✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dv. juny 09, 2017 10:37 am

Hola maques!

Tenim el post una mica oblidat eh!

Elantris, enhorabona per l'embaras! com et trobes?

Pinkflower, la primera tanda de examens (dia 7, crec q vas dir) ja l'has passada! Segur q ha anat de conya!
entenc el q dius sobe el canvi de chip, despres de tenir les nenes, jo tambe m'estic plantejant moltes coses, a nivell laboral, inlcus en un futur no molt llunya algun projecte tipus freelance..
per la resta com et trobes?

Crunchi
que tal la teva esquena? i les baixades de tensio? Que guay que poguessis veure al Nil, i quina bona noticia q sigui de cap per avall ja! just com tu imaginaves!
I avui una altre eco, ja ens explicaras com ha anat!

Redberry Com vas? tu encara tampoc has agafat la baixa, oi? Com va anar la visita del gine?

bolquers i altres prenent com a referencia preus unitat que vau comentar ja n'he comprat un munt! 2 talles diferents i 2 marques diferents, a mes de tovalloletes pel culet.
de cremetes de moment no m'he animat massa pq vaig ben surtida amb les mostres (q son prou grans) i no em vull passar sigui cas que despres no vagin be per la seva pell...

Rentar robeta al final el finde passat no ho vaig fer, pq plovia, i prefereixo estendre al sol, almenys la primera vegada, q encara tinc temps..
he comprat un sabo especial per la roba del bebe, vosaltres tameb en fareu servir un aixi?
Es diu Neutral, no se si el venen a Spain tambe http://www.neutral.nl/

Conduir + EGO : Us ho vaig preguntar no fa massa si encara agafaveu le cotxe, jo no molt sovint, be la majoria dels caps d setmana... m'han regalat una especie d adaptador per el cinturo, per si faig alguna frenada q el cinto no m'apreti al bebe, es una mica incomode fins q t'acostumes.. pero tot sigui per seguretat!
Intento no fer trajectes de mes de 30-40minuts, pq de seguida la pose em molesta la nena, i de tant en tant sobretot al final del dia comenso a tenir contraccions o simplement necessito descansar i no em trobo be com per conduir.. o almenys no hi tinc tanta confiansa..

Una mica relacionat amb el que deiem de fer plans i tal.. jo q em veia tan valenta fa unes setmanes.. no se jo si em veure amb cor de agafar el cotxe quan estigui de +38 setmanes.
Tinc una amiga q agafara la baixa un parell d setmanes despres de mi, i ella no porta cotxe, doncs ja esta organitzant, quan tingui l abaixa agafem el cotxe i anem a tal botiga (1h d cotxe) i ens mirem aixo, allo.. q a priori a mi em sembla be fer plans les 2 prenyis, pero ara estic dubtant si tindre jo ganes de agafar el cotxe per molt cinto q porti, nose...
En principi jo no tindria por, pero es q la setmana passada tenia plans per anar a una festa amb cotxe (era la inauguracio de unes oficines d'un amic) i per no anar amb mes cotxes, enlloc de agafar jo el meu cotxe i portar mes gent, no se com vam arribar ala conclusio q era millor q jo portes el cotxe d un altre i el cotxe amb 5 persones.. ple a vessar.
Total, q un cop alla, em va agafar mal d cap em notava com si hagues de tenir una migranya, contraccions, nauseas.. vamos em trobava fatal, i vaig dir de marxar, sorpresa! els del cotxe no podien conduir pq havien begut, no es q anessin borrachos, pero amb 2 copes ja dones positiu, i aqui ningu s'arrisca a agafar el cotxe..
total q em van dir q cap problema q agafessim transport public o un taxi.. 1h de cami en trasnport public em vaig negar, em vaig agafar un cabreo.. q ni us podeu imaginar.. em diuen q es no es pensaven q jo m'anes a trobar malament.. en serio, una prenyada de 8 mesos i no se li acut a ningu, q potser no puc conduir?
total q vaig anar al wc, vomitar, i dir, jo agafo el cotxe, qui vulgui q pugi..aixo si vaig conduir fins acasa meva, enlloc de portar cada u a casa seva, els vaig dir q el taxi nomes feia la parada final.
al dia seguent van venir a buscar el cotxe a casa.. i a sobres, en plan q pq m'enfado.. lo pitjor q dins del cotxe tambe portava l'altra prenyi q no te carnet..
Us sembla normal? jo soc poc objectiva pq em vaig emprenyar bastant... a mes q eren 45mints d trajecte per autopista en un lloc on no havia anat mai, i jo q tinc una orientacio fatal..
Aixo em passa per anar de bona fe... pero ja et dic q passo de fer de taxi mai mes, ni q estigui sense bombo!
Sento el rollo, pero es q no m'he queixat prou de aixo aquesta setmana, sorprenentment, la unica persona q els va donar un toque als del cotxe va ser la meva sogre (jaja) q just va coincidir quan van venir a buscar el cotxe a casa el dia seguent.

Bueno, a banda del tema cotxe, aquesta setmana va venir la Kraamzorg (https://en.wikipedia.org/wiki/Kraamzorg) a visitar-nos per parlar del que faria o no quan tornessim del hospital.. super amable, molt simpatica, si voleu us explico amb mes detall en un altre moment, pq despres del rotllo del cotxe, em dona la sensacio q estic escribint la biblia jeje

Be, que tingueu bon cap de setmana, ens anem llegint!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dv. juny 09, 2017 1:09 pm

Hola Dolly!!! Com estas??
Doncs nena m'indigno amb tu!!!! Tens tot el dret d'enfadar-te, i tant, tens prous motius. La gent no entén que amb 8 mesos una ja està a la recta final, i a sobre que no et trobes bé (sigui per cansament, per simptomes, pel que siguu...), havies d'esperar-los i fer de taxi a ells?? O agafar el transport public tu??? Em sembla una barbaritat. :-((
Pero mira, de tot s'apren. La meva parella sempre ho diu, que ell sempre va amb el seu cotxe (anem amb el nostre cotxe) perque despres és això, a l'hora de tornar tot son problemes. Si vas amb el teu cotxe pires quan vols i fas el que vols sense donar explicacions a ningú.
Lo de fer plans amb l'amiga embarassada tampoc ho veig clar.... jo li diria que ja veuràs com estaràs quan arribi el moment i que no et compromets a res. Compromisos 0 a aquestes alçades nena.
Ahir la meva amiga em deia de quedar a BCN.... li vaig dir que jo ja em retirava de la vida social i que no en tenia ganes d'agafar el transport public. Em va dir que ja miraria de buscar un moment per venir ella aqui a StBoi. Li vaig dir que vale, i que si no doncs ja ens veuriem, que jo ara no puc fer plans. :-o00m Com si no ens veiem fins després del part, és que sincerament (i egoistament) m'és igual.
Nose nenes, es que m'indigna aquest tema.... Jo no he estat molt ficada en el tema embarassos fins que m'hi he trobat personalment, pero ostres, sóc una tia super prudent i a una dona embarassada no li demanaria segons què. Aniria amb molta prudència a l'hora de suggerir o demanar X coses, i sempre li donaria preferència a ella. Que no dic que les dones embarassades haguem d'estar en una vitrina, tancades... però tampoc estem per grans esforços, no? I menys quan ja estem de 8 mesos. Mentalment per mi és "alarma, alarma". Potser sóc massa poruga, però mira, sóc així. I crec que estic en el meu dret de fer el que em vingui de gust fer, que fa temps que tinc aquest fer, pero abans em sacrificava més pels altres, ara amb bombo no. Sóc egoista, doncs vale, ho sóc.
En fi, avui tinc el dia guerrero. Pero vaja, que ja fa setmanes que ho penso això, no és que jo tingui mal dia. Jo no tinc ganes d'agafar el transport public per no tenir ganes molts cops no tinc ganes ni de sortir de casa (faig un esforç). No em ve de gust el contacte amb la gent, amb les aglomeracions, amb gent aliena a mi. No tinc cos. I sé que fisicament no estic molt grossa, pero m'és igual. Mai he sigut d'estar entre la massa, i ara encara menys. No em ve de gust.
I és això, que no tinc ganes de sacrificar-me per ningú. Qui ho entengui bé i qui no doncs també. Llenço la tovallola. Només aspiro a descansar lo últim que em queda d'embaràs, deixar-ho tot preparat per l'arribada del bebé, anar al gimnas fins finals de juny i passejar pel barri. Això és al màxim que aspiro. És poc, ja ho sé. o-o:)

Ego Eco3T: doncs he anat a la eco del 3r Trimestre (34 setmanes) i bé, ens han dit que està ben col.locat, que tot sembla bé, però pesa 2.700kg percentil 97. Amb lo que despres tenia visita amb el ginecoleg i m'ha dit que tot està be pero el nen ve gran, i farem la prova de la corva llarga. Ho he exposat al grup del wassap, pero bueno, per si algú em llegeix per aqui i vol opinar o simplement per tenir informació.....
M'ha sorprès que el nen vingui gran, perque he estat mig embaras preocupada perque no m'engreixava. No vull dir que tenia complexe, pero quasi. I va i ara el nen és gran. Doncs mira, m'ha xascat. Confio en que la prova anirà bé, perque tot i que potser no significa res, jo m'he fet 2 proves Osullivan i van sortir bé. Mentalment penso que les ultimes setmanes m'he atipat de menjar dolços, gelats, nocilla.... que pot ser això ha influït (o no). Deixo clar que menjo mes verdura i fruita que mai, que a vegades hi ha dies que no menjo carn. Però si que les ultimes setmanes pico més. No ho sé, porto 11 kg guanyats ja. Tampoc crec que sigui algo exagerat.
En fi, ja us aniré explicant. Aviam com va. Crec que m'ho he pres be, pero hi ha algo en el meu interior que està preocupada. Espero estar mes animada en els propers dies.... No estic trista tampoc, és més un sentiment de sorpresa, i que ho he d'assimilar. :-()-)

Què us expliqueu les altres, com va????

Pinkflower aixi ja vas fer el 1r examen??? Com va anar?? Ja només et queda 1 per ser lliure, no? Molta sooooooort!!!!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dv. juny 09, 2017 2:12 pm

crunchi! Gracies, em sento molt mes compresa despres dela teva resposta, en general em trobo be per anar a llocs, pero despres de l'altre dia no em veig amb ganes de planificar sortides i tal... pero ho com mes passen els dies, ho veig mes com has descrit tu, no es que sigui una bomba de rellotgeria i nomes vulgui explotar a casa.. pero em sento mes segura aixi

Percentil 97!! si nomes es pel pes pensa que a les estimacions es poden equivocar de fins a mig kilo.. potser simplement es un nen d'estructura grossa, i l'unic problema sera la dificultat alhora del part.
Dubto molt que tingui a veure amb que hagis menjat mes ultimament. jo tambe noto que ultimament em ve mes de gust nutella, galetes i de mes porqueries.. em consolo pensant que ja ho perdrem despres al post-part :P
Sort amb la curba, pero si ja l'has fet anteriorment la curta i no hi ha hagut problema, no crec q de sobte ho sigui...

Bon cap de setmana!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dv. juny 09, 2017 2:51 pm

Merci Dolly, si esperem que surti be! :ok:

Doncs si nena, jo crec que tens tota la raó del món. No sé com ho veuran les altres, pero jo ho veig aixi.
El sentiment de seguretat també el sento jo. A casa estic tranquila i ningú em molesta. Si vaig a un centre comercial, per exemple, la gent em molesta, m'agobien. No em ve de gust anar de compres i mirar aparadors per exemple.... És totalment algo psicològic, pero conforme la panxa em va creixent, més insegura em sento rodejada de la gentada.
Per no parlar de la calor, que sóc propensa a la tensió baixa i incomoditats de l'esquena. Que aquests dies em noto mes be de l'esquena, però igualment, no m'arrisco a estar 3 hores en un Starbucks prenent algo perquè sé que m'incomodarà al cap d'una estona estar sentada tanta estona en un mateix lloc. Per dir algo. Tot això és com un extra, un motiu més per no tenir ganes d'anar a llocs amb molta gent. Em sento fisicament més limitada i psicologicament evito X situacions, si.
El passat dissabte vam anar a un sopar amb uns amics i després ells anavej a un pub-discoteca. Jo fisicament estava bé, però mentalment no em venia de gust. Respecto molt qui ho faci, pero personalment em veia fora de lloc estant embarassada. I després em feia por que algú em pogués fer un cop sense voler, la música massa alta, jo sense podersentar-me si ho necessitava.... no ho sé. La meva parella em va donar la raó, i tothom ho va entendre, i vam fer retirada. Crec que és totalment normal, no ho sé.

Potser tot és qüestió de caracters eh? Jo reconec que a part d'egoista, sóc poruga i molt prudent desde sempre. Mentalment jo mateixa em limito molts cops, ho sé, en sóc conscient. I ara amb la panxa aquest sentiment va en augment.
Pero bueno, fins ara no m'ha suposat cap problema, i per lo que em queda d'embarás.... ja quan passi tot i em noti mes àgil i sense calors ni simptomes, les coses seràn diferents. Tindré altres problemes i altres pors, però ja seràn unes altres i ja les superaré també :ok: i a qui li agradi be i a qui no, també. Això ho tinc molt clar. :-()) I tinc sort que la meva parella em dóna tota la raó i m'enten. Que això també fa molt....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » ds. juny 10, 2017 9:27 am

Bon dia noies!!!

33+4

Per fi tinc un moment per contestar :content: :content:
Faig un super ego y despres ya personalitzo que sino em lio :miko:
El cap de setmana passat, que va ser llarg, vaig aprofitar per acabar de rentar tota la robeta, nomes em queden les vestidures del moises que em van deixar. També ens va arribar el vinil de l'habitació i ha quedat molt millor del que m'imaginava >.-<: >.-<: . La bossa de l'hospital la tinc ja casi del tot. La meva esta una mica mes verda, pero queda poca cosa tambe :ok:
El cas es que últimament vaig super cansada, no paro, i amb la calor m'esta afectant. Hi ha dies que tinc la sensacio que estic gaire be tot el dia amb la panxa dura, suposo que seran les contraccions de braxton, no fa gens de mal, pero em molesta i m'agobio, sobre tot si el baby no para quiet dins la panxa. Per aixo estava bastant de bajon l'altre dia. :-o00m :-o00m
Dimecres vaig tenir la eco de la setmana 33, i molt be, el baby ja fa 2kg, percentil 50, i jo en total porto engreixat uns 5 kg, aixi que perfecte :ok: La veritat que aixo sempre millora els anims. :love: :love:
La veritat es que no em puc queixar, no tinc ni retencio de liquids, ni ardors d'estomac, ni inflor, tampoc vaig estrenyida, i com al curro no paro no tinc temps de ratllar-me per res. A vegades penso que es la vidilla del curro el que em fa trobar-me tant be :camio: A veure si aquest finde ens dona tregua i podem estrenar la platja! :***:

Dolly Que be veuret per aqui >.-<: >.-<: >.-<: No entenc com s'en pipen tant, crec que tens tota la rao del mon. Jo agafo el cotxe tots els dies per anar a treballar, pero tardo 10 minuts i es el cami de cada dia, aixi que aixo no compta, el cap de setmana trajectes curts com de 20 mins, i vaig de copilot. :-o00m Lo dels plans a la setmana 38... uff jo no en faria gaires, una altre cosa es que aquell dia et vingui de gust i hi facis, pero pensa que ha partir de la 37 els babys ja estan a termini i realment ens podem posar de part en qualsevol moment. No se ho veig molt arriesgat! Que be que la dona aquesta que us be a casa la coneixeu abans, aixi despres no es tant fred, ja ens diras que va dir com es la cosa i demes.

Crunchi Clar que si nena, opino com tu! Tens tota la rao, si et volem veure que facin ells o elles l'esforç, perque cada una sap com si troba i si no et be de gust no tens que donar tantes explicacions.
Per la eco i el que t'han dit del pes no et rallis, pensa que aixo de la corba llarga sera molt per protocol. Si et diguesin que et surt diabetis gestiacional amb tenir una mica de cura amb la dieta ja estaria, estem a la recta final aixi que es un esforç minim :ok: Per cert al final et vas animar a fer el massatge perineal? Esta molt be lo de aquest estudi, perque despres et miren mes aixo del sol pelvic, que no se perque tinc la sensacio que es el gran abandonat. Per cert el finde pasat vau adavantar un munt de feina tambe, acabant les cosetes per el baby :love:

Pink_flower Com van aquests examens? Em sembla que avui tenies dos! Molt anims :ok: :ok: Com et trobes del colic del ronyo? Espero que estiguis molt millor i estiguis a toper per l'examen.
Que maco aixo de la sesio newborn, nosaltres en principi no voliem fer, pero he vist uns reportages que et venen a casa i te la fan en plan natural sortins tots i a lo millor em llenço a fer algo aixi. :love: Les contraccions que has tingut que eran doloroses o les de Braxton?

Rentar roba He utilitzat el norit bebe, jo crec que aqui es el mes tipic, i per les taques a la roba, sabó de coco en pastilla. Aquest que has posat, crec que aqui no ho venen per lo menys a mi no em sona de res.

Bolquers En total tinc idea de agafar 2 paquets t1 i 2 caixes t2, i tovalloletes la veritat que tinc unes quantes, vaig aprofitar que estaven d'oferta tambe. Ho tinc gaire be tot comprat. La pink, com es mama experta es la que mes ha agafat! Nosaltres com som primerenques anirem mes sobre la marxa. <:-< <:-< <:-<

Sortides Totalment d'acord amb vosaltres, per quedar ho faig prop de casa, sortides curtes com un sopar o un dinar, i la majoria de cops es amb el meu marit o sino coses familiars amb pares y germans, aixi si em pases res en qualsevol moment dic que no estic agust i em marxo sense cap compromis. N'em fent sobre la marxa. :-o00m

Clases prepart Aquesta setmana cap hem tingut clases prepart oi?

Segur que em deixo mil coses pero ho he fet de 3 cops aquest post.
Que tingue molt bon cap de setmana! :-()-) :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » ds. juny 10, 2017 4:33 pm

Buenas!!!!! 34+2 :-())

Redberry que guay que hagueu avançat tant!!! Aixi l'habitació de l'Adrián ja està del tot preparada??? Ja t'han portat la cadireta del cotxe??
El que comentes que la feina et va bé per desconnectar una mica, et dono tota la raó. A mi em passa tot el contrari, a l'estar a casa, tot gira al voltant de l'embaràs. I com cada cop queda menys per la FPP cada cop estic més pendent del tema embaràs, ja sigui preprant coses, buscant info a internet, etc. Si estigués treballant em distreuria més, ja ho sé. Pero bueno, cadascú té la situació que té. Fins ara ho he portat be i no m'he atabalat, pero aquests ultims dies entre aixo de la corva llarga que m'he de fer i que començo a posar-me nerviosa pq això ja ho tenim aqui, mentalment em noto que no paro de pensar en el nen, si. En fi... de moment be. Ja veurem d'aqui un mes jejejjejejeje :-D

Massatge perineal no encara no he començat.... ara em direu que soc una bleda, pero ahir vaig acabar pensant que per a que tant de rollo si potser després amb el nen tan gran em tocarà cessarea. Ho sé, és un error pensar aixo, ho sé. Però ahir estava una mica rallada. Avui ja ho veig diferent. Aviam si vaig dilluns a la parafarmacia o després surto un moment a comprar-ho ..... Tu que tal Redberry??? L'estas fent, oi? Com va, notes mes elasticitat???

Dolly explica'ns aixo de la Kraamzorg si!!!!! Que se'm va passar dir-t'ho amb el cabreig d'ahir jejjeje Que et va dir?

pinkflower com estas, com han anat els examnes???? Ja ets lliure???? :content:

Pes: Redberry 5kg?? Jo en porto 11kg!!! Ara sé que em direu que cada dona és un món i bla bla bla..... pero mira, desde ahir que no provo la xocolata ni gelats. Us confeso que com no engreixava mai doncs m'he tirat tot l'embaràs menjant tot el que em venia de gust. Però com no sé si se m'ha anat de les mans, m'he auto-imposat una dieta (super tonta), que és eliminar la nocilla, gelats faré com algo opcional (i no dos al dia com feia ara) i evitaré la bolleria. Lo demés tot igual. Pero si em ve de gust algo dolç, picaré algo saludable com fruita o fruits secs o aixi. o-o:)

Classes prepart: no, aquest divendres no en feien perque la comadrona feien un curs de nose que.... El proxim divendres farem la del part. Algu ja l'ha fet?

Que tingueu un bon finde noies!!!! :ok: :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dl. juny 12, 2017 9:11 am

Bon dia noies!! :***:

33s+6d

CrunnchiLa cadireta del cotxe encara no se res :-o00m a veure si m'enrecordo i truco perque ja es pasa de rosca aixo...
En internet hi ha massa informacio del tema part, massa, cada dona es un mon, a cadascuna li pasa alguna cosa, no se si et poses a mirar per internet dona la sensació que nomes hi hagi parts horribles no se per que. Que m'agrada tenir informacio de coses que es millor que no et facin, que abans eren "normals" i avui ens semblen barbaritats. No se si a tu tambe et passa quan mires coses relacionades amb el part.

Massatge perineal Doncs si per en 2 setmanes ho he fet 3 cops res mes. Pero bueno el meu marit diu que es nota mes elàstic, pero clar cada cop "tira" mes aixi que no es molt agradable que es digui :-o00m Estem 10 minuts, pero vamos que jo pensava que seria mes sexi i que va. D'oli em vaig comprar el de la marca suavinex, que es el que havia, i posa que es de rosa mosqueta.

Pes Tinc sobre pes, per aixo mai m'han dit res sobre aquest tema, a ells ja els esta be i clar a mi també. Abans de la panxu podriem dir que sempre estava a dieta, no menjava dolçós, les begudes sense sucre, els iogurts també, verdureta tots els dies, ara la veritat que m'ho paso pel forro :content: Sobre tot els caps de setmana que estem tot el dia menjant fora, i es mes desfase.

Clases prepart Avui toquen! A veure que tal, no recordo si va dir de que anava.

Miniego. Aquest cap de setmana ha sigut mes de relax, ja tocava! Dissabte ven fer 4 recats pel mati, i per la tarde vam quedar amb la familia a casa en plan tranquils i ja ens vem estar a sopar. Ahir al final nomes vaig anar aixo de les 7 de la tarde a la platja a fer una tomb. Estava l'aigua gelada per aixo.. No he avançat res, encara tinc les bosses i les rentadores com la setmana pasada. :content: :content:

Com aneu?? >.-<: >.-<:
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Pink_flower » dl. juny 12, 2017 9:18 am

Bon dia panxetes!! :-()) 36+5!

Com ha anat el cap de setmana?? Per aquí ja amb dos examens menys yujuuu >.-<: Ara em queda un altre aquest dissabte i ja soc lliure fins setembre!! >.-<:
Avui tinc a la petita amb febre així que es quedarà amb mi a casa i el gran l'he enviat cap al cole amb una veïna, és molt difícil dividir-se en moments així. Aixxx que oportuna aquesta peque per possar-se malalta quan mai agafa res de res!! Serà Murphy que ataca amb la seva punyetera llei :ufs:
Divendres vaig anar a fer analítica del tercer trimestre, monitors, cultius i visita. UF UF!! Desde les 9:30h que vaig arribar fins les 14:30h que vaig sortir, se'm va fer etern, amb gana, em va donar la ciàtica i el cólic va tornar a atacar de nou. Vaig arribar a casa plorant sense poder caminar RES i pensava com aguantaré al dia següent fer dos examens?? Per sort, tot la tarda al llit i vaig despertar una mica millor...la ciàtica però encara em dura i no sé perque crec que ja no me la treuré de sobre fins que neixi la Ivet. Bueno fins aquí el moment queixa total :-o00m

Dolly tela marinera amb el moment cotxe. Et llegia i em feies patir!! La gent la veritat que te molt poca consideració... :ufs: Jo penso que em de fer la nostra i si no ens ve de gusta anar a un lloc doncs ho diem tant obertament i ja està. Després això no s'acaba eh? Perquè després ens oferiran anar a un simple aniversari o festa i potser els nens estan tontets sense arribar a tenir febre ni res però no ens fa gràcia sortir i ja ens tracten de mares paranoiques bla bla bla.....així que millor estar d'acord amb la parella i a la resta que li bombin si volen que ho entenguin i sino doncs que els bombin.
Mira ahir llegia aquest article i m'enrecordava de tu! Té mooolt bona pinta :love:

http://elpais.com/elpais/2017/06/07/mam ... 19955.html

Crunchi ja t'ho vaig dir pel whats i no et preocupis pel pes. Serà grandet si que potser si, però el pes es orientatiu i els ecògrafs tenen casi mig quilo de marge d'error. El que em fa gràcia que ara t'enviin fer la corva i entre que la fan, donen resultats i tots que pretenen? Si ja estaras casi a punt per fer tractament ni res!

Noies ho sento però no tinc temps per escriure més perque ara tinc a la nena en momento subidón post dalsy i no hi ha qui pugui amb ella. Li ha donat la xarrera i l'activitat :-D vaig a veure si la puc tenir entretinguda perque es puja per les parets. Ens llegim!! :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dl. juny 12, 2017 11:19 am

Bon dia!!! 34+4 :content:


Pinkflower que be, ja només te'n queda un d'examen i seràs lliure!!!! >.-<: deu ni do nena, deu ni do.... Jo pensava que llegiria molts llibres (i en anglès, a sobre, per practicar) durant la meva baixa per risc d'embaras, i que va, m'ha fet molta mandra!!!!! No arriba al mareig pero quasi!!! No he pogut llegir res!!!! Llibre que agafava de la biblio, llibre que tornava.... Només d'imaginar haver d'estudiar estant embaAssada m'entren els 4 mals!!!! Ets la meva ídolaa!!!! Mes feina, nens....deu ni do nena.....deu ni do!!!!! : lasito :
Aviam si la peque es recupera aviat, que pobreta també, febre amb aquestes calors, que mal ho deu passar.....

Edito que se m'ha oblidat comentar això que dius, que si, que ara és l'embaràs, pero un cop tinguem al bebé, més d'un cop ens trobarem en alguna situació que no podrem anar o haurem d'aplaçar/modificar els plans perque els fills ens necessiten. I hi haurà qui ho entendrà i hi haurà qui no.... 3 pedres. :camio:

Corva llarga aixo mateix he pensat jo, si em donaran els resultats el dia abans de St.Joan, estaré a un mes de la meva DPP. CAL? Si surt malament, m'he de ficar insulina o whatever per només un mes? No sé, ma mare em va dir que aquest metge no va tenir gens de tacte en dir-me que el nen venia gran, que lo mateix servia per ser metge que per recol.lectar patates ;-))) ma mare em va dir que no li fes cas, que no em preocupi que tampoc és per tant, que els nens (segons ella) sempre pesen més i que el pare de la criatura és alt i constitució forta, doncs que és normal que el nen sigui fort també. Que la prova deu ser un protocol que tenen que fer pero que no m'he de preocupar, que millor gran que petit. Quasi em poso a plorar. Potser si que el tio aquell va tenir poc tacte, perque és trist, però per uns moments (dies) se'm van treure les ganes i la il.lusió pel meu bebé. I ara ho penso fredament i no és just. Cap metge et pot treure les ganes. Que potser no era la seva intenció eh? Que no va dir res dolent, pero tambe m'ho va soltar com qui et diu que demà plourà. Clar, el coco et comença a fer males passades..... jo sola em vaig fer una pel.licula, no sé, vaig arribar a pensar que tindria un monstre :ufs: i això no està bé, i menos quan pot haver error perque saber el pes per una eco no és una ciencia exacte i s'ha de valorar tot, no? No he engreixat desmesuradament, no tinc hipertensió (mes aviat al contrari), ni problemes de tiroides. Em faré la prova perque deu ser protocol i si s'ha de fer per descartar problemes, es fa i au. Pero no calia que m'alarmés el tio aquest. Un tio que no he vist en ma vida. I ara penso que a aquestes alçades de la pel.li, no em puc venir avall. He d'estar bé mentalment. Que el nen sigui com vulgui, si es gordo doncs és gordo, pero que vingui bé i que surti tot bé. No?
A la proxima visita amb la comadrona (dijous de la setmana que ve) li preguntaré que opina, que a ella li tinc confi.
I això, que ara m'han trucat i aquest divendres tinc la prova de la corva. Em fot que em perdré la classe de prepart que just parlaven del part. És greu noies? I just el proxim divendres recolliré els resultats, que o arribaré tard a la classe o me la perdé també perque se'm solapa.
Ala, mes nervis pa'l cuerpo!!!


Nervis començo a posar-me nerviosa noies..... ja ho sé que soc una exagerada, perque en teoria em queda mes d'un mes, pero veient que ja han nascut dos bebitos, que estem totes a punt de caramelo, aishhhhhhh :p-) Que jo soc nerviosa de naixement i ja m'estic mentalitzant que potser això s'avança. M'he fet una pel.licula mental de que si el nen ve gran me'l treuran abans, que si cesarea, que si.... bueno. Avui estic mes tranquil.la XD pero he passat uns dies rallada.... a mi tanta intriga em fot molt, no saber què passarà.... em posa molt nerviosa. Pero a la vegada soc molt tranquila, aixi que tinc estones de tot jejeje Com esteu vosaltres mentalment????

Redberry siiii truca'ls aviam si va tot be amb la cadireta!!!! Nosaltres encara hrm d'anar al Alibey, em fa pal i ho vaig retrassant. Pero hi hem d'anar si. Ens estem columpiant massa ja.
Que guay la platja!!!! Jo també hi vull anar....
Si, tema internet et trobes de tot. Gent que el part li va molt be, gent que li va malament... jo ara estic en modo que vull parir ja, aixi que mira, que sigui el que déu vulgui... tinc pendent comorar-me l'oli pel massatge perineal encara..... :ufs:
Que tal la classe prepart d'avui? De què parlaven??



:ok: ens llegim!!!!
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 12, 2017 12:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: xinxeta » dl. juny 12, 2017 12:00 pm

Hola!
Sóc una mami de maig i m'infiltro perquè he llegit a la crunchi el tema corba... t'explico el meu cas...

A la eco del 3r trimestre també van veure que la nena venia gran (2,4kg) i tot i que els o'sullivam del 1r i 2n trimestre havien sortit bé vaig haver de fer la corba. Per mi va ser durillo el xute de sucre. Ah a molt llocs has de fer dieta 3 dies abans de la prova.

Em va sortir alterada així que diagnòstic: diabetis gestacional (mho vam dir que estava ja gairebé de 36 setmanes).
Jo no m'havia engreixat gaire durant embaràs tampoc però si que tinc sobrepès.

La gine em va derivar a lendocrino (37set) i em va dir que fes dieta i prou. Pq alguns et fan controlarte el sucre però ell em va dir que a aquelles alçades no valia la pena pq si em sortia alterat ja no faríem insulina pq quan ho haguéssim de fer ja estaria de part.

Total vam vigilar pes de la nena i al final va néixer a la 40+2 amb 3750kg.

En fi que es pateix molt però intenta estar tranquila. Primer fes la prova i a veure que surt! Si necessites res aquí estic
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dl. juny 12, 2017 12:37 pm

Merci xinxeta t'agraeixo molt la teva aportació!!!! I si algu mes vol dir la seva que ho faci tambe eh??? :ok:

Em serveix el teu cas perque veig que tambe et va pillar cap al final, i igual que jo, amb dos Osullivans bé..... A mi la prova em pillarà amb 35+1 i els resultats els tindré a les 36+1.

Si, he de fer dieta 3 dies, m'he mirat el menu i és una mica més del que jo menjo normalment, aixi que aviam com m'ho monto.

Espero que surti be i si no, que em faci fer dieta com tu i prou...... Aviam.

Ja us aniré explicant :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dl. juny 12, 2017 2:53 pm

Hola maques!

35 setmanes!!

Xinxeta enhorabona pel teu baby! que ve q de tant en tant passi alguna marona recent per donar una mica de llum en dubtes, algun consellet per les ultimes setmanes q ens queden?

Pinkflower anims amb la ultima empenta q ja queda poc per acabar els exams! ets una campeona!!
Quina m**da aixo q expliques de la ciatica! avera si poguessis descansar una micona, pq entre aixo i el colic.. mare meva!

Redberry quants ides guapa! que be ala platgeta, quina enveja!
I nomes portes 5kilets! ja veuras que despres de parir se't quedara un figurin!! pero suposo q has engreixat poc pq vas tenir molt malestar al primer i segon trimestre, oi?
Lo important es q tu et trobis be!

Crunchi Aixo de la corba llarga crec q es per protocol com dius tu, i es normal q et preocupis, pero no crec q et diguin res mes q facis dieta.
m'ha fet molta gracia quan has posat pues si el nen es gordo, que sigui gordo jajaj
Fins on tinc entes, mes que pel pes, quan algu te diabetes gestacional el bebe es d'estructura mes grandeta i se'ls posen uns hombros tip mini jugador de rugby i llavors es fa mes dificil q passi alhora d parir.. (pero q no soc metgessa ni res, q no et vull espantar, eh!)
pero vamos, es el q t'han dit tant la pinnk com al xinxeta, q si lo millor es q et facin seguiment. i vagin vigilant com creix, no?
A mes sempre hi ha un marge d'error amb aixo del pes a les eco's.
I entenc perfectament q diguis q et pensaves q tindries un monstruo de baby, jo tambe estava acollonida pq en una de les eco's em van dir q la nena venia gran, i tambe es el comentari q em fan quan veuen el meu marit entrar ala consulta (1.97m) , pero ala ultima eco ja em van dir q percentil 65-70, q es gran pero no enorme..
Aixi q tranquilitat, q es molt facil de dir-ho pero a forsa d repetir-ho ens acabarem concienciant!

Pes Jo porto ja 9kg, pero em passa com a la majoria q el cap d setmana em passo un munt sortint i prenent el q em ve de gust, l'unica cosa q em limito bastant son les coses q se q porten molt d sucre tipus refrescs, pero hi ha moments q penso no tinc gana, pero estem algun lloc i hiha patates o algo d picar, i no em puc estar! crec q es mes ansia q gana!
A mes ja m'he convensut q total, per lo que queda.. tampoc pot ser tan greu, ja no vindra de 1kg, no?

Nervis Jo no estic tant neguitosa com la crunchi, pero si q hi ha moments q penso q realment vindra abans d hora, nose pq es com un presentiment, pero alhora tambe m'he fet ala idea q vindra pel meu cumple (el dia 25/07)
Nose, es com com q si pero no... crec q es la incertesa de com/quan q em te una mica intraquila!

Kraamzorg Pink, em van reenviar el article del pais just aquest cap d setmana!
La teoria esta molt be, la practica no se si m'acaba de convencer massa.. la idea de la senyora aquesta es un mix entre inferemera, chacha, doula, experta en lactancia..
Com q al hospital ( si es q vols parir al hospital, pq realment intenten convencet de que a casa estaras millor) nomes t'hi quedes les hores justes i necessaries de 3 a 12h depenent del protocol del hospi, pero quanta menys estona millor.
La tasca d la kraamzorg es cuidar-te i ajudar-te els primers dies pq les mamis nomes ens concentrem en el baby, lo bo q es un servei q pagues encara q estigui inclos en la teva asseguransa basica, aixi q si pel q sigui no hi ha click amb la senyora q et toca, pots trucar i t'envien una altra, sense demanar explicacions.
La senyora fa de tot, es com la mujer orquesta, si tens punts de epistosomia te'ls mira i et fa cures ( si fos necessari), t'ajuda amb la lactancia, et posa la rentadora (nomes coses del baby i teves, no en plan chacha) si cal tambe passa una mica l'escombra, i et fa tant el esmorzar com el dinar.
T'explica moltes coses tipus les q us diuen a vosaltres del cuidado del bebe a les classes de pre-part pero en vivo i en directo amb el baby, q aixo la veritat esta prou be.
Pero en general son coses q si voslatres aneu molt peix o perdudes un cop torneu a casa, teniu les vostres mares o sogres qu us donaran un cop d ma, aqui aixo no s'estila, i prefereixen a la kraamzorg.
L'asseguransa cobreix unes 36h d servei depenent de les teves demandes i la teva situacio es pot reduir o afegir mes.
si tens cesarea o nens petits a casa t'agefeixen mes hores, pq entenen q necessites mes cuidados.
A mi per ser guiri tot i q domino el holandes, em van afegir 4h extres, q sempre si ens sembla massa sobre la marxa podem reduir.
Tambe per la situacio personal, i per prevenir temes de baby-blues, la senyora aquesta et pot ajudar, pero en veritat el q fa es dirigirte o arreglarte els papers perq et vegi un metge de debo..
En teoria esta be, le q no m'agrada per exemple es q tenen una linea molt marcada, per exemple intenten q pareixis a casa si o si, obviament no et poden obligar pero ho intenten fins l'ultim moment (tant elles com la llevadora), tambe el tema de donar el pit intenten si o si q facis pit, (dit per amigues q han parit aqui, et fan sentir prou malament si els primers dies no rutlla be) en aquest sentit son molt holandeses i molt cuadrades, tot molt natural i molt ala seva manera..
una cosa q em va fer gracia q li va passar a una amiga q va parir fa un parell d anys aqui, q la kraamzorg va fer fora les visites i va enviar a la mami a fer la siesta, pq li semblava q ja portaven massa estona estorvant jaja
pero bueno, ja us explicare mes endevant que tal l 'experiencia!

ens anem llegint!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. juny 13, 2017 10:23 am

Bon dia noies!!!

Dolly doncs vaja, és curiós el paper de la Kraamzorg. Suposo que perque aqui això com bé dius o no ho tenim o ho fa la familia, pero bueno.... allà deu ser lo mes normal, clar. Jo crec que com tot té la seva part positiva i la seva part negativa, però també ho veig com una forma de recolzar a la dona. És a dir, aqui te les apanyes com pots a casa sola, i a NL fan un seguiment personal a casa. No sé, depen de com m'ho miro penso que tan de bo també ho tinguessim aqui. Que potser per cultura i manera de ser, se'm faria estany tenir una dona estranya a casa meva.... pero potser és això, per cultura. Pero bueno, si ha de venir doncs nena aprofita i que vingui i que t'ajudi. :ok: i si no t'agrada fas un NEEEEXT! Jejeje i una altre.
Molt curiós això que expliques que la dona aquesta fes fora a la familia perque la mare pogués descansar... suposo que és tot cultural, pero ja et dic, jo no ho veig tan malament, si aconseguiu entendre-us les dues i portar-vos be, pot ser de gran ajuda. :ok: ja ens explicaràs quan arribi el moment de tenir-la!!!

Ansia si, jo també reconec que molts cops menjo d'ansia. Pero aixo desde sempre, es allo que dius "gana gana no tinc, pero algo em cruspiria" :-D Sempre he pensat que això és el que em fa estar en una talla 40 i no una 38 per exemple, que jo mai miro calories ni res, menjo el que em ve de gust. Ara aquests dies si que he controlat dolços per això que ha passat, pero sino, pico el que em ve de gust. Ahir em vaig menjar un donut, i me n'hagués menjat dos clar, pero ara estic en modo dieta paranoya i no vull abusar. Faré bondat i em desintoxicaré dels dolços jejejej

Ego avui començo la dieta aquesta hipercalórica, aviam que tal. Crec que ho adaptaré una mica eh? Diu que has de menjar 3 plats per dinar per exemple, pero no diu quantitats.... menjaré segons la gana que tingui que sino després tindré digestió pesada o ardors i passo. Jo us dic que menjo amb ansietat, pero també em canso de seguida, menjo en general per la vista, i poca quantitat perque me'n canso.

Pes del nen Bueno,ara em sap greu haver dit gordo Dolly, ha sonat molt lleig. No vull ferir sensibilitats. Crec que tampoc es pot dir gordo a un bebe si no sabem la llargada per exemple, només tenim la dada del pes, pero no es pot valorar del tot sense tenir la llargada. Vull dir que un recent nascut pot neixer amb 4kg pero ser molt llarg i per tant, ja és equilibrat. Demano disculpes si puc haver ofès a algú.
Jo us reconec que part de la meva rayada és que el meu pare va nèixer amb 5/6 kilos, i a les fotos de recent nascut surt un bebé XXL molt gran i gordito, i crec que em vaig deixar impressionar per aquest fet. Però parlant-ho amb ma mare, eren uns altres temps (fa 60 i pico anys), abans no es deuria controlar ni sucre ni diabetis ni res a la dona, i segurament avui dia no et deuen deixar que el nen vingui tan gros i te'l treuen abans. La meva pobre àvia el va tenir a casa, part vaginal.... i m'ho vaig imaginar per mi i em va semblar horrorós i super dolorós, i tot això m'ha influenciat negativament, perque jo sola em vaig fer una pel.li mental. Si no fos per Això, segurament no m'hagués rallat tant. :ufs: Em sap greu.
Com a dada curiosa, el meu pare va neixer molt gros i sempre ha sigut molt prim. I això que menja molt! Pero té un metabolisme que tot ho crema, és molt nerviós, etc.

Pinkflower que tal la ciàtica, algo millor??? I la nena, li ha baixat la febre???

Redberry com va?

Ego compres ahir vam anar al carrefour i vam comprar la funda pel matalàs i dos llençols (sabanas bajeras). Per començar a tenir algo. Ara a les rrbaixes ja compraré mes cosetes de roba de llit.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dt. juny 13, 2017 1:30 pm

Hola!

Crunchi
No crec q ningu s'hagi ofes pel fet de dir "gordo", a mi em va fer gracia la manera d escriure.
Pero llegint els antecedents familiars un bebe de 5/6kilos jo tambe estaria "acollonida", i a mes si dius q el teu marit tambe es alt i fort... segurament es per genetica q el Nil sera un bebe gran.
Oi que tenies llevadora aquesta setmana? comentali a ella aquests dubtes, no em semblaria estrany q et fessin alguna eco de mes per anar controlant la mida, pq en serio si es tan gran, els metges mateixos poden potser recomanar-te induir el part 1 setmana o aixi abans...
Una amiga de la Uni va tenir el nen ala setmana 37 pq ja veien q pesaba +4000 i li van oferir la possibilitat de induir el part... pero clar ella anava per mutua, nose si ala SS aixo ho fan.

Kraamzorg
si, crunchi, crec q es mes una cosa cultural el q em xoca q no pas la feina q fa.. pq en veritat si q es util, ho fa tot durant uns 7-8 dies pq tu nomes et concentris en el baby.
Pero pensa q aixo es per compensar o reduir costos al hospital, la senyora kraamzorg es molt mes barata q uan enfermera o una llevadora q tinguis al hospital, el gasto per la sanitat q fas estant 3 dies en un hospi per un part natural es igual o major q el de la senyora aquesta, vull dir, q la teoria esta molt be, pero en el fons no deixa de ser una manera d reduir costos..
Pero be, ja veurem sobre la marxa, Tambe he pensat en aixo del NEXT si no hi ha click entre ella i jo, :P

Compres, una pregunta a vosaltres no us han recomanat per si les mosques trenqueu aigues a mitja nit o bueno al llit en general posar-hi algun tipus de protector per no fer malbe el matalas?
Jo tinc un q em van donar en el paquet aquest de la kraamzorg, pero q sembla pur plastic, i m'han recomanat q ja apartir de la s36 el posi, per lo que pugui ser.. q trencar aigues no es com fer un pipi al llit i q el matalas es pot espatllar amb tanta aigua... i en serio tanta aigua surt q pots fer malbe el matalas? en serio q no ho havia sentit mai

Whatsapp, noies com aneu? no hi ha cap novetat ni ningu q ens posi el SP al dia de com aneu les marones del whatsapp? Espero q estigueu totes be!

Petons
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: xinxeta » dt. juny 13, 2017 2:34 pm

CRUNCHI ja et dic que si et surt diabetes hauràs de fer dieta i com a molt controlar sucre amb la maquineta que jo no hi vaig fer però potser hagués anat millor pq jo vigilava dieta però no sabia si estava bé ò no... Si que es una mica murga les restriccions de menjar però bueno són poques setmanes i també tajuda a tu a ni agafar més pes
Ja et dic que la meva al final va néixer amb 3750 i 52 cm, és gran però llarga.

DOLLY doncs que gaudiu de la panxa i poca cosa més jeje ja us queda molt poquet!!

Si necessiteu res i us puc ajudar encantada
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. juny 13, 2017 4:44 pm

Xinxeta!! Passa't per aqui quan vulguis!!!! :content: la teva nena que té 1 mes?? Com porteu el tema calors per la nit? És un tema que em preocupa una mica, perque amb aquestes calorasses.... aire acond. Encés tota la nit???? ?-)

Al final he dinat una torrada de pa amb formatge, amanida de pasta amb gambes, aguacate i pinya, i m'he fet un bol amb un platan, un presssc i una rodanxa de meló. Ells proposen pa, amanida, primer plat de pasta o llegums i segons plat peix o carn i fruita. Doncs ho je adaptat i tot i aixi estic encara a tope i fa 3 hores que he dinat. I en una hora tinc gimnàs. No penso berenar. No m'entra res i si m'he de ficar a l'aigua.... No sé, la gent que és vegetariana que? A part, no us passa que amb aquestes calors teniu mes set que gana???? Cosetes fresquetes!!!!

Em sembla a mi que la dieta l'adaptaré a mi pero bastant, eh? No em sembla normal home, anar tot el dia empatxada i au, ves al gimnas. Vinga va!

Si, aviam que diuen els resultats.... els tindré divendres que ve. La visita amb la llevadora la tindré el dijous de la setmana que ve. He pensat que potser ella em pot adelantar els resultats, no? Tot i que ja veus tu, un dia... pero bueno, que em dongui la seva opinió.

La meva por es que m'indueixin el part i em facin cessarea, pero bueno.... segons com penso que no hi ha mal que per be no vingui. No ho sé.

Dolly doncs si, és mes barat i a mi també em sembla més humà. Més proper, no ho sé. Tan dr bo aqui ho tinguessim: recolzament a la mare, més llocs de treball per a les nostres infermeres, etc. Com sempre anem atrassats. :ufs:

El que comentes de posar un empapador o protector pel matalàs, jo és que de sempre poso un protector impermeable al matalàs, sota el llençol. Ma mare sempre ho ha fet i jo també. Per si taques de regla, per si sues, etc. Aixi que no em preocupa aixo. Pero si si, jo ho recomano també, un protector de matalàs que és molt còmode... l'empapador desechable em sembla menys comode personalment. :ok: Pero després del postpart tambe t'anirà be per si taques de sang.... Ahir vam comprar el protector de matalàs de cuna pel nen, impermeable també. Per si vomita, sua, es fa pipi.... no m'arrisco!!!!

Spoiler * Dolly doncs tenim dos companyes que ja han tingut els seus bebitos!!!!! Quina emoció!!!! :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: xinxeta » dt. juny 13, 2017 4:53 pm

La meva peque fa avui 2 setmanes!!
Tema calors fa 2 nits que més xungo però al meu pis fa corrent i anem fent...

Jo també em vaig adaptar la dieta aquesta pq era molt menjar per mi sobretot el sopar

Tema indicació i cessarea no se sap mai.... Jo amb la diabetes, que la nena venia gran i cessarea anterior tenia molt números d'inducció i acabar en cessarea i al final em vaig posar de part i part vaginal
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. juny 13, 2017 9:21 pm

:-:) i que tal el postpart xinxeta? Com ho portes???

A mi el tema calor em preocupa pq jo ja començo a passar mala nit per culpa de la calor. De moment tinc tot obert, pero amb un bebe no sé si seràn bones les corrents d'aire ?-) pq just la cuna està davant del balcó....

Doncs si, massa menjar. No he berenat, he anat a fer piscina al gimnas, he tornat a casa i encara tenia sensació d'estar tipa. He preparat el sopar i he sopat, però ostres, mig forçada..... gana gana tampoc tenia.

Sí, mai se sap el tema del part. De moment no li donaré masses voltes. Deixaré passar la setmana i els següents dies fins que tingui els resultats, i ja veurem.


Bona nit noies!!! Aviam si la calor ens deixa dormir.... zz:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dc. juny 14, 2017 11:32 am

Bon dia panxetes!! :-()-) :-()-)

34s+1d

Que animades esteu que be!! :miko: :miko:
Pink_flower Que be que nomes et quedi un examen per ser lliure i disfrutar de la baixa l'embaras i els nens. Mare meva quina d'hores vas tenir que estar en el metge, no m'estranya que tinguessis que ciàtica despres, lo del colic un altre cop es tenir mala sort també :ufs: . Espero que la petita es recuperi aviat, ja sabem que el murphi esta sempre rondant que hi farem :-o00m

xinxeta Que be tenir aqui a una recent mami! Com va anar tot? A mi el que em preocupa mes es el pospart amb aquesta calor :***:

Crunchi Pel que dius la dieta aquesta es super exagerada, et tens que passar el dia menjant. Tens rao quan fa tanta calor no ve de gust atiparse, mes veure cosetes fresquetes. Pel que ha dit la xinxeta et faran fer dieta i et controlaran mes l'embaràs i al teu Nil, aixi que aixo no esta de mes mai :ok:
El que vas dir del teu pare, em va impactar la veritat, pero tambe fa 60 anys no te res a veure amb avui dia. Dubto molt que et deixin tenir nens de 6 kg, segurament en aquella epoca no sabrien ni de la diabetis, aixi que per aixo crec que pots estar molt tranquila. :ok: :ok:

DollyEm sembla molt interessant lo de la Kraamzorg, esta molt be que si no te entens amb la dona li poguis demar una altre, tambe veig raro que una desconeguda estigui com pedro por su casa... Pero es el que diem que es tot cultural. Ja ens diras arribat el moment com va l'experiencia, segur que molt be! :ok: :ok: :ok:

Funda llit Sempre la tinc posada, es totalment impermeable, i de bambu perque el matalas viscolastic pugui transpirar. En tinc 2 per fer el quita i pon :ok: com dieu despres per el postpar segons ho vegi, per si les mosques em puc posar un empapador d'aquests tipus hospital. Espero que no fagi falta.

Cadireta del cotxe :sogra: Vaig trucar ahir, perque m'havien dit que per maig estaria, despres van dir que per juny... Doncs ahir truco i em diuen que tenen apuntat que per juliol es quan em fa falta, i li dic que no que per juliol ja tinc al baby que la vull ja. Em diu que estan tenint molts problemes, que no les estan rebent, que estan en un contenidor del port pero com estan en vaga, que no se sap ven be quan arribaran, que en teoria el 19 de juny. Pero en teoria :ufs: :ufs: . Al final em va mirar al magatzem si tenien alguna d'altra comanda, i en comptes de tota negra, ens la quedem en gris i aquest cap de setmana la anirem a buscar. Bueno al final em van donar una solució, pero vamos que la tinc encarregada desde la fira del bebe, ja em podian haver trucat abans, en comptes de trucar jo... En fi.

Clases prepart Les vaig tenir dilluns, el que mes em va agradar es que van fer un munt d'exercicis de kegel i per articular la cadera, que la veritat despres a casa no em poso gaire. :camio: El tema era el pla de part, que a la privada no en tenim, pero bueno va estar be per poder tenir coses en compte arribat el dia del part. Va insistir molt que tot el que ens diu sempre es per un part vaginal i fisiològic, que quan apareix cap complicació, ja sigui per que tinguin que instrumentar-lo o fer cesarea, la cosa canvia, evidentment. També ens van dir que la setmana vinent no tindrem classe perquè la llevadora no pot, aixi que de 7 clases que tindrem que haver fet es quedaran en 5, per la de la setmana vinent i el dilluns passat que va ser festa. Ens ha dit que le pròxim dia nomes farem lacatancia materna, i la que ens deixem sera postpart, pero va dir que havia cursos de post part aixi que ja preguntare. :ok:

Bueno ha sigut una mica ego tot eh! : lasito :
Com aneu? Us falta enllestir alguna cosa encara??
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. juny 14, 2017 1:02 pm

Redberry ostres doncs si, menos mal que ho heu pogut arreglar!!! Que et canvin el color de la cadireta i au!!! Com es columpien, que la vaga ha sigut ara, pero de la fira del bebé potser han passat 3 mesos ja, no? Bueno, aviam si per fi la teniu aquest finde i ja la podeu col locar i tot aixo.
Nosaltres encara no hem anat a la botiga Alibey, molt malament també. :ufs: m'he columpiat massa.... i amb aquestes calors em fa un pal....

Exercicis Kegel jo els vaig fent, pero bueno, sense més comentaris. :camio:

Ego Doncs avui he dormit malament no, el seguent. Em va costar adormir-me, no sé si finalment he aconseguit dormir o m'he quedat simplement "en trance". M'he llevat d'hora perque tenia gana, i m'he passat el matí intentant dormir al sofà, sense gaire èxit perque ma mare m'ha trucat i bueno, res, que ja era l'hora de preparar el dinar i tot.... aviam si em puc fer una bona siesta. Merda de calor, em té fregida. Com la porteu vosaltres?? :ufs:

I re, poc més, no tinc gaires novetats...

Com aneu les altres??? :-())
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::