✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
crunchi
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dl. jul. 17, 2017 8:22 pm

<:-< merci boniques!!!

Estem prou be, ara amb la lactancia que és tot un món i acumulant son jejeje pero suposo que ja és això....que és lo que toca vaja.

DOLLY és normal estar nerviosa eh, jo ho estava moltissim!!!! Pero segur que un tres i no res arriba el teu moment!! Ja ens avisaràs!!!!, :ok:

Luciria a hores d'ara ja deus estar al hospital... espero que vagi tot be!!!! :ok:

Vaig a fer-vos la crònica del part abans d'oblidar-me detalls.... ara que tinc el nen dormint jejeje

Doncs tot va ser que el dilluns 3 juliol vaig perdre el tap mucós, però res mes, durant la setmana anava tenint dolorets de regla i mooolt de fluxe. Tant, que de la humitat tenia picors i tot. Bé, arribem al dimecres dia 12. La matinada havia tingut mes dolorets de regla, com punxades als ovaris, pero jo tampoc sabia massa bé què eren i podia fer vida normal, em venien cada molt temps aixi que res....recordo això, molta incertesa de saber si sabria identificar el meu moment de part, de saber si allò era motiu per anar al hospital, si allò eren cntraccions o no.... Pel matí vaig anar al lavabo a fer de ventre 4 cops, QUATRE COPS noies!!!! Aixo em va fer posar-me en estat d'alerta, perque és molt raro, per molt regular que jo sigui, 4 cops és molt (dspres la comadrona em va dir que aixo és el cos que 3s va preparant, q a ella tb li va passar....) Bueno, eren les 15h del dia 12 juliol, i els dolors de regla cada cop eren mes forts i insuportables i més seguits. Era una mena de dolor de regla amb mal de ventre molt fort, dolor a la zona baixa del melic. De 15h a 16h em venien els dolors cada 3 o 4 minuts, aixi que vaig pensar que si, que haviem d'anar al metge, si mes no que em miressin. Vaig trucar al meu marit pq vingués a casa, pq jo m'anava veient cada cop pitjor, en plan que el mal de ventre em feia parar allò que estava fent. Em vaig dutxar, vaig carregar el rentaplats (vaig trencar un tupper de vidre XD), i a les 17h entravem d'urgencies al hospital.
Em fan entrar a mi sola i em fan tacte i em posen a monitors. Em diu que estic dilatada de 4cm i que estic prou sencera i tranquila, que moltes noies arriben de 3 cridant, i que a mi em veu molt serena. Em pregunta què vull fer, anar a casa, caminar, quedar-me allà.... Jo no volia tornar a casa, pq el mal cada cop era més insoportable. Aixi que em deixen un rato mes a monitors, amb el meu marit, una hora en total vam estar aixi. Em va dir que si, que les contraccions no eren prou seguides pero que podia quedar-me a sala de dilatació i si volia la epidural, que ja estava de 5cm. Total, eren les 18h, 5cm dilatada i em posen la epidural. Un infermer m'agafava les mans mentre l'anestesista me la posava. Jo estava amb modo zen, modo "mente fría", pensant en una imatge que em relaxa (jo fent kayak en una excursió q vaig disfrutat molt XD), perque em feia molta por l'agulla.... i re, em va anar be pq no vaig notar res. No em va fer mal.
Total, ens deixen a la sala d dilatació, amb la epi posada ja no tenia aquell dolor, i la noia s'anava passant per mirar-me la dilatació. Diria que en total van ser 3 tactes, pero res, ni t'enteres. L'efecte de la epidural anava marxant degut a les hores, i me la van tornar a posar. Entre que fa efecte passen 10 min. I son aquells 10 min que notes dolor. Un dolor que dura un mig minut pero ostres.....!!!!!
Total, eren les 22hores i veig q es va posant els guants. Em diu que estic de 10cm i que ha arrribat l'hora d'apretar, que li veu el cap al nen. Em pregunta si noto alguna pressió, li dic que no, però que tinc moltes ganes d'anar a fer de ventre. Em diu que es això, jo tonta de mi li dic "no no, que si apreto em cagaré a sobre", i la comadrona dient-me que no, que he buidat ja 4 cops, que ja no sortirà res, que si surt no passa res, però que aquesta pressió no és caca sino que és el nen que apreta el recte.
Apreto, però em diu que el nen té el cap mal col.locat. Hauria de sortir amb el cap mirant cap per vall, i està mirant amunt. Diu que mirarà de girar-lo amb les mans, pero res, que no es gira. Em fa estar varies estones en diferents posicions amb les cames aviam si es gira. Un altre cop l'efecte de la epi desapareix, moro de dolor, me la torna a posar i descanso. Pero se m'adorm tant tot que no puc apretar. Em posa oxcitocina per les cntraccions... Torna a venir, apreto, ella va movent el cap del nen, pero res, diu que quan jo apreto el nen s'amaga. Total, que veig que entren dos ginecolegs, un d'ells es posa al meu costat i l'altre es posa davant i em diu que apreti quan em digui.
Apreto i apreto pero res. I el ginec del meu costat em fa maniobra Kristeller. No em va fer ni puñetera gracia, pero deien que el nen s'amagava cap dins meu i jo ja estava cansada, aixi que bueno, tampoc podia fer massa. Jo intentava treure-me'l d sobre i al final ho va pillar crec, va sortir de sobre meu. I al final em diuen que utilitzaran ventosa per ajudar a sortir el nen. Apreto i apreto.
Finalment el nen surt!!!!! Me'l donen tot cobert de vernix, amb molt de cabell, plorant.... Li diuen a la meva parella que talli el cordó, pero ell no volia, i la ginecologa dient-li si si, que és molt bonic, i ell "no no", i jo al final dic "no, es que som aprensius", total que el va tallar ella. Anava dient "quin cordó mes gros eh?" XD
I res, jo emocionada i cansada pero alleujada també de que s'hagués acabat el part, i a més, ja no tenia panxa i veure'm "plana" va ser com un alleujament... Em va cosir i ja el van pesar, vam fer el pell amb pell, vam pujar a planta....
Va fer 3.580kg i 50cm, elles anaven dient que era gran, pero jo el veia normal :love: .
La comadrona que m'havia atès, es va despedir de nosaltres, molt maca ella. Li vaig donar les gracies tocant-li el braç, perque m'havia animat molt. Entre que em va dir que havia arribat molt sencera, em deia que dilatava molt be, que emputjava molt be.... això vulguis que no, anima moltissim. Em va dir que si el nen no tingués el cap girat, a les 22h del dia 12 ja l'hagués tingut sense cap ajuda perque ja estava dilatada. Pero bueno, les coses van com van i no es pot controlar tot, i va neixer a les 00.38 del dia 13 de juliol jejeje Unes 7.30 hores de part.
A planta doncs vam estar allargant el pell amb pell, els dos despulladets, el tenia a la teta tota l'estona. Estava nerviós i irritat, suposo que del estres de sortir de la panxa... jo pensava carai, quin caracter!!!! El dia seguent i ara, ja és un nen super tranquil que només mama, dorm i caga XD pero la 1a nit no el podies ni moure un braç pq s'enfadava, pobret. Jo tot el rato me'l mirava, el veia tan bonic :love: i no parava de mirar-lo, assimilant també que ja el tenia als braços.
Total, es va fer de dia, i entre les enfermeres, el pit, algunes visites.... no vaig dormir. Vaig contar que vaig estar més de 24 hores sense dormir. Era ja dia 14 per la nit i jo ja estava desesperada, em moria de cansament pq tota l'estona l'havia tingut als braços. Ja no podia mes, va venir l'enfermera i quasi em poso a plorar pq estava super cansada.... i a part el tema lactancia, jo no sabia si ho feiem be, si el nen mamava be o no.... i ella em va tranquilitzar dient-me que si,q ho feiem bé xo que mirés de dormir. Aixi que me'l vaig posar al llit amb mi i vaig poder dormir unes 2 o 3 hores. No el volia deixar a la cuna però tot el rato a sobre meu ja era insostenible. I be, vam poder dormir!!!!
Al neixer de nit van ser 3 nits ingressats al hospital. El dissabte dia 15 ens van donar l'alta.
Aixi en conclusió us diré que m'imaginava el part mooolt pitjor, vaig pensar que ho havia fet prou be i que n'havia sortit prou airosa. Hi ha dolor, si, però amb la epidural ajuda moltissim. Pel que fa a la meva recuperació, també pensava que seria pitjor. Poques hores despres anava jo sola al lavabo, i he fet vida normal. Si que tinc la zona del perineu adolorida, que encara no noto la bufeta plena (vaig al wc pq sé que toca anar) i tinc perdues de sang (loquios), pero puc fer vida normal amb un menor ritme aixo si. Jo m'imaginava que estaria pitjor i no.
Avui, el nen té 4 dies i hem anat els tres al registre civil i a l'ajuntament. Jo pensava que tot aixo no ho podria fer i si. He anat tambe al Taller de lactancia que fan al meu hospital, i hem tornat caminant amb el carro i molt be. Suposo que caminar m'anirà bé pel cos i també per no atrofiar-me. Jo pensava que estaria 1 temps sense poder/voler sortir de casa, i que va. No només puc sino que em ve de gust. Tenint en compte q l'ultim mes d'embaras apenes sortia de casa, ara em ve de gust sortir. I tambe penso que em va be, i no vull agafar por a sortir ni re d'aixo.

