Mares i pares ABRIL 2017

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dc. oct. 05, 2016 10:08 am

Rakel reina, ..el teu i el meu semblen el mateix embaràs..fins ara la unica diferencia es que semblava que el sexe seria diferent, però ara ni aixó :content:

ànims!! jo vaig deixar el Cariban però pq em penso que no em fa res de res :-o00m :-o00m

Noies, recordeu que la que es vulgui apuntar al grup del Whats , que m'envii MP :ok:
pimpam l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 07, 2016 7:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Glbb
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 7:48 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Glbb » dc. oct. 05, 2016 7:56 pm

Hola a les noves i a totes,
13+5
Ja esteu comprant robeta? Que be
Jo encara no m atreveixo. I aixo q vaig anar a Boboli x comprar un regal i vaig mirar cosetes...
Com teniu les panxes? Jo fins ahir poca pero ja ultim botó pantalons amb problemes dels de principi tot i q no m he engreixat gens

La sorpresa:ahir em va sortir com de cop! Qvui he anat a Mit mat mama. Pantalons nous q estrenare la detmana vinent. Quan ho hagi dit a la
Feina. Es q vaig estressada i no trobo al moment! Ho dire a la jefa i al meu equip m esperare una mica si puc dissimular!
On em recomaneu anar a mirar mes roba? I alguna cosa esport i x casa??

Dimarts vam fer test ADN pq em va sortir TS risc mig. Espero q tot ne i no calgui àmnio. Resultats cap al dia 14...
I divendres m
Anire a fer la corva llarga. Espero q no em confirmin la
Diabetis!

Petons
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » dc. oct. 05, 2016 8:30 pm

Hola boniques! Com esteu?
Ús llegeixo cada dia, encara que no tingui temps d'escriure!
Aimi, ahir he llegit millor les entrades passades i m'he adonat de la teva historia. Com estàs reina? Jo també he tingut pèrdues i tinc un petit hematoma retroamniotic. La gine m'ha dit que el risc d'avortament és molt poc però jo no estaré tranquil·la fins que no em facin una nova eco i em diguin que això ha desaparegut.
GIBB! Mit mat mamán està molt bé però és força car per la qualitat que té i per coses que no utilitzaràs gaire un cop s'acabi l'embaràs! Per ropa bàsica i per anar per casa jo anava al H&M! Hi ha molta cosa que no està mal, i està super bé de preu. Texans em vaig comprar uns quants al prenatal, té models chulos! Però no t'esperis una gran qualitat tampoc! Els elàstics no han arribat tots al final del primer embaràs! Hi ha una botiga moooolt chula però molt careta cap a Sarriá, em sembla que es diu paramamá i està al carrer muntaner; jo només hi havia comprat un texà i ha arribat al final de l'embaràs com nou. Això si pijo no, més!
Pimpam! Bonica jo amb els grups de watsup sóc una mica desastre! De moment no m'animo! M'encanta aquesta modalitat, llegir amb calma i contestar amb tranquil·litat, com si fos un mail. Si més endavant m'animo t'envio un privat!

Nem xerrant! Un petó i bona nit!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dj. oct. 06, 2016 7:40 am

14+3
Bon dia maques!!

Estic com un pollastre !! no he mirat el temps i he sortir a la brava sense paraigües ole ole !

Glbb Segur que tot sortirà bé, ja ho veuràs !! Tinc un dubte, si ara et descarten sucre, al segon T igualment l'has de fer la llarga?

En quan la roba, comparteixo amb la Blanca ..jo al primer embaràs tb vaig picar una mica al Mit Mat, però en aquest no tinc ni temps d'anar a mirar coses mones, així que vaig d'H&M ,roba "normal" , i tb vaig comprar per internet tres samarretes de prenyu-lactancia, però no sé, ja us dirè pq de moment ni fú ni fá i em van costar peles :-o00m :-o00m
Blanca, aquesta de paramama, es molt cara doncs? jo crec que la he cagat pq m'he comprat texans una talla més gran de la meva habitual i em fan una miqueta de bossa i mes grassa, però mira, més cómode vaig tu !

Blanca cap problema reina, es tracta que anem fent el que ens faci sentir més cómodes amb total llibertat :ok: anem xerrant a dues bandes :content:
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Glbb
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 7:48 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Glbb » dj. oct. 06, 2016 6:40 pm

Blanca i totes, gracies x la info de botigues. Ja hi anire! H&M nomes hi ha premama al de portal de l angel i glories.
Dema hi anire.
Avui he anat a oysho i women secret rbla cat amb arago. Depriment. Nomes camisoles i bates. Jo volia pantalons comodes!
Tb buscare a decatlon xq tornare a fer pilates a partir de la detmana vinent!!
A aquesta tant xula de Sarrià ja m hi arribare. I al prenatal pensava q era kilets pero si em dieu que be, dincs tb hi anire. Com q treballo i visc al centre ja anire informant si trobo mss coses.


Una amiga diumenge em portara cosetes, a veure si puc aprofitr alguna cosa.
Hi ha algu de la zona lleida? Jo soc d'alla pero vivim aqui ho sigui q si sabeu d alguna a lleida o molle, aviseu!

No se qui em preguntava x la corva llarga, si me l hauria de tornar a fer al 2n trimestre. Doncs no pq ja estem al segon trumetre!! M has fet pensar q mira tot aixo que he avançat! Me la faig dema. Ja tinc un parell de llibres preparat! Que son 4 hores... Es el q te treballar a una llibreria!

I a les que us trobeu malament, anims!!

G
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. oct. 06, 2016 8:52 pm

Doncs sí Pimpam! La botiga és mona però els preus piquen! Compta que ara no me'n recorde exactament però el texà aquell l'he pagat més de 70 euros segur! Tenen coses també més per vestir, arreglades, total que jo crec que està bé comprar-se alguna peça en concret per mimar-se un dia que et vulguis sentir guapa o també per celebrar amb tu mateixa l'embaràs ;-) Però per tenir recanvi de batalla pel dia dia no surt a comte! H&M i Decathlon tota la vida! Ara sí, com diu la GIBB a vegades t'agafa la depressió perquè les col·leccions premamà són una misèria! Ens tracten fatal tu!
Pel pantaló que t'has comprat massa gran no pateixis!! Quan estiguis de 8 mesos t'ho agrairàs moltíssim! Encara que no t'engreixis, al final de l'embaràs les cames s'inflen i els pantalons ajustats es fan insuportables! Y si!! Si trobes alguna botiga amb coses mones avisa plis!! :ok: :content:
GIBB! Estem pendents que ens diguis que tal però segur que tot anirà bé!

Bonanit boniques!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dv. oct. 07, 2016 7:26 am

14+4
bon dia !!!

Jo ja no sé si fer-me il.lusions però desde ahir porto millor les nausees , vejam si ja entrem de plé en el tant esperat 2T

Blanca, doncs si queden monos no em sembla tant..l'altre dia vaig pagar 60 per uns del H&M que en teoria pugen el cul i noia que vols que et digui, molt normalets.
Si, anirem investigant i la que trobi les tres B de la roba de panxudes que avisi :ok:

Glbb jo tb treballo al centre, un dia ens creuarem sense saber-ho :content: un dia fem un café si vols, i si alguna que treballi pel centre s'anima doncs més riurem >.-<: >.-<:
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Glbb
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 7:48 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Glbb » dv. oct. 07, 2016 5:54 pm

Aimi q tal estas ? Esperem que molt be

Pimpam com es fa aixo d enviar un missatge privat o directe? Si que podem quedar!
Avui he anat a HM a donar cop d ull. Pantalons texans encara mira, pero roba de dalt no m ha agradat. Nomes m he comprat unes malles i em van grans pq no me les he volgut emprovar alli!!!
Blanca tinc ganes d anar a la botiga de Sarrià pero espeo pq un parell d amigues em
Deixaran coses i primer vull veure si em va be i m agrada. Pq mireu... Ens hem de veure guapes, eh!

Al mati la corva llarga del sucre, un pal, pq tens gana son i set! Pero mira es passa i dps un bon dinar. Si no es confirma la diabetis em menjare un paquet donuts xocolata!!! Aixo q jo soc de salat!!

I el millor pel final
Nenes tinc novetats!!!! Em vaig fer dimarts el anem ina i em van dir resultats finals setmana vinent. Doncs m han trucat avui! Ja els tinc! I tot be! No farem àmnio! I es una NENA!!!
Per ara les que ho sabeu son totes nenes no????

Molt contents!

G
Caris
Entrades: 4
Membre des de: dg. ago. 28, 2016 9:38 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Caris » dv. oct. 07, 2016 5:56 pm

Bon divendres abrileres!!
11+5

Buff feia un munt de dies que no em connectava, vaig de feina fins dalt!
Com van aquestes proves? TS, analítiques prenatals, corbes de sucre...? Quina feinada! a les que esteu pendents de resultats, segur que tot anirà bé!
Nosaltres dimarts TS.. i la veritat és que estava molt tranquil·la però a mesura que s'apropa el dia us confesso que estic una miqueta acollonida... Depèn del resultat ens estem plantejant l'analítica i quan et poses a mirar... n'hi ha un munt! Alguna recomanació?
Déu ni do les que sabeu el sexe ja no?? Alguna per eco?
Jo ahir em vaig comprar els primers pantalons, estava cansada d'anar mig dia amb el pantaló descordat, i quin descans!

Bé noietes! Bon cap de setmana a totes les panxus!!
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » dv. oct. 07, 2016 8:29 pm

Hola guapulines!
GIBB quina alegria bonica!!!! Enhora bona per tot!!! I més per dur una princesa tu també!!!! :cnena: :cnena: :cnena:
Sí, jo també nena...i abans que arribés el resultat del panorama la gine s'havia mullat a la eco de les 12 setmanes i va dir que li semblava una nena! Jo estic la mar de contenta!
Jo al H&M em vaig comprar al primer embaràs sobretot samarretes de manga llarga i 3/4 bàsiques, a veure si trobes alguna coseta mona pel centre o allà a Sarriá! Ja ens diràs que tal i si val la pena l'excursió perquè jo hi vaig anar fa dos anys...a veure que tal ara!
Caris! No t'amoïnis! Anirà tot bé i veuràs com es mou i potser et diuen el sexe! Sempre diuen que es poden equivocar però amb mi ho han encertat les dues vegades!

Un petó ben fort a totes! Tinc una son descomunal! Nanit!! zz:-) zz:-) zz:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aimi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 16, 2016 11:51 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Aimi » dv. oct. 07, 2016 9:28 pm

Hola guapes!
Blanca i Glbb estic millor fa quatre dies que ja no tinc pèrdues, espero que l'hematoma hagi desaparegut, però continuo amb la progesterona. D'aquí una setmana tinc visita per fer eco+analítica estic una mica nerviosa...perquè encara pateixo si pogués aniria cada setmana al ginecòleg!jejeje. A veure si aviat sabem si és nen o nena. Quins nervis!
bona nit i bon cap de setmana! Petons
Anamnesi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. març 13, 2014 2:58 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Anamnesi » ds. oct. 08, 2016 9:45 am

Bon dia i bon dissabte guapes!!!
Encara no havia escrit per aquí... Però he llegit això que dèieu de la roba i dic va és el moment >.-<:
Estava molt per cercadores, i encara se'm fa estrany pensar-ho però seré mama d'abril... Què fort tot eh?? Jajaja a mi encara se'm fa tot molt raro, suposo que per això encara no havia parlat tot i que us anava llegint....
Jo just avui estic de 12 setmanes :b-))) o sigui que ja 3 mesos, com passa el temps!!!!
Bé, el tema de la roba, a mi em van recomanar, per mirar roba tipu diari, mirar al KIABI. Jo vaig a la botiga de Sant Boi, a l'Alcampo (x qui sigui de la zona), però també n'hi ha una a montigalà...
Està super bé, jo vaig just pillar una oferta de pantalons de 3x2 i ara tinc 3 texans per 50€! Super baratos! També tenen samarretes, pijames.... De tot. A més, amb la targeta seva, es veu que vas acumulant els € q gastes en roba premamà i de nen durant un any i al final et donen el 10% del que hagis gastat en un xec regal. Trobo que està bastant bé.
Jeje semblarà que el Sr. Kiabi em dóna comissió però de veritat que ho vaig trobar super bé.
Després si em compro alguna cosa més fina ja aniré al HM o al Mit Mat Mamà però per dia a dia penso que no cal!
Ah! Tb podeu comprar x internet crec :ok:
Nosaltres el divendres que ve tenim la eco de les 12 i l'analítica del TS, estic bastant nerviosa... Tinc ganes ja de que passi aquest moment i que tot estigui bé...
Petons a totes noies!! :-()-)
GRÀFICA FERTILITY FRIEND:
My Ovulation Chart
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » ds. oct. 08, 2016 8:26 pm

Hola Anamnesis benvinguda!!
Aimi com t'entenc! Pero segur que tot estará bé! A veure si arriba un altra nena o per fi tenim un princep per aqui! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dl. oct. 10, 2016 1:59 pm

15+1
Bona tarda ja hehe

Anamnesi molt benvinguda

Jo al Kiabi hi vaig anar però entre que tenien el racó de premamà com molt a les fosques i no estava gens inspirada em vaig dur un pam de nas ...de totes maneres, jo em penso que gaire mes cosa especifica no em compraré..el que mes necessito ara mateix es de la part de adalt i em penso que si compro, ho compraré rollo talla més i llarg i au..molta samarreta que per sort a la feina puc anar sovint cómode i el "conjunt" d'arreglar ja el tinc així que tanco barraca..

Doncs noies, porto bones notícies..el test d'Adn ha sortit bé, no s'han detectat anomalíes, que es lo realment important de tot aixó, però la sorpresa és que es una NENA :cnena: estic una mica en shock..ja tenia tan coll avall que era un nen, que estic com si m'acabés d'enterar que estic embarassada, algo molt extrany :miko: :miko: però molt contents ..vejam com li diem al nen que tenia claríssim que volia un germanet
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
MariOna**
Entrades: 3
Membre des de: dv. set. 02, 2016 10:45 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: MariOna** » dl. oct. 10, 2016 2:34 pm

Hooola!!
La setmana passada em vaig fer el test d'adn i tot va sortir bé!! I us he d'anunciar que espero el primer nen del grup!!! :cnen:

Enhorabona a totes les que tenim el test o análisis sense anomalies! >.-<:

Que tingueu bona setmana!!
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dl. oct. 10, 2016 3:22 pm

Eii moltes felicitats pel bon resultat i pel :cnen: >.-<: >.-<:

per cert, missatge per la jefa !! creus que podriem fer una llista del que va sortint , si :cnen: o :cnena: a primera plana? estaria be oi? que ja som unes quantes i costa fer anar tanta memória :camio:
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Glbb
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 7:48 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Glbb » dt. oct. 11, 2016 7:36 am

Mariona si aquest grup fos una mostra del percentatge de nens i nenes en tot l any el teu nen tindria molt on escollir! Jejejjeje

Pim pam molt bona idea, a veure si al finde m hi poso q torno a tenir unes quantes marones no actualitzades. Per cert m has de dir com ens enviem un missatge privat x quedar!

Jo tinc mes bones noticies! La corba llarga ha anat be i no s ha confirmat diabetis gestacional. Tenia desig de donut xoco (aixo q no soc de xocolata jo) i ahir x berenar en va caure un! Pero continuare vigilant una mica i si ouc evitar sucres refinats millor, si tinc ganes de dolç mirare de fer un pa de pessic jo que sempre sera millor... Amb farina integral i sucre more! No havia vigilat mai calories ni pesat menjar pero ara ho hauria fer si hagues calgut...

Ahir ho vaig dir a la feina. Tothom molt be. Nomes que els del meu equip van calcular rapid que per sant jordi no hi seria i aixo al sector del llibre es important!

A les marejades, com aneu, millor ja? La majoria ja estem al 2n trimestre pero hi ha algunes que encara els hi falta una mica.

Ah! Alguna ha entrat a xafardejar a altres xats de març? Sabeu si hi ha xat de mamis maig? Ja entrare a treure el cap si trobo el moment.

Petons i bona setmana,
Glbb
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Nina5 » dt. oct. 11, 2016 12:31 pm

15 i 2
Bon dia marones!!!
Quanta princesa que veig que porteu!! Què bé!!
M'alegro q el test tb vagi sortint bé. Som unes super mamis!
Jo feia dies q no em conectava. No he estat fina...tot el dia am vòmits, no puc MÉS! A veure si començo a millorar q ja toca.
ei...q jo també portava un nen!!! Alfer.me el neobona tan aviat ho vam saber de seguida. Pimpam, el nostre nen tb volia nen..si hagués vingut nena tb haguéssim tingut enfados!! Jeje...com són! Ja veuràs com al final li farà ilu!!!
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: pimpam » dj. oct. 13, 2016 12:50 pm

15+3

Bona tarda ja !!!

Glbb per contactar amb els usuaris, pots clicar damunt el nom i et surt de seguida enviar MP

Si, per Sant Jordi estar`ras liadeta sip jejeje jo avui feia numeros i com no s'espavilin a concretar l'auditoria kl'haurà de fer la persona que em subtituexi i fliparà

Si que hi ha post de maig, ja hi han forces panxones que han florit >.-<:

Nina a tu t'han explicat el cuadre de dades de rendiment? el que son resl resultats compatibles tot està bé, però veure els percentatges d'abaix no els entenc ..a tu t'els han explicat o els entens?
o alguna altre que hagi fet el Neobona

Si? som més nenes? podria ser, potser va a anys ? a la classe del meu fill son 27 en total..10 nens i 17 nenes ..ara pq estan per altres coses però quan siguin grans no vegis quin desnivell

Anims amb els vómits, jo continuo amb nausees..els vomits sembla que han parat pero vaig tot el dia amb fastics , ma sogre, ja per animar-me em va dir que ella fins el dia del part, que n'és de maca la dona :-:) bé, de fet en conec a més d'una que fins el final xungues, però tb que com roses tot l'embaràs..vinga que aixó segur que amaïna aviat !!!

Per cert, no sé qui deia tema robeta i tal..jo ara que ja he fet el canvi de xip i m'he adonat que tota la roba que tinc es de xicotot , que la penso aprofitar en la mesura que pugui, ja que el meu va neixer al novembre..però si que he començat a xafardejar coses..que imagino que robeta per fresqueta de 0-3 i despres ja farà caloreta
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Aimi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 16, 2016 11:51 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Aimi » dj. oct. 13, 2016 9:07 pm

Hola guapes >.-<:
Benvinguda Anamnesi!
Blanca gràcies si es passa malament amb les pèrdues...a veure si dilluns ja sabem si és nen o nena!si de moment hi ha moltes nenes!jeje
Pimpam jo també encara estic amb vòmits...cada dia al matí...veure si ens desapareixen aviat!
Petonssss

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::