...:: Mamis Setembre 2017 ::...

gener, febrer, març...
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dc. març 22, 2017 2:56 pm

Aqui una altra mami pel setembre.

Ara estic just de 14 setmanes. Si tot va bé, la DPP és el 20/09/2017

Deprés d'unes setmanes horroroses de nàusees i vòmits ara començo a veure la llum. Semba que l'estómac ja es comporta bastant bé.

Com que ja que tenim una nena, ens estalviarem un munt de compres. Més endavant comprarem un altre bressol d'Ikea i crec de moment res més. també s'ha de dir que som bastant desastres i a l'altre embaraç una mica més i em poso de part sense haver preparat res. Pensava que tenia molt de temps i quan em vaig adonar estava ja a punt.

Hospital: Vall d'Hebron
Nens: una nena de 19 mesos
Sexe i nom: encara no ho sabem
caramba
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 22, 2017 3:54 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: caramba » dc. març 22, 2017 4:11 pm

Hola a totes!!

Una nova mami pel setembre!
Feia dies que li feia voltes, pero aquí estic! De fet no he seguit mai cap fòrum

Em presento una miqueta

Jo estic de 13+5... la cosa ja comença a agafar forma i mai millor dit!
En aquest cas, com he llegit en algun post, també es un embaràs de risc... tinc el coagulant sanguini elevat i per un mal ús (o recomanació) dels anticonceptius vaig patir un trombo a la cama i això comporta tot un embaràs amb heparina, la veritat que això de punxar-se els primers mesos va ser tot un drama pero ara ja sóc tota un experta!
Vam veure la setmana passada a la eco que això va sobre rodes, la nostra anxova té un cor fort i té ganes de jarana, es belluga molt.

Encara no sabem el sexe, el meu company no té cap mena de pressa pero jo em moro de ganes de saber-ho!

L'hospital que ens queda més aprop pel moment del part es el General de Granollers pero no tinc massa clar que vulgui que sigui allà... M'ho vull acabar de mirar bé. M' hagués agradat molt que fos a casa tranquil·lament, pero donat que m'estic medicant crec que no serà possible.

Bueno noies, un plaer caminar per aquest fòrum a totes vosaltres i molta sort i energia per aquestes panxes! :miko:
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dc. març 22, 2017 9:59 pm

Benvingudes Beren i Caramba!


beren espero que et trobis millor de les nausees... duesmares tb les està passant putes, pobreta... espero que es passin aviat i sinó proveu el cariben...
Per una altra banda m'ha fet molta gràcia això de parir sense tenir res preparat... jo crec q amb la nostra purdència ens passarà alguna cosa així... jajaja

caramba lo del trombo espanta! espero que amb l'heparina puguis tenir un bon control i tot vagi super bé!

només dir-vos que li hem passat les dades a la baldufa88 per fer un grup de whatsapp on compartim experiències, etc i quan us trobeu més segures i en confiança, sou benvingudes.

duesmares sort amb la recerca de casa... no sé que dir-vos si millor ara o dp perquè una mudança espanta (i jo n'he fet unes quantes aquests últims anys, ja que he viscut fora uns anyets...). Ànims i tan e bo trobeu alguna cosa q us faci el pes.

Vannion paciència amb el tema notar... jo tampoc noto res... paciència amb la sogra més aviat :p

una abraçada a totes!!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: lanina1981 » dj. març 23, 2017 10:21 am

NENEEES!!!!

Entro corrent i depressa que ha marxat el jefe... prometo demà, si em deixa tranquila, fer una entrada com deu mana..
Només entro per dir-vos que ja sabem que tindrem....

Una NENAAAAAA!!!! Una Little Warrior que es dirà EMMA!!! Ostres, és que em feia molta ilu dir-vos-ho!! :content: :content: >.-<:

Va, demà entro i personalitzo, que no tinc perdó (mardita egoísta)--- :-((

PETONETS MAMIS PRECIOSES!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dj. març 23, 2017 10:24 am

Laninaaa! Una super Emma! Enhorabona preciosa! Un petonet a tu i al lanino! Ara crec que guanyen les nenes per 1!
Avatar de l’usuari
baldufa88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: baldufa88 » dj. març 23, 2017 11:51 am

Bon dia!!!

Benvingudes Beren i Caramba!!! Tenim grup de Whats per si voleu entrar!!

Que bé Lanina una nena!!!! :cnena: >.-<:

Lalukis em vas passar el teu FB però no el núm per si vols entrar al grup de whats!

Ja he actualitzat la entrada principal >.-<:
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dj. març 23, 2017 1:18 pm

Holaaaa!!

Primer de tot benvingudes a les noves incorporacions!!! que guai que cada vegada siguem més!!! :ok:

Lanina que guai una nena!!! ja moltes ho sabeu!!! quina envejeta ami em queda un mes per la eco de les 20 setmanes i s'està fent etern això jaaaaa!!! quines ganes de saber que és per que així ja et fas una mica més a la idea de tot!

Vannion bonica tema banyeres i tal jo no he mirat res.... em sembla que me'n deixen una pero sino n'agafare una de plegable potser o com que tenim 2 banys i un és amb banyera compraré una daptador d'aquells per que s'aguantin i jo a desllomar-me... i el que val la banyera ho invertiré en un fisio per les lumbars! :love:

Sobre notar algo o no... jo dissabte ja estaré de 17 setmanes i no noto res de res... cosa que encara fa que aquestes esperes siguin més eternes per que sense eco a la vista una panxa que va i bé i sense patadetes sempre et queda aquell "aii" de si tot va bé!

Jo al final com una campiona he aguantat sense pendre antiviotic... encara estic així així i ho he passat horrorós pero ja veig la llum! em rallava tant pendre algo que mira.. al final he fet servir tots els remeis naturals de la botica de la abuela! una cosa més superada!

Jo demà tinc gine, no sé ben bé per que.... ja us diré que tal!
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Lalukis » dj. març 23, 2017 2:38 pm

Hola Mamiss!!!

Què tal? Bueno bueno, veig molt bones notícies per aquí, unes mamis noves (benvingudes noies, me'n alegro que us incorporeu al grup també!).
Lannina Una nena!! molt bé! que guay que ja ho sapigueu! (en el fons tinc enveja sana :love: jo no ho sabre fins d'aquí 3 setmanes ven bé!!)
Gironina Me'n alegro que ja et trobis millor! El mal de coll i angines són un rollo! Per mi són molt molestes.
Berta88 Sort que m'ho has dit! no hi vaig pas pensar. Ara te'l passaré.
No us passa a vosaltres que amb l'embaràs sembla que estigueu més despistades??

Nosaltres ahir vem fer una passada per la botiga de mobles i vem preguntar una miqueta sobre habitacions de bebe (només per començar a pensar-hi). El meu xicot té molt clar que li agradaria un convertible però jo no ho tinc tant clar, què en penseu vosaltres?

Petons guapes!
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Lalukis » dj. març 23, 2017 2:41 pm

Ai! perdoneu voli posar Baldufa88 en comptes de Berta88
Ostres... ho veieu com us ho deia que estic moooolt despistada!!!
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dj. març 23, 2017 6:38 pm

14+6

Hola boniques! Després d'un temps llegint-vos, m'he animat a escriure al grup!

Nom: perikita23
DPP: 15/09/2017
Hospital: Hospital General de Catalunya
Nª de fills: 0
Edat papis: El papi 29 i jo 27
Sexe i nom: Si és nen Ferran, si és nena Aina

Quina envejeta em fa les que sabeu el sexe ja!! Nosaltres tenim la eco de 16 setmanes el dimarts, ja ens van dir que segurament podriem saber el sexe, a veure si tenim sort >.-<: m'ha començat a sortir ja una panxeta que aquí s'ha quedat, fa ilu veure que algo creix jeje!

Felicitats a totes per les panxulines! :-())
Imatge
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dj. març 23, 2017 9:57 pm

16

hola perikita23! bwnvinguda tu tb! una altra marona pel setembre!

i la resta.. poc a poc anem sabent el sexe... com passa el temps... crec q ahir vaig veure que ja hi havia grup de novembre i vaig pensar... carai, aixo no va tant lent!


lanina contenta amb la nena, oi? wenu, amb la vostra little warrior... jajaja Estem contentes tot amb tots i totes... la veritat és que tot fa il·lusió :p-)


Nosaltres ara tranquils i fins l'abril no tenim la següent visita i l'eco de la setmana 20.

que descanseu....
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
caramba
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 22, 2017 3:54 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: caramba » dv. març 24, 2017 7:06 am

Bon dia a totes!

Em vaig deixar dades per posar!

Nom: Caramba (Marta)
DPP: 23/09/2017
Hospital: Hospital General de Granollers
Nª de fills: un gos preciós, un gat preciós i un grapat de gallines!
Edat pares: El Pare (Pol) 29 i jo 30
Sexe i nom: ho teniem molt clar, ara ja no... esperarem a saber si es nen o nena.


Una pregunta, teniu grup de facebook actiu? el meu nom es Marteta carambacarambita carambola.

Nosaltres pel mobiliari hem tirat de wallapop. anar mirant una estoneta cada dos o tres dies i al final ha acabat sortint, molt bé de preu i estan nous... Hi ha coses que fan una mica de llàstima i no valen la pena, pero anar mirant amb paciencia acaben sortint coses que estan bé.
Parlant de mobiliari, amb el cotxet també ho hem intentat pero realment no surt a compte per l'estat en que estan molts i els preus, hem decidit encarregar-ho nou...
Tot i que encara queda una llarga cerca per acabar de trobar-ho tot...

El tema de la eco, per saber el sexe! quina intriga i quins nervis!! nosaltres tenim un altre eco el dia 3 d'abril, amb la gine del REM, avia'm si s'enrolla i ens diu alguna coseta...


Moltes felicitats a les que ja sabeu que és! que guai! Benvingudes, per cert, a les que també sou noves!
Nio
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. feb. 05, 2015 6:16 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Nio » dv. març 24, 2017 3:38 pm

14 + 4

Holaaa!!

Ayer me hicieron la amnio, bueno... las amnios! No consiguieron sacar liquido a la primera, ni a la segunda y al final me pincharon a traves de la diastasis del primer embarazo (hace 18 meses que nació mi hijo) y lo conseguimos.

Me dan los resultados del Citomegalovirus el lunes. Pero no pinta muy bien la cosa, en la ecografía vimos algunos detalles que podían hacernos pensar que está infectado.

Bueno, ahora estoy haciendo las 48 horas de reposo y descansando del día de ayer.

Por cierto, parece que es un nene. : )

Disculpadme por no participar un poco más, os leo a todas, pero no quiero involucrarme demasiado todavía. Espero que lo comprendáis.

Besitos!

Nio :p-)
Gina1
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. des. 28, 2016 4:56 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gina1 » ds. març 25, 2017 10:12 am

17+1

Hola a totes! I benvingudes a les noves, Caramba, Beren, perikita23 i les que s'han anat incorporant en els darrers dies!

Primer de tot, Nio, molts ànims!!! Espero que al final tot quedi en un susto i pogueu seguir endavant. Estem aquí pel que necessiteu! xo

Vannion, no et preocupis, jo estic de 17+1 i encara no noto res tampoc! La meva mare i la meva sogra m'han dit que amb el primer encara es triga, i que pot ser que fins la 21 o 22 no el notem, també depèn d'on està la placenta, si es posterior es nota abans que si és anterior.

duesmares, que vé que ja els/les veiéssiu! La veritat es que el moment és màgic i quan els veus se t'envan tots els dubtes i les pors! Sobre el trasllat, tot té lo seu, però si el feu abans us estalvieu carretejar les coses dels nens també!

Moltes felicitats lanina1981 per la nena!!! Quina ilusió que fa saber què son! és com tot molt més real,no??

És un pal això de trobar-se malament Gironina35... :ufs: Jo no he tingut angines però he estat amb refredat tota la setamana, i febre, i hi ha hagut dies que em trobava fata... I com tu, buscan remeis de l'àvia per evitar qualsevol medicament! M'alegro molt que ja et trobis millor! >.-<:

Nosaltres també hem estat mirant mobles, Lalukis. Els de l'ikea no em convencen del tot, i he estat mirant per internet a d'altres llocs, però de moment sense trobar res que m'entusiasmi. Al principi teníem molt clar que volíem un llit convertible, però ara ja dubto, perquè també penso que potser millor una cuna i després, quan vulgui llitet, ja mirarem algo que li agradi al ginet. Si trobes cap botiga xula ja ens diràs, jo de moment he mirat *** Kids, Kibuk, i poca cosa més... M'agraden molt els mobles de Alondra i Cotinfant que estan al Corte Inglés, però mirant el preu se'm va treure la idea del cap ben ràpid... Pel Wallapop també hem mirat nosaltres, Caramba, però tampoc m'acaba de convèncer el que trobo...O sigui que seguim mirant!

Si, Trasto77, el temps passa volant... d'aquí a 3 setmanes jo ja estaré a meitat d'embaràs!!! I encara no ho he dit a la feina ni a tothom del meu voltant!! I em sembla que la segona part de l'embaràs encara és més ràpida!!! :-o00m

Les que parlàveu de banyeres, jo he estat mirant la flexi bath d' stokke (https://www.stokke.com/EUR/es-es/habita ... /3288.html), i la Aquanest de Babymoov (http://productos-puericultura.babymoov.es/aquanest.html) i de moment em tira una mica més la de babymoov. Encara que és més trasto, es pot posar en un suport elevada i al terra i quan el nen sigui més gran la veig més gran per fer de piscineta a l'estiu, que tinc jardí i seria ideal!
També he mirat hamaques i em té enamorada la Balance soft de Babybjorn (https://www.babybjorn.es/hamacas/hamaca-balance-soft/) i també cadiretes, que us recomano que mireu aquest informe del RACE sobre la seguretat de les cadiretes: http://www.race.es/seguridadvial/formac ... infantiles. Sobre carros jo estic entre l'Uppababy i el Bugaboo, que sé que costen un pastón però son els que més em convencen...

Mode Ego on: Dilluns vam tenir eco de les 16 setmanes i vam sortir super contents! És un nen :cnen: però encara no sabem el nom, i al pas que anem, naixerà sense nom perquè no m'agraden gens els que proposa el meu company i a ell tampoc els meus... :ufs: De mesures està genial, clavades totes i sobre el tema que em preocupa, el risc de patir preeclampsia, m'han dit que fins la setmana 22 no ho miren, o sigui que jo segueixo amb la meva aspirina infantil diària a veure què passa. En principi em van dir que em portarien per alt risc però ara ja m'han dit que com tot va tan bé, em passen a baix risc i ja veurem si surt la maleida preeclampsia o no, que al final el que van fer va ser un càlcul estadístic. :-o00m

En fi, ja no escric més que em sembla que avui m'he passat! Bon cap de setmana a totes, ara envio el meu mbl i facebook a la Baldufa
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » ds. març 25, 2017 11:50 am

16+2
hola noies!

nio mucha suerte con los resultados de la amnio. Espero que tengais buenas notícias.

gina1 ostres noies, moltes gràcies pels links que has penjat. Jo de banyeres no n'he mirat... de moment estem amb la llista i com a preferències coincidim amb l'hamaca babybjörn... el que no sé és la diferència amb la soft que us agrada i la clàssica. I el cotxet tb coincidim, nosaltres ens estem mirant, però rotllo segona mà a wallapop, el bugaboo cameleon 3, són cars de nassos... però la meva parella hi té la fixació i es va fer l'estudi i va acabar concloent que el cameleon 3 es plega d'una sola peça ara i que va bé porque es manega amb una ma.. entre altres...

bon cap de setmana a totes!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Nunik » dg. març 26, 2017 2:59 pm

13+2

Bona tarda noies!!!

Com va el cap de setmana??

Veig moltes carones noves, quina ilu que vagi creixen la familia de mamis setembreres!! Benvingudes beren, perikita23 i caramba!!! >.-<:

Lanina moltes felicitats per aquesta nena!!!! :cnena: És molt maco el nom que heu escollit! Jo tinc unes ganetes de saber si és nen o nena!!

Gironina ets tota una campiona, aquí aguantant sense pendre antibiotic!! M'alegro que ja estiguis millor!!

Lalukis a mi també em passa que estic més despistada ara, se m'obliden més les coses jajaja

Nio que bé que ja tingeu dema els resutats, molts ànims!!!

Gina moltes felicitats per aquest nen!!! Nosaltres per nena tenim clar el nom, però per nen tampoc ho tenim gens clar, encara tenim temps :ok: Quina passada amb tota la informació que recolliu, ara m'ho mirare!!

Noies veig que esteu molt posades en les compres i jo segueixo sense mirar res de res jajaja em sento una mica malament i tot... m'anirà super bé tot el que anu explicant!!!
Jo dimecres vaig a fer el test no invasiu, tot i que ens va sortir risc baix finalment hem decidit fer-lo igualment.

Ens llegim!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Lalukis » dg. març 26, 2017 5:08 pm

Hola noies!!

14+5

La última vegada que vaig escriure no vaig pensar en explicar-vos que el gine de la SS em va adelantar la DPP al dia 19 de setembre, però pel contrari la gine de la mutua em va dir que tot anava segons la data que jo els hi havia dit al principi, així que ja no se què comptar!!! En principi per la SS la DPP és el 19-09-2017 i per la mutua segueix sent el 22-09-2017 :-o00m .

Nio, molts ànims per això de la amnio! Esperem que d'aquí poc ens puguis escriure i donar-nos molt bones notícies.

Gina1, el meu home que tenia tan clar lo del convertible, va parlar amb un company seu i li va dir que aquesta opció no era tan pràctica com podia semblar al principi, i jo que estic igual que tu que tampoc em sembla gaire bona idea, doncs finalment crec que la descartarem. Tot i així nosaltres vem anar a una botiga d'aquí el poble i ens van ensenyar una marca de mobles que es diuen mobles ros (http://www.ros1.com), són una empresa catalana i tenen mobles molt xulos, lo únic és que no se els preus de tot, només ens va comentar que els convertibles (cuna i canviador, convertible en llit, escriptori i tauleta) valien uns 800€ (sense armari) no se si has vist aquests preus tu també...

Ara també us explico una mica l'últim que em va dir la llevadora a veure si alguna li ha passat el mateix que a mi. Resulta que amb els resultats de l'anàlica va veure que soc RH negatiu, i em va dir "t'haurem de punxar". Jo no entenia ven bé perquè m'havien de punxar ... però em van explicar que si el meu home és positiu poden haver problemes perquè el nen pot sortir positiu i si és així el meu cos ho pot interpretar com un invasor i intentar atacar al bebe. Alguna de vosaltres li ha passat??

Ànims a totes maques, que entre totes ens donarem recolzament i serà tot més fàcil.
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dg. març 26, 2017 9:00 pm

16+3

bona nit!

lalukis això del rh - (jo) i rh + (la meva parella) ens passa a la Berta i a mi mateixa. Cap a la setmana 28 et punxen per evitar que el teu propi cos produeixi anticossos per si el bebe és positiu... diuen que amb el primer embaràs no passaria res perquè la sang es barreja només al part i ja l'han tret, per dir-ho d'una manera simple i senzilla... però en els següents embarassos el teu cos ha produït ja anticosso propis (perquè veuen el RH + com al·liè) i atacarien el bebe si fos positiu.

Per això punxen a la setmana 28 per evitar-ho i el dia del part diria que tb.
He vist en un fil en algun mes que hi ha mares que han aconseguit que no les punxin veient que el rh del bebe era el mateix que el de la mare.. però no sé com ni quines proves els han fet.

espero haver-te ajudat...

ara li faré una ullada a l'enllaç dels mobles ros que has deixat per veure què tal, moltes gràcies!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
baldufa88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: baldufa88 » dl. març 27, 2017 9:18 am

15+3

Bon dia!!!

He anat actualitzant la pàg. principal, si em deixo algo digueu-m'ho que potser se'm passa algo z2:-)

Nio Espero llegir bones notícies teves avui!!! :-()-)

Gina1, Felicitats per aquest nen :cnen: Em vas enviar missatge privat? Perque no he rebut res...

Compres Nosaltres crec q hem decidit que comprarem el Bugaboo Donkey... ja que mirem que el cotxet doble es converteixi en un de sol per després... almenys amortitzar-lo i si mai ve cap altre bebé ja el tindrem... Posarem a vendre el Epic i a veure.. Només de pensar en el pastón, m'agafa algo :-)(-: xD
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dl. març 27, 2017 10:24 am

Bon dia boniques!

que tal el finde espero que molt bé!

Primer de tot NIO espero llegir avui molt bones noticies, creu-me que des de que et vaig llegir tinc un ai al cor... molta sort guapa! ja ens diràs algo d'acord? :-()-)

Jo divendres vaig tenir gine i res. Només em van pesar i m'he aprimat 400 gr pero jo crec que era per que no havia dinat. O sigui que en total en 17 setmanes m'he engreixat 1,4 kilos... amb una maquina rollo amplificador em va escoltar el cor del bebé i després de mirar-me la tensió i fer-me una tira d'orina em va dir que tot estava ok i que ens veiem d'aqui un mes just a eco morfologica de les 20 setmanes que a mi me la faran a les 21 i ja està!.... que llarg que serà aquest mes!!!!
Si que em va comentar que ara el meu uter havia sortit de la pelvis aixi que seria molt normal d'aquí a la setmana 20 que notés tivantós que son els lligaments que s'estiren... jo crec que m'ho va dir per que ara es quand e debó deu creixer la panxa. També em va dir que sobre la setmana 20 segurament el començaré a notar... i que serà com un peixet o com una bombolleta ?-) em costa imaginar-m'ho!

Tema compres i tal jo estic com tu Nunik i res de res de moment. Jo crec que psicologicament m'espero per la morfologica i ja després em faré més a la idea de tot...

Bueno boniques bon inici de setmana!!! :love:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::