En fi, segur que em deixo coses a dir... pero a grans trets, aquesta és la meva crònica. Dir-vos que igual que l'embaras, el part és tot una experiencia, que val la pena viure pq q canvi de tot aixo tens el teu bebé, i com diuen, se t'oblida tot. Si alguna embarassada em llegeix en un futur, doncs aixo, ment oberta, aneu tranquiles, i a viure l'experiencia. Esteu en bones mans, els metges et guien i t'animen, pero anar tranquiles crec que és vital.

Ara em toca viure el tema lactancia que és un mon apart jejeje I el tema d dormir poc també és cansat, pero bueno, és una etapa més, un tramit més.

Una abraçada a totes i molt sort, ens llegim!!!!! :-()-)
Imatge
June87
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

EntradaAutor: June87 » dc. jul. 19, 2017 10:49 am

Crunchi quina crònica més bonica >.-<: mhe emocionat llegint i tambe he rigut (el moment cordó jeje pobret el teu home a mi tambe em fa cosa). M en alegro molt que t hagin tractat be a l hospital i que ara estigueu be a casa. Quina raó quan dius que sha d anar amb tranquil·litat. I si, el moment de veure'l es màgic i fa que tot valgui la pena :love:

Enhorabona bonica! Disfruta del teu petit! Petons!
Imatge

Imatge

Imatge
dolly
Entrades: 120
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dc. jul. 19, 2017 10:55 am

Hola maques,
Luciria, ja deus tenir el teu peque amb tu! Enhorabona!!
Molta sort i ànims ara en aquesta nova etapa de família nombrosa.
Quan puguis ja ens explicaràs com ha aat tot.

Crunchi! Sembla q el teu part va anar prou be!! Llevat del doloret al perineu, i la mida del Nil ha estat prou be, i això q deien q seria tan gran!
El postpart super be, si ja et veus amb cor d sortir al grup d lactància i al carrer. Genial!

Les altres, ja teniu totes els vostres petits? Em dona la sensació q soc la ultima q falta!

Ego: dilluns la llevadora em va dir q ja no tenia tap i dilatació només 1cm, dijous em torna a veure, pero no tinc contraccions, així q dubto q hi hagi gaire diferencia :( estic una mica des animada, sembla q el part no arriba mai!
Ho he provat casi tot, pilota d pilates, menjar pinya, picant, caminar... ja no se q fer!
Ai quina ànsia, espero q el proper dia ja us pugui dir q ja he parit.
Perdo pel rollo.

Petons a totes!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. jul. 19, 2017 12:08 pm

Gràcies June87!!! :-()-)

DOLLY!!! tranquila dona, els ultims dies es fan eterns i ens hem de desfogar!!!! :r) No, no ets l'ultima, encara queda la Giulietta i una altre noia, Patrick, que estan com tu, a punt a punt!!!!

Ja veus, al final, tot i elles dir que era gran*, va ser normal... els bodis que tenia tots els hi he pogut posar, inclus els que em smblava que eren molt petits. Tant patir per res...!!!! Aixo si, avui hem anat al pediatra i en 6 dies que té de vida m'ha guanyat 200gr!! (Diu que aixo triguen 15 dies en guanyar-ho) Aixi que li aniré posant els bodis mes petits que tinc al maxim per poder aprofitar-los, q aquest nen en breus creix i ja no li cabran jejeje La LM es durilla, no us enganyaré, pero de moment anem be que el nen s'ha engreixat >.-<:

Jo crec que el treball de part ja ha començat, si ja has perdit el tap i ja estas de 1 cm.... aixo esta aqui. Ara be, no sabem quan. Pero que en un 3 i no res, tot pot canviar. Aixi que tu tranquila (que dificil es estar tranquila!!!!!) Que ja estas en el teu procés.

Jo els ultims dies no vaig fer res especial... 10 min d pilota en els moments de les contraccions. Pero vaig estar uns dies sense sortir de casa, i ja veus, el nen va sortir. Aixi que tranquila, facis el que facis, la Julia sortirà :-())

Anims maca, un spring final i començarà una nova aventura!!!! :ok:

<:-< abraçades!

*Potser diuen gran quan volen dir fort. Es veu fort si, les enfermeres que l'han vist m'ho han dit, suposo que és constitució i genètica per part del seu pare...
Imatge
Pink_flower
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dj. jul. 20, 2017 4:06 am

Hola guapes!!

Faig entrada express per dir-vos que el dia 11 va neixer la Ivet i vam acosneguir el nostre PVDC!!! >.-<: va ser un part increible i la recuperacio super bona tambe. Aquí la tinc enganxada al pit dia i nit...es una demandant full time com la seva germana. Em deixara seca!!

No he llegit les ultimes entrades dema ho intento!! :-()-)
Luciria
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

EntradaAutor: Luciria » dj. jul. 20, 2017 12:48 pm

Holaaa bon dia a totes, aquest dies he estat una mica desconectada perque com us vaig comentar dimarts hem programaben cesaria. Doncs dir-vos que l'Izan ja esta aqui amb mi, va neixer el dimarts 18 a les 5.30 de la tarda, tot ha anat perfecte i si tot va be dema ja podem marxar cap a casa. >.-<:.

Gracies a totes i anims per les que ja os falta poquet.
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. jul. 20, 2017 1:12 pm

Luciria que beeeee enhorabona!!!!!! :***: me n'alegro que anés be!!! Ara a recuperar-te i a gaudir del nen.

Jo abans deia 'descansa" a les noves mamis, pero visto lo visto, descansar, poc es descansa jejejje Molts anims i enhorabona maca!!! >.-<:
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. jul. 20, 2017 1:14 pm

Actualitzem llista!!!! >.-<:

21 juny – Tweety.12 - :cnen: Hugo :cnen: Nascut el 10/06
8 juliol – Anna30-1402 - :cnen: Guillem :cnen: nascut 10/06
17 juny - Jair :cnen: Quim :cnen: nascut 20/06
22 juny - Ponsetia :cnen: Oriol :cnen: nascut 20/06
3 juliol – louly - :cnen: Guiu :cnen: nascut 02/07
1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre :cnen: nascut 03/07
3 juliol – Nuriafm - :cnen: Pep :cnen: nascut 05/07
5 juliol – PIRINEU - :cnen: Quim :cnen: Nascut 07/07
8 juliol – Moni* - :cnen: Martí :cnen: Nascut 10/07
14 juliol – Xinxa - :cnen: Marc :cnen: nascut 11/07
25 juliol – RedBerry - :cnen: Adrián :cnen: nascut 11/07
5 juliol – Pink_flower - :cnena: Ivet :cnena: nascuda 11/07
20 juliol – crunchi - :cnen: Nil :cnen: nascut 13/07
23 juliol - luciria - :cnen: Izan :cnen: nascut 18/07

:-()) En espera de fer pop:
12 juliol - Patrick :cnena: Nicole
18 juliol – Dolly - :cnena: Julia
22 juliol - floketa - :cnen: (floketa no sabem res de tu... tot bé?)
23 juliol – giulietta - :cnen: Nil

❤6 juliol – capseta - :cnena: Eyra Marxes a les 31setmanes ❤
Imatge
capseta
Entrades: 790
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dj. jul. 20, 2017 2:10 pm

Enhorabona a totes guapes!!
Espero que els parts hagin anat bé i els bebitos estiguin perfectes
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Crunchi, moltes gràcies per compartir la teva experiència en el part, ja veus que no li havies de tenir tanta por! Tot va anar perfecte.

Una abraçada a totes!!!
Imatge

z2:-) Eyra, has marxat a les 31 setmanes... sempre t'estimarem.
Luciria

EntradaAutor: Luciria » dj. jul. 20, 2017 3:45 pm

Gracies crunchi!! Aprofitarem a descansar mentre el peque dorm jejeje.

:love:
Vinga va que ja son poquetes les que queden per tenir els peques
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. jul. 20, 2017 4:24 pm

Capseta moltes gràcies bonica. Siiii, al final vaig acabar sortint pensant que tampoc havia sigut tan dolent.... inclus fent la maniobra Kristeller aquesta que jo temia, doncs bueno... al final és "passable".

Espero que estiguus be maca, una abraçada ben forta. :-()-)
Imatge
dolly
Entrades: 120
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » ds. jul. 22, 2017 1:53 pm

Hola noies,
Només entro ràpid per informar-vos q ahir 21/07 va néixer la Júlia!
La veritat q mes durillo del q m'imaginava, sobretot el tema dels pujos pero be, ja esta aqui!
D aqui uns dies amb mes calma passo i us faig una cronica detallada.
Molts petons a totes les mamis i peques
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. jul. 23, 2017 10:21 am

Enhorabona Dolly!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: que beeee per fi la tenim aqui a la Julia!!!!! :b-))) A gaudir-la moltissim!!!! Ja ens explicaràs la crònica quan puguis, si!!!! :ok: :-()-)

Actualitzo llista amb les dues nouvingudes!!! :ok:

21 juny – Tweety.12 - :cnen: Hugo :cnen: Nascut el 10/06
8 juliol – Anna30-1402 - :cnen: Guillem :cnen: nascut 10/06
17 juny - Jair :cnen: Quim :cnen: nascut 20/06
22 juny - Ponsetia :cnen: Oriol :cnen: nascut 20/06
3 juliol – louly - :cnen: Guiu :cnen: nascut 02/07
1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre :cnen: nascut 03/07
3 juliol – Nuriafm - :cnen: Pep :cnen: nascut 05/07
5 juliol – PIRINEU - :cnen: Quim :cnen: Nascut 07/07
8 juliol – Moni* - :cnen: Martí :cnen: Nascut 10/07
14 juliol – Xinxa - :cnen: Marc :cnen: nascut 11/07
25 juliol – RedBerry - :cnen: Adrián :cnen: nascut 11/07
5 juliol – Pink_flower - :cnena: Ivet :cnena: nascuda 11/07
20 juliol – crunchi - :cnen: Nil :cnen: nascut 13/07
23 juliol - luciria - :cnen: Izan :cnen: nascut 18/07
18 juliol – Dolly - :cnena: Julia :cnena: nascuda 21/07
12 juliol - Patrick :cnena: Nicole :cnena: nascuda 22/07

Esperant :-())
22 juliol - floketa - :cnen: (floketa no sabem res de tu... tot bé?)
23 juliol – giulietta - :cnen: Nil

❤6 juliol – capseta - :cnena: Eyra Marxes a les 31setmanes ❤
Imatge
Luciria

EntradaAutor: Luciria » dg. jul. 23, 2017 12:03 pm

Enhorabona Dolly, ja tens a la petita amb vosaltres. Moltes felicitats >.-<:. Ja ens diras que tal ha anat tot, i a disfrutar de la petitona
Pink_flower
Entrades: 461
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dl. jul. 24, 2017 4:57 am

Luciria i Dolly moltes felicitats!!! Que be ja caso estem totes no?? Recordeu que tenim el grup de whatsapp per si hi voleu entrar.

Capseta guapa gracies per entrar :-()-) desitjo que et vagi mooolt be que t'ho mereixes.

Crunchi quina peazo cronica!! Veus tu com al final va anar tot rodat?? Tant massatge tant massatge pa nah....xDDD

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: