✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
xinxa
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: xinxa » dv. nov. 18, 2016 7:54 am

Bon dia noies!

Benvingudes a les noves julioleres!!! :-())

Tema cremes, jo vaig començar el dia que vaig veure el te + i faig el mateix que amb el minixinxet, i que us recomano a totes: crema nivea, la llauna blava de tota la vida, i com que és molt espessa i costa molt d'escampar, la barrejo amb una gota d'oli d'ametlles (el compro al mercadona) i per mi perfecte! :ok: :ok: En l'altre embaràs cap estria! Això si, penseu que depen molt de l'elasticitat de la pell de cada dona, però vaja, que no penso pas gastar-me la fortuna que valen les cremes antiestries de la farmàcia! Per mi el més important és ser constant i hidratar-se diàriament.

A mi m'han passat tots els símptomes, ja no tinc mal de regla i els pits casi que no els tinc adolorits, només son, molta, però és que portem unes setmanes que ens passem mitja nit en vetlla :ufs: . Val a dir que en l'altre embaràs tampoc tenia símptomes, de fet, vaig arribar el primer dia de visita a la ginecòloga i li vaig dir: estic embarassada, bé, això diuen els testos, perque jo no noto cap símptoma!!! Així que només queda creuar dits i que passin ràpid els dies per anar a la primera visita.
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
RedBerry
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dv. nov. 18, 2016 9:30 am

Bon dia boniques!

Que be que cada cop siguem mes julioleres!!!

sintomes A mi me esta passant com a vosaltres, quasi be no tinc sintomes, de vegades em venen punxadetes al baix ventre, els pits alguna molestia, pero es que soc molt sensible, i el la son, que m'adormo al sofa.

cremes A mi aquest tema m'interesa molt, jo soc bastant grassoneta i tinc estries per tota reu, es part de mi i estic acostumada, pero el cop que mes em vaig engreixar em van sortir a la panxa i son les que mes em molesten. ( tenia 20kg mes que ara). Jo mai em posso crema asi que no tinc ni idea.

Neith Jo tambe soc de sanitas, pero jo vull pari a la teknon, aixi que em visito amb el doctor valdecasas, que tenen la consulta a la teknon, no tinc molta experiència nomes he anat a fer revisio i tot correcte i be. No se si et sera d'utilitat.

App Jo me baixat crec que totes les que hi ha, de moment crec que la que mes m'agrada es la de embarazo+, pero la versio gratuita. Em sembla mes completa, i es poden posar les visites al gine i es veu com es de gran la semiliita d'amapola. La que enacara no he vist es la de sanitas, la baixare a veure que tal.

menjar Me estic donant conte que menjava mes pernil del que pensava! Jo esperare a veure que em diu el gine, pero el meu congelador arriba als -25ºC, i crec que ho congelare tot, principalment embutits.

Seguiment medic Jo tindre la primera visita el 28 de novembre, tinc unes ganes de que arribi el dia, i veure si podem veure a la meva semillita o escoltar bategar. Quina emocio. >.-<:

Dir-ho a la familia Com he dit alguna vegada, ho farem al nadal, pero ma mare no para de dir-me que tinc mala cara... Em donen ganes de dir-li estic embarassada vale? jejejej

PETONETS! :-()) :content:
giulietta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

EntradaAutor: giulietta » dv. nov. 18, 2016 11:32 am

Hola noies,

Comentaré una mica per temes.

CREMES: em poso nivea pot blau, matí i vespre. No sóc gaire constant amb aquest tema però intentaré fer-ho.

SÍMPTOMES: jo tampoc tinc gaires símptomes. Una mica cansada (però res rellevant), la panxa una mica inflada (com si hagués menjat molt), algun doloret de tant en tant a la panxa i poca cosa més.

Benvingudes neith i tweety!!! >.-<:

Mode ego: ahir vaig anar al CAP i ja tinc hora per la llevadora l'1 de desembre. Tema tiroides capseta de moment que segueixi amb la de 25 i al 1r trimestre em faran analitica exhaustiva d'això. Igualment la setmana vinent li comenaré a la gine de la mútua a verue què diu. Tema doble seguiment, que cap problema. De fet la meva idea és fer seguiment per mútua pel tema que et controlen més però parir a l'hospital per SS. Ja veurem.
Imatge
capseta
:: lleona
Entrades: 980
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dv. nov. 18, 2016 1:32 pm

Hola guapes!!

Del tema cremes, jo no estic sent gaire constant, abans mai em posava crema i des del positiu que em poso crema quan em toca rentar cabell (dia si dia no), perquè quan vaig dutxa rapida es com que no em surt, hauré d'apcstumar-me i crear-me la rutina.
Jo de moment m'estic posant cremes que tinc per casa, ja que en tenia un munt de pots (que si after-sun, que si dove, reafirmant....) així que ara al principi vull acabar el que tinc i mes endavant ja em comprare la nviea que he trobat per molts llocs que és super recomanada.
A mi em passa com a la redberry que tinc moltes estries per have-me aprimat i engreixat força varies vegades (malucs i pits des de la pubertat, i en la ultima engreixada i aprimada em vaig descobrir estries a la part interna de les cuixes i al darrera dels genolls, just a la part alta dels bessons). :ufs: :ufs: la panxa es lo unic que se'm salva de moment, farem tot el possible per mantenir-ho!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la nostra segona nena
ImatgeImatge
crunchi
Entrades: 997
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dv. nov. 18, 2016 4:36 pm

Capseta que bonic el teu alvocaat!!!!! Quina il.lusió no? No et rallis que si el metge no et va dir el contrari, es que tot estarà bé!!!! Pero be, rallarse es molt facil, ja ho se....

Ego: jo ahir estava una mica rallada pq no tinc simptomes... ara us llegeixo. Que algunes tmp en teniu i em quedo mes tranquil.la..... i avui m'he tornat a fer un test de One step de amazon, i surten les dos ralletes ben marcades, i ha sigut com un "ah si si, estic embarassada, aixo va de debó" :oset:

Crema: jo soc clienta VIP de LUSH ;-))) i tinc diferents cremes d'allà i barretes de massatge que serveixen per hidratar també... si algu vol mes info li puc passar (opinions meves clar). El tema estries en tinc al pits i melucs desde la adolescència, no em preocupen, però preferiria que no m'ensortissin mes.....I com dieu l'elasticitat de la pell depen molt de cada persona, i a part de la crema tb s'ha de veure molta aigua. (Crec que he llegit 8 gots al dia)

Menjar: m'he comprat patés vegetals i ja tinc al cruncho avisat de que no menjaré mes xoriço ni pernil salat ni demés embotits curats. Tambe m'he comprat fruits secs....
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. nov. 21, 2016 9:09 am

Nenes com va?????

Ego: ara vinc del CAP a recollir els resultats d'uns analisis de sang q em vaig fer, i tot bé. He agafat hora amb la llevadora per la 1a visita, tinc el 14 de desembre, que si tot va be, estaria de 8 setmanes. :-()) No us enganyare, he sortit del CAP molt contenta, pensant "crunchi, aixl va de debó".

Familia: al final no li vaig dir ahir als meus pares.... dubtava, pero vaig pensar que aquesta stmana tinc q anar a Madrid per feina, i no vull que ma mare m'estigui tot el viatge preguntant ktal estic.... nose. Li dire el diumenge que ve, crec. No ho se, no se si esperar- me unes setmanes mes.... aish, nose.

Simtpomes: tinc diarreas.... he començat a menjar mes fruita i mes fibra i a l'hora d'anar al wc, ho estic notant :-:) he consultat per internet i diu que es força normal, q dura uns dies aixo.

Com esteu les altres??? :oset:
Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dl. nov. 21, 2016 9:41 am

Hola boniques :***: :***:

4+6

crunchi Es estrany pensar que estar embarassada, et vas fent a la idea poc a poc, jo a vegades flipo sola. Que ve que ja tinguis hora per la llevadora i que tot hagi surtit perfect! :ok:

