✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dc. feb. 07, 2018 6:57 am

Capseta enhorabona!!! M'hen alegro moltissim per tu que guay >.-<:. Mira jo tema roba no et puc aconsellar perque soc una mica burra, soc de les que te por a que hem quedi sense roba i vonpro massa, tanta que hi ha alguna rona que ni la pogut estrenar perque creixen tant rapid que no li ha donat temps, y si neix al juliol lo que mes li ficaras son bodys comodes i poca cosa mes. Ja quan creixen una mica mes si que els hi compro mes robeta pq es taquen mes i per tindre pero quan son tant petits, has de tindre roba es clar que si pero no molta molta pq en dos dies li quedará petita. Ja aniras contant. Molts petons i enhorabona un altre cop
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dl. feb. 19, 2018 9:18 pm

Hola maques,

Primer de tot ENHORABONA CAPSETA!!!
Quina alegria saber de tu i a mes amb bones noticies!! Et desitjo de cor un bon embaras, com et trobes? JA sabeu si es nen/a?
Ja deus estar a punt d arribar al ecuador, no? Anims i forsa q en un no res tindras al teu petit/a amb tu!

COm aneu la resta? Els nostres petits ja tenen 7 mesos, com us va l 'alimentacio complementaria?
Na Julia no te problema amb la fruita, la verdura ens costa una micona mes, fem un mix entre pures i BLW al vespre quan soc a casa i adaptant-nos una mica intento oferirli les verdures tipo BLW, grans tovetes per a q ella sola pugui jugar, menjar, experimentar...
Si q quan ho fem aixi em dona la sensacio q juga mes q menja.. pero be, ja es una mica el q toca...
I vosaltres, com ho aneu fent?

Imagino q ja heu tornat totes ala feina, no? Com us va a les q encara continueu fent pit? ho podeu combinar be?
A mi ja se'm fa una mica pesat anar amb el tirallets, pero alhora tinc un debat intern, pq em sento malament per voler deixar-ho nomes per comoditat meva... per aixo em concentro molt en el menjar d la peque, i penso q quan mes menjar mengi menys pit demanara.. pero igualment amb 7 mesos.. poc menjara... nose, tinc una mica un cacao mental amb el q es bo no es bo, el recomanat..
Vosaltres com ho porteu? Alguna guia q us hagin recomanat?
PQ aqui es tot molt happyflower, i trobo q no hi ha gaire estructura/guia sobre quins aliments quan i quantitats...

Apart del menjar, la Julia esta molt espavilada, ja gateja per tot arreu i a comensat a posar-se de peus, els vostres son tambe tan belluguets?
AH! i ja li han sortit 2 dentetes,esta molt graciosa quan somriu :)

Petonets a totes, en especial als peques! Ens llegim
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dl. feb. 19, 2018 10:38 pm

Dollyyyy :content: quina il.lusió veure't per aqui jejeje :content:

Doncs siiii 7 mesos ja!! El temps vola!!! <:-< El meu tb és un belluguet, ja es desplaça pel terra, reptant. De peus no es posa encara, tot just farà unes setmanes que ha après a mantenir-se assegut sense caure's pels costats jejeje Però no para quiet, no. Un bitxo :camio: Les dos dentetes d baix també les té jejeje

El que comentes del pit, jo algun cop també ho he pensat.... li trec el pit?? Alguna nit dolenta sobretot ho he pensat. Però automaticament dic no, perque anem bé, ens va bé, i el veig molt aficionat a la teta, i em sap greu treure-li. A part crec que en el nostre cas, encara seria pitjor. Li costa moltissim adormir-se i només s'adorm al pit, quan hem intentat dormir-lo ala braços es posa com una moto, no hi ha manera. O pit o carro, res més. I ara mateix veig inviable treure-li el pit perque por em fa el moment adormir-lo sense la teta. A part que vaig llegir no sé on que no és un bon moment deixar el pit quan la mami s'incorpora a la feina, com és el meu cas que ja hi he tornat.... Si veiessiu com mama quan torno de la feina!! Pobret, el miro i penso no, no li puc treure ara.
No ho sé Dolly, jo tinc la idea de anar fent pit fins que ell vulgui o jo me'n cansi, però vull aguantar fins l'any, i després poder deixaria la teta només per les nits. És la meva idea, després ja veurem què passarà.
El que comentes del m3njar.... nosaltres fem BLW però algun puré cau (si en mengem nosaltres per exemple) i cosetes tipo arròs o sopa li donem amb cullera. Anem variant, segons la situació. Pero Dolly, has de tenir clar q la llet fins l'any de vida és l'aliment principal... amb lo que et vull dir que no és qüestió que mengi més sòlids per evitar la llet eh? Si no fessis teta hauries de donar-li bibes de LA. Els solids complementen la llet, no al revés.
Jo el que estic fent ara és treure'm llet i deixar un bibe d'uns 100ml per les tardes, que se'l queden els meus pares, i a part ells li donen sòlid, i així passa la tarda. Però avui per exemple no li he deixat bibe (no tenia temps de treure-me'n) i es veu que estava bastant enfurrunyat, i al final li han donat bibe de llet congelada meva. Aixi que no ho sé, aniré combinant llet congelada que tinc i llet que em trec pel matí. També he pensat que li donguin un got d llet de avena (sense sucres ni sal) pels dies q no pugui treure'm llet. Sé que no sustitueix la llet materna o de formula, però pot ser 1 got que complementa... no ho sé.
I com opció final estaria fer lactancia mixta i donar-li LA quan jo no hi sóc.
En fi, que aquestes son les opcions que tenim Dolly.... Lo del tirallets és un rollo, si, sobretot pel temps que trigo en treure-me-la :ufs: però bueno, de moment vaig fent això. Amb sort a l'any aviat hi ens hi plantarem i ja no caldrà. Bé, realment amb 7mesos ja no cal deixar-li bibe i podriem fer només solid quan no hi som.... però ja et dic, el meu es molt fan de la meva llet neujor:-)

He de dir que el meu Nil menja de tot, quan dic de tot vull dir que tot el que li hem ofert fins el moment, s'ho ha menjat. Avui hem dinat "carrilleras" i li he donat una mica del mei plat, i el tio s'ho ha cruspit tot. Flipant. Fent BLW la veritat es que menja molt, més del que solen menjar. Vull dir que lo mes habitual es el que fa la Julia, Dolly, jugar amb el menjar i no menjar massa. Que he llegit que és super normal, vaja.
Això si, el dormir és la nostra creu. Durant el dia dorm molt poc, avui ha fet 45min al migdia i 30min per la tarda, per exemple. I per les nits doncs hi ha nits que es desperta 2 cops i hi ha nits que es desperta 6. La primera nit dsprés de incorporar-me a la feina el vaig tenir tota la nit al pit, literal. Vaig comptar fins 10 despertars. Horrorós. Però el que més em "preocupa" és lo molt que li costa adormir-se, més enllà dels despertars. Però bé, sé que és passatger i aprendrà a dormir, però uffff.... ens monta uns pollastres, al meu marit sobretot. Vol teta si o si, i hi ha nits que em costa 2 hores de rellotge que s'adormi, el nen mamant tota l'estona. Una mica drama :ufs: en fi....

Et recomano molt el grup de facebook BLW a Catalunya o aplicandoBLW o llibres del pediatra Carlos Gonzalez. Busca info per San Google que hi ha moltissima info. A la SegSoc no mhan dit res, va ser un fail total, em deia que li fés purés amb galeta maria :ufs: aixi que m'he informat per la meva part.

En fi, no m'enrollo més. Ja ens diràs Dolly!!!! Parlem!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » dt. feb. 20, 2018 11:05 am

Guapes!

Em fa entre il·lusió i tristesa llegir-vos, vaja, és el meu estat normal ara!
Movent-me entre les no primeres vegades de l’Eyra i l’espera de la seva germaneta.

Ja ens han confirmat que és nena (de fet fa força setmanes que ens ho deien), estic de 17+4 i estic tenint un embaràs pse pse. He tingut més marejos, fàstigs i nàusees que amb l’Eyra (que van ser inexistents) i a part d’això els perills i amenaça d’avortament que he tingut, ara me’n faig creus de que estigui gairebé a mig camí.
De moment tot surt bé, estic molt controlada, i no estic passant-ho gens bé. Amb l’Eyra tot anava bé fins que de cop no va anar-hi, així que els comentaris positius dels metges no m’ajuden del tot. Però com us deia, estic mega controlada, penseu que portem ja 11 ecografies entre privat, públic i urgències!

De totes maneres faig un gran esforç diari per anar vinculant-me amb la petita i intentar estar el màxim de tranquila possible. I confiar... confiar en que tot vagi bé.
Mentrestant segueixo de baixa (em diuen que és probable que no em pugui reincorporar ja) i estudiant oposicions, que han sortit poques places però mira... així estic distreta!


Me n’alegro de que estigueu bé, i sobretot els vostres petits belluguets.

Una abraçada molt forta a totes
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Llumeta7 » dc. feb. 21, 2018 5:09 pm

Hola boniques!

Us he anat llegint, i m'he apassionat amb les cròniques dels vostres parts!!

Estic de 19 setmanes, i la DPP es el 18 de Juliol :-()) :-())

He pensat en escriure, perque tinc molts dubtes, dels que segur que vosaltres ja esteu de tornada :love: com...

Quin carro em recomanaríeu que tanqui fàcil, per cotxe gran, que no pesi molt, per anar per carrer normal.

He escoltat que a l'estiu tenint un cuco sense maxi cosi ja està bé, pero a mi, el que acabo d'escriure em sona a xino. Què vol dir un cuco senzillet? i això de maxi cosi, no es la cadireta per el cotxe? suposo que es necessitaràn les dos coses, oi? :love:

Vosaltres què teniu cama colecho o llit petit? Les que viviu en una casa com us ho feu? què teniu abaix i adalt?

Apali, moltíssimes preguntes, espero em pogueu ajudar :p-) :p-) :p-)

A continuar gaudint de les vostres criatures :-)(-: :-)(-: :-)(-:
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dv. feb. 23, 2018 6:46 am

Hola noies!

Capseta! Entenc que tinguis sentiments d alegria i por alhora.. repetir mes potser no ho fa facil.
Pero pensem en positiu i confia en tu, disfruta tant com puguis i aprofita dins d les possibilitats la baixa.
Sobre el q preguntaves en la anterior entrada d robeta, jo crec q vas be.
Jo no agafaria gaire cosa mes pels primers mesos, pq despres moltes coses es queden com noves, i al mes d agost fara calor segur i tampoc dura moltes capes.
Pensa q si en un moment donat et faltes roba, sempre pots enviar al capseto a comprar bodies al Carrefour o online, q hi ha molts llocs on fan entrega al dia seguent.
Aixi q jo no carregaria massa,
Si q si pots i et ve d gust jo aprofitaria com et va dir la Crunchi rebaixes per la temporada o any seguent, sense carregar exagerament pero si veus algo q et fa patxoca...

Llumeta! Enhorabona per l'embaras, jo tambe tenia DPP el 18/07 al final pero la meva nena va neixer el dia 21
Sobre el tema carrito, tot depen d l'us q li hagis d donar, si faras porteig doncs potser no et cal algo molt sofisticat.
La experta en el cuco "tou" es la crunchi, potser ella q l'ha fet servir et pot indicar.
Jo tinc un Joolz, una mica car, pero va ser un regal, i la veritat molt contenta.

Sobre el llit, ens van deixar un moises (mini-cuna)i el vam fer servir fins als 3 mesos pq despres ja no hi cabia.
Despres ha anat al llitet d baranes normal del ikea a la seva habitacio, pero tambe quan plora per la nit per consolar-la dorm moltes vegades amb nosaltres al llit.

Tema dormir, si a mi tambe em passava crunchi, q la Julia li costa molt agafar la son, i un cop dormirda la vols deixar al llitet i es desperta... Paciencia, a nosaltres per dormirla ens va millor fer-ho quant mes a les fosques millor, i posant un so de fons tipus secador o campana d la cuina.. avegades sense el soroll, amb una canso tambe funciona, PEro ara ja no ho fem servir tant.
Hem comensat una rutina ara q sembla q comensen a tenir mes memoria, pujem a lhabitaci, posem el pijama, rentem dents (juga amb el respall), un joc, un conte, bibi i al llit.
Com q ho anem repetint, ara ja noto q despres de les dents, quan veu el conte ja crida com si sapigues q li falta el bibi.
Al final despres d tant repetir com q ella ja sap q li toca dormir s'adormira per inercia, almenys aixo es el q espero:P
La posem al llit cap alla les 9 i sol dormir del tiron fins les 3-4 depen del dia, avegades tinc sort i fins les 7 i altres no. Quan es desvetlla, li donc el pit i llavors es quan li costa tornar al llitet d nou, esta massa a gust als brasos.
Com q jo per feina un cop cada 6-8 setmanes haig d viatjar a una altre oficina, vaig comensar a substituir la ultima toma per un bibi de LA amb una mica d cereal, es mes dens i se li asenta a la panxa, i a part q s'adorm d seguida, tambe dorm mes de seguit.
Sorprenentment els dies q estic d vaitje (ja he marxat 2 vegades 3 nits cada vegada) la nena dorm molt millor o mes d seguit, crec q ella sap q no hi soc, i q si es desperta no hi ha teta
Pq a la q arribo es el primer q busca, tan es q acabi d menjar, no es gana, es entenc la manera q te de fer-me saber q m'ha trobat a faltar.
Pero be, paciencia quan vaig cansada pq una nit s'hagi despertat 3-5 vegades penso, q podria ser pitjor, lo bo es q no em passa molt seguit.
Anims crunchi, creus q el q li passa es q li costa agafar la son? o fa servir el pit d xumet i per aixo es desvetlla tant?

PEr cert, heu fet alguna activitat mama-baby? Jo anire a una classe d proba a la piscina a veure si ens agrada. EM fa molta ilu!
tambe he llegit q hi ha concerts d musica classica per bebe, mirare si n'hi ha algun a la vora.
Quines altres coses heu vist/fet?

Sobre el menjar ja us escric un altre dia, q avui ja m'he enrollat massa.

Petons a totes!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dl. feb. 26, 2018 11:27 am

Bon dia noies!! x*x*x x*x*x
Fa un fred que pela!

Capseta Super enhorabona!!! El mes millors desitjos tant per tu com el crunchi per aquets mini :content:
Bff el tema roba es un mon apart... Jo soc tot lo contrari que la crunchi. El meu mini es mini mini i la roba de 0-1 va durar fins els 3 mesos. Bueno i aixi amb totes les talles la dels 3 mesos la hem estirat fins els 6 mesos i ara comencem a utilitzar la talla 68, el petit fa 64 perque et facis una idea. Recordo que teniem una mica de lio per la primera posta que al hospital 1 màniga o 2 mànigues llargues. En el meu cas els 2 primers dies d'hospital va estar amb 2 mànigues llargues, i despres durant la primera setmana setmana i mitja 1 màniga llarga i 1 curta. Llavors 0-1 axi de memora teniem 6 pijames 3 d'una peça i 3 de 2 peces.
4 bodys creuat de màniga llarga, 6 de màniga curta i 3 de tirants em va soprendre lo practics que son . De gorros tenia 4 i vem utilitzar 2 nomes. A casa sempre dormiem amb l'aire acondicionat fluixet ell tapat amb el llançol i amb els pijames llargs i finets. d'espres de roba de vestir nomes tenia 1 pantalons llargs i els vaig utilitzar 1 cop nomes i ja li anaven justos. de roba uns 6 o 8 conjunts de samarreta i pantalo de maniga curta.
Les sabates opino igual, en tinc varies i no les hem utilitzat. Inclos ara va amb mitjons, fins que no camini no crec que li possi. Per mi l'essencial han sigut els pitets, desde elminut 0. Perque et facis una idea tinc uns 30, i ja no tant pero hi hagut crisis de tenir que possar rentadora correns. Nosaltres de roba ens ha calgut bastant, tant perque va a la llar i s'ambrutan mes, i per que te refluxe, i encara avui quan li venen bocanades s'ambruta sencer. :-o00m :-o00m :-o00m Ja vaig comentar algun cop que canviar de roba en una dia 6 o 7 cops de roba sencer, no han sigut moltes vegades pero mes d'una si que ha passat.

Llumeta Enhorabona per el teu embaraç!! :-()) El tema cotxet es una mica lio. Nosaltres tenim el cybex balios M, i estic mooolt contenta, si tens problemas d'espai no t'ho recomano. No hem utilitzat cabaç, directament el maxi cosi, el cloud q de cybex que te opcio de possar-ho totalment en horitzontal, i va molt be per els primers mesos perque fa de cadireta de cotxe, i si esta adormit no es desvetlla de passar del coxtet a la cadireta, perque es lo mateix. Ens va agradar aquet model de maxi cosi per que es possava en hortizontal, pero com el peque tenia tant de refluxe desde que tenia 2 setmanes no el podem posar en aquesta posició.

Rebaixes He de dir que he comprar alguna coseta, vaig triunfar aquest cap de setmana perque tancavan una botiga i vaig firar-me, pero el que mes m'ha agradat es abric pensant en l'any que ve de la tuc tuc, m' agrada molt aquesta marca pero la trobo massa cara sense rebaixes.

Dolly y Luciria Que be saber de volsatres >.-<: >.-<: >.-<: M'alegro que esteu be volsatres i els minis!

AC Horror, sobre tot al principio em va donar bajoncilllo, pero bueno ara m'ho prenc amb calma i que menji el que vulgui si vol i si no doncs ja fara gana per al proxim cop. :-o00m La meva idea era fer BLW, pero no te cap interes per el mejar, i aixo es un basic, aixi que faig mix, tambe per comoditat. Ara cuino coses que se li adaptan es sense sal o sense tantes espècies, com sopa, arros, bledes, etc i li dono a trocets petits i donar-li amb cullera o guardo per fer BLW , i guardo per un parell de dies. Si, no doncs he comprat potitos, perque les papilles em surtes super dolentes, no se perque :ufs: :ufs: :ufs: El he buscat naturals i ecologics, i bueno no es el millor del mon, poc a poc. Com ens esta anant d'aquesta manera, hem establert la rutina amb el menjar, a les 9 y mitja li donems un bibi a la 13h el menjar, sigui potito, trocets menji mes o menys, a les 17 el berenar, que per sort la fruita li esta començant agradar, i ja cap a les 20-21 bibi fins les 5 que es torna a despertar i fem un altre bibi.

Per sort el dormir aqui va bastant be, es deperta a les 4-5 del mati menja i a dormir un altre cop.

Per comoditat encare utilitzem el moises que es super practic, pero començar a estar justet, i no sabem si colocar un temps el bressol a la nostra habitacio perque s'acostumi o passar-ho directament.

Us ho creieu o no porto com 1 mes i pico que vaig començar a escriure pero no tinc temps per res :miko: :miko: :miko:

Moolts petons espero escriure mes aviat.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. feb. 28, 2018 11:25 pm

Hola boniques!!! :content:

Capseta t'entenc perfectament, no ha de ser fàcil llegir-nos, és més que comprensible. Enhorabona per aquesta nena!!! Ja teniu idees de quin nom li posareu? És normal que tinguis pors, pero et vull donar ànims, vull pensar que aquest cop anirà tot bé. ÀNIms també amb aquests simptomes i amb aquest repòs que has de fer i desitjar-te molta sort amb les opos!! Una abraçada ben forta nena! :-()-)

Llumeta enhorabona!!! >.-<: Doncs tema carro, si, jo em vaig comprar una cadireta de passeig (Britax) que val desde el naixement fins els 17 kg crec, i li vam comprar una mena de capazo blando pensant que seria mes comfortable.... però el va utilitzar 1 mes, ens va quedar petit de seguida (el nostre nen sempre ha sigut percentil 97, pq et facis una idea....). La meva cadireta m'agrada, perô és XXL i lleugera precisament, no és. Crec que mes endavant acabarem comprant una mcClaren. Et recomano que vagis a una botiga i proveu alguns models. Una marca que a posteriori m'ha agradat és la Babyhome, per exemple, hi ha models que em semblen molt lleugers. El maxicosi és la cadireta pel cotxe si, que tb es pot instalar a la cadireta de passeig. Jo pel que havia llegit aquest tipus de cadiretes no son tan segures com una cadireta especifica per al cotxe. Això ja és algo molt personal, però jo no vaig comprar maxicosi per aquest motiu, pq volia una super cadireta ACM pel cotxe. És on més diners hem invertit. Jo crec que tu parles de tenir cadireta de passeig sense el capazo, que és el que em van dir a mi, qie realment el capazo a lestiu no fa falta. I és el que jo et deia, que vam comprar un capazo blamdo universal i apenes el vam utilitzar, tot i q el tornaria a comprar, si. No sé, mireu-vos-ho bé, tot això és molt personal. Tema dormir, jo vaig adaptar la meva cuna de quan jo era petita al nostre llit. Li vam treure una barana i la vam adosar al nostre llit. Fins fa poquet si, anavem combinant el collit amb la cuna. Però ara el nen em pesa tant, que quan el movia del llit a la cuna, el nen se'm despertava. Total, que fa setmanes que fem collit, dormim els 3 junts. Jo visc en una casa, i em sembla que fins els 4 mesos vam tenir moisés al menjador (a baix) i a dalt la cuna. Va bé el moisés si, el recomano. Però és això, no t'hi gastis masses diners pq dura poc, o es queda petit en 3 o 4 mesos o ja no el deixes alla tant perque el nen dorm cada cop menys i quan esta despert vol estar al terra. Almenys és el que eens ha passat a nosaltres. La hamaca ja no la vol tampoc, el tinc tot el dia al terra.... :-)(-:

La nostra batalla segueix sent el dormir. Hi ha dies que apenes dorm cap migdiada, i a sobre per adormir-lo hi ha cops que és un drama. Crec que ja us ho he explicat... res, molta paciencia. Jo ja m'he incorporat a la feina, i amb aquests horaris meus no fem la dutxa de la nit, el dutxo pel matí, aixi que no sé si això influeix en que no es relaxa, no ho sé. Jo arribo a les 21h i quan em veu es posa a plorar i vol mamar tota l'estona fins que s'adorm. Podem estar 1 o 2 hores perque s'adormi. Hi ha nits que és un desgaste psíquic bastant xungo, pero bueno. Intento pendre'm-ho de la millor manera. Dolly doncs no ho sé, no sé el perquè. Vull pensar que ha d'aprendre a adormir-se, i tot aixo que diuen q és un procés fisiologic que han d'aprendre i blablabla. No ho sé. xxo.0.o No li dono xumet, aixi que es refugia a la teta, si. El xumet només li dono si anem al cotxe o al autobus.... i ultimament viatgem molt poc, aixi que.... apenes el cata el xumet XD
Tema activitats siiii fa 2 setmanes que vam començar la piscina amb nadons i molt guay!!! Li agrada molt i a mi també, és el meu moment de desconexió jejeje si us agrada l'aigua, us ho recomano molt!!!!

redberry no et desanimis amb el tema menjar, cada nen és un món. Sona a tòpic i sé que inclús fa rabia escoltar aquesta frase, però és així. El minicrunchi ja us dic, pel menjar un 10 però per dormir, ho avaluaria amb un 4 :ufs: Mica en mica, ja veuràs com el peque acabarà tenint interés pel menjar. Els nens aprenen rapid i qualsevol dia us estira algo del vostre plat ja veuras jejjee :-()-)

En fi noies, el meu cansanci va pesant, imagino q com totes, pero bueno, que no decaiguin els anims jejeje m'alegro de llegir-vos, cuideu-vos molt i petons pels peques!!!!
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 13, 2018 9:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » ds. març 10, 2018 11:10 pm

Bona nit marones!

Com van aquests peques?

Crunchi Molts anims amb el tema son :ok: Tenim que tenir paciencia, si no es una cosa es un altre, aixi que res paciencia :-o00m Ara que t'has incorporat a la feina es te que adaptar a les noves rutines. Al meu el bany no el relaxa molt jo diria que li dona gana... Sino a lo millor el pot dutxar el pare si per horaris el va be. O fer un massatje amb cremeta, ja que no te el moment bany. Es anat provant. Que guay lo de la piscina! Ara que fa fred es una cosa que em dona bastant pal pero crec que algun dia ho provarem, perque a la banyera disfruta moltissim desde el primer dia.

El meu petit si que dorm molt be, te les rutines de la son molt clares, i el 50% dels cops el deixem al moises tranquilet i ell mateix ja s'adorm, falla en el tema menjar. No li agrada gaire res, el costa moltisim menjar super poca cosa i per temps nem fent mix amb el BLW, pures i potitos, vaig fent segons el temps que tinc i amb mooooltissima paciencia. Es nota que es fan grans, que van reptan, i rodolant pel terra, en no res ja gatejant. Quina por, no tinc gens adaptat, res, suposo que ja anirem veient que es tooot el que esta a ma :camio: <:-< Per cer al meu no li ha sorit cap dent encara, aixo que moltes vegades es fica els mossegadors o lo primer que pilla a la boca amb ràbia i tot.

Petons! Ens anem llegint : lasito :
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dl. març 12, 2018 9:14 pm

Hola maques!!! Quant de temps buffff es que de veritat no timc massa temps a entrar per aqui jejeje.
He llegit per a sobre tema menjar, dormir...

El meu per dormir si no cambia o esta malalt es un amor, hem dorm tota la nit seguida desde que tenia 3 mesos. Per menjar ara que ha comenzat a menjar de tot la veritat es que molt be, pero abans nomes amb bibis no hi havia manera, estaba aborrit crec jo.

Tema dents el meu fara 8 mesos el dia 18 i encara no te cap, pero no m'espanto si es igual que les seves germanes jejejeje i tampoc li veig intenció de gatejar aixi que paciencia.

Que ilu anar sabent de tots el petits, vam passar juntes el embaraz i parts i ara ja van per 8 mesos. Quins amors

Petonets a totes
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. març 13, 2018 9:58 pm

Hola boniques!!! :camio:
Siiii com passa el temps!!! Avui ha fet 8 mesos el minicrunchi i està molt graciós jejeje just avui teniem revisió, i pesa 9.190kg i medeix 73 cm. Li hem posat la 1a dosis de la bexsero i bueno, prou be. Pensava que reaccionaria pitjor.

Que be noies que els vostres dormin be!!!! >.-<: Nosaltres ultimament estem mes be, (toco fusta!!) Pero hem passat directament a fer collit. Ja no utilitzem la cuna de collit perque em va pitjor, al moure el nen se'm despertava. Aixi que quan es desperta fem teta i seguim dormint al llit.

El meu té les 2 dents d baix, crec recordar q li van sortir als 6m. Pero com tot, cada nen és un món. No patiu, ja els hi sortiràn ja!!! ;-)))

El tema gateig doncs si, jo sobre la marxa he anat buidant calaixos i adaptant una mica el menjador. No gateja pero si que sap reptar i es desplaça per tot el menjador i hem d'anar amb mil ulls. L'altre dia va remenar el fruiter i es va empassar una pellofa de la ceba. :-)(-: En breus haurem de comprar aquella barrera de seguretat per les escales pq ja me'l veig pujant escales del menjador....

Res noies, espero q estigueu be i ens anem llegint. Anims!!! :ok:
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 13, 2018 9:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dl. març 19, 2018 3:32 pm

Hola maques!
Com aneu? Avui el primer dia del pare dels nostres petitons!!
Ho celebreu d alguna manera especial?

Els petits tenen ja 8 mesos!! a vosaltres no us ha passat de pressa?

Luciria, Quina osrt q el peque et dormi tan be!! i menys mal, pq amb 3 peques a casa, agrairas q et deixin dormir ala nit :P
tu tambe estas fent BLW?

Crunchi, com va la tornada a la feina? Us heu adaptat ja una mica ala nova rutina en Nil i tu?
Segur que ara q ja fa mes q has tornat us heu fet a les noves rutines i tant en Nil com tu ho porteu millor.
Et treus llet quan ets ala feina, o directament li dones llet vegetal o bibi quan no hi ets?
No he trobat info sobre quan se'ls pot donar llet vegetal, a tu t'ho va recomanar el pediatra?
Que guay lo de la piscina! jo l'unic q em fa mandra es un cop haguem sortit d l'aigua anar als vestidors, i la logistica d secar-nos vestirnos les 2, pq la Julia es un belluguet i no la puc deixar en el canviador q hi ha sola, mentre em vesteixo, tu com ho fas? teniu alguna cadireta o on el deixes emntre tu et vesteixes?

Redberry, que be saber de tu! Paciencia amb el menjar, segur q ara q t'escric com q ja fa dies del teu missatge l'Adrian ja menja de tot i/o te una denteta, canvien molt d'un dia per l'altre!
Com li va ala guarde?

Capseta, com va l'embaras? ja has passat l'ecuador, oi? Com va el repos? t'envio una abrasada ben forta , tot anira genial

aixi en general:

Menjar: fem mix amb BLW, ara ja te 2 dents i te molt bona coordincio ma-boca, li agrada molt menjar quan es ella la q es pot posar el menjar ala boca q no pas quan li dono jo amb cullera.
hi ha aliments q primer els fem triturats i altres q li dono tallat amb la mida q ella pot agafar amb la ma.
No sabria dir si es pq coordina be ma-boca, pq li agrada el menjar o que, pero realment es nota MOLT la diferencia entre ella quan menja tipus BLW i altres bebes d la seva edat q no ho fan, ella es molt mes autonoma.

Pit: de moment continuem fent pit i em trec llet ala oficina q ella te per al dia seguent ala guarde o cals avis.. avegades se'm fa molt pesat pero d'altres em fa pena reduir-ho, es molt contradictori, a vegades quan hi penso es com un debat intern molt emocional q no puc racionalitzar, penso q es com quan estava embarassada i les hormones s'apoderaven de mi i no tenia molt d sentit, algu q m'entengui?

Pregunta xorra i superficial: els vostres petits d quin color tenen els ulls? La meva nena encara els te d'un color gris blavos, com quan neixen q no el tenen definit del tot. Segons com sembla q els tingui verdosos segons com gris, no gaire foscos..
Depen bastant de la llum.
Quan se'ls hi defineix el color dels ulls? jo pensava q cap als 6 mesos tindria un color mes definitiu.

Activitats, aquesta setmana anirem a un concert per bebes, tinc moltes ganes, crec q al liceu de vegades tambe en fan, la meva cunyada hi anava amb el meu nebot i ho recomana molt! Si podeu aneu-hi, quan hi hagi anat ja us explicare que tal.

Be, seguiria, pero crec q ja m'he enrollat prou per avui.
Petons a totes i als petits, ens anem llegint!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dl. març 26, 2018 11:17 am

Hola boniques!!! Com esteu??

Dolly que be aixo que expliques dels concerts per bebes!! Al meu poble sé que fan teatre per nadons, però no hi hem anat de moment. Ja ens explicaràs q tal es el concert que comentes!!

Aixo que comentes dels ulls, tinc entès que als 6 mesos ja canvia al color definitu. Al minicrunchi ja se li va canviar a marró. Així q jo crec q la teva Julia segurament tindrà aquest color que comentes, eh?? No ho sé, aviam si algu sap més sobre aquest tema...

Tema pit, t'entenc perfectament. Fa unes quantes nits, vaig dormir fatal. El nen em va semblar que es va passar la nit mamant, a les 5 del matí jo encara no havia aconseguit adormir-me, vaig anar a dormir al sofà perque volia estar sola, pero la tranquilitat va durar poc pq el nen es va despertar plorant i au, ves a fer teta. Em va fer alguna mossegada. Bueno, un show. Em vaig despertar que em vaig plantejar deixar-ho, i em vaig posar a plorar. En el meu interior no vull deixar-ho, però hi ha nits molt dures. Aixi que si, clar, t'entenc. I és una cosa que una amiga ja m'havia comentat quan ella va decidir destetar el seu fill i jo, que encara no estava ni embarassada, vaig pensar qie era una tonteria, que no tenia mes importancia... I si, ara ho entenc, i si, fa pena, i et remou moltes coses per dins, si.
Jo de moment vull seguir amb LM, tot i les males nits i el cansanci. Es que qui em diu que dormiré millor fent bibes?? Tampoc crec que sigui la solució, no?

La feina bé. Els primers dies et fa peneta deixar-lo si, després ja agafes la rutina. Les primeres setmanes m'extreia llet per deixar-li el bibe. Però ho vaig deixar córrer, perque perdo mínim una hora per treure'm uns 100ml i anava de cul. Actualment no li deixo cap bibe, de cap mena de llet. El que fem és que per la nit mama, i durant el matí també, només llet. Al migdia li deixo a ma mare el nen, i li preparo tupper. Com que menja molt bé, passa la tarda menjant sòlids. I quan arribo jo a casa, tornem a fer teta. De moment aixi anem bé. Però l'altre dia vaig anar al Veritas a comprar llet de Avena, per fer-li tortitas, i potser provaré de deixar-li un got per les tardes... per tenir una opció més, no ho sé. Vosaltres li doneu llets vegetals?? Sé que no substitueixen la llet materna o artificial, però crec q per donar-li un got com a complement, no passa res.... crec.

Si si, el meu també és molt autonom, des del primer moment ha coordinat molt bé boca-mà i ha menjat bé. Les cosetes petites li dono amb cullera perque sino fa molt merder, però no em posa cap problema a la cullera tampoc. Tot ho troba bé i tot hp troba bo jejeje Millor millor, hem d'aprofitar el que va bé jejje

El tema caques doncs va estar 5 dies sense fer-ne i quan per fi en va fer, va plorar. De fet. Com que ara la caca és més solida, com pastosa, cada cop que fa caca plora. Em smbla que vaig llegir que han d'acostumarse a aquesta nova sensació.... algu sap algo mes?

Que tal les dents? Al minicrunchi ja li estant sortint les 2 dents de dalt....

Tema piscina doncs nosaltres tenim uns canviadors just al costat de la piscina, o sigui no has d'anar als vestidors a canviar-lo. El que faig és em canvio jo al vestidor i el nen el deixo de mentres lligat al carro, i quan ja m'he canviat agafo el nen i les coses, i el canvio a ell als canviadors que hi ha dins, al costat de la piscina. I al sortir, anem a les dutxes de la piscina on hi ha dos cadiretes enganxades a la paret, i alla deixes el nen i el dutxes. L'asseco i el vesteixo al canviador que et dic. Entrem als vestidors i el deixo lligat a la cadireta, i jo em vesteixo rapidament. Aqui el tema és que jo em dutxo a casa. Anem més rapids i el controlo mes be. Hi ha mares que senporten el nen amb el carro a les dutxes dels vestidors, o hi ha pares que es dutxen a les dutxes de la piscina que et dic que hi ha les cadiretes.... però jo passo, no vull sortir amb el cabell mullat que fa fred, i ho veig massa embolic. A aquelles hores el minicrunchi ja té gana, està cansat, i molts cops acaba plorant. Fem teta al vestidor quan ja estem els dos vestits, i s'adorm al carro de camí a casa. El deixo dormint al rebedor de casa, a la cadireta, i aprofito per dutxar-me jo. I dinar corrents que els dissabtes treballo xxo.0.o :p-)

A la feina em donen l'opció de fer més hores entre setmana i poder lliurar 2 dies a la setmana... encara s'ha de perfilar, però si, els hi diré que si. Serà estar menys hores al dia amb el minicrunchi i el tema pit no sé si influirà molt, pero crec que compensa tenir un finde lliure, no sé, aviam com anirà.

Espero que estigueu bé noies!! Aviam si s'acaba ja aquest fred i realment podem gaudir de la primavera jejejjeje :-()-)

Espero que estigueu be!!! Abraçades!!!!

Edito per afegir que en breus comencen ls portes obertes a les escoles bressols!! Com porteu aquest tema?? El deixareu l'any que be a l'escola bressol? Si, no? Jo en principi si :ok: Aviam si entra a l'escola bressol que volem!! :camio:
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 13, 2018 9:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dv. abr. 06, 2018 11:12 am

Bon dia noies!

Com va aquest inici de primavera? :-()-)

Luciria Que be que et dormi be! zz:-) Com van aquestes dents? surten o no? Aqui encare tenim cap denteta pro bueno de moment no tinc presa! I el gateig? <:-< <:-< Com va tot?

Dolly Tema ulls tinc entes que fins l'any tenen temps per definir-se sobre tot en colors clars. El petit te el ulls marrons oscur, pero sembla que se li estan aclarant una micona. Que tal va anar el concert? Aqui al poble tambe ho fan pero no em tingut oportunitat. Ja ens diras. :content:

crunchi Mare meva la logistica de la piscina la veig super dificil. A mi em fa una mica de por anar un dia, em veig tots mullats cap a casa i dutxarnos alla. El tema llet, desde la inexperiencia, he escoltat el que dius que es un vull i no vull deixar-ho. Estar clar que si li dones bibi no vol dir que vagi a dormir mes, pero les nits les pode compartir, aixi aneus descansant uns dels dos. Estar clar que el que facis sera el millor per tu i el petit! >.-<:

Faig una mica de ego :content: Aqui seguim sense dents, pero he notat una mica de millora a l'hora de menjar, posa una mica d'interes, amb passes petites pero poc a poc. Ha pasat de 0 a gatejar i a possar-se de peu, i no para quiet ni mitj minut. Esta que si cau de son pero vol tant jugar y veure coses que s'anfada. Tambe em canviat el llit i ja dorm al bressol de baranes, a la nostra habitacio pero separat del llit . Ja dormia be pero ara em notat una millora, a l'hora del bibi de la nit s'estava desvetllant i ja no.

Espero que vagin molt be aquests minis! >.-<:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dl. abr. 16, 2018 10:21 am

Hola boniques!!! Ja han fet 9 mesos la majoria dels juliolerxs!! :-)(-: com passa el temps!!

Com esteu vosaltres?? Jo estic bé, m'he acostumat a dormir poc, a tenir aquest ritme rapid de vida entre la feina i la casa, a no tenir massa temps per a mi.... m'he anat acostumant. Intento treure minuts al dia per mi, ni que sigui 10min per maquillar-me jejeje crec que és important, però hi ha dies que costa trobar-los. El minicrunchi ja gateja, es posa de peu, tot ho toca, i l'has d'estar a sobre tota l'estona. Per altra banda penso que ha passat molt ràpid!!! Fa una mica de nostàlgia, oi? :-()) ultimament no paro de veure dones embarassades i bebés molt petits, i penso ostres, si jo estava aixi fa 4 dies!!! I ara tinc un bebe que ja sembla un nen, que ja es posa de peu, i que em sembla que en 4 dies caminarà i ja em veig corrent radera seu tot el dia jejeje i penso ostres, que rapid ha passat tot!!! neujor:-) fa nostalgia pero alhora és molt bonic, clar.
I res, només penso em agafar ls vacances i desconectar i aprofitar al maxim el temps lliure amb la familia jejeje ja va quedant menos jeje

Espero que estigueu totes bé!!! Anem llegint-nos!!!
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 13, 2018 9:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dj. maig 03, 2018 6:53 pm

Holaaa maques!!! Bones a totes, estic super super desconectada pero es que no tinc temps a res, no paro en tot el dia. Dissabte faig el bateig i la comunio i he estat super estresada entre vestits, restaurants, detalls buffff. No he pogut llegir tot lo que heu escrit pero veig que tenim a una altra embarazada jejejej. I que l'embaras de la capseta si no hem confonc de nom esta anant be i que sera una altra nena!!!!
Com van els petitons? Cami cap als 10 mesos ja que rápid passe el temps, com van de dents i de menjar? El meu cap dent encara jejeje pero bueno ja li surtiran, no gateja tampoc nomes vol caminar agafat de les mans. Espero que estiguin tots molt be. Havere si a la próxima puc escriure ina mica mes perque no tinc temps i el peque hem reclama. Petons a totes
Avatar de l’usuari
eixorida
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. set. 16, 2014 8:24 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: eixorida » ds. maig 12, 2018 4:23 pm

Hola mares!
Soc nova per aquí tot i que hi havia participat x meu primer fill el 2014!

NOM: eixorida
TE+:
DPP:24 juliol
Seguiment i hospital previst de part: hospital de Figueres
Nª de fills: 1 terremoto de 3 Anys
Edat papis: 36 jo i 38 ell.
Sexe i nom; nena, encara no hem triat nom
Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dc. juny 13, 2018 4:14 pm

Hola marones!!

Enhorabona eixorida pel teu embaràs! Però crec q buscaves el post d juliol 2018!
Suposo q ha el deus haver trobat... ànim en la recta final!!

Julioleres!! Gairebé han passat 11mesos! (Alguns julioleros ja els tenen, la meva baldufa encara no...)
Com esteu? Quines novetats teniu?
Que fort quan penso q d’aquí res els nostres petits faran 1anyet!!
Q ràpid ha passat tot!!

La meva nena ja camina, tot i q avegades prefereix gatejar, ja q es súper ràpida jeje
Fa 15 dies just q hem deixat el pit, No ha estat traumàtic (ha sigut gradual, tot i q penso q si li oferís igual també el continua agafant, però ja n’estava una mica agobiada i necessitava deixar-ho per Trobar-me una mica de nou en el meu cos...
Com ho porteu vosaltres? Sentiu q ja heu tornat una mica al vostre “jo” d abans? Jo pensava q si, però no ha estat fins deixar el pit q em trobo diferent...
A banda del pit, menjar ens va súper bé! No sabria dir si es pq tot li fa peça, o pq vam fer BLW desde casi al principi, veig diferències amb altres bebès de la colla però com us comento no se si te relació amb el mètode o la personalitat/gustos dels nens.

Quins plans teniu de cara de l’estiu? Vacances/platja/montanya?
Alguna suggerencia/recomanació per als mes petits?

@Redberry, com va la cerca del germanet/a us hi heu posat ja? O passat l’estiu? Ànims i que sigui una cerca curta!

Algú te notícies de la @capseta? Si ens llegeixes, ànims! I si pots/vols informan’s de com està anant l’embaras!

Petons a totes!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dt. jul. 10, 2018 6:43 pm

Bona tarda!!!

Fa temps que vaig veure el post de la Dolly, em va fer ilusio saber de tu, i encare no he trobat la estoneta per escriure!!!
Com m'alegro de que vagi tot super be!!
Luciria com va anar el bateig i la comunio?

El meu petit dema fara un anyet, i em sembla increible la de temps que ha passat, i mooolt rapid!
Aqui tambe hem començat a donar passetes sol, i gateja suuuper rapid. El tema del menjar... bueno li costa, pero com encare fem 3 bibis diaris no em preocupa massa.
Continuem sense dents! Ara ja si que puc dir que camina i te l'any sense cap dent :content: :content:
Segur que com tots esta super gracios, sembla un mico que tot li fa gracia o lo intenta imitar.
Ara començo una nova etapa ja que he tingut el meu TE+, aixi que si tot va be ampliarem la familia al març. :-())

Espero que vagi tot molt be en els aniversaris, aquest no mes sera el primer de moltissims. :oset: :globus:

Petons ens anem llegint!! :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. jul. 11, 2018 10:14 am

Eiiii enhorabona Redberryyyyy!!! >.-<: quina alegria!!! :b-))) ja ens aniràs explicant com va aquesta nova etapa!!! :-()-) quina il.lusió!!! :oset:

Dolly!!! :content:

Doncs siiii noies, ja ha passat l'any, que fort. Jo estic encara trencant-me els cascos i preparant la festa del 1r aniversari. Que em vull liar a fer el pastís, galetes fondant i tota la pesca ;-)))

El meu es posa de peu però aguantant-se a algun lloc, sol només es queda quiet i s'aguanta uns segons. Sap caminar recolzat a la trona del ikea, que la fa servir com un caminador. Però sol no sap caminar encara. El tema menjar anem fent, si, mes o menys el que comentes Dolly, menja de tot.
Tema pit doncs bueno, si no us ha sigut traumàtic millor que millor. A mi em fa una mica de por quan arribi aquest dia, tant per mi com per ell. Em farà peneta deixar-ho, tot i que tb seria una mica mes lliure, si. Però no estic mentalment preparada per deixar-ho ara mateix. :oset:

Com porten els vostres la calor?? El meu fatal.... suant tot el dia :ufs: ahir estava a 37° pobret, i re, ara li vaig mirant que no pugi.... quin rollo. No sé si és de la calor o no te res a veure, pero em sembla que si, pq és molt calurós pobret.....

Doncs re noies, espero que estigueu totes bé i que tingueu uns bons aniversaris amb la familia i amics i tot això!!! :anec: anem parlant boniques!!!!! :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::