Mares i Pares agost 2017

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: cristina_82 » dj. feb. 16, 2017 3:08 pm

SYM gràcies, m'ho apunto a la llibreta per preguntar, tinc la sort que en quatre carrers tinc el mar i quant fagi més bon temps a caminar per l'aigua!

NUMA com ja ha dit la sym, quant jo em vaig fer el test no invasiu ja em van dir que si havia alguna cosa aixis o aixis, em trucarien de seguida, i ja has pasat 7 dies, intenta estar tranquila (que si, que ja ho se que no es fàcil ...) i si els truques demà?

Petons a totes!!
Imatge
Àstrid
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. gen. 22, 2017 7:22 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Àstrid » dj. feb. 16, 2017 10:16 pm

Bones a totes!
Quantes novetats i missatges!

Vaig llegint tots els missatges tot i que no sempre tinc el temps per a poder dedicar més estones a escriure.
Fa uns dies vam rebre els resultats de la triple i el gine ens va dir q estaven bé, tot i que també em va dir que el resultat més bo per a SD és 1/10000, i veig que a algunes us han sortit 40.000...així que estic feta un embolic (a nosaltres ens ha sortit 1/5800). Malgrat el risc és baix, en comparació als 40.000, trobo que la diferència és forca acusada. Alguna podria ajudar-me a desfer l'embolic? Dubtes de novata...

Per cert, nosaltres tenim data prevista de part pel 21 d'agost.

Gràcies, d'endavant!
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: NUMA » dv. feb. 17, 2017 8:36 am

Àstrid ha escrit:Bones a totes!
Quantes novetats i missatges!

Vaig llegint tots els missatges tot i que no sempre tinc el temps per a poder dedicar més estones a escriure.
Fa uns dies vam rebre els resultats de la triple i el gine ens va dir q estaven bé, tot i que també em va dir que el resultat més bo per a SD és 1/10000, i veig que a algunes us han sortit 40.000...així que estic feta un embolic (a nosaltres ens ha sortit 1/5800). Malgrat el risc és baix, en comparació als 40.000, trobo que la diferència és forca acusada. Alguna podria ajudar-me a desfer l'embolic? Dubtes de novata...

Per cert, nosaltres tenim data prevista de part pel 21 d'agost.

Gràcies, d'endavant!


Bon dia guapa,
Quants dies!!!!
Per mi 1/5800 és un resultat molt Bo!!! Jo segurament amb aquest resultat no m´hagués plantejat el No invasiu... Sincerament.
Amb el nostre resultat de 1/429 ens van dir que no ho creien necessari, vistos la resta de paràmetres correctes ( hueso nasal, Ángulo frontomaxilar , Flujo patológico en el conducto venoso) però que si teníem els diners i ens voliem quedar tranquils del tot ... doncs ho podiem fer.

Ara, en aquest moment i veient que moltes mares s´ho fan encara que sigui resultat correcte el de la triple screening, doncs si tens les possibilitats econòmiques de fer-ho... endavant!!! Mai està de més saber més i està més segur i calmat.

No sé que dir-te més. Al final és una decisió molt personal.

Esperem veure´t més per aquí guapa!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rousee
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. des. 27, 2016 9:50 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Rousee » dv. feb. 17, 2017 8:58 am

Bon dia a totess!!!
per fi dimarts ja en van fer la eco12, i ja ens vam quedar tranquils que està tot bé, ja fa 6,6cm... no es va deixar veure bé el sexe però la doctora diu que si ha de fer una aposta ella diu nen, tot i això fins mes que ve no ho sabrem segur... m'havia fet il.lusions de nena però igualment estem molt contents!
El resultat del TS va sortir bé però al igual que alguna d vosaltres ens va dir que estavem en risc mitjà, sindrome de down va sortir 1/768 (tinc 34 anys) i ens ha recomanat l'analisis no invasiu així que estem a l'espera de que ens donin hora per fer-lo i quedar-nos més tranquils, tot i que les mides de plec nucal, presència tabic nassal i demés estava tot molt bé però així ja ens quedarem més tranquils...
Ah! em va sortir que puc menjar d tot pk ja he passat la toxoplasmosi >.-<: i l'únic que la TSH un pèl baixa i em va derivar a l'endocrí, que per sort em va visitar el mateix dia i em va dir que no hi ha problema en principi i m'ha demanat més analisis per fer seguiment i pensa que ja tindré els nivells molt millor...
Quin munt d novetats bones que hi havia avui, he estat una bon rato llegint encantada... ja aneu contant les que tingueu els resultats de l'analisi no invasiu!!!
Bon cap de setmana!!! :-())
Avatar de l’usuari
Rousee
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. des. 27, 2016 9:50 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Rousee » dv. feb. 17, 2017 9:01 am

