***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

gener, febrer, març...
AiramM
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 10:39 am

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: AiramM » dt. març 14, 2017 2:28 pm

39+6
Hola noies!!
Petit somni, jo el primer día de baixa em vaig llevar amb un costipat bestial... Imagino que a la que ens relaxem, ens surt tot, així que paciència amb el mal de ronyons...
Numa y Maryla, si ja comenceu a estar dilatades, això ja és qüestió d'hores, no?? Parlo desde la ignorància primerenca...
Macmaca, demà és el nostre día!! A veure si tens sort!! Jo no crec que sigui el meu día, tinc la panxa super alta, encara, i no tinc cap simptoma, estic super mandrosa, avui no he sortit del llit fins les 12:30!!! També haig de dir que a les 6 estava desperta i fins les 8 no m'he tornat a dormir, a les 10:30 m'ha despertat la trucada matutina diaria del meu pare per saber si encara no estava de part, però després m'he quedat al llit fent el mandra... També m'ha trucat la meva jefa per preguntar-me quan pariria, per tema d baixa i contractes... Que caxonda ella, si fos adivina i ho sapigués... Si fos per mi ja hauria parit!!!
Demà tinc les primeres corretges, a veure que em diuen, no se si em faran tacte o que, ja us explicaré quan surti!!
Ah!! Ahir a casa van tenir bona noticia, el meu germà serà pare!!! Están d molt poquet i son prudents pq l'any pasat van perdre un i la meva cunyada te 44 anys, però pinta bé!! Els Avis están com bojos d'alegria, de no tenir cap net a tenir-ne dos de cop!! Si tot va bé, aquest Nadal per fi hi haurà canalla a casa!!!
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dt. març 14, 2017 6:17 pm

Noies ja hem sortit de monitors!
Contraccions 0 pero hi hagut un moment que li ha baixat la frecuencia cardiaca i demà me'ls repetiran per precacucio pero estem tranquils pq hem fet monitors de mes d'una hora i la resta era tot normal.
Tema plaquetes no li ha donat inportancia diu que tinc marge per posar-me l'epidural i cultiu negatiu.
Es a dir en general mlb!
Al sortir del hospital he sigut concient que la setmana que ve sortim de comptes ha passat l'embaras volant!

AiramM que vagi genial dema moniyors ja ens explicaras! Quin seguiment que ens fan al final de l'embaras i quina gracia la jefa si es sabes! Enhorabona per l'embaras del teu germà seras tietaaa diuen que es genial tb!

Doncs res noies demà haviam com va tot plegat!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dc. març 15, 2017 9:13 am

39+2

Bon dia!

Continuem en dies de descompte, sense novetats. No he tingut contraccions aquest dies, espero que la meva princesa vulgui fer cas a la mami i esperar fins el cap de setmana que arriben els avis.
El meu petit (en breus serà el gran :-D ) avui està millor, s'ha despertat sense febre, a veure com va la resta del dia i demà tornem a l'escola.

Petit_somni a veure que et diuen a les corretges d'avui, segur que tot està perfecte! Jo també tinc la sensació que ha passat volant l'embaràs i ara que ja només falten dies estic molt tranquil.la, força relaxada, que em sorprèn molt :-:) Encara que millor jeje.

AiramM encara que hagis dilatat una mica no vol dir res. Al meu primer vaig estar de 1cm des de la setmana 38 i va ser inducció perquè no volia sortir. El que determina que estiguis de part són les contraccions. Si has dilatat una mica vol dir que portas feina feta pel dia del part.
Enhorabona pel proper nebot/neboda!!! Quina alegria, ser tieta es genial.
Avui corretges? Ja ens diràs!

Numa, Macmaca, AiramM a veure quin es la propera! Com ho porteu?
ImatgeImatge
AiramM
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 10:39 am

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: AiramM » dc. març 15, 2017 12:02 pm

40 setmanes!! :b-))) :b-)))
Bon día marones!!
Maryla, que bé que el petit ja estigui millor, a veure si es recupera del tot per l'arribada de la germaneta!!
Això de la dilatació que m'expliques... Quin rollo, pensava que si començaves a dilatar era pq ja començava el part...
Numa, no has pasat a fitxar encara... Serà bona senyal??
Vinc de fer les corretges, ni una sola contracció... :-o00m Crec que aquest nen es farà esperar bastant... Dimecres que ve hi haig de tornar... No m'han fet tacte, així que no sé res més... A esperar!!!
Petit_somni, com t'han anat a tu?? Tb tenies corretges avui, no??
Macmaca, com ho portem??
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dc. març 15, 2017 12:13 pm

40+6

Hola!

Passo a fitxar. Segueixo sencera, perdent tap mucós i la paciència. Al final he decidit que no vull la inducció divendres, prefereixo esperar el màxim, que seria dilluns. El Numo preferix divendres pq si em poso de part el cap de setmana, la gine té un compromís familiar i no vindrà. Jo crec q no és,lògic triar la data en funció de les seves celebracions, així que com que jo pareixo, jo decideixo!

Us he llegit però no tinc esma per personalitzar.
Imatge

ImatgeImatge
Macmaca
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 5:12 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Macmaca » dc. març 15, 2017 12:37 pm

Hola!

l'Aleix va néixer ahir, va ser un part llarg y doloros, vam tenir que fer espàtules pq acabes de sortir... Però ho va fer i està preciós! Jo estic molt cansada, ja entraré a escriure amb més detall!
Espero q no tardi gaire numa i AiramM i q vagi bé!!!
Aleix: 14/3/17 pes: 4,060kg i 53,5 cnt.
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dc. març 15, 2017 12:41 pm

Bon dia noies! : lasito :
38+6

Ara ja totes pendents del que passa aquests dies!
Numa tranquila bonica que en res estara en Roc amb voslatres, imagino que l'espera desespera. Jo tambe crec que es millor dilluns q estas en dies aixi que anims i sino esta la gine estara algu del equip... El numo esta amb tu aquests dies o vas amb els petits amunt i avall?
AiramM primers monitors fets! Jo vaig ara a la tarda a veure com esta el petit espero q tot be que tot i que estem tranquils sempre et queda el i si...
No et preocupis per les contraccions a monitors sino recordo mal l'aroswi va tenir monitors sense contraccions i dos dies dedpres va neixer l'einar aixi que tot pot ser!
Maryla viam si la petita espera els avis doncs! Jo tot el contrari a tu estic nerviosa suposo que la novetat i ara el temps que tinc lliure em fa donar masses voltes!
Despres anire a coneixer un grup de lactancia i criança d'aqui del poble amb la ldea d'anar amb el petit mes endevant crec que per resoldre dubtes i fer-nos companyia es interessant.
Aquestes alçades ja volem que neixin tots els petits i tanquem el mes!
Despres paso i us explico!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dc. març 15, 2017 12:43 pm

Macmaca ha escrit:Hola!

l'Aleix va néixer ahir, va ser un part llarg y doloros, vam tenir que fer espàtules pq acabes de sortir... Però ho va fer i està preciós! Jo estic molt cansada, ja entraré a escriure amb més detall!
Espero q no tardi gaire numa i AiramM i q vagi bé!!!
Aleix: 14/3/17 pes: 4,060kg i 53,5 cnt.


Macmaca que ens em creuat! >.-<: enhorabona familia i benvingut aleix :cnen:
Recuperat i quan estiguis millor per aqui estarem per llegir la cronica :-()-)
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dc. març 15, 2017 3:30 pm

40+6

Hola!!!!!

Entro amb calma per a felicitar na Macmaca, felicitats i benvingut, Aleix!!!!!!!!!!!!!!!! Déu ni do 4kg de nen! Espero que el postpart sigui més fàcil que el part i que aviat tinguis forces per a explicar-nos-ho!

Petitsomni: ja ens explicaràs què tal aquest grup de lactància, sempre va bé fer tribu (tot i que a vegades ens hem de conformar amb la virtual del sóc petit!). Jo aquests dies estic amb els nens: els porto a escola, esmorzars, dinars i aquestes coses. És cansat però prefereixo estar activa que no pas tot el dia pensant en si serà el gran dia.

AiramM: a l'Aroswi no se li va marcar cap contracció i ja té el petit Einar amb ella i en canvi jo tinc contraccions (i algunes fortes) però segueixo ben sencera, això mai se sap, ànims!!!!!

Maryla: segur que la vostra nena està esperant que el germà torni a estar ben recuperat i que arribin els avis, va, que no et queda res!

I res més per avui, ara he descongelat la nevera, que havia deixat de funcionar aquest migdia per culpa del gel i després aniré a buscar els nens, que mons pares se'ls han emportat a les 15.30h per a que jo pogués fer això. Hi aniré caminant, que és costa amunt i estan a 1km aprox, a veure si aquesta nit tinc contraccions de les maques!

Petonets a totes des de la resistència!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dc. març 15, 2017 3:48 pm

Enhorabona Macmaca!!!! A disfrutar de l'Aleix!!! Mare meva 4 kg i 53 cm, és tot un tiarron!!

Numa ànims amb l'espera!! A veure aquesta caminade si es efectiva.

Petit_somni sort aquesta tarda!!

AiramM en qualsevol moment començen les contraccions i tot en marxa. Ara la compte enrere.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dc. març 15, 2017 3:52 pm

Actualitzo la llista!!

1/3.........Laietacell :cnen: Martí --> Nascut 14/2!! (crec) <:-<
1/3.........Adrianna
6/3.........NúriaNit :cnen: Pau
8/3.........Aroswi :cnen: Einar --> Nascut 8/3: 51,5cm i 3,430kg <:-<
9/3.........Numa1982 :cnen: Roc
10/3.......Petitajota
15/3.......AiramM :cnen: Cesc
15/3.......Macmaca :cnen: Aleix --> Nascut 14/3: 53,5cm i 4,060kg <:-<
18/3.......Geononi :cnena: Àgueda
20/3.......Maria_Gucu :cnen: Quim
20/3.......Maryla :cnena: Lucía
23/3.......Petit_somni :cnen: Marc
23/3.......Adrianafreixa :cnen:
26/3.......KaRu
29/3.......Laiaroma :cnena: :cnena: Mariona i Carlota
6/4.........Marta&Neus&Anna :cnena: Anna
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dc. març 15, 2017 6:29 pm

Noies!
Tot perfecte el Marc esta mlbe!
Al final no he arribat al grup de lactancia... Crec q si es bo fer tribu com la del SP!
Numa vas a tope descongelar nevera i tot! Jo cada cop estic mes ko pero intento seguir el ritme viam sk aixi surt!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
AiramM
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 10:39 am

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: AiramM » dj. març 16, 2017 9:57 am

Nomes entró per informar q estic d part, ara mateix d 9 cm , només cal q acabi de baixar... Tot super rapid, i de moment genial!!! Ja us informaré!!
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dj. març 16, 2017 10:21 am

39+3

Bon dia!!

AiramM que bé!!! Ja està aquí!!! :p-) :p-) :p-)
Enhorabona anticipada i a gaudir del moment final del part!! Ja ens explicaràs quan tinguis un moment.

Petit_somni m'en alegro molt!! Aquest Marc està perfecte!!

Modo ego: avui m'ha aixecat amb el estómac regirat, però res de contraccions. Crec que un mix del sopar d'ahir (pizza) amb l'estres d'aquests dies pel petit malalt. Avui ja ha anat a l'escola i molt content. Per fi puc mirar cosetes amb l'ordinador, relaxar-me una mica i preparar-ho tot, que demà venen els meus pares a casa.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dj. març 16, 2017 12:30 pm

Bon diaaaa! : lasito :

39 setmanes!

AiramM enhorabona que be aquests parts tan ràpids! Ja ens explicaras quan puguis. El Cesc ja esta aqui! :cnen:

Maryla quan neixi en Roc ens quedem aqui tu i jo soletes a tancar el mes! Viam si entra alguna mama mes de març a dir-nos com ha anat.
M'alegro que el nen estigui millor i ja arriben els teus pares aixi que la princesa ja pot neixer!

La Marta fa temps que no passa no sabem com va el repos oi?

Doncs res noies cada cop mes petits als braços i el post es va quedant buit!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dj. març 16, 2017 12:42 pm

Petit_somni, ens quedarem soletes!! A veure si les mamis troben un moment i ens expliquen el seu part, per animar-nos!! jeje Marta deu estar gaudint de vida normal sense repòs, a veure si ens diu com va.

No tenim noticies de la Numa, a veure si en Roc vol sortir també.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Rubinat » dj. març 16, 2017 2:04 pm

Hola marones!
Escric per felicitar-vos a totes però en especial a l'aroswi!!! Enhorabona bunica! Tot arriba! Gaudeix molt del petitó i deixa mimar-te q el pospart i la vida de 3 és diferent a tot el q has viscut fins ara!
Numa està molt interessant la teva recta final!!!
Petonets per a totes!
Imatge

Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dj. març 16, 2017 4:10 pm

En Roc ja és aquí! Hem ingressat per fissura,de bossa a 6 del matí i a les 16 naixia. Demà us faig la crònica!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dj. març 16, 2017 4:36 pm

Bona tardaaaa!

Numa vaig entrant per saber com anaves enhorabona trimami! :p-) en roc ja esta aqui benvingut petit i tambe tot molt ràpid que be ja ens explicaras ja diuen q cada embaras i part un mon no? com estan els germanets? :love:

Maryla doncs ara ja ens quedem a veure que passa amb els petits del 20-23 :-())
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dj. març 16, 2017 6:18 pm

Numa enhorabona!!!! >.-<: :p-) >.-<: :p-) Esperem la teva crònica!!! A veure com va la trobada del germans :content:
ImatgeImatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::