***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dl. abr. 17, 2017 10:58 am

Bon dia noies : lasito :

Avui primera mona dels petits portem 27 dies de primeres vegades que ens tenen en un nuvol :love: Ahir vam fer la priemra sortida de tot el dia fora de casa i la veritat es que es va portar com un campió tot i trobar cues a la carretera.

Felicitats als petits la majoria ja han fet un mes sembla mentida! Nosaltres divendres celebrem el primer mes del petit si em deixa vull prepara alguna coseta per celebrar quan arribi el papa de la feina.

Maryla que be que estigueu ja adapatats a la vida de 4 i quin sol de nena dormint 4-5h! Avui el Marc ha dormit 4h i estem frescos frescos, habitaulment fa cada 2h així que hem millorat força.
Tema kegel la llevadora del cap m'ha dit que els vagi fent pero la fisio del sol pelvic a la que vaig anar abans de parir i ara tornare m'ha dit que esperem millor a acabar la quarentena aixi que de momento està parat.
Tema pit a mi m'ha passat el mateix al inici de la presa em feia una mica de mal fins fa dos dies tot i que l'agarre era bo per sort no he fet clivelles ni res... Espero que ja estiguis millor.

Numa felicitats al petit Roc i a tu per ser la super trimami del grup! Sort del foular jo tambe l'utilitzo sino hi ha dies que no faria res, el Marc te dies de braços i mama. Ja ens diras dimecres que tal la revisió del mes del petit.

AiramM felicitats al Cesc i enhorabona pel part.
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dt. abr. 25, 2017 2:47 pm

Bon dia!!!!

Com esteu???? Nosaltres estem molt bé, en Roc és tranquil.let (mentre el portegem) i els germanets ahir varen començar a escola.

Us vaig dir que passaria el.«parte» de la revisió del mes i encara no havia dit res. El nostre bitxo està perfecte: pesa 4860g i fa 56cm! Ja vam parlar de les vacunes amb el pediatre i les posarem totes menys la del rotavirus. Què expliqueu vosaltres?
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dj. abr. 27, 2017 2:01 pm

Bon dia mamis!!

La nostra petita ja té un mes!! Està molt més desperta encara que segueix molt tranquila. Ens fa uns sonriures que ens derretim.
El germanet li dina molts petons i al tornar de l'escola sempre vol agafarla una estona. Que macos!!

Avui hem anat a la revisió del mes i ha engreixat molt, ja pesa 4,690 i medeix 58cm. La lactancia va perfecta, ja no em fa mal! >.-<:

Numa que bé en Roc!! També es gran!! Com t'organitzas amb 3? Perqué jo amb dos, ara que el papi ha tornat a la feina, n'hi ha moments complicats ?-)

Petit_somni com va en Marc??
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dj. abr. 27, 2017 3:29 pm

Bon dia noies : lasito :

Doncs ja tenim a tts els petits amb un neset! Que ràpid ha passat!
En Marc tambe es grandet 4460 i 56cm! Deunidor aquests nens/es de Març! Com la Lucia esta mes despert i cada dia es una cosa nova :love:
Que be que els germanets del Roc i la Lucia estiguin tan contents! I ole les mamis jo amb un i vaig a tope tot el dia! :-)(-:
Numa nosaltres tambe farem bexero i rotatec no, el mes vinent ja comencem amb vacunes pobret!
Ara que ja estem adaptats, el primer mes sobretot les primeres 3 set han estat purament adsptacio, estem començant a mirar vacances, a mi em ve molt de gust menorca a viam que fem al final! Vosaltres que fareu?
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dj. abr. 27, 2017 7:24 pm

Hola!!!

Ens han sortit ben rodonets, eh? Jo estava acostumada als germanets més primets i em fa gàcia veure'l més grassonet (,en Pau des del primer mes ha estat al percentil 3!).

Maryla: sí que és bonic veure com es cuiden!' Són moments moltvtendres.

Petitsomni: que bé que enMarc sigui tranquil. Nosaltres vivim.a,Mallorca, i la idea és fer una setnaneta de vacances a Puigcerdà, però encara no tenim res lligat.
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dc. maig 03, 2017 10:35 am

Bon dia mamis!

Quina sort pensar en vacances! Nosaltres aquest any no podem gastar, que a finals d'any tindrem la casa nova i hem d'estalviar una mica. Només anirem amb els avis a la platja uns dies.

Respecte a les vacunes, a finals de mes comencem i al nostre cas sí posarem la rotatec perque la meva naboda va estar ingressada amb 1 mes per una infecció per rotavirus i va ser un ensurt molt gros.
La Bexsero la heu trobat sense problemes? Encara no he anat a la farmacia a preguntar però amb el gran vaig haber d'esperar un mes per tenir-la.

Respecte al pes, encara tinc molts kg de més i no em puc posar els meus pantalons :-:) . Al primer embaràs vaig perdre molt més durant la cuarentena pero aquesta vegada no. Estic pensant com organitzarme per fer una mica de esport, vosaltres feu? De moment vull començar hipopresius a casa i així recuperar sol pelvic.

Tema roba, heu comprat roba especifica per la lactancia? Estic mirant samarretes en HM, l'altre vegada era hivern i no hem serveix la mateixa roba.
ImatgeImatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dt. maig 09, 2017 9:02 am

Bon.dia!

Maryla: jo no sé què fer amb la roba de lactància, per tres mesos d'estiu em fa mandra. Potser em compro un vestit per l'estiu, no ho sé. I els kg ni ho he mirat: la bàscula es va quedar sense piles! Encara em fakta molt per a recuperar-me, però no tinc hores per a fer esport!

En Roc segueix tranquil.let. aquesta setmana he deixat en Roc dues tardes per a fer un curset, i.ha anat molt bé! Avui vaig a la fisio de sòl pèlvic, crec que el tinc bastant malament, a veure què em.diu!

Com aneu la.resta?
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dt. maig 09, 2017 11:44 am

Hola noies, vaig entrar fa uns dies i després de tenir tota la parrafada es va borrar de manera que vaig pensar en passar en un altre moment, vaig tornar a entrar ahir però no vaig trobar el moment d'escriure i avui ja m'hi poso que els dies passen.

Numa si que son grandes els marçeros! Per les vacances ens creuarem uns van i altres venen de les illes :***:
Que vagi molt be aquesta tarda amb el fisio. Que be que el Roc sigui tan tranquilet!

Maryla, pensa que aquest Nadal estareu tots 4 a la casa nova neukiss-) neukiss-)
Tema Bexero la tinc encarregada a varies farmacies desde que en Marc te 15 dies i no m'han trucat de cap, a finals de mes tot just comencem amb les dels dos mesos i la primera de la bexero li toca per sant Joan per tant de moment no m'estresso, ara bé demanala si arriba abans te la guarden a la nevera de la mateixa farmacia.
Tema esport jo no he començat tampoc se d'on treure temps, vaig fer visita a la quarentena amb fisio del sol pelvic i de moment faig Kegel i ja està, els hipopresius vam parlar de començar a l'estiu.
Tema Roba jo tambe ho porto mooooolt malament, els meus pantalons si que me'ls poso he recuperat força tot i que encare em queden un parell o tres de quilos pero la lactancia em porta més mal de cap ja que ara tinc molt mes pit que l'estiu passat i no em va bé molta de la roba que tinc. Jo tinc samarretes de H&M de lactancia, les de tirants que em poso a sota d'alguna camisa i les de maniga curta que la veritat van molt bé pero tenen 4 models i clar no anire així tot l'estiu, espero trobar algún vestidet com diu la Numa que ens solucioni el tema. D'altra banda es suma que aquest estiu tinc dos casaments i també he de pensar en la logística de la lactancia per aquets dies :-o00m


Nosaltres ahir ja vam reservar les vacances, marxem 5 dies a Menorca :love: farà 10 anys vam fer allà les nostres primeres vacances i vam dir que quan tinguesim nens hi tornariem per tant a cumplir la promesa tot i que en Marc serà molt petit i el tema platja-sol em preocupa, he estat llegint que no podem posar crema solar ja que no es recomana fins els 6 mesos pels químics i en tot cas ha de ser protección física, Numa tu que ets de les illes com ho has fet amb els teus petits?

En Marc està molt be em passat un petit refradat de mocs que ja estem superant i per la resta molt bé gaudint de l'aventura de la maternitat. He fet un curs de massatge infantil que m'ha agradat molt, en Marc encare no tolera tot el massatge pero anem fent estonetes.

Ens seguim llegint que aquest raconet em va molt bé!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dt. maig 09, 2017 8:06 pm

Petitsomni: jo els posava crema amb filtre físic (la d'isdin) i anàvem a nedar fins les 10.30. A la tarda també és bona idea.

Moment ego: vinc de la fisio. El sòl pèlvic el tinc mig mig,però tinc diàstasi abdominal. Dijous començo hipopressius a veure si la cosa millora.
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dt. maig 16, 2017 9:40 am

Bon dia!!

Jo també li posava filtre físic de Isdin i elvaig comprar una samarreta del Decathlon amb protecció solar per l'aigua.

Volia fer una pregunta, vosaltres quin anticonceptiu fareu servir durant la lactancia? No en tinc clar que fer, si pastilles, diu o mirena.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dj. maig 18, 2017 12:19 pm

Hola guapes!
Hem quedat 3 en aquest fil :ok:

Comprare aquesta de isdin del que hi ha es la menys dolenta crec, pero amb el sol que està fent....
Com van els hipopressius Numa!
Maryla nosaltres preservatiu ja fa un temps vaig decidir que hormones no en volia mes... de moent nirem aixi.

Sembla que arriba calor :***:
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dj. maig 18, 2017 12:38 pm

Hola!

Doncs sí, Petitsomni, ara només som tres! La d'isdin mineral a nosaltres ens.ha anat bé. Sembla mentida però no tinc.temps.per hipos!


Maryla: jo em.poso el.mirena a finals de mes, i si no, faria com na Petitsomni, no vull hormonar-me més.
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dj. juny 01, 2017 2:14 pm

Bones mamis!!

Com va tot? Nosaltres dimarts van anar a la revisió dels 2 mesos, ha crescut molt!! 61cm i 5,480kg. Van posar-li les vacunes i pobreta meva plorava molt, encara que va parar al moment amb els mimitus de la mama. : lasito :
Ara comença l'etapa més bonica amb els sonriures i les mirades de complicitat. Ara ha descobert que darrera el pit hi sóc jo, jajaja. Molt gracios!! :content:

La propera setmana vull comenzar a fer exercici, que he de baixar de pes encara i a més a més em sento molt fluxa a nivell muscular.

Aquesta setmana ja em va baixar la regla, un altre vegada no em lliuro ni un mes, amb el gran va ser igual. ?-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dt. juny 06, 2017 5:13 pm

Hola noies!
Avui en Marc fa 11setmanes! Que rapid passa tot! : lasito :

En 20 dies començo la meva incorporacio a la feina estic fent banc de llet i tot i que abans d'estiu treballare 14 dies ja sem fa una muntanya... Pero tothom ho ha passar aixi que anira be!
Vam fer la revisio dels 2mesos 5,660kg i 60cm esta força gran i la gent no s'esta de fer el comentari sembla mes gran :-o00m tema vacunes a mi sem va trencar el cor quina manera de plorar
Portem una dies amb molt mocs aixi q paciencia... Com dieu ara es una epoca molt xula riu, xerra, comença a tenir interes pel joc :love:

Maryla deunidor que rapid t'ha vingut la regla aixo mai se sap... Com vas amb l' esport jo no faig res :ok:

Numa q tal els tres petits? No m'estranya q no tingui temps, no en tinc jo amb un!

Molts petons noies i merci ja tenim la crema de sol i gorreta pel sol ara q el temps esta ben boig!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
irene.guim
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. oct. 15, 2017 12:12 pm

Enquesta per a mares i pares!

EntradaAutor: irene.guim » dg. oct. 15, 2017 12:17 pm

Hola! Estic fent un treball per la unverisitat i necessitaria que embarassades o mares de nadons de 0 a 12 mesos responguéssin a aquesta enquesta. És súper ràpida i em faríeu un favor enorme! És sobre els productes d'higiene.

Aquí està el link: https://goo.gl/forms/ZhYhreqSmfGHbuij2

Moltíssimes gràcies!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::