Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dv. des. 30, 2016 10:52 am

Hola guapes!!

Aquest any ja s'acaba, per nosaltres el 2016 ens ha portat la panxa que portàvem molt de temps esperant, però tb ha estat un any complicat, així que estic segura que el 2017 serà fantàstic!!

Jo encara no estic segura de si noto a la petita... sí que diuen que els segon es noten abans però com que fa tant de temps de l'altre embaràs és com si fos nou jajaja.. crec que a vegades noto algo però nosé encara si és la nena o la panxa jejeje

Per reis m'he demanat un penjoll d'aquests de llamador de angeles, pq tenia un de la nena però esta lleig d'estar guardat i he demanat un de nou. I ahir li vaig comprar un conjuntet al h&m per reis tb, més mono :love:

JPD felicitats als teus nens!! jo gana tb començo a tenir molta més ara, fins fa un mes tenia poca gana i per sopar gairebé mai en tenia així que poca cosa però ara... i he de vigilar pes pq ja vinc amb sobrepès.. de moment vaig bé pq no m'he engreixat res, al contrari, des de les 9 setmanes a les 17 havia perdut 1,5kg.
Imatge

Imatge
mely
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 12:35 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: mely » dv. des. 30, 2016 2:45 pm

hola mamis :-()) CHINCHETA yo ya noto a mi garbancita sobre todo cuando me siento y acostada suelo notar movimientos bastantes intensos MIA84 dices k as puesto música y as notado los movimientos ..voy a ponérmela aix haber si l siento ya te contare,NAYJE comentas k as tenido dolor de ovarios ,yo los tengo algún dia k otro sobre todo cuando voy hacer pipi al levantarme, no le doy importancia xp enseguida se me pasa ,en unos días me toca l eco y se l comentare al gine.JPD uf estoy como tu mucho picor se lo comente a l farmacéutica y me receto natusan pomada y me siento mejor, estas de la mismas semanas k yo .felicidades aunque sean atrasadas para tus niños k way los santos seguiditos...........no se si os pasara lo mismo k ami ,cuando voy a los grandes almacenes voy directamente a l sección de recién nacidos y bebes uf me pasa el tiempo tocando y mirando y carritos uff k ilu ya imagino a estefania en el carrito ... .. bueno chicas k paseis una feliz noche del 31 y cuidado con las uvas jeje.............FELIZ AÑO 2017 xx:-D :b-)))
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » ds. des. 31, 2016 10:36 am

Hola noies!!!
Entro per desitjar-vos una bona entrada d'any. Que tots els vostres somnis es cumpleixin aquest any, que segurament sigui aixi.
La setmana que ve estarà plena de bones notícies i començarà la millor etapa del embaraç.

Us desitjo lo millor, guapes!!
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » ds. des. 31, 2016 2:58 pm

Bon any families!!!!! A per un 2017 fantàstic i ple de bebitos!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dl. gen. 02, 2017 9:03 am

Bon any a totes!!!

Com ha començat l'any?? Nosaltres ben contents, ja estem a la meitat del camí!!! Yuuhhuuuu...ahir van ser les 20 setmanes :love: :love:

Tema rebaixes, jo també tinc moltes ganes, ja li he dit al Mio que entre ell i la nena aquestes rebaixes ens deixarem una bona part del sou jejejeje

Jpd com van els picors? Jo m'estic posant cremes i olis perquè en un pit ja m'han sortit estries... espero que no en surtin més. Tema estómac, si vols prova la homeopatia: compose Nux vomica. En principi és per les nàusees però jo quan tenia l'estómac una mica regirat ja me la prenia. Són 5 grànuls cada dia o quan ja no me la prenia a diari, però no em trobava bé, doncs me les prenia al moment. Ahhh!! I felicitats pels teus nens!!! Tot i que un encara estigui a la panxolina :love:

Xinxeta jo ja tinc el penjoll i mel poso cada dia >.-<: Tema notar-la, doncs jo a vegades penso que tampoc noto res o ho confonc amb els budells, però de cop i volta, noto com una bombolleta en algun lloc que normalment no notaria res... tinc ganes ja de notar-la molt més.

