***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

gener, febrer, març...
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: crunchi » ds. març 25, 2017 6:22 pm

>.-<: enhorabona maryla!!!! I enhorabona a totes les super mamis de març!!!!! Que tingueu una ràpida recuperació i gaudiu molt dels bebés!!!! :content:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Aroswi » dl. març 27, 2017 12:34 pm

Hola compis de Març!

19 dies del part, em sento davant del pc, per llegir-vos amb calma, per escriure com mereixeu. No imaginava com seria la maternitat, per no fer-me il·lusions, tampoc el part; i estava francament espantada pel postpart i latància. Com us deia, a 19 dies del meu estreno puc dir que els treballs de part bons existeixen, els parts ideals també, el postpart ha estat un passeig i la lactància...és entrega i dedicació, però això ja ho sabiem! >.-<:

Crònica del meu part:
Tocaven les 3a.m. del 8 de març quan vaig despertar-me per uns dolorets, sovint em passava per la pose de la panxa i en voler more'm vaig recordar el somni de la nit anterior, havia trencat aigües i estava com mullada. Efectivament, ara ho estava i tenia la sensació d'aixecar-me del llit i seguir regalimant. Vaig baixar la cama lentament per fer la força justa per apartar la catifa, incorporar-me i adonar-me que sí, el meu bebé vindria aquell dia. Vaig avisa l'Aroswo i, amb la calma varem descarregar capitols d'una serie per veure, acabar de fer la maleta, recollir la casa... Jo tenia contraccions que anava registrant a l'App, no molt regulars i gens doloroses (recordo: jo tenia uns dolor de regla horribles, amb desmais, vòmits...) les contraccions màxim eren d'1 minut i després era cert, estaves perfecta!!! (per cert, mai ningú em va dir que en trecar aigües allò raja, raja, i raja...jo anava amb tovalloles de bidet, un gust!)

Sobre les 7 am arribavem a l'hospital, tranquilament i amb emoció...tan feliços que la llevadora de nit ens va dir que feia cara de massa feliç!!! Quan em va explorar, va comprovar que sí, estava dilatada de 1-2cm i que semblava suportava molt bé el dolor si volia part natural! A mi la idea m'atreia i més veient que les contraccions no eren ni molt més com els meus dolors de regla (per fi tenien un sentit i semblava útil el patiment de tots els anys!!!) . Ens van passar a la sala de parts naturals (tot i que jo havia signat tots els consentiments de peridural etc etc) i allà, caminant, pilota amunt i avalla, menjant l'esmorçar que em van portar (entrepà de pernil i cafè amb llet) hidratant-me amb l'ampolla de 2L d'aquarius i veient capitols com si estiguéssim a casa van passar les hores...les meves contraccions, anarquiques però efectives em feien dilatar. La ginecologa m'animava a seguir i la llevadora (una altra pq van fer canvi de torn al matí) no veia clar el part natural.. Jo de debó, aguantant sense patir, fins les 5 -5:30 pm...llavors em va començar un mal de ronyons horrible, que em camuflava tota contracció! Ja estava de 8 cm i segons gine, amb una mica més de 9-10 fàcilment. Però el dolor de ronyons m'estava recordant als meus dolors de regla, les cames em fallaven les ganes de vomitar...semblava apareixien. No havia anat a patir, i tot i que semblava podia haver-lo tingut natural, no ho estava gaudint en aquell moment: vaig demanar la peridural (els 15 minuts més llargs de la vida!) i amb la primera punxadeta, l'anestèsia local per posar-la, li vaig agrair a l'anestesista que ja se m'hagués passat el mal de ronyons!!! I sense peri!!!! PErò em va dir que encara no l'havia posat i me la va posar. Sense ser plenament conscient, vaig saber que m'horroritzava la típica pose d'exploració ginecològica per parir i agraia a (Déu, univers i tot) haver pogut gauidir de "X" hores fent vida normal. Estava a la camilla amb la peridural posada quan la llevadora em va dir, ara notaràs les cames adormides, no et podràs moure...FALS! Ho podia fer tot! (no hauria funcionat la peridural?) Em va dir que començaria a tenir ganes d'apretar...Ja en tenia!!! I la ginecologa, que va entrar em va dir, Estàs de part! i...t'ha posat una dosi tan petita que tindràs un part natural! Com vols parir? WOW, què guay...seguint la seva recomanació, ho vaig fer de costat, una expulsió ràpida, que em recordava als massatges perinals (però una mica més heavy), em sentia poderosa, el meu bebé estava sortint...la ginecòloga m'animava...jo m'ho creia...i el pare el va treure i jo vaig tallar el cordó. Després, cero dolor, subidón inmens i sí, jo sí estimava el meu fill, jo sí el veia el bebé més preciós del món! Tants anys d'esperar-lo passaven de banda perquè per fi estava amb nosaltres! És ara i encara m'emociono escribint-lo...se m'omplen els ulls de llàgrimes de felicitat.

Els dies posteriors, bé, jo en dos dies estava recuperada, però vam haver de quedar-nos dos més pq van ingresar-lo a neonats per observació. Havia baixat de pes (més del 10%) i respirava atrafegat dues senyals d'alterta x descartar coses xungues (com vam saber després) i és que a mi en dos dies no m'havia pujat la llet i a l'habitació semblava que estiguéssim al punt més càlid del centre de la Terra!!!!, normal que el bebé estigués histèric, amb gana...etc! No vull recordar massa aquests dies pq si bé l'atenció del persoanl d'infermeria/ginecologia va ser de 10 l'equip pediatric...va deixar molt que dessitjar, no ens van informar del que li passava ni passades 24h etc etc, però a la unitat de neonats amb les inferemeres vam aprendre molt, ens van observar molt bé el nostre fill i diumenge ja érem a casa! Un ensurt.

Aquests dies són encara de visites...però fem cosetes (Vermuts, passejos...) i...ens ha sortit un nen molt bo. Dorm molt, hem d'estar a sobre de que mengi (és un ansies, però està poqueta estona!) i sembla que ja té els molestos còlics...

Macmaca, felicitat per l'Aleix!
AiramM, l'enorabona pel Cesc!
Numa, bravo pel Roc!
Petit-somni, benvingut Marc! T'he d'explicar que...jo aquell dimarts estava al grup de lactància i en arribar la Laura em va dir, avui he tingut un part com el teu, d'aquells fantàstics! M'he alegrat un munt de que hagi estat el teu!!! Srgur ho hauràs gaudit!!!
Gibb, felicitats per la teva nena!
Maryla, la Lucia ja està aquí, fantàstic!!

Me'n alegro molt per totes vosaltres, espero estigueu positives. Han estat uns mesos intensos, d'aprenentatge amb l'embaràs, de neguits i confidències...ara ens queda una altra aventura! A gaudir-la!



PD. Gràcies per seguir-me Rubinat! Em fa molt feliç!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dt. març 28, 2017 2:12 pm

Bon vespre!!!

Us devia la crònica, fa 12 dies que tenim en Roc amb nosaltres i no trobava el moment ni l'energia per a escriure.

Dia 15 de març vaig passar-lo com molts dels últims dies abans que nasqués: endreçant coses de casa, netejant, responent preguntes de "encara no?", i a la tarda vaig anar a caminar amb el Numo. Com.era d'esperar, a la nit vaig tenir contraccions, però res de l'altre món, així que vaig anar a dormir. Aquella nit en Pau semblava,que s'ofegava i cap a la una de la matinada en Numo va,dur-lo a urgències. Quan van tornar, jo em vaig aixecar per anar al lavabo i tenia les calces mullades i semblava que havia fissurat la bossa. Devien ser les 3, vam preparar les coses i trucàrem a mons pares per a que vinguéssin a estar amb els nostres nens.
Quan arribàrem a la clínica em van fer monitors i tacte: dilatada de 3cm i contraccions cada 7min. Em deixen triar si quedar o no perquè no estan segurs que sigui fissura de bossa i decidim quedar. A les 8 les contraccions no acaben d'arrencar i a les 9 em trenquen la bossa: ja no podem tornar enrere. La cosa va lenta i a les 12 em posen oxitocina i les contraccions comencen a ser molt heavies, sense la bossa i amb l'oxitocina em costa molt aguantar.

A les 13.30 apareix la meva gine: dilatada de 7cm, pinta bé però no s'atreveix a fer cap pronòstic. Diu q si seguim així puc acabar parint a l'habitació. Quan ella marxa comencen les ganes de vomitar, el dolor és insuportable i demano l'epidural. Quan m'estan punxant ho visc com una derrota i em poso a plorar al quiròfan. Les infermeres em calmen i l'anestesista, també. M'ha posat una dosi molt baixa, puc moure les cames i ho sento tot, massa. A la part esquerra hi ha una llacuna: l'eepidural no ha fet efecte!

Em tornen a l'habitació i em recomanen que m'estiri de ccostat, a veure si així acaba de funcionar l'anestèsia. En aquell moment noto que estic rajant i dic al Numo que miri què és perquè no és possible que sigui líquid amniòttic. S'espanta: hi ha molta sang amb coàguls. Crida a ll'infermer, aquest a una inferm er a, dp criden a la llevadora: no fan bona cara i em començo a espantar. Hem de bsixar a paritori JA. Els dic que tinc ganes d'empènyer i baixem.

Comença l'expulsiu. Quan arribemal paritori ens està esperant la meva gine, noto les contraccions perfectament i faig tota la força que puc. Les varius que m'han acompanyat durant l'embaràs van petant i la gine les ha d'anar pinçant. A en.Roc li.costa sortir, la llevadora i la gine m'animen, em sap.greu no fer-ho millor. Les pulsacions d'en Roc comencen a baixar i la gine decideix ajudar-lo a sortir amb el kiwi, una petita ventosa. A les 16.05h ja és fora i l'acabo d'estirar amb les meves mans. Llavors l'abraço, l'acarono, li.faig petons i la pediatra l'agafa 5 min. Que se'm fan eterns. Apgar de 9 i 10 i 3520g d'amor. Comença el pell amb pell, s'agafa al pit i ja som una família de 5.
Imatge

ImatgeImatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dt. març 28, 2017 2:24 pm

Entro un altre cop per a comentar quatre coses.

Adaptació dels germans:els primers dies van ser força complicats perquè en Pau va,estar malalt amb febre que va arribar a 40 i no podia apropar-se al seu germà. Ara entre els dis se'l mengen a petons.

Gestió de visites: tothom ha passat força de nosaltres, tant, que el meu germà encara no el coneix!

Recuperació: estic fluixeta perquè ja tenia anèmia i vaig perdre força sang. Així i tot, des que ens donaren l'alta he sortit cada dia, anem a fer el.cafè i a passejar. Em vaig fer un estrip molt petit iels punts que portava eren bàsicament per a tancar les,varius, així que no m'han molestat massa.

Lactància: sense problemes, i amb la,tranquil·litat que dona l'experiència. A la setmana ja superava el pes de naixement.
Imatge

ImatgeImatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: crunchi » dt. març 28, 2017 6:07 pm

Aroswi i numa1982 moltes gràcies per les vostres cròniques!!!! :-()-) Veig que heu tingut un part bastant bo, no? Almenys gens traumàtic que per mi ja és molt!!!! Això em tranquilitza una mica noies! Aixo de que la epidural us en posin poca i faci poc efecte no sé com pendre'm-ho.... vau notar llavors dolor? És bo, és dolent? Suposo q cada dona ho veurà diferent, segons el seu llindar del dolor no?
Enhorabona un cop mes i a gaudir dels vostres bebitos! Quina il.lusió tenir-los amb vosaltres!!! :love:
Imatge

Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dt. març 28, 2017 10:14 pm

Crunchi: jo sí que vaig notar dolor, però va arribar un punt que el dolor era secundari, i hi tornaria a passar amb els ulls tancats. Ja veuràs com pots amb això i més! Per mi és pitjor un mal postpart (amb na Júlia tenia mooolts punts), ja sigui a nivell físic o emocional, que no pas el part que, al cap i a la fi, només són unes hores.
Imatge

ImatgeImatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: crunchi » dc. març 29, 2017 9:07 am

Merci Numa1982, a vegades m'entra una por pensant en aquest moment...!!!! Aish.... :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dc. abr. 05, 2017 11:35 am

Bon dia mamis!! <:-<

Fa dies que volia escriure però he anat molt liada. Us explico una mica com va anar tot:

Tenia programat inducció dilluns 27 i jo volia posarme de part però passaven els dies i res de res. El divendres 24 vaig aixecarme aviat per portar al nen a l'escola i al sortir de la dutxa (7:50) vaig trencar aigües, vaig haber de tornar a la dutxa perquè em vaig mullar totes les cames. :-:)
Vaig trucar de seguida al meu home que just començava a treballar i va tornar corrent, volia sortir per la clínica ja però encara no tenia contraccions regulars ni fortes i em vaig posar a esmorçar, havia de agafar forçes jeje. :-D
A las 9:30 arribàvem a la clínica i ens donaven habitació. La llevadora em va fer un tacte i estava de 3cm però el coll molt posterior. Tenia contraccions però encara no eran molt intenses ni regulars, entre 8 i 15 minuts.
Em van deixar una horeta més o menys però no van avançar gaire i vam decidir posarme prostaglandines que em van anar molt bé al primer part. Va ser posar-la i a la mig hora les contraccions més fortes i més seguides.
Vaig demanar la pilota i cada vegada les contraccions molestaven més però cap a las 13h em van mirar i només 4cm, encara que el coll s'havía modificat una mica. Vam parlar amb la llevadora i vam decidir posar l'epidural per si al relaxar m'ajudava una mica. I així va ser, al posar epidural ja estava de 6cm i la nena feia molta pressió per sortir. Em van posar una dosis molt fluixeta i podia moure les cames i notava les contraccions i las ganes d'empènyer.
Van trucar a la meva gine i gairebé no arriba, la nena volia sortir ja i jo tenia molta pressió al perine. A les 14:45 vaig agafarla jo mateixa i ja la tenia als meus braços. Va ser molt intens i només un petit desgarro (un puntet extern). Vaig disfrutar-ho molt més que el primer part. El postpart va ser molt millor encara que els 'entuertos' dels primers dies son durs.

Ara estem a casa amb la lactancia materna a tope encara que al principi va costar una mica, només volia dormir i no obria la boca. Em va fer clivelles però sembla que ja està tot curat. Ahir vam anar al pediatra als 11 dies i ja pesa una mica més que quan va neixer. :p-) Es un solet!!! :***: Molt tranquil.la, dorm de meravella i ens dóna treva 3-4 hores a la nit.

L'adaptació amb el germanet ha sigut més complicada, a ell li costa una mica però vol tocarla i agafarla i és molt bonic veure als dos junts. Mai vaig pensar que es podría estimar tant als dos petits de la meva vida. Estic disfrutant molt aquests dies.

Molts petons!! Ens llegim!! :love:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dc. abr. 05, 2017 11:42 am

Actualitzo la llista!!

1/3.........Laietacell :cnen: Martí --> Nascut 14/2!! (crec) <:-<
1/3.........Adrianna
6/3.........NúriaNit :cnen: Pau
8/3.........Aroswi :cnen: Einar --> Nascut 8/3: 51,5cm i 3,430kg <:-<
9/3.........Numa1982 :cnen: Roc --> Nascut 16/3 <:-<
10/3.......Petitajota
15/3.......AiramM :cnen: Cesc --> Nascut 16/3 <:-<
15/3.......Macmaca :cnen: Aleix --> Nascut 14/3: 53,5cm i 4,060kg <:-<
18/3.......Geononi :cnena: Àgueda
20/3.......Maria_Gucu :cnen: Quim
20/3.......Maryla :cnena: Lucía --> Nascuda 24/3: 52cm i 3,550kg <:-<
23/3.......Petit_somni :cnen: Marc --> Nascut 21/3: 49,5cm i 3,140kg <:-<
23/3.......Adrianafreixa :cnen:
26/3.......KaRu
29/3.......Laiaroma :cnena: :cnena: Mariona i Carlota
6/4.........Marta&Neus&Anna :cnena: Anna
?/4..........Gibb :cnena: Arlet --> Nascuda 19/3: 2,500kg <:-<
ImatgeImatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: crunchi » dc. abr. 05, 2017 1:08 pm

Maryla que beee, me n'alegro molt que estigueu tan be!!!!! Merci per la crònica!!!! Em tranquilitza molt també!! :- :-()-)
Imatge

Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dc. abr. 05, 2017 2:51 pm

Maryla: gràcies per portar el podt i felicitats per la petita! La teva crònica m'ha recordat molt el nostre part. Molt bé que ja hagi recuperat el pes de naixement!

