...:: Mamis Setembre 2017 ::...

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dt. abr. 25, 2017 3:02 pm

19+4

Bona tarda boniques!

Com aneu?

Beren gràcies pel consell! Ho tindré en compte i en buscaré alguna altra que sigui ergonòmica doncs! És que son taaaantes coses que al final em perdo jaja per això va bé el forum, per resoldre dubtes!

Gironina ves al metge a veure si et dona alguna coseta per aquesta tos! Tema baixa... jo no se quan demanar-me-la, la veritat, m'ho he estat plantejant, però nose! Jo estic a oficina, tot el dia asseguda gairebé, el que més em mata és el trajecte de casa a la feina i l'hora que m'he de llevar, perquè no aconsegueixo descansar gens i vaig tot el dia zombie. També es veritat que ara que m'ha començat a sortir panxa, començo a estar incòmode a la cadira tot el dia, no se si més endavant m'afectarà més o que. Jo no he anat mai a la meva doctora del CAP, que has fet? Has anat directament a la doctora o has demanat hora amb la llevadora? És que no se com va, sempre vaig per mútua! Segur que divendres et diuen que tot està perfect, i que el bebito t'ha sortit ballarí! Jaja

La veritat és que a mi el forum em va millor, el whatsapp a vegades és impossible seguir-lo, i quan surto de la feina ja m'he perdut amb tanta conversa! Jaja per això deixo anar també parrafada per aquí i agrupo! Jaja

Que arribi ja divendreeeeees sisplauuuuu!!! :-D

Un petonet boniques! :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dt. abr. 25, 2017 3:54 pm

Molt bones boniques!

Aquí una zombie (vaig treballar ahir a la nit) per fi té forces per escriure!

Començo em ego!
Ahir la morfològica genial! És tan llarga que mola molt! El bebè superbé! Pesa uns 400g en l'aproximació que fan. I tot i que era com un curco i no parava quiet, amb paciència la gine ho va poder veure tot! Bueno, cap al final es va posar com si estigués en un búnker , tot replegat (crec que no li agraden gaire les ecos), i a la propera la Dra repassarà un tema de 3 vasos sanguinis del cor, que tot i que creu que ha vist bé, vol confirmar.

Era molt graciós perquè és veu tot molt més clar. Veiem com movia els dits de les mans i com feia pipa!

Ahhhhh i la placenta ja ha pujat, i està posterior. Així que ja no tenim restriccions (ens havien prohibit relacions sexuals amb penetració) i això ens dóna llum a intentar un part vaginal.

Gironina, potser vaig ser jo, però amb la placenta anterior (davant) es triga molt més a notar el bebé. Tinc una coneguda que era primerenca i la tenia davant, i fins els 6mesos no va començar a notar res clar.

Tema motxilles, jo clarament aniré a qué masessorin. Gairebé podrien. Fer una quedada!

Baixes, no sigueu tontes i no us feu les valentes, que després ningú ho agraeix. Jo aquí on visc, i concretament on treballo, sembls una competició, i si t'agafes la baixa abans sembla que ets rareta (el record el té una noia que va treballar 4hores després d'haver trencat aigües, i tenint contraccions!!!), així que us dic que m'han deixat el llistó molt alt. Pero no penso ser així. A la que vegi que no tiro i que càrrego als companys amb la meva feina,byebye. Que la baixa per colectiu de risc aquí no existeix,i si nosaltres mateixes no lluitem per aconseguir-la algun dia, tansols ens tirem pedres a la teulada.

I fins aquí el resum d'avui, que he de seguir vegetant una estona més!

Un petonàs!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dc. abr. 26, 2017 8:49 am

21+1 (encara no em crec que hagi passat l'equador!)

Marones!! He estat donant un cop d'ull pel forum i he trobat la llista d'imprescindibles, deixo aqui l'enllaç per a qui li vagi be!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=11&t=51886
Jo ara dedicare a fer un mix d'aquesta llista, la que em van donar a una botiga de puericultura, i la que m'ha deixat una amiga que te tres fills. Amb aixo fare una mica d'inventari del que tinc, i començarem a mirar quines coses posarem a la llista del bebe ens plantejavem si fer-ho o no, però hi ha tanta gent que ens ha preguntat que necessitem, que segurament anirem a una botiga que tenim aqui a prop, i que fan llistes de naixement de regal. va molt be, perque les llistes es poden consultar online! i fins i tot comprar per alli. L'unic que s'ha de tenir en compte (suposo que es aixi en totes les botigues), que el que poses a la llista, si no ho compra ningu, ho has de comprar tu! Aixi que ha de ser sense flipar-se!

Un petonet!
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dc. abr. 26, 2017 10:20 am

21 + 5

Bon dia boniques!!!

Bon dia zombie Vannion!! t'admiro amb la feina i amb els horaris que fas!!! tema baixa tens tota la raó del món.... jo divendres parlaré amb la gine a veure que em diu i que m'aconsella. Jo es que a més he de comptar els 45 min que tinc amb cotxe per anar i epr tornar i de veritat que aquesta setmana quan arribo a casa i trec al meu gosset penso que començo a estar força esgotada i fins ara no ho havia notat.... la meva idea seria avabar maig com pugui i si puc ja juny trenallare des de casa... encara que vingui algun cop per setmana... bueno es questió d'organitzar-se i tinc la sort que son molt flexibles a la meva feina...
Ostres Vannion tema llistes de naixament desconeixia que el que no et compren ho has de comprar tu! així si que has de filar prim en què hi poses... nosaltres no sé que farem!
Tema link de la llista super bé pero també la podriem psoar aqui en comu amb el maxambrat del que totes tenim... és una idea i així ho podem comentar. Jo vaig super perduda amb el tema i m'agradaria començar a organitzar-me per comprar el que és útil... que us sembla?

Perikita... tema metge jo també sempre vaig per mutua i per això... vaig trucar al CAP i vaig demanar hora amb la llevadora, Hi vaig el dia 2 allà li diré que estic embaraçada i que vaig per mutua i que em digui pero almenys que em conegui, em fa por que quan vagi a buscar la baixa el metge em digui que qui sóc... i clar ja tot s'aproxima... no sé si faig bé o no pero he fet servir el sentit comú... ja et diré si funciona o no i què em diuen...

Jo segueixo amb la meva magnífica tos, que divendres també li comentaré a la gine a veure que em diu... i epr la resta mossegant-me els nudillos ja per que arribi el dia!

Ah! la quedada per anar a que ens assessorin per les motxiletes em sembla bona idea jo m'apuntaria! :p-)

Anem parlant! petonassos!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dc. abr. 26, 2017 10:54 am

Aviam, tal i com he dit, he agafat la llista de la botiga (llista base, i l'he fusionat amb la del socpetit i la d'una amiga que ha tingut tres fills ja). Potser si ho hagues fet jo directament la tematica hauria estat organitzada diferent. Pero bueno, crec que queda bastant entenedor.
A alimentacio, com que tinc pensat fer lactancia materna (intentar-ho al menys), no he posat biberons ni coses d'aquestes, crec que si en necessito, sempre hi haura alguna farmacia de guardia.
Deixo en color vermell totes aquelles coses que jo veig innecessaries o que no crec que compri. Els xumets per exemple, estaran en innecessari, perque no s'aconsellen fins que la lactancia materna esta establerta.

Bossa per la clinica

Bossa/motxilla
Canviador plegable
3 parells de mitjons
6 conjunts de robeta
6 bodies
2 gorres
2 parells de manoples (totalment en contra de les manoples, em fan una pena quan els veig que volen descobrir mon i estan emmanoplats... jo amb una llima toveta li traure les puntetes d'ungla amb les que es poden rascar la cara.
4 tovalloles (capa bany) realment fan falta 4?
3 russos
1 paquet tovalloletes
1 colonia
1 crema hidratant
1 crema balsamica (del culet?)
1 pinta
1 raspall
1 aspirador nasal
1 capseta guarda xumet
1 cadena porta xumet
2 xumets
1 bibero

1 paquet bolquers
llima tova
muselina

Passeig

Cotxet
Manta o sac cotxet
guants cotxet (aqui a andorra, son totalment necessaris, amb el fred que fa!)
1 plastic pluja
1 paraigua sol
1 cadira cotxe
trona viatge
1 llit de viatge
1 matalas de viatge
motxilla ergonomica/fular

Habitacio BB

1 moises
2 protector moises
2 llençols moises
1 manta moises

1 bressol
1 matalas
1 coixi https://www.bebesymas.com/salud-infantil/los-bebes-no-deben-utilizar-almohada
1 coixi antivuelco
1 cistella
1 matalas canviador
1 armari (aprofitarem el de l'habitacio)
1 llum companyia
llençols cuna
protector matalas cuna
protector cuna

Per la mama
discs absorvents / cassoletes
mugroneres
extractor de llet

coixi de lactancia
calces de coto
pijamos/camises
sostens lactancia
compresses postpart
cinturo cotxe
roba pel carrer
neceser
crema clivelles?(purelan/weleda)


A casa

1 intercomunicador
1 humidificador
1 ganduleta/hamaca
1 parc
1 caminador

1 trona
1 sac nordic

Bany/Higiene

1 banyera
hamaca bany
seient bany
joguines banys

1 termometre
termometre aigua
1 esponja natural
1 esponja hidrofila
1 orinal
1 contenidor de bolquers

1 xampu
1 sabo cos
1 tisora punta rodona
Bastonets per les orelles https://www.bebesymas.com/consejos/la-mejor-manera-de-limpiar-los-oidos-del-bebe-es-con-el-codo
bolquers talla 3-5kg
toallitas

Alimentacio

pitets de diferents mides
cullera silicona
bandanas babetes

Crec que aixo de la llista es molt personal. Pero si us pot servir d'alguna cosa la que he ''fet''. Ara falta l'aprovat del Vannionet, que tambe ha de dir la seva!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dc. abr. 26, 2017 11:02 am

Gironina35 ha escrit:21 + 5

Bon dia boniques!!!

Bon dia zombie Vannion!! t'admiro amb la feina i amb els horaris que fas!!! [...]

Ostres Vannion tema llistes de naixament desconeixia que el que no et compren ho has de comprar tu! així si que has de filar prim en què hi poses... nosaltres no sé que farem! [...]

Jo segueixo amb la meva magnífica tos, que divendres també li comentaré a la gine a veure que em diu... i epr la resta mossegant-me els nudillos ja per que arribi el dia!

Ah! la quedada per anar a que ens assessorin per les motxiletes em sembla bona idea jo m'apuntaria! :p-)


Bonica! Bueno.. de moment faig els horaris... pero ja es veura. Cal dir, que ja estic acostumada a aquest ritme de dies/nits

Potser no totes les botigues facin aixo de que si no ho compra algu , ho compres tu, pero es una bona pregunta a fer.

MOLTS ANIMS
amb aquesta tos i aquesta espera a la gine! Els ultims dies es fan eterns... i mes si tens tantes raons per anar!
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dc. abr. 26, 2017 12:13 pm

Vannion ha escrit:Deixo en color vermell totes aquelles coses que jo veig innecessaries o que no crec que compri. Els xumets per exemple, estaran en innecessari, perque no s'aconsellen fins que la lactancia materna esta establerta.

Bossa per la clinica

Bossa/motxilla
Canviador plegable
3 parells de mitjons
6 conjunts de robeta
6 bodies
2 gorres
2 parells de manoples (totalment en contra de les manoples, em fan una pena quan els veig que volen descobrir mon i estan emmanoplats... jo amb una llima toveta li traure les puntetes d'ungla amb les que es poden rascar la cara.
4 tovalloles (capa bany) realment fan falta 4? Perquè volen tanta tovallola? són les que té la meva filla de 20 mesos i amb 3 ja faríem
3 russos
1 paquet tovalloletes
1 colonia
1 crema hidratant
1 crema balsamica (del culet?)
1 pinta
1 raspall
1 aspirador nasal
1 capseta guarda xumet
1 cadena porta xumet
2 xumets
1 bibero

1 paquet bolquers
llima tova
muselina

Passeig

Cotxet
Manta o sac cotxet
guants cotxet (aqui a andorra, son totalment necessaris, amb el fred que fa!)
1 plastic pluja
1 paraigua sol
1 cadira cotxe
trona viatge :
1 llit de viatge
1 matalas de viatge
motxilla ergonomica/fular

Habitacio BB

1 moises
2 protector moises
2 llençols moises
1 manta moises

1 bressol
1 matalas
1 coixi https://www.bebesymas.com/salud-infantil/los-bebes-no-deben-utilizar-almohada
1 coixi antivuelco
1 cistella
1 matalas canviador : hi han uns canviadors - banyera plegables que van molt bé. El tens a l'habitació i quan fas el bany el portes al lavabo. Són bastant econòmics i no ocupen gaire
1 armari (aprofitarem el de l'habitacio)
1 llum companyia
llençols cuna
protector matalas cuna
protector cuna

Per la mama
discs absorvents / cassoletes
mugroneres
extractor de llet
. Si tens molta llet o si vols fer banc de llet per quan tornis a treballar és molt útil. és un instrument de tortura però jo el vaig fer sevir molt
coixi de lactancia
calces de coto
pijamos/camises
sostens lactancia
compresses postpart
cinturo cotxe
roba pel carrer
neceser
crema clivelles?(purelan/weleda) : als grups de lactància te les desaconsellen. Oli d'oliva i ja està


A casa

1 intercomunicador
1 humidificador
1 ganduleta/hamaca
1 parc
1 caminador

1 trona
1 sac nordic

Bany/Higiene

1 banyera
hamaca bany
seient bany
joguines banys

1 termometre
termometre aigua
1 esponja natural
1 esponja hidrofila
1 orinal
1 contenidor de bolquers

1 xampu
1 sabo cos
1 tisora punta rodona
Bastonets per les orelles https://www.bebesymas.com/consejos/la-mejor-manera-de-limpiar-los-oidos-del-bebe-es-con-el-codo
bolquers talla 3-5kg
toallitas

Alimentacio

pitets de diferents mides
cullera silicona
bandanas babetes

Crec que aixo de la llista es molt personal. Pero si us pot servir d'alguna cosa la que he ''fet''. Ara falta l'aprovat del Vannionet, que tambe ha de dir la seva!


Ostres Vannion, quina catxo llista!!! Encara que crec recordar que la que hi havia aquí pel forum encara era més llarga. Tot això et fan portar a la clínica? A mi em sembla molt excessiu. Perquè volen tanta tovallola si ni tan sols es banyen quan estan allà? He de repassar que vaig portar quan va néixer la nena, que estic fatal de memòria; però diria que va ser just la robeta (només bodies i pijames), gorro, crema pel culet, un arrullo i coses per mi: camisons, compreses, calces de cotó i sostenidors. I diria que compreses i bolquers no vaig fer servir els meus perque a l'hospital em van donar. Les manoples les vam portar i no les vam fer servir.

Si no t'importa, t'he tunejat una mica la teva llista. He posat en blau algun comentari. Totalment d'acord amb el que has eliminat, tret potser de l'hamaquita. Jo la vaig fer servir molt poc perque a la meva no li agradava però hi han nens que els hi encanta.
Tampoc no cal que tot sigui nou, si tens xarxa d'amigues/família hi han moltes coses que es poden aprofitar o comprar més endavant per guanyar espai (trones, hamaques, coberts ...)

Tens molta raó en que és molt personal, però sembla que si comparteixes dubtes vas més segura o com a mínim no tan perduda. Encara recordo quan vaig entrar per primera vegada a una botiga de puericultura, era entrar a un món completament desconegut del que no entenia res. Sort d'una amiga amb experiència :love:
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dc. abr. 26, 2017 1:10 pm

Beren! Contentísima de que tunegis la llista! A l'hospital no m'han dit encara que he de dur, el que se es que bolquers i compreses si que no en donen (treballo em aquest hospital) . Suposo que quan les llevadores em donin les llistes, també tunejare de nou.

En aquesta llista (la tinc en un excel) no he marcat coses que em deixen o deixaran (cotxet, roba, cuna...) per a que fos més general, però sóc del parer de tot el que pugui reciclar, aprofitar.

El llevallets per exemple, pensava agafar-lo més endavant per veure si el necessitarem o no... O si el voldrem manual o elèctric (masses opcions maremeva!) . Lo del pureza, prenc nota. Pensava que en cas de clivelles xungues era imprescindible.

I l'hamaca em dubte. Potser me'n deixen una, però estava pensant... Puc aconseguir una trona stokke per uns 50€... I llavors comprar els complements... És un tipus de trona que em crida molt la atenció. Però no sé fins a quin punt és la marca i la propaganda que te, o si realment mereix la fama.

Un petó!
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dc. abr. 26, 2017 3:57 pm

20+6


hola noies, u vaig llegint i posant al dia... però no m'en puc estar de contestar el que dius, Beren:


[/quote]

Una de les poquetes coses que he après de porteig és que hi ha molta motxilla no ergonòmica al mercat. Les babybjorn te les venen com boníssimes i molt cares però no són ergonòmiques. Tenen el panell de l'esquena rígid que no s'adapta a les corbes d'un bebé i l'alineació malucs-genolls no queda en forma de M. Els últims models els han intentat adaptar una mica però continuen sense ser ergonòmiques. Si tens altres opcions, busca una altra motxilla, tant el bebé com tu anireu molt més còmodes[/quote]

estava pensant exactament el mateix, que totes les amigues que treballen amb nens coincideixen en que la Babybjörn és molt bona en tema HAMACA, però que la motxilla molt malament, que no són gens ergonòmiques.

Una amiga que tb 'ho va dir em va recomanar els Buba i les Manduca com a les millor per als bebes.
Aixi que perikita, si tens una altra opció millor que la facis servir!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dc. abr. 26, 2017 4:28 pm

Vannion ha escrit:Beren! Contentísima de que tunegis la llista! A l'hospital no m'han dit encara que he de dur, el que se es que bolquers i compreses si que no en donen (treballo em aquest hospital) . Suposo que quan les llevadores em donin les llistes, també tunejare de nou.

En aquesta llista (la tinc en un excel) no he marcat coses que em deixen o deixaran (cotxet, roba, cuna...) per a que fos més general, però sóc del parer de tot el que pugui reciclar, aprofitar.

El llevallets per exemple, pensava agafar-lo més endavant per veure si el necessitarem o no... O si el voldrem manual o elèctric (masses opcions maremeva!) . Lo del pureza, prenc nota. Pensava que en cas de clivelles xungues era imprescindible.

I l'hamaca em dubte. Potser me'n deixen una, però estava pensant... Puc aconseguir una trona stokke per uns 50€... I llavors comprar els complements... És un tipus de trona que em crida molt la atenció. Però no sé fins a quin punt és la marca i la propaganda que te, o si realment mereix la fama.

Un petó!


Jo també he aprofitat tot el que m'han deixat: bressol de viatge, hamaca, joguines, .... hi han coses que fas servir tan poc temps que sap greu no reaprofitar-les.

Hi ha temps de sobre pel llevallets. Es tot un altre món: manual, elèctric, doble... acabes marejat. Si tens algun grup de lactància a prop, et poden aconsellar quan ja tinguis el bebé.

Que bé lo de la trona!. Nosaltres tenim també una evolutiva però d'una altra marca (Dapper o Drapper) i estem encantats. Ocupa poc espai, és molt estable, la vas adaptant quan creix ... Per deixar a casa dels meus pares vam comprar una plegable que és un rotllo: de petita li quedava molt gran, ara queda com inclinada cap endavant de cul però l'esquena cap enrere, quan està oberta ocupa moltíssim ... Ara la reaprofitarem pel que vé de camí però si haguessim de comprar una altra per casa dels avis ho tinc claríssim: la de IKEA. Val 4 duros i va de conya. Per casa mantindrem l'evolutiva que quan creixi es convertirà en la seva cadira
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dj. abr. 27, 2017 1:19 pm

21 + 6

Hola boniques!

Mentre dino em poso el dia i vaig prenenet notes! jo al final em compraré una llibreta i aniré fent les anotacions de tot el que necessito. Suposo que cada clínica i hospital demanen unes coses determinades i després ho adaptes al que tu ja tens a la llista... Jo dubto d'algunes coses pero us volia comentar el seguent:

- Tema roba de portar al hospital i els primers dies. Aqui les que ens podeu jduar segurament serà les que ja sou mamis! quines talles compreu? cal comprar talla 0? o amb la talla 1 ja en fas prou? L'altre es que epr la epoca que es que agafeu bodies de maniga llarga i pantaloet llarg? o també haurem de comprar de maniga curta? és millor el bodus que s'oren completament per davant?

- Tema trona. Estic també en la recerca de la trona perfecte i el tema que sigui evolutiva és el que m'agradaria. La Sotoke que comentes Vannion l'he sentit a nombrar molt i en alguns llocs la recomanen, pero es carilla oi?

- Tema mochiles ja em queda molt més clar per que he decidit que aniré a la botiga de Barna aquest mes que ve a preguntar i demanar info. Si algú s'hi vol apuntar podem quedar!

- Tema hamaca jo sí que me la vull comprar per que tot i que no sé si el bebé voldrà o no estar-s'hi penso que si et dutxes o fas el menjar i tal és un bon lloc per que s'hi pugui estar. Jo per el meu modus operanding de la familia he de comptar que passo molts moments sola i penso que em pot ser pràctic!

- Baren la trona que dius del Ikea jo com a segona trona segurament l'agafaré a part que la gent en parla bé! així tampoc fas tant gasto i jo almenys en necesitaré dues. La de casa i la dela feina!! per que vull que dini amb mi quan vagi a la guarde i tinc la possiblitat de fer-ho així...

- Una altre cosa el "arrullos" per portar al hospital com els agafareu?

Buf em sembla que tinc més coses epr compartir pero ja ho anirem comentant!!!

Res a un dia de la morfo que tinc unes ganes que sigui ja demà!!! ostres que llarga que se m'està fent aquesta setmana!!!

Bueno boniques un petó i anem comentant les coses!
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dv. abr. 28, 2017 6:57 am

Gironina! Ja ens diràs com va la morfològica!

Tema coses a portar a l'hospital, suposo que deu haver uns bàsics i després cada hospital deu fer petites modificacions. Però deuen ser molt semblants a tot arreu, imagino.

La roba talla 0 o 1 depen molt de com sigui el bebé. Hi han alguns tan grans que la talla 0 pràcticament no els hi serveix i altres molt menuts que es perden dins la 1. Com a recomanació pràctica, jo tindria més coses de la 1 que de la 0, ja que les coses grans s'aprofiten però si es queden petites en 1 setmana, mai més les fas servir. La meva nena va neixer l'estiu així que tenia bodies de màniga curta però els pijames i pantalons tots llargs. Els primers dies li posava tot, després a casa durant el dia o body o robeta d'estiu perquè feia molta calor i per dormir el pijama llarg.

Els primers bodies eren oberts pel davant. A mi em van ser molt còmodes. Ja prou sensació tenia de que el bebé se'm trencaria per qualsevol lloc com per intentar encaixar el cap dins d'un bodie. :content:
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dv. abr. 28, 2017 7:36 am

21+3

Molt bon diaaaaa!! Avui és dia de morfològiques! Així que primer de tot, desitjo que les gaudiu moltíssim, ja que segur que totes sortiran genial!

Tema roba dels primer dies, a mi també em crea conflicte. Body de màniga llarga i robeta llarga no molt calenta? O body de màniga curta? Farà fresca al setembre? O farà caloreta? En alguns moments morts estic repassant el que van dir en el fòrum les mamis de setembre del 2016, aviam a quina conclusió van arribar! Si ho indago ja us diré! (que per cert, com nosaltres vivim a Andorra ens han regalat peleles de vellut per 0-1mesos... No se si será massa calent, ni si mai els hi podré arribar a posar!)

Sobre la talla, també crec que és molt millor que els hi sobri al principi, que no que els quedi justa!

I els bodies i pijames, quan he treballar a pediatria i he hagut de vestir i des vestir bebès, són molt més còmodes amb diferència tots els que s'obren per davant! Suposo que una vegada tens la traça ja es un altre assumpte.

Beren. He estat mirant la trona duux dapper que m'has dit! És molt xula! I sense dubte molt més econòmica que la stokke! També he vist que te un complement per poder-hi fixar qualsevol maxicosi, i també em sembla bona idea!
Peeeero, es una marca holandesa i no trobo en quines botigues podria trobar la! Ah! I a comentaris per Internet hi ha molta gent que diu que el bebé de ben petit ja no els hi cap! Tu n'estàs contenta no?? Jo crec que tirarem cap a aquest estil, de trones evolutives..

I de moment, fins aquí puc escriure!

Un petó molt gran a totes! Volem noticies de les morfològiques!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: crunchi » dv. abr. 28, 2017 9:57 am

Noies merci per la llista, esta molt ben explicada!!!! Prenc nota >.-<: Jo també he flipat en que demanin tantes tovalloles pel bebé, si en teoria no se'ls banya fins que els hi cau el cordó umbilical (a casa), no? Com a molt 1 tovallola i jo crec que de sobres!!

Tmea motxilla Babyjorn jo també he sentit dir que per recent nascut no la recomanen. Per aixo qie dieu que no és ergonòmica.

Jo també vull una hamaca, pero estic a l'espera que uns amics em diguin si ens la podem deixar o no... si no me la compraré.

La trona ho deixo per mes endavant...

Jo ja m'he comprat discos de lactancia (indasec) i compreses postpart (maternity)... aviam com m'aniran.

Jo el tema xumet també dubto que s'hagi de dur al hospital.... tan petits ja se li posa xumet??? ?-) estic molt peix amb tema xumets...

Tema roba, a mi em toca per juliol, pero he llegit que el 1r dia (o primers dies) de recent nascut es recomana posar maniga llarga i despres ja maniga llarga. Entenc que al setembre, depenent del lloc on visqueu i depenent de com sigui aquest setembre amb el canvi climatic.... entenc que podeu fer igual. El pelele de vellut de talla 0-1 no se jo eh? No sé si li podràs posar Vannion.... ?-)

:-()-)
Imatge

Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dv. abr. 28, 2017 2:05 pm

19+2

Vannion ha escrit:21+3

Beren. He estat mirant la trona duux dapper que m'has dit! És molt xula! I sense dubte molt més econòmica que la stokke! També he vist que te un complement per poder-hi fixar qualsevol maxicosi, i també em sembla bona idea!
Peeeero, es una marca holandesa i no trobo en quines botigues podria trobar la! Ah! I a comentaris per Internet hi ha molta gent que diu que el bebé de ben petit ja no els hi cap! Tu n'estàs contenta no?? Jo crec que tirarem cap a aquest estil, de trones evolutives..




Hola! Nosaltres la vam comprar a una botiga de puericultura a Barcelona, a Sant Andreu. És una botiga de barri normaleta, si vols quan passi pel davant els hi pregunto on més es pot trobar.
El preu no recordo exacte quan va ser però si recordo que era careta comparada amb les plegables i les no evolutives. Ara està més que amortitzada i com que després la farem servir de cadira encara l'aprofitarem més. Jo estic contentíssima. La gent que no els hi cap el bebé no ho entenc. La meva nena té 20 mesos i és grandeta i encara hi cap. Tenen un coixí reductor perque quedin recollits quan són petits. El coixí ocupa bastant i si que s'ha de treure quan el nen creix (al voltant de l'any o així), potser aquest és el problema.


Molt petons. Esperem bones notícies de totes les morfològiques!! :-())
Orijuli
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: ds. des. 10, 2016 12:19 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Orijuli » ds. abr. 29, 2017 9:00 pm

Iplaymyjuliet
Aixo que dius de les rampes a les cames a mi tambe hem passa bstan sovint, la veritat es que es molt molest....alguna vegada fins i tot quan ma vingut he deixat anar un crit sense voler jijiji
M'han dit que menjar un platan cada dia ajuda a reduïr les rampes.
El teme del sexe del bebe,ja no se que pensar...al febrer baix tenir un abort a les 5 setmanes i dsde el primer moment estava convençuda que portava un nen...pero aquesta vegada no tinc cap presentiment ni de nen ni nena, pero si que tinc ganes de saber-ho!! Ja que quan li parlo no sé com dirigirme a ell o ella :()()::::

Aixxx tindrem que esperar una miqueta encara per sortir de dubtes

Espero que estigueu totes estupendes!
Petunikus!!
Marina2502
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 04, 2017 11:32 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Marina2502 » dl. maig 01, 2017 5:50 pm

Holaaaa he estat bastants dies sense entrar... faig un mode ego i em poso al dia amb els vostres posts :)
Estic de 22 setmanes (les complim avui).
La morfològica va anar genial, tot perfecte i normal i és una nenaaaa!! ens fa molta il·lusió ja que els meus cosins tots tenien nens (4 + un en camí) jejej es dirà Lídia! :cnena: :cnena: :cnena:

La DPP veig que hi a la primera que em van dir 06/09 però últimament ja posen 04/09... ja estem fent una porra amb amics i familiars...
M'he engreixat una mica més del que tocaria i el metge em va picar la cresta, camino però tinc MOLTA MOLTA gana... i com que tot se'm posa bé... jo que pensava que no vomitar era bo... en fi... que a vigilar una mica que aviat ve la prova del sucre...

Ara m'acabo de fixar en això del grup de whatsapp i li he enviat un missatge a la Puça per afegir'm-hi.

Vinga va ànims noiesssss que ja estem a la meitaaaaaaat!! :-())

Respostes en general:

Hem començat a fer la llista de bàsics:
cotxet Epic de Jané (tres peces), banyera Stokke plegable (per temes d'espai), trona Jané Mila (que és convertible a tumbona i m'encanta el disseny d'estrelletes) i agafarem una cuna babyside de Jané que pels primers mesos ens anirà de perles per tenir-la a l'habitació. En quant a canviador crec que agafaré una calaixera/còmoda a sobre hi posarem el canviador, així es podrá transformar quan ja no el necessitem... i ens passen un llitet de baranes de fusta molt xulo. Tema cadirtes de cotxe hem de mirar-ho encara però de moment el maxicosi+isofix i suposo que després una del grup +1+2+3. També he comprat un vinil d'un arbre amb Koales que quedarà moníssimmmmmm jejej

Notar-la
, sí i bastant. També tinc placenta posterior i crec que per aquest motiu es nota més i més aviat...

Rh- ja he vist comentaris i crec que ja vaig contestar fa dies, jo sóc - i el meu company + o sigui que toca punxadeta però en principi cap problema.

Pregunta de novata: Ja sé que és aviat però per les classes de prepart i tal ens avisen des del CAP o ens hem de buscar la vida nosaltres? Quan toca començar-les?

Anem xerrant! Descanseuuuu :)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dl. maig 01, 2017 10:29 pm

Molt boneeees! Entro rapidet!

Marina! Enhorabona per la confirmació d'aquesta princesa que ve en camí! Ja veuràs, entre tant nen serà una mimada segur!

Tema compres veig que ho porteu supercontrolat! La banyera stokke i el cotxet epic Jane eren una de les meves opcions segures, però al final, el cotxet ens els deixen i la banyera per consens amb el Vannionet serà una altra, això sí, res aparatós tampoc.

Tema classes prepart, normalment la llevadora t'informara. Aquí a Andorra es comencen a partir de la setmana 27! O sigui que falta una miqueta encara (no gaire la veritat!)

Pel que fa al PES... Jo portó 4kg gairebé i la gine em va dir que anés amb compte que estava al límit...i jo que pensava que anava bé... A vegades crec que alerten una mica de més per sistema.

I en mode ego, avui els meus pares i germanes ens han regalat la canastreta del bebè. M'ha fet molta ilusio. Han afegit al paquet un canviador i unnsac d'estiu que hem fet servir les 3 germanes que som! Heredar aquestes coses m'ha posat molt sentimental!

I em vaig despedint que toca anar a fer nones!

Un petonàs a cadascuna!
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dt. maig 02, 2017 11:26 am

Bon dia marones boniques!!!

Quina desconexió aquests dies de festa que he fet! mare meva!

Vaig comentar el finde super bé sabent que la morfologica va sortir bé i que ens van dir que tindríem una nena!! :cnena: :cnena: :cnena: la veritat es que a mi m'era igual, al meu home li feia més gracia nen, això que ell ja en te un pero bueno ja s'està fent a la idea... i jo penso que mai he jugat a nines i que pobreta meva serà la meva princesa particular! :love: :love: :love: :love: si després de gran se'n fa hippy o heavy o el que vulgui ser m'és igual pero de petita serà princesa guerrera pero princesa! :love:

Ostres Marina uin domini amb el tema compres! nosaltres només tenim decidit el cotxes el Bugaboo Bee5, aquest dissabte vaig a una botiga molt gran que hi ha al Baricentro que fan un acte de presentació dels models i tal i que a més pots guanyar uns dinerons i tota la pesca total que cap allà que vaig epr acabar de decidir la combinació que volem fer!
Tema banyera em sembla que a nosaltres en la deixen i el moisés per poser a l'habitació també! per wallapop vam comprar l'habitació que consta d'una caleixera gran, un armari petitó pero que de moment ens farà servei i una cuna grandeta que se li pot treure el frontal i servirà de llitet fins que tingui 4 o 5 anyets... hem estat super de sort que els mobles son nous i de disseny. Jo aquesta setmana vull pintar dues parets de l'havitació de color gris i ja començaré amb lad ecoració i tal!
Tema roba me'n donaven moltissima pero era tota de nen!!! ara em toca tornar-la tota i començar de zero... per que tothom del voltant te nens!

L'altre setmana segurament m'acostaré a Barcelona i miraré la botiga que avs dir Vannion per que m'assessorin si hi vas abans tu, passa info plis!!! i ja de pas diga-li si som dos si ens fan descompte! jajajajaja

Una altre cosa em sembla que ens farem la eco 4D per que el nen de la meva parella vol veure a la seva germaneta i amb una eco normal no veurà quasi res, hem trobat una oferta per 55 € a policlinica barcelona i ho estic intentant concretar... ja us diré!

Bueno marones.... bon inici de setmana! que aquesta te un dia menys!!! :p-)
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dc. maig 03, 2017 4:40 pm

20+5

Hola boniques!

Com esteu? Porto molts dies desconnectada total! Entre la feina i que aquest dissabte tinc exàmen d'opos internes de l'empresa, vaig de cul!

Començaré en mode ego per dir que el divendres, a la morfo, ens van canviar el sexe que ens havien dit d'un inici jaja! Així que tindrem un bonic i mogudet Ferran! :cnen: :cnen: :cnen: Al principi em vaig quedar en shock perquè ja m'havia fet la idea d'una nena, però vaja, em va durar 20 minuts i allà estava jo morint d'amor pel petit príncep que tindré a casa! :love: A la morfo ens van dir també que tinc la placenta baixa, però que no em preocupi que en principi hauria de pujar, em va dir que evités caminar més d'una hora-hora i mitja, que evités les escales i sobretot no agafar pes. Per si a alguna li pot servir!

Tema compres... ara ja em posaré les piles en anar tancant temes, tenint en compte que tot està bé, ja tiro endavant! El cotxet el tenim decidit, la banyera ens la van deixar, em falta mirar tema cadireta de cotxe... que no se ni per on començar. I tema mobles, ens els regala la meva sogra, així q tot controlat, me l'emporto un dia de compres i arreglat jeje!

Tema classes prepart, jo les faré a l'Hospital General, a la propera visita que tinc amb la gine ja ho comentarem per a començar a meitats/finals de juny.

Tema pes, a mi no em va dir res, és més, el meu marit li va dir que em digués alguna cosa perquè m'estava obsessionant que engreixava massa ràpid; i em va dir que em deixés de tonteries, que portava mig embaràs i estava perfecte! Així que vaig sortir amb l'autoestima molt alta! Jaja

Tema notar el bebé... a mi el Ferran se'm monta uns partits de futbol bestials! Així que notar-lo, molt jaja!

I tema baixa, m'he estat plantejant que segurament a la visita que en principi tinc amb l gine a finals de juny, li comentaré si em pot fer informe per anar al CAP a agafar-la, crec que m'anirà bé descansar juliol i agost, que segur que amb la calor i tot plegat, serà fotudillo!

Sento no personalitzar, però des del mòbil és un rotllo! Jaja

Un petonet boniques!
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::