Mely prova lo de la música i ja diràs! A més, jo li canto també jejeje I tema grans magatzems, doncs com m'estic controlant bastant no he mirat gaire, però ja tinc pensat comprar alguna coseta per reis :b-)))

I la resta com esteu?? Ja van creixent més les panxolines??

Us desitjo que aquest 2017 estigui ple de bons moments, noves experiències, somriures, amor i felicitat!! x*x*x x*x*x
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dl. gen. 02, 2017 12:23 pm

Holaaa!!

FELIÇ ANY, MAMIS!!!

Espero que hagueu començat el 2017 amb bon peu, serà el nostre any, o sigui que a per totes!! :ok:

Si teniu tendència a fer estries comenceu ja a untar-vos de cremes, qe ja estem a l'ecuador i ara ja fa baixada el tema!

Noies, jo em noto el bebé súper avall. Em dona les patades molt molt avall, no se si és normal o no, la nena la notava sempre més amunt i no sé si és per col·locació d'ell o perquè com que estan els musculs més donats l'úter està més baix o jo que seeeee... dóna unes mini patades més cuquis, això si! :love:

Jo de robeta encara no he comprat res, només dos bodies que va cagar el tió, però és qp espero a aquest dissabte que comencin les rebaixes, jojo! llavors si que penso agafar bastant de tot, com a mínim alguna primera puesta i robeta d'estiu talla 1 mes i talla 3 mesos, que suposo que en algún moment s'ho posarà, no? Què heu anat comprant vosaltres de roba??
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dt. gen. 03, 2017 8:15 am

Busy beee!! Jo tb porto el mateix ratllasso, noto el petit súper avall i al darrere a més, pq tinc la placenta al davant en aquest embaràs i clar fa de coixí, i em fa unes patadetes a la bufeta......! Avui tinc metge torno a tenir infecció d'orina... Jupetas! Em van fer cultiu i tot va sortir perfecte, xo ha tornat quin pal. En fi.
I de robeta doncs avui just m'arriba un pijamet de LimoBasics q em va tocar de sorteig per Instagram, juju, una marca xula tb!!! Tenim 2 bodys de Paris, i la meva sogra ens regala x Reis dos conjunts PetitOh cuquiiiiissims!! Així que entre alguna cosa que aprofitaré del nen, tot i que al néixer al Juliol ell de primera mida llarga poc té.., i el que anem comprant doncs força equipats ja!
Ganes de la eco al Febrer! Ara estic de quasi 23 setmanes ja, això ja va avançant!! A la següent eco controlar que la placenta hagi pujat i ja està!
Què tal la resta?
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Mia84 » dt. gen. 03, 2017 9:27 am

Bon dia noies!

Nosaltres hem tingut avui la eco de les 20 setmanes i TOT ESTÀ BÉ!!!!
Pesa 390g i segons això, sembla que estic d'una setmana més del que marca la DUR, però suposo que fins que no vagi a la llevadora no m'ho confirmarà segur.

Confirmadíssim que és una nena i està travessada: el cap el té a la dreta i els peus a l'esquerra, i per sota del melic, així que com vosaltres dieu tots els moviments els noto per la part més baixa.
Així que Garota i Busy_Bee, estigueu tranquil·les que quan siguin més grans aniran ocupant més lloc i ja els i les notarem més amunt :love:

Noyja tu també tens eco avui oi? Com ha anat?

Jo vull anar a comprar un conjuntet per Reis, perquè tingui el seu primer regal abans de sortir :p però ens esperarem a les rebaixes a comprar més coses.
Aprofito per preguntar-vos, quina robeta hem de comprar? Màniga llarga, curta, molt abrigats... bufff...no tinc ni idea!!!

Doncs res noietes, super feliç que tot hagi anat bé perquè no he dormit gens avui dels nervis!!!

Molts petons a totes i que us portin moltes cosetes els reis >.-<:
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dt. gen. 03, 2017 11:10 am

Bon dia guapes!!

MIA >.-<: >.-<: que bé la eco!! a veure que et diuen de la data, a mi me la van avançar 3 dies a la eco de les 12 però ja em va dir que segurament no la tocaríem més.
Tema robeta pel principi jo compto màniga llarga de cotó, però després quan tinguin un meset ja suposo que poden anar en màniga curta... tb tinc dubtes pq la meva gran és del març i encara feia fred.

GAROTA ostres un altre cop infecció? quina murga! guau ja de 23!!

BUSY jo tb vaig molt perduda amb talles i tot jajaja i això que és el nostre 2n!

NOYJA avui tens eco, no?? t'envio molta energia positiva! tot anirà bé ja veuràs!!

Jo ja de 19 setmanes, a vegades encara em sembla mentida... crec que a estones la noto a la nena (que per cert segueix sense nom ?-) )
Fins el dia 17 no tinc la eco de les 20 tot i que estaré de 21 però em va dir la gine que millor pq així la veuríem més bé.. toca esperar..
Com ja us vaig dir jo només vaig per mutua pq no tinc SS al ser funcionària i vaig preguntar a la mutua llocs per fer les clases prepart pq al quadre mèdic no em sortia cap
Em va passar llista, un lloc és on vaig fer-les l'altre vegada però no m'acaba d'agradar i un altre és la clinica on ja em visito. Vaig trucar i resulta que tenen una llevadora que fa les classes i que et visita (han muntat tot nou allà de ginecologia) i he demanat hora amb ella el mateix dia 17
Igualment les classes no es fan fins més endavant però mira així la conec també

Jo tema robeta vull comprar lo de la primera puesta i crec que no compraré gaire cosa més, potser algun conjuntet mono a les rebaixes però abans he de mirar que puc aprofitar de la nena... però això no ho puc fer fins que no comenci a fer canvis a l'habitació pq si trec ara la robeta necessito espai per guardar-la, quin lio!! a veure si pel febrer ens hi posem amb l'habitació
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. gen. 03, 2017 11:16 am

Xinxeta faràs classes prepart? Jo crec que aquest cop passo... Dubto que m'expliquin res que em pugui venir de nou, i de fet la mateixa llevadora de l'hospital em va dir que donava per fet que no les faria, al fer relativament poc que vaig tenir la nena. No descarto anar a les del CAP ni que sigui per conèixer altres noies, això si.

Tema robeta, si entreu a vertbaduet estan fent rebaixes ja i tenen molta cosa al 60%, i hi ha primeras puestas, val la pena! Jo el mateix dissabte penso sortir a treure el cap a diferents botigues, aviam si trobo res. Vaig estar mirant però és que pagar 40-50€ per un conjunt que als 15 dies ja no li anirà bé...em fa molt mal la butxaca eh!

De talles crec que agafaré primera puesta talla 0 i ja despres coses talla 1 mes, i punto. Ah bueno, i el que m'estic mirant també són coses d'hviern de la talla 6-9 mesos, que en algun moment o altre s'ho posarà, no?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dt. gen. 03, 2017 11:40 am

Bon dia noies!! com aneu?

Mia, els picors a estones... però sembla que porto un parell de dies millor... a veure, xq es insoportable... jo em poso una crema hidratant que es pels picors... I de l'estómac no es nàusees, ja no tinc, es dolor solament... També ja patia molt estrenyiment i ara es exagerat.... quina guerra aquest embaràs.. Que bé aquesta morfo superada, ara a gaudir i descansar, bonica!!! >.-<: >.-<:

Busy, l'altre dia estava emparanoiada per això mateix, sentia patadetes molt abaix... però veig que es normal, estaràn creuats i els peus per allà sota... com et trobes?? quan tens la morfo?? a H&M han començat avui ja les rebaixes!!

Garota, a veure si a la propera eco la placenta ja ha tornat al lloc, que segur que si... jo també tinc un conjuntet de LimoBasics que li va tocar a la meva germana i m'ho va regalar, en verd, molt bonic!! jo es que tinc tota la roba del meu nen i dels meus nebots... es avantatge de ser tots nens... jejejeje. però li compraré ara a les rebaixes alguna coseta per estrenar... 23 setmanes, mare meva!!! a veure si passa l'infecció , jo també las pateixo molt sovint....

Xinxeta, jo també màniga llarga , el meu nen va néixer al juny i li vam posar un parell de dies.... solament un parell xq al HGC fa una calor exagerada... Encara sense nom? bueno... a veure si aviat us agrada i ja ho teniu!! Jo amb talles també vaig perduda... em deien que el nen venia gran i talla 0 vaig comprar un conjuntet i resulta que es va quedar en 2.700 amb el que va perdre i tot li anava molt gran... així que no se... jo classes prepart no faré en aquest segon.

Mely como vas guapa??
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dt. gen. 03, 2017 3:14 pm

Bona tarda noies!!!

Tinc la eco a les 18:30h! si us dic la veritat estic bastant nerviosa. Les que ja la heu fet o les que ja teniu coneixement sobre aquestes proves, sabeu si també repasen el tema de les trisomies tipo S.Down?? Ja sabeu que el meu plec va sortir una mica alterat (3,4mm) i encara que em van fer la prova no invasiva i va sortir negativa segueixo estant bastannt neguitosa. A mi em sóna que ho miren tot, de fet m'he colat al post de mamis d'abril per veure si a alguna li sonava si tot això ho repasen, perè per si de cas...de tota manera no em quedaré amb el dubte i potser abans de començar a fer la eco li pregunto al gine per si aquest àmbit ho poden mirar amb una miqueta més de deteniment. Aiiix quin patir!!

Amb el cafelito a la mà disposo a contestar-vos!! :content:

Jo el tema roba m'esperarè a Rebaixes, hi ha cada conjuntet més mono al H&M...!!! compraré un parell. Al Vertbaudet mai he comprat roba de nadó però si d'altres coses i bona experiència! em faria gràcia algun conjuntet de Petit Oh! que he vist coses molt bufones i la resta sobre la marxa, però compraré lo just perquè es queda tot petit en un no res. Compraré primer mànigues llargues finetes i més endavant alguna curteta, no vull pecar comprant de tot encara.
El tema de compres suposo que poc a poc. Primer hauria d'anar al poble, portar-me el que tinc allà, fer criba de roba de la germana gran i sobre això començar a comprar lo necessari. Tinc apuntat un fular, una motxilla ergonòmica, alguna funda nova del Bugaboo, algunes muselines i crec que poc més, apart de bolquers, cremes i demés, que ja anirem parlant. Aiiiix que em sembla que ara portarem molt moviment en el fòrum, que jo sóc casi novata!!

Respecte les classes prepart jo crec que també passo. M'agradaria recordar els 4 exercicis bàsics de respiració pero si us dic la veritat a l' hora del part no hi vaig fer molt de cas; amb l'epidural casi no t'enteres. El tema del pla de part , epidural i coses així com ho porteu?? jo encara peix peix.

Segueixo notant moviments, crec que cada una mica mica més pero molt avall, com vosatres, i son com bombolletes de xiclet que es fan més grans, com una petita serp, res de que la panxa es mogui ni notar patadetes quan poso la mà; són molt suaus i sempre quan estic relaxada al llit.

Jo sempre m'hidrato molt la pell, ara amb més inri. Però el que si noto és que els pits m'estan canviant, a vegades em piquen moltíssim, he comprat uns sujes d'una talla més!, se'm veuen molt les venes i tinc molt de fluxe, suposo que tot dintre de la normalitat.

Per cert, teniu pensat fer la eco 4D!?? Jo si, us la recomano, mola molt, però encara no se ben bé en quina semana és quan es veu millor. Hauria de trucar la setmana vinent per fixar hora i comentar-li....

Mia84, Felicitats per aquesta eco!!!! quin subidon!! :p-)

Jo espero tornar aquesta nit o demà amb bones notícies!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dc. gen. 04, 2017 8:50 am

Eco 20 setmanes superada!!!!

Tot està perfecte, un nen normal, mesures pròpies de la edat gestacional de 20 setmanes, així que no podem estar més contents. Li vaig comentar el tema de l'alteració del plec que em van detectar a la setmana 12 i suposo que va tenir-ho en compte perquè ella al final em va dir que tot estava normal, així que suposo que puc deixar-ho en que tot va quedar en un bon ensurt. De tota manera demà tinc la eco de les 20 a la SS i com allà tenen l'historial també ho tindran em compte, així que confio en que tot estigui tan bé com ahir.

Sort a la resta, ja veureu com va tot genial!!
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dc. gen. 04, 2017 9:07 am

NOYJA :p-) :p-) :p-) me n'alegro moooooolt guapa!!! ara comença a respirar tranquila i a gaudir d'aquest embaràs, guapa!!

Jo avui he somiat amb la eco propera, que anava a la gine, que tot estava bé, que es movia molt... jiji Suposo que va ser pq ahir em van trucar per canviar-me la visita a un dia abans, el 16 a la tarda, ja queda poquet!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dc. gen. 04, 2017 2:56 pm

Hola boniques! Entro ràpid i en modo ego.
Despres de una nit horrible aquest matí hem acabat a urgències. Estig amb un mal d'estømac que ni he pogut dormir ni menjar. Exagerat! M'han fet eco i el petit perfecte i he de prendre omeprazol i paracetamol pel dolor i demà tinc hora urgent amb el digestiu a veure si ha de fer alguna cosa més i que faci una ullada. Estic fatal!

Noyja, me'n alegro molt, bonica! De veritat. Ara a oblidar aquest ensurt i a gaudir de la panxu ara si que si. Una abraçada gran.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: xinxeta » dj. gen. 05, 2017 10:02 am

Nenes que estem desaparegudes!!!

JPD ostres com estas avui?? a veure que et diu el digestòleg, almenys ja saps que el peque està bé!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dj. gen. 05, 2017 10:08 am

Hola boniques. Estic fatal avui també. Ahir quasi no vaig sopar i a les 4.30 m va despertar un dolor exagerat, plorant i tot... porto 2 nits sense dormir.. a veure si avui em donen algun tractament o algo xq no estic menjant ni descansant res... a part que estic molt desanimada pel dolor. Entro amb el möbil. Ara a les 12.30 tinc hora.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dj. gen. 05, 2017 10:55 am

Holaaaa!!!

Noyka com m'alegro que estigui tot bé!!! ARa ja si que respires tranquila?? A gaudir a topeee!! :love: :love:

JPD què dius nena?! Però què tens? una gastro? no seran còlics o algu aixi? Torna al metge i fes-te pesada fins que t'ajudin de debó eh, que estant embarassada no pots fer el tonto... ànims reina!!

La meva nena també està malalta..no s'hi posa MAI, però no s'ha escapat de la punyterea grip d'aquest any... aviam si no ens la contagia!

Que tingueu molt bon dia de reis!! :b-)))
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: garota » dj. gen. 05, 2017 1:07 pm

Uix quantes coses!!!

Noyja, me n'alegro moltíssim!!!! Susto passt i ara a mirar endavant!!!

Jpd,.. Com estas? Q t'han dit? Espero que milloris aviat!

Busy-bee, té la grip la peque? Jopé... Hi ha molta passa. Espero que us salveu vosaltres! Jo ja penso la setmana vinent al cole el peque.... I els virus q aniran de bòlit i no tinc ganes de posar-me malalta jejeje

Bons reis a totes maques!!!!!
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dj. gen. 05, 2017 3:45 pm

Noies, finalment em deixen ingressada. Tinc molt dolor que no es controla amb medicació i es millor pel bebi controlar aquest dolor.
Bon reis a totes!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::