Nosaltres també tenim una feinada a casa, sort que els tràmits els vam.enllestir la primera setmana i que la baixa de paternitat ara és més llarga.

Us proposo seguir amb el post, és maco compRtir experiències, nits sense fi i alegries quan els menuts van creixent.
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dc. abr. 05, 2017 6:31 pm

Hola noies : lasito : MOLTES FELICITATS A TOTES PER AQUETS BEBES QUE EM TINGUT!

M'animo a fer la crónica d'un part somiat i fet realitat :cnen: a mi m'ha ajudat molt llegir croniques de parts així que aquí aportem la nostra.

Dilluns 20 de Març fem vida normal, jo no he notat BH ni res de res en tot l'embaras així que paso la tarda tan ampla, sopant penso en fer-nos una foto per si és l'ultim sopar de 2 pero encare ens queden 3 dies per la DPP així que no dic res. Marxem a dormir i m'aixeco a fer pipi quan quina es la meva sorpresa que trobo uns filets de sang a les calcetes, penso que és part del tap mucos que aquetes alçades ja toca però m'anadono que no deixo de perdre aigua, he trencat aigues, em tranquilitzo jo sola al lavabo se que aquell dia neix el Marc 21-03-17. Torno al llit i aviso al meu marit que obre els ulls al instant amb un gran somrriure. Son les 12 de la nit, no tinc contraccions i vam quedar amb la llevadora que estariem 3h a casa si les aigues eren clares per tant em poso a revisar i acabar les bosses, poso una rentadora i acabem de recollir el pis per ja tenir això fet quan tornem els tres. A la 1 començo amb contraccions cada 4-6 minuts que vaig passant a la pilota i a les 2h decidim dutxar-nos, la duxta em relaxa molt no sortiria d'allà. A les 3h marxem cap al HGC. Al cotxe les contraccions les porto molt malament pero a mesura que ens apropem al hospital es van espaiant.
Arribem al hospital i ens reben a urgencies de maternitat, ens posen monitors i ens diuen que estem de 1cm que les contraccions están espaiades pero al haber trencat aigues ens ingressen i ens porten a la habitació son les 5h (aquí soc sincera hem desmoralitzo una mica, pensaba que ja aniriem a la sala de dilatacció). Al arribar a la planta ens diuen que anem fent que sino dic res al mati passara la gine per veure com anem (sembla que la cosa va per llarg), Demano una pilota ja que a casa estaba molt be, doncs res ara no soporto la pilota, com estic millor es arrepenjada al llit depeu amb l'esterilla (sort que la vaig agafar de casa) o al WC ?-) les contraccions van pujant de ritme i començo a vomitar de manera que a les 6 cridem a la infermera que ens envía de nou a sala de dilatació per valorar. Tornen a fer un tacte i sorpresa ja estem de 6cm així que ja queda menys, ens passen a la sala de dilatació que tenen preparada per part natural ja que si es posible no volem epidural. Alla em monitoritzen pero jo al llit no puc estar perque no aguanto les contraccions així que ens baixen la llum i em deixen lliure moviment. En aquest moment entro de ple al mon part i m'evaixo del meu entorn, les contraccions son espaiades pero intenses, al cap d'una estona estic molt cansada i valoro la opció epidural pero al valorar-me em diuen que estic en completa això ja està aquí son les 7:30h :-()) Començo a tenir ganes d'apretar pero vull que arribi la gine, quan entra ella em relaxo i comença un expulsiu precios amb el mirall veient el cap del Marc i a les 8:36h me'l trec jo mateixa abrassant-lo, és perfecte! Tinc un estrip extern que em cusen amb un puntet.
Ens vam quedar 48h pel nen ja que jo aquella tarda ja hagues marxat pero aixi el controlen.
El post part que tan respecte li tenia ha estat millor del que m'esperava tret del baby blues que he passat unes ploreres.... Crec que la Numa va comentar que el va pasar. I ara aquí estem amb la lactancia i disfrutant del petit.
Tema visites anem fent les gestionem força be tret de les avies que al ser el primer net están força a sobre pero be.

Numa em sembla molt be seguir per aquí xerrant i veient l'evolució. M'alegro que el part fos tan be tret de l'ensurt de les varius. M'imagino la feinada que teniu si jo vaig de bolit tu x3! Que tal els petits que ara ja son els grans? Com vas amb la recuperacio millor o fluixeta per l'anemia?

Crunchi ja et queda menys espero que les croniques et tranquilitzin i visquis el vostre moment al 100%

Maryla que maca la crónica del part de la única nena de març! Llista acabada doncs no? M'alegro que sigui tan dormilega, el Marc les nits no les acaba de portar del tot be pero anem fent. I que bonic ha de ser veure als germans tot i que al principi l'adaptació costes.

Aroswi m'alegro que el teu part tambe fos tan fantastic la veritat que amb la Laura genial!

Doncs aixo noies que despres d'un embaras genial, un part de somni i un post part que he portat força be ara a disfrutar del petit i segur que repetirem aventura! :-)(-:

Ena llegim!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dc. abr. 05, 2017 8:41 pm

Petitsomni: que bé llegir-te tan contenta! M'alegro que tot anés tan bé! Gaudiu.molt del.vostre petit!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: petit_somni » dj. abr. 13, 2017 3:05 pm

Bona tarda noies!
Com aneu?
Noslatres en plena crisi de creixement de les 3 setmanes el Marc nomes vol pit! I sort que ens ha agafat a semana santa que tinc al marit per aqui que majuda!
Avui fa 23 dies i deunidor que rapid creixen! Ja tenim una caixeta amb roba que ens va petita i em fa una penaaaa!
Espero que totes i tots estigueu molt be us esperem per aqui per anar sabent de vosaltres!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: crunchi » dj. abr. 13, 2017 5:23 pm

Petitsomni merci per explicar-nos la teva crònica!!! >.-<: me n'alegro molt que anés tan be!!!!! :ok:

M'alegro molt que us aneu passant per aqui i aneu comentant, pq les mamis que esperem aprendrem molt segur!!!!!! :-()-)

:oset:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Vannion » dv. abr. 14, 2017 8:42 am

crunchi ha escrit:Petitsomni merci per explicar-nos la teva crònica!!! >.-<: me n'alegro molt que anés tan be!!!!! :ok:

M'alegro molt que us aneu passant per aqui i aneu comentant, pq les mamis que esperem aprendrem molt segur!!!!!! :-()-)

:oset:

Penso el mateix! Molta gràcies a totes! La vostres aportacions són molt importants per nosaltres!
Enhorabona pels vostres petits!
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: Maryla » dv. abr. 14, 2017 11:37 am

Bon dia mamis!!!

Avui la meva petita fa 3 setmanes!! >.-<:

M'agradat molt la teva crònica petit_somni. Qué bé que tot vagi així de bé.

Estic d'acord amb vosaltres i continuar amb el forum amb les aventures de la maternitat, encara que entrem amb menys frecuencia.

Nosaltres estem ja molt adaptats, el gran té moments que vol cridar l'atenció però s'estima molt a la germaneta, la vol agafar i donar-li petons, és preciós veure'ls. :love:
Lucía ara té molts granets a la carona, fa peneta, però amb el gran ja em va pasar i en uns dies ja estarà amb la pell perfecta de nou. Segueix molt tranquileta, dorm molt bé, a la nit 4 o 5 hores seguides i ens permet descansar, que amb dos nens s'agraeix. A les tardes té dolorets de panxa alguns dies i ho pasem malament perquè la veus sufrir, sort que és poca estona i de vegades només al pit es calma.
Jo estic força bé, encara amb perdues de sang però més fluixes, ja no em molesten els punts. He de reconeixer que no em recordo mai de fer el exercicis de kegel i hauria de començar. Vosaltres els feu?!!
El pit va ser dur d'inici, em feia mal encara que l'agafament era correcte, em va pasar el mateix amb el gran, és un problema de la forma dels meu pits/mogrons. ?-)

Crunchi, Vannion molts ànims que ja queda poc!! A mi també em va servir molt llegir altres mamis de mesos abans, em tranquilitzava molt!
ImatgeImatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » dv. abr. 14, 2017 3:27 pm

Hola!
En Roc ahir va fer quatre setmanetes! Ja coneixem més o menys,els seus ritmes i la veritat és que s'agraeix! Ara li han començat a caure els cabells i, si li passa com a son germà, en uns dies semblarà un vellet!

Maryla, sí que és maco veure com s'estimen! A en Roc també li han sortit granets, però no. Tants com a sa germana. Dimecres tenim la revisió del mes, ja passaré el.«parte».

Jo ja no tinc pèrdues, però em temo.que de quilos me'n queden uns quants. La part bona és que els texans ja m'entren, però e.cara no me'ls poso.

La vida amb tres és intensa, i en Roc passa molt temps al fular elàstic i així puc fer alguna cosa!

Ens anrm llegint!
Imatge

ImatgeImatge
AiramM
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. ago. 02, 2016 10:39 am

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: AiramM » ds. abr. 15, 2017 5:49 pm

Hola noies!!!
Demà el meu petit fa un mes i encara us dec la crònica del part!!!!
Si recordeu, el día que cumplía vaig anar a fer monitors i tot estava normal, ni una contracció, la panxa molt alta i amb data per tornar la setmana següent, i us vaig escriure una mica desesperada pensant que el Cesc arribaría a les 42 setmanes dins la panxa... Doncs al día dsegüent, quan el meu home es va despertar a les 5 de la matinada per anar a treballar, lo vaig comentar, així com de pasada, que tenía con dolors de regla, però no li vam donar masa importància i va marxar.
Al cap de poca estona aquells dolors van començar a intensificar, i em venien cada 10/12 minuts, però com algunes de vosaltres havieu comentat que havieu tingut contraccions dies abans del part, doncs vaig pensar que era aixó...
A les 6:30 del mati vaig dutxar-me, per veure si em relaxava una miqueta i se'm pasava, pero no va ser així, cada cop les tenía més continúes i tenía la necessitat d'estar asseguda al water, i així vaig trucar a una amiga i em va dir q no esperés més que estaba de part. Jo només pensava que si era una falsa alarma, faria venir al meu home de la feina (q treballa a una 40 km d casa) per res... Al final, a les 8 del latín el vaig trucar. Entre que va arribar a casa, es va canviar, es va afaitar (havia d'estar guapo per l'arribada del seu nen, era igual que jo ja no pogués aguantar més els dolors...) Vam arribar a urgencies a les 9:30 del matí, em van fer esperar a admisions, però em van veure tan apurada que em van fer pasar enseguida... I sort d'això, ja estava de 5cm, no van fer pasar ni al meu home, pq m'havien de posar l'epidural directament. Que per cert, casi no me la posen, pq cada cop q jo sentía l'aglla a l'esquena feia un petit saltet, i aleshores no me la podien posar... Al quart intent, l' amenaça de que no me la posaven si no estava quieta, i la meva desedperació, me la van posar i va poder entrar el meu home...
L'epidural, el millor invent del món mundial, vaig poder sentir tot el part sense una gota de dolor!!!
Finalment, a les 13:47, i amb l'ajuda de les ventoses ( pq a l'apretar, baixava però de cop, tornava a pujar...) va neixer el Cesc amb 3,300 kg i 52 cm, i em va fer sentir la dona més afortunada i feliç del món!!
I en un altre moment us explico el post part i la vida amb el petit, que ara em reclama!!!
Fins després!!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ***MARES I PARES DE MARÇ 2017***

EntradaAutor: numa1982 » ds. abr. 15, 2017 9:03 pm

AiramM: els nostres petits comparteixen aniversari! Demà també celebrem el.nostre rimer mes junts! Felicitats per aquest part!
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::