Àstrid ara he mirat el teu resultat i mira comparat amb el meu és super bo, no et cal patir de res!!! quan estava escrivint no podia revisar el teu escrit fins que he acabat...
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » dv. feb. 17, 2017 11:25 am

Corva de les 3 hores feta! M'han dit que si hi ha alguna cosa alterada ja em trucaran! No sé quants dies tarden... la prova és avorrida i el suc dolentíssim (el de la 1a prova és dolcet i fresc però aquest... és passa de dolç!!!!) però havia llegit i sentit tantes coses terribles que m'ha resultat "lleu". De totes les que érem allà cap ha tingut nàusees ni res, així que si alguna està pendent de fer-la, tranquil.les que no és tan horrorosa;). Jo hi he anat amb la meva parella però les que anaven soles han fet un grupet i s'han ben distret. Són 3 hores "ràpides".

(A mi amb 35 anys el down em va sortir 1/48000, així que tampoc faré res de res.)
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » dv. feb. 17, 2017 11:46 am

Uix he posat un zero de més! 1/4800
Àstrid
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. gen. 22, 2017 7:22 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Àstrid » ds. feb. 18, 2017 6:55 am

Bon dia a totes!

Moltes gràcies per les vostres respostes. Hem decidit que no farem el no invasiu. Gràcies per compartir les vostres experiències.

M'alegro que els posts compartits siguin amb noticies bones.

una abraçada a totes!
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: NUMA » dl. feb. 20, 2017 2:04 pm

Bon dia guapes!!!!!
Queeeeeee??????????? està molt paradet això!!!!!!
Alguna ha anat a la fira aquest finde??? Teniu alguna cosa per explicar? en vau treure profit?
Jo continuo a l´espera del resultat TE no invasiu!!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Esteu totes bé???
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: cristina_82 » dl. feb. 20, 2017 3:06 pm

Jolin Numa! aquesta espera se'n fa eterna!!

Aquest matí m'ha l'he passat tota, començant a fer la llista de naixement (si, que ja sé que és aviat) i no vegis les coses que hi ha! i dubtes i + dubtes. No tinc clar encara el cotxet (bugaboo cameleon o el bee), ni la minicuna de colecho (jane o chicco), ni si la hamaca serà la Babybjön o una altre que és nomes fins a un any que s'anomena 4moms (que pica bastant), que si la paperera de bolquers ens serà productiva, que si els bibes anticolics ens faran falta o no .... bueno, poc a poc.

Aixxx, aquesta findi m'he passat menjant, m'he de controlar, no vegeu la gana que tinc, encara que menjo entre hores fruita però després de sopar és pitjor :ufs:

Fins la setmana que be no tinc la pròxima Eco.

I les altres, que ??? com aneu???
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: cristina_82 » dl. feb. 20, 2017 3:15 pm

Ja sabia jo que em descuidava alguna coseta ...
El dissabte vam anar al Parc Cientific de Girona que feien una xerrada referent a un banc privat de cèl·lules mare (conservació de sang i de teixit del cordo umbilical). Ens van donar molta informació, i ensenyar el laboratori i tot el proces. La veritat que va estar molt bé i vam aprendre moltes coses. Nosaltres ho farem, no sabem si amb ells o un altre laboratori.
Imatge
Avatar de l’usuari
sym
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: sym » dl. feb. 20, 2017 3:24 pm

Bona tarda marones!!!

Doncs Numa la meva novetat es que ja he agafat l'alta i avui ha estat el primer dia de feina. La veritat millor del que esperava, trobo que al estar tot el dia ocupada he controlat millor les nauseas. Ja veurem com arribo al vespre sense migdiada i empalmant feina amb extraescolars dels nens...

Si que es fan esperar aquests test no invasius, tenim ganes de saber que tots están estupendos i de pas el sexe dels agosters.

El tema triple screening no recordo qui comentava que el màxim de risc de Down és 1/10.000 . En part és cert, "oficialment" a els resultats analítics + plec nucal el màxim que posen és 1/10.000 . Però els gines ho miren "a mà" amb unes taules i allà pot sortir més baix. Es que a nosaltres ens ho va dir la gine mirant la taula al moment i va sortir 1/38.000, però avui he pogut mirar el resultat analític "oficial" i posa 1/10.000 . Per si aclareix alguna cosa.
M'ha donat de fet el mateix risc que en els altres 2 embaraços, tant de Down com d'Edwards (1/100.000), jo pensava que potser aquest al ser més gran em sortiria pitjor però de moment sembla que no.

Gat.xan jo no he hagut de fer mai la corva llarga, però amb el primer em van fer fer la curta 2 vegades perquè la infermera de la primera em va fer malament l'extracció i va ser un pal, perquè tenia moltes nauseas. En canvi amb el segon embaràç la recordo millor. Sigui com sigui ja la tens feta!

Rousee quina sort haver pasat toxoplasmosi!!! A veure si té raó i portes un nen, haurem de veure quants gines l'han encertada a les 12 setmanes :-D

Cristina82 si vols et dono la meva opinió en algun dels teus dubtes basats en la meva experiència amb els meus 2 trastos.
- Jo tinc un bugaboo camaleon però ara si ho hagués de comprar de nou crec que em decantaria pel bee. A mi em feia cosa que no portés un cuco com deu mana i em semblava que potser no era tan "fort". Una amiga ha tingut el bee amb els tres nens que té i aquestes pors s'et treuen en 2 dies de fer-lo servir, és més compacte i petit, és plega en una sola peça i el pots fer servir com a únic cotxet (nosaltres en tenim un altre que está al cotxe perquè portar el camaleon és un rotllo, ocupa molt i has de desmontar-ho en 2 peces abans de poder plegar). A veure el camaleón és molt bon cotxet, és fort i manejable i si per exemple l'has de tenir sempre muntat, tens un maleter molt gran i practicament no l'has de posar al cotxe doncs tb está molt bé. Has de veure una mica les teves necessitats.
- D'hamaca tenim la Babybjön i ens ha anat fenomenal, no tenim cap queixa, quan va neixer la petita vam comprar una funda de recanvi perquè és fàcil que l'embrutin i sempre va bé tenir una per poder-la canviar al moment. No et puc aconsellar de la 4moms però si és molt cara potser no val la pena, pensa que no són gaires mesos que s'hi están, pk a la que gatejen la fas servir menys. La nostra Babybjön el gran la va fer servir com a cadira fins als 2 anys que ja va neixer la petita i li va "prendre", jeje. S'aseia a mirar la tele o a mirar contes, com está a la seva alçada li anava bé.
- El contenidor de bolquers sembla un tonteria però a nosaltres ens el van regalar i ens ha anat de conya, perquè els bolquers de baby foten molta pudor i al ppi els posavem a una paperera normal amb tapa però fotia peste, el que no vam comprar mai van ser les boses k porten que empaqueten cadascun individualment pk valen una pasta, amb les boses d'escombreries tamany petit tb fas i no surt la olor. De fet nosaltres encara ara el tenim de paperera al wc dels nens, o sigui que está amortitzadisim.
Si tens més dubtes tu pregunta, veurás que et donen unes llistes de naixament interminables i la meitat no són necessaries. Si us demanen molta gent que regalar está molt bé posar-la a una botiga que us agradi i aixi us agafarán coses k realment necessiteu i que siguin del vostre gust, tot això que t'estalvies.

Dissabte vam anar a la neu i quin solarro que feia, com el temps continui aixi ja em veig que pasarem un estiu ben acalorat, haurem de posar-nos en remull i tenir el ventilador ben a prop.

Ja estem a setmana de carnaval, alguna es disfreça? Aqui només els nens, avui ja portarán el primer mandat del rei carnestoltes, a veure que hem de portar demà. I divendres fan la rua que aquest any és temàtica disney, per sort tota la feina de la disfresa la fan ells mateixos a l'escola i no ens donen feina extra a casa. Dissabte tenim l'aniversari dels nens que fan anys al primer trimestre de la classe del gran i suposo que anirán tots disfreçats, aixi que ja aprofitarem per fer festa 2x1. Aqui Vilafranca de totes maneres la rua gran es fa el dia 3 de març per no coincidir tots els pobles el mateix dia.

Apa noies, que tingueu una bona setmana!!!
Avatar de l’usuari
sym
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: sym » dl. feb. 20, 2017 3:25 pm

Ara he vist lo del cordó, nosaltres sempre hem fet donació al banc de sang i teixits i suposo que aquesta vegada tb ho farem igual.
Imatge
Imatge
Panxupacte d'ex-esperadores 2013!!! Miriameta :-()), Sym :-()), Noyja :-()), Kamala, Mer82, Sílvia26, Cositina, LyD, Tome i Alexita012
Marinettis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 11:56 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Marinettis » dl. feb. 20, 2017 6:46 pm

Bona tarda a totes!
Ànims a les que esperen resultats!!! Ja queda menys per saber que tot va com una seda :)
Jo vaig tenir el resultats ja de TS i han sortit molt bé (1/48.000 i 1/100.000) pel que vam decidir tirar pet dret! La Toxo no l'he passat i això que tenim gats a casa des que era bebè... Així que a seguir amb la penitència! El dijous torno a tenir eco per medir el coll de l'úter però segur que aprofito i veig el petit Roc. L'últim cop saltava i donava voltes com un boig. De moment la mesura del coll m'està sortint bé pel que estic més relaxada amb el tema. Però casa 15 dies, m'ho aniran mirant fins a sortir de perill (suposo que fins la setmana 24...aprox).
Tema compres vàries pel petit aquest cap de setmana vam anar a informar-nos de cotxets. Estem entre el Bugaboo Bee i el Uppababy Cruz, crec q al final tirarem cap al segon que és molt més intuitiu i ens va semblar una passada! És la competència directa de Bugaboo, però es yankee i està intentant entrar amb força a Europa. Porta dos anys guanyant el premi al millor cotxet. Ho dic pq no el passeu per alt si esteu disposades a pagar preus de bugaboo. Són semblants. La hamaca tinc la babybjörn d'un cosinet i el collit el Next2me de Chicco, tot deixat!

Jo tb començo a tenir més i més gana i bastant panxot... Ja ho vaig dir fa dues setmanes a la feina pq sem nota massa.

Quines ganes que vagin passant les setmanes! Encara vaig prudent amb les compres pero tinc un no se què que tot el dia miro!

El tema de les cèl.lules mare m'interessa. Si teniu info que pugueu compartir per email, please, aquí us el deixo:
marinabergada@gmail.com

Un petó fort a totes aquestes panxolines! Ganes de saber sexes definitius i fer recompte! A mi em van dir que es veia claríssim però encara no me'n fio del tot!

Muaaa
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » dl. feb. 20, 2017 7:57 pm

Hola noies!

A mi la corva m'ha sortit bé i diguin el que diguin ho penso celebrar amb un bon pa amb nocilla! A veure si amb un xute de sucre començo a notar pessigolles perquè es fa llarg això d'esperar que es mogui i notar-ho! Jo no tinc l'eco programada fins les 20 setmanes i mira... m'agradaria poder-me'n fer una cada setmana per saber que tot va bé! La panxa creix però necessito un "senyal"!!!

Tema compres jo no he mirat res de res i confio en la bona voluntat de família i amics per ben equipar-me de segona mà:) com que vaig "tard" totes les meves amigues ja m'han ofert de tot! Quan tingui inventari fet ja miraré què em falta i sobre la marxa!

Segur que els tests surten bé noies! Santa paciència!!!
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: NUMA » dl. feb. 20, 2017 8:50 pm

Modo ego total!!!!
M'ha trucat ara a les 21:30 la Doctora per donar resultats!!!!
Tot perfecte i és un Princep blau!!! UN NEN!!!!! AIXXXXXX QUE CONTENTA ESTIC!!!!!

PD: EL UPPABABY per mi és el millor cotxet... em te enamorada

Però he comprat per 150eur de segona mà a una coneguda i perfecte estat un bogaboo camaleon amb tot ( cotxet, maxicosi, capazo .... tot de color negre i beige

Demà torno entrar per comentar la jugada!!!!
Imatge
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » dl. feb. 20, 2017 9:50 pm

Que bé Numa!! A gaudir a tope!!!!!
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Laure » dl. feb. 20, 2017 10:03 pm

sym ha escrit:

Dels embotits jo tb els congelo 10 dies i després els menjo (fuet, pernil salat), la resta no cal pk són cuits. Ojo amb els formatges, l'altre dia el meu home em va comprar un de bó pk ara m'ha donat x menjar molt i quan el va portar a casa tot content ell xk ho havia fet rotllo detall veig k era fet amb llet crua i x tant no el puc menjar, vaja txasco ;-)))

No recordo qui va dir k si era nena es diria Maria, ja fa dies. Jo em dic aixi, em sembla una gran elecció :b-)))
Abans sempre em preguntaven el tipic només Maria? Però ara ja és habitual k es posi sol.

I la Crunxi tenia un Nil pot ser? Aquí és la opció preferida dels nens, però al pare no li fa el pes aixi k seguim buscant.



Hola!
Aquí la que té com a primera opció Maria! :content:
L'instigador és el meu marit, la veritat és que m'agrada el nom, però encara no el veig com a definitiu, m'agraden també
Laia, Selva, Àlex, Tanit, Iris, Joana.....
Aix, serà complicat posar-nos d'acord si és nena! Suposo que acabarà sent Maria neujor:-) ;-)

Així podem menjar galL d'indi o pernil dolç sense problema?
I sobrassada o paté ho saps?

:-:)
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Laure » dl. feb. 20, 2017 10:10 pm

Moltes felicitats Numa per aquest nen!
I a la resta pels resultats, tenim molt bones notícies! >.-<: >.-<:

Jo d'aquí 15 dies tinc eco i visita, a veure si es deixa veure :cnena: :cnen:

Bona nit mamis neukiss-)
Avatar de l’usuari
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: cristina_82 » dt. feb. 21, 2017 8:02 am

SYM Gràcies per els comentaris dels cotxets, si que el Bee és més manejable i jo vull una cosa pràctica (i desprès també m'agrada) però el papa diu que les rodes del Bee son molt petites, de joguina, amb diferència del Cameleon, anirem a preguntar a veure que decidim. També el que m'agrada del Cameleon que té la barra en mig per a que el trasto pugui posar les mans i en canvi el Bee no el té, i em fa la sensació com si el bebè anés més desemparat (no sé si m'explico bé)
L'hamaca del Babyjörn la posarem a la llista de naixement a veure si cau! M'agrada perque es fins els 2 anys. I en canvi la 4Moms és complicat, perque a part dels diners, és fins a 1 any, i gastarse uns diners per a que al final el bebe no li agradi... La posare també a la llista de naixement, a veure si hi ha alguna ànima caritativa i generosa jajajja :content:
El contenidor de bolquers, la meva cunyada no els va fer servir i en canvi una coneguda diu que li va anar de conya i que també va ser una bona compra. Gràcies per tot!!!

Marinettis, jo també tinc gats a casa i no he passat la toxo! i jo soc de les que estan tota l'estona sobant als gats, abraçant-los, fen-li petonets !! també es cert que estic en un pis i els gats estan vacunats, no surten al carrer ....
Quina sort que et deixin les hamaques!
Desprès t'enviaré un privat. :ok:

NUMA :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Nena, està casi regalat el cotxet!

LAURE, gall d'indi i pernil dolç cap problema!!
Noies, ahir vaig menjar macarrons que portava foie-gras, no passa res no? :miko:
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::