Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
Feliçdelavida
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: Mares pel maig de 2017

dl. set. 26, 2016 12:39 pm

----
Feliçdelavida l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 11, 2016 12:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
jpd1980
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

dl. set. 26, 2016 2:43 pm

Que bé, feliçdelavida!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

així podem seguir amb el grup , però parlant i compartint coses... si ja ho saps, ha tenim paciència!!! es que escriu i passen dies i ningú et contesta, ni s'actualitzen dades, es fa raro.. però si no saps com va es normal!!! jeje
Començem doncs!! :-()-) :-()-)

Jo vòmits tampoc, l'estómac una mica raro a estones, molta gana, estic molt cansada pero estic dormint fatal, mal lleu d'ovaris i ronyons... i molt mal als pitssss!!!

Quan teniu visita amb el gine? ja heu escoltat alguna el cor dels vostres petits?? jo vaig el dia 5 que estaré de 6 setmanes.
Imatge
Imatge
Imatge
Busy_Bee
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

dl. set. 26, 2016 2:48 pm

Vingaaa! aviam si el fòrum també s'anima!! >.-<:

Noies, a partir de quan se sent el cor? Jo tinc hora aquest divendres que estaré de 6+2 i em fa por que no sentim res... Espero que tot vagi bé!

Ho heu dit ja a la família? Nosaltres als més de confiança, quan ha anat sorgint la ocasió. Però amb la peque esperarem bastant, pq diuen que sino se'ls fa etern...

Segueixo a la resistència de nàusees i símptomes dolents, aviam si me'n salvo!
Imatge

Imatge
jpd1980

dl. set. 26, 2016 2:53 pm

Busy_Bee, jo amb el meu petit amb 5 setmanes vam veure el cor... però se de amigues que fins la 6 o 7 res... a veure si hi ha sort i a la primera visita ho veíem-... jo estaré de 6 setmanes justes el dia 5!!

Jo ho he dit a la meva mare, a la meva bessona, i a una cosina que es com la meva germana... fins més endavant no... a la meva sogra no xq es "radio-patio" i no sap guardar les coses... així que res... fins més endavant...

A veure si no arriben les terribles nàusees, si us plau!!!! D'on sou? Jo de Terrassa
Imatge
Imatge
Imatge
Busy_Bee

dl. set. 26, 2016 3:37 pm

Aiii doncs aviam si tenim sort i veiem el cor a tope!! :ok:

Nosaltres som d'apropet de Terrassa, jdp! Cada dia em toca agafar els ferrocarrils per anar a bcn a treballar, aviam com ho porto quan estigui ja amb la panxota... :-o00m

Fareu doble seguiment? Tinc hora la setmana vinent amb la llevadora de la SS! no sé si sol fer o no, pq amb la meva primera vaig fer només per privat...
Imatge

Imatge
ARI83
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

dl. set. 26, 2016 4:25 pm

Hola noies!!

Em presento com a futura mare de finals de maig, amb algunes noies ja ens vam trobar a cercadores de setembre i vull seguir compartint l'embaràs amb vosaltres.

El proper dilluns dia 3 d'octubre tinc la primera visita, serà justet de 6 setmanes i dos dies, però vinc d'un avortament al mes d'abril i prefereixen visitar-me el més aviat possible.
Jo em trobo bé en general, a estones punxades als ovaris, em noto esvaïda, anguniosa, però menjant se'm passar, i molt mal de mugrons >.-<:

No se que fer, si fer doble seguiment o solament anar a privada, sóc de Lleida i em visito a Dexeus Barcelona.

El dissabte ho varem comunicar als cunyats, perquè ells també estan embarassats i ens ho acabaven dir i ja no ho podia aguantar més, serà un babyboom a la família, seran els primers! quin caos ens espera, serà molt divertit.

Ja us aniré explicant...
Busy_Bee

dl. set. 26, 2016 4:49 pm

ARI83!!!! QUINA ILU VEURE'T AQUIIII!!! :love: :love:

Just avui pensava que era estrany pq no m'arribaven les notificacions del grup de cercadores, i ara hi entro i em trobo que a part de xerrar un munt, tenim la teva panxu!! :-())

Com et trobes? He llegit que tens dolors de regla i als pits, com totes suposo! hahaha

Tens hora el dia 5? Segur que tot anirà súper bé! Per quan has calculat la DPP?? >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Feliçdelavida
Entrades: 11
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

dl. set. 26, 2016 6:39 pm

Jo amb això de sentir el cor no tinc bona experiència, hi vaig anar de 7+3 i no bategava, em va dir el gine de tornar-hi el dia 3, així que encara no sé si el meu cigronet està on fire ja o no
Feliçdelavida l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 11, 2016 12:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
jpd1980

dt. set. 27, 2016 10:38 am

Ariii, que bé que estiguis aquí!!!! A veure si passen els dies i van arribant les visites als gines aviat i ens quedem més tranquis!!!!

Ah si, feliçdelavida? molt bé!!! Si vaig néixer aquí i aquí porto tota la vida... hi ha noies que s'escolta el cor abans i altres més tard... no et preocupis que ja veuràs que a la propera ja està tot bé!!! :-()-)

Busy_bee com vas, guapi? al final no faré doble seguiment... sóc una veleta... al HG es van portar molt bé al meu embaràs i tinc confiança plena amb el gine i l'hospital i aniré amb ells només!!

Jo avui estic fatal de náusees... amb el meu petit vaig començar a aquestes dates i no vaig deixar el Cariban fins la setmana 14. Creuem dits que no es repeteixi!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Busy_Bee

dt. set. 27, 2016 10:48 am

Bon dia marones!

ARI83 com et trobes bonica?

JPD Jo també pariré al HGC! N'estic molt contenta de com va anar amb la nena, i repetirem allà, però també aniré per SS pel tema baixes i tal, que jo sóc molt pupes i si necessito receptes cada dos per tres...

Ja tens nausees?! Quin horror... jo encara no! Ahir vaig tenir una baixada de pressió bastant forta, cosa que ja em passava en el primer embaràs, o sigui que tocarà anar amb compte... :-o00m

I la resta? com esteu?
Imatge

Imatge
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

dt. set. 27, 2016 10:55 am

Bon dia marones!!

Busy_Bee, sí, aquest embaraç és ben diferent a l'altra. No hi penso tant ni li dono moltes volves perquè tinc el temps pillat, jeje, però porto dos dies feta un drap i és inevitable pensar-hi i si, passa més lent si no pares de donar-li al cap. Però de tota manera és com més relaxat. Encara que he anat a la gine i no estic tant nerviosa com hauria estat al primer embaraç.
Nosaltres diumenge ho vam dir als sogres, que van venir a menjar a casa. Als meus papis suposo que no trigarem tampoc.

Jpd1980, Buuuf, la meva també té mamitis aguda. Ho veig inmpossible dir-li que no quan em demana braçets i crec que ho passarem malament quan estigui més grosseta. Ara no se si és bo o dolent agafar-los pero jo continuo com si no res...
Per cert, també farem seguiment doble per privat i la SS. A l'estar a l'atur crec que hauria d'anar per la SS per quan sigui l'hora d'agafar la baixa per maternitat de la SS, nose, estic una mica perduda. Encara així, per lo privat vaig amb la meva gine de confi que va assistir el part de la meva peque i tinc una confiança màxima, apart de que fariem visites mensuals. A la SS crec que a l'hospital són molt respetuosos i m'agradaria anar amb un pla de part, així que potser vaig per les dues vies....una pregunta: si fas doble seguiment, els anàlisis han de ser dobles també?

ARI83, Benvinguda guapa!!!! quina ilu veure`t per aquí!

NICK: Noyja
DPP (dia previst pel part): 18 de maig
EDAT MARE I PARE: Jo 29, ell 35
NUMERO DE FILLS: Un tresor de casi 3 anys que és el millorque ens ha passat mai
SEXE I NOM (que ens agradaria): Una nena m'agradaria, per tema compartir habitació, experiències i perque tenim una llista ben llarga de noms!! si ve nen doncs igual, que vingui bé i siguin tots dos ben feliços.
Imatge
ARI83

dt. set. 27, 2016 2:20 pm

Hola noies!

encara no m'he acostumat anar contestant una per una tal i com feu, però us comentaré en general.

Jo em trobo molt cansada, el que noto és moltes punxades al costat dret com unes rampes a tota la ingle quan m'acotxo o al aixecar-me de la cadira, i desprès una molèstia general a tota la panxa de manera intermitent. Els pits continuen igual, a la nit sembla que bullin, quina sensació. De moment no he tingut nàusees, en l'anterior embaràs a les sis setmanes ja em van donar el Cariban i fins i tot quan ja m'havien fet el raspat vaig continuar un mes amb els símptomes.

Jo també estic amb el dubte del doble seguiment, a veure com anirà la visita de dilluns i desprès decidirem. A Lleida no m'agraden les clíniques que hi ha, ja que no tenen UCI pedriàtrica i si hi hagues algun imprevist et traslladen al Hospital Arnau de Vilanova, la qual cosa si el part no fos programat i la cosa anés ràpid, hauria d'anar al Arnau igualment. De moment dilluns tinc hora a Dexeus i ja veurem, sempre he anat allí i hi tinc més confiança, encara que ho tingui lluny de casa.

El tema esforços no se si ho faig bé, no hi penso i tinc dos gossos i surto a passejar com sempre cada matí, a vegades m'enporto alguna estirada però penso que no és res, ja ho preguntaré.

Quin àcid fòlic us preneu? jo continuo amb el Natalben també preguntaré si l'he de canviar i també prenc Eutirox pel tema de les tiroides i no se si he de continuar prenent.

Anem parlant...
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

dt. set. 27, 2016 3:48 pm

Hola!!!

Moltes felicitats a totes les panxones!! >.-<: >.-<:

Em colo de post jejeje ARI83 només dir-te que és molt important prendre l'Eutirox, és més molts endocrins només de veure el positiu ja fan fer analítiques i pujar una mica més la medicació, ja que durant l'embaràs pot variar i és important pel fetus tenir-ho a ratlla. Jo ja porto més del doble de la medicació que prenia abans de l'embaràs i tot just estic de 19 setmanes!! El meu cas potser es una mica exagerat però durant l'embaràs t'has de fer diversos controls si prens l'Eutirox.
Imatge
ARI83

dt. set. 27, 2016 3:55 pm

illeta25 ha escrit:Hola!!!

Moltes felicitats a totes les panxones!! >.-<: >.-<:

Em colo de post jejeje ARI83 només dir-te que és molt important prendre l'Eutirox, és més molts endocrins només de veure el positiu ja fan fer analítiques i pujar una mica més la medicació, ja que durant l'embaràs pot variar i és important pel fetus tenir-ho a ratlla. Jo ja porto més del doble de la medicació que prenia abans de l'embaràs i tot just estic de 19 setmanes!! El meu cas potser es una mica exagerat però durant l'embaràs t'has de fer diversos controls si prens l'Eutirox.

Moltes gràcies Illeta25 pels teus consells, la veritat és que la endocrina en la última revisió em va preguntar si buscava embaràs i li vaig dir que sí, sinó ja no em caldria prendre Eutirox perquè va sortir l'analítica molt bé. De fet no he parat de prendre i dilluns també ho comentaré.
HVeronica
Entrades: 10
Membre des de: dv. set. 09, 2016 11:48 am

dt. set. 27, 2016 7:49 pm

hola!
Yo estoy tomando de acido folico, gestagyn me lo recomendaron en la farmacia.
Lo que estoy notando es mas sueño, y algun k otro mareo.
pero por lo demas estoy bien, nada de ascos ni nauseas ni nada..
tampoco me ha pasado antes.
a ver si poco a poco me voy kedando con los nombres porque lo k si e notado es k menoria 0 patatero... y muy despistada.
saludos a todas, :content:
carpe diem.. :***:
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

