✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
crunchi
:: zebra
Entrades: 1018
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dv. feb. 24, 2017 10:22 pm

Hola!!!!! 19+3 [segons la data apuntada x la llevadora el ultim dia] o 19+1 si conto com sempre he fet fins ara....

Noies em noto una panxa!!! Rodonetaaaaa!!! Es com si amb 2 o 3 dies hagues crescut molt!!!! Us passa tambe??

Capseta q be tenir uns dies de festa!!!!!! Gaudeix-los molts!!!! Prenc nota de les teves compres!!! Al primark tenen bodies de recent nascut de maniga curta??? Jo referent al tema compres, tinc cosetes pero a partir dels 3 mesos cap endavant.... pero de recent nascut tinc poca cosa. Necessitaré mes coses segur!!!!! Vull mirar-me aixo del carro Jogger, a quina botiga l'has vist???

Redberry si si, em queda pendent anar al Baricentro. Oblidava que m'ho havies explicat!!! Abans de quedar-me el Britax vull mirar aquests dos, el Jogger i el Cybex. Per comparar. Jo normalment soc força impulsiva a les compres, si sé el que vull i ho veig m'ho quedo, no comparo massa, i tots dos som aixi. No en tot clar, pero si en mooooltes coses. Pero aquest cop tinc ganes de dedicar temps a la busqueda i cerca i comparar carritos jejeje crec q es una cosa q farem q cop a la vida...
Anims amb aixo de la sogre.... jo crec q lo primordial és tenir a la parella de la teva part, però be, son temes delicats. Ell tampoc es deu sentir be estant entre la dona i la mare.... algun cop m'ha passat estar entre el meu pare i el meu marit (1 cop em va passar) i ho vaug passar força malament. Anims nena, es complicat. Parleu-ho molt i estigueu vosaltres dos units.
Tema compres no t'agobiis massa!!!! A mi la noia del carro de la btiga Mothercare em va dir q triguen uns 15 dies en servir-lo si no hi ha el color en stock.... pero be, jo per dins vaig pensar q ho compraria abans. Tema roba jo coincideixo amb capseta, em fa rabia despres pagar mes, q es roba de crio i els hi dura res i hi han uns preus q es flipen molt!!!!! Pero la robeta de recent nascut ja us dic, apenes tinc res.... pero tampoc crec que sigui per tant. Ja anirem fent, mica en mica i segons vagin treient les botigues cosetes d'estiu. Jo de moment nomes comprare el carro, la cadireta pel cotxe, la cuna, bolquers i coses per l'hospital, i crec q la resta, sobre la marxa. La comoda potser aprofito la meva comoda, treuré la meva roba i posaré la del nen, com q dormira amb nosaltres ja ho tindrem tot alla. No ho se, m'ho estic plantejant la veritat. La banyera-cambiador i el moises petit m'ho deixaran. Aixi que potser fins i tot m'estalvio la cuna els 1rs mesos. Ja veurem que fem. Pero de moment estic tranquila. Veig q la meva parella tambe s'implica tant com jo i aixo tambe em calma. Segur q mes endavant m'entren els nervis, pero de moment no. :-o00m

Tramitar baixa per risc d'embaras Noies ja he enviat tota la paparassa a la mutua x tramitar la prestació per risc. Si tot va be, me l'haurien de donar a les 22 setmanes de gestació per estar mes de 4 hores de peu. Creuem dits. Ja us aniré explicant com avança el tema. :-o00m

Histories Doncs no, a mi al contrari, tan la meva tia com la meva mare m'han dit que tranquila, q el part es un moment pero despres ja esta. Potser es que ho recorden aixi pq ja han passat 30 anys jeje pero no, em van transmetre molta tranquil.litat. Tambe et dic, no estic per collonades de histories absurdes, no crec q sigui el moment, no cal... Jo soc conscient que parir implica dolor, que es fotut i tota la pesca, pero tambe penso que avui dia tenim moltissima sort, que aqui rai que tenim bons metges i hospitals. Jo penso en la meva avia, que va tenir 5 fills, dos d'elles eren mellizas i venien de natges, i les va parir a casa seva amb l'ajuda d'una comadrona. O les dones d'Africa o de la India actualment.... o penso en com parien fa 500 anys pobres. Pero ara??? Ara ho passarem malament, si, pero no crec que aigui ni una meitat de les nostres avantpassades. No se, no vull q m'escalfin el cap sincerament. De moment ningu m'ha fotut la chapa jeje i el que tingui que ser serà!!!!!

Gestio visites nosaltres per sort som molt poquets, aixi que no crec q em toqui patir massa per aquest tema.... ho parlarem primer, pero no crec q tinguem cap problema. Som pocs i ben avinguts jejeje

Ego siiiii redberry tinc eco morfologica divendres que be, una setmana em queda!!!! Ja conto els dies, tinc ganes de veure'l i que em diguin q tot esta be. De moment estic contenta, tranquila i positiva, em veig panxeta, peso 61kg (n'he guanyat 2 en total) i em trobo be. Doncs res, a gaudir-ho oi?
NOOO no farem carnaval!!!! Potser quan tinguem el nen ens animem, pero de moment no ens fa gracia aixo de disfressar-nos.

Què us expliqueu les altres???
Imatge
capseta
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 25, 2017 9:16 am

Crunchi, a ali-bey tenen el jogger :ok:

A mi m'encanta disfressar-me i ja tenim gsnes de fer-ho amb la nena, som uns frikis totals :content:

Bon cap de setmana!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la nostra segona nena
ImatgeImatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » ds. feb. 25, 2017 5:32 pm

Ostres Capseta doncs no el vam veure!!!!! Vam veure el Uppa vista.... proxim dia miraré millor, em deuria passar desapercebut....

:content: Passeu-ho be!!!!!
Imatge
RedBerry
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dl. feb. 27, 2017 11:56 am

Hola boniques!!

18+6

Capseta Que tal va anar el carnestoltes? Quina sort que sapigues que tindras visites curtes al hospital! T'envejo :content: Aquest cap de setmana he estat mirant les cadiretes del cotxe, i tens rao heu agafat una super oferta! Tenint-ho clar es normal aprofitar les ofertes.

Crunchi Tambe penso que quan sigui aqui el petit ens disfressarem tots tres, pero aixo es molt suposar. :miko: Espero que el tema baixa t'ho gestionin rapid :ok: Si no tu insisteix que estas en tot e teu dret, jo si pogues faria el mateix. Per cert vaig entrar a la mothercare, pero vaig sortir rapid, em possa molt nerviosa quan entres a una botiga miras 10 segons una cosa i ja t'interrogan.
A tu tambe t'envejo perque sabeu per segur que sereu poquets, i no us donaran molt la murga. En el tema histories les que han tingut bon part, basicament han dit aixo, ha sigut curt o rapid i ja, el problema es quan et tocan els ouets amb histories horribles, com si no sapigues que el part es dificil i no saps com hi sera. :-o00m

Ecos 20 setmanes Crec que soc l'ultima que li toca com me quedat avall de la llista de DPP, Aquesta setmana ja sabrem el sexe de la Dolly :cnena: :cnen: si ella vol clar! Crunchi per la teva queda poquet tambe que es aquesta setmana ja!! Quina emocio veure al petit Nil :cnen: La meva sera dilluns que ve, tinc ganes per que es molt important la eco de que tot estigui be, pero amb les 4d se m'ha passat la espera volant. Per cer em va avisar a l'altre eco l'infermera que les 20 setmanes es tant vaginal com abdominal, quina murga....

Visitas hospital El dit, que us envejo noies! Jo m'estic veient campamento gitano total al hospital, fent molt de soroll dins l'habitacio, que no si ha donen que no deixa de ser un hospital... :ufs: :ufs: Com em toqui cap de setmana, ja puc tremolar per les visites eternes de tot el dia. Lo bo es que el meu marit i jo compartim opinio, aixi que espero que faci be de porter <:-<

Tema compres Aquest capde he passat un parell de cops per al kiabi perque ho tenia de pas, no he comprat res, perque no se per on começar, pero he vist uns pijames :love: Son com pelele de maniga llarga, molt finets, no se si sera massa o no, encara que faci molta calor a les nits refresca, opinions plis! Crec que per comprar roba 1 mes el numero magic es 3, menys de bodi pot ser, o sigui 3 de cada, i ja segun anem veient es pot comprar mes, o sempre regalen alguna coseta, a veure les repetidores que diuen!

Cotxet El dissabte vem anar a demanar ja el presupost definitu per el carro, agafarem silla cybex Balios M + Maxicosi Cloud Q, que es possa totalmetn en horitzontal com cualçavol cuco i nomes es 20€ mes car que el maxicosi classic. En total la broma es va als 599€
Us posso els links per si ho voleu veure.

http://cybex-online.com/es/pushchairs/baliosm.html
http://cybex-online.com/es/carseats/cloudq.html

Segurament ja l'anirem a reservar d'aqui un parell de caps de setamana, perque aquest sera imposible. En han dit que trigan 1 o 2 mesos i volem anar tranquils amb el cotxet.

Cadireta cotxe Com ens han dit que ens la regalaran la volem comprar per quan doni a llum encara que utilitzarem els primers mesos el maxicosi.
Es horrible, tinc amb aixo un cacao mental important, en cada botiga et diuen una cosa diferent. No sabem si fer una cadireta tipus grup 0+/1 que es poden posar a contramarxa, o passar directament al les que son 1/2 que ja van a marxa. Es mes que res per el temps que dura una o altre. El que mes ens lia es aixo de que han cambiat la normativa o jo que se, i a la pagina web de l'ocu les mides i els pesos a vegades no coincideixen amb les que possa cada marca a la web. :-o00m :-o00m

Guarderia Divendres vem anar a la primera visita de llar d'infants, i molt be la veritat >.-<: . Estem fent com una preparacio per veure cosses a tenir en compte quan anem a veure la que volem agafar. Ens van explicar que seguien el metode montisori, o algo aixi, segur que a la capseta li sona mes! Ens va agradar que era molt flexibles amb els horaris de anar a recollir als nens, tenen les seves hores de sortida, pero si t'ho vols emportar abans avises o et presentes alla t'el preparen i ja :ok: <:-< . Tambe en comptes d'agenda utilitzen el watsap, tambe em sembla molt practic. Inconvenients, no tenen un pati, i van a un parc que esta nomes sortir de la guarde, es tot peatonal, pero no se no em refiu molt d'aixo. Tenen cuina propia, i feian cuina de proximitat. Tampoc vem veure si tenia on deixar els cotxets, i no ho vem preguntar tampoc :content: El problema d'aquesta es que la tenim a 15-20 minuts de casa caminat. :ufs:
Aquest dissabte anem a unes portes obertes, que aquesta la tenim mes lluny, pero per fer un tomb i fixar-se en cosetes ja va be!
Nomes conec gent que va a guardes publiques, i clar son molt rigids amb les normes, m'agradat que a les privades no siguin tant exigents amb els horaris, espero que a la que volem portar també siguin aixi, que ens agrada perque esta a 2 mints caminat de casa.

Com comencem la setmana??
Petonets :-()-)
dolly
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dl. feb. 27, 2017 12:05 pm

Hola maques,

Entro un moment rapidet, nomes per dir-vos que aquest mati he tingut la morfo, tot esta be i.. es una NENA !! :cnena: :cnena:

Ara estic a la feina fins a dalt de reunions i coses, pero al vespre o dema quan tingui un momentet em llegeixo els ultims missatges i us responc!

Petons a totes i bona setmana!
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dt. feb. 28, 2017 8:46 am

Bon dia!!

19s

Que be Dolly :cnena: :cnena: Enhorabona per aquesta nena, aquest juliol te poquetes nenes!
Quan poguis ja ens faras la cronica! >.-<:

Petonets!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 28, 2017 9:46 am

Bon dia julioleres maques!!!!! : lasito :

Dolly que beeeee una nena!!!!! >.-<: ja podeu anar comprant cosetes, pensant en el nom....!!!!! Quina il.lusió oi??? Ja ens explicaras com va anar la eco siii!!!

Redberry ja estem quasi quasi a la meitat eh? :content: quina il.lusió tambe arribar fins aqui!! Jo aquesta setmana faig les 20, no se si avui o dijous, i estic molt contenta jejejje siiii divendres tinc la eco i estic entre nerviosa i contenta per veure al meu nino :camio: Tu la tens dilluns, anims queda menys d'una setmana, segur q en res ens hi plantem!!!

Mothercare jajajajaj siiii la noia de seguida t'entra, pero bueno, és la seva feina i confeso q a nosaltres ja ens va anar be pq ens va donar molta informació i va ser molt maca, no ens va incomodar, i en seguida la vam avisar que veniem a mirar pq era molt d'hora per nosaltres (que voliem mirar mes opcions). A vegades valoro mes que la dependenta sigui maja i tingui voluntat d'atendre't, que no a vegades que entres a una botiga i no et diuen ni hola. Aixo tb em sembla molt lleig. Pero be, jo tb soc dependenta i tambe em toca entrar a la peña, aixi que per mi és normal (i si me les vull treure de sobre ho faig eh? XD) :r)

Cotxet que be nena que ho tingueu clar ja, una cosa menys!!! Despres em miro els links :ok:

Cadireta cotxet mireu-vos-la que sigui a contramarxa, pq vaig sentir la dependenta del Prenatal que els hi deia a una parella que d'aqui 6mesos canviaria la llei i seria obligat anar a contramarxa. Per no dir-te que és lo més segur. Mira-t videos per youtube de cadiretes i fliparas com queda el nino de goma quan van en sentit de la marxa. :ufs:

Guarderia ostres per whassap funcionen?? Doncs jo no ho veig gens practic, ho veig una tocada d'ous neu:-D Be, encara teniu temps per anar visitant mes guarderies i anar comparant.... anims amb la cerca!!!

Ego nenes m'acabo de pesar i no sé ben be que he vist, si 62 o 63kg. M'he espantat. He guanyat 2 kilos en una setmana?????? OMG!!!!! No se'm nota massa a la cara ni al cos, la panxeta rodoneta aixo si, aixi que espero que aquest pes vagi directament pel bebe, que he llegit per internet que aquestes alçades ja fan el tamany d'un pomelo. Aish nenes tinc unes ganes de veure'l el divendres!!!!! :love:
Imatge
dolly
Entrades: 132
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dt. feb. 28, 2017 12:17 pm

Hola noies!

Avui 20setmanes!! :p-)

Crec que quan la Redberry arribi a les 20 ja ahurem passat totes l'ecuador, no?
Quina emocio!!

Perdoneu que comenci per la part EGO, pero es que tinc moltes ganes de compartir-ho:
ahir pel mati estava super nerviosa, m'havia fet una llista de coses que volia preguntar o mides que volia saber.
A vegades quan llegeixo pel SP m'adono que teniu molta info, i la majoria d vegades si la gine no et diu res ni t'enteres, aixi q vaig pensar q millor preguntar.
Era una ecografa diferent, i li vaig comentar q jo era guiri, i que tenia moltes preguntes, em va dir q cap problema i que m'aniria explicant tot mentres feia la eco.
He sentit d'altres noies en la mateixa consulta que no els hi diuen res mentre fan la eco, nomes al final en plan tot be.
Li vam comentar q no sabiem el sexe i que voliem q fos sorpresa, q si m'ho podia apuntar en un sobre si ho veia.
El bebe es movia mooolt i va dificultar una mica la feina.
tot i que va costar ens va ensenyar tot, el cor, el diafragma, ronyons, peus, femur, tot tot tot.
Tameb hi havia una estudiant en practiques i van aprofitar per fer-me servir d'exemple i veure si la noia podia trobar els organs.
Quan havia de mirar el sexe i els ronyons ens va dir q no miressim ala pantalla, i tapantme la cara em diu: tu que creus que es? i jo super convensuda: un Nen, la cara d sorpresa d la ecografa va ser delatadora, i em va fer un gets dient NO.
I llavors va dir bueno, us ho apunto en un paperet va tancar el sobre amb celo, per si despres mes endavant ho volem saber o fer alguna sorpresa.
El meu marit vol que sigui sorpresa fins al final, aixi que ell ha dit que s'aguantara a no obrir el sobre.
Jo, entre la ecografa i el sobre, no em vaig poder resistir, i d'amagat a la oficina vaig mirar el sobre.
Aixo si, he mentit com una bellaca i tothom q m'ha preguntat he dit q no he mirat res.
En el moment q se sapiga que ho se, segur que li chafo la sorpresa al meu marit.
Aixi que m'haureu de guardar el secret ja que sou les uniques que sabeu que el bebe es NENA. Lo bo es que com que no tenim nom definitiu triat per nena, no se'm pot escapar i parlar-li a la panxa pel seu nom.
En certa manera em fa peneta pq ja haviem triat nom de nen i el meu marit esta super convensut que sera nen.

Espero q no se us hagi fet massa llarg la cronica :P

Cotxets Jo vaig mega perduda per aqui encara, pero veig que la resta aneu abansant, el dissabte anirem si o si a una mega botiga on hi tenen de tot a mirar i toquetejar carritos a veure que ens convens.
La meva sogra ens ha dit q ens el regala, l'any passat li van regalar un bugaboo al meu cunyat i ha dit que es vol gastar el mateix per nosaltres, tambe m'ha dit que directament anem a mirar le mateix carro. Jo no dubto que el carro sigui bo, pero sincerament no vull un carro nomes pq els meus cunyats el tenen i ells diguin q es el milor.

cuco light / plegable no se quin nom li heu donat pero no soc capas de trobar online que es a lo que us referiu. es com el cuco de un dels bugaboos que es plega i es fa pla?
Creieu que despres al novembre ja no el fareu servir?
una de les raons q doneu es la calor, pero al novembre ja fara fresqueta, no?

sogres santa paciencia Redberry & Capseta ! espero que amb l'arribada dels petits les vostres sogres tinguin mes energia i es tornin menys dependents..
la meva sogra tambe es molt pesadeta, pero per sort el meu sogre es un angel del cel i compensa

Pes Crunchi no et preocupis, jo tambe de cop en una setmana un kilo de cop i em vaig espantar, pero es normal pensa que fins ara has mantingut molt be el pes.
Si t' agobia (a mi una mica) pensa en global, 1kg per mes, si nomes en portes 2 en els primers 4 mesos esta de conya!

Activitats
Fa temps vau parlar de piscina per prenyis, he mirat i per horaris no em va be :( pero en general q es fa en aquestes classes? es com un tipus de aquagym o es nomes nedar? pq sinomes es nedar tambe em puc apuntar per lliure i anar fent al meu ritme.. .
Quines activitats feu al final? Crunchi com et va el mama fit?

Que tal aneu la resta? Debeu tenir el whats ple, per qui nomes passem les mateixes sempre!

Petons a totes!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 28, 2017 2:39 pm

Dollyyyy >.-<: jajajjaa m'ha encantat la crònica!!!! Ja no m'enrecordava que volieu q fos secret, pero sincerament entenc que obrissis el sobre. Jo es que no em podria estar, no aguantaria tanta incertesa, ja tenim prous incerteses durant aquests mesos com per no saber el sexe! No se, soc curiosa de naixement. Si el teu marit no ho vol saber, cap problema, és la seva decisió. Pero mes que el nom, i el tema robeta??? Et privaras de comprar vestidets???

Cotxets tens tota la raó, tria el cotxet pq us agrada, no pq X diu que és el millor. Jo amb aquest pressupost em miraria el UPPA Vista, juraria que son mes alts. Ahir vaig veure una noia bastant mes alta que jo, com d'encorbada estava pq duia el nen al cuco i no se que li feia (semblava q li posés el xumet....), pobre esquena.
El cuco plegable del que parlavem es un que no te estructura rigida.... capazo blando li diuen. Penjo foto. El cuco plegable realment fa referencia a cucos/capazos q es pleguen (els de bugaboo diria que no es pleguen del tot no?), rollo Jané Mum, que si q es plega crec recordar.
Edito per afegir que no se, he llegit que hi ha nens que amb 4-5-6 mesos ja es posen en posició sentats i ja es poden posar a la cadireta. Tambe dependrà de si et toca un bebe gran o petit, q tb he llegit q a alguns els hi queda petit el capazo. Aixi que al novembre no se si encara aniras amb capazo....

Pes no si no em preocupo, m'ha impactat mes aviat, pero ja és el que toca clar.... :-D Mal si no m'engreixo, mal si m'engreixo XD

Activitats Al final no vaig començar les classes de mamifit.... els torns de mati encara no tenen local, i els torns de tarda doncs entre que jo treballo per torns (faig 1 setmana mati, 1 setmana tarda), moltes tardes lliures les hem aprofitat per anar a comprar o he quedat amb amigues.... no se, aviam si em poso les piles, i si no ho deixo ja per finals març/ppis d'abril que ja estaré de baixa i podré tenir una horaris mes estables. Quan estigui de baixa tb em vull apuntar a piscina, no se si per lliure o a alguna activitat especialitzada per embarassades. Dolly tu feies ioga no? Com va?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
floketa
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dj. nov. 06, 2014 9:28 am
Ubicació: Pla de Lleida

EntradaAutor: floketa » dt. feb. 28, 2017 6:26 pm

Holaaaaaaa!

Faig una mica tard, en sóc conscient.... :r) Tenir ja una puceta de 15 mesos atrafaga moltíssim...

NOM: floketa
TE+: 25 oct
DPP: 22 de juliol
Seguiment i hospital previst de part: HUAV Lleida
Nª de fills: 1, de 15 mesos
Edat papis: 43 ell, 40 jo la data del part
Sexe i nom: no s'ha deixat veure encara

Soc un mar de dubtes ara mateix, no sé com ens apanyarem en el tema de la lactància en tàndem, no sé com ens apanyarem per dormir ja que fem collit, no sé si portejar o comprar un cotxet gemelar... però prefereixo deixar-ho per més endavant i que les respostes vinguin soles...tinc una perritis que pa que.

Això si, em trobo més il·lusionada en aquest segon, ja que el primer vaig passar molts nervis que no em van deixar gaudir de res. En el fons, sé que tot sortirà be.

Ja aniré llegint tots els missatges. Espero que totes ho esteu portant genial! :b-)))
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. març 01, 2017 9:20 am

Floketa enhorabona i benvinguda!!!!!! :-()-) Doncs si,si ara no et ve de gust pensar-ho, ja ho pensaras mes endavant, q encara tenim temps!!!! Poc a poc.
Ens anem llegint!!! :ok:
Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dc. març 01, 2017 10:51 am

Bon dia boniques!!

Molt benvinguda floketa!! No et preocupis que encara tenim temps de pensar moltes coses! A vegades s'encén la bombeta al cap :ok:

Dolly Que emocionant la morfo!Que be que tot estigues be :ok: No se com el teu marit si pot aguantar a saber-ho! També hagues fet com tu de mirar el sobre per saber el sexe. Pero jo crec que el meu marit m'ho veria a la cara que ho sabes : lasito : Opino com la crunchi aguantares sense comprar vestidets? la roba de nena a mi em te boja de lo cuqui que es.

Crunchi La foto aquesta que has penjat no la veig. Bueno la baixa te la donen d'aqui 2 setmanes i ja ens diuras que tal el mamifit! Tambe treballo cara al public i tinc que "molestar" a la gent, pero m'agrada deixar-hi una mica de marge, i si dius que estas mirant, que s'envagin no que es quedan a sobre mirante, no se no em va donar bon rotllo.

Cotxett Esta clar Dolly que perque la teva cunyada tingui un bugaboo no vol dir res. Cadascun te unes necessitats i coses a tenir en compte, a lo millor aquest es el millor per ella i el per tu no per x o per y. Amb aquest presupostos la veritat que no he mirat gairabe res, pero el triology de la marca inglesinas si que em va agradar, es mes barat que el bugaboo, pero creec que es mes per ciutat.

Pes A mi tambe m'ha sortit la panxa de cop i m'estic engraixant :-()) , encara que no he hagafat mes pes del que ja tenia, em preocupa que em fotin bronca, perquè ara m'e engraixat molt rapid. Estic en menys 1,5 kg. Jo vivia en dieta continua, i veure que m'engreixo instintivament em fa dir paraaaaa!!! Pero ahir em va donar super antojo i vaig berenar un crussan de xocolata i un donut :miko:

Cadireta cotxe Teniu rao crec que lo millor es agafar-se una 0+/1 que es posi a contramarxa i a marxa. He estat mirant una mica mes, i les que van per la normativa nova (i-size) em dona la sensació que abarcan una mica mes, perque com van per cm, crec que pot ser fins uns 5 anys, tot depenent del nen clar. Aixi faria maxicosi els primers mesos, i ja despres cadireta.

Activitats Nenes sou super actives, tiro cap a mandrosa jo... :content: Amb els meus horaris no ting ni ganes ni temps de fer ioga o coses d'aquestes, si que m'agradaria anar algun dia a la piscina, pero en plan cap de setmana per relaxar-nos. Ara que comença a fer menys fred, suposo que el meu marit i jo anirem a passejar, que a part se ser exercici, ens posem a xarrar i va la mar de be. :ok:

EGO Últimament em noto amb molta mes energia que abans, tinc la sensació que les coses de casa ja les faig com abans, sobre tot tema comprar,menjars, que ho tenia una mica oblidat. Aquesta setmana es la que toca no dormir be, aviam si la que ve es la bona zz:-) Tambe començo a tenir un dolor muscular al cul, i mirant per internet crec que es la ciatica :ufs: i a mes avui m'he aixecat amb lumbàlgia, pero crec que es per no hagut adormit be.

Com van les altres?
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. març 01, 2017 1:52 pm

Hola noies!!

Faig entrada express, us vaig llegint però em costa trobar un moment per contestar en condicions.

Dolly, ja he posat la cigonya rosa a la primera pàgina, jejejje. I el nom de nena ja el teniu pensat? Quin embolic amb el secretisme, jo no podria pas guardar-me el secret!! Em descobririen inmediatament.

RedBerry, del dolor que dius del cul, jo n'he tingut des de molt al principi, ja que era jna lesió antiga de córrer amb vambes gastades durant una època. Bé, sempre va bé anar a mirar-s'ho, però si és el que jo, és que el múscol piramidal es contractura i presiona el nervi ciàtic. Es veu que el mal no és tant com quan es té pinçat el nervi directament, però també moltesta. La part bona és que amb estiraments és fàcil calmar les molèsties. Tot i que jo per exemple divendres vaig a l'osteopata i li tornaré a demanar que em faci un repàs de la zona. Un fisio et podrà assessorar bé.

BENVINGUDA FLOKETA!!! Quan pugui et poso al primer post, que és on tenim el llistat de totes nosaltres.
Una cosa, em sorprèn que el dia 25 d'octubre ja tinguéssiu el test positiu si tens la DPP el dia 22 de juliol, ja que jo tinc la DPP el dia 6 de juliol i vaig tenir el TE positiu el dia 28, que era el meu dia 29 de cicle (not enia ni retràs).
Com és que ho vau saber tant aviat? O t'has confos de dates?
ImatgeImatge
floketa

EntradaAutor: floketa » dc. març 01, 2017 4:22 pm

Una cosa, em sorprèn que el dia 25 d'octubre ja tinguéssiu el test positiu si tens la DPP el dia 22 de juliol, ja que jo tinc la DPP el dia 6 de juliol i vaig tenir el TE positiu el dia 28, que era el meu dia 29 de cicle (not enia ni retràs).

capseta ... M'he súper colat! :r)
De fet, no sé quin dia vaig fer el test, vaig anar molt tranquil·la i, fins que no portava una setmana o dues de falta, no el vaig fer.
I anava tranquil·la perquè aquell mes només ho vam poder intentar una vegada... i si, va ser el 25 d'octubre! :love:
floketa

EntradaAutor: floketa » dc. març 01, 2017 4:29 pm

Tema cadireta cotxe, redberry , si vas a usar el maxicosi, t'arriba fins als 9kg si és grup 0, i fins als 13 kg si és 0+. El millor és que agafis una cadireta grup I-II a contra marxa, perquè el grup 0 ja el tens.
Nosaltres portem una axkid minikid, que ens arriba fins els 25kg a contra marxa, i aproximadament 1,20 (depèn de la morfologia del nen dona mes o menys altura).
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. març 01, 2017 4:30 pm

floketa ha escrit:

De fet, no sé quin dia vaig fer el test, vaig anar molt tranquil·la i, fins que no portava una setmana o dues de falta, no el vaig fer.
I anava tranquil·la perquè aquell mes només ho vam poder intentar una vegada... i si, va ser el 25 d'octubre! :love:

Jijijijiji així que has apuntat el dia que vau concebir el bebé!! Jejjeejje que bonic poder saber el dia que era.
ImatgeImatge
floketa

EntradaAutor: floketa » dc. març 01, 2017 4:39 pm

capseta ha escrit:floketa ha escrit:

Jijijijiji així que has apuntat el dia que vau concebir el bebé!! Jejjeejje que bonic poder saber el dia que era.

Bueno...apuntar no, però em va quedar gravat perquè aquell mes no ho vam poder fer més, anàvem esgotats... Tinc una memòria excel·lentment desastrosa.
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. març 02, 2017 9:29 am

Hola noies!!

Redberry et poso el link doncs!! Aixi veuras el capazo blando del q parlavem.... :ok: https://www.google.es/search?q=capazo

Floketa la cadireta que dius és giratoria???

:camio:
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. març 02, 2017 11:49 am

Ara vinc del dentista del CAP, q fan revisions per embarassades. M'ha dit q li sembla q tingui una caries en un queixal. M'ha dit q puc anar a fer l'empaste encara que estigui embarassada, aixi que agafaré hora al meu dentista.
Vosaltres us heu fet alguna cosa estant embarassades???

M'ha posat fluor a les dents, i m'ha dit q quan tingui al bebe, a les farmacies venen com un tubet q porta raspall de dents per passar-li al nadó. He pensat q aixo ja lo faré un cop passin les primeres setmanes, no? Prou feina tindrem....
Imatge
floketa

EntradaAutor: floketa » dj. març 02, 2017 9:21 pm

crunchi ha escrit:Hola noies!!

Floketa la cadireta que dius és giratoria???

:camio:

No, es fixa. Les cadiretes fixes es consideren mes segures que les giratòries.
De totes maneres, encara que sigui giratòria, si es en sentit contrari sempre es mes segura que a favor.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: