Marones Juny 2017!!!!

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: capseta » dt. nov. 01, 2016 6:50 pm

Ho sento molt Fiona, ha de ser dur el que estàs vivint. Molts ànims, res del que et pugui dir et farà sentir millor. Parla'n amb qui vulguis, plora tot el que necessitis, i si necessites ajuda demana'n sense por.
Al fòrum hi ha una zona dedicada a quan les coses no van bé i sé que a algunes noies els ha anat bé per al dol fer certs rituals/dinàmiques. Si et sents preparada en algun moment, potser et va bé llegir-ho.
Molts petons :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: petit_somni » dt. nov. 01, 2016 8:14 pm

Bona tarda marones de Juny : lasito :
Entro per felicitar-vos a totes :-()) i en especial a la Capseta hem compartit banqueta i un temps de cercadores, he anat seguinte i estic molt contenta de veure't en aquesta part del forum! Per el que preguntes de la eco, jo vaig anar a fer-me una a les 5+4 perque marxavem de vacantes i volia descartar alguns problemes es va veure el sac pero no l'embrio així que com t'han dit una eco abans tampoco t'ajudara gaire... Se que la espera es fa eterna pero val la pena :love:
Fiona molts ànims per a tu :-()-)
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Pink_flower » dt. nov. 01, 2016 10:05 pm

Ostres Fiona ho sento molt :-()-) quin pal...es ben injust q pasin aquestes coses.

Capseta aixo que dius pinta a que son els lligaments que comencen a estirar-se. Encara que sembli aviat el teu cos ja va a mil preparant vida :love:

Jo com la capseta sere segurament de juliol perque tinc cicles moooolt llargs i comptant desde la ovulació em surt pel 4/7 :-()) aixi que just avui 5 setmanes.
Dijous tenim eco encara que imagino que es veura poc o res...no ho puc evitar necessito veure que esta pasant aqui dins. Soc una ansias perque la setmana q ve tinc hora amb un altre gine... :-:)

Ja sabeu on ho portareu? SS? Privat? Quin? Doble seguiment?

:-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: louly » dc. nov. 02, 2016 7:03 am

Bon dia a totes i tots!!!
Capseta benvinguda!!! hem sigut companyes de cerca i ara ens trobem aquí! a mi tb em passa la sensació de tibantor, suposo que és l'úter que s'està preparant. La primera eco amb el ginecòleg la tinc d'aquí dues setmanes, a la setmana 8, em van dir que abans és difícil veure alguna cosa i escoltar el cor. Aquestes dues setmanes se'm faran eternes....I la setmana que ve tinc visita amb la llevadora que suposo que em fara fer analítica de sang i m'explicarà una mica lo de les visites.
Benvingut BenetTallaferro que bo tenir un mascle entre tantes femelles!!!!
Fiona quin greu em sap...en aquestes moments no hi han paraules de consol, només desitjo que et cuidin molt i poc a poc anar tornant a la calma.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
BenetTallaferro
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 26, 2016 10:13 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: BenetTallaferro » dc. nov. 02, 2016 8:15 am

Fiona30, em sap greu. Tots estem patint i desitjant que les coses vagin el millor possible, però lamentablement no sempre és així, i és molt difícil d'entendre. Molts ànims i tot el nostre recolzament.

louly, gràcies per la benvinguda. M'agrada llegir-vos i espero anar aportant mica en mica la nostra experiència també.
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Nuriafm » dc. nov. 02, 2016 9:21 am

Primer de tot, fiona ho sento moltíssim, sé el que és.... Plora tot el que et calgui i prenel remps que necessitis.

Capseta,jo també tinc com tibantors. A més també com dolors de regla gairebé cada dia. Ara ha estem de 5+2 i fins dv vinent no tenim la primera visita... Quins nervis.

Algú més ho ha comentat, però què us sembla fer el grup de whats?

Una abraçada a totes i tots !
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Pink_flower » dc. nov. 02, 2016 2:15 pm

Jo tambe tinc la sensacio de tibantor i com un mal de regla pero mes suau i constant. A vegades penso a veure si ara em baixare i tot aixo es un somni? :content:

Nuria jo estic de 5+1 i crec que em toca pel juliol. A tu per quan??

Que be tenir una visio masculina per aquí!
Avatar de l’usuari
mariag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: mariag » dc. nov. 02, 2016 2:21 pm

Ostres Fiona... No tinc paraules... Imagino lo dur que deu ser aquest moment... Sàpigues que pots entrar a desfogar-te aquí sempre que ho necessitis!! Una abraçada carregada d'ànims per a seguir endavant!!

Noies jo aquest matí he anat a fer-me una analítica de sang i orina i dijous que ve tinc visita amb la ginecòloga!! Quines ganes!!

Segueixo amb el malestar i les nàusees i un cansament permanent que déu n'hi do... Dormiria tot el dia!!!! zz:-)

A veure si arriben aviat aquestes primeres visites i ecos i comencem a tenir les primeres fotos dels nostres cigronets!!!! >.-<:

Benvingudes a les noves!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Nuriafm » dc. nov. 02, 2016 2:21 pm

Hola,

Pink flower, em toca pel 3 de juliol .

Per cert, on teniu previst fer el seguiment? Jo crec que faré SS i al HGC amb la Laura Rodellar.

Una abraçada
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Pink_flower » dc. nov. 02, 2016 2:25 pm

Mariag les nausees son terribles!! Jo al metro ho estic pasant fatal amb el mix d'olors, o al migdia a la feina amb totes les olors de menjars...puaj que dur :ufs:

Nuriafm doncs jo igual! De moment pensava fer SS i al HGC amb la Laura Rodellar. Divendres hi vaig anar i de moment m'agrada molt! La setmana que ve hi torno perque nomes es veia el sac clar...tu ja t'has visitat abans amb ella?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: capseta » dc. nov. 02, 2016 2:44 pm

Noies, som varies de juliol, i si obrim un fil nou?
Si mes tard ningu ho ha fet m'animo... va!

Jo avui he notat els primers marejos!! Aquesta calor de cop no ajuda gens :ufs:


EDITO: ara vaig a fer el post de juloleres :content: :content:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Pink_flower » dc. nov. 02, 2016 9:59 pm

Gracies capseta!! Doncs ara hi vaig >.-<: >.-<:
Martallc
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. abr. 15, 2015 2:46 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Martallc » dj. nov. 03, 2016 8:31 am

bon dia noies!
com us trobeu? he estat uns dies desconnectada i entro ara i quantes novetats!
primer de tot Fiona em sap moltíssim de greu, molts ànims per aquests dies que m'imagino que deuen ser molt durs i tal i com ja t'han dit entra aquí quan necessitis desfogar-te. Una abraçada gegant.
A totes les noves panxes... benvingudes i benvingut!!!!! com m'agrada entrar i llegir aquestes bones noticies.
com van les nàusees? heu tingut ja alguna eco? com us trobeu?
jo estic de 9 setmanes i ahir vaig tenir la 2a eco, ja fa 2,5cm i vam veure-li i sentir el cor. De moment tot tira endavant, així que em vaig quedar molt més tranquil·la. La primera visita la vaig tenir a les 6 setmanes i també vam poder veure-li i sentir el cor. És mooolt emocionant.
En quant a les nàusees... ho porto fatal, 24h al dia i sobretot a partir de l'hora de dinar i com més passen les hores pitjor. El cariban ja no em fa res i realment estic esgotada d'aquesta situació... ahir li vaig comentar i em va dir que em prengués el cariban cada 8h mitja hora abans de cada menjada i una cullerada de primperan mitja hora després de cada menjada... a veure si així la cosa millora perquè és realment molt dur i sobretot estar treballant trobant-me així de malament ufff!
Algú s'anima a obrir un grup de whats de marones juny?
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Nuriafm » dj. nov. 03, 2016 3:25 pm

Hola!!

Les mares de juliol hem crear el grup de whats, si us hi voleu unir només cal que em feu un privat.

Jo estic impacient p tenir la primera eco la setmana vinent, q estarem de 6+4. Espero també que es vegi bé i li escoltem el cor.

Una abraçada.
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: louly » ds. nov. 05, 2016 9:09 am

BON DIA!!!! 6+1 (Què us sembla si quan fem una entrada posem de quan estem?)

Que passa que esta tant paradet el post?
Doncs jo us haig d'explicar que al final aquesta setmana vaig anar a fer la primera eco. Quan em vaig llevar després de fer el pipi, vaig veure que el fluxe tenia un to marronós i em vaig espantar una mica....vaig trucar el ginecòleg i em va dir q no patis que era normal pero que no costava res fer-hi una mirada! De cinc setmanes i 6 dies vam poder veure el sac perfectament i l'embrionet com li bategava el cor, no el vam poder escoltar perquè és massa petit però es podia veure perfectament el cor bategant, una passada!!!! ara ja començo a tocar de peus a terra i creure'm, mica en mica, que estic embarassada! D'aquí dues setmanetes tornarem i aleshores sí que el veurem be i el podrem sentir...
Anímicament em trobo força bé, no tinc ni vòmits, ni marejos....vaig molt cansada, això si, pero suposo que treballant amb petitons i amb un fill de tres anys és impossible no estar-hi.
Martallc que ve que ja hagis pogut veure el petitó!!!espero que aquest malestar passi ben aviat!!!
Imatge

Imatge
Nena82
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. ago. 19, 2016 11:28 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Nena82 » dg. nov. 06, 2016 7:27 pm

Hola!

Fiona lo siento muchísimo, con toda la ilusión que hace tiene que ser durísimo lo que te ha pasado. Desahógate y muchos muchos ánimos!

Acabo de volver de fin de semana en casa rural sin internet, tv, cobertura móvil etc., desconexión total con amigos y ya hemos aprovechado para dar la noticia, es pronto pero al final tampoco pude ocultarlo - que si no bebo, ni fumo y además desde hace una semana me dan mucha guerra los " dolores de regla", van a ratos pero bastante fuertes que me levantan de la cama, dan nauseas por el dolor y todo. En el trabajo lo paso fatal. Las nauseas en general no tengo tantas, asco a ciertos olores, sin ganas de comer, pero vamos... de momento soportable. Pero los dolores!!! Uff.. Al principio estaba un poco preocupada, pero estoy muy pendiente si mancho, pero por suerte nada.

Este jueves primera visita al gine, que ganas ya para saber que todo está bien!
Avatar de l’usuari
BenetTallaferro
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 26, 2016 10:13 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: BenetTallaferro » dl. nov. 07, 2016 2:49 pm

hola!

És veritat que està una mica aturat aquest fil, ull que les mares de juliol ens passaran davant :P

Nosaltres ara comencem la setmana 8, i dimarts de la setmana que ve tindrem el segon control ecogràfic (i serà el primer que ens fan al departament d'obstetrícia normal, fora de reproducció assistida). És una barreja de nervis perquè tot estigui bé, i emoció per tornar a veure el cigronet (o cigroneta).

La setmana que ve també toca la primera visita a la llevadora de la SS (les ecos fins ara són per privat), a veure què s'explica.

La meva dona segueix amb nàusees de tant en tant, pel que veig és un símptoma freqüent...

Sobre el grup de whatsapp em sembla bona idea, com ho fem?

Molts ànims a totes!
neulita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 8:08 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: neulita » dl. nov. 07, 2016 5:53 pm

Hola marones (encara que també tenim algun pare en aquest post) !
Sóc la Neulita i, si tot va bé, seré mare per segona vegada durant el mes de juny, tinc la DPP el dia 12.
Espero poder compartir aquest viatge ple d'emocions que és l'embaràs amb vosaltres!

Fins aviat! :-())
Imatge
Abelsa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 11:05 am

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: Abelsa » dt. nov. 08, 2016 11:09 am

Bon dia! sóc nova en la maternitat i també en aquest forum... a veure si me n'ensurto bé i sino em corretgiu!

Em presento:

NICK: Abelsa
DPP (dia previst pel part): 01/06
EDAT MARE I PARE: jo 35 i ell 31
NUMERO DE FILLS: 0 (aquest serà el primer) al febrer vaig tindre un abort quant estava de 8 setmanes.
EDAT DELS ALTRES FILLS QUAN NEIXI EL PETIT: -----
SEXE i NOM (que ens agradaria mentre no ho sabem): no tinc preferència per el sexe del bebe, però tinc presentiment que serà una nena! jijijij

Aquesta setmana em fan l'analítica i la prova del sucre... i el dia 22 tinc la primera Eco.
La setmana passada vaig anar a la Llevadora i varem poder escoltar el cor... va ser molt emocionant!!! a tots dos se'ns queia la llagrimeta... suposo que després de la mala experiència ens feia una mica de por...
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Marones Juny!!!!

EntradaAutor: xinxeta » dc. nov. 09, 2016 9:42 am

Hola Junyeres! Sóc una futura mami de maig però en el límit límit límit ja que la meva DPP de moment és el 31 de maig, o sigui que tinc moltes possibilitats de ser mami de juny.

Igualment el 22 tinc la eco del primer trimestre i a veure si em diuen algo de la data de part per les mides.

Us aniré seguint perquè amb les que us toca a principis de juny anem molt iguals!
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::