...:: Mamis Setembre 2017 ::...

gener, febrer, març...
Berta88
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. feb. 22, 2017 5:35 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Berta88 » dl. març 27, 2017 8:36 pm

Hola!

Si , jo també soc RH negatiu, i m'hauran de punxar, i despres si el bebe es positiu, et punxen també.

Jo també vaig anar el divendres a la SS i el mateix, em van pesar ( no m'he engreixat gens, m'he aprimat mes aviat) i em va posar el doopler per escoltar-la.

I divendres també em van confirmar amb el Neobona que era nena :) ( crec que no ho vaig dir jeje ) I temà enfermetats, tot bé :)

Ara ja fins el 19 no tinc res.

Bona setmana !
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dl. març 27, 2017 9:24 pm

16+6

Noies! El que dieu de l'RH es correcte, si sou negatives i el "fecundador" es positiu, el bebe podria ser positiu, i llavors vosaltres crearieu defenses contra el rh+ i en un futur embaràs, si el nadó tornes a ser positiu, el cos el reconeixeria com intrús i latacaria. Per això una primera vacuna durant l'embaràs i una altra si el bebe es confirma com a positiu després del part. Però poden passar més de 24h eh, crec que és abans de les 72h de parir. El que rumiant,... En el test no invasiu no miren el rh del bebé??

I llavors un moment ego total.
Fa dos dies que quan estic al matí i estirada al llit, a vegades és distingeix a la meva panxa on es el bebe! Normalment sempre tria la zona apèndix, ho sé perquè tocant, és nota un bulto duret del tamany d'un mango (aprox) i la resta de la panxa es tova. Doncs aquesta nit, després de fer el pipi reglamentari de les 4, i tornava a ser, i mentre m'adormia, he notat con pessigolles /bombolles a la panxa, diferent dels gasos. I quan he tornat a tocar, en comptes del raconet, el "mango" estava en horitzontal al meu melic!
M'ha fet molta ilu! Durant el dia res de res. I potser ara no ho torno a notar fins d'aquí un temps, però és super extrany!

Per cert gironina, a mi a vegades em fa rampellades a la zona del Baix ventre, inclús a vegades com mal similar a la regla. Deu ser això que dius de l'úter i els lligaments

Un petonas a totes!!!!
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dt. març 28, 2017 6:29 am

15+4

Bon dia noies!

Escric des del mòbil, així que no puc personalitzar massa.

Vannion que guai que hagis notat on és i comencis a notar-lo dins! En tinc unes ganes! Ha de ser taaan boniic!

Jo tema compres també ho estic deixant una mica... és que tots l'estona penso que és massa aviat per comprar res, espero que després no ens agafi el toro jaja. Si que he començat a mirar tema cotxets, però res en clar encara.

Avui tenim eco, quins nervis! A veure si és deixa veure el bitxito, que tinc ganes de saber el sexe! >.-<:

Que tingueu bon dia guapes!
Imatge
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dt. març 28, 2017 9:29 am

16+5


Bon dia, guapes!

vannion que xulo el que has explicat... a veure si m'hi fixo de matinada tb, dp del pipi de rigor... però tb et dic que vaig en plan zombie i només tinc ganes de dormir un altre cop perque si penso massa em desvetllo...

Tema migdiades, com aneu? Perquè jo no em feia gairebé mai i ara gairebé cada dia... ahir va ser el summun, 2 hores i mitja!!! Però tb es cert que vaig matinar... el que em sap greu és éque havia quedat amb una amiga per anar a caminar i la vaig deixar ben penjada... :(

Cansada durant el dia, gens.. però és arribar les 16 o 17 de la tarda i si estic a casa... zZzz

Nosaltres estem mirant cotxets pel wallapop des de fa un temps, però rotllo a l'espera... i aquesta setmana, n'hem vist un parell que estan bé i els anirem a veure. És una mica aviat, però estan millor de preu que la resta... perquè volem un bugaboo i els preus són desorbitats.

El que tb ens va agradar moltíssim són els vinils que vau penjar pel grup de whatsapp... tb ens ho mirarem.

AAAAh... i per les que no esteu al grup, avui la jemmus ha deixat una informació molt bona sobre la vacuna per a les que siguin RH -... Q la passem per la Seg Social porque és moooolt més barata!!!


Que passeu molt bon dia i perikita23 aviam que tal l'eco!!! tant de bo us diguin avui mateix el sexe!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dt. març 28, 2017 9:53 am

17

Bon diaaaaa!

Avui una servidora està menys eufòrica perquè no he tornat a sentir les bombolletes i em fa pensar que potser va ser una flipada de les 4 del matí. Però el que sí que puc dir amb seguretat, és que quan estic estirada, relaxada i desinflada, tant el vannionet com jo, en moltes ocasions, podem delimitar amb el tacte a quina zona de la panxa està. I la veritat és que això ho fa més real.

Tema compres, nosaltres el cotxe l'heretarem, o de la meva sogra, que te un nen de 6 anys, o d'uns amics.
Els meus sogres ens han regalat un munt de robeta de bebé, i també me n'han deixat. Ah! I unes amigues ja m'han deixat roba premama per tota la temporada!

Tot i això a mi em fa noseque ficar tantes coses a casa. Estem pendents d'unes obres, i preferiria fer-les i després entrar les coses de bebé!

Assumpte migdiades, sens dubte. Si puc en faig, i si no la trobo a faltar! I tot i que em posi alarma, se me'n van una mica de les mans...
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dt. març 28, 2017 10:27 am

17+4


Bon dia boniques!!!

Vannion sigui flipada o no, que jo crec que no i que ho vas notar, que guai que ho sentissis!!! i ja es guai que puguis delimitar la zona d'on està!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: a mi com que ja se m'ha fet una panxeta permament i no estic tant plana ja impossible... hauré d'esperar sentir el peixet o les bombolletes!!!


Tema RH jo soc + així que no he de fer re spero tinc entés que nomes es tracta de dos vacunes i ja està!

Jo ahir he de confessar que he comprat el primer conjuntet pel bebé al H&M un del micki de 0-1 mes amb el gorret negre amb orelles i tot! :content: :content: :content: quan sigui gran em matarà! pero mira em va fer gràcia i ja no ems ento tant culpable! ja he comprat algo....

Que guai Perikita que tinguis eco avui!!!! a veure si el pots veure i saps que es!!! a mi se'm farà etern aquest mes!!!

Bueno boniques ens anem llegint!
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Lalukis » dc. març 29, 2017 3:44 pm

HOla noies!!

15+1

Vannion que xulo que hagis sentit aquestes coses, siguin en somnis o reals. Jo també estic impacient per sentir coses ja, ah! i també em passa igual que d'en tant en tant sento com dolor de regla.

Perikita Com t'ha anat la eco? t'han dit sexe??

I noies, gràcies a totes les que heu explicat tot el tema del RH, perquè jo realment no sabia res d'aquest tema i entre les explicacions d'aquí al forum i les del grup de whats m'he quedat moooolt més tranquil·la.

Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dc. març 29, 2017 6:51 pm

15+5

Hola guapes! Com aneu totes?

Lalukis siiii! Tot i que no ens ho han assegurat 100% segur perquè el bitxito no ho va posar fàcil, sembla ser que serà una bonica Aina! :cnena: >.-<: Tot i així, el 28 d'Abril que tenim la eco de les 20 setmanes, ens ho confirmaran del tot. D'altra banda, això que comentes dels dolors de regla, jo al principi en tenia bastant, ara de tant en tant en tinc algun, però no se si el descriuria com de regla... és com una petita molèstia, però vaja, que ho noto cada moolt.

Com esteu la resta? Com van aquestes panxetes? :-())

Un petonet!
Imatge
Gina1
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. des. 28, 2016 4:56 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gina1 » ds. abr. 01, 2017 10:36 am

18+1

Hola guapes!

Doncs jo sí que crec que el sento! I la sensació és precisament la que descrius, Vannion! s :ok: És com un peixet o bombolletes o fins i tot com si notessis una pulsació molt concreta a la panxa! El primer cop que ho vaig sentir va ser dimarts, quan estava estirada al llit abans d'anar a dormir i fins i tot em vaig espantar i tot! Des de llavors, vaig sentint molt de tant en tant la mateixa sensació, inclús a vegades noto com si es mogués perquè de cop sento com una petita pressió a un cantó o l'altre! No sé, potser son gasos i jo aquí emparanoiant-me com una tonta!

Dijous em donen els resultats d'una prova que m'han fet per determinar si m'he de fer l'amnio o no, i encara que aparentment ens van dir que quasi segur que sortia tot bé, no puc evitar estar dels nervis, i com més s'acosta el dia, més agoviada estic... En fi, veurem què surt i amb això ja decidirem...

Sobre la resta, no tinc eco fins el 26/04, que estaré ja de 21+5, per fer la morfològica. No sé quina mania de fer-me sempre les ecos cap al final del màxim, si és la de les 20, no me l'haurien de fer a la setmana 20? Això és quasi 2 setmanes més tard! I si hi ha un problema què, llavors tots a córrer...

Jo també començo a xafardejar a la secció babies de les botigues i cada cop que veig conjuntets de nen m'emociono! M'he vist temptada de comprar alguna cosa però de moment no m'atreveixo. Apart, fins que no tinguem l'habitació també passo, perquè no sé ni a on ho guardaria! L'habitació no farem res fins com a mínim mitjans/finals de juny, o sigui que em queda esperar. Ara bé, jo segueixo amb les meves llistes, que quan arribi el moment no hagi de perdre massa temps mirant! Per cert, heu vist els foulars Boba (http://www.boba.com/baby-wrap#Limited Edition Shannon)? Jo al principi els vaig descartar, però veient videos em sembla que potser m'ho acabo firant!

La resta com esteu? Tot bé??

P.D. Baldufa, al final no em vaig enrecordar d'enviar-te el meu contacte pel grup de whatsapp! Ara ho faig!
Gina1
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. des. 28, 2016 4:56 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gina1 » ds. abr. 01, 2017 10:46 am

Trasto77 ha escrit:16+2
hola noies!

nio mucha suerte con los resultados de la amnio. Espero que tengais buenas notícias.

gina1 ostres noies, moltes gràcies pels links que has penjat. Jo de banyeres no n'he mirat... de moment estem amb la llista i com a preferències coincidim amb l'hamaca babybjörn... el que no sé és la diferència amb la soft que us agrada i la clàssica. I el cotxet tb coincidim, nosaltres ens estem mirant, però rotllo segona mà a wallapop, el bugaboo cameleon 3, són cars de nassos... però la meva parella hi té la fixació i es va fer l'estudi i va acabar concloent que el cameleon 3 es plega d'una sola peça ara i que va bé porque es manega amb una ma.. entre altres...

bon cap de setmana a totes!


Hola Trasto77! La diferència entre la soft i la bliss és només el material, que la soft és més suau. He posat l'enllaç d'aquesta perquè m'ha sortit, però jo compraré potser la bliss, no ho sé!
Gina1
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. des. 28, 2016 4:56 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gina1 » ds. abr. 01, 2017 10:48 am

Lalukis ha escrit:Hola noies!!

14+5

La última vegada que vaig escriure no vaig pensar en explicar-vos que el gine de la SS em va adelantar la DPP al dia 19 de setembre, però pel contrari la gine de la mutua em va dir que tot anava segons la data que jo els hi havia dit al principi, així que ja no se què comptar!!! En principi per la SS la DPP és el 19-09-2017 i per la mutua segueix sent el 22-09-2017 :-o00m .

Nio, molts ànims per això de la amnio! Esperem que d'aquí poc ens puguis escriure i donar-nos molt bones notícies.

Gina1, el meu home que tenia tan clar lo del convertible, va parlar amb un company seu i li va dir que aquesta opció no era tan pràctica com podia semblar al principi, i jo que estic igual que tu que tampoc em sembla gaire bona idea, doncs finalment crec que la descartarem. Tot i així nosaltres vem anar a una botiga d'aquí el poble i ens van ensenyar una marca de mobles que es diuen mobles ros (http://www.ros1.com), són una empresa catalana i tenen mobles molt xulos, lo únic és que no se els preus de tot, només ens va comentar que els convertibles (cuna i canviador, convertible en llit, escriptori i tauleta) valien uns 800€ (sense armari) no se si has vist aquests preus tu també...

Ara també us explico una mica l'últim que em va dir la llevadora a veure si alguna li ha passat el mateix que a mi. Resulta que amb els resultats de l'anàlica va veure que soc RH negatiu, i em va dir "t'haurem de punxar". Jo no entenia ven bé perquè m'havien de punxar ... però em van explicar que si el meu home és positiu poden haver problemes perquè el nen pot sortir positiu i si és així el meu cos ho pot interpretar com un invasor i intentar atacar al bebe. Alguna de vosaltres li ha passat??

Ànims a totes maques, que entre totes ens donarem recolzament i serà tot més fàcil.


Si, el catàleg dels mobles ros que poses també l'he mirat, però no he sapigut veure si tenen botiga o no. Nosaltres dubtem si agafar-ho tot a l'ikea o no, anirem a veure algunes botigues i decidirem, però les convertibles ja les hem descartat.
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dg. abr. 02, 2017 12:36 pm

16+2

Bon dia guapes! Com va el cap de setmana? Quina poca activitat hi ha per aquí!

Jo aquest cap de setmana ha estat el primer cop que al llevar-me, he vist que tenia un "bultet" a la part dreta de baix de la panxa, m'ha fet il•lusió perquè he vist que l'Aina s'havia apalancat còmodement allà mentre dormia jaja! : lasito :

Gina1 que xulo que ja el sentis! Ha de ser una sensació brutal! Jo sentir-la encara no, només notar-la visualment a la panxa jeje! Ja ens diràs el que de dijous, estigues tranqui que segur que tot anirà bé!

Tema compres... jo l'altre dia no me'n vaig poder estar i li vaig comprar el primer conjunt, però ja està, no he comprat res més jaja! El que si que hem començat a fer una mica de neteja a l'habitació per a fer espai... que sinó entre una cosa i l'altra, segur que se'ns tira el temps a sobre.

Com esteu la resta? :-())

Que acabeu de passar un bon cap de setmana!
Imatge
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dl. abr. 03, 2017 1:25 pm

bona tarda, noies!!!

jo ja fa dies que volia donar-li les gràcies a la GINA1 pel tema explicacions dels trastos que anirem acumulant. Lo de l'hamaca babybjörn guai, perquè no en tenia ni idea de la diferència i diria que acabaré comprant la clàssica...

jo encara no noto res de res... apart d'avui una mica mal d'uter en plena expansió..

Ja us he comentat pel grup del whatsapp que em passaria per l'H&M i pel C&A avui... pero quan estava a l'H&M m'ha trucat una amiga de la feina (q no veig des de fa segles perquè totes dues estem de baixa per embaràs... wenu, ara ella aquest mes ja lactància, q va parir el novembre i a la feina tb ens deixen uns quants mesos -pagant-nos miseria i companyia) i m'he liat amb la conversa i mirant coses per sobre... total que al final se'm feia tard, he anat al super a fer la mega compra i res... a buscar la gossa a la pel·lu que l'han acabt molt abans :mu:: visca la meva falta d'organització....

... així que he decidit tornar aquesta setmana amb més temps i menys coses a fer...
la meva amiga m'ha comentat que al Primark tb hi ha molta roba super barata q al principi ens treurà d'apurs... a veure, perque no en tinc cap aprop...

perikita jo tinc assumit que se'ns tirarà el temps a sobre.. perquè a part que hi he somiat no em ve gaire de gust posar-me jo sola a endreçar i treure trastos de l'habitació de la baldufilla... quina mandra toooot.... wenu, fins setembre, xino xano...

molt bon començament de setmana a totes i ànims a les q treballeu a full!!!! >.-<: >.-<: >.-<: sou unes campiones
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dl. abr. 03, 2017 4:32 pm

17+6

Bon dia noies!! (bueno, o millor dit, bona tarda!)

Començo en mode ego!

Us explico una mica (ja ho vaig comentar per whatsapp, pero potser algu no hi es, i tambe li ajuda). El dijous a la nit, el Vannionet i jo estavem mantenim relacions sexuals amb penetracio (perdoneu que sigui tant explicita), i de cop i volta (sense dolor, sense ser uns besties...), vaig adonar-m'he que estava perdent sang, via vaginal. Quantitat com una regla o superior. Em vaig possar molt nerviosa, em vaig espantar moltissim, pero consultan-ho amb una amiga que es infermera d'urgencies de maternitat, em va dir que em mantingues en calma i que observes. Si les perdues disminuien, no calia anar a urgencies de pet, tansols a la gine al dia seguent. Per sort, les perdues van anar afluixant. I al mati seguent es tractava tansols d'una taca marroneta. Igualment vaig anar a la ginecologa que em va fer una ecografia, on es va veure que el bebe esta perfecte i sa, i que la causa ha estat que la placenta la tinc gairebe a l'entrada de l'uter. Encara no es pot parlar de placenta previa, pero si que al estar tant a prop, amb l'estimulacio, la vam fer sagnar. De moment, tenim prohibides les relacions amb penetracio, fins la propera visita, de la eco morfologica, on tornarem a veure i la placenta ja s'ha allunyat del coll de l'uter (no es que es mogui de lloc, si no que imagineu que l'úter es com un globus que ara encara esta bastant desinflat. a mesura que creix, i agafa forma, la placenta que hi esta enganxada, es queda al seu lloc final... reconec que m'he explicat malament)
Ara, ja estic perfecta. De tant en tant, taco una mica marronet, pero semblen restes de l'altre dia. I en general puc fer vida normal.

Tema compres! Quina sort que teniu la majoria! Nosaltres segurament a nivell robeta i demes no compres RES de RES... (bueno, vam comprar un pijamet del monstre de las galletas) ... perque no comprarem res¿? A lo millor, fos perque la gent ens deixa coses i reciclem... pero la realitat es que als meus sogres, els ha donat la bogeria, i han comprat MASSA robeta de bebe (i nomes estem de 4 mesos i poc..) En realitat em fa pena.. perque veig cosetes que m'encantaria comprar a mi... pero seria una ruqueria fer-ho.

I resta de compres mes grans... estic mirant , perque crec que m'agradaria la trona Stokke tripp trapp... pero es un dineral!

Un petonas marones!
Airun81
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. feb. 08, 2016 11:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Airun81 » dt. abr. 04, 2017 9:30 pm

DPP: 15/09/2017
Hospital: segurament bofill girons
Nª de fills: 0, + 1gos
Edat papis: tots dos 35
Sexe i nom: Nen però no sabem el nom
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dt. abr. 04, 2017 10:05 pm

Benvinguda Airun!!
Airun81
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. feb. 08, 2016 11:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Airun81 » dj. abr. 06, 2017 10:09 pm

pesolina ha escrit:Hola guapes,
Entro per donar males notícies. Ahir vam tenir visita i al fer la eco la ginecòloga va veure que no havia crescut gens des d la última visita i el cor no bategava. L'úter sí que havia crescut però el cigronet shavia quedat a menys dun cm. Divendres em fan un raspat...
Avui he plorat molt, però haig de ser positiva pq ja tinc un nen preciós i d'aquí uns mesos ens hi podrem tornar a posar. En principi no hi ha cap problema. Són coses que passen.
Espero que les vostres panxulines vagin creixent i que el setembre sigui un mes amb moltes alegries.
Una abraçada,



Molts i molts ànims.
Admiro la teva actitut tant positiva que t ajudarà a u altre cop :-()) .
Airun81
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. feb. 08, 2016 11:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Airun81 » dj. abr. 06, 2017 10:13 pm

Trasto77 ha escrit:Bon dia!

gironina35 jo sóc fan de les infusions de gingebre amb mel i llimona pels refredats i mal de coll. Tb les infusions de farigola amb mel. El gingebre el compro a fruiteries i la farigola preparada de qualsevol herbolari o llocs on la tinguin bio...

Vaig llegir en aquest fil que alguna de vosaltres té problemes de RH. Jo sóc negativa i la meva parella positiu. En la primera analítica ja em van mirar el factor RH i no sé quin nom més que és el que determina si el teu cos ha tingut algun avortament anterior (dels que ni t'enteres) i pots haver fet anticossos si el fetus tenia factor sanguini diferent al teu... res de res. La gine em va dir que no hi havia cap problema perquè sobretot és a partir del segon embaràs quan hi ha risc... pero que en aquest primer una punxadeta en la setmana 28 (i diria que una altra en el moment del part) i problema solucionat.

Amb el neobona una mica pensativa si m'hauria d'haver esperat encara una setmaneta o dues més... però wenu, ja estic d'11+4 quan me l'he fet i a veure... en teoria a partir de la setmana 10 hi ha prou adn fetal. A veure què diuen aquest cop.

Jo no vaig tenir cap dubte per fer-me'l. Tinc ja 39 anys i en vaig parlar amb la meva familia i ho van trobar bé. Vaig triar el neobona advanced (en el cas del neoboan hi ha tres tipus de test i segons el que triis miren més coses... nosaltres vam triar l'intermig). En aquest tb et diuen el sexe del bebé... què avançat east tot,


Durant l embaràs podem pendre infussions de gengibre?
Airun81
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. feb. 08, 2016 11:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Airun81 » dj. abr. 06, 2017 11:01 pm

Bona nit mamis,

Acabo de llegir tots els "posts".
M ha ajudat molt llegir-los; veure que tenim les mateixes inquietuts i que podem entre totes ajudar-nos i que ens preocupen moltes coses similars.

16+6
Jo no em puc queixar, l'únic que he patit és cansament els 1r trmiestre. Tinc la sort de tenir mútua i cada visita ( ja en portem 5) ens fan eco i podem veure el petit sense nom. I les hormones molt alterades . Ara estic pendent dels resultats de l'amnio que per antecedents familiars l'hem fet.
Inclús la feina, si tot va bé, no tornaré a treballar fins desprès de l'embaras.

Una de les coses que em preocupa és tema guarderia, ja que en neixer el setembre (com totes) no podem inscriure a les llar d infants públiques ja que el requisit a Girona és que la criatura neixi el maig.

Ànims a totes, ja que tot el que estem patint té la millor recompensa :-)(-:
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dv. abr. 07, 2017 5:30 pm

17

Bona tarda noies!

En primer lloc, benvinguda Airun81! Ja veuràs que va molt bé conèixer les experiències i inquietuds d'altres que estan en la mateixa situació, jo per exemple no tinc cap amiga embarassada ni que ho hagi estat, i em va molt vé llegir opinions i experiències de totes!

Com esteu la resta? Aquí ja fem avui 17 setmanetes, la veritat és que ara que em trobo una mica millor, m'està passant força ràpid. L'únic que aquests dies em passa és que el sopar, sigui el que sigui, em senta fatal i l'acabo vomitant cada dia. Però no em trobo malament ni res, només és això i després tan perfecte!

Hi ha poca activitat per aquí, es nota que la major part d'activitat està per whatsapp! Jeje :p-)

Un petonet a totes i que tingueu bon finde!!
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::