✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
dolly
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dv. juny 30, 2017 10:35 am

Hola maques! Com aneu?

Ara feia dies q volia passar a saludar-vos pero se'm va espatllar el mobil i entre una cosa i altre em feia mandra posar-me al ordinador...

Ja gairebe al juliol!!! El nostre mes!! Us esteu posant nervioses ja? Ara de cop sembla q l'embaras m'hagi passat molt de pressa..

Crunchi & Redberry veig que vau tenir revetlles similars amb la family, tot i els petards de tranquis.. millor!

Redberry, que guay que ja tinguis el cotxe nou!
Tu et notes moltes contraccions pel que dius? continues treballant?

Crunchi, com vas amb la tensio? he llegit que baixaran les temperatures, potser aixo us alleuja una mica els simptomes i malestars.
Per cert, despres de que els resultats del sucre sortissin be, que than dit? que continuis igual? cap altre tipus de seguiment?
ets una crack de les compres, estas atotes les ofertes jejej, pero no m'ha quedat clar la bossa aquesta del amazon que es per dur dins la bossa del cotxet?

Pink, fa dies que no passes per aqui! com va amb els peques per casa? espero que no hagis patit mes colics ni mals d'esquena! Avera si ens informes...

Noies del WP! Alguna novetat? Alguna altre que estigui apuntet, ara que comensa el compte enrere de debo tindreu el grup mes animadet, no?

EGO: Aquesta setmana vaig anar a la llevadora (dimecres) i li vaig comentar q notava poc a la Julia ( q anoser q el dia del part m'ilumini, aquest es el seu nom definitiu) q si era pq tenia menys espai o que.. vam escoltar el cor, i em va comentar q les pulsacions per minut eren una mica baixes, pero podia ser normal, pero per curar-nos en salut ens va enviar al hospital a fer monitors + eco el mateix dia.
Ala eco em van mirar q hi hagues prou liquid, i tot correcte, als monitors, no se q va passar va sortir com una taquicardia un moment d res, i em van fer quedar-me una hora extra per veure si es repetia. Pero al final van deduir q era un fallo dela maquina, pero per assegurar-se i per protocol, vam repetir monitors + eco ahir
I ahir si que va sortir tot perfecte, monitors si q em van comentar q era una nena tranquileta, vam haver de moure una mica per veure si tenia mes activitat, pero si q el nombre de pulsacions es per un dir si hauria d estar entre 120-140, la nena de mitjana en te 120 (en repos), i clar es mes aviat cap abaix, pero no preocupant, ja que aparentment jo tambe en tinc 55 per minut o menys.
Ala eco la ecografa, un amor de senyora, va ser super amable, em va dir q ara ja cap a la s37 ja es dificil prendre mides pq estan tan apretadets q els hi costa mesurar be, i em va fer una comprartiva amb la eco de la s31 per veure el creixement, i esta perfecta!
No se si a vosaltres tambe us donen un informe amb la curva d creixement despres de la eco, es un grafic on mostra per mesura si esta per sota o per sobre dela mitja i a quin percentil correspon. I tot estava doncs mes o menys com la vegada anterior, al voltant del percentil 65-75, menys la mida del femur, q posava 99!!
Jo preguntava, per estas segura q no t'has equivocat? em va agafar un atac d riure imaginant-me q no li cabria la roba d primera puesta q li vaig comprar.
Al final entre la ecografa i la ginecologa em van dir q no em preocupes, q no era un error ni era preocupant, nomes q seria un baby tipus chupa-chup, el cap una mica rodonet, i un pal llarg, pq de gordi de moment no ho semblava (per ara pesa 3300grm)
Pero bueno, aixi en general la visita al hospital va quedar en un sustillo de res, se q a vosaltres us fan monitors d manera mes regular, pero aqui anoser q passi algo "raro"no et veu un gine es tot via llevadora, i clar, al principi doncs una mica d susto.
Doncs aixi q res, de moment tot be!

Ah, pregunta random, vosaltres seguiu alguna Youtuber aixi d maternitat q pogueu recomenar?
Ara q estic d baixa quan no puc dormir per les nits em poso algun video aixi d Youtube de mamis, pero no he trobat cap aixi q m'acabi d fer el pes, recomanacions benvingudeS!

Be noies, petonets i espero llegir noticies vostres aviat, q dema ja es JULIOL! >.-<: >.-<:
crunchi
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dv. juny 30, 2017 12:25 pm

37+1 :-())

Dolly que be llegir-te!!!!! :content: ostres doncs quin ensurt!!!! Pero molt be per part de l'equip medic que no van parar fins veure que tot estava bé!!!! >.-<: Jo també ho he sentit dir, que ara al final tenen menys lloc per moure's, i després això de que hi ha nens més mogudets que altres.... El que comentes de les pulsacions no en tinc massa idea dels valors "normals", crec que no m'ho apunten enlloc a mi. Però sempre m'han dit que batega molt be, inclus m'han fet cares de sorpresa en plan "oh si que batega fort i ràpid". Jo tinc la teoria (jo i les meves teories) que pot ser genètic si, perque el meu marit té les pulsacions més ràpides que la majoria (no sé si té a veure amb el seu grup sanguini, que és un d'aquests grups poc comuns). No us sé dir valors (150?) però si, li batega molt ràpid el cor. Així que quan em diuen que li batega molt rapid i fort i bé al Nil, penso "com al pare" : lasito : i el que tu comentes dolly doncs si, seria com la mare (tu). Jo també ho crec. :ok: <:-< potser no té res a veure, pero ho penso XD
Aixi li posareu Julia??? >.-<: molt maco i és bilingüe, que és el que volieu, no??
:oset:
El que comentes de que ho porten tot les llevadores a no ser que passi algo raro i et deriven al ginec. Aqui a la SS fan igual. :ok:

Monitors doncs per la SS no et pensis, a mi només em faran monitors 1 cop, i tinc cita el dia de la meva DPP, aixi que.... :-:) Entenc que ells esperen que et posis de part i si no t'hi poses és quan miren, però fins llavors no miren res.... Aqui amb la pachorra :-o00m

Seguiment prova glucosa Doncs no, em van dir que molt be i res, cap a casa. No em van dir de fer cap seguiment, ni sé el que pesa ara el nen, ni té pinta que em facin més ecos. Entenc que el nen esta gran (setmana 34 percentil 97) pq és algo genètic, el meu marit fa 1,82 i és de constitució atletica (està fort). Dolly percentil 99 del femur??? Pensava que els percentils eren generals, no només d'una part del cos.... Pero be es el que dius, son numeros aproximats. Jo no em vull capficar, ja bastant em va rayar en el seu moment. Que vingui bé i ja està.
M'he pesat aquest matí i segueixo pesant 70kg, mateix pes que fa 3 setmanes, aixi que interpreto que el nen no s'ha engreixat gaire més....no sé. Aviam si tant de rollo i serà un nen normal de 3,5kg. En fi.... ja us ho diré quan neixi jejeje

Visites al metge a mi ara ja només em queda visita amb l'anestesista, visita amb la llevadora i visita per monitors. No tinc res més concertat. Viuré en la ignorància :-o00m

Simptomes Doncs vaig tenir alguns episodis d'ardors i si, la tensió baixa, doncs depen de com també em dona sensació de defalliment (avui a classe prepart per exemple), però bueno, vaig fent. Ho tinc assumit que la tinc baixa, en l'ultima visita a la llevadora em va sortir més baixa que mai, 90! Em noto el nen molt encaixat a la zona de les costelles dretes, tan que a vegades em fa mal.... ahir vaig anar a caminar aviam si baixava el nen, i de moment sembla que va anar bé. No sé, entre que no tinc molta panxa i ells em "diuen" que el nen és gran, pobret deu estar tot apretat. Ja no deu saber com posar-se. VOSALTRES com aneu en aquesta recta final?
Aquests dies de tantes calors he aprofitat per dormir bastant. M'he fet "siestacas" de 3 hores seguides o espaiades, hi ha hagut dies que m'he llevat d'hora per esmorzar i tal i llavors he fet 1 hora de siesta allà a les 11h i 2 hores més allà a les 16h. Totalment sense horaris, dormir per descansar i desonnectar de tot. Fase de hivernació total :-D :-o00m

Picors el que també he tingut en els ultims dies és picors a la zona intima. Jo ho atribueixo a que tinc mes fluxe, i la humitat a la roba interior em fa picor, jo em rasco i és un cercle viciós. He estat dormint sense roba interior varies nits i per casa tampoc en porto, i bé. Pero és posar-me la roba interior i au, sant tornem-hi. Li he comentat avui a la llevadora (en privat), i m'ha dit que em renti amb sabó específic per la zona (que ja ho faig) i que faci una barreja d'aigua amb bicarbonat i ho tingui en una palangana, i cada cop que vagi al wc m'ho mulli amb aixo, que no aclari, que sequi bé. I bueno, això he fet. Diu que el ph aumenta i això produeix picors. Jo li he dit que juraria que candides no son perque ja n'he tingut i els simptomes no eren els mateixos.... m'ha dit que provi això durant una 5-6 dies. Que no utilitzi compreses ni res i que vagi canviant sobint la roba interior...
També ens ha dit que el que va molt bé, després del part per netejar-nos la zona i perque cicatritzin els possibles punts, rentar-nos amb una barreja d'aigua buññint amb farigola i bicarbonat. Tenir-ho en una palangana i aclarar-nos amb això després d'anar al wc, sense aclarar, i secar be. No sé, ho provaré.

Classe prepart i avui ha sigut l'última classe de prepart. Pensava que en quedava una mes. Res, ens ha posat videos de lactancia i de massatges per a bebés i ha parlat aixi en general fent un repàs de tot el que hem fet en el curs. Excepte el consell de la farigola, tot lo demés és prescindible, perque ho pots trobar per internet. Normal que la gent no vingui.... Erem 15 noies, la meitat de les que vam començar.

Massatge perineal ahir ho vaig provar i un rollo patatero :ufs: Entre que no m'hi arribo be, i entre que no m'apanyo.... no sé, o li diré al cruncho o em posaré la crema (Carelle) només per hidratar, sense estirar. Que tal us va a vosaltres el tema? Ho feu??

Nervis homeeeeee i taaaant estem totes nerviosetes perdudes jejejejej :-D de moment ningú més ha parit, pero hi ha varies noies que tenen la DPP a tocar, si. Aviam si en breus us podem donar bones noticies.

gym doncs avui era el meu ultim dia com abonada al gym, i crec que ja no aniré. Aquesta setmana no hi he anat, i avui la llevadora ha dit que a partir de la setmana 36-37 millor no fer piscina, que si podem agafar infeccions, que si trenquem aigües no ens adonariem.... Vaja, ja en tenia poques ganes jo d'anar avui i me les ha acabat de treure jejeje No he tingut ganes d'anar primer de tot pels 20 min d caminara que tinc per arribar, que amb les calors que ha fet ultimament doncs como que no. A part em veig massa patosa i grossa, tot i que a l'aigua s'hi està bé, pero vaig insegura. I a sobre s'ha acabat el cole pels nens i segur que estarà ple de crios la piscina, i no em ve de gust. Aixi que res, aquestes 3 setmanes que em queda el meu unic esport serà sortir a caminar uns 30 min i au.

Bebitus ultimament s'estan columpiant eh? El pedido que vaig fer del matalàs a la web diu "pedido de mas de 24horas", total que passem a 48h que seria avui, i no han passat (no han trucat). Aixi que passem a dilluns. Vaya tela. :ufs: Si, la bossa aquesta és per dur-la dins la bossa de panyals i també la pots penjar del carro.... és com multiusos.

Diumenge al final ens hem liat a organitzar dinar amb uns amics, que són els que ens deixen el moisés, hamaca, banyera, etc. Espero no cansar-me massa jejejejje :camio:

Temperatures siiii gracies a Déu ha refrescat >.-<: >.-<: aleluya!!!!!! Porto dos dies sense encendre l'aire acondicionat, quin petit gran plaer!!!! o-o:)

Mamis youtubers doncs Dolly jo m'he mirat videos de Mamá Ingeniera, Verdeliss (un clàssic), i Mamá tatuada. Son les que més present tinc ara.... recomaneu alguna més??? Balamoda també me l'he mirat algun cop....

Que tal la resta noies, com esteu? Espero que totes be!!!!! :-()-)
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. jul. 03, 2017 2:26 pm

Actualitzo llista!!!! :-()-)

21 juny – Tweety.12 - :cnen: Hugo :cnen: Nascut el 10/06
8 juliol – Anna30-1402 - :cnen: Guillem :cnen: nascut 10/06
17 juny - Jair :cnen: Quim :cnen: nascut 20/06
22 juny - Ponsetia :cnen: Oriol :cnen: nascut 20/06
3 juliol – louly - :cnen: Guiu :cnen: nascut 02/07

1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre
3 juliol – Nuriafm - :cnen: Pep
5 juliol – Pink_flower - :cnena: Ivet
5 juliol – PIRINEU - :cnen: Quim
6 juliol – capseta - :cnena: Eyra Marxes a les 31setmanes
8 juliol – Moni* - :cnen: Martí
12 juliol - Patrick :cnena: Nicole
14 juliol – Xinxa - :cnen: Marc
20 juliol – Dolly - :cnena:
20 juliol – crunchi - :cnen: Nil
22 juliol - floketa - :cnen:
23 juliol – giulietta - :cnen: Nil
25 juliol – RedBerry - :cnen: Adrián
Imatge
Luciria
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

EntradaAutor: Luciria » dl. jul. 03, 2017 2:55 pm

Bones, soc nova per aquest post. Tambe estic embarassa de 37 setmanes i sera el tercer. Tinc dos nenes i aquest petit sera un nen. La data de part seria el día 23 de juliol, pero be de cul i segurament hem programin una cesaria aixi que pot neixer uns mica abans!!! Li posarem Izan de nom. Un peto per totes, aquest es el nostre mes.
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. jul. 03, 2017 2:59 pm

37+4 :-())

Bona tarda noies, com esteu???

Ego barbacoa a casa: ahir ens van portar els nostres amics el moisés, la hamaca Babyjorn, el parque, la banyera.... No ho hem muntat encara, pero bueno, ja ho tenim aqui i ja estic mes tranquila. :ok: La barbacoa va anar be i aquest cop ena vam organitzar be, sense presses, aixi que no vaig anar cansada. :camio:

Ego total de com he perdut el tap mucós
Per la nit em va donar un bajón :ufs: , vaig discutir amb la parella, em vaig posar a plorar... al final ho vam arreglar, però jo estava molt negativa, molt choff. Suposo que son les hormones, però era una barreja d'ansietat, inseguretat, agobio, sentiments de sensibilitat, soledat.... moltes ganes de plorar per tot i per res. Després parles les coses i veus que no n'hi ha per tant, i que és el meu cap qui em va fer una mala passada. Doncs bueno, fem les paus i anem a dormir. I allà la 1 de la matinada m'aixeco per fer pis, i tenia el paper tacat de sang. Expulso el tap mucós (el veig literalment, un moc llarg i dens de sang) i bueno, m'aixeco i envio wassaps al grupet i miro per internet, perque no sabia si havia d'anar al Hospital o no.... Tinc dolorets al ovari, com de regla. Però bueno, m'ensobro. A les 5 de la matinada m'he tornat a aixecar per anar al wc, i no havia tacat la roba interior pero al aixugar-me tenia una mica de sang. M'ensobro, em llevo a les 7 per esmorzar una mica i lo mateix, al aixugar una miiiica de sang. M'he anat a dormir, els dolorets de regla paren. M'aixeco a les 11h i al aixugar-me ja no hi ha sang.
Ara he dinat, i els dolorets de regla han tornat. I aqui estic, a punt d'anar a fer-me una siesta per desconnectar i descansar.

No sé nenes, el tema contraccions no sé si son aquests dolorets com de regla, que son com punxades, entenc que si. Pero la panxa no se'm posa dura, i el dolor és molest però aguantable. Aixi que res, em toca esperar aviam què passa a les proximes hores, dies, setmanes.... a saber.

M'ha pillat una mica per sorpresa pq jo anava ben refiada, pensant que encara em queda unes dos setmanes fins la DPP. I al veure el tap mocós, no sé, m'ha capgirat el meu món <:-<

En fi, us mantinc informades. :-()-)

Com esteu vosaltres??

Benvinguda Luciria!!!!!! >.-<: >.-<: ens hem creuat!!!!!!! Que be, familia nombrosa!!!!! Quin nom li posareu al nen??? :camio: t'afegiré a la llista de DPP!
Imatge
Luciria

EntradaAutor: Luciria » dl. jul. 03, 2017 4:55 pm

Hola!! Si abans hem parlat a un altre post, per una pregunta que he fet sobre les cesaries programades i la intervenció del pare en elles. Vaig una mica perduda y encara no se molt be com va aixo jejeje.
De nom li ficarem IZAN. Es un nen i la data de part es el dia 23. Encantada de estar aqui i poder compartir experiencies amb vosaltres >.-<:
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. jul. 03, 2017 6:28 pm

Luciria siiiii Passa't per aqui quan vulguis!!! :-()-)

Actualitzo llista!!!! :-()-)

1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre
20 juliol – Dolly - :cnena: Julia
22 juliol - floketa - :cnen: (floketa no sabem res de tu... tot bé?)
23 juliol - luciria - :cnen: Izan
Imatge
Luciria

EntradaAutor: Luciria » dl. jul. 03, 2017 11:13 pm

Clar que si, anire llegint tot lo que escribiu i anire compartint lo que quede del meu embaras.
La setmana vinent he de ferme una ecografia perque el petit be de cul i ja m'han donat la opcio de cesaria programada o la versio cefalica externa per intentar colocarlo i aixi poder tindre un part vaginal, pero tinc una cesaria de fa 9 anys i m'han dit que tinc el risc de que sobri, aixi que no se ben be lo que fer.
Alguna de vosaltres li ha passat alguna cosa semblant?
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 04, 2017 8:36 am

Actualitzo llista!!!! Enhorabona a totes!! :-()-)

1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre :cnen: nascut 03/07

20 juliol – Dolly - :cnena: Julia
22 juliol - floketa - :cnen: (floketa no sabem res de tu... tot bé?)
23 juliol - luciria - :cnen: Izan
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 04, 2017 8:39 am

Luciria doncs no en tinc ni idea, aviam si algú et sap dir....
Jo havia llegit que pots fer exercicis per veure si el nen es posa en cefálica, suposo que ja ho hauràs intentat...

Potser trobes algun post obert sobre aquest tema a l'apartat del PART.

Anims :-()-)
Imatge
sioiss
Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:39 pm

EntradaAutor: sioiss » dt. jul. 04, 2017 8:52 am

Bones! perdoneu si em colo aquí... Luciria jo em vaig trobar amb el mateix amb el meu primer embaràs... semblarà una tonteria, però la llevadora em va dir de posar-me a estones de genolls amb les mans a terra, com si caminés a quatre potes i, que si podia, de fer quatre passes així de tant en tant. No sé si va ser casualitat o no... però va funcionar. Que vagi molt i molt bé a totes!!!!
Luciria

EntradaAutor: Luciria » dt. jul. 04, 2017 9:44 am

Ho he probat tot. De genolls, amb el cul mes elevat que el cap i he probat la moxibustio i res de res. Nomes hem queda esperar jejeje
dolly

EntradaAutor: dolly » dt. jul. 04, 2017 9:59 am

Hola maques!

Enhorabona a les noves mamis! Bufri & Louly :-()-) >.-<: :-()-)
quan pogueu ja ens fareu la cronica del part, o si la feu en un altre post del foro, aviseu, q m'agrada llegir aquestes croniques

Benvinguda Luciria!
Llastima q t'unieixis ara, el foro esta una mica mes apagadet ara q ja estem ala recta final.
Sobre la posicio del baby, q raro q no t'hagi ofert abans la tecnica aquesta externa per moure'l, no? tinc una amiga q te la mateixa situacio i li van dir q d fer ala s35-36.
De totes maneres, jo intentaria altres emtodes, pq aixo d la tecnica externa (te un nom pero no ho recordo) em dona la sensacio q ha d ser doloros.
A Yoga feiem alguna pose com t'ha dit la sioss per ajudar al baby a girar-se, pq no intentes aixo, total no hi ha res perdut, no?

Crunchi, ai ai ai q si t'ha caigut el tap mucos, potser en Nil s'adelanta! No te perque, pero hi ha mes possibilitats, no?
Que be q ja t'hagin portat les coses q us deixaven i q faltaven! Ara si q ja pot venir en Nil quan vulgui! O et falta alguna coseta per organitzar?

Sobre el percentil q vaig comentar, aqui com ho fan, et mesuren varies parts del baby, el cap l'estomac, el femur i l' humer, i per cada cosa em surt una mini-grafica en el informe per veure si es desenvolupa correctament, aixi tambe et poden dir, doncs es cabezon o cama-llarg o normal tot... i amb aquestes dades calculen el percentil general i es fa una estimacio del pes probable (pq el pes es una aproximacio q te bastant d marge d error)
Per aixo em van dir q la nena era llarga, pq de cames i brasos eren bastant per sobre del percentil, pero el cap i panxa eren normals, conclusio no es un bebe de 4,5 q al veure el percentil es el q m'espantava.
Pero bueno, ja no m'hi capfico, q sigui molt gran d bebe tampoc vol dir encessariament q quan creixi hagi d ser jugador d la NBA, no?

Ai Crunchi, l'altre dia vaig anar al Lush (q se q t'agrada :P) i em vaig recordar de tu! tinc una banyera molt gran i m'encanten les bombes aquestes de colors, estava mirant i ensumant avera quina m'emportava, i la dependenta em va regalar una q te forma d robot, q es per si et vols banyar amb el baby (apartir d 6 mesos em va dir). Passa't pel Lush avera si es algo habitual, i tambe et regalen aixo del bubblebath!

Redberry, com vas maca? alguna novetat?

Pink, fa dies q no sabem res de tu! s'ha adelantat la Ivet? dema es la teva DPP!!

Rebaixes: Algu ha aprofitat i anat d rebaixes? O amb la panxu i la calor no us animeu? Jo vaig anar al Zara i estava q semblava la guerra entre les piles d roba i la quantitat d gent... q vaig pensar, ja comprare online, i no vaig entrar a cap altre botiga, vamos un exit :P

EGO: doncs crec q tinc poques novetats, apart d q no paro d fer pipi, la Julia pobre no te espai i m'apreta la bufeta cosa mala...
tambe hi ha moments q mápreta el estomac i no puc menjar, no us passa q segons com estan posicionats no podeu mantenir la pose, jo si estic asseguda doncs m'haig d aixecar o tumbar-me, es una mica agobiant, sobretot pq es com una lluita interna entre la Julia i els meus organs, aveure qui te mes lloc, i no es excessivament doloros, pero es super molest, sobretot pq s'em posa la panxa super dura!
Dema tinc llevadora, el ultim mes em toca control setmanal, a vosaltres tambe?
Ara ja la panxa sem comensa a fer molt pesada i nose si demanar-li avera si hi ha alguna tecnica o algo q pugui fer pq s'adelanti, pq porto uns dies q penso q no se com aguantare les 2 setmanes q queden!
Pero per altre banda, em sabria greu q s'adelantes... aii no us passa, q es com q teniu tantes ganes d q surti pero ala vegada no.. Si, estic super indecisa!

Be noies, anire entrant mes sovint aquesta setmana, avera si aixi veig el moviments d tots els petits q van sortint!

Petons a totes
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 04, 2017 10:39 am

37 +5 :-())

Dolly t'entenc perfectament!!! Crec que ens passa a la gran majoria, ara que s'acosta el final, en part tenim ganes de que això s'acabi ja, en part no... Sentiments contradictoris, si.
Jo tb em noto el nen encaixat, la bufeta no, a mi més aviat m'apreta les costelles. I si, depen de la posició, sobretot estant sentada, em resulta incomode i m'he de moure. No em molesta tant en menjar com si més en respirar, deu aixafar-me els pulmons, no sé. Suposo que ja és el que toca a aquestes alçades, aixi que res, molta paciencia jejeje

A mi a part se'm fa un bony a la part dreta de la panxa, que flipo!!! Exagerat.

El que comentes dels percentils doncs no ho sabia que ho feien així a NL, però està bé també. El tema de que els nens vinguin grans no, en ppi no passa res... l'unic que potser hi ha més predisposició a que et facin cesàrea, no ho sé. Ma tia em va dir (suposo que per animar-me) que millor si era grandet, que aixi ja el tens ben alimentat i que al pp no pateixes tant per si perd pes o no.... No ho sé.

Llevadora doncs no, a mi no em faran control setmanal. Tinc hora dilluns amb ella i ja em va dir que seria l'ultima visita. Pero vaja, ara estic així sense tap mucós, així que aviam si arribo a la cita de dilluns jejejej Ja ens diràs què et diu la llevadora :ok:

Rebaixes nooooo no hi he anat ni he comprat online ni res!!!! És com que no tinc el cap per això (també és que no necessito res de robeta pels primers/-es dies/setmanes....). Pero ara mateix no em ve de gust anar enlloc, aixi que ja m'espero a anar-hi amb el Nil, aviam si estic més animada i sense la panxota em sento millor. Total les gangues no les posen fins a l'agost.... ara rebaixen poquet, i jo vull caçar gangues!!!! Jejejjeje :content:
Que guay que et regalessin una bomba a Lush!!!! : lasito : Fa mil que no m'hi passo.... aviam si amb un cop tingui el nen, m'hi passo.
Ultimament ja et dic, no tinc ganes d'anar de shopping, i fa mil que no entro a una botiga.

Ego "sentiments" Una mica el que comentava a l'anterior entrada, que estic una mica apàtica en general. Em passo el dia a casa, mirant la tele o dormint o aqui amb la tablet. Avui estic mes be, ahir estava nerviosa per lo de la perdua del tap. Encara tinc coses a fer i és com que em van venir l'agobio de "aviam si no em donarà temps". No sé, és estrany. Necessito molts mimos de la meva parella, que em digui que esta amb mi. És com que necessito més atenció, no sé. Les hormones suposo. I no sé, em sento insegura anant sola pel carrer i no em ve de gust sortir. Realment aqui no tinc amigues (totes estan a Barcelona i no han vingut), aixi que... Em sento una mica sola. Parlem per whats però és com que estem en lligues diferents. Porto unes quantes setmanes fent vida de "ermitaña", que fins el moment no m'havia importat. Però diumenge nit que vaig discutir amb la meva parella, em vaig adonar que si, que ara si que m'importava. No sé, estic en plan hivernació. I com menos faig, menos ganes tinc de fer, és com un peix que es mossega la cua. Aviam si se'm passa. Per això dic que aviam si passo a la següent etapa, la de tenir el nen ja a casa, i canvio el xip.... :camio:

Simptomes ahir tenia dolorets de regla (contraccions???), avui ja no noto re....

Dolly si, ja ho tinc tot. L'únic que em falta és el matalàs de la cuna, que ho vaig comprar online a Bebitus i es veu que aquest producte trigava de 6-8 dies laborables. M'han dit que arribarà dilluns en principi. Tu com ho portes, ja ho tens tot??

Anims a totes, ja queda poquet :ok:
Imatge
Luciria

EntradaAutor: Luciria » dt. jul. 04, 2017 11:42 am

Dolly. Els metges ja hem van donar l'opcio de fer-me la maniobra, pero al tindre ja una cesaria feta hem van dir que tenia el risc de que s'obris la ferida i hem van dir que ho penses be.

I totes vosaltres que tal? Per lo que veig estem ja totes a la recta final.. Quina emocio, aviat els tindrem aqui amb nosaltres jejeje. Molta sort a totes reines!!!
Pink_flower
:: gosset
:: gosset
Entrades: 464
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dt. jul. 04, 2017 10:56 pm

Hola guapes!!
Bueno falten uns minuts per les 12 però....ja casi 40s!!! :-()) :-o00m

Feia molts dies que no entrava però es que estic taaaaaaanttt cansada. El tute final d'examens i final de curs dels nens m'ha deixat casi sense forces. A més la gine em va dir que tenia el ferro pel terra i suposo que això també fa que estigui més cansada.
Els dies amb la calor son LO PEOR!! I ara per les nits doncs estic tant fresca i tant agust que no aniria a dormir en tota la nit... :content: això si per la nit em van donant contraccions però amb la fresca es porten d'un altre manera.

Dolly quin ensurt això d'anar d'urgencies però ja vaig que tot be que es el que importa :ok:

Crunchi jo també soc molt fan de les siestacas!! A la que puc m'adormo pels racons :content: he d'aprofitar ja que per les nits no dormo bé amb el modo ballena :ufs:
Això que dius de l'aigua amb farigola també en soc fan!! La meva àvia tenia molts problemes de baixos i després de visitar mil gines al final li van dir de provar això i ella cada nit venga lavaitos d'aigua amb farigola :content: i desde llavors no va tornar a agafar cap infecció ni res.

Luciria benvinguda!! >.-<: Ets tota una experta llavors amb el tercer. Dius que vens de cesarea previa, els dos anteriors vols dir?? Això de la versió cefàlica externa diuen que fa cosa però hi ha moltes que ho aconsegueixen. Aixx no sabria dir-te que faria, penso que és molt personal.
Dolly jo crec que la VCE s'ofereix quan ja estas a terme i a més es fa en sala de parts perquè pot provocar el part al moment. Amb eco, monitors,....

Jo tema rebaixes estic una mica com la crunchi ja no em veig anant enlloc i menys sola. Els meus dies són portar als nens al casal, anar alguns dies al fisio per la ciatica, baixar al parc totes les tardes i poc més...i ja faig més del que m'agradaria z2:-) Ja aniré amb la Ivet i axí ho carrego tot al cotxet que hi cabrà més :content:

Divendres tinc monitors i visita gine, estaré de 40+2 i a veure que em diu....la cosa no crec que s'allargui més enllà de les 42 (oh my god!!! quina eternitat.....) Ja us aniré explicant i si neix entro per avisar encara que sigui exprés!! :b-)))

Bona nit!! :-()-) :-()-) :-()-)
Luciria

EntradaAutor: Luciria » dc. jul. 05, 2017 8:33 am

Pink_flower. No, nomes la primera nena va ser cesaria i estic segura que va ser innecessaria totalment pero bueno.., la segona la vaig tindre per part natural i aquest el problema es que be de culet, ja veus tres embarassos i tots completament diferents, havere com acabe aquest jejeej. Tu ja estas a punt de caramel tambe, que be!!! Quines ganes de veure la carona. >.-<:
dolly

EntradaAutor: dolly » dc. jul. 05, 2017 9:32 am

Bon dia maques!

Pink flower, q be saber de tu! avui ja es la teva DPP, avera quants dies triga en sortir la Ivet!
uan pregunta, si no surt el dia de la DPP, llavors quin tipus de controls feu? apart d monitors, t'han donat alguna data tope sino per induir el part?

Luciria, pero si el anterior embaras ja no se't va obrir la cicatriu de la cesaria pq va ser part natural, no entenc pq s'hauria d obrir al fer la maniobra ara?
pero be, q si dius q ja has probat altres tecniques.. doncs qui sap esperar d aqui al 23 si s'anima agirar-se i sino cesarea/
la tens doncs programada per el 23, segur?
Quina edat tenen els teus altres 2 peques? estan contentes per l árribada del germanet?

Crunchi, jo tambe tinc dies com dius tu en plan hermitanya, pero si a tu no et molesta quedar-te a casa no veig problema!
Com vas amb la tensio baixa, encara et dona problemes?
Si notes al Nil q t'apreta els pulmons, ( q es possible, a mi avegades tambe em passa) m'ha dit la llevadora q uns dies abans d parir probablement respiris millor, aixo voldra dir q ja esta super encaixat i disposat a sortir, es la unica "senyal" q m'ha dit q segur q ens pot donar el nostre cos.

Ego: la visita ala llevadora normal, la veritat q la podia estalviar, pero es protocol,
li vaig preguntar coses d novata total en plan com se quan el meu cos em dona senyals q ja queda poc o com puc adelantar el part.. pero obviament em va dir q aixo era un proces natural i q hauriem d esperar...
El q si vam quedar d'acord es q jo mes enlla d la s41 no vull, aixi q un cop arribem ala s40 em derivara al gine i podriem o induir el part o nose quina tecnica em va dir q faria la llevadora, suposo q un tacte pero aixo no crec q faci res, no?
Nose, jo estic molt neguitosa, ja estic d 38 i la gent em comensa a posar nerviosa q quant pareixo.. i m'agobio mes...
Aiii

Be noies, ja m'aneu informant d com evolucioneu i qui es la priopera en fer pop!

Petons
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. jul. 05, 2017 9:53 am

37+6

I tant PinkFlower, prou que fas!!!!!!!
Jo tampoc tinc ganes de fer res.... porto 4 dies sense sortir de casa. Ho sé, tampoc és bo. Pero mira, és que 0 ganes.
Avui si que sortiré de casa, que tinc que anar al dentista :-D Després aviam si m'animo a anar a caminar....que ja ho dubto, pero m'hi esforçaré una mica, va. :oset:

Dolly doncs suposo que per SS si passes de la 40 et van fent monitors, si.... Juraria que a la meva visita guiada al Hospital van dir que mes de la setmana 41 ja te'l indueixen.... ara no recordo si van dir 41 o 42, pero bueno, aprox.

Ais nenes jo tb estic nerviosa perduda!!!! Entre lo del tap, els dolorets de regla.... pues tinc clar que fins que no sigui un dolor mortal no aniré al hospital, pero clar, ja estic nerviosa, rallada, etc. Sé que encara em queda per la meva DPP pero com no és una ciencia exacta, doncs encara em despista més, no tinc res clar. Hi ha moments que penso que això serà inminent i no puc fer plans, altres penso que tranquila que va per llarg.... també penso aviam si estaré de part i no me n'adonaré.... Que pava sóc!!!! Primeriza, que voleu? ;-))) Ahir em vaig preparar el meu necesser, que era lo últim que em faltava. Això és el colofÓn final. :-D

Fas bé en dir-nos això dolly de la respiració... ho tindré en compte :ok:
I això dels remeis de la iaia PinkFlower també m'ha agradat escoltar-ho, senyal que funciona :ok: a mi lo de l'aigua amb bicarbonat m'ha anat molt be també eh. He estat varios dies sense picors. Ahir en vaig tenir pero tb se'm van marxar. Estic convençuda que és per la roba interior, al mullar-se se m'irrita tot. Ara a les rebaixes renovaré la meva roba interior que després de tant rentar-la durant l'embaràs s'està quedant feta caldo :ufs:

Luciria jo no sé què dir-te, també crec que és molt personal.... El que si sé és que jo estaria super nerviosa i més rallada del que ja estic, així que t'envio molts anims. Sigui com sigui el part, lo important és que els dos estigueu bé, que no sé si això és un tòpic que se sol dir i no et serveix de gaire, però bueno.... Molts anims :-()-)

Res nenes, poc més a dir. Ens anem llegint!!!!

:-()-)
Imatge
RedBerry
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dc. jul. 05, 2017 11:56 am

Bon dia noies!

37s+1d

Bueno noies, avui estic una mica de bajon per culpa de la feina :ufs: :ufs: Al noi que em te que substituir li ha donat una hernia, continua treballant pero li han dit que es te que operar, i com aqui s'agafa molt de pes, doncs, molt malament, no se que coi farem, 3 mesos ensenyantli i no se si valdra per res... :ufs: :ufs: :ufs: A mes ara es quan mes feina tenim, anem a tope, molta feina moltissim estres, treballo 8-9h al dia, i al arribar a casa no em veig amb forces de fer molta cosa que es digui, i la calor lo ajuda gens.
Per la resta esta tot perfecte, el baby es mou moltissim, la panxa em molesta bastant sobre tot quan em tinc que aixecar. :-o00m :-o00m Vaig tenint dolorets de regla, punxades, la panxa dura, bueno lo normal ultimament.

Dolly M'alegro que no fos res lo de la Julia :ok: Esta molt be que s'asseguressin al 100% que no hi havia cap mena de problema, aixi tambe et quedes tranquila de que tot esta be. Per cert Julia es super maco! :cnena: El tema de que et fan visita cada setmana, a mi en teoria em tindrien que fer monitors cada setmana, desde la 36 a la 40, pero no tenen horaris el primer el fare a la setmana 39, pero ja m'esta be, perque no vull anar sola i aixi el meu marit s'agafa festa a la feina.

Luceira Enhorabona per la panxu! Tenim una mami experta :ok: :ok: Benvinguda, crec que es molt personal tambe el tema de la cesarea o la maniobra aquesta. Com ja saps com es una cesaria i la recuperacio crec que pots valorar millor que moltes de nosaltres. Suposo que tambe depen si vols tenir mes fills o no, els riscos i els avantatges d'un i l'altre.

Crunchi Molts anims amb aquest dolorets de regla!! Lo bo de que hagis vist que has perdut el tap mucos, es que saps que el cos va fent feineta >.-<: >.-<: Tambe estaria com tu que a qualsevol símptoma estaria super alerta. Es mes desde que ho vas dir crec que em fixo moltissim mes :content:

Pink_flower Ja queda poquet per veure l'Ivet!! Si ja fa desespero arribar a la setmana 40, la incertesa d'arribar i que no surtin :-o00m :-o00m :-o00m T'ha dit el gine que fins la setmana 42 no fan res si no vol sortir abans? Jo insistiria per si les mosques! Aprofita aquest dies al maxim!

Rebaixes No m'he pogut estar i alguna coseta ha caigut, un minitexans del zara, i un parell de conjunts d'una peça de maniga curta del h&m, tot de 3-6msesos, com la meva dpp es a finals de juliol no se si arribare agafar alguna ganga.

Compromisos Nosaltres l'ultim compromis que hem fet es un dinar a 2 dies de la meva dpp, pero bueno, ja hem dit que a lo millor no anem. Despres pensant-ho, es l'ultim que farem, voliem tenir mes compromisos pero paso, volem aprofitar els pocs caps de setmana que ens queden per disfrutarlos em plan vacances el marit i jo, platja i piscina a tope. :ok: :ok: Ja ho tenim tot enllestit, i com continuo treballant es l'unic que em queda. els caps de setmana. :***: :***: :***:

Intento pasarme, a veure si ho agonsegueixo......

Petonetss!! :-()-) :-()-)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Elenatr, miri75 i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: