Mares i pares ABRIL 2017

gener, febrer, març...
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: emfer » dj. gen. 12, 2017 3:39 pm

Hola Sandr@, envia'm un missatge privat amb el teu telèfon i t'afegeixo >.-<:
sandr@
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 10, 2017 9:32 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: sandr@ » dv. gen. 13, 2017 9:38 am

Hola noies! algu de girona k comenci avui la natacio prepart?
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: emfer » dt. gen. 17, 2017 8:17 am

sandr@ ha escrit:Hola noies! algu de girona k comenci avui la natacio prepart?


Sandra, vas començar?
Com et va anar? jo m'ho passo força bé ;)
Rossella13
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 29, 2016 4:03 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Rossella13 » dc. gen. 18, 2017 9:37 pm

Hola a totes! Com esteu?
Avui m'he animat a escriure per segon cop. Veig que moltes ja teniu el necessari per als primers mesos dels bebes...Estic de 28 setmanes i espero un nen que es dirà Pau :-) Acabem de començar a mirar coses pel bebé i anem una mica perduts. De moment ens han deixat un cotxet d'aquests de 3 peces i ens han de deixar una cuna gran i una banyera cambiador, a banda li hem comprat 4 bodies de maniga llarga i un parell de pantalons i samarretes. No sabem quina cuna collit agafar, en vam veure una alemanya que es diu waldin i en parlen bastant bé, la coneixeu? Ara he començat a mirar portabebes, quin em recomanarieu?

A la feina m'han dit que fins la setmana 38 no donen la baixa i treballo moltes hores... A veure si poc a poc anem fent la llista i no se'ns tira el temps a sobre!

Ah, he estat mirant coixins dormir/lactancia, he mirat només per internet i estic entre theraline i flexofill. Si alguna els ha provat o m'en sap dir algun ho agrairia.

Gràcies i molts ànims a totes! Ja queda menys!
Rosella :***:

1 fill natural (2017) desde 2018 buscant germanet
2 avorts diferits 7 setmanes (2019 i 2021)
Ovo gener 22 +
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: numa1982 » dc. gen. 18, 2017 10:08 pm

Bon vespre!

M'infiltro des del març!

Rossella: no sóc cap experta, però et parlo des de la meva experiència.

- portanadons: pels primers mesos un fular elàstic va genial perquè te'l pots deixar lligat iel nadó va enganxat a tu. Després ja seria qüestió de provar les motxilles ergonòmiques. Jo he tingut l'ergobaby i no en tinc cap queixa, però tampoc vaig poder triar, va ser un regal. Les mares que conec han triat la manduca, la boba i l'emeibaby.

- coixí: estic més que satisfeta amb el theraline (l'únic que he provat).

Que vagi molt bé!
Imatge

ImatgeImatge
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: emfer » dj. gen. 19, 2017 12:23 pm

Hola Rosella13!

aquí una que potser està més liada que tu... ahir em vaig dedicar a mirar cosetes per internet i mare meva, si els bebès tenen més accessories que la Barbie!!! ;-)))

Jo per fer collit adaptaré la cuna Sundvik d'Ikea (a Internet pots veure com fer-ho, molt fàcil i ecònomic, només et cal comprar uns sargents per fixar-la al somier del teu llit) i he comprat la mini cuna Babyhome (fins 6 mesos) per tenir-la al menjador (o on necessiti) i aprofitar-la també si marxem ja que és de viatge i només pesa 6kg (ja va amb una bossa de viatge i a més és força mona). Més tipus collit només conec la Chicco next2me, tothom en parla genial!

Portabebès m'han recomanat moltíssim la Bobawrap, que és un foulard elàstic (com comenta la companya de l'anterior missatge) amb un nus que pots deixar fet. Aquesta et serveix pel principi, però no sé fins quan... a mi me'l deixa una cosina però vaig estar a punt d'agafar-lo per wallapop, n'hi ha moltíssims i a meitat de preu, el fiques a la rentadora i llestos.

Tema coixí de lactància jo vaig comprar fa un parell de mesos el de Jané, però per dormir jo, no tinc ni idea si en un futur m'anirà bé per la lactància o no. És tipus aquest:

http://www.latiendademama.es/cojines-la ... As9J8P8HAQ

Uff fins la setmana 38 res de baixa? doncs espero que tinguis una feina tranquil.leta... molts ànims!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: numa1982 » dj. gen. 19, 2017 2:55 pm

Hola!

Em vaig descuidar de dir-vos una cosa. Els fulars elàstics van molt bé, però cmo que vosaltres també l'emprareu a l'estiu, si en mireu que tinguin bambú sempre són més fresquets. Jo vaig emprar el hanna,el boba crec que és de cotó. Quant al pes que aguanten, més o menys fins els 13 kg sense problemes, però ho notareu perquè el nen va com a rebotant i ja no és còmode, espero haver-vos ajufat!
Imatge

ImatgeImatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. gen. 19, 2017 8:32 pm

Hola boniques!
Com aneu! Entro només per deixar-vos la meva experiència amb el primer:

Tema accesoris de puericultura i vestits/bodies etc...: ens fan moooolta pressió perque tinguem TOT preparat i llest abans del neixement quan no només es innecessari sino que es compran moltes coses que al final no s'utilitzen perque cada nen és diferent i no saps realment el que necesites fins a que no el tinguis. Aixó no es una casualitat perque abans de parir penses que necessitaràs de manera urgent TOT pero no és aixi i us prometo que encara que els primers dies siguin intensos, aixó no vol dir que no puguis sortir a comprar un coixi de lactància o un pack de bodies de la mida correcta. És mes, jo he disfrutat molt durant la baixa de maternitat comprant cosetes que em feian falta! Les coses que SEGUR fan falta al principi son el canviador, els panyals, bodies i peleles. A mi m'havien deixat una minicuna i menos mal que no la vaig comprar perqué era posar el meu fill adintre i o es despertava o començava a plorar. Va servir per la ropa bruta :content: :content:
Vam fer collit i al mes de vida vaig demanar de regal la Chicco Next to Me que em va anar DE CONYA. Val 200 euracos pero a mi em va canviar la vida! A més, com és mes grand dels moises/minicunes tradicionals la vaig aprofitar molt!

Tema porteig: jo vaig utilitzar foular elástico al principi i boba 4G a partir dels 4-6 mesos mes o menys. Vaig tenir el primer nen al mes de març i no us pudeu imaginar les suades que es feia adintre del fulard elástic. Encara que sigui de bamboo no és una solució molt fresca i per ara que parirem a l'Abril jo no la veig una bona inversió. Doncs m'he comprat una bandolera de cotó que no només és mes fresca pel material sino que com utilitzes només una capa clar, no abriga com el foular!!
Rosella, si vas al Kangura que está a Gracia (torrent de l'Olla) t'asesoraran super bé! Jo he agafat aquesta https://www.kangura.com/es/tienda-onlin ... bulle-hugo

Jo on vaig liadisima és el tema cotxets perque pel primer ens el van deixar i ara crec que em tocará comprar un!

Un petonet ben fort a totes!!!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 19, 2017 11:01 pm

Mamis abrileres m'infiltro per parlar del tema collit i el portanadons!!! Soc de juliol.... aixi creus 0blanca0 que és tonteria comprar ara el portanadons pq a l'estiu poder no l'utilitzaré pq el nen suara moltissim, no??? M'espero doncs a comprar-lo ja de cara a la tardor, oi?? Jo tb m'havia mirat el bobawrap....
M'han encantat els teus consells, es veritat q sembla que el mon s'acabi abans de parir i la operació niu sembla que hagi de ser inminent i haver de tenir de tot quan potser no cal. Podem anar comprant a mida que homnecessitem.
M'apunto lo de la cuna Chicco next to me, pq vull fer collir. L'altre opcio que diu emfer de Ikea, tb m'ho apunto. Serà qüestió de mirar-ho be. :ok:
Imatge

Imatge
sandr@
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 10, 2017 9:32 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: sandr@ » dv. gen. 20, 2017 12:15 am

emfer ha escrit:
sandr@ ha escrit:Hola noies! algu de girona k comenci avui la natacio prepart?


Sandra, vas començar?
Com et va anar? jo m'ho passo força bé ;)


bé, tu on ho fas? relaxant sobretot, al final kuasi madormo. ntre lescalfor delaigua i la colxoneta :)
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: emfer » dv. gen. 20, 2017 6:56 pm

sandr@ ha escrit:
emfer ha escrit:
sandr@ ha escrit:Hola noies! algu de girona k comenci avui la natacio prepart?


Sandra, vas començar?
Com et va anar? jo m'ho passo força bé ;)


bé, tu on ho fas? relaxant sobretot, al final kuasi madormo. ntre lescalfor delaigua i la colxoneta :)


Hola Sandra, jo ho vaig a Mollerussa, i si, la última estoneta és súper relaxant :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Magar
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:09 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Magar » dl. feb. 06, 2017 12:59 pm

Hola noies

Perdoneu que porto out molt de temps... Aquí eguim, ja de 30 setmanes (com vola el temp) i esperem un altre :cnen: :love: . Estem encantats! Tot perfecte però seguim amb vertigen, paciencia q es hormonal.

Si m'accepteu m'encantaria estar al grup de Whats i així estar més activa i coneixe-us.

Portanadons... si! informeu-vos bé dels ergonómics pq a mi em van salvar la vida jejeje i es genial! Collit m'encanta, i sempre q ell vol aprofitem i ho fem... de petit era cada dia... :love:

salutacions noies!
Imatge Imatge
Imatge
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: emfer » dt. feb. 07, 2017 3:01 pm

Magar ha escrit:Hola noies

Perdoneu que porto out molt de temps... Aquí eguim, ja de 30 setmanes (com vola el temp) i esperem un altre :cnen: :love: . Estem encantats! Tot perfecte però seguim amb vertigen, paciencia q es hormonal.

Si m'accepteu m'encantaria estar al grup de Whats i així estar més activa i coneixe-us.

Portanadons... si! informeu-vos bé dels ergonómics pq a mi em van salvar la vida jejeje i es genial! Collit m'encanta, i sempre q ell vol aprofitem i ho fem... de petit era cada dia... :love:

salutacions noies!


Hola Magar, fes-me un privat amb el teu número de telèfon per poder afegir-te al grup de watsapp!
Mofletes
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. maig 06, 2014 7:18 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Mofletes » dt. feb. 07, 2017 4:43 pm

Hola noies!!

Aqui un altre abrilera desaparescuda en combat.... Perdoneu la absència, però tenint un altre petita, i amb el Nadal pel mig, entre unes coses i d'altres m'he descuidat de comentar aquest embaraç!!

Ve una altre nena de cami! i ara mateix estic de 30 setmanetes.... fa un parell vaig tenir un ensurt.... i em vaig possar de part.... o sigui que ara estic de repos absolut... i esperant que la petita no vulgui sortir tant d'hora!! O sigui que per les que esteu patint per la feina, o per quan us podreu agafar la baixa.... NO PATIU... el cos es molt llest, i quan es porta molt d'estres, o tensió, acaba donant avisos, que et FORCEN a agafar la baixa!! :ufs: A mi ja m'havien donat un parell d'avisos que no els hi havia fet cas... i ara.... per força a DESCANSAR!

Crec que soc de les úniques que encara està amb vòmits??? Bueno, mica en mica!

Pel que dieu respecte als accessoris dels bebes... n'hi han moltissims!! I és inevitable comprar-ne de més.. per això un consell/opinió és que feu servir la prudència!! I lo que potser a unes mares va de conya (per exemple, hamaquita), d'altres no els hi serveix per res... El que si recomano es PORTEIG!! Sempre és superútil!!!

Veig que teniu un grup de whats, també m'agradaria apuntar-me i així anar-nos coneixent de mica en mica! Ara que estem a la recta final!

Estem en contacte!!
Imatge
Imatge
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: emfer » dc. feb. 08, 2017 12:33 pm

Mofletes ha escrit:Hola noies!!

Aqui un altre abrilera desaparescuda en combat.... Perdoneu la absència, però tenint un altre petita, i amb el Nadal pel mig, entre unes coses i d'altres m'he descuidat de comentar aquest embaraç!!

Ve una altre nena de cami! i ara mateix estic de 30 setmanetes.... fa un parell vaig tenir un ensurt.... i em vaig possar de part.... o sigui que ara estic de repos absolut... i esperant que la petita no vulgui sortir tant d'hora!! O sigui que per les que esteu patint per la feina, o per quan us podreu agafar la baixa.... NO PATIU... el cos es molt llest, i quan es porta molt d'estres, o tensió, acaba donant avisos, que et FORCEN a agafar la baixa!! :ufs: A mi ja m'havien donat un parell d'avisos que no els hi havia fet cas... i ara.... per força a DESCANSAR!

Crec que soc de les úniques que encara està amb vòmits??? Bueno, mica en mica!

Pel que dieu respecte als accessoris dels bebes... n'hi han moltissims!! I és inevitable comprar-ne de més.. per això un consell/opinió és que feu servir la prudència!! I lo que potser a unes mares va de conya (per exemple, hamaquita), d'altres no els hi serveix per res... El que si recomano es PORTEIG!! Sempre és superútil!!!

Veig que teniu un grup de whats, també m'agradaria apuntar-me i així anar-nos coneixent de mica en mica! Ara que estem a la recta final!

Estem en contacte!!


Hola Mofletes!!
pel grup de watsapp envia'm un privat amb el teu telèfon i t'afegeixo ;)
i la resta totalment d'acord, el cos envia senyals i les hem de tenir en compte, així que tu ara a reposar del tot perquè la nena aguanti quant més millor dins la panxona!
Vòmits encara? deu ni do... bé, ens llegim per watsapp!
Avatar de l’usuari
Marta&Neus&Anna
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. feb. 11, 2017 3:54 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Marta&Neus&Anna » dg. feb. 12, 2017 6:54 pm

Hola noies,

Soc nova en aixo del blog, pero crec que ara tindre temps per veure els vostres comentaris...
Faig un resum del meu cas: tinc una nena de 2 anys i mig preciosa i una que ve de camí pel 6 d'Abril.
El primer embaras va anar tot genial, de llibre! Aquest fins ara tambe... Ara estic de 32.3 i fa 4 dies vaig anar a l'hospital per unes punxades a la part inferior. Aquestes van desapareixer, pero em van venir les contraccions de BH molt sobint, cada 7 minuts o aixi i no desapareixien, total que em vaig quedar ingressada. Em van estar controlant que no estiguessin fent feina de part, i van veure que no, pero em van dir que repòs absolut a casa! Estic una mica espantada, la veritat!
Des que vaig sortir de l'hospital que segueixo notant les contraccions de BH, totalment indolores pero molestes i menys sobint i tinc de tant en tant una presio a la part inferior.

No se si a algu mes li ha passat aixo... M'agraderia saber de les vostres experiències!
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: emfer » dt. feb. 14, 2017 1:27 pm

Marta&Neus&Anna ha escrit:Hola noies,

Soc nova en aixo del blog, pero crec que ara tindre temps per veure els vostres comentaris...
Faig un resum del meu cas: tinc una nena de 2 anys i mig preciosa i una que ve de camí pel 6 d'Abril.
El primer embaras va anar tot genial, de llibre! Aquest fins ara tambe... Ara estic de 32.3 i fa 4 dies vaig anar a l'hospital per unes punxades a la part inferior. Aquestes van desapareixer, pero em van venir les contraccions de BH molt sobint, cada 7 minuts o aixi i no desapareixien, total que em vaig quedar ingressada. Em van estar controlant que no estiguessin fent feina de part, i van veure que no, pero em van dir que repòs absolut a casa! Estic una mica espantada, la veritat!
Des que vaig sortir de l'hospital que segueixo notant les contraccions de BH, totalment indolores pero molestes i menys sobint i tinc de tant en tant una presio a la part inferior.

No se si a algu mes li ha passat aixo... M'agraderia saber de les vostres experiències!


Hola Marta&Neus&Anna, vaja, quin final d'embaràs més mogut que estàs tenint! a fer cas dels metges i a fer repòs perquè el bebè estigui dins el màxim de temps possible!
Avatar de l’usuari
POLKA
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. abr. 02, 2014 10:56 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: POLKA » dv. març 10, 2017 9:33 am

Hola futures mares!

Us he anat llegint i finalment m'he decidit a escriure. Jo tambe sere mami a l'Abril, de bessons! :-())

NOM: Polka
TE+: vint-i-pico d'Agost del 2016
DUR: segons el calcul dels metges, 3 d'Agost. Pero veritablement va ser per l'Abril... feia mesos que no em venia.
DPP: segons calculs, 10 de maig, pero com que son bessons, naixeran entre les setmanes 37 i 38 o abans, o sigui, a l'Abril.
Hospital previst: Teknon
1a ECO: 7 de Setembre (sorpresa! Es veuen dues bossetes!)
Nª de fills: 1 nen (te 2 anys i mig)
Edat papis: 31 jo i 35 el papi.
Sexe i nom: nen :cnen: i nena :cnena:
Seguiment: Mútua

Soc la unica mami de bessons d'Abril?

Dilluns torno a tenir hora al ginecoleg i espero que ho vegi tot be... les dues ultimes setmanes estic tenint moltissimes contraccions BH, dolor a les costelles del costat dret, dolor al pubis, molta cremor d'estomac i un cansament brutal a la minima que faig qualsevol cosa.

M'han anat sortint be totes les analisis (no anemia, no diabetis gestacional, no tiroides...).

Pero des de la setmana 26 crec, que tinc les placentes amb grau 2 de grannum, cosa que em neguiteja... pero els metges no m'han dit res al respecte. Els nens venen grans, entre 2 i 4 setmanes mes avansats del ue haurien de ser... A la setmana 29, el nen feia 1,9 kg (com si estes a la 33) i la nena 1,5 kg ( com si fos a la 31) i les mides tambe sortien molt grans...

Si venen tant grans... temo que pugui anar de part molt abans... i el tema incubadora em preocupa bastant!

Vull donar el pit si o si, aixi que si venen d'hora, tinc la extractora de llet per anar treient-ne i no perdre-la.

Ho tenim tot comprat, avui deixare llesta la maleteta de l'hospital, i ens falta que ens arribi el cotxet (un Easy twin baby monster) ja que no podrem a profitar el cotxet del nostre 1er fill... ah! I ens falten els noms... que no ens posem d'acord!

Espero ser d'ajuda si alguna mami primerenca te dubtes o neguits... L'embaras del meu 1er fill va anar mooolt be, va acabar en cessaria a la 41+5. I ja us dic, estar embarassada de bessons, no hi te res a veure! Estc patint molt dolor i mooolt cansament... bufff

Anims que ens queda poc, mamis!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Marta&Neus&Anna
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. feb. 11, 2017 3:54 pm

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Marta&Neus&Anna » dv. març 10, 2017 2:40 pm

Hola!!

Benvinguda POLKA!! <:-< :-)(-:
Bessonada, uau!! :cnena: :cnen: Crec que si que ets la única de bessons.
Pel que dius de pès dels dos, deus fer una bona panxeta, però millor que vinguin grandets essent bessons, no? Així si vas allargant evitaràs incubadora? o què t'han dit?
Tema noms a vegades es complicat posar-se d'acord! Nosaltres estaven entre 4 noms i no ens decidíem... a mi m'agradava més un, al meu home un altre,... i sense demanar-ho ho va acabar decidint la nostra filla gran!! Un bon dia ens va dir el nom que volia per la nena! I mira que només té 2 anys i mig...
Glbb
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 7:48 am

Re: Mares i pares ABRIL 2017

EntradaAutor: Glbb » dv. març 17, 2017 10:16 pm

Hola guapes
37 setmanes

Com aneu totes?

Perdoneu que vaig obrir el grup i després m'he desconnectat molt.

Jo com us anava dient fa temps he tingut un molt bon embaràs. Cap mal estar ni mal dormir ni gaire pes. Fa una setmana però em van diagnosticat preclamsia (tensió alta i proteïna a orina). Fa una setmana que estic de baixa i finalment ça nena neixera el dilluns!!! Me la provoquen la
Setmana 37 per protocol. I al venir de natges serà cesària. Es estrany saber el dia del neixement!!! I contra pronòstic estic trqnuila .
Com sabeu vam tardar 7 anys llarga i durs en aconseguir l'embaràs i ara confio en que tot anirà be. La nena serà petita però segur que serà forta!!!!

Records a totes !!!!
Glbb

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::