Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
Cigronet7
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. set. 04, 2016 9:12 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Cigronet7 » dl. set. 12, 2016 5:55 pm

Enhorabona atrapasomnis! Si et serveix de consol sóc tan novata com tu en aquest mundillu, tot i que ja sóc tieta de dos i he après moltes coses sobre aquests primers anys de vida, a part que sóc mestra d'infantil, pero com a mare ufff no sé pas com m'hi posaré. Ho veig molt grps ara mateix. Fins i tot la paraula ''mare'' em sona super rara... jeje

A les q teniu de no ''estimar-vos'' tant i tant als 2ns com als 1rs, jo evidentment no puc opinar personalment, pero he llegit molts casos per aquí de noies q els hi passava i que despres han dit q què va, q s.han sorprès de com es pot duplicar d.una manera tan bestia l.amor q pots donar i sentir. Pero suposo q es normal tenir ak sensacio ara.

Tema informar a la familia i alguna amiga mes amiga, nos com q ha estat FIV, i la 1a fiv, ens hem vist amb la necessitat de dirho pq sino es tal la pressio psicologica q no se si ho hauriem aguantat nomes amb la parella. A part amb tantes visites continues al metge tmbd et sents obligat a dirho a la feina, al jefe almenys. Un rollo pero vaia... Sino hauriem esperat als 3 mesos suposo, com farem amb la resta de gent q no esta al cas. Pero costa aguantar se eh!!!

Va, q m.enrotllo moooolt! Disculpeu-me!

Petonets per totes i caricies a la panxolina pels vostres futurs babys! Jeje pd. Jo li.n faig, encara q no s.enteri d res pobre. Buf, estic fatal jijiji
orlua
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 25, 2015 11:12 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: orlua » dt. set. 13, 2016 7:38 am

Hola!
Contenta de ser aquí amb totes vosaltres. Jo en principi també ho seré pels volts del 17 de maig! Fa pocs dies que me'n he enterat i tot i que amb precaució, em fa molta il·lusió compartir-ho amb vosaltres.
Felicitats a totes!
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dv. set. 16, 2016 10:02 am

Hola!!!

Amb una mica de por pq tot just fa dos dies que ho sabem, m'apunto a mares de Maig! >.-<:

Ja tenim una petitona de dos anys i mig, i després de dos cicles de cerca en el que no vam enganxar el dia de la ovulació, al tercer ha sonat la flauta! si tot va bé tornarem a ser pares pels volts del 24 de maig, que sembla ser que serà a DPP. :-())

Amb la nena ja vaig compartir post aqui i hi he fet molt bones amistats que encara mantinc, aviam si amb vosatres repetim experiència :love:

No feu llista de mares amb les dates i tal a la pàgina d'inici com fan als altres mesos?

Vinga va, que m'apuntaré al grup de whatsapp!

Encantada de conèixer-vos! :b-)))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: atrapasomnis » dv. set. 16, 2016 10:19 am

Busy_Bee !! Una vegada més, ENHORABONA PER LA PANXU !!! i benvingut a Marones de maig :D
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dv. set. 16, 2016 10:26 am

Gràcies Atrapasomnis!! Encara em costa de creure eh! I això que ja será el segon, però estic encara com q no m'ho crec.

De fet, ahir, estava tan poc convençuda i com que no hi pensava gens, vaig esmorzar pa amb paté i vaig dinar sushi, toma carambola! Tot el que no es pot? pues ala, dos tazas. Després hi vaig caure, però és que us juro que no vaig gens amb el xip posat encara! :sogra: :oink:

Per cert, nosaltres esperarem a dir-ho als més íntims a partir de la primera visita, i a la resta (feina i coneguts) a la eco de les 12 setmanes.

Les que teniu fills, quan ho heu dit? M'han recomanat que esperi, perquè sino se'ls fa molt llarg. La idea és esperar a que se'm noti una mica la panxa, pq ho vegi com a una cosa no tan abstracte.

Ens anem llegint!

P.D: Sou gaires al grup de whats?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Feliçdelavida » dv. set. 16, 2016 12:47 pm

---
Feliçdelavida l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 11, 2016 12:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Martamic
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. ago. 03, 2016 8:12 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Martamic » dg. set. 18, 2016 9:10 am

Bon dia a totes!! Primer de tot enhorabona a totes!! >.-<: Sóc nova per aquí ! Dimecres vam fer clearbluer i va sortir positiu :love: així que si tot va bé l'esperem per mitjans de Maig!!
Heu fet grup de watsap? Seria interessant :miko:
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dl. set. 19, 2016 9:11 am

Hola a les noves!!!

Busy_Bee, em sónes, jajaja. Nosaltres ho vam dir amb la peque la mateixa setmana que va sortir el CB +, però aquesta vegada esperarem a que la primera visita hagi anat bé i després a partir de la setmana 12. No tenim tanta pressa en dir-lo com la primera i em sembla a mi que aquest embaraç serà ben diferent al primer, encara que tinc una por....i mil dubtes! aiiix...

Feliçdelavida, mail enviat amb el telèfon per afegir-me al grup :-o00m

No se qui és l'administradora, però podem fer a l'inici del post una tabla amb dades per coneixer-nos millor, tipus així:

NICK:
DPP (dia previst pel part):
EDAT MARE I PARE:
NUMERO DE FILLS:
SEXE I NOM (que ens agradaria):
Imatge
Avatar de l’usuari
Happy_79
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. juny 10, 2012 5:56 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Happy_79 » dl. set. 19, 2016 9:57 am

Bon dia!!

Jo tambe estic embarassada del segon/a!! i si tot va be serem 4, al Maig! Em vaig fer un TE fa uns dies per que no em venia la regla i em va sortir + :-()) :-()) . Aixi que estem molt contents de començar de nou aquesta aventura tan maca! i amb vosaltres segur que sera mes divertida! Tinc un petit que em te el cor robat de 3 anys. Ens veiem per aqui!! Felicitats a totes!! :cnena: :cnen: :***: :love: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dl. set. 19, 2016 11:38 am

Hola boniques!!!
entro amb una mica de por però molt feliç!!
Ahir era la meva DNW i vaig fer un test de tira que a sortir positiu. Avui he confirmat amb un CB : embarazada 2-3.
Estic molt contenta, el nostre segon fill arribarà al maig 2017 si tot va bé. el dia 5 tinc gine i a veure si ens confirma que tot marxa... que passin els dies!!!

NICK: jpd1980
DPP (dia previst pel part): 31/05
EDAT MARE I PARE: jo 35 i ell 34
NUMERO DE FILLS: 1, tinc un petit de 2 anys que ens té enamorats!!! :love: :love:
SEXE I NOM (que ens agradaria): Ens agradaria nena per posar-li Judith, tinc una bessona i es el seu nom i sempre vam dir que si teníem una filla ella li posaria el meu nom i jo a la meva... així que per això i per la parelleta... Ella no va poder, a veure jo... També m'agradaria nen, xq poden compartir més coses al ser nens els dos... si es nen lo posarem Raúl.

Com us trobeu? jo molt inflada, mal d'estómac i una mica de náusees intermitents... comencem aviat...
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dl. set. 19, 2016 11:39 am

Per cert, ¡¡¡MOLTES FELICITATS A TOTES, SUPER MARES!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dl. set. 19, 2016 11:42 am

Eoooo JPD!! que bé parlar ja per aquí :-)

Estic d'acord que hauríem d'actualitzar la pàgina d'inici, no? Encara que hi hagi grup de whats potser hi haurà noies que preferiran quedar-se per aquí el fòrum :)

Actualitzo jo també:

NICK: Busy_bee
DPP (dia previst pel part): 24 de maig
EDAT MARE I PARE: tots dos 29
NUMERO DE FILLS: un pesolet de dos anys i mig que té ganes de ser germaneta gran >.-<:
SEXE I NOM (que ens agradaria): M'és ben igual! per una banda nena per allò de que juguin juntes, i d'altra banda nen per allò de tenir la parelleta. Tenim una llisteta de noms ja, però si és nen a mi m'encantaria que es digués Bruc :love:
Imatge

Imatge
HVeronica
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. set. 09, 2016 11:48 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: HVeronica » dt. set. 20, 2016 4:36 pm

Hola,
Otra que se apunta con cuidado a este mes,..tambien vengo de fiv, ya perdi la cuenta de cual era, creo que la octaba .., y con el ultimo embrion que era blastocito , hemos tenido suerte.
tengo un niño de 6 años que tambien fue por fiv, el fue a la tercera ademas con un embarazo heterotopico( uno dentro, otro en la trompa).
jajajja por lo que veis llevo mucha tela, ha! y a los dos años y medio de nacer mi hijo un embarazo natural que no llego a termino.
jajaj.. venga que me lio.
Espero que todo vaya genial, y podamos compartir esto tan tan especial. :-()-)
carpe diem.. :***:
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dv. set. 23, 2016 10:34 am

Bon dia , noies!!!

que grup més avorrit i soso!!!!!!! :ufs: :ufs:

Está molt bé que tingueu grup de *... quan veiem que això tira, us demanaré permís per anar... però ara estic de 4 setmanes, no sé com anirà i ho veig precipitat.

Per altra banda, m'agradaria compartir coses amb vosaltres encara que sigui per aquí , mentrestant... però escrivim amb tota la ilu i no contesta ningú!!! i fot un pal...

A veure si animem el grup una mica que no es digui de les mares de maig 2017, va noies!!! :p-) :p-) :p-)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dv. set. 23, 2016 10:39 am

Si JDP...jo ja us vaig dir que per mi també engegaria això!!

No podem modificar nosaltres mateixes la primera pàgina? No sé massa com va :ufs:

Jo fins la setmana vinent no tinc gine i començo a estar dels nervis! Els dies no passen i em fa por que no estigui bé alguna cosa :-(

De moemnt, però, 0 símptomes xungus! només dolors de regla totalment soportables! aviam si aquest cop m'estalvio les nausees >.-<:

Com us trobeu la resta?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: noyja » dv. set. 23, 2016 11:01 am

Jo també trobo que per aquí, almenys fins que ens coneixem totes és més còmode. Al whatsapp a moltes no us conec i se'm fa complicat seguir el fil...

Jo de 6 setmanes i solament noto una mica de mala gana, cansament i alguna punzada d'ovaris, res mes. A vegades noto que normalment la cosa no va amb mi i crec que aquest embaraç serà ben diferent al primer, on estava sempre pendent de tot.

Jo crec que l'administradora haurà d'anar actualitzant dades del principi, ja que és ella qui el va formar

Ah! i fins el dia 6 d'octubre no tinc gine! :-o00m
Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dv. set. 23, 2016 11:06 am

Noyja, ara que ho comentes... les que ja teniu fills, no noteu que realment no té res a veure? Jo hi ha dies que fins que no m'assec al sofà no hi penso en que estic embarassada! Amb la nena estava tooot el dia donant voltes al tema :-)(-:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dv. set. 23, 2016 11:43 am

Busy-bee ha de modificar-ho la noia que ha creat el post... a veure si volen seguir per aquí o solament per *.
Jo fins al dia 5 no tinc visita , no passen els dies... encara demano hora per altre gine mentrestant, ja veureu... jejejeje. jo mal d'ovaris soportable i de ronyons i l'estómac una mira raro.. quin dia tens visita?

noyja, el dia 6 tens gine?? jo el 5 ... si tot va bé estaré de 6 setmanes i a veure... si que es diferent amb un segon... no hi penses tant, tens a l'altre que et reclama i sense molt temps de pensar... jejeje.

Per altre banda, jo estic preocupada, diuen de no agafar pes... el meu petit fa unos 17 kg ja , imagineu... i té mamitis... aixií que espero que no passi res... vosaltres ja heu tingut la primera eco??
Alguna fareu doble seguiment per privat i SS??
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: Busy_Bee » dv. set. 23, 2016 11:54 am

A mi em passa igual...la peque pesa 15kg i no puc evitar agafar-la :-(

Miraré de demanar a la administradora que editi el principi, o sino podem demanar al Toni que ens deixi a una de les que estiguem per aquí, no? és que sap greu perdre el fòrum...

Jo de moment només he demanat hora per privat, però crec que trucaré al cap també, pq si he de demanar baixes i tal millor que també em facin seguiment des d'allà, no?

Tinc visita just d'aquí una setmana! el divendres al migida, no sé pas com ho faré per aguantar fins aleshores.. :-o00m
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Mares pel maig de 2017

EntradaAutor: jpd1980 » dv. set. 23, 2016 12:14 pm

A mi em sembla bé Busy_Bee el que dius del grup!!!

clar, es que son petits encara...Jo vaig a començar als dos llocs pel tema de triple screening que amb 35 anys millor doble opinió, així ho prefereixo.

A veure si parlant i compartint coses ens passen els dies aviat!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::