Mares pel maig de 2017

gener, febrer, març...
ARI83
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: Mares pel maig de 2017

dj. set. 29, 2016 8:13 am

Bon dia noies!!

com porteu els mals de panxa?

Jo fatal, quan m'aixeco al matí estic una bona estona amb mal al costat dret i tota endolorida, em noto molts gasos, però el que em fa patir és les molèsties al costat dret que ja fa molts dies que ho noto.

El tema nàusees de molt res, solament que quan tinc gana estic mig marejada, i molt molt cansada.
jpd1980
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

dj. set. 29, 2016 8:40 am

Bon dia, noies!

Ari, el dolor al costat, probablement son gasos, a mi em va passar al primer embaràs... però si et quedes més tranqui, parla amb el gine.
Jo de nàusees a tope, fins i tot a la tarda... a veure si passen una mica... de moment no he comprat Cariban ni res fins dimecres que tinc cita amb el gine. I a veure com va tot!! Quines ganes , ufff!!!

Com aneu vosaltres?
Imatge
Imatge
Imatge
Busy_Bee
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

dj. set. 29, 2016 8:45 am

Bon dia!

Ostres ARI83, és que les primeres setmanes són un tostón! Si que podrien ser gasos, com et diu la JDP, però si t'has de quedar tranquila ves al metge.

Jo segueixo súper bé, sense símptomes especialment molestos. Per fi demà tenim la visita amb la gineeee!! Aviam si podem veure saquet i sentir cor, estic tan nerviosa... :-o00m Amb la primera no em passava això! Suposo que no era tan conscient dels riscos...
Imatge

Imatge
noyja
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

dj. set. 29, 2016 9:13 am

Busy_Bee, ànims guapa!! segur que tot va bé! a mi encara em queda una setmaneta d'espera :-o00m Ja ens explicaràs demà!! Sort!!

Jpd1980, estic com tu, ganes de vomitar sobretot a primera hora dle matí i a final del dia...he d'acabar al llit perquè ja no tinc forces a les 9 de la nit. Durant el dia tinc com mala gana, menjo però no tot em senta bé. Estic com molt fluixeta. Jo també esperaré a veure què em diu la gine amb el Cariban i si em dóna llum verde l'agafaré perquè seguir el ritme de la peque no és fàcil a més a més...he d'estar al 100%

ARI83, el cansament i el mareig és normal. A veure si passa ràpid aquest primer trimestre i podem començar a gaudir! el tema de gasos quan vagis al gine comenta-li, a veure què et diu o quin remei et posa. I sobretot que passin ràpids!

Modo ego
: Jo segueixo amb nàusees, cansament...estic ja una mica avorrida....Continuo prenent el ACFOL, però quan vagi a la gine li diré que em recepti algun suplement vitamínic per poder fer front al dia, perquè a les 21:00h ja no sóc persona i em trobo molt cansada.

Avui 7 setmanes!!
Imatge
ARI83

dj. set. 29, 2016 9:26 am

Moltes gràcies, és que quan et notes tant xafada, penses que solament et passa a tu... jejej, gràcies pels consells.

Dilluns tinc hora, em fa molta por la veritat, però ja hi voldria ser i sortir de dubtes.
Feliçdelavida
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

dj. set. 29, 2016 11:55 am

Hola marones! :miko: :miko:

HVeronica, memoria?! Que es això?? :lfantrose:

Jo estic prenent el natalben supra, vaig prendre Acfol tres mesos abans i un mes d'embaràs, però a la farmàcia em van dir que millor canviar.

ARI83, el tema de xafamenta general i malestar i mal de panxa, es tot de lo més normal fins que no sigui un mal exagerat, jo també tinc molts gasos i en sec tinc com unes punxades brutals, però bueno, sé que són gasos perque faig un pet i ja està.

Busy_bee, ja veuràs que tot bé, sí que passen els dies! Mira jo! Dilluns hi torno, a veure si finalment el cigronet va endavant, ja han passat els 15 dies casi... ànims i a veure si téns sort i sents el cor...

Jo el que noto es tot el dia com a ganes d'eructar, gasos, i com a angúnia a la boca de l'estòmac, a la nit es quan moro, no serveixo per res i tota aquesta angúnia s'accentúa a base de bé. Haurem de tenir paciencia, jo espero la semana 12/14 en candeletes, a veure si canvia la cosa, encara que amb el primer embaràs el tema de l'estòmac no va millorar, al contrari, i en vaig acabar fins al capdemunt! :ufs:

He actualitzat el post amb les dades de Noyja.

Anem parlant boniques! :-()-) :-()-)
ARI83

dv. set. 30, 2016 2:28 pm

Hola noies!!

estic preocupada, he anat al wc i al eixugar-me he tacat una mica rosadet, tinc molèsties com si m'hagués de venir la regla, us ha passat a vosaltres? avui estic just de 6 setmanes. No sé si trucar al ginecòleg o què fer.
mes
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 26, 2012 7:44 pm

dv. set. 30, 2016 2:56 pm

Ari,

També estic embarassada, us llegeixo però no m'he animat a participar encara en cap post... Em costa creure-m'ho després d'un avortament que vaig tenir fa um any...

Jo sí que et recomano que vagis al metge, jo fa unes setmanes vaig començar així, tacant poc, i m'han receptat repòs per hematoma. També progesterona. Per ara tot va bé, no et vull espantar, el pronòstic que m'han donat és bo. No vull dir que tinguis el mateix, segur que no, però només dir-te que jo m'ho miraria perquè en cas de repòs quan més aviat es faci millor...

Ens en sortirem!
Set 2012: 1IA ++++, un nen.
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
jpd1980

ds. oct. 01, 2016 7:25 am

Bon dia, boniques!!
com aneu?

Ari, has trucat al gine? diuen que si no es sang viva, no t'has de preocupar... però jo aniria a que fessin una ullada i et quedes tranqui!! ànims que no serà res...

mes, tu fes el que t'han dit que ja veuràs com tot surt bé , bonica!!! ànims i paciència!!!!

Bon cap de setmana a totes!!
Imatge
Imatge
Imatge
ARI83

ds. oct. 01, 2016 7:33 am

Bon dia,
Males notícies, ahir a la tarda vaig anar a urgències i no es veia ben col·locat i em van fer analítiques. Ara he d'anar a buscar resultats però ja estic sangrant molt abundant amb coaguls, sembla un avort espontani.
No ha pogut ser, ja és la segona vegada que ens passa a veure que ens diran.
Feliçdelavida
Entrades: 11
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

ds. oct. 01, 2016 11:23 am

Ostres Ari83, em sap greu, quin pal... :ufs: deixa't cuidar i descansa, molts molts ànims als dos.

Mes, benvinguda, a fer bondat doncs, ja saps que has de fer! Ànums per vosaltres també i sort!!
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

ds. oct. 01, 2016 1:59 pm

Holaaaa venia a cotillejar una mica i em trobo això de la Ari. Quin greu bonica! :ufs: vinga, a Veure Si ho pots passar rapid...jo tb hi he passat dos cops i el segon cop ( ectopic) mse'm va fer mes durillo..Però bueno, ara ja ha passat. Qualsevol cosa que necessitisja saps :ok: :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
ARI83

ds. oct. 01, 2016 2:56 pm

Marta quan m'ho van dir vaig pensar amb tu. Es molt dur tornar a començar, per sort ha estat bioquímic, ho he expulsat sola i ja està. La setmana que ve revisió i anirem a que ens facin un estudi , ja que els avorts han set molt seguits.
Moltes gràcies pels ànims
jpd1980

dg. oct. 02, 2016 7:11 am

Bon dia, noies!!

Jo, Ari, quina m... però millor que s'ho mirin tot molt bé i a la propera anirà tot perfecte, campiona!! ja veuràs que si!! ànimsss, bonica!!

Modo ego:

Ahir a la nit vam tenir un ensurt molt gran... vaig començar a tacar... era sang vermella, però no com una W, però ja ho donava per perdut.. vaig plorar molt de camí a urgències... però la sorpresa es que vam veure el saquet al seu lloc i un embrió amb el seu cor que latia... estic amb repòs i tranquilitat , a veure si podem salvar aquest petit... estic morta de por... a veure que diu el meu gine dimecres i si continua amb mi... xq tinc com dolores de W... però avui no taco, al netejar-me, una mica marró...I em van dir que per mida de l'embrió es de 6+1 i estava de 5+3
Imatge
Imatge
Imatge
lluna7
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dt. jul. 10, 2012 6:35 pm

dg. oct. 02, 2016 9:24 am

Hola Guapes!

Doncs jo també espero per a finals de maig, per al 26 de maig, ara estic de 7+1 i el dijous tenim hora al gine. Tinc moltes ganes de saber que tot va be!!!!

Tinc una nena de 3 i mig. Nosaltres també fa temps que buscavem un nou embaràs.

Pel que fa als simptomes, només més son i més gana, i a la nit tinc la panxa molt inflada i sensació de molt plena, a algú us passa?

Us he llegit una mica, em sap molt greu ARI83. Ànims bonica!!

Be, ja anirem parlant!!

PEtons, anims!!!
Imatge
jpd1980

dg. oct. 02, 2016 10:03 am

Benvinguda lluna7!!! i moltes felicitats pel teu embaràs!!!
Ja queda poquet per dijous i ja veuràs com tot marxa perfecte!!! Jo a estones tinc molta gana i a estones em sento molt plena.

Com aneu ???? bon diumenge!!
Imatge
Imatge
Imatge
HVeronica
Entrades: 10
Membre des de: dv. set. 09, 2016 11:48 am

dl. oct. 03, 2016 5:47 am

hola

Ari , lo siento mucho guapy,ahora cuidate y mimate mucho, animo.

yo e tenido varios abortos, espontaneos..con legrado.. vaya que es muy duro.
ayer por la tarde, yo tambien epece a sangrar, como se de que va el tema, me fui para casa, reposo seguir con la progesterona, y confiar que no fuera a mas.
al rato deje de sangrar.
es comun sangrar un poco las primeras semana,.. hay que intentar estar tranquila y prepararse que puede pasar cualquier cosa, e tardado 4 años de tratamientos para quedarme de este embarazo y no es facil, pero hay k asumir que riestos hay.
si va a mas ire a ugencias.

vaya horas, me desvele y aprovechando para hacer algo de curro.
:ufs:

saludos a todas !!!
carpe diem.. :***:
noyja
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

dl. oct. 03, 2016 10:11 am

Quines notícies em trobo per aquí... :ufs:

ARI83,
Ànims guapa, ho sento moltíssim. Força per afrontar-lo i ja saps poc a poc us ensortireu. Ara que us facin aquestes proves i a veure que pot passar. Una abraçada floreta

Jpd1980, ostres quin ensurt! descansa, relaxa i pensa positiu. Si tot segueix com ara és bona senyal, el petitó/na està al seu lloc així que li donem uns dies per a que tot torni a la normalitat. Ànims! Quan has de tonar al metge?

HVeronica, que no sigui res, bonica, ja ens aniràs explicant...

Jo estic feta un drap, nàusees pràcticament tot el dia, cansanci i sobretot al vespres tinc molta panxa i dura, com les famoses contraccions de Braxton aquestes...penso que encara estic de 2 mesos, com és possible? dijous sortiré de dubtes que per fi podrem veure al nostre cigronet i que m'aclarin dubtes i sobretot, que em recepin alguna vitamina perquè son les 11 del matí i ja estic morta!
Imatge
Busy_Bee
Entrades: 299
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

dl. oct. 03, 2016 3:15 pm

NENES!!! Osti, avui que tinc pc i puc entrar amb calma va i em trobo aquest panorama! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

ARI83 Preciosa! Em sap molt greu... Sé que les paraules no poden ajudar massa, però passa el dol que necessitis, deixa't cuidar, i aviam què us diuen els metges, pq no és normal dos aborts tan seguits... :-(

JPD i Hveronica Vosaltres tranquiletes eh! Res de donar més ensurts d'aquests!! Vaya finde boniques...ara reposeu a tope i així auqests petitons s'agafarn ben fort i deixaran de fer-vos patir. :love:

Benvinguda al grup, lluna77!! Ens anem llegint per aquí! Jo també tinc una petitona de dos anys i mig, res a veure un embaràs amb l'altre! :cnena:

Modo Ego: Per fi divendres vam anar a la visita i vam poder veure el cigronet!! ERa taaan petitet que no el van poder ni mesurar, però ja es veia com bategava, o sigui que ja estem més que contents! >.-<: Hi hem de tornar d'aquí 15 dies per a mesurar-lo i poder planificar visites i proves i tot.

Alee, ens anem llegint!!
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

dl. oct. 03, 2016 4:15 pm

Bones!

Jolin quin greu aquestes notícies... Ànims Ari. Ara toca passar el dol i poc a poc anar recuperant ànims! Nosaltres tb hem passat x 2 avortaments i és un pal. I ara tinc sempre una por al cos.... Ains.
Jo ja estic de 9 setmanes i 2 dies, cada cop m'ho vaig creient més. Pas a pas. Està clar q no és el mateix el primer embaràs que el segon! Em trobo més malament en aquest. Sort que el meu fill gran és un solet!
I res... Nàusees de tant en tant, dies millors i dies pitjors ,( quan em trobo bé ja començo a pensar aii i si va malament..?) no tinc remei! Jeje
Dimecres tinc llevadora per ja programar analítiques i eco de les 12 setmanes. Ganes de que vagin passant els mesos i com a mínim notar-lo!
Ànims a la resta! Les que taqueu, reposeu i us desitjo el que queda d'embaràs sigui de "luju".
Petons

Torna a “Per mesos”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: