✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
crunchi
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dj. juny 15, 2017 11:23 am

Noies, poso el llistat de les DPP de la 1a pàgina actualitzat...

21 juny – Tweety.12 - :cnen: Hugo :cnen: Nascut el 10/06
8 juliol – Anna30-1402 - :cnen: Guillem :cnen: nascut 10/06

17 juny - Jair :cnen: Quim
22 juny - Ponsetia :cnen: Oriol
1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre
3 juliol – Nuriafm - :cnen: Pep
3 juliol – louly - :cnen: Guiu
5 juliol – Pink_flower - :cnena: Ivet
5 juliol – PIRINEU - :cnen: Quim
6 juliol – capseta - :cnena: Eyra Marxes a les 31setmanes
8 juliol – Moni* - :cnen: Martí
12 juliol - Patrick :cnena: Nicole
14 juliol – Xinxa - :cnen: Marc
20 juliol – Dolly - :cnena:
20 juliol – crunchi - :cnen: Nil
22 juliol - floketa - :cnen:
23 juliol – giulietta - :cnen: Nil
25 juliol – RedBerry - :cnen: Adrián

Qualsevol cosa que s'hagi d'editar, dieu-m'ho!!!! :ok:
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 18, 2017 9:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
dolly
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dj. juny 15, 2017 1:12 pm

Crunchi! tot just bolia preguntar quines 2 mamis s'havien adelantat de juliol a juny, i ja has actualitzat la llista!! que be >.-<: >.-<:

Enhorabona Tweety.12 & Anna30 espero que tot anes molt be, i tingueu un bon post-part, quan pogueu/volgueu passeu a fer una cronica de la vostra experiencia!

Redberry, vaya kk aixo de la cadireta, q canviin el color es una bona solucio, pero ja els val no mira que trigar tant!

Cruchi: avui no et tocava la proba del sucre? estic una mica despistada, o era dema? Ja ens dius!

Exercicis Kegel: Jo en faig a la classe de yoga, i ens han recomanat continuar tambe durant al post-part, a vosaltres tambe? O la profe es una exagerada?

Massatge Perineal: encara no he comensat, el meu marit diu q fins la setmana 36 no cal, i ens hem d esperar a dilluns, q per aixo es molt holandes.. si no ho diu el calendari no es pot :P

EGO: jo avui tinc llevadora, la veritat q nose q parlarem, pq aqui no em fan monitors ni tactes ni res.. aixi q suposo q ens mirarem als ulls i em dira q com em trobo
Ultimament noto com els dolors d regla q va descriure unes pagines enrera la Redberry, no es un dolor insoportable, ni dura massa.. entenc q aixo son com contraccions?
Aixo no te perque ser senyal q el part s'adelantara, oi? se q probablement no te res a veure, pero es q ultimament qualsevol moviment estrany em provoca incertesa.. a vosaltres no?

Petons a totes!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. juny 15, 2017 1:34 pm

35 :-())

Dolly siiii, la veritat és que la Capseta m'ho ha demanat, i he demanat ajuda al grup de wassap per fer la llista, perque duia un bon cacao, aixi que ha sigut una feina conjunta >.-<: Per cert dolly, ja teniu nom???

Jo diria que el massatge perineal ja podeu fer-lo a la setmana 34 eh?

Em toca demà la prova de la corva llarga!! Aviam com em va, ja us explicaré :ok:

Exercicis kegel si, crec que s'han de fer també en el postpart.... De fet la doctora aquella que em porta l'estudi del sòl pèlvic diu que totes les dones ho hauriem de fer, com una rutina. Crec que despres del part has d'esperar unes hores o uns dies, pero si, després ja si.

Com ha anat amb la llevadora? Ja ens explicaras!!! Si, poden ser les contraccions de Braxton.... que no, em sembla que no vol dir que s'hagi d'adelantar el part. Aviam que diuen les companyes.
:-()-)
Imatge
capseta
Entrades: 814
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dj. juny 15, 2017 2:10 pm

Hola!!

Intervinc pel tema dels exercicis de kegel:

Jo en feia durant l'embaràs, tant a ioga com a casa.

Després del part (la setmana passada, quan estava en el dia 33 de quarentena aprox) vaig anar a una fisio especialitzada en sòl pelvic i em vaig horroritzar.
Per haver tingut un part vaginal d'una setmesona tenia el sòl pelvic fet una merda!! (Jo pensava que estaria perfecta, ilusa de mi) A sobre es veu que no acabava de fer bé els exercicis (utilitzava massa els músculs abdominals).
Així que us recomano que sí, aneu fent exercicis i que contacteu amb algun fisio especialitzat per assegurar que ho feu bé i que us recupereu com toca, que un part no és poca cosa.

La que jo conec me la van recomanar i súper bé, a més no em va cobrar massa (em va semblar barat) i m'ha dit que no cal aue ens veiem fins d'aquí 3-4 mesos, eprò potser hi vaig abans per comprovar que ho estic fent bé.

Vaja, que potser us semblo exagerada, però cada cop es posa en evidència la importància de treballar-ho correctament i en el meu cas i amb la intenció d'un nou embaràs proper volia anar sobre segur, però ho recomano a tothom!!

Que us vagi molt bé la recta final.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Imatge
RedBerry
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dv. juny 16, 2017 11:09 am

Bon dia!!

34s+3d

Super EGOLa calor es horrible, al treball estic morta tot el dia per culpa de la calor, el ventilador que tinc no se que coi le pasa que no va. :ufs: :ufs: A casa al mig dia es pitjor encara, no he sigut capaç de fer res de res aquesta setmana, es dinar i tinc la panxa dura i em molesta molt. Da igual si dino coses mes fredes o mes calentes mes o menys, s'em fa suuuper pesada la digestio, pero nomes al mig dia a la nit no em pasa. Em costa recollir la taula despres d'haver dinat.
No se si al principi vaig comentar, que teniem que vendre el meu cotxe perque es el tipic cotxe petit de 3 portes, i comprar un de mes gran, familiar per que capiguem tots. Bueno pues la setmana que ve ja dono el meu i em donen el nou, pero sera caos total, perque estare de 2 a 3 dies sense cap cotxe. Aixi que ja la setmana que be vull tenir les bosses llester per tenirles ficades al cotxe nou i oblidarme. Espero que no pasi res de res, perque no tinc ganes d'estar trucant algu. El pitjor es que tindre que anar en bus a treballar, pero bueno ja he dit que arribare tard i prou. : lasito :

Capseta Que be saber de tu! Molt bona idea aixo d'anar despres del part algun lloc especialitzat en sol pelvic, perque la veritat crec que com es algo que no veiem no ho tenim molt en compte! Molts petons bonica! Moltes gracies per els anims :ok:

Crunchi Merci per publicar la llista de la DPP. Avui et tocava fer la corva llarga oi? Ja ens diras com ha anat! :ok: Tenies llevadora també o no?

Dolly Com va anar la llevadora? Li has comentat aixo dels dolorets de regla? La veritat que no ho vaig preguntar al final :content: Bueno, tinc entes que si son les contraccions de braxton, que se suposa que es aixo que es posa la panxa dura i no fa mal, es que el cos s'esta preparant per el part, pero no vol dir que s'adelanti igual que si es despren el tap mucos, pe lo que ens han dit a les clases de preparacio al part.

Massatge perineal A nosaltres la llevadora tambe ens va dir que a partir de la setmana 34 ho tindriem que fer cada dia, pero bueno del dit al fet.... :camio:

Revetlla de Sant Joan Pfff quin rotllo, ahir la famili estava dient d'anar a sopar a la platja, a la platja! Pero me posat en plan prenyi, i he dit que necessito un wc a prop, que tinc que anar-hi cada 2 per 3, bueno per lo menys el sopar ho farem a casa de la meva mare! He guanyat la batalla :p-) , i despres si surt d'anar a la platja doncs a lo millor m'animo o no, segons la marxa! Despres la gent tira els petards i ni es fixa a on. A mi m'agrada sant joan, pero la veritat que aquest any no em ve de gust estar massa fora. :-o00m :-o00m Us passa el mateix o soc jo la rara? :content: :content:

Bueno noies! No us derritu amb aquesta calor! :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. juny 16, 2017 12:29 pm

Boniques!!!! :content: 35+1 :-())

Super ego: aquest matí he fet la "dichosa" prova de la corva llarga. Estic "contenta" perque he aguantat el tipo prou be, i tot i que hi anava bastant creuada (em cago en el doctor que m'hi ha fet anar, ho sento, pero si, és així) doncs bueno, un cop allà he intentat relativitzar-ho tot. M'ha acompanyat ma mare al final. Us confeso que ahir m'hagués posat a plorar perque m'imaginava jo allà sola i marejada i se'm feia una muntanya. Com una nena petita emprenyada perque m'havia de fer una merda de prova i "forever alone", tenia "mamitis" jejeje Total, que li vaig dir si em podia acompanyar i si, m'ha vingut a buscar amb el cotxe, i m'ha acompanyat les 3 hores, i vulguis o no, m'he sentit més animada i recolzada. Hem arribat a l'hospital i ens hem posat a parlar amb una noia desconeguda que estava sola, després enshem trobat a una veïna.... ma mare fent amigues sempre. I llavors ja m'han cridat. Res, m'ha punxat i m'ha fet veure el liquid (o al revés, no m'enrecordo), he sortit a la sala d'espera, i hem repetit l'extracció de sang cada hora, en total 4 extraccions. La infermera molt maca, m'ha dit que si em trobava malament li digués, i m'ha deixat estirar la ultima hora en una cadira-camilla en una sala jo sola, i bueno, tot i que tenia l'estomac una mica regirat i hauria vomitat perfectament, al final he aguantat i no he vomitat. Ganes no me'n faltaven. Pero anava pensant "vinga Crunchi, et queda 2 hores, venga et queda 1 hora, venga et queda mitja hora...." i aixi. I al anar parlant amb ma mare o amb gent, o les infermeres que hi havia per allà també em preguntaven per l'embaràs i així, doncs bueno, al final ni he mirat el movil ni res. Totes molt maques, la veritat. M'ha dit la enfermera que ahir va tenir 3 embarassades fent la prova llarga i dos es van posar a vomitar i van haver de marxar. Pobretes.
Si algú s'ha de fer la prova algun cop i m'està llegint ara, doncs res, el meu consell és anar amb la ment tranquila, intentar estar calmades, i si podeu anar acompanyades, millor. És incomode i no és agradable, pero bueno, per mi va ser pitjor la prova OSullivan, pero perque em baixava la tensió.... en fi, un tramit més a fer. Ah, m'he endut un coixí per l'esquena i un ventall, m'ha anat bé. :ok:

Ara tinc l'estomac raro, pero bueno, confio anant-me trobant millor. :ok:

I la setmana que ve tinc llevadora el dijous, aviam si em xiva els resultats. I divendres tinc la visita amb aquest doctor que em donarà oficialment els resultats. Ja us diré aviam que em diuen. Confio en que surti tot be i simplement tingui un nen grandet per genètica. En fi.... aviam.

Calor oooh és horrorós!!!! Jo ja duia dos nits sense poder dormir, i ahir em vaig posar l'aire acondicionat perque és insoportable. Tot i no treballar, em passo el dia zombie inclús a casa, sense ganes de fer res.... molts anims a les que encara treballeu i anims en general, perque deu ni do. No és normal, no? Estem a 17 de juny!!!!! Com estarem a l'agost????
Aquesta calor aixafa molt, si. :ufs: A mi em ve molt de gust menjar cosetes fredes i fruita. I també llet freda amb colacao ;-)))

Redberry ostres doncs aviam si tot surt tal i com teniu planejat i podeu tenir cotxe aviat.... Anims amb pillar el bus, que segons a quines hores van a tope....Demana que et deixin seure eh???
El que comentes de la revetlla de St.Joan per a res crec que siguis rara, t'ho dic jo que sóc la rancia oficial XD Sincerament, jo no tinc cos per anar ni a la platja ni enlloc aquesta nit, ja fa anys que no em ve de gust celebrar la revetlla a llocs on hi ha molta gent, doncs molt menys ara!!!!! I no cal dir que odio els petards.... Res res, aneu a sopar a casa la teva mare, tranquils, sense aglomeracions, amb wc, amb lloc on seure dignament, etc. i després feu retirada ( a no ser que tinguis moltiiiiiisimes ganes d'anar a la platja). Jo ho veig així. És una nit complicada, que hi ha molt borratxo i boig suelto, ojo amb els petards, ojo amb el cotxe..... ufffff No, no. Nosaltres fa anys que organitzem sooar a casa per no haver de sortir, i aquest any igual, farem sopar a casa nostre amb la family i no us nego que em fa mandra, perque no tinc masses ganes de preparar sopar, taula, estigues pels convidats, parla-hi i riu-li's les gracies, etc. Tot i que el meu marit sempre s'encarrega de tot, però a mi m'agrada també preparar les coses, no em sé estar sentada.... pero no sé, ultimament estic en plan borderline solitari. Pero bueno, faré un esforç que no puc ser tan rancia. Després m'ho passo be amb ells, pero és allò que a vegades no estic per rollos.... vull hivernar en una cova i estar sola :-D

Capseta molt important si si aixo dels exercicis de Kegel... son coses que a vegades es deixen de banda i és super important. La doctora que em porta aquest tema del sol pelvic, em va dir que la societat en general creu que és normal tenir pèrdues de pipi i fer servir aquestes compreses que anuncia la Concha Velasco, i que no, que això no hauria de ser aixi. Que s'ha de treballar el sòl pelvic per evitar dependre d'aquestes compreses...En fi....
Una abraçada nena! :-()-)

Com esteu les altres, que us expliqueu??
Imatge
Pink_flower
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dl. juny 19, 2017 10:34 am

Bon dia!! 37+5!! :-())

Com esteu?? Per fi lliure!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: ufff no m'ho crec!! La veritat es que he fet uns examens de pena...però mira ja estan fets. Que sigui el que hagi de ser...

Avui amb la petita trencava aigües i neixia just quan feia les 38 setmanes aixxxxx. Ara clar, impossible fer-se ilusions que podria ser ja el moment no? Encara que tinc molt asumit que fins les 41 i pico encara queda... :-o00m De moment entre festes de final de curs, aniversaris i vida social dels nens no parem!!

Crunchi com ha anat la dieta?? s'ha fet pesadeta? Aquesta setmana et donen els resultats no?? Segur que sortira be! I mira si surt alterada doncs control de dieta i poc més...ni hi pensis.

Calor aixo es horribleeeeeeeee!!!! NO PUC MÉS!!! Se'm posen uns peus d'elefant que em fan mal i tot :ufs: jo vinga a fer banys amb aigua freda però...a la mínima ja tinc els globus altre cop.

Dolly jo crec que estem super pendents del nostre cos i tot ens sembla senyal de part. Jo diria que si que son contraccions aixo que dius, segurament són les de Braxton Hicks que es poden notar desde el segon trimestre però no són contraccions de part. Jo noto moltes sobretot per la nit...uff

Redberry jo tampoc tinc ganes de sant joan!!! Ara es que tot em fa molta mandra...i a més no estic comode a cap lloc que no sigui en horitzontal :content: Quin cotxe t'has comprat?? segur que dos dies en bus pasen rapidets i més amb la ilu d'estrenar cotxe nou >.-<:

Capseta!! :-()-) :-()-) tens tota la raó que cuidar el sol pelvic es mitja vida perquè després la cosa només pot anar a pitjor...crec que és una bona inversió un bon fisio o recuperació.

Bueno noies anem parlant :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. juny 19, 2017 2:55 pm

35+4

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: pinkflower que beeeeee, ets lliureeeeeeee!!!!! :content: :content: :content: :content: :content: Quan sabràs les notes???

Que tal el caloret faller noies?? OMG no puc estar sense l'aire acondicionat per les nits, i durant el dia el poso ara al migdia.... que arribem a estar a 28graus al meu menjador!!!! Ai quan arribi la factura...!!!!!! </;-)
A mi els peus no se m'inflen, DE MOMENT. La calor "només" m'afecta en que suo moltissim, cansament general, poques ganes de fer res, poca gana... Suposo que els simp5omes que provoca a tothom, clar.

Dieta curva llarga Si, els resultats els tinc a final de setmana.... dijous tinc llevadora aviam si em pot xivar els resultats, sinó divendres. Si, aviam que diuen.... La dieta en si doncs si, un rollo perque vaig acabar amb ardors :ufs: i amb aquestes calors menjar tant no em ve de gust, aixi que les quantitats les vaig anar suprimint una mica.... en fi, aviam que passa. De moment estic tranquila. :ok:

Ego shopping Aquest finde vam comprar la cadira pel cotxe, per fiiiii!!! Hem comprat la que jo volia, la Klippan Kiss 2 a la botiga Alibey de Cornellà. El venedor ens va dir que no hi ha cadira ACM giratoria que pugui anar amb cinturó, i com nosaltres necessitem w pugui anar amb isofix i amb cinturó, doncs mira, descartades les altres. Encara no l'hem instal.lat, esperaré unes setmanes, pero almenys ja la tenim, que començava a posar-me nerviosa. Pensava que potser anavem tard per si l'haviem d'encarregar i esperar, pero no, ens la vam endur al moment.
Ara només ens falta comprar el matalàs per la cuna, que crec que agafaré el Ecus Oxsi a Bebitus. Això no em preocupa massa, només que he de quadrar dates/horaris pq després vingui MRW i em trobi a casa.... que l'ultim cop q vaig fer pedido un dijous i entre que jo tenia classes prepart divendres, el finde pel mig, el dilluns festiu, el dimarts no se que.... fins un dimecres no em van portar el paket!!!! Santa paciencia... :-o00m

Contraccions jo no tinc res de res, imagino que és per aquesta vida relaxada que porto.... no? Suposo que entra dins la normalitat, no?

Com esteu la resta? Que us expliqueu??
Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dt. juny 20, 2017 10:09 am

Bon dia noies!!!

35s

Aixo es va posant serio ja!! Hem començat el dia amb dos mamis que s'han posat de part espero que els vagi moolt be i tinguin els seus babys ven rapidet >.-<: >.-<:

Pink_flower Per fi lliure!!! Tinc curiositat, per que tens la sensació que la petita estara fins a la 41, i mes si ja ha tingut un a la 38? o es per mentalitzar per si acaso? :content: Supoos que quan acabin el curs estaras mes "tranquila", per el tema horaris sobre tot :ok:

crunchi Que be et va anar la corva! Si no et va baixar la tensio i no vas vomitar ja pots estar contenta, perque pel que he llegit es bastant habitual. Menys mal que et va poder acompanyar la teva mare, i aixi es fes l'estona mes rapida :ok: :ok: Bueno ja t'ho vaig dir per el wp crec! Que be la cadireta del cotxe! Menos mal que no has tingut que esperar res i la tenien en stok, aixi una cosa menys :ok: El matalas jo el compraria diumenge i aixi dilluns o dimarts el tens ja a casa :content: La veritat que amb la comanda pasada vas tenir un munt de coincidencies per retrasar l'entrega.

calor Es horrible! Per sort jo tampoc tinc els peus inflats, aixo si ahir a la nit les cames les tenia super cansades, em va vindre l'esgotament com de sopte. :ufs: :ufs: El meu menjador som a 30º al mig dia, bueno i a la nit a 29 :-o00m , estava ahir com marejada i tot! pero com em tinc que anar a treballar em fa molta mandra posar l'aire per una estona. Tinc orientacio oest, i com visc en una casa em dona el sol toooot el dia.

Contraccions A mi em dona una mica de por no donar-me conte que em posi de part o algo aixi, perque tinc la tolerancia al dolor bastant alta, i a vegades no se si tinc contraccion o no ho son. El fet de estar aquesta setmana dos dies sense cotxe em fa estar un amica nerviosa que es pugui adelantar o algo, i a mes el baby no para! Fa unes patades que flipo amb el que sem mou la panxa.

Novetats Ahir ja vaig acabar de fer la meva bossa >.-<: >.-<: Em va resultar un sentiment raro, no se perque. La del baby em demanen un xumet, que estic esperant a que m'arribi una comanda del bebitus amb biberons i alguna cosa mes, i ho esterilitzare tot :-)(-: :-)(-: Quan tingui el cotxe ja ho ficare tot, maxi coxi, i les dues bosses >.-<: Quines ganes!

Dolly com estas???

Petons maques! :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. juny 20, 2017 4:08 pm

:content: hola!!!!

redberry ja ens explicaràs quins biberons has comprat!!!! Jo en ppi faré LM pero com mai se sap, i també per donar visibilitat a la LA, si ens vols donar detalls sobre les teves compres, sóc tot orelles!!!! :ok:

Calor siiii al meu menjador també, ara estem a 28°, i a la nostra habitació 29°!!!! Per les nits posem un ratet l'aire acond. I com jo m'aixeco per anar al wc varios cops, quan em sembla que ja corre l'aire el tanco i obro el balcó. Pero si no és insoportable!!!! Durant el dia, airejo una mica la casa i després ja tanco persianes i finestres, i fins alla les 12 s'hi està bé al menjador. Però després poso l'aire un ratet fins allà les 19h que torna a refrescar.... Avui al migdia no l'he encès, he aguantat bé....nose, segons la marxa. Pero a les nits si, pq sino no puc dormir.
Aixo si, em passo el dia amb calces i sostens i monyo per estar per casa eh? ;-)))
Doncs nena ves amb cuidado Redberry que aquesta calor et pot provocar mareig, baixada de tensió.....

Contraccions el que comentes de por a no adonar-te jo també ho he pensat, no et pensis!!! :-D però automaticament després penso que si, que segur que me n'adonaré.... amb el mal q fan!!!!! No pateixis, el dia menos pensat explotarem :-D :-D :-D

Naixements siiii avui ha nascut l'Oriol i estem esperant que una mami ens actualitzi el seu estat, perque ha anat a l'hospital aquest mati.... En quant tingui info actualitzo el llistat. :ok: Estem totes molt emocionades i nervioses, també. Super ego avui estic a 1 mes exacte de la meva DPP i vulguis que no, els nervis hi son.

Moviments el meu es mou moltissim també :-)(-: .... jo no sé si es que està ja incomode o que, pobret. Pero és seure'm al sofà o estirar-me al llit i no para. La meva panxa sembla un alien. :-D Em va fer gracia l'altre dia que van venir els meus pares a casa, i just em sobresortia pel lateral un peu del Nil, i li vaig ensenyar al meu pare i es va quedar flipant. No sabia que el nen es movia tant dins la panxa. Ell es deuria pensar q estava quiet tota l'estona.... aiiiiii inocenteeee!!!! :-D

Redberry que be la bossa feta!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Jo no sé si m'he flipat, però he posat bastanta roba de bebé.... pero bueno, com ocupa poc, prefereixo que sobri que no que falti. Que tot i que vivim a 10min del hospital, em dóna sensació de control tenir tot el que crec wue em pot fer falta. M'he fet una llista i tot del que m'emporto :-D Flipada.

I la resta com aneu??? Com esteu?? :-()-)
Imatge
dolly
Entrades: 123
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dc. juny 21, 2017 11:14 am

Hola maques!
Feia dies que no passava a llegir-vos, i veig que ja hi han 2 babys mes? :p-)
Veig que aixo s'anima!!
Enhorabona a les mamis!

Pink que be que ja hagis acabat els examens, ara si que podras descansar una micona... espero que almenys l'esquena i el colic no et facin la murga, perque amb la calor que patiu...

Crunchi, llavors encara no saps res de la corva? suposo que si hi hagues algo de que alarmar-se t'avisarien abans, no? pensa que si no et diuen res de moment es que tot esta be!
De totes maneres jo li insistiria ala llevadora que et facin una altre eco per lo de les mides del baby, aixi tots mes tranquils, no?

Redberry, que be que ja tens la bossa preparada! >.-<:
i que tal ha anat amb el transport public aquest dies?

Calor: no sabeu com us planyo, aqui fa caloreta, pero ni de conya la calor q esteu passant vosaltres, de totes maneres aqui apartir d dijous hi haura pluja, a holanda no es pot disfrutar masses dies seguits del sol, sempre hi ha un nuvol de repuesto :P
Anims noies, i sobretot hidrateu-vos be! Si podeu aneu ala piscinia o la platjeta a refrescar-vos.

Revetlla: Entenc perfectament el que diuei de aquestes sortides, la veritat que si jo estigues en la vostra situacio tampoc hi aniria, entre la calor, la gentada que hi ha a tot arreu, i els petards.. millor quedar-se a caseta o en una terrasseta on passi l'aire.

Contraccions: aixo que dieu Crunchi & Redberry de no saber si estas o no de part, crec q es algo d novates, pq jo tambe ho he pensat, pero tothom em diu q no patim que ja ens adonarem quan ens toqui, q es dificil q passi desapercebut.
Jo continuo amb la panxa dura i les braxton hicks, intento no pensari gaire, i estar com diu la Pink en posicio horitzontal, pero es q realment es com mes agust s'esta.

EGO: Jo ja estic de baixa oficial, i m'ho estic prenent amb molta calma... de moment nomes he fet cosetes per mi, quedar a dinar amb amigues q no treballen o tenen els matins lliures, un massatge relaxant per embarassades, dijous vaig a fer-me la pedicura, i ja tinc hora per la pelu la setmana vinent, vamos jo com si estigues de vacances.
El maxim que he fet pel baby es anar al super i posar un parell de rentadores.
La meva sogra m'esta agobiant pq ala meva cunyada se li va adealntar el part 3 setmanes, i esta convensudissima q a mi tambe, i que com no tinc aixo o allo preparat...
Jo no em penso agobiar, almenys fins divendres, que vull disfrutar ni que sigui de uns dies per mi!

Petons a totes, ens anem llegint!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. juny 21, 2017 11:42 am

Actualitzo dades!!

Enhorabona mamis!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
De moment aqui els nens venen de dos en dos jejeje :content:

21 juny – Tweety.12 - :cnen: Hugo :cnen: Nascut el 10/06
8 juliol – Anna30-1402 - :cnen: Guillem :cnen: nascut 10/06
17 juny - Jair :cnen: Quim :cnen: nascut 20/06
22 juny - Ponsetia :cnen: Oriol :cnen: nascut 20/06

1 juliol - Brufri - :cnen: Jofre
3 juliol – Nuriafm - :cnen: Pep
3 juliol – louly - :cnen: Guiu
5 juliol – Pink_flower - :cnena: Ivet
5 juliol – PIRINEU - :cnen: Quim
6 juliol – capseta - :cnena: Eyra Marxes a les 31setmanes
8 juliol – Moni* - :cnen: Martí
12 juliol - Patrick :cnena: Nicole
14 juliol – Xinxa - :cnen: Marc
20 juliol – Dolly - :cnena:
20 juliol – crunchi - :cnen: Nil
22 juliol - floketa - :cnen:
23 juliol – giulietta - :cnen: Nil
25 juliol – RedBerry - :cnen: Adrián
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 21, 2017 12:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. juny 21, 2017 12:02 pm

Dolly aixi ja estas de baixa?? Ben fet!! Que be!!! >.-<: clar que si, aprofita per fer el que et vingui de gust, és igual si son coses per tu o per la nena, aprofita ara que et trobes bé i que pots!!!!!
:***: Si, aqui la calor aixafa molt.... o aprofites per fer cosetes pel matí o a última hora de la tarda, perque pel migdia (de 12 a 18h) aixafa moltissima, i personalment no tinc ganes de fer res.....
Familia Bah, no li facis cas a la sogre.... que no t'agobi. Prou en tenim amb les nostres coses com pq a sobre ena agobin els altres. Acaba de venir ma mare a veure'm, i m'ha tornat a dir si el gat em pot passar malalties i bla bla bla :-o00m Mira..... :-:) Sempre que pot em fot la pullita. Es deu pensar que per tocar al gat ja agafes el tifus o algo aixi. Oh, em supera. No m'enfado, pero m'emprenya que encara estiguem aixi, a un mes de parir i encara creu que el gat és l'enemic, quan és el meu aliat, que pobret em fa moltissima companyia, em fa molts mimos i ultimament està super carinyós amb mi. En fi, ni cas. :ok:

Pes Doncs fa quasi 2 setmanes que no em peso, després de la visita amb el ginec aquell que em va enviar a fer la corva llarga. I res, no m'he engreixat, segueixo pesant 70kg, 11 kg d'embaràs. Em feia por haver-me engreixat després de la dieta aquella hipercalòrica, i no. Que be!!!

Resultats corva No Dolly, encara no els tinc. Tinc hora divendres amb el ginec aquest del que us parlo. Però demà tinc llevadora, aviam si em pot xivar els resultats. Demà em farà aixo del estreptococ i la prova de la albumina (orina). Potser si que m'haguessin trucat si hagués sortit malament, no ho sé, no ho havia pensat. A mi es que em sembla tan absurd... miro simptomes que acompanyen la diabetes gestacional i no cumpleixo amb cap. Semblo una "rebelde sin causa" o una 'drama queen", pero ostres, es que no sé, trobo que podrien haver mirat tot el meu historial abans de fer-me la punyetera prova. En fi, que ja esta fet, no passa res. Però es que ho veig absurd. En fi, quina paciencia s'ha de tenir....Ja us diré el que em diuen divendres o demà, aviam si demà m'ho pot dir....Demà que faig les 36setmanes ja. En fi, absurd. :-o00m
Tampoc he pensat lo de demanar una altre eco.... pero vaja, que si no m'he engreixat en 2 setmanes, entenc q el nen pesa el mateix q fa 2 setmanes, no? O es una teoria absurda?? Bueno, aviam que em diu ella demà. :ok:

Avui pensava q amb la panxa que tinc, que em sembla petita per ser que estem ja de 9 mesos, realment tot deu ser nen i els organs (placenta, liquid....). No se, idees de bomber meves, no em feu massa cas.

Com esteu les altres? Alguna novetat??

Jo avui aviam si podem anar a la platja a ultima hora a caminar... tinc ganes d'anar-hi i encara no hem pogut....

Abraçades per a totes!!!! :-()-)
Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dj. juny 22, 2017 11:52 am

Bon dia!!!

35s+2d

Dolly Que be aquesta baixa!! Doncs opino que fas molt be prenente uns dies per tu i nomes tu, quan tinguem els nostres babys això desapareixerà bastant.
A la teva sogra ni cas, a mi em pasa el contrari que a vegades li dic a la meva mare que es podria avançar el part, i em diu que no que com soc primerenca es "imposible", i despres em fotia bronca per no tenir la bossa feta. Totalment incoherent :-o00m Mica en mica ja ho aniràs preparant tot :ok:

Crunchi Com ha anat la llevadora? crec que encare que mires el teu historial i aixo, si per protocol surt percentil x, et fan la corva llarga per prevenir i ja, esperem que tot surti be, i estiguis tranquila disfrutan d'aquestes ultimes setmanes >.-<: Per cer la prova del estreptococs com es? La tinc la semana vinent i m'esta donant una mandra.....

Biberons El que preguntaves dels biberons, he agafat un pack de la suavinex, que venen 2 petits i 2 grans amb la tetina de caudal regulable i apart vaig veure un amb dibuixos molt xulos i tambe el vaig agafar, tinc tambe 1 de la avent que em venia a una canastreta, i em van dir que els del mercadona estan molt be, aixi que per 3 euros vaig comprar-ho per provar. M'han deixat 2 de la jane que son super petits, amb idea de quan el tingui que donar aigua o les infusions aquestes que venen de bebe.

Pagina bebitus El diumenge vaig fer una comanda i m'ha arribat avui... no se aixo de les 24-48h em sembla una mica timo. :-o00m

Ego Com us vaig dir aquesta setmana estic amb el canvi de cotxe, i al final hem arribat a un acord amb qui em va comprar el meu, i nomes estare sense cotxe un dia! aixi que perfecte :ok: Quan vaig tenir que anar a barcelona arreglar els papers els llocs del bus de seient preferent estaven lliures aixi que perfecte :ok: :ok:

Si no ens llegim que tingue bona revetlla :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. juny 22, 2017 1:48 pm

36 :-())

Bones!!!!!!

Visita a la llevadora Doncs re, he anat aquest matí i m'ha fet les proves rutinaries de pes, tensió, gestionar futura visita, etc. També li he entregat la mostra d'orina per fer la prova de l'albumina (ha sortit negatiu) i m'ha fet la prova del estreptococ aquest. Redberry doncs m'ha fet estirar a la camilla i et fa posar les cames allà dalt i et posa un palet per la vagina i per l'anus per treure la mostra que envien al laboratori. No és una situació idílica però igual que quan et fas una citologia, que ni t'enteres, de veritat, estigues tranquila :ok: . Jo estava alla estirada i la llevadora explicant-me els problemes que tenien amb l'aire acondicionat, la dona super indignada pq cada any tenien goteres.... aixi que ja veus, surrealista del tot, jo allà escarxofada i ella allà refunfunyant :-D
No m'ha donat els resultats de la corva llarga, m'hauré d'esperar a demà. M'ha dit que si, que això ho fan per protocol, si a la 3a eco et veuen el nen percentil gran et fan la prova de la corva llarga. Que se li deuria oblidar dir-m'ho... Doncs home si, a ella i al ginec que em va atendre, ningu em va dir res de protocols.
Diu que segurament em sortirà bé pels meus resultats en les 2 Osullivan q m'he fet, pero bueno, que m'esperi a demà, que en medicina 2 i 2 no son 4.
Doncs re, a esperar :-o00m Jo vaig confiada que em diran que be, o sigui que m'enduré un xasco com em diguin que malament... pero bueno, jo aqui feliç :-D
M'ha dit que la propera visita amb ella, ja serà l'ultima. M'ha fet peneta, però bueno, és el que toca. Ah, també m'ha dit que un cop has parit, et truquen per concertar visita perque et miri la llevadora. Que si han passat 3 dies i no m'han dit res, que truqui jo per demanar hora.

Compres biberons ahh molt be >.-<: aixi ja en tens per començar i mica en mica ja anireu comprant-ne més, no? I el tema llets, ja saps quina comprareu?

Cotxe doncs que be que al final us ho hagueu muntat be per estar nomes un dia sense cotxe >.-<: i que be lo del bus també!! :ok:

Gym/esport la setmana passada vaig acabar les classes de matronatació. I ara he anat un parell de cops a la piscina, faig uns 40 min de natació lliure. Aniré la setmana que ve i ja està, ho deixaré, pq m'he donat de baixa pel juliol, ja. Una altre cosa que s'acaba. Em sap greu pq dins de l'aigua hi estic be, pero arribar al gym ja se'm fa una muntanya, sincerament. Trigo 20min caminant a pas normalet-lent i amb la calor ... em costa i no en tinc ganes d'anar-hi.
I el que comentavem al watssap, amb aquestes calors costa sortir a caminar. O vas a 1a hora del dia o a última. Ahir vam anar a la platja alla les 20h i la veritat que molt be, molt fresquets. Pero tampoc hi vam estar molta estona, m'anava notant el nen com se'm clavava per la zona dels ovaris, i en seguida em vaig cansar....

Moviments :-)(-: ahir notava que em clava alguna part del seu cos als ovaris (al costat dret) i com si m'apretés el coll de l'uter o la buffeta, no sé, algo alla a baix. Em fa una mica de repelús, perque es una sensació molt estranya que mai havia sentit. No sé, molt raro. També noto que apreta les meves costelles, i no sé què toca, però a vegades em costa respirar. He de fer com una respiració conscient. En fi, imagino que és normal. Queda poc espai ja per moure's i va apretant. Menos mal que cada cop queda menos jejeje Vosaltres tb noteu que us apreta o toca òrgans vostres?

Com esteu les altres?? :-()-)
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. juny 23, 2017 10:55 am

Hola!!! Faig un super ego;

Ja tinc els resultats, i han sortit be!!!! >.-<: >.-<: >.-<: No he preguntat massa pq aquest gine no m'inspira massa i ell tampoc ha dit res, de seguida ha passat a dir-me que em pesaria, mesuraria la tensió i em faria un frotis. Que aqui li he dit "ei, ja m'ho va fer la llevadora ahir", i m'he lliurat :ok: Aviam si m'hauré de fer 2 cops el cultiu, si home!!!!!!
I m'ha donat hora per fer monitors, que és justament el 20 de juliol, el dia de la meva DPP. No he preguntat, pero no és molt just???? Potser a la SS ja va aixi, que et fan monitors quan estàs de 40s....??? No ho sé. Ja us dic que no he preguntat que aquest tio no inspira confiança. Com diu ma mare, tant et diu aixo com et podria vendre patates ;-))) Ja li preguntaré a la llevadora que la veig d'aqui 15 dies....

Després he anat al curs de prepart, que suposo que coincidint amb que avui és revetlla, erem la meitat de noies que assistim normalment. I re, hem fet el postpart i relaxació. No considero que la classe hagi sigut imprescindible, pero bueno, sempre s'aprenen coses.
He encarregat la crema Carelle a la farmacia, aixi que la setmana que ve començaré amb el massatge perineal.

Que passeu molt bona revetlla noies!!! Si tot va be, serà l'últim que estarem soles ja :oset:

Abraçades per a totes!!!!!
Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dl. juny 26, 2017 12:10 pm

Bon dia!!

35s+6d

Crunchi Que bones noticies lo del prova tant l'albumia aquesta com la corva llarga! :ok: :ok: Aixi ja pots estar tranquila del tot que no tens diabetis gestacional, vamos que et van fer la prova per protocol, totalment. En aixo dels estreptococs, jo crec que s'ens oblida que elles estan super acostumades a veures en aquestes posicions :-o00m En fi, el dia del part sera pitjor, de domini public. A veure que tal el massatge perineal, tenia espectatives de ser constant i que va, que hi farem, per lo menys es el que dius que ho hem intentat, i ja el que tingui que ser. En les meves clases de preparacio al part també han anat disminuti bastant les dones que som, a lo millor al principi van anar per les canastilles. A veure avui que tal que es l'ultima classe.

Com va anar la revetlla noies?

A veure si puc fer un ego dema :content:

Petonets!!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. juny 26, 2017 2:18 pm

36+4 :-())

Merci redberry siii, protocol total. :ok:

Doncs poder si, que hi van al ppi per la canastilla.... no ho havia pensat, pero potser si. Aviam divendres que ve com està la classe.... ja només quedaran dos classes.

La revetlla be, molt tranquileta, vam fer sopar amb la familia. Vam anar de cul netejant la casa i preparant el sopar (al cruncho li dóna per voler jugar a Master Chef quan tenim convidats ;-))) ), que vaig acabar rebentada :-)(-: Vam estar xerrant aixi en corrillo fins tard, el tema del meu embaràs va ser el centre d'atenció, suposo que és normal clar.... :content:

I vosaltres noies, com va anar la revetlla, vau fer algo especial? I Redberry vas anar a la platja al final?

Que us expliqueu la resta de noies? Jo tinc poques novetats.... : lasito :
Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dt. juny 27, 2017 12:10 pm

Bon dia!!

36s!

Avui faig mega cronica, ja us demano perdo per el toxo per adavantat :content: :content:

Cotxe Per fi ja tenim el cotxe nou al garatge de casa!! :ok: :ok: Aixo si vaig tenir que anar sola a buscar-ho, no em feia molta ilusio agafar un cotxe que no havia agafat avans amb tanta panxu, pero bueno prova superada. Ens hem tret un bon pes de sobra, i era com l'ultima gran cosa que ens quedava pendent. Hem passat de tenir el tipic cotxe petit a un familiar, i es una sensació rara, perque ho fa super real! Vam provar la cadireta i el maxi cosi, per veure com funcionava i que estava tot correcte.

Revetlla Al final no vam anar a la platja, ni jo ni cap de la familia, vam estar de xarradeta fins la 1 o les 2 no recordo, a casa dels meus pares. Pero com va ser un dia raro per lo del cotxe, tot el dia vaig estar menjant moltes guarrades i a la nit estava molt empaxada. No se per que sem va ocurrir anar de passeig per anar a casa, a veure si aixi es baixava el menjar. Per que us feu una idea, una persona normal a un pas, normal ni molt rapid no molt lent, pot trigar 30 minuts en anar caminant. Buenooo, pues amb la panxu, i els petards va ser horrible. Per el cami, va coincidir que van tirar un parell ven forts i em vam començar a donar punxades a la panxa, volia arribar d'hora a casa per estar tranquila pero em tenia que anar parant perquè gaire be no podia caminar. Un espectacle :ufs: :ufs: El meu marit amb cara de susto, que no se si ajudava o em posava mes nerviosa.

Diumenge EL diumenge vaig fer barbacoa a casa, quin horrorrr :-o00m , em vaig llevar amb mal de cap i dolorets tipues regla, que anaven i tornaven. Despres de llevarme vaig tenir que tumbar-me una estona, pero clar havia que netejar la casa i preparar les coses. Bueno em vaig autoignorar i vaig posar-me mans a l'obra a fer cosetes. Els dolorets de regla no van desaparèixer, pero si que van ser mes fluixets. Al final va sortir tot be :content: :content:

Classes prepart Va ser l'ultima classe, i com hem perdut 2 classes del curs, va ser tot sobre la LM, que bueno, molt no em va servir perque fare LA, pero alguna cosa si que crec que podre aprofitar. Com cosa curiosa, va ensenyar un sacallets electric de la suavinex, i no feia gens de soroll, la veritat, les mamis repetidores ho van remarcar bastant aixo, que el de la medela es molt ruidos. Per acabar van repartir alguna mostra, un bibero, un pot petit de xampu, i sobres d'aquests d'un sol us, amb unes cremes o gel no em vaig fixar del tot. Aixi que va ser profitosa >.-<:

Compres Bueno ja tenim la butaca per l'habitacio per donar-li el bibe al nostre baby, de ikea, es una mica gran pero bueno, la hem comprada en gris, i pss, a l'habitacio no pega molt, suposo que ens tenim que acostumar, i tambe comprarem un drap una mica maco d'estels o divertit perque estigui mes en harmonia amb la resta de coses. Per cert! de LA hem comprat la Blemil, perque a lo millor ens la podem treure be de preu uns coneguts, per provar no perdem res.

Sintomes Ahir a la nit el baby es va moure moltissim era exagerat, era com el singlot pero 10 cops mes fort, es movia tota la panxa, a vegades tinc punxades a la panxa, la panxa dura, i gaire be sempre tinc com un doloret de regla, normalment molt simbolic. No vaig estrenyida, menos mal pero amb els gasos ho estic passant bastant malament la veritat. :-o00m :-o00m Ja ho vaig dir, tinc la sensacio que surtira abans de temps, pero encare crec que es molt d'hora que estigui aqui un parell de setmanetes per lo menys :-)(-: <:-< Pero es per el ritme que porto, que no paro, aquesta setmana anava a ser relaxada i que va...

Dema em toca gine i la prova dels estreprococs, quin pal, pero bueno.... El WP esta molt be pero aqui es molt facil explaiarse!

Sorry per el toxo, com aneu maques? :-()-) :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. juny 28, 2017 10:45 am

36+6 :-()) Demà 37, i'm nerviosity neujor:-)

Nenes com va la suposada baixada de temperatures??? Una mica millor per aqui, pero vaja, les ganes de sortir de casa no m'han vingut encara... Aquu us llegeixo amb un super batut que m'he fet, ben fresquet, amb arandanos, meló i llet d'arrós. :***:

Redberry et confeso que a mi m'encanten els super egos :content: et comento!!

Que be lo del cotxe!!!!! A nosaltres ens va passar el revés: fa uns anys teniem un cotxe familiar i per culpa de les mides del garatge de la casa on vam venir a viure, vam haver de canviar el cotxe i passar-nos a un Ibiza. Al principi va ser un canvi dur jejeje pero mira, ens hi hem hagut d'acostumar. Pero si, un cotxe familiar és un gustasso!!!! El disfrutareu moltissim ja veureu!!!
Deu ni do que valenta anar sola, jo em cago a sobre.... :-D

La revetlla doncs si, aquesta nit és una merda anar pel carrer. Jo ja estic escarmentada d'altres anys, i aquest any encara sort que els veïns no han fet gaire gresca (sempre la lien molt). Pero si nena, quin susto!! Pobret Adrián es deuria espantar tambe jejejje Menos mal que "només" és una nit a l'any....

El que expliques d'organitzar una bbq a casa, és similar al que em va passar a mi, que acabes rebentada de netejar i preparar-ho tot, però clar, t'autoignores i segueixes endavant. El meu marit em deia "seu i descansa" i jo "no puc que tinc que passar l'aspiradora" :-D Si és que ja no estem per aquests trotes. Jo volia organitzar un sopar o dinar amb uns amics i crec que passo, m'esperaré a que passi tot....

Avui tenies gine, com ha anat?? Que t'ha dit??

Anims amb aquests simptomes nena.... Jo intento pensar que ja queda poc, tot i que ens queda passar el pitjor (el part) crec, però bueno, intento pensar que ja queda poc i bueno, m'ajuda una mica mentalment, perque es fa llarg ja. Jo hi ha dies que tinc ardors, mal d'esquena per sort ja no en tinc (TOCO FUSTA), l'unic que a vegades m'agobio amb la panxa, i bueno, he tingut picors als baixos.... A part d'això i de la calor, vaig fent. Avui noto que se'm clava el nen a les costelles, pero bueno.... paciencia. :-o00m

Ego shopping Nenes avui fan 2x1 en bolquers Moltex a Bebitus. He carregat bolquers de T3. M'he comprat el matalas per la cuna Ecus Oxsi (per fiiiiiii!!!) que tb tenia un 15% d dte. I un necesser per posar cosetes pel nen. Aviam si m'arriba demà el pedido.
A part fa dies vaig fer un pedido a Amazon, i ahir em va arribar una de les coses, que és una bossa impermeable d'aquestes multiusos (per guardar roba mullada, bolquers bruts, roba, etc.). Son molt barates (2-3€) i bueno, aviam que tal seràn. Adjunto foto, per si us ho voleu mirar. És força gran de tamany!!!! Mes del que m'esperava!!
20170628_114102.png

Lo altre que vaig comprar va ser una altre bossa d'aquestes, una funda anti mosquits per la cadira de passeig, i un protector pel manillar de la cadira de passeig. Aviam que tal seràn....

I poc mes noies!!! Que tingueu un bon dia!!!! Ens llegim :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: