Mares i Pares agost 2017

gener, febrer, març...
mamaloba
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 12:17 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: mamaloba » dt. ago. 01, 2017 9:46 am

Hola guapes!!
Entro pim pam amb el mòbil... Sí sóc la primera jejejeje però encara no tinc ni un símptoma!!

Ja aniré informant.... crec q aquest segon es farà esperar...està molt còmode aquí dins!!

Una abraçada i ànims per la recta final a totes!!
Marinettis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 11:56 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Marinettis » dv. ago. 04, 2017 11:47 am

38 + 3
Bon dia guapíssimes!

Només saludar i preguntar com ho porteu!
Jo sense massa novetats! Les corretges de la setmana 38 amb 3 contaccions fortes durant la mitja hora de monitors, pero sense ser contraccions de part. No em van fer eco ni tacte ni res pel que m'evito comentaris de 'estàs verda' etc... com menys sàpiga menys nerviosa em posaré.
El que si que m'ha trastocat una mica els plans és que m'ha sortit positiu el cultiu d'estreptococ, pel que m'hauràn d'administrar antibiòtic durant el part... una mica de bajón, pq ja suposa via des del minut 1 i si trenco aigües a casa (encara que siguin netes) no m'ho puc prendre amb la calma i anar fent treball de part. Pel que vaig entendre hauria d'anar a l'hospital quan abans millor. En fi... m'informaré bé. Encara tinc l'esperança de posar-me de part amb contraccions jeje.

Vaaaa! Vull bones notícies i que comencin a sortir agosterets i agosteretes!

Molta molta sort a les que vagin caient primer! Us desitjo el millor dels moments!

Muaa
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » dv. ago. 04, 2017 12:50 pm

Agosteres!!! Cap novetat?? Crec que aquests nois i noies sho pensaran dues vegades abans de sortir... amb aquesta calda...

Marinettis quina pua això de l antibiòtic... a veure què et diuen! Jo he fet corretges avui i tampoc mhan fet ni dit res... així que suposo que tot correcte i sense senyals de part imminent!

Ja anireu informant!!!!
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Laure » dv. ago. 04, 2017 11:30 pm

38+2

Hello!!

Aquí una que també està verda, he anat tenint contraccions però no han fet feina :-o00m

A mi m'han recomenat fer una altra cessària, tal i com em veuen, ja em van dir que preferirien no anar més enllà de les 40 (pel tema de la cicatriu anterior). Jo encara tinc fe de posar-me de part abans.....demà m'aniré a comprar fulles de frambuesa que diuen que poden ajudar a posar-se de part :-:)

Confio encara en poder posar-me de part però clar si no em deixen passar de les 40 no ho tinc tant fàcil....

Us desitjo molta sort en aquests últims dies que ens queden, aviat començaran a néixer els nostres socpetitons. :p-)
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Inda » ds. ago. 05, 2017 9:26 am

Bon dia!! Ja estem al mes dels nostres petits!! To i que algun podria anar a setembre?? Ara no recordo la última data.

Ja totes estre nervis i emoció suposo!!

Cristina, què tal tot? Com sempre dic, lo millor és fer allò que ens faci estar més tranquiles amb totes les opcions possibles. Jo amb l'anterior va ser cessàrea electiva i tot que 5 anys després faria altres coses, en aquell moment va ser el que vaig creure més convenient i vaig confiar i tot va anar bé! Ja ens diràs si programen quan és!! I estarem pensant en vosaltres!!

Laure, també t'han recomanat? Dic el mateix jo, pequè també és el que m'agradaria que em diguessis a mi! Si estàs tranquila i segura amb la decisió, endavant!!! Jo al revés, he demanat esperar a la 42 i m'ham dit que sí. Tot i que també espero posar-me abans!! Que amb aquesta calor...mare meva!! Al tenir més setmanes "de marge" vaig fent, però de les i fusions que comences he llegit de tot. I tant de bo a tu et funcioni. Si el petit està preparat, de ben segur que el que facis li ajudarà! No oblidem el sexe!! Si amb aquesta calor i aquestes panxes ens queda una estona que ens vingui de gust, clar!! :r)

Marinettis, oi que volias fer al màxim dilatació a casa? Informa't bé del que suposa l'streptococ positiu. Jo els hi vaig preguntar a les llevadores que estaran a casa i em van dir que ja aniriem veient, si no trencava aigües podríem anar fent. Tot depén de com comenci tot. Sí que em van dir que en cas de ser cultiu positiu miraríen de donar-me probiòtics perquè l'antibiòtic que administren maten a tota la "fauna" que tenim i clar, no tota és perjudicial. Mira a veure que et poden dir sobre això! En quant a la via...al meu hospital no m'han donat elecció en això. Quan entri me l'haig de posar, on vulgui (mà o avantbraç) però no tinc opció. Esperem que no sigui gaire molesta! I pensament positiu!! Poden passar tantes coses que em de pensar que anirà genial i estem obertes a com es desencadenit tot!

Mamaloba!! Ains que ho tenim a tocar!! Jijiji...jo em vaig mentalitzant per si la nena és com el seu germà i hem de fer tot l'agost! Però tant de bo que baixin les temperatures i la lluna plena de dimarts els hi doni una empenta!! Ja ens diràs si la lluna us ajuda!! Que és ben aviat!

Jo us puc dir que no em sembla que estigui de 39 demà :r) Ahir tot el matí a la piscina amb el peque...que mare meva!! Ara després un cansament que és ben normal! Alguna punxadeta al pubis, algún mal de regla aïllat, contraccions de braxton sense dolor...en fin...que pot ser demà mateix de cop com d'aquí 3 setmanes :r) Ja veurem!! Això sí, d'aquest mes d'agost no passa. Quines ganes de veure-li la carona!! >.-<:

Bon cap de setmana i protegiu-vos de la calooor!! :***:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » dl. ago. 07, 2017 4:42 pm

Agosteres!!! Ja van 7 dies i no hi ha novetats!!! La calor no dilatava els cossos??? ?-) ... a veure si aquesta nit la lluna fa algun efecte!!!!
Avatar de l’usuari
Eina
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 8:05 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Eina » dt. ago. 08, 2017 5:11 am

38+3
Bon dia!

Aquí la primera agostera del grup que ha parit! La Martina va néixer ahir dilluns 7 d'agost, a les 20h! 11 dies abans del previst.
Diuen que la naturalesa és molt sàvia i ella més, es va decidir a sortir just el dia abans que la gine, per baix pes, ens volgués dir que hauríem d'induir el part. No va ser necessari!
Vaig estar amb contraccions tot el dia i a la tarda que ja eren més seguides vaig ingressar, ja estava de 6 cm i pim pam, Martina fora a les 20h!
Es petita però si anem controlant que mengi, cap problema perquè no li baixarà el sucre.
La miro i encara no m'ho crec!!!

A veure si algun altre agostero/a s'ha animat!!
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » dt. ago. 08, 2017 9:30 am

>.-<: :p-) >.-<: Que bé Eina!!!! La Martina té el seu propi criteri i caràcter! Abans que la "forcessin", ha sortit pel seu compte! I pel què expliques t'ho ha posat bastant fàcil! Quin amor de nena que tens!!!!! Ja compartiràs experiències per aquí!

Ara esperem que els altres no badin gaire i n'aprenguin, de la Martina!

Gaudiu de la petitona!!! :-)(-: :-()-)
Avatar de l’usuari
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: cristina_82 » dt. ago. 08, 2017 10:03 am

Aiiii que bé!! la primera d'agost!!! >.-<: >.-<: >.-<:

A mi, a dos setmanes de la DPP en principi el nen s'ha col·locat bé! :miko:
Dilluns vaig començar corretges que van durar uns 20 minuts i la infermera em va dir que havia tingut 3 contraccions, una d'elles més forta.
Dijous torno al gine a veure com em troba.
Ja aniré explicant.

I ara qui serà la pròxima a caure??
#jovullunpartcomlamartina
Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Vannion » dt. ago. 08, 2017 11:46 am

Enhorabona , força i paciència companyes agosteres! Us saludo des de setembre (que som les següents!!)
Veig que heu trigat a encetar el mes! Espero que us vagi molt molt bé a tots i totes! Aquí estaré per llegir les vostres experiències!

Un petonàs!
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Inda » dt. ago. 08, 2017 12:08 pm

Mpltes felicitats EINA i benvinguda a la Martina!! Clar que sí!! És lo millor, que ells puguin decidir quan estan preparats! Gaudiu molt!!

Cristina!!! Poden donar la volta en qualsevol moment i sou un nou exemple >.-<: Me n'alegro moltíssim!! Ara a esperar que també decideixi quan vol sortir, que encara té temps!!

Jo continuo igual igual...l'únic que cada vegada em costa més caminar del pes a la vulva...que em fa mal i tot. Però de moment esperant!

Va!! Que comencen els agosters i agosteres!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Marinettis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 11:56 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Marinettis » dc. ago. 09, 2017 2:35 pm

39+2

Eina enhorabona guapíssima! Qué bé que ho ha fet la Martina!! Així m'agrada!
I el part sembla de somni! Era la teva primera? Ara no ho recordo! Gaudiu molt de tot! Amb ganes de segui-te els passos!

Cristina! Un altra que porta un bebè savi! S'ha girat! Qué crack! Ara ja només falta que es deicideixi a sortir!

Jo ahir monitors, i com la setmana passada, 3 contraccions fortes en mitja hora (rondant els 100) però sense ser contraccions de part.
Em va fer un tacte suau i li va tocar el capet! Està encaixat i ben colocat. El coll de l'úter encara no ha escurçat del tot, però em va dir que ja està bastant tou. Així que res! Esperar! La lluna plena no l'ha activat, però pobret, encara estem de 39 i deu estar a gustíssim com per sortir amb aquesta calor. Dilluns sortim de comptes i més monitors! Let's see!
Torno a tenir molt mal el pubis, presió a la vulva i al obrir la pelvis! Però m'agrada pensar que és pq ja el tinc allà colocadet. A més la panxa m'ha baixat moltíssim, torno a tenir els pits lliures! Jajaja! Fins ara els tenia totalment arrepenjats sobre el panxot XD.

Petons i molta sort boniques!!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: crunchi » dc. ago. 09, 2017 6:01 pm

Quina emocióoooo!!! Ja tenim al primer agoster@!!!
Enhorabona Eina, a gaudir de la nena i d'aquesta nova etapa!!! :-()-)
Cristina que be, s'ha col.locat bé al final!!! Ja veuràs com tot anirà bé!!! :ok:
Marinettis això ho tens a tocar eh, aprop aprop!!! :-()) que bé!! Segur que aviat tenim un agostero més!!!! >.-<:

Moltissima sort a totes i anims amb l'espera dels últims dies/setmanes!!!
Imatge

Imatge
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » dv. ago. 11, 2017 5:18 pm

Hola!!!! Hi ha nervis a la sala? Hihihihi estem arribant a mig agost i veig que aquests agosteros no s'animen gaire eh? I ara no tenen l'excusa de la calor que per fi corre l'aire :p-)

Avui he anat a fer el segon registre i mhe espantat una mica perquè resulta que el nen avui estava massa mogut i nerviós i la màquina ha començat a pitar... així que mhe hagut de quedar allà una hora ben llarga estirada de costat fins a que es calmés... però llavors a mi ja no mha calmat ningú fins que les mamis del whatsapp mhan explicat casos similars i mhe relaxat una mica...

Quan he arribat mhan demanat si volia un tacte i els he dit que no, però després de la moguda mho han tornat a demanar i mhan parlat de la inducció al part i la veritat és que he marxat molt espantada (però sense tacte). Ara he d'esperar a dimecres i donar-los una resposta sobre la inducció però m'espanta tant que ja he començat a mirar remeis naturals per si puc ajudar al senyor a sortir abans que hagi de prendre una decisió, ja que la meva DPP és dilluns!

En fi! Espero notícies eh??? Ànims!!!!!
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Inda » dv. ago. 11, 2017 7:51 pm

Hola!!

Sí, sembla que no han volgut aprofitar la fresqueta per sortir!! Doncs paciència :-)

Gat,txan...si la DPP és dilluns...és això: data Probable de part. No vol dir que hagi de ser dilluns. No és una data límit. Si tot està bé, ben bé es pot arribar a la 42 (i fins o tot una mica més amb més controls). No sé...és molt personal. La meva DPP és aquest diumenge, però ja ho vam parlar a la setmana 38: ara té 4 setmanes per davant. Fins la 42.

De totes maneres, com dic, és molt personal i lo important és tenir tota la info i decidir lliurament. Que t'expliquin tots els pros i contres de la inducció i d'esperar i així podràs decidir amb més informació!

Com a remeis naturals (tot i que ajuden però no provoquen): sexe, baixar escales de costat, caminar per terreny abrupte (pel moviment de la pelvis), tassa de xocolata calenta, parlar al bebé ;-) i tot allò que produeixi oxitocina: relax, riure, etc. Nosaltres demà anem d'excursió, a veure si s'anima :-D

Ains...cada nit vaig al llit amb l'esperança que una contracció em desperti i comenci tot!! A veure si amb la pluja d'estels s'animen els de primers d'agost!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Pucca
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 21, 2017 1:56 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Pucca » ds. ago. 12, 2017 9:27 am

37+1

Moltes felicitats Eina! >.-<: >.-<: Sembla el part perfecte! Així que m'apunto al #jovullunpartcomlamartina que proposa cristina_82!! :p-)

Jo aquesta setmana ja he començat a llevar-me amb mal a les mans, i ahir vaig començar a notar una mica de mal a la pelvis, però tot suportable, imagino que són signes de l'apropament al part (al menys el mal a la pelvis).

Bé, aquestes setmanes imagino que anirem llegint més naixements :) , quines ganes de llegir-vos i veure que cada dia queda menys :ok:
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Trasto77 » ds. ago. 12, 2017 10:12 am

Agosteres!!!! què heu fet paron per les vacances i no penseu parir més que l'Eina?! Algunes setembreres us seguim d'aprop amb il·lusió i emoció!!!

Molts ànims en aquesta recta final, almenys la calor no apreta tant i segur que ho porteu millor!!!!

Moltes felicitats a tu, Eina, és molt emocionant llegir que ja tens la teva petita amb tu, espero que et trobis força bé i que aquest periode de coneixença mutua sigui el millor possible.

Jo tinc la DPP el 7 de setembre però finalment seré agostera per placenta prèvia amb una cesaria programada l'últim dimarts d'agost.

Us anem llegint, una abraçada enorma i ànims!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Marinettis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 11:56 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Marinettis » ds. ago. 12, 2017 11:05 am

39+5

Bon dia princeses!

El Roc tampoc s'anima!
Avui tenim BBq a casa a veure si fent xerinola li agafen ganetes jaja.
Gatxan, durant els últims monitors nosaltres també ens vam espantar una mica pq les pulsasions del nen variaven moltíssim, d'una mitja de 130, baixaven a 70, despres van pujar dues vegades a 240 i va posar "Taquicardia" a la pantalla en vermell intermitent i ens vam cagar. Però resulta que la meva gine em va dir que és normal i que és senyal de bebè actiu i benestar fetal... així que vam marxar tranquils. Jo tb surto de comptes dilluns i he d'anar a monitors de nou. Si tot segueix bé hauries de poder acordar esperar fins la 42, si cal monitoritzant cada 2 dies. No et deixis fer pressing si no et donen raons 'de pes'. Que el part es deesencadeni de forma natural és el millor que ens pot passar. Les induccions tenen molts números d'acabar en cesària... a veure què et diuen!
Afegeixo al que et recomana la Inda per intentar posar-te de part menjar picant i molta pilota i moviment pèlvics.

Pucca! Ja t'estàs preparant! En una setmaneta ja hauràs de posar-te en guàrdiaaaaa jejeje qué bé!

Trasto! Benvinguda a l'agost!! Nerviosa? Ara que ja tens data! Encara que sigui cesària programada informa't bé de tot el que pots demanar pq sigui cesària respectada! No sé si amb placenta prèvia canvia la cosa, pero hi ha pla de part per cesària també que pots presentar per demanar pell a pell, que deixin bategar cordó..., i altres opcions beneficioses pel primer contacte, l'establiment de la lactancia...

Jo patint tot l'embaràs per si s'avançava i encara hauré d'invocar els déus del part jaja! A veure dilluns com em veuen!

Ànims cuques! Aniré revisant el foro per si comencem a fer POP!

MUAAA
Gat.xan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 11:06 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Gat.xan » ds. ago. 12, 2017 5:59 pm

Trasto benvinguda a l'agost!!! >.-<:

Gràcies pels consells noies! Avui ja estic més tranquil.la la veritat! Però penso provar la majoria de consells que em doneu i hi afegeixo un que pel whatsapp també han recomanat: infusions de fulles de gerds! Ara mateix vaig a preparar-me la primera i a veure si el príncep es comença a animar!

De totes maneres dilluns trucaré al meu ginecòleg (de pagament) i li demanaré si em pot fer una ecografia x mirar que la placenta no estigui velleta ni res, ja que per ell la meva DPP era diumenge passat i per tant ja estaria a la 41+1 dilluns!

Doncs au noies... i com diu la Marinettis a veure si fem POP! Hahaha
Marinettis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 11:56 am

Re: Mares i Pares agost 2017

EntradaAutor: Marinettis » dl. ago. 14, 2017 7:54 pm

40

Bones guapes!

Any news?
Avui he anat a visita monitors setmana 40, tot igual i sense contraccions.
La meva sorpresa ha estat quan a la visita posterior la comadrona m'ha dit de fer-me la maniobra de Hamilton, així a sac. M'hi he negat. Li he dit que just avui sortia de comptes i que no em semblava necessari. Tot i així, he baixat la guardia (ara m'arrepenteixo) i m'he fet petita davant la bata blanca pq he dit que si a un tacte 'suau'.
No sé perquè ho he fet, pq he sagnat tot el dia i m'ha preocupat més que una altra cosa. Sembla mentida que amb lo clar que pensava que ho tenia tot hagi baixat la guardia així. Del tacte només n'he tret l'ensurt, tot el dia amb una compresa i que em digués que el coll segueix llarg i el nen està a baix pero si li toca el cap puja una mica cap amunt, per tant no està fent presió.
Res, volia compartir amb vosaltres la petita frustració que m'ha creat. He de creure i confiar més en el Roc i en el meu cos... si a la 42 estem igual ja veurem què... però ara per ara... encara hi ha temps!!

La comadrona no m'ha donat bona vibració per aquest pressing. Espero que el dia D me'n toqui una o unes altres.

Petons precioses! A veure si tenim bones notícies aviat!

Mua

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::