si els dolorets de regla que tinc es van fent més grans, i si no, a gaudir d'una bona peli, llibre, sopar, o el que sigui!!! A gaudir dels últims dies tranquils.

Com esteu totes??? :-()) Ja no passeu sovint per aquí!! Us trobo molt a faltar.

<:-) <:-)
Imatge Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 318
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dv. feb. 03, 2017 2:49 pm

Hola! M'infiltro per donar ànims a la Nayade, perquè tens tant clar que te l'hauran de provocar? Fins a la setmana 42 no el provoquen, les 40 setmanes són aproximades pot néixer a les 39 o a les 41 quan ella estigui preparada, jo també ho pensava perquè vaig tenir contraccions a les 38 setmanes i en canvi a les 39 es quan millor estava i va néixer a les 39+4, no et preocupis perquè això mai se sap d'un moment a un altre pot canviar i encara tens temps. Molts ànims que els últims dies es fan molt llargs!!
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dv. feb. 03, 2017 3:13 pm

airuni ha escrit:Hola! M'infiltro per donar ànims a la Nayade, perquè tens tant clar que te l'hauran de provocar? Fins a la setmana 42 no el provoquen, les 40 setmanes són aproximades pot néixer a les 39 o a les 41 quan ella estigui preparada, jo també ho pensava perquè vaig tenir contraccions a les 38 setmanes i en canvi a les 39 es quan millor estava i va néixer a les 39+4, no et preocupis perquè això mai se sap d'un moment a un altre pot canviar i encara tens temps. Molts ànims que els últims dies es fan molt llargs!!

Hola maca!! Gràcies per llegir-me.
En el meu cas, no em deixen arribar a la 41 setmana, perquè tinc diabetis gestacional. Vaig per SS, o sigui que no es per tema mútua, es per la enfermetat.
Però en tota la resta, tens raó!!! Encara tinc dies per davant fins que em diguin la data de la inducció... així que aviam què passa.
Merci guapa :-()-)
Imatge Imatge
Cotofluix
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

EntradaAutor: Cotofluix » dv. feb. 03, 2017 5:47 pm

37 + 4

Bona tarda!!

Moltes felicitats a les mamis que ja tenen els seus petits/es amb elles!! <:-<

Les altres suposo que estem totes igual, amb panxeta i esperant que arribin les primeres senyals :-())

Jo encara no he entrat a la setmana 38, i ja penso en quan serà el moment, vull dir que entenc perfectament com et sents Náyade. A mi el part no em fa gens de por, però tinc pànic a que m'hagin de provocar el part perquè la criatura no vol sortir.

La setmana vinent tinc corretges altra vegada i visita amb la ginecòloga, i si no ho vaig entendre malament, crec que em farà un tacte. He llegit opinions de tota mena sobre els tactes, molta gent opina que si no són necessaris no haurien de fer-se, i menys estant de 38 setmanes, però si em diu de fer-me'l suposo que no sabré dir-li que no...

D'altra banda no tinc masses més novetats, segueixo anant a piscina per embarassades, i m'encanta i em va molt bé. Ja tinc bosseta de l'hospital a punt, i tot el que creiem que podem necessitar a casa també llest. Amb l'únic que estic una mica agobiada és amb el tema espai... Nosaltres vivim en un pis petit, 2 habitacions on aquesta segona hem hagut de fer espai compartit entre bebé i despatx. A més veig que ja tenim molts trastos per casa, que si bressol normal, el de viatge, el Moisès, hamaquita, cotxet... Suposo que és acostumar-me i amb l'arribada del nen o la nena encara seran més gran el desordre!

Bueno noies ens anem llegint!! :p-) Informeu de novetats!
mercesf30
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

EntradaAutor: mercesf30 » dv. feb. 03, 2017 7:37 pm

39+6!

Bones guapes!!!

Demà surto de comptes... I aquí seguim igual! :content:

Avui he anat a corretges i no ha passat res d'especial, he tingut 1 BH en la mitja hora que ha durat. M'han tornat a donar hora per dijous. A veure si hi arribo. Últimament tinc la sensació de que això va per llarg!

Náyade tranquilaaaa ja t'entenc que la inducció no la vulguis, jo tampoc... Però serà com hagi de ser i segur que serà molt maco si ho encares amb positivisme!!

Benvinguts els nous febrerencs i en especial en Jan, el primer nen de la tribu!!!!! >.-<: Ja era hora eh!!!

Tinc mooooltes ganes que quedem amb els bebès!!! Si ho planegeu per whastapp aviseu-me porfi!!

Molts petons maques :-())
crunchi
:: zebra
Entrades: 1266
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dv. feb. 03, 2017 9:48 pm

Nayade aniiiiimssss q ja et queda reeees!!!!! Hagi sigut com hagi sigut l'embaraç i sigui com sigui el part, pensa que per fi tindreu a la nena amb vosaltres i aixo es el q realment importa!!!!! Amb els anys, realment crec q tot aixo quedarà en petites anecdotes, tindrem coses mes importants q recordar, ja veuras!!!! Jo li pregunto coses a ma mare sobre l'embaraç i molts cops ni s'enrecorda jejeje clar, realment et vas quedant amb quan ja tens el nen o nena, i en el dia a dia.... aixi que no t'agobiis massa! Viu el moment i aprofita'l al maxim!!!!! Molts anims reina!!!!!

I A LA RESTA tambe us dono molts anims, molta força en la recta final, i que ua desitjo el millor. Amb moltes ganes de llegir les vostres cròniques i que ens expliqueu que tal l'experiencia.

Heu sigut un grup molt participatiu i les que us llegim desde la sombra, n'aprenem molt d'aquesta participació!!!! Que no decaiguin els anims!!!!!!!

Sort noies!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » ds. feb. 04, 2017 3:53 pm

39+4 :-o00m

Cotofluix Llavors tu m'entens perfectament. Jo estava modo relax a tope, com tu, feia uns dies. Et recomano que vagis gestionant aquests sentiments, perquè podria ser que el teu petit/a no vulgui sortir i et diguin la paraula "inducció" i et caguis en tot. Jo no m'ho esperava. Em van dir que per tenir diabetis ni em provocaven el part ni res... i mira, mentida. Al final resulta que si que ho provoquen abans. Pensa que tu tens 1 setmana i pico més que jo per parir, i es més extrany que un bebè es quedi fins la 42... però bueno, mai se sap. Al grup de mamis m'han aconsellat que em relaxi i que vagi fent-me a la idea, i jo t'ho recomano a tu perquè viure amb aquesta agoixa sempre, no es gens bo. A gaudir del que quedi d'embaràs i ja passarem de fase!!!

Tema espai també t'entenibc, perquè jo també visc a un pis petit de 72m i tinc 3 habitacions però 2 d'elles son mini, i bueno... trastos que es van acumulant cada dia i amb la peque serà pitjor... així que ens haurem de carregar de paciència :-o00m

mercesf30 Avui surts de comptes!!!!! >.-<: Felicitats per arriba a la 40!!!! :cnen: Aviam què et diuen dijous!!! ànims!!!

Siiiii, si fem alguna quedada us aviso per aquí per qui vulgui unir-se també!!!! :love:

crunchi Tens tota la raó maca, i jo sé que es així, però no pots evitar idealitzar una mica les coses o imaginar-te que tot podria haver estat d'un altre manera. El final és el que compta, la nena que estigui bé, jo també, i que la poguem gaudir sempre més... Però entre les hormones i els sentiments a flor de pell, impossible no pensar-hi!!!!
Gràcies per tot cuca :-()-)

ModoEgo Ahir després del sexe, tenia contraccions BH amb una miqueta de dolor als ronyons i baix ventre, que eren cada 7min aproximadament, amb alguna extra pel mig... no em volia fer masses ilusions per si era falsa alarma i tot quedava en això, però no podia evitar estar contenta perquè estava fent treball de part (encara que fluixet i poquet) i pensar que potser... en unes hores o avui em posava de part. Però no. Em vaig seure al sofà a veure una sèrie (Llama a la comadrona, us la recomano, es supre bonica!!) per distreure'm i les contraccions es van espaiant cada 10-15min... després decideixo que podria anar a caminar, i ho faig, 30min anant ràpid. Continuo amb contraccions i punxades allà abaix que em feien gairebé parar i tot. Però res... sopem, ens quedem clapats al sofà i ja ni pinxito de repetició ni res... a dormir.
I avui, em desperto com una rosa, com si no hagués passat res. Ni una contracció. Cap dolor. Torno a caminar... he dinat fora amb amigues... torno a caminar a casa... i res de res. La nena es mou amb normalitat. I jo penso... que he de gaudir d'ella, dels últims dies tan juntes. És impossible no pensar-hi en el tema part, m'he obsessionat, i sé que no es bo... intento canviar el xip, i a estones ho aconsegueixo. He anat a comprar-me colorins i estic pintant mandales, i no hi penso. Estic contenta de sentir a la nena dins meu. Contenta de que ella estigui bé, de que totes dues estem bé, a casa, tranquil.les. He de valorar això. I que si no tinc un part de 10, doncs tindré un part de merd* però ella estarà bé i ja haurà passat. Com us dic, el part no em fa por, gens ni mica. Em fan por altres coses. I el tema inducció no em fa por tampoc, res!! Em fa RÀBIA, aquesta es la paraula... RÀBIA i IMPOTÈNCIA de que no em deixin acabar l'embaràs de forma natural, que ella surti quan li dóni la real gana i no quan em xutin fàrmacs per obligar-la a sortir. Però bueno... no serveix de res entossudir-se amb això. El que hagi de ser, serà. I ella estarà aqui. No vull pensar res més per ara z2:-) Perque estic esgotada mentalment de pensar-hi i sentir-me malament per fer-ho...

Aquesta tarda tenim planejat un pinxito, i feia temps que no sentia que ho necessito... però es que es així!!! Ho necessito... i no pel tema part, sino per passar-ho bé i desfogar-me. Aquesta nit i demà serà per nosaltres 2. Així ho hem decidit. Nosaltres 2 sols per última vegada en cap de setmana. La propera ja serem 3. Així que... soparet romàntic, sèrie o peli junts... i molt amor. És l'únic que necessito :sopant:

Us desitjo el millor a totes. Anem parlant :-()-)
Imatge Imatge
numa1982
Entrades: 1706
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » ds. feb. 04, 2017 4:05 pm

Hola!

Amb el vostre permís, m'infiltro des de març (jo encara estic a 35+2).

Com que al nostre post som poquetes (però ben avingudes, no us penseu), les que estem més actives us anem seguint i llegint, i amb algunes, com la Náyade, vam coincidir a la banqueta. Així que em prenc la llibertat d'intervenir.

Náyade: entenc que no et faci gràcia la inducció, perquè jo també vaig veure el seu fantasma al final del 2n embaràs. El nostre nen gran va néixer per cesàrea i la inducció, tot i que era un recurs, no era el més adient i tenia moooolts números d'acabar en cesàrea si no em posava de part espontàniament. Entenc la teva angoixa, però hi ha coses que no depenen de nosaltres i, a més, encara no has passat la teva dpp. Tenc una amiga que va sortir de comptes fa una setmana i no ha parit, també està angoixada. El meu consell és que intenteu gaudir dels últims dies de l'embaràs, no sabeu quan tornareu a repetir experiència (si és que us hi decidiu) i és una de les etapes més màgiques (tot i que dures i cansades a vegades) que podem tenir el privilegi de viure.
Imatge

ImatgeImatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dg. feb. 05, 2017 3:38 pm

:cnena: Avui dia 5 ha nascut la QUERALT de la nona_1986!!!!!!
:oset: Benvinguda Queralt!!!!!!!
Felicitats nona_1986!!!!!
:-()-)

Modoego. Ahir després del pinxito, contraccions fortes cada 10min aprox... Però va ser estirar-me al llit, i encara tenia panxa dura però el dolor va afluixar.

Aquest matí com si res. Nou pinxito... I des de llavors estic amb contraccions cada 5-10min amb doloret. Però tinc 0 esperança pq ahir igual i després... Falsa alarma.
Hem anat a caminar 30min, i m'estava morint... Ara farem un altra tanda aviam si continua així la cosa... vull parir ja, noies. Aviam si entre avui i demà O passat màxim, tinc a l'Emma amb mi...

Vosaltres que tal???? Petonets.
Imatge Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 05, 2017 5:08 pm

Enhorabona Nona!!!!! >.-<: Quantes princesestes han nascut al febrer eh??? :b-)))

Nayade aniiiims!!!! Et queda reeeeeeeeeeesssss!!!! :oset: saps que? Ma mare el dia anterior de tenir-me a mi (avui fa 32 anys exactes) se'n va anar caminant a Sant Ramón, perque li van recomanar que caminés. Al dia seguent, demà, vaig nèixer jo. Llàstima que avui favun dia lleig per anar a caminar pq fa molt vent... aviam demà si pots anar a passejar per aqui aprop..... :-()-)
Imatge

Imatge
mercesf30
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

EntradaAutor: mercesf30 » dg. feb. 05, 2017 5:38 pm

40+1!

He parit avui al meu petit príncep!!!!!

Tot molt bé, súper ràpid i contenta sense cap punt, ole!!!!

Us explico més quan pugui!

Petonets i ànims a la resta! :))))
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 05, 2017 5:49 pm

Mercesf30 enhorabona per a tu tambe!!!! :-()-) a gaudir-lo moltissim!!!! Ja ens explicaras quqn puguis!!! Cuida't!!!! : lasito :
Imatge

Imatge
Cotofluix
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

EntradaAutor: Cotofluix » dg. feb. 05, 2017 6:55 pm

37 + 6 :-o00m

Bona tarda a totes!

Moltes felicitats mercesf30 i Nona!!

Náyade, tranquil·la, et queda molt i molt poquet per tenir a la teva Emma amb tu! I pel que expliques la cosa està en marxa! Entre tantes falses alarmes arribarà el teu moment! És demà que has de tornar al metge??

Jo segueixo igual, contraccions de BH però mooooooooolt lleus. Demà 38 setmanes i corretges i doctora, aviam que em diu.

Ens anem llegint! :ok:
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 06, 2017 9:35 am

:camio: Benvingut petit!!!!!!!!!!! z2:-)
>.-<: Felicitats mercesf30!!!!!!!!!! :cnen:

Quan puguis ens expliques una mica més!!! Ara gaudeix molt del moment amb el teu petit príncep!!!! Que per cert podem ja saber el nom no???? :love: :love: :love:

39+6 :-o00m

Crunchi Ets un sol!!!! :***: Gràcies per passar <:-)

Cotofluix Ja ens diràs avui què tal la visita de les 38s!!! :miko:

ModoEgo Doncs quin cap de setmana... dissabte nit amb contraccions, i diumenge al matí res. Rematem amb pinxito i altre cop... aquella vegada si que pensava que em posava de part! Tenia contraccions cada 5min o menys i em feien bastant mal! Dic... ui això està en marxa :b-))) No podia anar més equivocada. No volia sentir parlar del sofà o d'estirar-me tot i que estava esgotada, pq tenia por que s'aturés. Vem caminar 30min a migdia i 30min a la tarda. Arribem a casa... m'assec al sofà a veure una sèrie i van disminuint cada vegada més... van baixant d'intensitat... fins a arribar a BH super suaus (gairebé imperceptibles). Us imagineu la meva cara??? :ufs: Ja no vaig voler més pinxitos pq total, em posen el cos a tope i ho passo malament amb tot tipus de dolors (sobretot ronyons) i després no serveix per a res... Però què puc fer? Res. M'he rendit. No ho he aconseguit. Sé que no m'ho hauria de prendre així, però tal qual ho penso ho dic.

A les 13,30 tinc les corretges, i gine. Aviam què em diuen. Estic entre dos tendències... dir-lis que no puc més, que vull que m'ho indueixin ja i que surti... pq no aguanto més!! Amb aquesta ansietat i nerviosisme. I l'altre opció es allargar el màxim el dia d'inducció i que potser li doni temps a l'Emma per sortir per si soleta. No ho sé. De veritat que estic entre el que em diu el cor i el que em diu el cap, i és una caca de la vaca :mu::
He decidit que portaré les motxilles al cotxe per si de cas em diuen que si em vull quedar (cosa que dubto) però bueno... es que no sé, estic en plan chof.

Ja m'han passat per davant vàries mamis que tenien DPP posterior a mi i tot i que estic contentíssima, penso, jo tb vull!!! Pq l'Emma no vol sortir ja??? :-:)

Sóc monotema.. enfi. He canviat els bodys que havia ficat a la motxilla de la nena, pq eren newborn fins a 3,400kg i crec que la nena serà bastant més gran, així que he ficat talla 1 mes. Això també ho penso... que la peque no s'encaixa pq es molt gran i no cap per la meva cadera... i que haurà de ser cessària. Es una sospita... que de veritat espero que no es faci realitat, però com dic, per altra banda penso: a la merd*! El que sigui però ja!!!!

Perdó per la porqueria d'entrada que faig, modoegocèntric total i desesperat :-o00m No vull desesperar a ningú ni enfonsar... En fi...

MENTA Com estem nina???? Ja tens data de cessària pel Teo??? Ànim que queda res per veure'ls la carona a tots!!!!!!!! :love:

:buguinen: BENVINGUTS FEBRERENCS/QUES! :bugui:

★ 03 Gener 2017: Neix la LAIA de la Maminil a les 18,30h i pesa 2,150kg (34+4) :cnena:
★ 19 Gener 2017: Neix l' ARLET de la Silvana a les 12,55h i pesa 2,560kg (37+1) :cnena:
★ 22 Gener 2017: Neix la CLARA de la Nubuis a les 22,30h i pesa 1,900kg (35+3) :cnena:
★ 26 Gener 2017: Neix la TANIT de la GAIA a les 13,24h i pesa 3,200kg (40) :cnena:
★ 01 Febrer 2017: Neix l' ANNA de la montsenc a les Xh i pesa 3,980kg (39+1) :cnena:
★ 02 Febrer 2017: Neix el JAN de la baldufa78 a les Xh i pesa Xkg (39+2) :cnen:
★ 05 Febrer 2017: Neix la QUERALT de la nona_1986 a les 12,15h i pesa 3,060kg (40+3) :cnena:
★ 05 Febrer 2017: Neix el ¿? de la mercesf30 a les Xh i pesa Xkg (40+1) :cnen:
Imatge Imatge
Aroswi
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dl. feb. 06, 2017 9:52 am

Náyade, Náyade....relax! vaaaaaaaaaaaaa
Les corretges espero et diran el què pero...

- la teva nena està estupenda dins teu, fes allò que encara no hagis fet: Posa't guapa, acaba de pintar un dibuix, escriu un somni, cuina algo ben bó i fes tapers, fes una foto divertida...
    - encara no has arribat a les 40 i a les primerenques a vegades se'ns allarga
    - sempre hi ha temps per la inducció, els drs et diran
    - els bodis...agafa també algun de la 0, per si acàs, ves a saber i per lo perfeccionista que et veig, la voldràs veure ben guapa a l'Emma!
    - el 11/02 és lluna plena, no sé si ja es massa tard per tu, no recordo quin era el dia tope per la inducció, però la lluna sempre han dit que ajuda a les prenyis!

No volem veure't agobiada! OOOOOOhm! Molts ànims!!!! :-o00m
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dl. feb. 06, 2017 10:02 am

Oooh, que animat que està això!! Ha sigut començar el mes i començar a néixer febrerencs!! :b-))) :b-))) :b-)))
Moltes felicitats, Nona i Merces!! Espero que estigueu molt bé!! :-()-) :-()-)

Náyade, t'entenc perfectament, però mira d'agafar-t'ho amb calma... L'Emma vindrà quan voldrà, o quan els metges creguin que és el millor per a ella i per a tu, o sigui que tranquil·la!! Ja no pot faltar gaire, i tot va bé si acaba bé!! T'envio una abraçada virtual i molts, molts ànims per aquestes últimes hores d'embaràs que et queden!! :ok: :ok:

I a totes les altres, també, molts ànims i abraçades!! Jo avui començo la setmana 38 i estic molt esgotada... A veure si aquesta tarda tinc més forces i vaig a caminar una estoneta!

Cuideu-vos molt!!! :ok:
illeta25
Entrades: 403
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dl. feb. 06, 2017 11:20 am

Bon día!!!!!!

38+2

Moltes felicitats marones !!!!! Tots aquets naixements!!! :p-) ara a gaudir dels peques :love:

No personlitzo escric des de la tablet entre que el corrector FA de les seves i que aquesta tablet esta a les ultimes.... :ufs:

Modo ego: Aquí estic suman dies, des de la semana passada en semblava perdre tap muchos pero no estaba segura fins avui que a fet xof. Porto bastante dies amb mals com de regla i contreccions pero la cosa no s'anima dijous tinc corretges a veure que en diuen.

Náyade :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m molta paciencia!!! Cada cop ho tens mes aprop. A veure que etc diuen avui . Deixa a la bossa algún bodi talla 0 que s'equivoquen molt!!
Imatge
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

EntradaAutor: dabru » dl. feb. 06, 2017 2:17 pm

38+6

Moltes felicitats a les que ja sou marones!!!! Jo cada vegada estic més nerviosa, mes que res per aquesta incertesa de no saber quan serà el moment. La setmana passada la llevadora em va fer un tacto suau i em va dir que encara la tenia molt amunt, o sigui que res de res. I desde que estic de baixa que fins i tot m'han disminuit les contraccions de braxton. De moment no tinc dolors ni de regla, el que sí que estic molt incomode amb la panxa, dormo fatal, cremor a les nits... La veritat es que ara ja sí que tinc ganes que surtí!!!

Nerea, intenta relaxar- te tan com puguis. Això és com quan ens volem quedar embaraçades, quan més ens obsesionen en quedar- hi pitjor. I a la que ens relaxem...patam!!!! Pensa que ja es cosa de dies...

Per cert, ahir en apretar-me els mugrones vaig veure que em surtia líquid blanc, serà calostro??? Serà una señal de que s'acosta el moment??

Molts ánims per aquestes rectes finals!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::