Marones Juny 2017!!!!

gener, febrer, març...
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Martallc » dj. nov. 10, 2016 8:31 am

(setmana 9+6)
Bon dia!!!!
com us trobeu? veig que això es comença a animar i tenim noves marones. Què bé!!!! Benvingudes!!!!!!!
A mi també em toca a principis de juny, tot i que el 24 també tinc la eco del 1r trimestre i a veure si concretem més.
Com porteu les nàusees? us trobeu millor? jo poc a poc em vaig trobant una miqueta millor, porto una setmana amb cariban cada 8 hores, però avui provaré de no prendre-me'l, a veure què passa... de moment força bé, a veure si aguanto així tot el dia.
Se us comença a notar la panxa? ja heu fet públic l'embaràs? teniu pensat fer-ho d'alguna manera especial?
Com es presenta el cap de setmana? ànims que ja queda menys! :-)
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dj. nov. 10, 2016 10:16 am

(Setmana 11)

Bones noies!
Avui he anat a fer-me analítica i també la prova del sucre... si hi ha alguna cosa alterada demà em trucaran... esperem que no.

Jo no he tingut nauseas, però si molts fàstics... sobretot quant vaig marxar de viatge als EEUU, aquella gent mengen fatal... jo estic acostumada a verdures, fruta, productes naturals... i allà tot és prefabricat... becs...

Vosaltres ja ho dieu als amics? a mi encara em fa un xic de por... però faig molt panxolina i se'm nota molt!!!... més d'inflamació que no pas del petitó... :( llavors sembla que estigui gordeta!!
La familia ja ho sap, i els amics de mica en mica els hi vaig dient.
Però penso que encara és aviat... hem d'esperar a la eco no?

Sabeu què vaig fer??? em vaig comprar un aparell de segona mà per escolar els batecs... però no els sento... deu ser massa endins o que faig massa panxa jijijijiji

Que passeu bon dia!!!
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Martallc » dj. nov. 10, 2016 10:20 am

La prova del sucre us la fan ara? tenia entès que es feia al 2n trimestre... a mi encara no m'han dit res de fer-la :-/
noe.garcia
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: noe.garcia » dj. nov. 10, 2016 11:14 am

Hola noies!
Fa temps que segueixo diversos fils del sócpetit però encara no havia escrit en cap. Estic embarassada i la dpp és el 15 de juny.
El meu embaràs és d'alt risc perquè sóc hipertensa crònica i el meu anterior embaràs va finalitzar amb una cesarea urgent per una pre-eclampsia + despreniment de placenta amb 31 + 0 setmanes de gestió. El meu fill està molt i molt bé però com podreu intuir estic ACOLLONIDA, en majúscules (tot i que tots els metges m'han assegurat que no hi ha cap raó per pensar q es repetirà la jugada). Dimarts vaig anar a la llevadora (vaig per ss) i he anat personalment a entregar el volant de derivació a l'hospital on vull que em facin el seguiment, que no és el que em toca però és on continua tenint visites periòdiques el meu fill i on em continuen portant a mi pel tema de la hipertensió. Ara a esperar resposta. No tinc cap visita programada ni eco feta, i com avui cumpleixo les 9 setmanes espero q es donin pressa :-o00m
La llevadora em va fer un tacte per veure q el coll de l'úter estigués tancat i verificar de quan estava aprox

I ara la fitxa tècnica:

NICK: noe.garcia
DPP: 15/06/17
EDAT MARE I PARE: jo 32 i ell 40
NÚMERO DE FILLS: 1
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: 19 mesos
SEXE I NOM: desitgem una nena, i el nom, Arlet

Molts petonets a totes!!!!
noe.garcia
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: noe.garcia » dj. nov. 10, 2016 11:27 am

Abelsa ha escrit:(Setmana 11)

Sabeu què vaig fer??? em vaig comprar un aparell de segona mà per escolar els batecs... però no els sento... deu ser massa endins o que faig massa panxa jijijijiji

Que passeu bon dia!!!


Abelsa, jo també en tinc un que vaig comprar amb el primer embaràs i et puc dir q vam trigar bastant a poder escoltar el cor del petit, ben bé cap a la setmana 20. Abans d'aquesta setmana, amb moooolta paciència el pots acabar escoltant, però no és fàcil! Sobretot si no trobes el batec no et posis nerviosa :-()-)
Isa84
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. nov. 10, 2016 3:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Isa84 » dj. nov. 10, 2016 3:24 pm

Hola soc nova per aquí, em dic Isa i tinc 32 anys estic embarassada de 9 setmanes. No se molt be com funciona aixo del blog, si em podeu ajudar ho agrairia molt. La semana pasada vaig tenir una mida de perdua de color marró pero em van fer una eco i tot estaba be, x sort. Ara estic de baixa reposan i desitjant que arribi la 12 setmana per la eco.

Gracies i espero els vostres comentaris.

Petons
Isa84
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. nov. 10, 2016 3:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Isa84 » dj. nov. 10, 2016 3:33 pm

Se m'oblidava:

Fitxa técnica

NICK: Isa84
DPP: 12/06/2017
EDAD MARE I PARE: Jo 32 ell 33
NUMERO DE FILLS: 0
SEXE I NOM: No ho sabem encara em fa molta ilusió una nena pero l'estimarem igual si es un nen, que vingui sa es lo important
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: louly » dv. nov. 11, 2016 6:53 am

Bon dia!!! set setmanes
Primer de tot donar la benvinguda a les noves! com més serem més riurem!!! ara actualitzo amb les vostres dades la primera pàgina!
Avui començo la setmana set i tinc la sensació d'estar de molt més! la setmana que ve tinc l'eco de les 8 i ja el veurem i escoltarem be el pesolet! tinc moltes ganes! i és que tinc una panxota...al mati encara es pot dissimular però és quan arriba la tarda...sóc una prenyi total! encara no ho sap tothom perquè volem esperar a la primera eco i que ens diguin que tot va be...pero un cop ho sapiguem donarem la bona noticia a tort i a dret!

Bon cap de setmana!!!!
Imatge

Imatge
Isa84
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. nov. 10, 2016 3:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Isa84 » dv. nov. 11, 2016 10:08 am

Hola louly, a les 8 setmanes et fan la primera eco??? A mi a les 12 I jo he vist a la meva llentieta xk a les 8 setmanes vaig tenir akesta petita perdua de Sang. Xro ara haig d'esperar Fins a les 12 setmanes. Tinc unes ganes....I un nervis jajajajaja. Jo l'he contat a la gent mes propera, mare, germana, sogres I poc mes....i a mi la tripa no se'm nota quasi xk soc una mica gran jajajaja. I ni els pits han crescut molt ni tinc náuseas, vomits....etc etc de moment Ho porto molt be I vosaltres??com Ho porteu? ??
noe.garcia
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: noe.garcia » dv. nov. 11, 2016 11:43 am

Hola noies!

Doncs jo ho porto molt bé, com en el primer embaràs. Ni marejos, ni nàusees, només cansanci i algun doloret si intento aixecar-me massa ràpid de la cadira. Tema emocional, una muntanya russa!
Jo també ja començo a fer una panxa important, però veig que en segons embarassos és normal. Estava una mica espantada que la panxa ja agafés forma estant només de 9 setmanes.

La resta com aneu??

Petonets!
elis-elis
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 19, 2013 6:20 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: elis-elis » ds. nov. 12, 2016 6:18 pm

Hola!

Com van aquestes panxulines??
Jo estic de 9+5 i continuo amb cansament però sobretot amb les ditxoses nàusees... Em prenc el cariban i sembla que a estones estic milllor. A veure si hi ha sort i al segon trimestre desapareixen les nàusees.

La setmana vinent tinc l'analítica de sang del primer trimestre i a finals de mes l'eco de les 12 setmanes. Quines ganes que arribi!!

El que si que em començo a notar es que m'ha crescut la panxa. Aviat no podré dissimular-ho!! Veig que la noe.garcia també li passa....Diuen que amb el segon la panxa et surt abans, però no esperava que fos tant abans!!!

Que acabeu de passar un bon cap de setmana!
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dl. nov. 14, 2016 6:38 pm

Boness!!! 11+3

No he tornat a provar descoltar el cor... Ja vaig veure k era molt complicat... Esperare un xic mes!!!

Em varen fer la prova del sucre perquè tinc 35 anys, almenys és el que em va dir la llevadora.

Jo estic ben preocupada perque faig moltissima panxa, nomes m'he engreixat dos kilos pero la panxa em sobrepassa els pits ja... Depén de com em costa ajupir-me... :(
El problema és que encara no ho he dit a tothom pero la gent em mira molt la panxa... Suposo k no gosen dirme res per si foten la pota...
Ahir pasejant em vaig trobar una coneguda i el primer k va fer és possar-me la mà a la panxa i donar-me l'enhorabona.
No ho porto bé perquè sempre n'he fet molta i n'he tingut molta mania...
Suposo k això canviarà quant sigui totalment oficial!
Isa84
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. nov. 10, 2016 3:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Isa84 » dt. nov. 15, 2016 12:03 pm

Bones!!!!! 10+2

Ja estic de 10 setmanes I tinc una pregunta.....a veure si em podeu ajudar.....quina crema antiestries utilitzeu? Jo uso la suavinex de 400ml que em van recomenar a la farmacia xk la trofoslatin diuen que es molt bona pero que la olor es una mica forta ... vosaltres quina useu?

Gracies noies
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dt. nov. 15, 2016 3:51 pm

Bones 11+ 6 (ahir em vaig equivocar)

Jo també utilitzo la Suavinex, però a les nits em poso un Oli de la Weleda... em sembla que amb això puc anar bé...

I jo també faig una pregunta:
- aneu a classes per embarassades, ioga, natació?? quines activitats feu???

Setmana que ve primera eco... estic acollonida màxima... :(
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dc. nov. 16, 2016 8:54 am

noe.garcia ha escrit:
Abelsa ha escrit:(Setmana 11)

Sabeu què vaig fer??? em vaig comprar un aparell de segona mà per escolar els batecs... però no els sento... deu ser massa endins o que faig massa panxa jijijijiji

Que passeu bon dia!!!


Abelsa, jo també en tinc un que vaig comprar amb el primer embaràs i et puc dir q vam trigar bastant a poder escoltar el cor del petit, ben bé cap a la setmana 20. Abans d'aquesta setmana, amb moooolta paciència el pots acabar escoltant, però no és fàcil! Sobretot si no trobes el batec no et posis nerviosa :-()-)




Noe!! ahir el vaig sentir!!! quina emoció!!! el meu cigronet és a puesto i el cor li batega amb força... quin descans... quina sensació més maca!!! nenes l'aparell va bé i trobar-te'l tu mateixa quant encara no estas mentalitzada que portes un cigronet a dins perquè no l'has notat... és una experiència maquissima!!!!

Vinga va nenes, digueu la vostra que només escric jo... jijijijiji
Un petó!
Avatar de l’usuari
BenetTallaferro
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 26, 2016 10:13 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: BenetTallaferro » dc. nov. 16, 2016 9:29 am

Hola,

Us escric per acomiadar-me del fil.

Ahir vam tenir l'ecografia de control de 9+1 setmanes. Era la segona ja que com sabeu veníem de fer una inseminació artificial i la primera va ser a les 6 setmanes (a la primera tot estava bé i vam veure l'embrió i sentir-li el cor).

No obstant a la d'ahir el petit estava inmòbil, i la doctora ens va confirmar que la cosa no anava bé. No hi havia batec. Li van programar un raspat a la meva dona per ahir mateix a la tarda.

Estem desfets. Després de tant de temps intentant aconseguir un embaràs de forma natural, haver de recórrer a reproducció assistida, i ara perdre l'embaràs, es fa difícil pensar que mai ho aconseguirem. Els dos comencem a tenir una edat i la cosa cada cop serà més complicada.

Molts ànims a totes i us desitjo de tot cor que tot vagi bé i sense ensurts.
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dc. nov. 16, 2016 3:45 pm

Ooohhh Benet ho sento molt! tots els meus ànims per a tu i la teva dona... no ho deixeu d'intentar encara som joves!!!
Jo també hi vaig passar al febrer però era el primer cop... entenc que si hem tornés a passar seria molt més dur. Per desgràcia és tan habitual... i ningú ens ho explica això, no hi estem preparats... :(
No perdeu l'esperança i una forta abraçada!!
Isa84
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. nov. 10, 2016 3:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Isa84 » dc. nov. 16, 2016 4:00 pm

Ho sento molt Benet pero no he de perdre la esperança, molts ánims x tu I la teva dona.

A la resta una pregunta......vosaltres ja teniu panxa? Jo soc una mica gran I estic d 10 setmanes I no em noto gairabe res de panxa I estic una mica preocupada. Ajudeu-me si us plau

Gracies
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dc. nov. 16, 2016 6:04 pm

Bones!! 12 setmanes

Isa, el món al revés... jo estic preocupada perquè en faig massa... :(
No es normal, dec tindre de tot: inflamació, retenció... i deu coses més.

Diria que el cigronet es tan petit que és impossible que ens creixi la panxa per ell. Sino que ens creix per tot lo altre...
Per tant si la gent et posa la mà a la panxa (com a mi ahir) només hi ha xixa no sé que pretenen trobar-hi... alguna petada d'un cigronet de 2 centímetres????

Diria que lo normal és no fer-ne i sentir-te només una mica inflada. O sigui, que pots estar ben tranquila!

Com ho veieu la resta?
noe.garcia
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: noe.garcia » dj. nov. 17, 2016 8:41 am

Benet, ho sento moltíssim! No perdeu l'esperança ni les ganes, ho aconseguireu seguríssim! Molts petonets per tu i la teva dona :-()-)

Sobre el que comenteu de la panxa us puc assegurar que la que faig jo amb 10 setmanes que compleixo avui no és normal... però a mi ja em van avisar que en segons embarassos surt molt abans. Pensava que exageraven :miko:
Amb el primer embaràs no se'm va començar a notar fins al 5è mes aproximadament.

La resta com aneu de panxulina? :-())

Bon dijous noies!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::