Sintomes Tinc punxadetes, em molesten una mica els pits, pero crec que m'estic acostumant. Ahir fent el sopar vaig tenir la primer nausea... ufff tallant pernil dolç s'em va capgira tot el cos, i despres la sopeta que estava fent m'olorava fatal. Les olors a mi m'estan afectant, tot m'olora moltisim i moltes vegades malament :ufs: :ufs:

cremes Aquest cap de setmana he estat mirant, i crec que em decanto per una de la bavaria de rosa mosqueta, que diu que es anti estries, costa uns 3 € i he vist un oli d'atmelles crec que era, de la bavaria tambe, el mateix uns 3 €. De moment tinc una de coco a casa, pero es la típica que et regalen al nadal. Que penseu?

app Crec que ja m'e decantat per la de embarazo +, sembla la mes completa, es una pena que la versio gratuita estigui una mica limitada.

ego em falta una setmana encara per anar al gine, el primer cop, pero no me puc estar d'anar veient cosetes per el baby! Habitacions, carros, biberons, no se una mica de tot. Estic super happy, i flipo perque jo la veritat es que no soc gens de nens, no m'entendeu malament, no soc la tipica que comença me el deixes agafar? . Pero aixo m'esta fent moltissima il·lusio aquesta nova etapa, la sort que em tingut, lo rapid que estar anant tot, ( prendre la desicio i la cerca). Tens aquesta veu per dins que et diu de ser prudent, pero a l'hora et dius hi ha que ser positiva a tope! Es la paranoia mental d'avui. : lasito : :-())

Com aneu les altres? :-()-)
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dl. nov. 21, 2016 9:53 am

Bon dia noies!!!

Crunchi, m'alegro que els resultats hagin anat bé i que tinguis hora a la llevadora! Sembla que, quan tenim visites programades, tot es fa més real, oi?

Redberry, així que happy mode on? Molt bé!!! Si és que és el millor! I per cert, jo també veig panxes per tot arreu! I aquests dies he sapigut tres embarassos molt propers, i jo callada sense dir res!

Jo tinc força malestar, si passen unes hores que no menjo, l'estómac ja se'm regira i algun cop a punt de vomitar, així que ja veurem com acabo, que només estic de 5 setmanes i 3 dies!!! En l'altre embaràs jo vaig tenir cap nàusea, ni fàstics, ni res de res, i aquest em sembla que no serà pas igual, així que paciència!

Nosaltres encara no ho hem dit a ningú tampoc. Aquesta setmana tenim eco, i llavors ja donarem la notícia, pq la panxa que faig als vespres ja no es pot dissimular!

Qui també té visita aquesta setmana???
Imatge

Imatge

crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. nov. 21, 2016 10:23 am

Redberry jo també ho he pensat aixo, penso "crunchi no et flipis que potser no anira be aixo i t'enduras un bon chasco....", i despres penso "va, sigues positiva, que si no ho ets tu, qui ho serà?". Penso en deixar-me portar, en pensar que tot anira be, que aixo es nomes el principi pero hem d'estar animades.... paranoya total XD Tens por i tens ganes de q tot surti be a la vegada...Jo tampoc soc massa de nens, quant son bebes no sé que dir-lis..... fins que no aprenen a parlar no se massa be que dir o que fer. Pero ara es diferent, pq serà el nostre bebe, i per mi almenys, es diferent. Ja sabrem que dir-li jejejej

XINXA ostres, ja us heu pogut aguantar de no explicar-ho??? Jajaja que dur!!!!! Si, ara es fa mes real.... encara em costa admetre-ho. Quant ho he explicat a la meva millor amiga o avui a la metge, he començat la frase amb un "em sembla que...". Ara penso com els hi dire als meus parea... tb començare amb un "hola, mireu que em sembla q estic embarassada?". Ai deu meu.

De fet amb la meva parella no trec el tema. Mes enllà de dir-li que seria per finals de juliol, que a partir d'ara no menjaré tan embotit, que ja he agafat hora a la llevadora... Apenes li trec el tema. Com no tinc simtpomes ni panxa ni res.... no ho se. I ahir diumenge me'l veig endreçant l'habitacio dels trastos, li dic que fas? Diu "endreçant, pq aquesta serà l'habitació pel bebe no?", i jo "ahhhh emmmmm siiiii, encara tenim temps per aixo....".

No ho se, potser tot es resumeix a por. Por a fer-me il.lusions i que dsprs no vagi be. No em vull mirar res de moment, tampoc vull pensar en noms.... deixare passar els dies aviam com avança el tema, tranquil.lament i poc a poc.

Que us expliqueu la resta???
Molts anims amb els simtpomes!!!!!
Imatge
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dl. nov. 21, 2016 10:29 am

Bé, em referia que no ho hem explicat a cap familiar! Un grup d'amigues, que per cert ens vam conèixer gràcies a aquest fòrum, va saber-ho al minut d'haver fet el test!!! :content: A la família els hi direm amb una foto, tal hi com vam fer amb el minixinxet!

Per cert Crunchi, molt bé la teva parella posant ordre a l'habitació! Segur que al llarg de l'embaràs et sorprendrà! Ells ho viuen molt diferent, però penso que mica en mica tb són conscients del que els vé a sobre!!!
Imatge

Imatge

crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. nov. 21, 2016 11:18 am

Si, si, xinxa, t'he entès. Em referia que es "dur" que els altres et diguin que estan embarassats i vosaltres no ho pogueu dir (pel motiu que sigui)... que es "dur"/raro/violent, etc.

A mi em va passar aixo quan ens vam casar. Poca gent sabia (ni saben) q ens casavem pq voliem algo molt intim. I uns familiars ens van dir que es casaven, i per dins tenia ganes de dir "ai, nosaltres tambe!!!", pero com no els anavem a convidar, em vaig haver de callar. Va ser una situacio rara jejejje
Imatge
dolly
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dl. nov. 21, 2016 12:17 pm

Hola noies!

5w+4d

Que tal ha anat el cap de setmana?

@crunchi @Redberry, jo tambe tinc poc simptomes i estic de tant en tant una mica emparanoiada en plan, anira tot be?
Es tan raro fer-se a la idea quan encara no em vist cap eco ni res del petito.

@Capseta @nuriafm vosaltres ja teniu ecos, oi? com aneu?

@xinxa, quin pal aixo del malestar, pero mentres no tinguis nausees ja es bastant, no?
Jo tambe noto molt les olors, hi halgunes coses q em fan venir fastics, pero de moment cap nausea.

He vist que algunes de vosaltres ja us heu apuntat al post de les mostres jeje, si hi ha laguna cosa xula ja ens aviseu!

Mode ego: Divendres vam sortir a sopar a un event d l'empresa i el menu era fatal per disimular, d 'entrants ens van posar un tartar, salmo fumat, i formatges d'aquests tendres.. menos mal q hi havia una mica de amanida i vaig poder disimular q menjava alguna cosa. quan vaig rebutjar la primera copa de vi, em va donar la sensacio q tambe em miraven amb cara sospitosa, pero segur q aixo son invencions meves...
El meu marit esta una mica com el teu @crunchi, el dissabte jo tenia cita a la estticien, i vaig aprofitar per fer encarrecs i quan torno a casa me'l trobo endressant i netejant .
La veritat q desde q vam veure el TE estem com a parella una mica com quan erem novios al principi, no se com explicar-ho, com mes mimosin. suposo q es la felictat.

Petonets a totes, ens anem llegint
giulietta

EntradaAutor: giulietta » dl. nov. 21, 2016 5:54 pm

Bona tarda noies,

crunchi, Que bé que ja tinguis hora amb la llevadora! Un passet més! Tema dir-ho, això és molt personal, però pensa que si alguna cosa va malament també potser voldràs que ho sàpiguen. A més, hem de ser positives perquè aquesta etapa només la viurem un cop i si anem patint sempre una vegada ho comencem a disfrutar ja serem a mig embaràs. Ànims amb les diarrees!!

RedBerry, em passa com a tu!! Tinc ganes de mirar cosetes i penso: m'estic flipant que tela :content: però no és bonic això? :love: De moment per calmar les ansies vaig mirant cosetes per internet hehehe!

xinxa, ja fas panxa??? Jo la veritat és que em noto súper inflada però no se distingir ben bé si és xixa o inici de panxeta :content: però dissimulable total de moment. les altres us noteu alguna cosa??

dolly, tela el tema del menjar devies passar-ho malament... jo ara mateix ja pateixo pels pròxims events gastronòmics, tocarà dissimular en alguns casos i en d'altres (dinars de nadal en família....) notición al canto!!

Petons a totes!!
Imatge
capseta
Entrades: 980
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dl. nov. 21, 2016 7:27 pm

7+4

Hola guapes!!

Avui m'he connectat un moment des de la feina al descans del migdia per actualitzar la primera pagina, si trobeu a faltar algú aviseu.

No tinc gaire temps per actualitzar i us he llegit però no amb tota l'atenció necessaria.
Aquest cap de setmana els ho hem dit als futurs avis i quasi tots els tiets (falta un germà meu). Estan tots súper contents, el meu pare una mica així així (em deia: no me gusta que te hagas mayor.... tu eres mi pequeña!! Con lo mona que eras...) sempre em diu aquestes coses quan vaig fent passes vitals :love: pobret, sóc la quarta, i em porto molts anys amb els meus germans, per ell deu ser dur! (Penseu que fins i tot em te de fons de pantalla del mobil, i ell no es de fer aquestes coses, alucinant!).

Per la banda del meu company també molt bé però ara el meu sogre està molt fotut, ha fet bajón des d'ahir (complicacions esperables però xungues), esperem que se'n surti. Va ser tant emotiu quan li vam dir.... confio en que ho superarà com ho ha estat fent des de fa 11 mesos i que podrà conèixer el seu nét.

Bé, sento no personalitzar ni res, a veure si demà tinc més temps i ànims.

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la nostra segona nena
ImatgeImatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dt. nov. 22, 2016 10:56 am

Hola precioses! :***:

[b]capseta
Ho que bonic! quin moment mes emotiu!! :love: :love:

xinxa[/b] Que fort que ja facis panxa, bueno diuen que en el segon embaràs es nota mes d'hora no? Esperem que et passin les nauses aviat! :-())

Dir-ho a la familia Nosaltres estem pensant canviar d'opinio, i dir-ho abans de nadal. La idea era dir-ho en pla sorpresa el dia 24 a la meva família, i el 25 faria jo el menjar de nadal a casa, que vindria la família del meu marit i la meva i dir-ho al qui falti. Pero coses que passen no sabem com passarem nadal. Per totes dues parts de la família hi hauran operacions tot sembla que al desembre :ufs: . De la meva part de família es mes senzilleta, pero no creiem que es pugui moure perquè es de la cama. De la part del meu marit, es bastant mes complicada, si tot es facil li han dit que unes dues setmanes de recuperacio, i no sabem fins a quin punt ho sera, perque fins que no obrin no diuen res ,li han dit a principis de desembre pero no li han donat data encara. El cas, que no sabem si podrem celebrar el nadal a casa, ni en general com ho farem la resta de dies. Ens estem plantejant un plan B, fer un menjar a casa, com excusa que no podrem fer el de nadal, i donar-li a tots a l'hora la sopresa, germans i pares, i aixi fer anims per les operacions, perquè s'operaran els avis del bollito. D'aixo el que em preocupa es que no em fiu de que no diguin res a la resta de la família, tiets, cosins, etc, i a sobre per la operació vindran les families a veure a l'operat i preguntaran tots, i estem de molt poquet com per anar escampant-lo.... Que opinieu, ja se que aixo es molt personal.... nosaltres no hem dit a ningu ni que estem cercant, i perdo per el toxo que he ficat. z2:-)

Events gastronmics Aquest em sembla un tema molt interesant!! Com ho farem? tothom estara a la guait o seran paranoies nostres? Tot aixo depen de si no diuen res del que he dit a dalt. A mi ja em van fel els analisis de la toxoplasmosis, i se que no la he pasada asi que tinc que anar amb molta cautela. Nosaltres aquest cap de setmana anaven a menjar a casa la sogre i ultimament li havia donant per treure els embotits del poble, tots curat, i per no sospitar li vem dir de menjar fora. La meva mare a vegades em dona tuppers, i no se que fer, perque te pernil el de avui. Si esta cuinat es pot menjar? Pregunta per les que ja han sigut mamis. :content:

feina Porto dos dias a la feina a tope, estresant, correns, jo agafo molt de pes, es el meu dia a dia, aixi que estic acostumada, pero em preocupa una mica per el bollito. <:-< <:-<

Preguntes gine M'estic fent una llista de preguntes, perque la primer visita al gine sigui productiva. Porto aquestes, a veure si em falta alguna. :-())
*Aliments, dietas, prevenir l'estrenyiment, les nauseas?
*Aixecar pes? Quan si pot i com s'ha de fer?
*Acid folic, preguntar fins quan i dir-li el que m'estic prenent, i si falta algun complement mes?
* Anemia, (jo sempre tinc anemia) Saber el que afecta i si tinc que fer algo diferent?
* Cada quan les visites, i com funciona?
* Les proves que em de fer, i quan toquen?
* Fer doble seguiment? (com vaig a la mutua a lo millor vaig alternant proves per la SS, perque em vinguin millo o per lo que sigui, despres del que em va pasar, que s'apanyin a la SS, que fare el que consideri jo) :p-) :p-)
*Medicaments, que es pot pendre en cas de necesitat extrema, cremes com voltaren etc? (Podriem dir que habitualment tinc molts mal de caps i sembla que tingui accions de la fabrica dels ibuprofeno)
Que mes? >.-<: >.-<:

Bueno perdo per el toxo! :-()-) :-o00m :-()-)
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dj. nov. 24, 2016 8:49 am

Bon dia!

Nenes que us ha passat que esteu totes desaparegudes? :-o00m

Que tal aneu totes? :content:
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. nov. 24, 2016 10:07 am

Nenessss!!! He començat la setmana bstnt malament, però ja millor!!!! Ara us explico, primer repassem temes!!!

Capseta em sap greu lo del teu sogre, ojalà tot vagi bé i el pugui conèixer!!!! :-()-) molt emotiu la resta i que maco el teu pare....que guay!!

Redberry ostres....!!! Doncs en aquesta situació, no sé que faria..... en part em sembla bé això que dius, de fer un dinar o sopar tots junts i ho dieu.... i en part, potser m'esperaria a que passés el temporal.... Pero clar, si son operacions complicades, si mai passa res (Déu no ho vulgui) imagino que voldries que aquella persona ho hagués sapigut.... no sé, és molt personal aixo, si, però si ho penso així, penso que si, que ho diria pq si mai passa res, que s'anessin sapiguent-ho. Que poder és una xorrada, no ho sé, pero almenys no et quedaries amb la pena de no haver-ho dit.... nose, tambe depen molt del grau de parantesc que sigui. No és el mateix un pare o mare, que un oncle amb el que apenes us veieu.... pero de la manera que ho dius, em sembla q es algu molt proxim, oi??? Fes el dinar i aixi tindreu un moment d'alegria!!! Els mals moments en gral. Ja venen sols...... anims nena!!!

Respostes: em sembla que l'acid folic s'ha de pendre fins el 3r mes. I que si el pernil es cuit, si que el pots menjar. Però pregunta-ho millor, si. Ja ens diras!!!

Dolly jejejje ja, quin rollo!!! Jo dissabte tb tinc un sopar, i aviam com va.... pq les amigues volen sortir de festa, i jo que fa mil que no surto de festa, i soc de les que bec bastant i aguanto.... ara no beure res.... sospitaran XD Tema parella, que be nena, a mi em va pillar de sorpresa aquest dia, pq ho estic assimilant encara en privat, però si, tenen raó. S'ha de començar a pensar en el tema bebé jejeje a mi l'altre dia que vaig tornar de Madrid, estavem al sofa i em va abraçar i em va dir "que fan les meves nenes?" I em vaig quedar una mica "eing?". Diu "nenes" pq li vaig dir aixo del calendari maya, chino i lunar XD

Giulietta i xinxa com aneu????

Ego: doncs com us deia, vaig començar la setmana amb un problema a la feina, que em vaig posar a plorar amb una companya, i al tornar a casa, en el bus, m'havia d'aixugar les llagrimes, i al arribar a casa tb vinga a plorar, tot un drama, no podia parar de plorar. Realment no era res greu, però em va sentar fatal. Suposo que les hormones. I dimarts vaig agafar l'ave a Madrid, per feina. I ens haviem de fer un tractament de massatges (tema feina), i em van dir que si estava en el 1r trimestre no me'l podia fer.... total que li vaig haver de dir la veritat a la meva companya (que m'acompanyava), i ahir li vaig explicar a a la meva jefa, pq tot i q li podia haver dit alguna mentida, vaig preferir dir-li la veritat. I ara penso que li he de dir als meus pares, pq al final ho sabra tothom menos ells... tot i que de moment ja no ho dire a ningu mes. En fi nenes, que he passat uns dies de stress que menos mal que ja ha passat tot i torno a la normalitat jejejej
Imatge
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dv. nov. 25, 2016 11:39 am

Julioleres! Entro un moment volant, per dir-vos que ahir vam tenir visita i vam veure l'embrió i fins i tot el vam sentir bategar! Va ser molt i molt emocionant! Un pas més fet :b-)))
Imatge

Imatge

giulietta

EntradaAutor: giulietta » dv. nov. 25, 2016 11:48 am

Bon dia noies!!

Porto una setmana a tope i no tinc temps de res :ufs:

xinxa, que bé!! Me'n alegro moltt maca!!

crunchi, estàs millor? Ai aquestes hormones!!!

Redberry, està molt bé això de la llista, com més dubtes resolem millor!!

capseta, ànims!!!

Les altres, com aneu?

Mode ego: avui al vespre tinc visita a la gine, ja us mantindré informades!
Imatge
dolly
Entrades: 132
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dv. nov. 25, 2016 12:18 pm

Hola noies!

6 + 1 (aixo sembla q abansa!! )

capseta que maco que ja els hi hagis dit als avis! Que tendre les paraules del teu pare.
Anims i forsa amb la recuperacio del teu sogre. A vegades la ilusio dún nou naixement dona forsa al malalt, esperem que tot vagi be d'ara endavant.

RedBerry Espero q no siguin operacions molt complicades! Com diu la Crunchi, potser et quedes mes tranquila si els hi dius abans .
esta molt be la llista de preguntes per la llevadora, jo m'hen fare una de similar, pq no se'm decuidi res!

Crunchy A mi tambe em passa el mateix amb lo de sortir de festa... de moment ningu sospita del nostre cercle d'amics, la setmana passada i aquesta el que he fet es portar jo el cotxe, i amb l'excusa de ser la conductora no bec.
Una excusa q tambe pots fer servir es dir q tens una petita infeccio i estas amb antibiotic i prefereixes no beure..
Tot depen de lo be q sapigues disimular quan ho dius :P si te téscapa el riure, no et creuran!
Respecte la plorera i les hormones, no et preocupis, diuen que ja sol passar, jo tambe vaig plorar aquesta semana per una chorrada maxima parlant amb el meu marit, em va dir que no a algo (lo mes fort es que era una conversa super normal) i de sobte em vaig posar super emocional, com si anes a plorar, i em va dir, no cal q ploris, i aixo va obrir per complet l'aixeta.. va ser molt raro, pq era com si no controles pq plorava.
Per cert, tractament de massatges per feina? quina feina mes guay, no?

xinxa que guay que ja l'heu vist!

giuletta Q vagi be avui la visita al gine! ja ens explicaras!

em deixo algu? perdoneu si es aixi!

EGO: Ja tinc hora per la llevadora vaig el dia 30/11 em volien donar hora per la setmana de Nadal per aixi fer eco el mateix dia, em van dir q la eco per determinar les setmanes d gestacio aqui la fan a la s.10 pero em sembla molt tard!
em van dir de fer primer la visita i un altre dia la eco, pero com q haig de viatjar, i nose, li debia caure be a la noia del telefon, em va dir q si venia el dimecres q ve la llevadora em podria fer la eco, tot i q no comptaria com la d calcular les setmanes, nomes mirarien si esta al seu lloc.
Pero bueno, a mi ja m'esta be, si hi ha alguna cosa rara, dic jo que ho poden veure, no?
Les que ja us heu fet eco, estan de poquet 6-7 setmanes, que es el que es pot veure? jo diria q ja es deu poder veure el bateg del cor, oi?

I ara, la pregunta tonta del dia.. se que embotits tipus pernil o xoriso no podem menjar-ne, pero.. si el xoriso esta a les llenties, si que es pot pq esta cuit?

Bueno, que tingueu bon cap de setmana! Petons a totes!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: umi i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: