✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dt. des. 12, 2017 10:06 pm

RedBerry hola maca, lo que dius del Nadal es normal!!! Cuant un te nens petits encara que encara no entenguin lo que es, es super emocionant, ho vius d'un altra manera aixi que estic amb tu 100%. I tema fotos, doncs l'altre dia vaig aprofitar que vaig montar l'arbre per fer-ñis unes quantes fotos amb barrets de pare noel, pero bueno... Jejejej alguna va quedar be pero no com jo volia, quan les grans reien i miraven a la camara el peque miraba a un altre lloc, i quan el peque miraba les altres dos pobres ja estaben cansades de riure i es ficaben series i aixi anem jejejeje.
I per acabar i per lo que pugues ser desitjar-vos a totes per adelantat un Bon Nadal i que ho disfruteu moltiiiiissim amb els peques. Petons
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. des. 13, 2017 3:18 pm

I taaaant!!! Jo feia anys que el Nadal el tenia oblidadiiiissim (potser influeix que és l'època més forta a la meva feina i acabo rebentada, no tinc ganes de res) i aquest any em fa molta il.lusió!!! :b-))) Vam montar l'arbre de Nadal que feia anys que no el montavem, hem anat a fires nadalenques..... neujor:-) amb un nen a casa fas un canvi de chip, i això que com dieu, són petits i no s'enteren de res, però bueno, fa il.lusió que serà el seu 1r Nadal i això només passa 1 cop a la vida.
Jo si que li vaig fer fotos.... ni se m'havia passat pel cap, però una amiga em va dir que li fes (que si és 1 record, q si es el seu 1r nadal, que si patatim patatam) i em va entrar el cuquet de fer-li. Vam anar a una botiga (www.personalfoto.es) que tenen la promoció que durant el q 1r any del bebé, et regalen 3 fotos i després només pagues la foto que vols, molt bé. En vam fer varies que surt ell disfressat de Papa Noel, una altra on sortim els 3, i després hem fet una que posa Bon Nadal que repartirem a la familia i amics. Pero vaja, si no fos per això que surten molt be de preu, hagués fet jo a casa alguna foto i te la imprimeixes en webs tipo Optimalprint....
Doncs si, cada cop és més nen i menys bebe, ara ho has dit Redberry. A mi tb em dona aquesta sensació. A sobre li juntes q aparenta més del que té pq està gran i ja si que si que et sembla un nen jejeje Un dia daquests, estavem a la cua del super i una dona em va dir "que té 7 mesos?", dic "noooo 4!!!". :-D i ahir mirava videos al movil dels seus primers diea de vida i buf, com ha canviat!!!!! És una passada com canvien, si. Se sol dir q creixen rapid, pero és que fins q no ho veus no t'ho creus. El meu avui fa 5 mesos jejejje :love:
El que estic notant és el canvi del son. Ell sol adormir-se i als 20min es desperta i si no li enxufes la teta, plora. Fas teta i es torna a adormir. Doncs abans he vist com es despertava, obria els ulls i ell sol s'ha tornat a adormir. :ok: Crec que mica en mica va controlant la son i apren a passar a la seguent fase del son bé. Tot aixo ho havia llegit al llibre de la Rosa Jové, Dormir sin lágrimas, i s'està complint. Veig llum al final del tunel jejejjee tot i q soc conscient que no dormirem del tirón finsssss a saber. Em segueixo aixecant ums 4 cops per la nit (tot i fer collit intento deixar-lo a la cuna de collit sempre que puc per dormir mes ampla). Pero bueno, poc a poc.

Jo tb us desitjo bon nadal noies, tot i que segur que ens anem llegint abans, pero per si de cas. Espero que estigueu be, que la vostres peques tb estiguin bé i que ho gaudiu moltissim. :-()-) :oset:

Abraçades!!!
Imatge

Imatge
Galetona
Entrades: 2
Membre des de: dc. des. 13, 2017 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Galetona » dt. des. 19, 2017 12:12 pm

Hola a tothom!!

Sóc nova en aquest fórum, m'ho va recomanar una companya que l'havia sentit al seu treball, i veig que esteu en tot. Sou unes cracks!

Bé, segons la meva última regla va ser el 27 d'octubre, i segons això...Estic de 7 setmanes i uns 4 dies!!! I estic tan contenta que no puc parar de pensar-hi...

Fa uns anys, vaig patir un avortament, i el metge (cap de ginecologia del centre) m'ho va fer malament, i em van haver d'operar d'urgència dos cops més, i tallar-me part de l'intestí prim. Brutal...La matriu no va patir tan de mal, només un foradet i prou, però vaig passar-me mesos sense poder menjar res, i em quedar sota mínims. Fins fa uns mesos, no he tornat a menjar normal, i no ens havíem tornat a animar a provar-ho un altre cop. I ara és real! El primer mes i m'he quedat embarassada un altre cop! M'és tan extrany, que no em crec que pugui sortir bé, és com que no em deixo relaxar-me (el primer cop estava que feia salts, i ara em moro de la por), tot i que també estic contentíssima...

El cas és que aquest divendres tindré la eco que, comptant des de la meva regla, farà 8 setmanes, i per tant, es veurà el batec del bitxet (com jo li dic ;) ) però jo estic segura de la data concreta de la concepció, que va ser la setmana de l'ovulació,i això fa que, quan em facin la prova ,estigui just començant la setmana 6 (que és, just quan el cor comença a bategar, però no sé si caldria esperar uns dies, no sigui que em diguin que "hauria de bategar", però en realitat, com ells no saben la data de la concepció, ens estem adelantant als aconteixements.

Precisament, el meu primer avortament va ser això: hi havia un "bitxet maco", però no bategava... I em van fer un legrat.
M'agradaria no pensar-hi, però reconec que les ganes em poden, i qualsevol cosa em recorda que estic embarassada (el menjar això o lo altre, descansar i guardar energies, agafar pes...Sempre està present!)

Alguna sap si pot ser que la data de la concepció estigui malament, i per tant, que no ho medeixin correctament per això?

Un petó a totes, lluitadores!!

Galetona
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dc. des. 20, 2017 11:46 am

Bon dia boniques!!!

Galetona Enhorabona per el teu embaras!! Deu ni do la teva historia, segur que aquest cop va tot perfecte, en les ecos et van calculant de quan estas perque pot ballar setmana amunt setmana avall. Dirte que nosaltres som julioleres de 2017, que ja tenim els nostres minis, hi ha un post del 2018 obert per compartir els moments amb altres marones, pero passat per aqui quan vulguis! molts petonets i bon nadal! >.-<: >.-<: >.-<:

Es una pasada com han crescut els nostres babys! Ha pasat el temps volant i sembla mentida lo grans que es fan, cada dia els veus evolucionar i fer coses noves. Ja no son aquest bebes que nomes menjaven i dormien, ja jugan, experiementen, aprenen. :love: :love: :love: :love:
Sembla mentida que fa un any estavem parlant de com ho diriem a la familia aprofitant les festes i pensant en aquest any que ja se esta acabant. Estic una mica nyonya :content: :content:
Les fotos les vam fer caseres i no ens ha quedat malament, pero clar nomes te que posar un no es com tu luciria que tens que coordinar a 3! :-)(-: <:-< :-)(-:

Noies us desitjo un molt bon nadal i una bona entrada d'any! :love: :love:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. des. 20, 2017 2:47 pm

Galetona enhorabona!!!! :-()-) com t'ha dit Redberry crec que t'has confos de post, has d'anar al Mamis julioleres 2018, i alla trobaraa noies que estàn com tu ara mateix, t'anirà guay compartir aqiests moments :ok: Deu ni do l'història que expliques, espero que aquest cop vagi tot bé. Et desitjo moltisssima sort!!!

Doncs si redberry, l'any passat estavem parlant de com i quan dir-ho a la familia jejejejeje que fooooort!!! Com ha passat el temps si!!!

La foto us va quedar molt be!!! L'he vist al grup de * i l'Adrián surt molt maco :oset: la veritat que estan tots maquissims, és una edat molt bonica pq ja interactuen mes, riuen, ho miren TOT.... :love: ens cau la baba a totes, clar jejejjeje

Aquest any és el 1r com a mamis, suuuuper especial. Nosaltres (imagino que com totes) tenim a tota la familia embobada amb el Nil, és el protagonosta de totes les reunions familiars. És el primer bebe desde fa 30 anys jejeje doncs què voleu. En fi.... que maco és veure que tothom l'estima tant, oi? :love: ais.....

:-()-)
Imatge

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dc. des. 20, 2017 9:56 pm

Hola Galetona!!! Enhorabona per el teu embaras, tu tranquila que tot anira be ja ho veuras, com tu dius la data exacta de la concepcio a vegades es difícil de sapiguer asi que tranquila i veuras com el peque batega amb forza.
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dv. des. 22, 2017 4:06 pm

Hola marones!

Enhorabona per l'embaras Galetona, nosaltres et portem un any d'avantatge :P
Pero tranquila, quan facis la eco mes o menys et calcularan la possible data de part bassant-se en les mides de l'embrio.
Esperem q tot avanci com cal!

Redberry, si! nosaltres tambe estem molt emocionats amb els nadals! li encara que els petits no sénadonin, es maco comensar a viure-ho amb mes ilusio, i fer fotos d tot pel record.
Nosaltres tenim l'arbre d nadal montat desde principis d desembre :P
Tambe li hem comprat un pijamet d'aquest d pare noel pel dia 24, pero no em fet la felicitacio d nadal pq la Julia no para quieta i es molt dificil q posi per la camara !


Crunchi
em passa el mateix, ja no la veig tant bebe, es com dius una nena ja!
La Julia es una trapella, ja domina girarse i avegades intenta posar-se d cuatre grapes.. ai quina por quan comenci a gatejar
Com us va la LME? quan et reincorpores ala feina?

Luciria, com estas? ja recuperada del tot?
Com ho portes amb 3 peques a casa? Segur q a moments es una bogeria, pero altres deu ser tan maco.. quan hi penso inclus m'animaria i tot a tenir-ne 3, jajaj ja veurem mes endavant!

Us volia preguntar per temes generals, sobre la introduccio d aliments, jo volia fer BLW pero anant a guarderia i amb la iaia i jo treballant no ho veig del tot factible..
Aixi q em comensat amb triturats, aqui es comensa per verdura primer, despres fruita, i despres cereals..
Vosaltres com ho esteu fent?

un tema mes surperficial.. Rebaixes despres d reis hi han rebaixes, aprofitareu per comprar roba per l'any vinent als peques o no us atreviu per si la roba els queda petita?

Bones Festes, disfrute-les molt, la primera dels nostres petots!
El 2017 va ser especial, desitjo q el 2018 igual o millor .
Molts petons, no deixeu de passar pel SP per actualitzar com us va amb els petitons.
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dv. des. 22, 2017 10:23 pm

Hola dolly maca!!! Bueno doncs encara que sembli mentira, despres de 5 mesos del naixement encara tinc que estar en metges, hem tiraba una mica per dins i estaba dur i han vist que tinc els musculs adherits, es ha dir tots enganchats a la cicatriu i ara m'estan fent massatges havere si consegueixen desenganchar una mica, pero ja m'han dit que no es segur del tot.

Lo de ser mare de 3 la veritat es que al principi va ser una mica caos jejeje, pero ara la veritat es que molt be, no ho cambio per res del mon i aquest 3 ho estic disfrutan moltissim i de manera diferent, tinc dos nenes i aquest al ser nen es com una experiencia nova no se jejeje.

Tema alimentació donc jo nomes li dono bibi perque aqui fins als 6 mesos no donen res, pero no se si aguantara molt perque noto que ja s'aborreix una mica de la llet. Aixi que no se jo....

Bones festes maques
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » ds. des. 23, 2017 8:16 pm

Hola Dolly!!! :content:
Si, continuem fent LME, tot i que li he donat algun gra de mandarina dins el aparato aquest de la malla antiofegament. Pero si, la meva idea és fer BLW als 6mesos (crec que és finalitzats elS 6mesos n?), almenys provar-ho, tot i que segurament ho combinaré amb purés. Perquè és el que dius, la meva mare no sé jo si quan se'l quedi ella, voldrà fer BLW jejeje El meu cada cop ens mira més com mengem, aixi que crec que interés pel menjar en té :-D
El que pots fer és això, combinar BLW amb purés i papilles, segons vegis.
Jo ,'ho he de mirar bé pq la comadrona ens va donar un full on ho explica lo de introduir aliments, perque sincerament en el seu dia me'l vaig mirar per sobre. Pero diria que aquí ho fan tot barrejat, vas introduint fruites, verdures i cereals alhora. Mira't la app de LactApp que hi ha un apartat on explica com fer BLW. Està molt i molt bé.
Encara em queden unes setmanes per incorporar-me a la feina. Aviam com em va amb el tema lactancia, aviam....

Si, es mou moltissim el NIl!!! A vegades sembla que faci break dance jejejje D'aqui 4 dies els tenim gatejant a aquests julioleros jejejje

Tema rebaixes doncs i taaaant!!! Soc molt fan de les rebaixes jejeje les aprofito moltissim. De fet tota la roba que tinc pel Nil és de rebaixes, del Lidl, o ens l'han deixat. De temporada no ens ha calgut comprar res, i encara tinc roba per estrenar de les rebaixes del gener passat, de la talla 6-9mesos i inclús tinc roba de Talla 12 mesos. Tot i tenir un nen gran, de moment no m'he enganxat els dits. Només en un pelele de Petit Oh que era talla 3-6mesos i als 3 mesos ja no li anava. Pero la resta tot bé, i com a molt li he posat roba d'una talla més. Aixi que si, estic esperant les rebaixea amb candeletes jejeje em miraré algo per ara i algo per setembre-octubre... ah, on si em vaig enganxar els dits és en les sabates. Menos mal qie eren de rebaixes, perque tres parells li vaig comprar que ni les ha estrenat!!!! Eren un 16, un 17 i un 18 i durant l'estiu no li posava sabates i ara tampoc li poso, només per fotos o dies especials (Nadal, etc.). Total, qie el 18 no li entra M'han deixat unes bambes Munich i gasta el 19!!!! Aixi que el tema sabates potser si q ho deixaré aparcat....

I vosaltres, que fareu???

Anims Luciria, deu ni do el que expliques... espero q et recuperis aviat :-()-) Ja m'imagino lo dur que deu ser tenir-ne 3, sobretot els inicis i fent LME amb el petit. Que has d'estar pel petit i per les grans.... Pero clar, a la vegada deu ser molt bonic gaudir dels teus nens jejejje. :love:

Bueno noies, q tinc al Nil que em reclama jejeje a gaudir molt de la familia noies!!! Que tingueu un Bon Nadal totes!!! xx:-D xxkiss::

Ens llegim!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: RedBerry » dc. gen. 03, 2018 10:10 am

Bon dia i bon any nou! \o.o/

Luciria Mare meva, espero que aviat acabis amb el tema metges, te que ser molt dur i a sobre amb 3 criatures. T'envio molta força! Suposo que les grans et deuen ajudar una mica <:-<

Dolly El tema rebaixes... tot lo contrari a la crunchi, mirare a veure si pillo alguna coseta pero tampoc em capficare masa. Nosaltres farem mixt, a casa sempre que podem farem BLW i a casa avis, guarderia i tal el que vulguin. Inclos si anem fora suposo que tirare de potito.

Crunchi Em tindries que fer una master class de rebaixes perque a mi s'em donen fatal. Acabo comprant tot de temporada l'unic que s'em dona be les gangues del lidl :content:

RobaTinc super mal ojo amb la talla, just ara gasta la 68 i la propera es la 72 i mirant la linea del percentil aixo ja es estiu.No se si es per la guarde que el meu petit embruta massa.... tenim dies que el canvio fins a 6 cops... entre les caques liquides, les babes i els mocs .... :-o00m A vosaltres tambe us pasa?

BLW D'aqui res començarem amb la introduccio d'aliments, en tinc ganes perque veig que es va fixan en quan menjem i em fa gracia començar a veure les cares que posara, suposo que despres m'enpenedire del que dic :content: :miko: D'aqui 2 setmanes tinc revisio suposo que em donaran algunas pautes, perque quan he preguntat m'han dit que si va be fins els 6 mesos LAE. Per cert! encara no tenim la trona comprada, el cas es que he vist la stokke steps i m'ha encantat, pro es carisima.... Te molt bons comentaris pero pfff, no se que fer. Vosaltres quina teniu?

Moviments El meu esta sempre tens, i buena ja es mante asegut i vol jugar a asegut, aixi que hem tingut que ficar el parc, pero el tema fer la croqueta no ho domina massa, algun cop li ha sortit, pero pocs, no se si sera normal, em dona la sensacio que s'esta menjant els pasos....

Com han anat les festes de nadal?

Petonets :love:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dc. gen. 03, 2018 10:23 pm

:content: hola noies!!! Bon any!!!

Nosaltres hem estat amb la familia, i realment el Nil no s'entera de res, ho disfrutem més els grans que ells jejjee pero és bonic. Dissabte 31 Des. Va estar despert fins que vam marxar, a les 2 de la matinada!! Suposo que amb el xivarri i tot, no es va poder adormir, però no es va queixar pas, tota l'estona de bracets en bracets jejeje demà volem anar a fer-li una foto amb al Rei Mag ;-)))

Rebaixes, doncs Redberry t'explico com ho faig!! Regla num.1: per caçar gangues t'has d'esperar a 2es rebaixes. Com més esperis, més rebaixen el preu, però menys talles i roba trobes (menys queda, clar). Has d'anar jugant amb aquests dos factors, ni anar el primer dia ni anar l'últim (que ja no queda quasi res). Ara a les rebaixes d'hivern els preus bons sol ser a mitjans de febrer fins la 1a setmana de març, aprox. Regla num2. No mirar la roba de nova temporada. Has de mirar només la roba que està rebaixada. Regla num 3. (Molt lligada a l'anterior regla ;-))) )Has d'adaptar-te al que hi ha, anar amb la ment oberta, no buscar res en concret però saber què busques. Per exemple, saps que busques pantalons llargs però has d'adaptar-te als models que hi hagi rebaixats. Si no t'adaptes al que hi ha, és quan te'n vas a nova temporada. Regla num4 Mirar el preu que valia abans amab el preu que val ara. Si hi ha poca diferencia no ho compro. O m'espero a que ho rebaixin més (d'aquí la regla num 1) o que potser és un producte barat i no el rebaixen gaire. Penso que per 2 o 3 euros ja ho compraré quan ho necessiti.

El tema talles doncs el que jo faig és saber què vull i per quan ho vull. Ara que son rebaixes d'hivern ens hem de centrar en roba d'hivern, obviament, no trobarem pantalons curts. Pots comprar roba per aquest hivern (fins que arribi la primavera-estiu), i després pots mirar roba per hivern que ve (octubre i endavant). Jo em miraré què tinc actualment a l'armari i miraré fins on tinc de talles. Per exemple, sé que necessitaré pantalons llargs talla 6-9 mesos que és talla 74cm. Que ens plantarem entre gener i abril aprox.
El que faig és calcular quina edat tindrà el Nil per l'època que crec que pot necessitar els pantalons llargs. Seria talla 12-18mesos (Zara) si li compro unes malles llargues per tenir algo finet per l'estiu, per exemple. Si vull algo per l'octubre doncs calcularé quants mesos tindrà el nen. Veig que a Zara (es on més compro en rebaixes) tenen talla de 12-18mesos i 18-24m, o sigui que ho tenim molt facil de calcular.

Jo a l'hora d'anar a comprar pensant en un futur em guio per talles en mesos, no tant en centimetres (tot i que ja sé que després cada casa talla com vol i el que realment val és el cm). Basicament pq no sé quants cm farà amb aquells mesos realment, aixi que confio en el patronatge de les botigues. Després sempre fas de mes i de menos, li pots posar abans del que havies previst o li pots posar més mesos....depen.

Jo compro sobretot al Zara i a Benetton, que aquí les 2es rebaixes fan el el 75% de dte i val molt la pena. És roba bona, de marca i trobes cosetes molt barates. I moltes peces de roba et costen el que et pot costar algo al primark, per dir algo.

Osti redberry 6 mudes al dia??? Deu ni do!!!! El meu va a dies, hi ha dies que amb una muda fem i hi ha dies que 2 mudes. Aixo si, a la bossa de la cadireta sempre porto 2 mudes mes per si de cas. Em fa pànic que es taqui amb alguna possible fuga i no tenir roba, i més ara al hivern!!! El meu es taca de fugues, i imagino q quan comencem a introduir els aliments sòlids (o purés) es tacarà més. De mocs no se m'ha tacat, no. Li poses el babero aquest per ls babea imagino, no?

Doncs en aquestes rebaixes tot i ser d'hivern, redberry pots trobar samarretes d m.curta i pantalons tipus malles o rollo leggins primets... almenys jo l'any passat en vaig trobar de malles per 3.99e al zara i samarretes m. Curta tb (poques, però valien 1.99e i en vaig agafar varies). I jo agafaria la talla 12-18mesos (del Zara) per l'estiu. En canvi, si busquem un pantaló de pana, jo em miraria talla 18-24mesos, sobretot que el meu Nil té percentil gran, i veient com hem anat de roba, prefereixo tirar cap amunt. Que quedi algo ample, millor que petit.

No sé si m'estic enrollant massa neujor:-)

Trona siiii sé quina dius!!! Però la descarto per preu i sobretot per espai. Tinc un menjador-cuina, que amb prou penes ens cap el sofà jejejeje així que em miraré o la del ikea o una trona d'aquestes q es lliguen a la mateixa cadira d'un adult. Si tens espai i economicament pots (pots mirar wallapop), la stokke és lo mas!!!!

Moviments sé que és fàcil de dir però dificil de fer, però no t'hi capfiquis massa. El meu es gira però no es queda assegut. Tot el contrari que el teu, i les dues coses són igual de bones i de vàlides. Mica en mica aniran fent, ja veuràs. Sé que és fàcil de dir, però dificil de acceptar... al meu li costava aixecar el cap quan el posava boca avall mentre tots els altres nens d la classe de postpart ho feien molt bé, amb uns 3 mesos d'edat. I el meu a dures penes en sabia. I ralla si. Però bueno, després un dia ho sap fer i ja passen les preocupacions jejejje Jo el deixo molta estona estirat a la alfombra i d'aquí ha apres a moures i girar-se. Assentar-se no sé com estimular-lo o ajudar-lo a fer-ho.... me'l poso a la falda i prou. He de fer algo més???

Espero que estigueu bé vosaltres i els pekes!!!! Ens anem llegint!!!!!
Imatge

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dc. gen. 03, 2018 11:14 pm

Bon any a totes!!!! >.-<

Crunchi, te llegit lo del teu peque el dia de cap d'any i hem fa gracia, doncs el meu va fer lo mateix, quina festa portabe a sobre, tenia un son que moria pero no hi havia manera, i ara porte uns dies que no hi ha manera de fer-lo dormir jejjeje. El fiques al llit i comenza a donar puntades a la barana i a destaparse i el vas a colocar be i es tronxa de riure, el deixo per impossible jejeje

Tema rebaixes, la veritat es que no soc de les que mes sap, hi ha gent que trobe de tot molt be de preu i jo no se si es que no se pero com heu dit per aqui, jo o no trobo tanta rebaixa o no trobo ja res de roba i talles.

I tema moviments, ara sembla que comenza a aguantarse una mica mes sentadet, la croqueta sencera encara no la fa, es quede a mitjes, ara lo que fa es mirar com menjem i obrir la boca per demanar menjar jeje. Havere si el dia 18 hem diuen ja que li puc donar alguna cosa de menjar; dons jo a les 2 grans amb 4 mesos ja prenien fruita i verdura pero ara nenes, no els hi volen donar res mes i el pobre meu esta aborrit de tanta llet.

Anem parlant :ok:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 04, 2018 1:44 pm

Luciria suposo q és la crisi de la son que als 4 mesos aprox. Fan un canvi de cicle o algo així. Jo he notat moltissim, ha canviat el patró. Ara seeeeeembla que torna a fer una rutina, pero hem tingut unes nits molt boges, amb patades i cops de braços a tort i a dret. Per que us ho imagineum fa com aquella escena de les pelis de fer l'àngel a la neu. xx:-D Molt graciós ell, pero a la nit, jo amb una son que em moro, i ell desvetllat i es tira 1 hora aixi. Toco fusta que porta unes nits que no ho fa....

Tema menjar Luciria has provat de donar-li un gra de mandarina o taronja?? No a modo d'introduir alimenta com a tal, sino com perque juguim i/o experimenti ... Jo quan el veig molt interessat amb el meu plat (massa!!! Ja comença a voler tocar-ho tot i a tirar-ho tot per terra quan menges amb ell a la falda.... ) si sóc a casa li dono 1 granet de mandarina. De moment només això. No crec q el meu s'avorreixi de la teta, però si que ha descobert un nou món: el menjar dels plats dels altres ;-))) jejejje bueno, ja queda poquissim per introduir aliments!! Tens raó que hi ha qui ja els hi dona a partir dels 4 mesos papilles de fruita i aixo, pero jo prefereixo seguir ls indicaciona de la OMS. Total, si no és perque ho necessitis pel teu ritme de vida (la feina, etc.) Tenen tota la vida per menjar altres coses q no sigui la llet, no? Per aixo mho prenc amb calma jo...s

Ahir vaig agafar el llibre de la biblioteca "Mi niño no me come" del Carlos Gonzalez, i de moment és molt interessant. Si us el voleu llegir ja sabeu. Em vull mirar algun llibre especialitzat en BLW tambe, en coneixeu algun???

Ah, ahir em vaig banyar amb el Nil :love: donem per acabada l'etapa de banyar-lo en la banyera amb potes, i com que encara no hem comprat una hamaca o seient pel bany, el meu marit em va dir que em banyés jo amb el nen, i ells ens ajudava també. Molt guay jejeje Vosaltres com els banyeu?? Es que ja és massa gran per la banyera amb potes pero massa petit per la banyera d'adults ... i com no s'aguanta assegut, doncs nose si esperar a que sassegui per comprar directament un taburet o comprar l'hamaca que té respaldo. Aish....
Imatge

Imatge
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: Luciria » dj. gen. 04, 2018 7:16 pm

Crunchi.
A l'hora de bañar-lo com dius tu ara es un caos perque la bañera de nadons se li ha quedat petita i la nostra massa gran aixi que lo que faig es agafar la petita que aixi el puc dominar una mica mes y la fico dintre de la nostra, aixi ell pot jugar amb l'aigua sense que hem mulli tota l'habitacio. Estic esperant havere si aconseguiex sentarse ja solet del tot per comprarli aquell seient que s'enganxa a la banyera, el fiques dins i aixi tenim mes llibertat per banyarlo.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 03, 2018 8:41 pm

Hola guapes!!

Us he anat seguint a mitjes des de l’ombra, com costa deixar d’estar pendent de persones amb qui has tingut tanta relació durant uns mesos!! Encara que faci mal a vegades...

Bé, el cas és que si tot va bé em toca tornar a ser mama de juliol, i tinc mooooolts dubtes amb la roba. I pensareu, que fot aquesta a les 15 setmanes ja pensant en això? Doncs realment és que la mva sogra va dir que miréssim si necessitem bodies d’alguna talla concreta que a la merceria ln va feien liquidació i en fi.... que vam revisar el que teniem i em va semblar que farem molt curt!! Entre coses comprades i altres que em van passar em smebla que no podré ni vestir el bebé durant una setmana seguida.

Així doncs us volia demanar consell, ja que ho teniu recent!
Em toca pel 27 de juliol.
Quina quantitat de bodys/conjunts/pijames creieu que necessitaré? M’agradaria tenir una mica d’acumulació com a mínim pels 3-6 primers mesos.

Porfi, porfi, porfi!!!!! I si podeu dir a les del whatsapp que m’informin també m’aniria bé!! Qualsevol consell és benvingut!
Perquè al arribar fins les 31 setmanes teniem cosetes però no ens hi haviem posat de veritat, i vaig un pèl perduda!


:-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » ds. feb. 03, 2018 10:01 pm

Capseta bonica!!!
Me n'alegro moltissim de veure't per aqui!!! >.-<: Ara no recordo si t'havia donat l'enhorabona a l'altre post o no (tinc un cap....) però si no ho he fet, abans de res, felicitar-vos a tu i al capseto i desitjar-vos lo millor del món!! Qualsevol cosa no cal que et digui que aqui em tens :-()-)

Per a res trobo que sigui massa d'hora per anar comprant cosetes, és més, jo mateixa a aquestes alçades de l'any passat a les rebaixes em vaig flipar moltíssim comprant roba!!! Encara tinc roba per estrenar pq vaig comprar la talla 9-12 mesos i encara no els ha fet, aixi que imagineu.... flipada total ;-)))

Doncs mira, just ahir vaig acabar d'empaquetar una caixa amb tota la roba que hem fet servir dels 0 als 6 mesos (quina peneta!!). Fins el dia d'avui ho havia anat guardant en bosses, i ahir vaig posar les bosses dins una caixa i guardat al traster. Demà ho obriré i et diré exactament les quantitats, que és un tema que crec q ens preocupa a totes. Perquè ara t'ho diria aixi de memoria però tenint la caixa amb tot ordenat per talles t'ho vull dir bé. :ok:

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » dg. feb. 04, 2018 10:54 am

Gràcies crunchi!! Per la felicitació i l’ajuda!! Em faras un favor!

Recordo les rebaixes de l’hivern passat, jo també vaig comprar coses, però eren sobretot talla 6-9 perquè eren més d’hivern.

Per que us feu una idea del que tinc...
Talla 0-1 mes: 7 pijames maniga llarga pels primers dies, 2 bodis maniga llarga (i 7 deixats), 2 bodys maniga curta, 3 conjunts.
Talla 1-3 mesos: 8 bodys maniga curta (i 5 deixats), una samarreta maniga llarga i 3 vestidets maniga curta.
Talla 3-6 mesos: 2 bodys m/llarga, 5 samarretes m/llarga i 4 pantalons.

De més gran tinc altres coses entre comprades i deixades. I de lo deixat he de veure què puc fer servir perquè algunes coses estan una mica tacades del refluxe de llet.

:-o00m
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 04, 2018 12:20 pm

De res capseta, per això estem, per ajudar-nos entre nosaltres jejeje

Aqui va el meu totxo!!!

Abans de res dir que lo que et diré és segons la meva opinió i el que jo he fet, que no vol dir que hagi de ser això, però si que pot servir d'orientació. He de dir que el meu nen va neixer "gran" (3. 580kg) però no vam tenir cap problema en posar la talla 0-1 m (56 cm de Zara) però sí que li va durar poc temps. Moltes peces de roba en 20/30dies ja no li anaven, em va guanyar pes enseguida i va créixer molt ràpid (imagino que com la gran majoria de nadons). I també diré que el tema roba depèn molt dels pares, de com vulguin portar vestit al seu fill. Jo confesso que molts cops, quan el nen ja tenia 1 mes (agost), sortiem al carrer només amb el bolquer posat i una muselina per sobre i ja està. I poder per alguns pares això és una aberració (ma mare s'escandalitzava) però a mi em semblava que feia moltissima calor i que així ja anava bé. Després veig pares que porten el fill/a vestit de "punta en blanco" i llavors suposo q necessites més peces de roba per l'estiu. Dependrà del estil de cadascú, de la seva vida social (per anar de visita a casa d'algú el vestiem bé XD), etc.
També dir que m'han deixat/donat molta roba, que si no poder tindria menys.... be potser no, segurament.
Dit això et passo el meu inventari:

Talla 0-1 mes (56cm): pijama m.llarga 3 unitats, body m.llarga sense cames 2u, body m.curta 6u, camisa batista 3u, pantaló finet llarg (em va anar molt bé pq si feia una mica de fresca o el tema dels aires acondicionats li posava), mitjonets 5 parells (me'ls van deixar, potser passaria amb menys, però és algo que s'ha de tenir i jo no hi pensava pas). Aclaro, per les nits si que li posava body o pijama, a vegades m.curta o m.llarga, segons posés el aire acond. O no, o li posava m.curta i el tapava amb una muselina. Anava combinant.

Talla 1-3 mesos (62cm): bodys m.curta 14u (me'n van deixar molts de basics blancs, poder passaria amb menys!!!), conjunt de samarreta i shorts 3 unitats (els va portar 1 mes just, li van quedar petits en res), pelele de tirants 2u, samarreta m.llarga 3 u (crec que amb 1u hagués passat, en tinc 2 per estrenar). Pijames m.curta 3u, pijama m.llarga 6u. Un pelele del OhPetit que diu talla 1-3 mesos, als 2 mesos ja no li entrava (ojo al dato, si compreu algo d'aquesta marca, talla petit!!!!). Dos cubrepanyals del carrefour, que crec que els he vist un altre cop en aquestes rebaixes i et surten a 4 euros o aixi, tots dos.
En el meu cas, aquesta talla va ser la que més ràpid se li va quedar petita. :ufs:

Talla 3-6 mesos (68cm) és la talla que més ha portat i la que mes coses tinc. Als dos mesos ja li entraven moltes peces de roba d'aquesta talla i hi ha peces que les continua portantt fins ara, que esta apunt de fer els 7 mesos (algunes li van mes justes que altres, però moltes no les he guardat encara). Bodys creuats m.llarga sense camals de talla 62-68 del Lidl, en tinc unes 8u. Bodys m.curta 6u (tot i fer fred, li poso a sota i a sobre poso samarrera m.llarga i jersei o sam.m.llarga i abric, depen on anem). Bodys m.llarga no creuats 4u. Pijames m. Llarga 5 o 6u. Pantalons en tinc molts crec, uns 10 pant. d'aquesta talla (personalment recomano molt els leggins del zara o Lidl, primets pq li pots posar al setembre i al hivern si hi ha calefacció a casa tot i q crec q per aquest temps va be tenir-ne de finets i de mes gruixuts i anar combinant segons on vagis...Tinc dos pant. De chandal del zara, uns texans elastics, uns pantalons gruixuts del zara, 4 del Lidl, etc. Samarreta m.curta 3u (com dic, ja li posava al setembre i encara ara li puc posar a sobre d'un body). Sam. M.llarga crec que en tinc masses també, 6 o 7. Jerseis 4 i crec que ha sigut suficient (2 prims i 2 mes gruixuts). Dos sudaderas de chandal. Em van deixar mooooooltes camises, i pel meu estil o en la meva opinió amb 2 camises hagués sigut suficient. Només li poso dies puntuals, no em semblen comodes perque el nen rodoli pel terra, no sé.
Una peça q m'han regalat que no apostava 1 duro per ella i l'he utilitzat moltissim és un chaleco acolchat (d'aquests que sembla un anorak). M'ha anat molt be quan encara no feia tan fred, el duia amb body, jersei i el chaleco i dins el sac del carrito, i super be. M'ha sorpres moltissim!!! És del C&A.
El meu consell és que compreu peces (ho dic per les samarretes sobretot) que tinguin un punt elastic, i son les que les podrà portar més temps. Perque algunes diu 68cm i no li entren pel cap ja i ja no li pots posar, una pena.

Tema sabates ha sigut un fail total. Mai li vaig posar al ppi pq era estiu i el duia amb mitjonets de cotó o sense mitjons. O sigui que el num 15, 16, 17 els tinc per estrenar. I li hem posat un 18 d'unes Munich que ens han deixat i li apreten. Gastem ja el num.19 però només li he posat per les sessions de fotos... soc una mica hippi en aquest sentit i em smbla que sense sabates va mes comode jejejej
I tema mitjons doncs és curiós pero emcara fa servir els 15-18 del Lidl i el 18 de merceria.

Mantes me'n van deixar 2 i em va semblar una tonteria pq el nen naixia a l'estiu.... doncs he de dir que m'han anat molt be quan comença a fer fresqueta però no encens encara la calefacció i el vols tapar una mica.... en tinc 5 o 6 en total, entre mantes primetes i mes gruixudes. En porto 1 a la bossa del carro, 1 al cotxe, 1 al menjador, 1 a la cuna, etc. Mantes everywhere!!! xx:-D son de tamany petit pq us feu a la idea.

Muselines en tinc buffff moltisismes. Entre les que em vaig comprar, les gases que tenia de quan jo era petita, les que m'han deixat.... van molt i molt bé, però crec que en tinc masses, no vull ni contar-les pq em fa vergonya XD per dir un numero et diria q en tinguessis unes 8 o 10u (de les petites).

Talla 6-9 mesos (74cm) és una talla que un cop més, hi ha peces que amb 5 mesos ja li he posat. Pq us feu una idea a la revisió dels 6 m el Nil ja media 71cm. I hi ha peces de roba com per ex. Els pantalons, que em passa q la talla 68cm li va be pero quan agafes el nen a coll, li puja el camal del pantaló i se li veia la cuixa. Per això ja vaig posar-li la talla 74 tot i medir 3 cm menys. Aquí de pantalons en tinc menys, 4 o 5 crec. Sam. M.llarga crec q en torno a tenir masses.... en fi.... aquesta talla encara la domino menos pq encara tinc coses per estrenar.
Tinc 2 abrics (sempre li acabo posant el mateix pero bueno) i són d'aquesta talla i amb 4 mesos ja li posava, li quedava una mica holgat, pero bé. Crec que per els nostres julioleros, l'abric ja té que ser d'aquesta talla, a no ser que tinguis un nen de constitució molt menuda.

No sé si em deixo alguna cosa.... segur que si, però bé, ara no hi caic. Per qualsevol pregunta o aclaració aquí estic :-()-)

Una abraçada per a totes!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: capseta » dg. feb. 04, 2018 6:31 pm

He començat a llegir-ho i veig que pel principi no vaig tant malament!

De més endavant no ho he llegit de tot bé, però m’ho guardo i un dia amb calma ho miraré tot bé a veure si caldrà mirar gaire coses o no.

Moltes gràcies per tota la info!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 04, 2018 6:57 pm

Siiii i tant!!!! I pensa q tot això es pot comprar sobre la marxa, que ningú s'agobii!!! A mi al ppi em van deixar cosetes pel 1r mes només i vaig comprar bastant pensant en si no em deixarien més, però després si q m'han anat deixant cosetes a mida que els nens dls amics han anat creixent! El que passa que el meu ha crescut tan rapid que ha mig atrapat al petit dels amics jejejje
Molts anims Capseta, el meu pensament positiu per a vosaltres!!! I mica en mica!!
Ens anem llegint!! :-()-)

Aprofito per preguntar com esteu les altres mamis julioler3s i els vostres peques!! Espero que bé!!! Per aqui anem fent també <:-<
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::