dc. set. 28, 2016 8:43 am

Bon dia noies!! Vaig escriure al principi i no havia tornat a passar per aquí! Amb el peque ja a P3 vaig més enfeinada amunt i avall!
Jo estic de 8+4 i ahir vam tenir gine i està tot perfecte! Que segueixi així si us plau!!! És empcionant veure'l i sentir el cor, siguo el primer, el segon.... És tan heavy que es formi dins nostre!! :-())
Abans del nostre peque que ja té 3 anys, i q tb pujo a coll jajaaj, vam tenir 2 avortaments.. La por és permanent ja però vaja, que anirà tot bé!
Jo estic molt anguniosa amb el menjar, no em ve res de gust i cosa que menjo, cosa que em senta fatal, tot i que vòmits res de res per sort. L'altre embaràs va ser amb zero símptomes, estava fantàstica, ara vaig molt cansada tb i mandrosa jijiji xo clar, és un embaràs diferent. En fi, quan pugui actualitzo dades, estem molt feliços! Anem parlant i felicitats a totes! Espero que aneu sentint aquests petits cors a topeeee!!!!
ARI83

dc. set. 28, 2016 10:34 am

garota ha escrit:Bon dia noies!! Vaig escriure al principi i no havia tornat a passar per aquí! Amb el peque ja a P3 vaig més enfeinada amunt i avall!
Jo estic de 8+4 i ahir vam tenir gine i està tot perfecte! Que segueixi així si us plau!!! És empcionant veure'l i sentir el cor, siguo el primer, el segon.... És tan heavy que es formi dins nostre!! :-())
Abans del nostre peque que ja té 3 anys, i q tb pujo a coll jajaaj, vam tenir 2 avortaments.. La por és permanent ja però vaja, que anirà tot bé!
Jo estic molt anguniosa amb el menjar, no em ve res de gust i cosa que menjo, cosa que em senta fatal, tot i que vòmits res de res per sort. L'altre embaràs va ser amb zero símptomes, estava fantàstica, ara vaig molt cansada tb i mandrosa jijiji xo clar, és un embaràs diferent. En fi, quan pugui actualitzo dades, estem molt feliços! Anem parlant i felicitats a totes! Espero que aneu sentint aquests petits cors a topeeee!!!!

Hola,

sóc molt novata, i ja fa molt que ho veig i no he gosat mai en preguntar-ho, que vol dir 8+4, són 8 setmanes d'embaràs i el 4 a que es refereix?
Vaig dilluns al metge i suposo que si funciona així meu explicaran.
Busy_Bee

dc. set. 28, 2016 10:39 am

Bon dia!!

ARI83 són els dies! 5+5 per exemple vol dir 5 setmanes i 5 dies. Jo avui estic de 6, a seques >.-<:

Aviam si això es va animant que de moment som poquetes :ok:

Jo de moment prenc el yodocefol, aviam divendres què em diu la gine, si he de canviar al natalben o no. No veig el moment que arribi l'hora de la visita, us ho juro! Els dies no passen :-:)

De moment segueixo sense símptomes molestos més enllà de la pressió baixa i algun malestar als vespres. Aviam si aconsegueixo mantenir les nausees ben lluny!

Com us trobeu la resta??
Imatge

Imatge
ARI83

dc. set. 28, 2016 11:02 am

Busy_Bee ha escrit:Bon dia!!

ARI83 són els dies! 5+5 per exemple vol dir 5 setmanes i 5 dies. Jo avui estic de 6, a seques >.-<:

Aviam si això es va animant que de moment som poquetes :ok:

Jo de moment prenc el yodocefol, aviam divendres què em diu la gine, si he de canviar al natalben o no. No veig el moment que arribi l'hora de la visita, us ho juro! Els dies no passen :-:)

De moment segueixo sense símptomes molestos més enllà de la pressió baixa i algun malestar als vespres. Aviam si aconsegueixo mantenir les nausees ben lluny!

Com us trobeu la resta??

Ostras, que ruc he set!! doncs jo avui estic de 5+5!!

Moltes gràcies >.-<:
jpd1980

dc. set. 28, 2016 11:09 am

Bon dia mamis!!!

Com aneu? a veure si van arribant les visites i ens anem quedant més tranquis...
Jo avui 5 setmanes justetes!!! a veure si passen els dies!!!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::