✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
floketa
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dj. nov. 06, 2014 9:28 am
Ubicació: Pla de Lleida

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: floketa » dj. març 02, 2017 9:28 pm

crunchi ha escrit:Ara vinc del dentista del CAP, q fan revisions per embarassades. M'ha dit q li sembla q tingui una caries en un queixal. M'ha dit q puc anar a fer l'empaste encara que estigui embarassada, aixi que agafaré hora al meu dentista.
Vosaltres us heu fet alguna cosa estant embarassades???

M'ha posat fluor a les dents, i m'ha dit q quan tingui al bebe, a les farmacies venen com un tubet q porta raspall de dents per passar-li al nadó. He pensat q aixo ja lo faré un cop passin les primeres setmanes, no? Prou feina tindrem....

L'altre dia ho parlàvem en un altre grup i deien que no passa res per l'anestèsia local del dentista.

I lo del bebè, parlo del que hem fet nosaltres, que ha estat no fer res fins que li ha sortit la primera dent, que hem començat a respallar.
RedBerry
:: rateta
Entrades: 166
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dv. març 03, 2017 7:55 am

Bon dia!

Entro rapidisim, per dir-vos que 2,3 y 4 de març es dia sense IVA a prenatal! Per si alguna l'interesa!

Crunchi volem cronica de la morfo!

Despres si la feina em deixa personalitzo :-()-)
dolly
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dv. març 03, 2017 10:27 am

Hola noies!

Benvinguda floketa!
22 de juliol! Anem totes una mica de la maneta.. aquesta semana de juliol la tenim plena de panxu's!!

Crucnhi! Segur que la morfo va genial, quan puguis explicans!

Redberry tu tens la morfo dilluns, oi? Ja veuras com tot surt de conya!

Capseta Merci per la cingonya, doncs, no no tenim nom pensat per nena.. pero el meu marit no esta obert a negociacions... nomes hi han 2 opcions que li agraden, i a mi no em convencen gaire. Pero tenim temps!
Tema vestidets, si, segurament algun caura i l'haure d'amagar o algo, no ho se, tinc l'esperansa q el meu marit no s'aguanti les ganes i en qualsevol moment ho vulgui saber! jeje

Dentista jo hi vaig anar abans de quedar-me, i no tinc pensat anar durant l'embaras a no ser que tingui algun problema. Em sagnen una mica les genives pero la llevadora em va dir que era normal i em va recomanar fer servir la pasta de dents Parodontax pq es millor per les genives inflamades o sensibles.

EGO D'aqui 2-3 setmanes vaig a Girona per feina i voldria xafardejar botiguetes de robeta i tal, alguna recomanacio? ala feina sempre em reserven hotel a prop de la placa Independencia, osigui bastant al centre.. si en sabeu dálguna que valgui la pena..
Ja de pas agafare un parell de dies lliures per baixar a casa de mons pares i anar de botigues amb me mare, que esta desitjant que fem un dia de compres per Barna, com que no comprare coses "grans" yipus mobles, carrito a Catalunya, nose si les botigues que heu anat posant de puericultura i tal tenen tambe nomes robeta?
Si sabeu si hi ha algun outlet com el de petitoh o similar aviseu-me please!

Bon cap de setmana maques!
crunchi
:: pantera
Entrades: 855
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dv. març 03, 2017 2:04 pm

Julioleres!!!

20+1 :-())

ego total: la eco de les 20s ha anat molt be!!! :content: Aquest cop jo no estava tan nerviosa, nomes una mica jejeje pero be, mes relaxada pq ultimament estic positiva i animada. A mida que em va creixent la panxa em vaig creient que tot va be. M'han fet eco nomes per la panxa, i hem vist el cor, les cames, les manetes, el cap.... m'ha fet gràcia que es veuen els ditets petiiits pero ben formadets. He sentit que deia placenta posterior (?), que pesa 400gr, i re, m'ha dit que és nen i que tot be, tot normal. :oset: M'ha donat hora per ppis de juny, i m'ha donat 2 hores diferents i 2 sales diferents. Sabeu pq? Potser una es la eco i l'altre corretges? Pq en un full diu Eco3T i l'altre no diu res.... no se. Amb mitja hora de diferencia, no se quina prova deu ser.
Ah, i si, estic de 20+1, ho diu a l'informe, cumpleixo els dijous doncs. La llevadora es deuria equivocar l'altre dia al apuntar-ho a la llibreta de embarassada.

I res, dilluns ja tinc hora amb la llevadora, q deu ser per donar-me totes les cites posteriors, analisis, etc.

Floketa ostres no em diguis, no sabia q les giratories son menys segures!!! Nosaltres ho necessitem bastant pq el nostre parking es diminut.

Dolly si, ahir tambe em van dir que si sangren les genives és totalment normal, que no deixem de respatllar-nos. Jo aixo ja ho sabia pq sense estar embarassada ja m'havia passat i la meva dentista em va dir que no passa res, que neteges sempre igualment, i fes servir algun colutori per les genives. :cnena: tema noms doncs aviam si us podeu posar d'acord, mica en mica. Jejeje clar, compra el que t'agradi i ho amagues.... :oset:
dolly el prenatal o el mothercare (Splau) si que tenen robeta. I al AliBey (Splau) tambr tenen roba i molts articles de puericultura.

Redberry guay merci x la info!! :ok:

Com esteu la resta noies, que us expliqueu??? :globus:
Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » ds. març 04, 2017 9:33 am

Bon dia!!!

19+4

Al final ahir a la feina va ser imposible poder personalitzar.... :ufs:

Crunchi Molt be aquesta morfo llavors >.-<: !Molt mes comode que la eco fos nomes per la panxa, que la vaginal fa una mica de pal ja... El de la placenta no se molt com va la veritat.
Segurament es el que dius que una es hora per la gine i l'altre per les corretges, pero si dilluns tens hora amb la llevadora pregunta, que segur que t'ho diuen rapid!
Per cert si no recordo malament a tu t'agradava la cadireta britax romer dual fix, aquesta que es rotatòria oi? Es que crec que vas posar que estava per uns 700€ al mothercare, i al corte ingles esta per 534€, no se si es exactament la que deies, pero a la web d'ells surt! Per si ho vols mirar.

Dolly Per girona la veritat que ni idea de botigues, per Barcelona les que t'ha dit la crunchi. No he anat per el palacio del bebe de Barcelona sembla molt gran per fotos, el prenatal que es al costat del corte ingles de plaça catalunya tambe es grandet, sino el de cornella no esta malament i tenen una mica de tot i si aneu en cotxe podeu deixar-ho al parking del corte ingles que es gratis. A mi per robeta me esta agradant molt el kiabi, la veritat al alcampo de san boi ni hi ha un molt gran, i tambe tenen roba de premama, aquest es molt comode anar amb el cotxe, sino m'han dit que a l'illa de diagonal tambe hi ha un.

Floketa Merci per la informació de les cadiretes :ok: , la veritat que aquest model en concret no le vist in situ, o no me fixat, perquè a la web posa botigues que he estat diversos cops! Lo de que les rotatòries no son tant segures no tenia ni idea, per em semblant molt mes còmodes a mi també. :camio:

Dentista No he anat a fer-me reviso la veritat, em sagna una mica les genives, pero res de l'altre mon. No se si demanar hora per fer-me la revisio al cap, o passar i ja fer-me la neteja anual despres de donar a llum.

Capazo blando Aquest tipus que dius le vist a la drim, universal i de la marca mcclaren. Son baratets i crec que aixo sempre estem a temps de comprar-ho. :content:

Cadireta cotxe Al final crec que hem trobat la nostra cadireta, ens han dit que aproximadament trigan un mes si no estan en stock que es el cas ara mateix. A tu crunchi a lo millor t'interessa també perque es giratòria! Es la nado 03 de be cool al corte ingles 379 € us poso l'enllaç.
http://www.babybecool.es/es/productos/c ... y/nado-o3/
Ens ha agradat perque te una pantalleta que et verifica que tots els anclatges de la cadira estan ven posats, bueno i el preu!

Dia sense iva prenatal Alguna va poder anar? Ahir vaig plegar tant tard que ens van tancar la porta als nassos, avui intentarem passar de qualsevol manera, encara que no se de on treurem el temps :-o00m

Sintomes No dormo gens, i lo poc que ho faig fatal :ufs: :ufs: El cas es que depres d'urant el dia tinc molta energia. Si no passo calor, el pijama em molesta, si no el meu marit que esta refredat em molesta, quan no son els mal sons, o que m'aixeco a fer pipi, o em posso a pensar coses absurdes de la casa del treball... Porto una setmaneta horrible i cada cop pitjor.
Espero que es passi aviat. zz:-)

Ego Tinc ganes que arribi ja dilluns a la tarda per la morfo! Dimecres tinc hora amb la llevadora de la SS per que em programi l'ossulivan i les clases prepart i alguna cosseta mes.
Ahir el meu baby em va donar unes bones "patades" durant tot el dia :love: :love: Ja l'havia sentit com un peixet dins meu, pero cops tan forts encara no! Ara anirem a un altre guarde que fan portes obertes a veure que tal!

Que passeu bon cap de setmana! :-()-) :-()-)
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

EntradaAutor: cristina_82 » ds. març 04, 2017 11:50 am

Bon dia!

M'infiltro, jo sóc del mes d'agost i sempre us llegeixo.

Dolly: a Girona, tens les típiques franquícies que tindras a Barcelona, hi ha la botiga El Cuc a la Plaça Catalunya, tocant les rambles. El Prenatal està entre la Plaça del Lleó i C/Migdia, a pocs metres d'aquesta anant cap al C/Migdia tens el Canadà (que fa cantonada amb Bisbe Lorenzana), al carrer Juli Garreta (l'entrada per darrera de la Clinica Girona, per les analítiques...) tens el Zara Kids. Després hi ha el HyM per nens que ja hauries d'anar al l'Espai Gironès a Salt, que allà també hi ha el Kiabi.
Aquestes son les que ara em venen al cap. :-o00m

Bon cap de setmana!
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » ds. març 04, 2017 12:33 pm

Redberry ostres, doncs em miraré la cadireta que us heu mirat vosaltres tambe!!! :ok: anims amb les nits d'insomni, es una bona merd* quan passa, aviam si aquest cap de setmana pots descansar. Intenta desconectar mentalment de tot (facil de dir, dificil de fer, ho se), potser prendre't un bany o dutxa calenta abans d'anar a dormir, alguna infusió... pot ajudar potser.
Doncs encara no hem anat al Kiabi St.Boi i aixo q ho tenim aqui al costat!!! A l'Illa Diagonal no em sona que n'hi hagi, hi ha el Primark....
Edito per afegir que que guay q ja notis patadetes!!!!!!! >.-<: jo noto coses, com copets, pero molt sutil, no se si son patades.... Molta sort amb la eco de les 20s, segur q va molt be, ja ens diras com va!!!!, :-()-)

M'apunto les botigues q aneu dient :ok:
Nosaltres avui hem anat al poligon industrial que hi ha a Martorell, hi ha una botiga que diu PUERICULTURA al costat d'una Drim, que tenen cunes (n'he vist una molt chula per 150e), cadiretes de cotxe, carritos, complements... tenen preus interessants, pero no,es tenen marques tipo Jané, Be Cool, Chicco i alguna mes que no recordo. Els Jané els veig tan armatostessssss!!!!!! En fi, seguirem mirant i comparant. Si us ve de pas podeu anar a mirar, anar expressament no cal.

Ego: ahir estava a la feina i em va baixar la tensió. M'ha passat ja varios cops, normalment al transport public o al sortir de la feina que vaig rapid per agafar el bus. Jo crec que es de la calor, no ho se. Ahir feia molta calor, molta gent, i em va venir visió borrosa, sensacio de mareig.... crec q es baixada de tensió. Vaig sortir a pendre l'aire, vaig beure aigua i menjar 1 platan, semblava que em passava. Pero vaig al wc i un altre cop aquella sensació de mareig i de visió borrosa. Al final se'm va passar. Dilluns li comentaré a la comadrona. Em sembla q quan passa aixo has de menjar algo salat. A part em va venir un doloret a la part de l'estomac, sota les costelles, un bon rato ho vaig tenir. Despres se'm va passar i em va venir un mal bstnt fort a la zona de l'ovari dret. Avui encara ho tinc pero moooooolt menys, molestia nomes. Ahir em feia mal inclus aixecar-me del sofà. Suposo q deu ser els lligaments, q la panxa creix.... pero aixo de la baixada de tensió pffffff es passa malament, em pensava que em queia al terra. I ja m'ha passat uns 4 cops en tot l'embaras. :-:)

Bon finde noies!!!!
capseta
Entrades: 831
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » ds. març 04, 2017 12:39 pm

22+2!!

Bon dia de dissabte!!

Bé, porto uns dies connectant-me cada dia però només fent una mica de revisió del que dieu i quasi sense participar, és que al final tampoc tinc gaire cosa a dir cada dia i prefereixo anar esperant i anar fent menys entrades però més de tant en tant, a més que molt cops em connecto per llegir una mica però en una estoneta curta que tinc i no em dóna per escriure i després amb l'ipad rellegir enrere i contestar-ho tot es fa una mica més difícil que amb ordinador. Ara que estava fent feina aprofito i faig entrada en condicions, jejeje.

Faig un mix de temes/personalització:

Panxeta: aquesta setmana ja hi ha comentaris unànimes "deu ni no quina panxa!" "ara sí que es nota!" "això ja no es pot amagar...".
Fins fa poc encara em deien que "estàs quasi igual" i jo amb una cara... :ufs: Perquè evidentment ja feia una bona panxa!!! però no és el mateix el que es veu un mateix que els altres.
Per cert, com teniu vosaltres el melic? a mi no se m'ha sortit, ni tant sols està pla! però me'l veig un pèl diferent, no sabria descriure-ho, i em pica molt!!! el melic i pel voltant. Tothom em parlava del picor de pell de la panxa i ara sé el que és però concentrat en aquesta zona. El que intento fer és no gratar-me gaire i posar crema on em pica, a part em poso les cremes i olis 2-3 cops al dia.

Notar el bebé: la noto molt sovint, a estones suposo que deu dormir, però m'encanta que els cops cada cop son més fortets, encara sense arribar a molestar. El capseto la va notar un dia la setmana passada i després per molt que ho intentava res... però abans d'ahir i ahir la va notar molt bé i què bonic :love: !!!!
El primer cop que la va notar va posar una cara d'il·lusió tant maca que vaig emocionar-me (amb llagrimeta inclosa) per primer cop en l'embaràs!
Bé, al principi m'emocionava i plorava quan pensava en com ho diriem als familiars, però no compta.

Roba primark de bebé: no sé si hi ha bodies de màniga curta per recent nascut ja que no vaig mirar específicament això, sinó que em vaig llançar als pijames, que encara no en tenia cap. Però crunchi, segur que sí ja que tenien bodies de màniga curta i de tirants, i suposo que en tenen de totes les talles.

Baixa per risc en l'embaràs, o pel que sigui: al grup de whatsap la Pink_Flower va comentar que el metge li va donar la baixa pel mal d'esquena que està patint, i sembla que és un mal força extès entre les julioleres, pel que comentaven, però cap altra ha necessitat baixa encara.
Moltes altres són autònomes i de baixa ni parlar-ne, :sogra: quina ràbia, pobres!!
Per la meva part la primera setmana de maig (7 mesos d'embaràs) estic apuntada per acompanyar de colònies als de P5, i espero poder anar-hi ja que el curs passat ja vaig anar-hi i va ser una experiència fantàstica, però ja veurem en quines condicions arribo.... I seguidament a les colònies sí que m'agradaria demanar-me la baixa, més que res perquè acabar el curs no ho veig viable, i si tinc la baixa massa tard no em posaran substitut/a i seria una putada per l'escola, així que em plantejo la baixa per mitjans de maig.

Símptomes: jo vaig bé, el son ara ha millorat, em desperto molts cops però em torno a dormir, són poues les vegades que em desvetlli. Si em passa és el cap de setmana que em desvetllo però en realitat a una hora raonable, entre 8-9, així que no és cap drama però em fot perquè m'agradaria dormir fins tard.
D'energia jo no em veig gaire diferent a abans, a la feina em trobo que rendeixo com sempre, sí que ultimament intento ser encara més eficient i resolutiva les hores de feina per emportar-me poc curre a casa (que sempre cau algo, clar), i és que un cop a casa m'agafa una vagancia que bufffff, només vull jeure i dormir!!! i dormo, eh? sóc capç de fer siesta de 2 hores i a la nit dormir tant tranquila. zz:-)
De cremor d'estòmac també vaig molt millor, no he necessitat comprar-me les pastilles aquelles, ojalà duri!!
Sobre l'estrenyiment estic anant súper bé, menjo força fruita, fibra, bec molta aigua... i es nota!! però el cap de setmana que vaig tenir 4 dies de festa i vam voltar molt vaig estar sense anar al lavabo unos 2-3 dies i vaig haver de prendre el plantaben, va ser mano de santo. De veritat que us el recomano!!!! A mi em tranquil·litza saber que el tinc a casa per si el necessito, de moment en porto 2 preses que han coincidit amb festivitats (em trenquen la rutina i patapam!).
I dels mals d'esquena doncs com he anat comentant, ja des de molt al principi tenia molèsties a un gluti i s'estenia una mica en vall, era una dolència que em venia d'abans per haver corregut una temporada amb vambes gastades i estirant el múscul piramidal es va solucionant, a més ho he notat molts pocs cops, els primers pesos més que ara! I alguns dies de moltes hores de reunions o de dinars fora en que no pots aixecar-te quan vols he notat moooolt mal al còccix, però tinc detectat que és per no canviar de postura, perquè quan tinc més llibertat per aixecar-me, seure i fer el que vulgui no em passa!
Crec que el ioga m'està ajudant a estar millor de tot això, i anar vigilant amb la basculació de la pelvis (tenir cames un pèl flexionades i posar el cul endins perquè l'esquena no faci tanta curvatura).
PES- no patiu gens pel pes!! quan calgui preocupar-se els metges us ho diran. Jo estava preocupada i en comentar-ho al grup de whatsap vaig adonar-me de que no vaig tant malament, hi ha de tot entre les julioleres, unes que han guanyat més i altres menys. Els nostres metges ja tindran en compte de quin pes partiem, la nostra complexió, malalties que poguem tenir (diabetis, tensió alta... ) i si cal que ens controlem amb el pes doncs ja ens assessoraran!

Històries terribles de parts: ja n'havia anat sentint en altres ocasions, en altres entorns pels que ara no em moc, i eren horribles!!! davant de noies prenyades!!!!! la gent no té miraments! per sort ara no em vénen amb rotllos patateros >.-<: Si ja ho sabem que anar a parir no és com anar a prendre un cafè, no et fot!! però no cal anar-hi amb por al cos de que a nosequí li va passar això i a l'altre allò, si volem conèixer històries de parts les llegirem aquí al SP, però no cal que ens les expliquin sense demanar-ho, a més que trobo que quan la gent ho explica hi fot més salsa i exageren les coses.

Compres i coses bebé: aquesta setmana vaig trobar a amazon una oferta d'una bossa de bebé que pel que crec és una imitació xina d'aquestes skip hop. El cas és que se suposa que el preu és de 60€ però ara estan en una "oferta de lanzamiento" i sortia per menys de 13€. I els comentaris dels qui ja l'han comprada eren bons, així que vaig pensar: ja serà molt sentir 13 euros com a perduts! cal provar-ho. Teòricament me la porten dimarts.
A part d'això no he mirat res més, i la bossa tampoc és que la estigués buscant, però donant voltes per amazon ho vaig trobar i no podia deixar-ho escapar, jejeje.
Ah, si la voelu veure és aquesta:

I coincideixo amb la RedBerry en que és molt difícil comprar robeta pel bebé, entre la talla, si han d'anar més o menys abrigats... quin horror!!!! nosaltres hem comprat/ens han regalat una mica de tot, però veig que no en tenim prou, de roba, encara espero que em passin cosetes.
Cadireta cotxe: crec que ja ho vaig dir però per si de cas no... nosaltres hem comprat el pack de dinofix+triofix (marca klippan) per 599€ a ali-bey de vilassar de mar. El tracte és excel·lent!!! són súper atents tant allà personalment com per correu electrònic. Ja tenim cadireta fins que la nena no en necessiti, ja que una és grup 0/0+ i l'altra grup 1/2/3. Estan pensades per anar a contra marxa el màxim de temps.
Cadireta de passeig: m'encanta que tinguem aquests debats per aquí, ja que gràcies als comentaris d'unes i altres hem decidit que si al final ens hem de comprar la cadireta serà amb el cabàs flexible, per la calor (que si encara l'utilitza quan faci fred ja li posarem manteta i el que calgui) i també perquè per guardar-la serà molt millor, no és el mateix guardar una cosa de tela que es plega que un cabàs rígid que acaba sent un armatoste!! Dolly, tothom parla meravelles del bugaboo, però no el compreu a la primera de canvis, valoreu bé si és el que necessiteu. A la llarga vaig veient que molta gent en critica el tema de l'alçada (és baix) i que el plegat no és gens compacte. A part he sentit crítiques del pes (tot i que costa trobar-ne que siguin de l'estil i més lleugers, també) i del servei postvenda (tot i que hi ha un amplissim mercat de segona mà ja sigui per complements o peces). Ànims amb la cerca de cotxet!!
Del dia sense iva al prenatal, jo no hi he anat ja que no em queda a prop. Alguna hi ha anat? què heu agafat?

Carnestoltes: algunes preguntaveu, doncs va anar molt bé, simplement vam quedar a casa d'una amiga per acabar de disfressar-nos, vam anar a un restaurant on ja haviem reservat (erem 13 i estava a tope), van anar lentissims i tanta estona de peu estava rendida... després vam anar a ballar una estona i jo no aguantava gaire, havia d'anar fent descansos! però bueno, vam marxar a les 3 i pico, vam arribar a un acord amb el capseto, que ultimament quan sortim li costa acceptar que no puc més i necessito tornar a casa.

Activitats (ioga, aquagym...): entre aquí i el whatsapp veig que tampoc ens hem posat a tope amb fer mil activitats, a i és que algunes persones de l'entorn m'agobien amb comentaris tipus: ai, podries fer això, o allò, has mirat matronatació? has mirat d'anar a noseon a fer noseque? fins i tot em porten publicitat de mil llocs!!
Jo de moment amb anar a ioga 2 cops per setmana en tinc prou, si el que vull és dormir i descansar!!!!!! El que m'agradaria fer amb més constància és anar a caminar, vaig fer-ho uns dies però he durat molt poc, sóc una inconstant (encara gràcies amb les cremes de la panxa).
D'exercicis de sòl pèlvic també vaig estar uns dies fent-ne molt sovint però ja no hi penso, a ioga en faig però no és prou, suposo.
Però vaja, que no em vull agobiar, valoraré cada cop que faci alguna cosa, i si no faig res és que el meu cos necessitava descansar, m'ho plantejaré així.
Vosaltres com aneu? us moveu o també us sentiu una mica vegetals?

Dentista, jo vaig haver-hi d'anar estant de 14 setmanes (privat) perquè pensava que tenia càries però des de res, vaig comentar la sensibilitat dental i des de llavors utilitzo pasta de dents especial per dents sensibles. Ara tinc hora al dentista del CAP (ja que entra...!!! a veure si em fan lo del flúor o algo, que per privat no m'ho fan, com a mínim no gratis) a finals de març, estaré de 25 setmanes. I per després de la visita al CAP demanaré altre cop visita al dentista privat per fer-me la neteja, que abans de l'embaras em deien que no feia falta però ja fa quasi 2 anys que no me'n fan i penso que després amb la nena ho tindré més compicat per anar-hi i tot.
De les que hi heu anat podriem fer una mica de recull de què us entra als vostres respectius CAPs, al meu se suposa només una visita al dentista en tot l'embaràs i encara no sé què em faran. Crunchi a tu revisió i t'ha posat flúor, quantes visites et toquen?
És que vaig llegir per aquí que a algú li corresponien 2 o 3 visites! quina injustícia que canvii d'un CAP a un altre.
Per cert, aprofiteu ara que a mi em van dir que el millor per les visites al dentista és el segon trimestre!!! ja no tenim nàusees i encara no estem tant gegants i molestes. i l'únic a tenir en compte són les radiografies (prohibides) i vigilar els tipus d'anestèsia, però en general pel que es veu cap afecta.

RedBerry, pel mal de cul t'has plantejat lo del fisio? segur que et va bé!! vaaaa, que gairebé passes l'equador!!! i ja haurem passat totes de la meitat, no? >.-<: >.-<:
Quina merda els problemes de son! quan vaig estar uns dies malament amb això ho recordo com un suplici absolut. No sé pas què recomanar-te, la veritat!! Potser alguna infusió relax que puguem prendre en l'embaràs? Tècniques de relaxació/respiració? jo si em posava massa nerviosa acabava marxant al sofa a veure si allà descansava (algun dia sí), escrivia les meves preocupacions (coses a fer a la feina) o feia alguna cosa per casa de recollir.
La llevadora segur que et podrà donar alguns consells, també. Que vagi molt bé la morfo!!!!!! ja ens explicaràs!!!

Dolly, QUe bé que a la morfo tot anés perfecte >.-<: >.-<: >.-<: i del nom, doncs ja el sabrem quan neixi!! podem esperar, de fet jo encara us tinc amb la incògnita... jejejejeje i és que segurament ho diré primer per whatsapp però com que no hi som totes em sap una mica de greu.
A Girona hi ha el prenatal però no està exactament a prop de plaça independència, però seria un passeig agradable. I d'altres botiguetes de bebé per allà doncs no sé què recomanar-te... :ufs: Jo sempre hi he anat per roba per mi al centre, però de bebé tiro més per anar al centre comercial de Salt que està tot allà mateix.
I de botiga de robeta només en conec una que porta la meva cosina, ells ja tenieu un outlet de roba d'adult i fa un any van obrir la de bebés i nens, per privat et passo la informació. No sé els preus però a mi m'han fet alguns regalets d'allà i la qualitat és bona.
I ara mirant per google maps exactament quin número és veig que allà al costat hi tenen la bennetton i l'okaïdi, així que podras mirar varies botigues!
El més recomanable és que des de plaça independència creuis el riu cap a la rambla de la llibertat i allà vagis passejant per la rambla fins la plaça catalunya, d'allà podràs anar cap a la zona més comercial de Girona, per la plaça de l'hotel carlemany.

Crunchi, me n'alegro de que la eco morfològica anés genial i que no hi anéssis tant nerviosa!! a mi em va passar igual, la panxa ho fa més real i ens tranquilitza :love: Sobre les futures visites no et sé dir. Ahh, i placenta posterior crec que vol dir que la tens al darrera, jo la tinc al davant per sobre del melic i em diuen que es anterior. L'únic que ens ha d'alarmar és que ens diguin "placenta previa", que seria que està a baix i no és bo.
Quin susto la baixada de tensió!!! l'altre dia al whatsap també van dir que a una li va passar, que es marejava i li comentaven que potser era baixada de tensió. Jo també havia sentit això de menjar algo salat, sobretot parlen de olives, però suposo que et serà més còmode portar al bolso fruits secs saladets o algo així, no?

Floketa, què ens expliques de tu? el teu peque sap del bebé? imagino que no n'és gaire conscient encara, no? em sembla que és forá petit, a mi m'encantaria que després de la nena en vingués un altre aviat, i que es portéssin poc temps.
Quan teniu la eco morfològica? allà segurament ja sabreu què és, si nen o nena! el peque que teniu és nen o nena? (no sé si ho vas dir, ara escric de memòria). Alguna preferència? Teniu alguns noms pensats?

Modo EGO: bé, a la part de "temes" ja he parlat de mi.... però només vull afegir (dira que no ho vaig explicar) que vam fer la morfològica fa ja 10 dies. Com que a la de les 16s ja havia fet morfològica només va haver de repassar que tot continués igual de bé. A les 16 s. em va veure que als ronyonets de la nena hi havia ectasia als ronyons, que pel que he sabut és una dilatació dels ronyons perquè es crea o s'acumula orina. A la de les 20s. ho va veure però pel que deia no era tant.
Em deia que era algo força habitual i que no és per preocupar-se, que ho anirem mirant i ja està. I jo em sento molt tranquila perquè el meu ginecòleg és molt conciencudo i quan algo li ha preocupat li ha donat molta importància, i ara no és el cas.
Com que li vaig insisitir en que a la eco de les 16s no vam veure la cara de la nena i no en teniem cap imatge xula va estar insistint molta estona per veure-la bé, però la nena o es girava cap a la meva esquena o es tapava amb la mà i el braç, en tenim imatges en 4D divertidissimes on sembla "el pensador de rodin", també li vam veure l'esquena, el culete, les cames, braços,el cordó umbilical, les mans amb tots els ditets, els peus, la cara una miiiica però tapant-se i un somriure borrós perquè just somreia i es movia.

Ara intento parlar-li sovint però no em surt cantar-li, així com hi ha tanta gent que canta a les panxes, a mi (i al capseto) no ens surt! Però li parlo quan es mou, quan em poso crema, a estones quan em passa alguna cosa... jejejeje diuen que els hem de parlar perquè es facin més i millors xarxes i connexions neuronals, doncs jo a vegades li explico tonteries (total, ja acostumava a parlar sola!! ara algú em sent!).

Bé, millor que no agafi l'ordinador gaire més sovint, que després us foto uns rotllos que no vegis :-o00m

Molts petonets a totes!!!!
Vinga, que ara cada cop ens queda menys temps de panxu, disfrutem tot el tems que la tenim, que després tothom diu que la trobarem a faltar.
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » ds. març 04, 2017 5:02 pm

crunchi a prenatal la romer giratoria esta per 417€
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dg. març 05, 2017 10:22 am

Bon dia noies!

Faig modo ego rapid! Dema intentare personalitzar.

Ahir al final vem anar al prenatal i ens hem emocionat comprant, molt molt barato no va ser el que hem comprat, pero ens vem deixar anar. Tenien el maxicosi cloud q de cibex, 7 euros mes car que al baricentro, amb la ventatge que prenatals hi ha en totes parts, i ho tenim mes a prop de casa, perquè al baricentro 30 minuts en cotxe no es ho treuen. Es una passada es posa totalment horitzontal per posar-ho al cotxet. Una banyera canviador de la chicco, que marcava 119€ ens va sortir per uns 95€ i a la drim esta per 99€, per aixo dic que molt barat no... Despres un escalfa biberons per a casa, perque com fare LA ens fara falta i uns tuppers molt cucos, per quan ja sigui una mica mes gran possar el berenar, tipus poma o platan perque fan el vuit. Aixo va ser caprici total!
Sabia que a prenatal tenen la targeta vip, que es aquesta que val 30€ l'any, no ens la hem fer, perque no ens va convencer. El que no sabia es que tenen una targeta normal (gratis), que es mes perque envien publicitat tipus lo del iva, i amb la targeta si perds els tiquets de compra es igual perque quedan enregistrats, i em va semblar molt be per el tema garanties!

Em sap greu no poder personalitzar per vaig de bolid!
Per cert capseta a mi m'agraden les croniques llargues, com es nota que ets mestre, s'enten tot perfecte!

Bon diumenge!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. març 05, 2017 11:05 am

20+3

Capseta que be llegir-te!!! Quantes coses a comentar....!!!

Panxa
No vull anar de drama queen ni de model ni de res pero la panxa em comença a "incomodar". Cada cop que m'ajupo (a la feina son varios cops... he passat a intentar no recollir res del terra, a no obrir armaris baixets quasi be, etc.) o quan m'aixeco del sofà/llit, em molesta aquesta panxa. Una panxa que ja veus tu, és petita. Pero m'incomoda. No vull ni pensar com portaré el tema panxa d'aquí unes setmanes!!!!!! Jo crec q és la falta de costum, jo no és que tingui abdominals ni molt menys, pero tinc la panxa força plana, i dur ara aquest flotador m'és molt estrany. A vosaltres també us passa??? A part que no és panxa toveta, tampoc és dura, però no sé, és com que se'm clava tot quan m'aixeco o m'ajupo. Mare meva, començo be jejeje ara entenc lo dur que és la vida d'embarassada, quan veus una dona amb una panxa ben grossa.... mare meva. "No me queda na'"!!!! neujor:-)
Ja es va notant la panxa, si. A mi a la feina també m'ho han dit, que ara si que ja se't nota. :-()) i el melic, doncs jo encara porto el piercing al melic jajajajjaja esperare fins l'ultim moment per treure'm-el. Però l'altre dia me'l mirava i esta diferent si, ja no està tan a dins, no hi ha tan forat com sempre, que jo tinc molt de forat, esta ben amagat. No se on vaig llegir que quan surt fora, pots netejar tota la bruticia acumulada des de petites jajajajja
Crema, si, jo em poso l'oli pel mati i per la nit. De moment no em pica. Creuo dits!!! Anims capseta, perque les picors son lo pitjor si.

Notar al bebe
Que guay capseta, quina il.lusió!!! Jo l'he notat pero tot i que li he dit a la meva parella, com em sembla que son copets molt sutils dono per fet que ell des de fora no els sentira. Aixi que no li dic.... pero de tant en quan me la toca i m'encanta :love: és l'unica avantatge que li veig a tenir panxa jejeje

Dia del pare
Noies fareu algun detallet pel dia del pare? Jo voldria fer alguna coseta especial, ja que és el sant del meu marit i serà el 1r cop que serà pare, no sé. Segur que no s'ho esperarà. He pensat en un body d'aquests que diu "tinc el millor pare" o frases d'aquestes jejeje algú coneix on podria trobar-ho fisicament?? Per internet segur que ho trobo, pero primer voldria trobar l'opció física. Ho voldria en català. ||*||

cadiretes de cotxe
Merci redberry per la info, t'ho agraeixo molt :ok: ahir vam estar a la botiga aquesta de Martorell, i hi havia una chicco eletta per 180e aprox. Pero despres consulto la web de la OCU i oh, sorpresa!!! Esta super mal puntuada. Aixo em va fer pensar, que abans de comprar res, ho miraré a la web de la ocu. Ja que paguem, vull algo lo millor puntuat possible, no? Ja deia jo que era massa barata...!!!!
Capseta m'apunto la que heu agafat vosaltres per mirar-nos-la!!!

Cadireta passeig
Doncs si, jo cada cop ho tinc mes clar, cabàs tou. Per aixo descarto en ppi els Janés, BeCool i tots aquests que tenen a moltes botigues, pq minim t'has de quedar 2 peces. Vull veure el cybex i aquest que em deies l'altre dia capseta, el jogger?? I els compararem amb el Britax, i segurament serà un d'aquests tres l'escollit. Ja us aniré explicant a mida que avanci aquest tema :ok:
Va be que entre totes ens donguem idees i opinions, a vegades lo que no veu una ho veu una altra.

Compres
capseta
que chula la bossa!!!!!!!! Ja ens diràs que tal és!!!!! Em tenta molt agafar-la jo també, però m'esperaré, això es un altre capitol que deixo per mes endavant, la búsqueda de la bossa jejeje
L'altre dia vaig estar ordenant la robeta que tinc, i m'he adonat que vaig comprar la part de dalt d'una samarreta de m.llarga de recent nascut de PetitOh al outlet, pero no vaig agafar la part de baix!!!!! Aixi que ara buscaré uns panatalonets (polaines) de color beig o gris, que m'ha de combinar amb la samarreteta aquesta.... uf, que complicat!!!!! La samarreta és de ralletes verdes i gris-beig. Quina patinada!!!
No vaig poder anar al prenatal, quina llastima!!! Redberry al final vas poder anar, vas comprar algo???

Dentista
Capseta,
en el meu CAP em van oferir anar a la revisió aquesta, pero nomes consta d'1 visita. A mi ja m'està be perque sincerament, si no és pel fluor i per detectar-me una caries, el que em va dir ja ho se jo. No és per anar de sobrada, pero em cuido molt la boca, soc la primera que quan em veig algo raro a la boca vaig al meu dentista q ens coneix de tota la vida i és un encant... La dentista del CAP em va dir textualment "hacia años que no veía una boca tan bien cuidada". (No la tinc perfecte ni molt menys eh!!! No us imagineu una boca de Julia Roberts :r) ) :r però me la cuido, si, soc conscient que les dents son per tota la vida). En aquest cas, la caries jo no me l'he vist pq està a dalt de tot, pero vaja, hagués anat al meu dentista després del part i tot aixo, i ara hi aniré abans. Pero res mes, vull dir que el servei que ofereixen esta bé pero que per algu que ja sol anar al dentista de forma regular, no cal anar. El tema fluor me'l va posar i tal, pero sincerament tambe tinc les meves dubtes sobre el tema fluor. Hi ha un debat sobre el fluor de pros i contras, que tampoc vull ser purista, pero vaja.... en fi, res. Que esta be la visita que ofereixen, pero que no sé si en un possible futur embaras hi aniré.

Parlar al bebe
Jo li parlo de tant en quan, cantar-li no jejeje no em surt tampoc. Poder mes endavant em surt la venta artista i canto, no ho se, ja veurem. Pero parlar-li si. Jo li parlo fins i tot al meu gat, aixi que.... :oset:
No sabia que millorava les connexions neuronals, jo li parlo pq em senti, que em conegui, no se senti solet pobret, per fer-li companyia jejeje no ho se, xorrades meves.

Com esteu la resta noies, que us expliqueu??

Redberry ens hem creuat!!!! Que guay les compres, quina il.lusió fan!!!! >.-<: per cert, tens clarissim que faras LA??? Explica'ns-ho!! :ok:
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dg. març 05, 2017 1:45 pm

Jajajjjajjajajajjajajaja, només volia comentar que m'ha encantat lo de drmana queen, crunchi!!
A mi també em molesta, aquest matí hem anat a veure la rua de carnaval, 3 hore de peu!! Quan anaven per algo més de la meitat ens hem assegut a la vorera i no sabia com posar-me, o em feia mal el cul, o les cames, o l'esquena, o la panxa em molestava!!! Argghhh!!!
També em molesta moltes estones i pateixo per com serà la vida estant de 7-8-9mesos. :-o00m

Suposo que és normal, no és gaire la panxa, però és unc anvi repentí que vivim i nomes faltaria que no ens poguessim queixar!!

Sobre el dentista, jo tambe vaig sempre al meu dentista però ara fa uns dos anys es va traslladar a bcn i el que el substitueix no m'agrada gens, al gener vaig anar a un altre centre i em van confirmar que els empastes que m'havia fet eren una exageracio (per unes minicaries que encara subto de si es va inventar per treure'm la pasta, perque jo mai he sigut propensa i de cop em va trobar 4 càries per sorpresa, i feia menys d'un any de la ultima visita!).
Així que volia veure una altra opinió i volia lo del fluor, el que no sabia és que hi ha corrents que en parlen en contra :ufs:
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. març 05, 2017 6:02 pm

:-D si, deu ser aixo, que son canvis que han sortit de repent al nostre cos i ens hem d'anar adaptant.... poc a poc.
Doncs siii ves-hi, sempre va be tenir un parell d'opinions. El tema dels dentistes dóna molt de si, o trobes un que sigui bo i honrat, o et foten la pasta, si.
Be, hi ha corrents si que comenten els pros i els contres, pero tambe crec que és com tot, per un cop q ens posin fluor no crec q passi res, lo dolent deu ser l'abús.

Ego: ma mare m'ha tret robeta de quan jo era bebe, quina gracia!!!! No l'havia vist mai. La rentarem i miraré què podem aprofitar. M'ha comprat també bodies. Ah i hem vist que al LIDL el proxim dilluns dia 13 treuran robeta i bodys i pijames de cotó per nadons. Jo miraré de comprar-ne algun body i pijama, ni que sigui per tenir robeta de batalla per estar x casa. <:-<
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. març 06, 2017 10:40 am

Redberry com ha anat la eco???? Explica'ns la crònica!!!! Ahir vaig estar pemsant q si, q poder ja ens havies explicat q faries LA. Mala memoria la meva.

Ego: Jo vinc de la llevadora, i re molt be tot. Hem sentit el batec del cor, aquest cop l'ha trobat a la primera!! :content: m'ha dit que tot molt be, q m'he engreixat 3 kg en un mes, pero que si ho contem des de la 1a visita, engreixar-se 3 kg diu q esta molt be. M'ha programat visites, i m'he de tornar a fer la prova OSullivan pel protocol, sang i orina. Em fa mes pal orina que Osullivan.
Avui m'ha dit q estic de 21 setmanea. Li he dit que al full de la eco de divendres deia 20+1, que pq hi ja aquestes diferencies.... diu q no passa res, q es pq ella ho mira segons la DATA ULTIMA REGLA i els de la eco segons les mides, pero q no passa res, q pot haver variacions d'una setmana.
Lo he dit lo de les baixades de tensió, diu que m'he de seure o estirar (no se on, pq a la meva feina no hi ha lloc per seure o estirar-se), que pot ser per haver menjat poc, per calor o pq hi ha molta gent. En el meu cas va ser per aixo ultim, calor i gent.
I m'ha dit que les dos visites de la eco del 3Trim que tinc programades, 1 fan la eco i l'altre és pq t'obren expedient al'Hospital i fem paperassa. Que no son corretges. Ahhhh ja m'havia espantat jejeje
Per cert, ahir a la nit vaig notar clarament 2 patades. No se si era patades o cops amb la ma, pero les vaig sentir clarament, mes fortes que tot lo anterior. >.-<:

Com esteu les altres, com van les panxolines??? :-())
Imatge
Ponsetia
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 4:46 pm

EntradaAutor: Ponsetia » dl. març 06, 2017 2:43 pm

Hola noies!
Us volia demanar de poder entrar al vostre grup!
Jo, de fet, soc de finals de juny pero despres d'enviar uns quants missatges al grup de juny ningu contesta i esta molt abandonat. :(
Per aixo, si no us fa res, m'agradaria poder afegir-me!
I si no us sembla be cap problema ehhh!!!
Gracies per avançat!!!!
Oct 15: FIV#1 :(
Gen 16: FIV#2 :(
Set 16: +++++++++++ :cnen:
Jun 17: Benvingut Oriol!!!!!
capseta

EntradaAutor: capseta » dl. març 06, 2017 4:49 pm

Ponsetia benvinguda al grup!!!

Quina llàstima que les companyes de juny ja no participin, no tinc ni idea de si com a minim tenen grup de whatsap...tot i que diria que tampoc.

Aquí no som tropecientas participants però bueno, algunes són molt actives, altres anem passant setmanalment i altres quan poden. Fa pena que no tothom comparteixi aquí l'experiència ja que sempre és enriquidor per a totes, però què hi farem!!

També tenim un grup de whatsapp, no és súper actiu, però hi anem comentant algunes cosetes, passem info d'esdeveniments per embarassades, compartim fotos de les ecos i panxones...

Així que pots participar sempre que vulguis, escriu lesdades per la pàgina del principi i així et tenim fitxada i podem seguir-te millor. I qui sap... potser acabes tenint un bebé juliolero!! Jo tinc el presentiment que la meva serà de finals de juny (tinc dpp el 6 de juliol), però qui sap!!!

Crunchi, quina ilusio les patadetes!! :love: :love: :love:

:-()-)
Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dt. març 07, 2017 11:45 am

Bon dia noies!!

20S

Començare per el EGO. :content: El meu baby esta perfecte! No parava de patalejar, i moure les manetes. La morfo de ahir em van dir que tot estava be! Ja feie 350gr i 23 cm! Que passada :love: :love: Li vem veure tots els ditets, el cor, el cap! tenim una bona imatge de la pixulina tambe! Tinc unes ecos de la cara que son una passada perquè es veu tot el crani. Del pes no m'ha dit res, perque ahir vaig estar malalta, la nit de diumenge a dilluns vomitant i fatal! Basicament vaig passar-me el dia en dejú dins el llit, i despres de l'eco vem berenar uns donuts de xocolata. :miko: Que vigili amb el pes si veig que pujo molt rapid i ja. Del dolor del cul, el que va dir la capseta del fisio, pero vaja que em fa mal a ratos si a ratos no, sobre tot quan vaig amb taconazo. Avui ja estic perfecte, a tope a la feina.

Ponsetia Benvinguda al grupet! Al final els babys surten quan volen!

Crunchi Que guay lo de les patades :love: :love: Com es nota que els babis son mes grandets que no lis costa trobar el cor. Suposo que tambe al ser el cor mes gran se sent mes fort! Anims amb les proves! Tambe soc de les que no m'agradan gens lo de fer pipi en un pot, i resulta que al meu gine es fan pixar a un pot cada visita :-o00m Per cert el lloc aquest de martorell que dius per on para exactament, que segurament m'apropare.

Capseta Que chula la bossa! Si que es veritat que per 13 € si no va be no da pena. Ja ens diras que tal es la bosa. Esta molt be que hagin fet dos morfos, quina enveja que et fagin les 4d al mateix gine, i no tinguis que estar pagant extres :content:

Panxa A mi a vegades també em molesta, sobre tot a les nits. Si que es veritat que em dona la sensacio que el terra cada cop esta mes avall i tambe crec que depen molt de com es posi el baby. Tambe quan penses que aixo acaba de començar :-()) :-()) Melic Igual esta raro, raro, com amb menys profunditat.

Notar al baby Si que ho vaig notant cada cop mes subint, pero no es gens continu, creec que perque coincideixi hi ho noti el marit encara queda.

Dia del pare Per el que deies crunchi al Drim, hi ha samarretes d'aquestes en frases chulas, tant en catala com en castalla, per la web surten, per si t'ho vols mirar. Nosaltres no farem res, perque com encara no ha nascut em fa no se que... :-)(-:

Cadiretes de cotxe si ha vegades ens agraden mes o menys i tenen altres coses que no tenim en compte. A nosaltres al Ali-Bey del splau un noi amb el cabell ros ens va donar molta informacio, i despres un paperet amb tot el que ens havia explicat.

Parlar al bebe No ho faig la veritat, encara em surt raro dir-li per el nom, tot i que cada cop menys. Podrien dir que parlo d'ell pero no amb d'ell. :ufs: Pobret meu.

Baixa Amb aixo no puc dir molta cossa peque jo aguantare tot el que pugui. :-o00m Aprofiteu les que podeu agafar-la.

Sintomes Aquesta setmana estic en la que toca dormir be... Menos mal, tambe crec que es per haver estat malalta zz:-) De cremor no en tingut pas, espero continuar aixi tot el possible! Tinc un simptome super chulo, que cada cop tinc menys pels a les cames, aquest es pot cada fins i tot des pres de donar a llum no em molesta :***: . El inconvenient es que quan em depilo els meus 4 pels em pican las cames un munt, da igual els litros de crema que em fiqui, em desespero un parell de dies. L'estrenyiment igual que la capseta, de diari vaig be perque em controlo molt, pero els caps de setmana es horrible, no parem per casa i el cos ho nota.

LA/LM Em sembla que m'ho va preguntar la crunchi, si jo fare LA ho tinc super decidit, no donare calostro ni res. Tinc diversos motius i el meu marit a mes esta encantat de poder compartir el alletament del petit. Avui dia segons a qui so diguis et creua de mala mare per fer aixo, i jo crec que al final cadascú te que fer el que consideri millor i ja. >.-<:

Guarderia Aquest dissabte vaig anar a unes portes obertes. Que lletja, semblava un cole, i als nadons els tenien a tots en una habitació junts, da igual que estiguessin jugant o dormint a les hamaques.
Ahir a mes em van enviar els papers, de la que jo en principi volia emportar-ho i es la mes cara!!! 60€ al mes, mes de diferencia, no nomes aixo, sino que t'obligan a comprar un munt de xuminades. Que si pitet, bossa, bata, gorra, un munt de coses. :-o00m :-o00m Tenim la visita divendres pero segons ens sembli ens plantegem portar-la a l'altre que tenim a 15 minutests caminant. Ja us dire....

He começat per el modo ego pero als temes tambe me explaiat. Crec que no em deixo res :camio:

Com estan les panxus?! :-()-)
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. març 07, 2017 2:16 pm

RedBerry molt bé aquesta eco!!! >.-<: >.-<: >.-<: Jajaja m'ha fet gràcia lo de la imatge de la pixulina :content: nosaltres encara no li hem vist la vulva, és una vergonyosa!!
Sobre la bossa, doncs em va arribar ahir i està prou bé, com us deia és clavada a les skip hop aquestes que valen una pasta. La qualitat crec que està prou bé i tot i que la tela no és impermeable no sembla que sigui de els que s'embruten amb tanta facilitat, però ja veurem!!

De les ecos, no et creguis que em fan un reportatge en 4D de 30 minuts, eh? Són uns 2 minuts potser, o menys. Simpplement que va fent la eco i si creu que podem veure algo interessant en 4D ho posa però tampoc es la panacea, però ja ens fa el pes!! Com dus, menyes extres...

Quin rotllo la cerca de guarderia, nosaltres aquí no tenim opcions privades, hi ha les dues municipals i punto, així que no tindrem cap maldecap de pensar i escollir.

Per cert, és que encara vas amb taconazos???? Jo d'hivern practicament només tenia botins amb taló (d'aquell ample) çerò ja les he desterrat des de fa algo més d'un mes, ja que no em sentia prou segura. Potser els hauras de desterrar, que per l'esquena els talons alts són lo peor i si ho sumem a l'embaràs... buffff!!
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. març 07, 2017 4:17 pm

Abans de res, Ponsetia benvinguda!!!!! Com mes serem mes riurem :content: jo juraria q el grup de juny si q tenen whatssap, pero clar, si es conecten poc al SocPetit no veuran el teu missatge. Queda't per aqui que hi ha lloc jejej com estas? Que portes, nen o nena? Ja teniu el nom? Explica'ns cosetes!!!!

Redberry men'alegro molt q la eco estigués be!!!!! >.-<: siiii fa molta il.lusió veure ls ditets, els peuets, el cor.... tot!!!!! Jo sincerament no he vist al 100% els genitals del meu nen, pero be, ja em cansaré de veure'ls-hi jejeje pero no tinc foto de la eco d'aquesta zona, no.
El lloc de Martorell esta al poligon, si poses al Google Drim Martorell ja et surt. Mira et copio numero exacte de GPS Google 41.463553,1.951078
Encara dorms boca terrosa???? Jo fa temps q no, i ho ansio taaaaaaaaant!!!!
Prenc nota dels bodys del Drim :-()-)
Si, despres vaig recordar q ens ho havies dit lo de la Lactancia. Cap problema, cadascu fa el q mes li convé. Has viat aquests bibes Twistshake??? Semblen molt chulos!!!!
Ja ens diras com acaba el tema de la guarde!!!!
I amb tacons vassss???? Jo fa mil que no en porto, com a molt botins amb una mica de taló ample, pero igual q la capseta, me'ls vaig posar 1 nit i mai mes. Fins l'any que ve res. Poder es aixo q et fa mal a l'esquena eh??
Capseta que be lo de la bossa!!!!! Un chollo!!!

Ego tinc poc a comentar, avui m'he posat una samarreta mes apretada i ja se'm veu panxu si. Totes les meves companyes m'ho han dit que m'ha sortit de cop. Realment es el 1r dia q em poso algo apretat. Vaig notant al Nil cada cop mes i em fa molta il.lusió :love:

Com esteu les altres?
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. març 08, 2017 6:47 am

Crunchi, doncs jo molt dies vaig ajustada!! Més que res, estic aprofitant a acabar de rematar jerseis que tenia més vellets, ara els faig amples i els hi dono trote i au, a la basura.
Tot i que alguns dies encara me'n poso de més amplets i/o nous però comencen a quedar ajustats i no vull que se'm deformin per davant, diuen que despres es nota molt i no ens els voldrem posar!

Vull que comenci ja a fer temps de prmavera de veriat i fer canvi d'armari... a veure si amb top i camisa oberta o algo aixi puc anar millor i sense por de fer malbé la roba.
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: