Mares i Pares agost 2017

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Laure » dj. jul. 13, 2017 11:19 am

Inda ha escrit:Hola!!

Marinettis jo també espero que la lluna plena faci efecte. La meva DPP és el 13, però com el gran es va fer esperar i esperar...doncs no ho tinc tant clar...jaja..si fos que sí seria una agradable sorpresa!! I pel dia de festa no ens ha de preocupar. Crec que a SJDD estaru mooolt bé. I lo bo és que en ple agost i dissabtes o festiua, no trobarem cotxes i arribarem aviat als hospitals!!

I ara ja sí que hem de tenir les bosses preparades o encara estem a temps? :r) Perquè jo vaig amb una calma que ja no és normal, jajaja. Però no, ja la setmana vinent començaré a rentar robeta i comprar bolquers, etc. Suposo que com penso que fins la 42 encara em queda (tenint l'experiència del gran) doncs diumenge ens plantem a la 36 i queda molt per fer. Alguna igual? Sí, oi? Jejeje


Estem igual! L'Adrià va ser per cessària a la 41+3 crec i per això em sembla que queda molt encara, jejej, però tinc amigues que l'altre dia em van començar a dir que gavien parir a la 36, 37....i m'han fet espavilar-me una mica !! per això he començat a preparar cosetes !!
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Laure » dj. jul. 13, 2017 11:23 am

Eina ha escrit:34+5

La setmana passada vam fer eco tercer trimestre, i ens van dir que la nena venia petita, a la setmana 33+4 pesava 1,900kg. Tot i que la gine no va dir que fos alarmant, m'ho vaig agafar un xic malament d'entrada pensant que no li pogués passar res... Però penso que si hi hagués hagut algun problema ja haguessin pres mesures. També és veritat que la genètica és la que és, jo faig 1'60 i el meu home, 1'72, així que miracles a Lourdes i ja ni aquí... :-D :-D
Dilluns que ve visita de les 35 setmanes, que crec que ja fan la prova aquesta que dieu de l'estreptococ.

És veritat que caminar pot accelerar el part? O són llegendes urbanes? Si és així, quan compleixi la setmana 38 m'hi poso a saco! :-D :-D


Eina,

Jo quan vaig arribar a casa despres de la eco de les 33+3, vaig buscar la del meu primer fill, i estant exactament de 33+3 pesava 1,900. I després al final va fer quasi 4 quilets (és veritat que va néixer a la 41+3)

Per ser una nena, crec que el pes que té la teva és molt normal !!

També hem de pensar que són pesos aproximats, jo no m'amoinaria gens ;-)

Just vaig preguntar a la llevadora lo de caminar si anava bé i em va dir que no especialment, que millor pilota pilates i baixar escales.
I la veritat amb el primer embaràs em vaig fotre un tip de caminar i despres res de res.
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Laure » dj. jul. 13, 2017 11:26 am

Domncs res precioses! a acabar de passar els dies com puguem!!

Realment el tema calor és insoportable! jo estic igual amb uns fogots!!

A mi aquesta tarda em fan els cultius ja.

El vídeo que heu posat del massatge perineal és el que vem mirar nosaltres també!! a mi m'ho fa el maridet. Jo impossible!

Un petonàs!!!!
Avatar de l’usuari
Eina
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 8:05 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Eina » dv. jul. 14, 2017 5:33 pm

35

Marinettis, gràcies pel vídeo! Justament és el millor que vaig trobar quan em vaig posar a buscar pel yotube... jeje.

Laure, gràcies pels ànims!! La veritat és que això del pes em va amoïnar un dia només, i posats a triar, m'estimo més que sigui petita que no pas que pesi 4kg! Perquè jo que sóc poca cosa no sé per on sortirà...
M'apunto això de baixar escales! ;-) I la pilota, vols dir fer els típics exercicis de sòl pèlvic, no? Moure's de costat, endavant i endarrere, i rotant... no?

Ara fa una setmana que torno a tenir molta gana de dolços i xocolata, us passa?? La veritat és que em reprimeixo força, perquè sinó acabaria amb tot! Jo crec que és psicològic, com que a l'última visita em van dir que només m'havia engreixat 600gr en 5 setmanes, ara penso que m'ho puc menjar tot sense problemes! jajajajaja
Parlant de xoco... algú sap quant es pot menjar com a màxim? Sempre menjo xocolata negra 85%, però clar no acabo de controlar la quantitat i no sé si és perjudicial per la nena. A veure si li estic fotent massa cafeïna i per això no para! Pfff....

Som-hi! Que ja només queden 5 caps de setmana!! :b-))) :b-)))

Bon cap de setmana a tothom!
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Laure » ds. jul. 15, 2017 11:38 am

Hola!

Sí, Eina, em refereixo als típics exercicis! :ok:

N'hi ha d'altres però jo faig els bàsics!

Lo de la xocolata ni idea!! jo estic cada dia menjant polos de gel :-:)

petons!
Pucca
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 21, 2017 1:56 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Pucca » dt. jul. 18, 2017 6:53 pm

33+4

Hola noies! Pel que fa la calor.. veig que estem totes igual :( , jo per ara segueixo treballant pels matins (fem intensiu) i a l'oficina amb l'aire molt bé, però per les nits a casa és horrible, mai havia suat tant! Espero que es calmin una mica les temperatures i tinguem un agost una mica més suau, i si no al menys consolar-nos que cada cop queda menys :)

Inda espero que tinguis raó i no es faci esperar gaire, jo no se perquè penso que serà la darrera setmana d'Agost, tot i que avui un company de feina m'ha posat en alerta, perquè sempre havia sentit que el primer embaràs es sol endarrerir i en el seu cas la seva dona va trencar aigües 3 setmanes abans i ara 2 parelles d'amics que els esperaven per principis d'Agost també els van tenir la setmana passada, però bé, com diuen cada embaràs és diferent, així que tocarà esperar a veure.. :-o00m

i preparar la bossa de l'hospital com a mínim, que no se que us han demanat al vostre hospital però al menys al meu demanen un munt de coses, '4 camisons oberts per davant'?? Realment calen 4???! Jo crec que en portaré un parell i en tot cas els netejarem..

Marinettis gràcies pel vídeo! Jo començaré amb els exercicis aquesta setmana, de fet volia intentar fer-ho jo sola però a les classes prepart ens van dir que si podia fer-ho la parella millor perquè és més fàcil, també ens van dir que feia una mica de mal fins passada una estona.. la veritat que em fa molta mandra però val la pena fer-ho si ajuda pel dia del part :ok:

Del tema de la posició del nadó, una de les noies que venia amb mi a classes prepart a la setmana 36 va provar un tipus d'acupuntura que fan a Sant Joan de Deu (crec que un parell de cops a la setmana) i ara que està de 38 per fi sembla que se li ha girat, encara no està col.locat però com a mínim ja no està de natges, a veure si li acaba girant, i si no el que parlava amb ella, no s'acaba el món per haver de fer Cesarea (que també pot passar estant el nen ja posicionat..), l'important és que surti bé vingui com vingui!
Marinettis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 11:56 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Marinettis » dc. jul. 19, 2017 6:27 pm

36+1

Guapes! 4 caps de setmana!
Aquí espatarrada amb el ventilador i amb uns dolorets i rajos a baix de tot que déu ni do. Es nota, que es deu estar encaixant o algo!
Demà tinc visita amb la gine que m'ha fet seguiment fins ara i a veure si el veig per fi! I que segueixi ben posat!

Dimarts vaig anar primera visita a SJDD per nomes obrir historial, portar tot lo del seguiment a la privada, pla de part, auscultació, pes i presió. Ja no he de tornar fins la setmana 40 o si em poso de part.

Vaig a una mitja de 3 calcetes al dia per la quantita de fluxe que tinc... he fet la prova de posar-me en cuclilles i tossir per descartar que perdi liquid... crec q simplement es aixo, mes fluxe del normal i suor.

Pucca, tema llista hospital, et passo la meva a veure si t'inspira... he passat una mica de les de lhospital que estan molt obsoletes i no solen ser adients per l'estiu.
La llista l'he fet amb amigues que acaben de parir al juny i al juliol, pel que els consells estan actualitzats i de temporada :D.
Molts hospitals ja proporcionen els bolquers, compreses, cremetes, etc... pero no tots. Per això he decidit agafar una mica de tot per si de cas.

Pel nadó:
- 2 arrullos (embolcalls)
- 5 conjunts (jo he comptat per 5 dies en cas de complicacions o cesàries). Menys el conjunt del primer dia que és complet i de maniga llarga, la resta són combinacions de bodies de tirants o dos peces amb ranitas. Ben fresquet!
- 2 gorros, un per just quan neix, que s'embruta de tot una mica (i un altre ja del 1er conjuntet més bonic).
- Una tovallola suau per embolicar-lo just al neixer. És la que s'embrutarà.
- Bolquers talla 0 i talla 1 (segurament la 0 ja no caldrà si neix amb mes de 3 kg, pero per si de cas)
- Dou Dou (amb la meva olor... fa dies que hi dormo ja... jeje)
- Un parell de muselines
- Pinta/Respall
- Toallitas

Per la mare:
- Pla de part
- 2 camisons tirants (còmodes per alletar)
- 5 calces post-part (jo he comprat uns culottes especials com de rejilla).
- Paquet compreses especials post-part
- Crema Purelan petita (per clivelles del mugró. La majoria de les meves amigues han tingut primera clivella a l'hospital)
- Discs absorbents
- Cacau llavis
- Sucs / Aquarius i fruits secs
- Llista Spotify amb musica per parir ;) (portem un petit altaveu)
- Ventall
- Neceser bany
- Roba interior còmode
- Xancletes
- Papeleo / llibreta / boli
- Bossa per roba bruta
- Roba per tornar a casa

A veure si et serveix! Si alguna troba que hi falta quelcom imprescindible ja em direu!

Petons marones! A veure si anem tenint bones notícies! Jo no sé si son les ganes o la por a les induccions, però tinc pressentiment que el Roc naixerà abans! També perquè com dieu, no paro de tenir casos al voltant ara a l'estiu que surten o be molt puntuals o cap a la 38... aixxx potser la calor ajuda!

Muaaaa
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Laure » dj. jul. 20, 2017 12:01 am

36

Hello!!

La llista Marinettis de conya!! molt igual a la que tinc jo del Pilar! No havia caigut amb el cacau de llavis. :ok:

Avui m'he comprat una crema tipus Purelan, de Suavinex pels mugrons, que m'ha costat la meitat i m'han dit que va molt bé. La provaré...

Doncs noies ahir a la nit vaig tenir moooltes contraccions, eren de Braxton Hicks però cada 3/5 minuts i duraven entre 40 i 60 segons. :-:) em vaig ratllar perquè les vaig tenir molta estona (van començar a la tarda però a la nit es van tornar rítmiques, i em van durar ben bé fins les 3 de la matinada) i , tot i que "intuïa" que no eren de part pròpiament, dubtava de si calia anar a l'hospital per frenar-les.

Clar, consultava internet i a tot arreu posa que les de braxton són irregulars , i que es tenen unes 4 a l'hora...i jo les tenia regulars i unes 8 per hora ?-)

Al final em vaig adormir, ja que no eren molt doloroses.

Al matí he trucat a la llevadora i m'ha dit que:

-en principi si no són doloroses no són de part i segurement poca feina fan.
-que no em preocupi , que estant de 36 ja no les pararíem
-que divendres com tinc visita em mirin a veure com estic (demanaré que si em fan tacte sigui suau)
-que truqui si avui em passa i torno a dubtar

en fi, ja em veieu avui acabant la bossa neujor:-)
he muntat el moisès també heheh

però la resta del dia he fet repòs, perquè la veritat prefereixo que no s'adelanti ! almenys tant! I he tingut alguna contracció però molt espaiades, una cosa normal ja, vaja..

Com que amb l'Adrià vaig tenir contraccions provocades super doloroses, a partir d'una inducció, aquestes m'han semblat molt fluixes comparades :-()) ...tot i que deuen ser només d'encaixament. Tant de bo hagin fet alguna cosa de feina!

Amb les possibilitats que tinc que sigui cessària si no em poso de part abans de la 40, m'agradaria que el procés començés per sí sol aquest cop!

Un petonet reines!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: crunchi » dj. jul. 20, 2017 1:09 pm

Agosteres com esteu?? Que apropet ho teniu això!!! >.-<:

Em passo perque veig que comenteu lo de la llista de la bossa de hospital, i com jo ho tinc molt fresc, potser ajudo a algú....

Coses segons la meva experiencia al Hospital PSSJDD (Public);
-camisons: jo em vaig estar el 1r dia amb el que et donen al Hospital, en seguida es taca....recordo que vaig estar quasi mig dia nomes amb calces i tapada o destapada (vaja, quasi en pilotes) per comoditat també. Em vaig endur un camisó meu pero també, es va tacar en un 3 i no res. Si no t'importa és igual, pero si tens visites i depen on estigui la taca ja et sap mes greu. L'ultim dia anava amb un pijama prim de pantalons llargs q em va anar molt be i una samarreta d tirants del primark, i mes comode la veritat personalment. La bata no la vaig fer servir, un trasto inutil. Aixi que si, 2 o 3 camisons/pantaló pijama si, pq us anireu tacant. M.curta ara a l'estiu si. Els pantalons si son finets poden ser llargs, pel tema de l'aire acond. A la nit..... Qui diu camisó pot ser un vestit d'aquests cutres de tirants d'estar per casa, o roba comode vostre...
-calces: a mi ells em van donar unes calces de paper i les vaig poder portar 1-2 dies be. Despres em vaig posar aquestes de Jané de rejilla pero nomes en vaig gastar una, ja em vaig passar a les calces de iaia del primark, aguanten mes, les de rejilla van molt sueltas. Les calces de Primark no les vaig tacar. A casa faig servir tb les de Primark per comoditat, no per tacar, pero son comodissimes pq no apreten res.
-compreses: me'n va donar per passar un dia. Jo em vaig portar les Maternity de celulosa i les de cotó, i recomano les primeres. Les de cotó son mes petites (em semblen practiques per quan surtis al carrer per exemple, no son tan "panyal"), pero van amb una rejilla qie va deixant filets per tot arreu i absorbeixen menos segons el meu parer. Les de celulosa son mes aparatoses i mes rollo panyal, pero m'agraden mes pq absorbeixen be i no deixen filets. En quasi 3 dies vaig gastar 1 paquet de compreses celulosa (mes les del hospital), i ja vaig gastar a casa les co,preses de cotó. I ara mhe comprat dos paquets mes de celulosa, pq segueixo tacant.
- purelan: com alternativa hi ha l'oli d'oliva, a mi em va molt be :ok:
-bodis: jo pensava q no li posariem m.llarga i si, per les nits li posavem per l'aire acondicionat. El primer dia res pq vam fer pell amb pell, el segon dia apenes el vam vestir o un body m.curta, pero va ser el dia q ens donaven l'alta que mes bodis vam canviar, pq es pixava just quan el canviavem, o no li quedava el panyal ben apretat per la pinça... aixi que si, mes val q sobri que no que falti. I agafeu algo d m.llarga, ni que siguin dos bodis. Les muselines van molt be per tapar-li les cametes si aneu amb bodis d m.curta....agafeu-ne minim 2 de muselines tamany petit, per si resurgita....
-ventall MOOOOOOLT necessari!!! Quan vaig entrar a urgencies i em van posar a monitors, entre les contraccions i q l'aire estava massa fluix feia moltisssimmma caloooor!!!! Em va anar molt be!!!


Molts anims en la recta final, que es fa llaaaaarga i pesada!! Anims que ja us queda res!!!! Moltissima sort a totes i a viure l'experiencia a tope!!! En res tindreu els vostres bebes amb vsltres, ja ho veureu!!!! :love:
Imatge

Imatge
Marinettis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 11:56 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Marinettis » dj. jul. 20, 2017 2:58 pm

Ohhhhh Crunchi! Enhorabona! Quan vas parir? Què tal l'experiència!? Com va ser el part? A mi tambe em toca SJDD, digue'm que van ser amables i respectuosos!
Quina alegria que ja tinguis el petit/petita a casa! Ara ja no recordo què portaves ni com es diu! :-:)

Merci pels consells! He posat uns segons pantalonets llargs i una altra samarreta màniga llarga per si se cas li posem al vespre/nit.
Tb he afegit un tercer camisó de tirants ;) pel que comentes de l'anar tacant.

Petonarros i gaudeix molt!

Muaaa
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: crunchi » dj. jul. 20, 2017 4:20 pm

Merci Marinettis!! El dia 13 el vaig tenir però al PSsJDD de st.Boi!!!! Pero siiii, tots es van portar molt bé, no et preocupis gaire per això perque sobretot en el moment del part (potser a planta el rollo ja és diferent) la gent que t'aten està per tu tota l'estona i jo crec que es fan càrrec de la situació. Amb mi van ser molt macos la veritat. Tinc la cronica al post de mamis juliol per si et vols passar.

:camio: és un :cnen: i es diu Nil. Molt maco ell, que us he de dir, si se'm cau la baba jejejjeje

Molta sort a totes!!! Ja m'aniré passant per veure com us va!!!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Laure » dj. jul. 20, 2017 8:41 pm

Moltes gràcies Crunchi!

I felicitats per aquest Nil que seguramnett és preciós!

:p-) :p-) :p-)

Un petonet guapa!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: crunchi » dv. jul. 21, 2017 1:55 pm

Gràcies Laure!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Eina
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 8:05 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Eina » dv. jul. 21, 2017 2:49 pm

36

Hola guapes!!
Com esteu??

Enhorabona Crunchi!!!!!! Quina alegria saber que tot va anar bé!! Moltes gràcies per la llista de recomanacions que ens has fet! Ens anirà genial!! Molt bon idea el cacau de llavis i el vano!! Jiji...

Jo avui començo la 36s i tot bé! noto moltes contraccions de Braxton H. i continuo amb el meu mal d'esquena i ara s'hi ha tornat a afegir la ciàtica a la festa...

No m'enrecordo què més us volia dir, ara m'he quedat en blanc! Jajajaja
Espero que estigueu bé!

4 caps de setmana! Iujuuuuuuu
Marinettis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 11:56 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Marinettis » dv. jul. 21, 2017 6:38 pm

36+3

Bona tarda de divendres marones!

Espero que tingueu plans xulos aquest cap de setmana! Jo poca cosa, ens toca anar a Ikea (mandraaa) i mirar alguna cosa que encara ens falta.
A veure si podem escapar-nos a la platja una estoneta entre recados...
Ahir vaig tenir visita amb la meva gine! Em va donar els resultats de les analítiques 3er trimestre (tot en ordre) i em va fer el cultiu vaginal i anal per l'estreptococ. A la eco tot molt bé, la meva por de perdre liquid era infundada i simplement perdo fluxe i suor pq el nen estava perfecte i tenia molt liquid. Es movia molt i sel veia com feia pràctica de 'respiracions'. Segueix en posició cefàlica, cap gros i amb unes bones cuixes em va dir XD... 2kg 900 gr.
Em va comentar que per molt que jo mel noti molt avall i tingui les fiblades al pubis i el mal de pelvis que encara NO està encaixat. Simplement la zona es va preparant. Ara ja tinc corretges d'aqui dues setmanes.

I res nenes, he fet el xafarder pel grup fe julioleres i, a part que son gairebé tot nens (15 nens/3 nenes) he vist que moltes mares s'estan avançant o son molt puntuals! A veure si per aqui tenim la mateixa sort i no es fan esperar gaire!

Bon cap de setmana guapes! Que no decaiga! A veure si tenim notícies de la resta de mamis!

Muaaaa
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » dj. jul. 27, 2017 1:04 pm

Enhorabona Crunchi!!! :b-))) :b-)))

Veig que totes les altres teniu molt símptomes ja! Jo no sé reconèixer les contraccions de Braxton , així que de moment estic assimptomàtica en aquest aspecte! Segueixo amb peus inflats i ara hi he sumat les mans adolorides, sobretot al matí però de dia tb se m'adormen... I a part dels fogots i que em costa aixecar-me i caminar pel pes que noto a baix... tot perfecte! Jo crec que el meu aguantarà unes quantes setmanes més per aquí dins i que fins i tot allargarà! Però ja em va bé que encara no li tinc res a punt pobret!

Cuideu-vos que a partir de la setmana que ve anirem caient com mosques! Hehehehe
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: crunchi » dl. jul. 31, 2017 9:52 am

Agosteres boniques, com aneu??? : lasito :
Passo a desitjar-vos molta sort i a donar-vos molts anims en la recta final, que demà ja és Agost i aquest serà el vostre mes!!! :ok: molts nervis imagino, no??? Jejeje anims per a totes, en breus tindreu els vostres bebitos amb vsltres!!! :oset:
:-()-)
Imatge

Imatge
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » dl. jul. 31, 2017 4:18 pm

Gràcies Crunchi!

La veritat és que crec que totes estem amb les mateixes ganes i nervis!!! I de moment no hi ha cap agostera que s'hagi passat a juliolera!!! Al menys al whatsapp no en tenim notícia! De moment estem "complint" totes hehehehe

A veure qui serà la primera!!!! Quina pressió :-o00m

Les de juliol pel que he anat llegint tb han complert oi? Ara m'hi passo per fer el xafarder hihihi
Marinettis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 11:56 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Marinettis » dl. jul. 31, 2017 7:46 pm

37+6

Moltes gràcies crunchi!

Per aqui suposo que totes a l'espera!
Demà setmana 38 i corretges. A veure què es cou...
De moment pocs psíntomes. Braxton i prou. No he vist tap mucós si res estrany...
Quines ganes que comenceu a compartir posts de parimentes!
Us desitjo el millor dels parts i que siguin el més fàcils i respectats possibles!
Bona arribada dels petits leos i virgos. Seràn pur amor, segur!

Qui era de les primeres? hauriem d'actualitzar la llista per tenir-la més a mà. Vaig a buscar-la a veure si puc recuperar la info. Jeje
Marinettis l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2017 8:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Marinettis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 11:56 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Marinettis » dl. jul. 31, 2017 8:12 pm

L'he trobat i actualitzat tot el que he pogut! Però segur que em deixo coses! editeu el que vulgueu!

mamaloba era la primera! ànims!!!!

FUTURES MARES D´AGOST 2017

MAMALOBA
Dpp: 4 agost
Fills: 1 nen del març de 2015
Edat pares: jo 29 ell 30
Sexe i nom: :cnen:

Ingridcasbai
DPP: 9 D' AGOST
Seguiment i hospital previst de part:
Nª de fills:
Edat papis: jo 25
Sexe i nom: Rim :cnena: l

soleilua
DDP: 12 d'agost 2017
Seguiment i hospital previst: Hospital General de Catalunya
Num fills: 2 nenes!
Edat papis: jo 32, ell 38
Sexe i nom: Lia :cnena:

INDA
DPP: 13 d'agost 2017
Seguiment i hospital previst de part: SS
Nª de fills: 1 de 4 anyets. Si tot va bé, tindrà 5 quan sigui el germà gran!
Edat papis: 36 jo i ell 33
Sexe i nom: :cnena: LAIA

NUMA
DPP: 14 D´AGOST 2017
Seguiment i hospital previst de part: DEXEUS
Nª de fills: cap
Edat papis: 37 i 41
Sexe i nom: :cnen: ALBERT

GAT.XAN
Dpp: 14 agost
Fills: CAP
Edat pares: jo 35
Sexe i nom: :cnen: OTGER

Laaiee
DPP: 14 agost 2017
Seguiment hospital: Àptima Sabadell + SS
Nºfills: 0
Edat papis: papi 33 i mama 24
Sexe: el volem saber contra abans millor!!!!

Marina Marinettis
DPP: 14 agost de 2017
Seguiment i hospital previst de part: seguiment a la clínica Metges Molins (Molins de Rei). Part a L'Hospital de Sant Joan de Déu (Esplugues)
Nª de fills: el primer en camí
Edat papis: 33 els dos
Sexe i nom: :cnen: ROC

PAULA84
DPP: 17 d'agost 2017
Seguiment i hospital previst de part: Hospital General de Catalunya
Nª de fills: cap
Edat papis: 34 i 32
Sexe i nom: :cnena:

CRISTINA_82
DPP: 17 agost 2017
Seguiment hospital: Clínica Girona
Nºfills:0
Edat papis: papi 36 i mama 34
Sexe: :cnen:

EINA
DPP: 18 agost de 2017.
Seguiment i hospital previst de part: està per decidir...
Nª de fills: cap
Edat papis: 36 (jo) i 31 (ell).
Sexe i nom: Una :cnena: Martina

LAURE
DPP: 19 d'agost 2017
Seguiment i hospital previst de part: Dexeus (?)
Nª de fills: Un nen de 8 anys!
Edat papis: Jo 37 i ell 39
Sexe i nom: Quim :cnen:

ÀSTRID
Dpp: 21 agost
Fills: CAP
Seguiment i hospital previst de part: TEKNON
Edat pares: jo 33 ell 34
Sexe i nom: :cnen:

Miriamola
Dpp: 21 agost
Fills: és el segon
Seguiment i hospital previst de part:
Edat pares:
Sexe i nom: :cnen:

Maitetxu28
DPP: 23 D' AGOST
Seguiment i hospital previst de part: Deixeus
Nª de fills: aquesta serà la segona
Edat papis: jo 30
Sexe i nom: Leire :cnena: l

MADAME3
DPP: 24 agost 2017
Seguiment hospital: visc a Suïssa
Nºfills:0
Edat papis: tots dos 37
Sexe: :cnen: Max

Rousee
DPP: 25 agost 2017
Seguiment hospital: Women's Health Institute + SS
Nºfills: papa 1 de 8 anys i mama 0
Edat papis: papi 37 i mama 34
Sexe: :cnen: GAEL

SYM
DPP: 25 D´AGOST 2017
Seguiment i hospital previst de part: Hospital Comarcal Alt Penedès.
Nª de fills: 1 nen del 2011 (5 anys) i una nena del 2013 (3 anys)
Edat papis: 33 tots dos acabatsde fer.
Sexe i nom: no sabrem el sexe fins el naixament (petició del pare, veurem si aguanta). Haurem de buscar nom de nen i nena, será difícil coincidir tots!

PUCCA
DPP: 25 D' AGOST (o 1 de setembre)
Seguiment i hospital previst de part: Hospital de Barcelona
Nª de fills: aquesta serà la primera
Edat papis: jo 30 ell 35
Sexe i nom: Laia :cnena: l

STAND BY NO SABEM RES DE FA MOLT DE TEMPS

LANNAH83[/b]
TE+: 20 DESEMBRE
DPP: 16 D´AGOST 2017
Seguiment i hospital previst de part: SS-Reus
Nª de fills: 1 nena del 2013
Edat papis: 33 i 37
Sexe i nom: encara no ho sabem.

Jessica2014
Semana 6+5
Cuantos: vienen 2 bebes :love:
TE: 15 Diciembre 2016
DPP: 26 agosto 2017
Seguimento hospital: Maternitat o Dexeus :-o00m
Nº hijos: 0
Edad papis: papi 33 i mama 30
Sexo: Todavía no sabemos

GINA1
DPP: 1 de setembre 2017
Seguiment i hospital previst de part: Dexeus
Nª de fills: 0
Edat papis: Jo 35 (en una setmana 36) i ell 43
Sexe i nom: encara no ho sabem

AGOSTERES DE COR

ELANTRIS :-()-)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::