Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dj. març 16, 2017 8:40 am

Hellooooooo!!!!

Com esteu totes?? Cada dia em dic que he de passar per aquí, però com que només obro el PC per fer feina ja se me'n va del cap. Estic treballant més ara que mai, el peque sortirà currante!

Com ho porteu tot? Recta final ja eh!! NErvis??

Mely vaya coñazo lo de la placenta...bueno, tu mentalízate y si luego sube pues mira, esa alegría que te llevas!

Noyja nosaltres no tenim bugaboo però m'interessa el tema tèxtil pel cotxet, pq la nena al ser d'hivern era fàcil: sacs i mantes i baby nomades, però aquest cop no sé massa com els haurem de portar...directament sobre el matallaset i alguna muselina? Un sac prim? Sense res i varies capes de roba? Estic súper perduda amb aquest tema i amb la d'hores que passem al carrer nosaltres, que semblem nómades, em comença a preocupar...

Ara m'estic barallant amb el tema mudes per l'hospital i pels primers dies, i tinc molts dubtes amb les talles. Portaré 4 mudes i crec que son cada una d'una talla diferent :-:) Però és que la talla 50 em sembla tan petita... i els bodies, de maniga llarga, no? I quina talla heu agafat??

Començo a entrar en l'histerisme de les últimes setmanes... Ah! i el peque està totalment de cul, però encara te temps de girar-se (espero).

Petons!! :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dj. març 16, 2017 5:10 pm

Busy_Bee, encara currant a tope? ho portes bé?? no t'estresis massa, eh?
Jo tampoc sé que posar-li al cotxet. De sacs ni parlar-e, així que potser compri una fundeta pel cuco itirar de muselines, mantetes o llençols fins que arribi ja la calor :***:

Jo la veritat és que em trobo bastant bé, la panxa és la que em fa que estigui més cansadeta cap al final del dia però els mals que tenia ara no els tinc així que aprofitant aquesta marxa enrere que ens queda i preparar per començar a endreçar-ho tot, rentar-ho, mirar que necessito i ja per últim muntar cotxet i minicuna!! :p-)

Respecte les mudes de l'hospital jo encara no se quantes, però el que si que portaré seran conjuntets de màniga llarga amb bodies curts i llargs per si de cas. Suposo que a l'hospital amb un body curt i la mangueta llarga de la samarreta sobra i depèn del dia que faci quan sortim doncs li posaré body llarg o no...
A veure si ens posem d'acord i entre totes ens ajudem a fer la bossa perquè encara que sigui el segon vaig bastant perduda!!
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » ds. març 18, 2017 12:36 pm

Hola guapes!!

NOYJA jo tema cotxet tinc el vintage de la casualplay de la gran i el grup 0 que es el que portem al principi porta com una tapa primeta que serà el que farem servir al principi. Després a l'estiu segurament tirarem de muselines o una manteta prima.
Nosaltres encara no hem preparat res per la petita, però clar l'únic que hem de comprar és el canviador i l'armari i calaixera per l'habitació que compartiran. Avui just treiem l'armari vell i dilluns ve el pintor. Així que a veure quan podem anar a ikea i agafar l'armari per fi i poder començar a col·locar la seva robeta

BOSSA DE L'HOSPITAL
Jo tema mudes de l'hospital no he pensat encara quantes, suposo que unes 4 o 5. He pensat que prepararé les mudes amb:
- Conjunt de samarreta (estil batista) i calceta de màniga llarga.
- Conjunt de maniga llarga i pantalons de cotó
A alguns els hi posaré gorro, als dels primers dies suposo i després pensava també portar a part algun body de maniga llarga de recanvi i mitjons

Tema talles jo diria que tot lo que tinc es talla 1.

Pel paritori em demanen només gorro i mitjons i un arrullo. Gorro i mitjons ja els tenim, el arrullo aprofitaré un de la gran pq es tacarà. després portaré un altre arrullo que li hem comprat per l'habitació per si fa falta

Li vem comprar un conjunt de primera puesta però clar com que al principi no la vesteixen nosé si potser el guardo pel dia que ens donin l'alta, però ja veurem que fem.
Imatge

Imatge
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » ds. març 18, 2017 4:26 pm

hola chicas k tal.......supongo k con las mismas ganas k yo k llegue mayo.......aaaaa estefania es muy bonita aixxxxx mi niña .....el domingo dia del padre ,lo celebraremos aunque falta pokito k llegue ese dia pero es igual px k ya es papi estefania esta en mi barriguita y se k será el mejor papi ,pq marido ya lo es y con matricula de honor .....ser papi no se aprende sale del alma .........y estoy segura k vuestros chicos lo son y lo serán.........chicas besos feliz fin y sobre todo disfrutar d las pataditas k ya pronto las recordaremos.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dj. març 23, 2017 3:31 pm

Buenoo noiesssss!! Com esteu??? Jo molt contenta, avui hem fet eco de les 34 setmanes! Tot està perfecte! Ja està molt ben.encaixat a lala pelvis... ai aiiai aiiiii, jeje i pesa 2kg 500! Peaso de tiarrón jeje
Estem molt feliços, i amb moltes ganes de que.passin aquestes 4 o 6 setmanes i el.petit arribi!!!
Com esteu?
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dt. març 28, 2017 12:52 pm

Bon dia!!

Vinc de la eco del privat del tercer trimestre y tot OK!! Ja està encaixadet, pesa 1,900 (per sota de la mitja) i tot bé. Jo ja restant els dies perquè amb la peque es fa una mica pesat i més ara que em fa mal la panxa per dalt quan estic asseguda o encorvada (pensava jo que eran els peuets que donaven patades però no) sembla que són els òrgans que s'estan comprimint per fer espai i fa mal, però bueno.

Ja he començat a rentar robeta, a classificar-la per mides i ara estic fent comandes de bolquers i neteja del baby. Em queda acabar de decidir-me en quant als tèxtils del Bugaboo i començar a endreçar, quines ganes!!

Vosaltres heu començat ja?

Garota, quin tiarron! jeje, com et trobes?? ets de les primeres doncs?? ara ja queda molt poquet, a gaudir de panxu i de la recta final si ens deixen!
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dt. març 28, 2017 8:30 pm

Noyjaaa!! Vaa que això ja ho tenim fet! D'aquí res als braços! De quan estàs tu? Jo en principi era xl 6 de Maig, xo diuen 30 d'abril...ja veurem jeje
Un tiarron sí, això diuen....això q el primer va fer 2.600..... se'm clava x tot arreu aquest petit jijijiji. Enhorabona i ànims en la recta final!!!!!
Avatar de l’usuari
david.ciudad
Entrades: 3
Membre des de: dl. abr. 10, 2017 12:59 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: david.ciudad » dj. abr. 13, 2017 9:09 am

NICK: david.ciudad
DPP (dia previst pel part):26 de maig
EDAT MARE I PARE: jo 31 i ella 33
NUMERO DE FILLS: Uns filla preciosa de 2 anys i mitg
SEXE I NOM: Es dirà Gemma. Ens va costar...
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dc. abr. 26, 2017 10:19 am

Bon dia noies!! com aneu??
això está molt parat amb el grup de whatsapp que aquell si que treu fum. jejeje
Ja tenim dos bebis que han volgut arribar a l'abril... dos petits preciosos!!! aquestes mares fan uns babys guapos guapos!!! jeje
Això ja s'acosta, avui faig les 36 setmanes, i ja amb moltes ganes de veure al petit Raúl i amb molèsties pero molt feliç.
Petonassos a totes!!
Imatge
Imatge
Imatge
LCD
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 3:29 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: LCD » dj. abr. 27, 2017 8:48 am

Hola,

NICK: LCD
DPP (dia previst pel part):19 de maig
EDAT MARE I PARE: 34
NUMERO DE FILLS: un fill de 3 anys
SEXE I NOM: Nens i encara no ho tenía clar :-o00m

Com podeu veure anem tard!!! Al gener amb les hormones a tope varem decidir q havíem de comprar un pis, el varem trobar el febrer i el varem començar a reformar al març. Bé....i en això estem!! La mudança està prevista pel 13/05!! No tenim res apunt!! La veritat es que des del gener no hem parat, quin estrès!! Quina mala idea.... però volíem que el príncep de 3 anys tingues una escola que ens agrades i per això havíem de buscar un pis aquest any (a Barcelona trobar escola es una bogeria) i la "germaneta" tingues una hanitació xula.

Ens podríeu ajudar amb el nom? De nena sempre ens ha costat però no pensava que fos tant difícil! A 4 setmanes i ..... Res!!

Nosaltres tenim pensat: Anna, Èlia, Emma, Berta,...però no se estem esperant que uns dels noms ens cridi com va passar amb el nostre príncep que a la setmana 16 ja sabíem el seu nom.

Moltes mercès i sort a totes!
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dg. maig 07, 2017 9:42 am

Hola LCD!!
Benvinguda al grup i moltes felicitats pel teu embaràs!! que poquet ens queda ja... no passem molt per aquí xq tenim un grup de * i es allà on es comuniquem millor a temps reial! jejej.
uf, embaràs a la recta final i mudança,que valenta, mare meva!! ànims!! com portes la recta final, molt pesadeta ja?
El meu petit també farà 3 anys al juny.
El nom? jo dels quatre que dius m'agrada més Èlia o Emma... però això es molt personal!!!
Que vagi molt bè, maca!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dl. maig 08, 2017 10:56 am

Benvinguda LDC!! Què poquet et queda!!!!!! Viviu al límit eeeh! hahaha

Jo tmabé tinc una nena de 3 anys i també ens mudem, no per l'escola, però també comença p· l'any que vé, o sigui que estem igual :-)

Ara espero un nen, però si hagués sigut nena teniem aquesta llista de noms: Emma, Bruna, Lis, Carlota, Olívia, Gal·la, i Greta. Bé, aquesta era la meva llista, pq amb el meu marit només coinicidiem amb un parell de noms...

Aviam si ho teniu tot ben llest per quan arribi la princeseta! ÀNIMS!!!
Imatge

Imatge
LCD
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 3:29 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: LCD » dv. maig 12, 2017 3:30 pm

Hola,

Doncs setmana 39 i demà mudança!! Tinc unes ganes ja estic cansada de tanta feina però en fi.... si s'ha de fer es fa.

En el nom estem ben liats però aviat ho solucionarem. Igualment moltes gràcies!!
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » dt. maig 23, 2017 11:58 am

hola......k tal todas......ya soy mama ,estefania es preciosa a nacido el martes 16 . el parto un pokito largo al final no me han echo la cesaría por lo de la placenta previa se me había corregido algo .me tuvieron k ayudar con fórceps ,todo genial....a pesado 3,6 kg y talla 51...estamos como locos todo en casa es felicidad....lo mismo os pasara a vosotras disfrutar de los nenes k el tiempo pasa rápido besos y abrazos para todas
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dj. juny 01, 2017 12:10 pm

Hola Mely guapa!! como estás??
me alegro mucho que el parto fuera bien y ya tengas a la pequeña contigo. Ahora a disfrutar de ellos!!
Raúl nació un día después de la tuya, el día 17, pero tuvimos un sustillo y tuvo que nacer ese día por ese motivo. 4,200kg y 52,5cm de 39 semanas!! todo un hombrecillo ya! jejejejjee
Cuídate mucho!! muack a las dos.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » ds. juny 03, 2017 4:40 pm

Buuf, quins records escriure aquí.

En Julen va néixer el passat 24 de maig, per inducció a la setmana 41, no volia sortir. Va ser un dia inolvidable, ple d'emocions. Un part de 10, vam gaudir molt i ara estem bojos amb ell i amb la nostra petita.

No vaig tenr un embaraç molt feliç, a la setmana 12 em van dir que tenia alterat el plec nucal hi vam fer el test fetal no invasiu (que detecta enfermetats de trisomia 13, 18 i 21, entre elles el Sindrome de Down). Va sortir negatiu, pero com no es 100% fiable vaig tenir aquella espineta fin que va néixer, que sembla que tot va quedar en un ensurt.

Ara tot és més fàcil i la nostra vida és plena. Passaré a estonetes per aquí, així que fins aviat a totes!!!
Imatge
irene.guim
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. oct. 15, 2017 12:12 pm

Enquesta per a mares i pares!

EntradaAutor: irene.guim » dg. oct. 15, 2017 12:18 pm

Hola! Estic fent un treball per la unverisitat i necessitaria que embarassades o mares de nadons de 0 a 12 mesos responguéssin a aquesta enquesta. És súper ràpida i em faríeu un favor enorme! És sobre els productes d'higiene.

Aquí està el link: https://goo.gl/forms/ZhYhreqSmfGHbuij2

Moltíssimes gràcies!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::