Mares i pares ABRIL 2017

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dl. oct. 17, 2016 8:02 am

16 W !!

Bon dia guapes :***:

Que tal esteu totes??

Aimi aviam que us diuen avui no??? Però de perdues ja no en tens fa molt oi?

Jo he passat una mala nit amb el nen que tela pobret..vomitant cada 3/4 tota la nit.. i jo no sé si és perque com no he dormit o tb l'he enganxat però estic feta una coca :ufs:
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Aimi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 16, 2016 11:51 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Aimi » dl. oct. 17, 2016 2:41 pm

Hola!
Pim pam si a veure què ens diu avui ginecòleg! No des de fa més o menys quinze dies que ja no tinc pèrdues!
I tu com et trobes?has passat bon dia després de tota la nit quasi desperta?q es millori!
Petons guapes!
Avatar de l’usuari
Magar
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:09 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Magar » dt. oct. 18, 2016 12:50 pm

Hola noies

Fa temps q vull entrar pero entre tot el q ha passat no he pogut. Em vull presentar:

TE+: 15 d'Agost
DUR: 18/07 segons gine 10/07
DPP i hospital previst: Segons gine 16/04 a la Cima
Nª de fills: 1 de 2 anys
Edat papis: Jo 29 i ell 32
Sexe i nom: Ni idea i quines ganes de saber-ho!
Seguiment: Privat

Així que segons el gine estic de 14+2. Hem passat per perdues 3 setmanes i vertigen q no marxa... pero bueno aqui estem. :-o00m

Em vull posar al dia per poder seguir-vos bé :-()-)

salutacions i mercii!
Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dc. oct. 19, 2016 7:22 am

16+2

Bon dia abrileres!!

Magar molt benvinguda ! les perdues ja han parat? anims amb el vertigen, la veritat es que ja té nassos que el cos hagui de reaccionar així amb l'embaras !!
La meva cosina va tenir el seu nen a la Cima i va quedar encantada !

Aimi doncs ja veus, al final a mig matí em va sortir..vaig marxar de la feina i vaig arribar justa per no fotre una vomitada en mig del tren , quin mal cos !! ahir amb la ressaca que deixen aquets virus i avui molt millor però encara fluixera, pero ja he vingut a treballar.
Com vas tu?
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Aimi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 16, 2016 11:51 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Aimi » dc. oct. 19, 2016 9:10 pm

Hola!
Benvinguda Magar! Jo també vaig tenir pèrdues els primers mesos...ara ja m'han desaparegut!
Pimpam al final ho vas agafar...bueno espero que avui estiguis millor!cuida't!
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dj. oct. 20, 2016 7:23 am

16+3

bon dia !!

Noies, com porteu l'esquena? les que ja haureu agafat uns quants kilets potser ja heu notat molésties. Jo desde dimarts que tinc l'esquena i sobretot ronyons ben baldats.

Sé que es pot aplicar calor, però el que no tinc gaire clar, si recomanen límits de temps o alguna precaució especial..alguna ho sap?

gracies !!
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dl. oct. 24, 2016 1:22 pm

17 !!

Caram que aturadet tenim aixó zz:-) zz:-)

Com esteu? que ja segur que tenim casi tots els resultats de Ts oi? ja sabem més sexes?

Jo començo a tenir ganes de pensar en les coses de la nena. Sí que ja tenim coses,però tb n'haurem de comprar bastantes, sobretot robeta :content: i res, suposo que a partir le mes vinent começo a mirar amb calma

vinga noies animeu-vos hehe que és més divertit si fem pinya >.-<: >.-<:
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
vero.moreno-blanco
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. ago. 10, 2016 7:24 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: vero.moreno-blanco » dl. oct. 24, 2016 6:39 pm

15+3

Bones!!

ja feia dies que no escrivia però us vaig llegint hehe.

Ja m'han donat els resultats del TS i m'han dit que tot molt bé, hi ha un risc baixíssim :) jo treballo moltes hores dreta i ja porto com 2 o 3 setmanes amb un mal de lumbars increíbles i ara fa uns dies que em donen punxades a la ciàtica, he passat un molt bon primer trimestre però ara si que estic començant a notar que estic embarassada, sort que la setmana que ve agafo les vacances!

Encara no se el sexe, la setmana que ve torno a tenir visita amb el gine privat, a veure si hi ha sort >.-<:

Ànims noies i ens anem llegint!!
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dt. oct. 25, 2016 7:21 am

17+1

Bon dia !!

Vero
quina murga el mal de lumbars oi? jo en tinc desde la setmana passada..de fet crec que tb princip de ciàtica ja que em baixa el dolor a la natja..d'allà no passa aixó si.
Que fas per millorar? algun exercici? calor?

Que bé aquets resultats!!! segur que aviat us diuen el qué..tens intuició?
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dc. nov. 02, 2016 7:25 am

18+2

Eii bon dia !!!

Que tal la castanyada abrileres ? heu fet pont ?
A mi m'ha anat tant bé aixó de quatre dies zz:-) :-o00m tot i que no hem parat gaire, el fet de no estar sola a les tardes i vespres amb el nen i tot plegat ja fa molt .
Ara només poc visualitzar el pont de desembre i els nadals, que com que només vaig fer un parell de setmanes farem vacances com al cole :camio: :camio: >.-<:

Que tal van aquestes panxones? ja debem saber més cosetes no dels petits ,no ??


GLBB , quan tinguis una estoneta podries possar com anem de ranking de nens i nenes? o qué? jo es que no m'estero gaire sino, altres post ho tenen tot a la primera pàgina i visualment és molt més ràpid jeje sap greu donar-te feina jefa ;-)
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
MIX99
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2009 10:59 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: MIX99 » ds. nov. 05, 2016 10:01 am

Bones!!!

Ara feia molts dies que no us escribia!!!

Com esteu?? Nosaltres xip xip...la setmana passada vaig tacar una mica
...color rosat...i vam anar a la gine...em va dir que tenia la placenta una mica baixa i que fes bondat...i clar..amb dos mes corrent per casa...no es massa facil...

Al fer-nos la eco ens va dir que sembla un altre nen...aixi que estate molt ben acompanyada...

La propera visita en 3 setmanes!!
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aimi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 16, 2016 11:51 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Aimi » dc. nov. 09, 2016 7:57 pm

Hola guapes >.-<:
Com aneu totes?fa temps que no parlem! Pim pam el temps passa volant...no ens adonarem compte i d'aquí dos dies ja Nadal! Mix99 espero que estiguis millor i hagis fet bondat! Jo tinc eco la pròxima setmana encara no sabem si és nen o nena :cnen: :cnena: esperem que es deixi veure!quins nervis!
Petons
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dj. nov. 10, 2016 7:26 am

19+3

Bon dia maques!!

Mix deu ser molt complicat amb dos tremendos a casa , de totes maneres no et tallis i demana ajuda !! no has tornat a tacar?

Aimi ja ho pots ben dir...si ja estem a mitjans de novembre casi..estarem amb els torrons d'aqui res jeje
Vinga aviam si es deixa veure i li podem possar nom i aquestes cosetes >.-<: >.-<:

Jo pq no crec que tingui un tercer,però si em donés la venada..vamos em posso en forma abans de quedar-me prenyi segur !!! Quin mal d'esquena senyor!! i als vespres ( per sort) quan ja paro i sec al sofà , al aixecar-me m'agafa ciatica fins sota la natja esquerra..no sé que semblo anant cap el llit .
en fi.. tot sigui aixó, que ho prefereixo a les nausees del primer trimestre, pero`pq es intermitent, si la cosa es poses pitjor ja en parlaríem :-o00m

La setmana vinent és molt emocionant , dilluns tenim la morfològica ( emocionant pero molts nervis clar) i aniversari del meu nen que en farà 5 !! que ràpid passa noies ..no ens adonarem que estarem amb els petits en braços, un altre clucada d'ulls i caminaran...bufff aprofiteu molt !!
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dj. nov. 17, 2016 7:29 am

20+3

Bon dia !

com aneu?

Dillusn vam tenir eco morfológica i la nena esta estupenda, només que m'han dit que tinc la placenta baixa, no prévia, però està a un cm del "forat" així que res d'esport i esforços, però que de moment vida normal i farem una mica de control extra per anar veient si puja amb el mateix creixement de toto plegat, sinó doncs més números per cesàrea, pq és un factor que tenen en compte a l'hora de no forçar la situació.
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Glbb
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 7:48 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Glbb » dj. nov. 17, 2016 7:43 am

Hola a totes!
19+5
Quina vergonya tant temps de silenci! Perdoneu però vaig molt liada a la feina... Si si hauria de baixar el ritme!
Pim pam segur que la placenta si te la van controlant no serà res, i si cal cesaria doncs mira, endavant!

Jo encara no he decidit ni nom ni on tindrem a la nena! I vosaltres?

I no he pogut anar a la botiga de sarria paramama! Vaig anar al cingles i vaig firar uns pantalons.

Dema tenim gine i setmana vinent la morfologica. A veure. Me'n van fer una a les 17 i totes les mides que faig xafardejar estaven be menys l,abdomen de la nena que es una mica petit. Segurament algunes estareu preocupades porque heu agafat el que us sembla molts kilos i jo en canvi estic preocupada porque nomes he augmentat 2kg i faig poca panxa...

Via wapp esteu més activa?

Petons
Glbb
MIX99
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2009 10:59 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: MIX99 » dj. nov. 17, 2016 7:50 pm

Bones a totes!!!

Jo també vaig molt de bòlit, i des del mòbil es molt complicat escriure...Via whatsapp ens anem mantenint força informades... de moment em sembla que som unes 4 o 5, no més!

Nosaltres demà tenim visita i eco, ja de 17 setmanes... a veure si la placenta ja m'ha pujat una mica... continuo però amb molts dolors a les ingles, al baix ventre, i quan no em fa mal aquí em fa mal l'esquena/ciàtica...així que ja cal que m'ho prengui amb paciència perquè fins la setmana 40 encara falta molt...i molt pes per agafar i carregar.

A casa em cuiden molt, i tot i que amb els dos petits tinc molta guerra...vaig tirant!!

Suposo que demà ja ens confirmaran que és un nen, i haurem de començar a pensar en noms... de moment fins que no ens ho confirmin, estem a l'espera!
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Nina5 » dv. nov. 18, 2016 1:36 pm

20+5
hola abrileres! Com esteu?
Jo no he estat fina...els maleïts vomits no m han deixat en pau. Crec q els haure d aguntar els9 mesos com em va passar amb el primer...
al menys el meu princep està be!! Mormològica superada amb exit!
Jo tb he anat all paramama de sarrià i caríssim...i la roba tampoc m acabava...així que tiro d h&m! Els pantalons estan bé i samarreta encara porto de les meves..per cert,
us posareu la vacuna de la grip?
apa precioses! A vere si ens anem animant a escriure!!!
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » dv. nov. 18, 2016 5:44 pm

Hola boniques!!! Perdoneu-me pel gran silenci però em costa una mica connectar-me entre feina i peque!
El dimecres hem fet la morfològica i tot perfecte!!! L'única queixa és que m'he engreixat molt i no sé com! Menjo com sempre i fins i tot em limito però res....ja tinc dos culs i dos mentons tu, quina injustícia!

La botiga paramamas és cara, i ara que tenen botiga on line he decidit que no hi aniré perquè em sembla una burrada 100 euro per un jersey PEEEEEEROOO no us deixaré sense alternatives!!! He fet deures i mireu:

- http://www.miropapremama.es/ aquesta és la botiga espanyola d'una botiga francesa que es diu Envie de Fraise...té roba molt xula! No és barata però tampoc caríssima! Jo m'he comprat aquesta samarreta i queda superxula! (http://www.miropapremama.es/camisetas-p ... my-ml.html)

- http://www.seraphine.com/ie/ Aquesta botiga és més exclusiva i careta, de fet s'hi van vestir quan estaven pregnis unes quantes dives com la princesa d'Anglaterra, hi ha fotos a la web i tot! La curiositat és que té moooltes coses de la botiga paramama de Sarria però més barates!!!!
Per ejemple: http://paramama.es/jerseys/208-cuello-alto.html (Jersey 99 euros en paramama.es) i EL MATEIX aquí a 79 euros!! http://www.seraphine.com/ie/maternity-c ... esnut.html . Y si us fixeu en n'hi moolts que són els mateixos i valen 20- 30 euros menys! Es pensen que a Barcelona estem forrats que podem gastar mes de Catalina de Cambritge!!! :content: :content: :content: L'única cosa és que hi ha despeses d'envio que s'hi han de sumar doncs depèn una mica!

Apa! Bon cap de setmana guapes!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dl. nov. 21, 2016 8:33 am

21 S

Bon dia guapes!!

Glbb lo de la poca panxa , jo que estic a l'altre banda només li veig ventatges, clar que és normal que vulguis fardar ja de panxeta !!
Aviam que us diuen del ventre de la nena, quan teniu visita o eco?

llavors t'apuntes al whatsapp??? alguna més?

Mixx que bé que et cuidin tan bé reina, com ha de ser ..aviam que te diuen de la placenta, segur que van pujant mica en mica.

Nina a mi sí que m'han dit que em vacuni..aviam quin dia trobo el forat pq quina mandra

Blanca jo vaig comprar tres samarretes a mirropapremamà i no estàn malament però a mi la banda aquesta de lactancia em molesta i no m'agrada com em deixa el pit..clar, em comparo amb la model de la web i normal que m'endugui un xasco XD

Apa, setmana plujosa han dit , agafeu-la amb paciencia !
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
MIX99
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2009 10:59 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: MIX99 » dj. des. 08, 2016 9:10 pm

Bones a totes!!!

Tenim aixo molt paradet!!!

Com aneu?? jo avui ja setmana 20...el petit...que ja ens han confirmat que es nen es mou força...i aixo comença a treure el neguit de si tot anira be.

La setmana que ve tenim la morfologica.

Que tal totes?
Imatge


Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::