...:: Mamis Setembre 2017 ::...

gener, febrer, març...
Pitufina570
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 03, 2017 9:18 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Pitufina570 » dc. maig 03, 2017 9:40 pm

Hola a totes!! Quina gran troballa aquest grup!!! Una altra que s'apunta a Mamis Setembre 2017!

Em presento:

NOM: Pitufina570 (Anna)
DPP: 29/09/2017
Hospital: Hospital General de Catalunya (St.Cugat del Valles) o H. Arnau de Vilanova (Lleida) depende d'on ens agafi...
Nª de fills: 0
Edat papis: 40 i 37
Sexe i nom: Nena (Berta)

Es el meu primer embaras, i espero poder anar resolent els meus dubtes juntament amb totes vosaltres.
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dl. maig 08, 2017 10:01 am

22+4


Bon dia noies!!!

com aneu?!
tot i estar de baixa no entro gaire últimament... però diria que m'he anat posant al dia.

benvinguda Pitufina540, què bé que se'ns vagin afegint mares pel setembre :p-) :p-) :p-) Què tal vas? Com et trobes? Suposo que ha havent passat el primer trimestre, tot té un altre color! felicitats per aquesta Berta i ja anirem comentant.


perikita t'ho he preguntat pel grup de whatsapp, què tal les opos? espero que bé i que ara ja puguis estar una mica més tranquil·leta... sobre la baixa... bufff... jo per la feina la tinc des del primer dia, però cada empresa i feina és un món... el que sí que et dic és que la gent ho agraeix molt quan l'agafa... i t'adones que si no mires tu per tu mateixa... nimgú ho farà per tu ni t'ho agrairan... així que no t'ho pensis. Una amiga la volia agafar a 3 setmanes o així de parir però la gine li va dir que abans i no vegis com ho ha notat... més descansada, sense pressió a l'úter de tantes hores sentada, etc


i sobre les classes prepart sóc un desastre i encara no he anat a apuntar-me al cap...
les que tenim planejat parir a la Corachan -Jemmus i jo- hem pensat de fer una visita de les que fan programades per visitar la planta i veure una mica les instal·lacions. La Jemmus va trucar i li van dir que a partir de la setmana 28, així que bé.

I sobre preparar coses per a l'habitació... un altre desastre... maaaare meva que haurem de correr!!!! Si l'altre dia que vaig estar a cas dels meus pares vaig veure que estava millor preparada ma mare que jo... jajaja

Demà tinc visita amb la gine, suposo que ja em dirà res sobres les analisi del segon trimestre... a veure! I veure si aquesta nena no es posa les mans davant la cara o ens dona l'esquena com ha fet aquests últims cops i li podem veure illor la cara!!!!! :-o00m :-o00m :-o00m
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
baldufa88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: baldufa88 » dl. maig 08, 2017 4:29 pm

Faig entrada express!!

Benvingudes a les noves!!! Si voleu entrar al Whats del grup envieu-me privat!

He actualitzat la primera pàgina també.

A veure si després trec temps i llegeixo tot!
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dt. maig 09, 2017 6:52 pm

21+4 :globus:

Bona tarda marones!

Benvinguda Pitufina570! :p-) Jo també pariré al HGC! Et visites allà?

Gironina com va anar la visita a la botiga del Baricentro? És la Maternis, oi? M'encanta aquella botiga, és enorme!! Crec que en breu tornarem, ara que ja comencem a tenir les cosetes més clares!

Trasto les opos bé, a veure si tinc sort! Mira, en el fons penso, que sigui el que déu vulgui, ja les he fet i ara és qüestió de sort! I el tema de la baixa... cada cop tinc més clar que el Juliol me l'agafo. La veritat és que a la feina últimament em sento saturada, deleguen amb mi coses que no em toquen, i la veritat és que tinc força pressió comercial últimament i vaig força agobiada cada dia allà. Així que en un meset i mig, cap a casa a desacansar, que el primer som el Ferran i jo! :ok:

Mode ego:Nosaltres estem totalment "manos a la obra" amb l'habitació! Ja l'haviem pintat i ahir vam posar la sanefa, quina il·lusió més tonta anar veient com agafa forma! M'haurieu de veure ahir vaig entrar com 3 o 4 vegades a mirar l'habitació jaja Quines ganes que arribi Setembre!! >.-<: >.-<: I aquí el Ferran es segueix fent notar caaaada diaaa! Ara si que no hi ha dia que no em faci uns quants copets, quina sensació tan fantàstica això de sentir-los tant, és com ja més real!

Bueno guapes, ànims amb la setmana que demà ja som a la meitat! :b-))) (Sembla mentida, però últimament em costa llevar-me cada matí, vaig taaan cansada.. i el que ens queda encara :-o00m :-o00m )

Un petonet! :-()-)
Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dc. maig 10, 2017 10:22 am

21

Bon dia a tothom!

Entrada express per dir que ja ens han fet la morfològica i que tot està perfecte i que és un nen :cnen: . Ara a buscar nom que no hi ha manera de que ens decidim per un.
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dc. maig 10, 2017 11:11 am

23 + 5

Buf noies cap a la setmna 24 que vaig!!!això va que bola!!! :miko:

Baren moltes felicitats per aquesta morfo que ha anat tant bé i pel nen!!! ja ens diras quin nom serà el guanyador!!!

Patri t'entenc eprfectament amb lo de l'habitació epr que jo aquest diumenge passat em vaig liar a pintar dues parets de l'habitació i ara tot just la començarem a muntar!!! se m'ha emperrat un disseny d'un vinil i vaig pels llocs demanant preu i veient si m'ho poden fer.... ja us diré si tinc èxit o si he de canviar la meva idea mental de l'havitació....

Tema Maternis la botiga està molt bé i sobretot tenen tant producte que pots veure moltes opcions models i de tot i les noies que t'atenen es veu que en saben i son bones conselleres! jo anava molt directe a que com que sé que vull el Bugaboo Bee5 ja anava del pal vull aquest en aquest color pero la noia que m'havia atés la vegada que hi havia anat em va dir ostres he pensat amb tu per que jo li portava una idea al cap i m'ensenya un cotxet amb els colors que li havia comentat. És una edició limitada i vaig pensar que em fotrien una stillasso que cauria de cul i no, la diferencia de preu no arriba a 100 € aixi que em tota l'empanada mental no vaig decidir encara res tot i que crec que al final em quedaré aquest...

Per lo altre jo sí que he de dir que dilluns vaig agafar carrerila de compres i vaig arrassar! aprofitant que aprop d'on visc fan una fira que les marques fan descomptes de fins el 70% he comprat autentiques gangues! i avui hi torno per rematar!

Ho vaig comentar en el grup de whats que el meu ducte i epr que m'ho va dir una dona que te una botiga de bebés que em va dir que no li agafes tot de pantaló llarg que al ser tant al principid e setembre li agafes algun coulottes o aixi epr anar amb les cames a l'aire per que em puc trobar que de dia la nena es torri i així ho faré em sembla... els bodys ja els tinc comprats i les samarretetes de maniga llarg pero agafaré algun coulotte per que ensenyi cuixa! :love:

Jo la setmana que ve tinc gine el dia 18 que em sembla que es per programanr les analitiques, quina mandra em fa lo de les analitiques!!!

I per la resta bé l'Iria ja es fa notar... a patades pures i dures.... jo he passat de no sentir res a sentir els cops i suposo que es per que tinc la placenta anterior o sigui a davant i em van dir que per aixo tardava tant en sentirla....

Bueno marones ja us explicaré la meva "arrassada" per les botiges!!! :love: :love: :love: :love:
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dj. maig 11, 2017 5:31 pm

23+2

Molt bona tarda a tothom!!

He tingut uns dies bastant durillos de reina i molt poques ganes de fer res quan estava per casa... Però per fi m'he animat!!!

Que fort que ja hem passat l'Equador! Gairebé totes si no m'equivoco!

Beren, enhorabona pel nen i per la morfològica! Molta sort alhora de triar el nom! Espero que us poseu d'acord aviat!

Perikita! Que campiona, estudiant i treballant! Ara pel que fa a les opos, "la suerte está echada", pero espero que hagin anat genial! I pel que fa a la Baixa laboral... només un puc dir que no us exigiu de més! Jo penso que el dia que a la feina vegi que no tiro o comencomo a ser un lastre (i malauradament em sembla que això serà més aviat que mai) aniré a convencer a algú per a he metido la faci.

Gironina, et veig a tope! Que guay que us hagueu firat tant i tant bé! Quan hi ha oportunitats això s'ha d'aprofitar!
I que tal el bugaboo? Al final t'has decidit?? Quina emoció triar les coses!

Les que aneu a tope amb l'habitació em feu molta enveja! Nosaltres estem pendents de fer unes obres al pis, que segurament acabaran a l'agost (horror!!!!!!) I clar, fins llavors tampoc ens posarem a muntar res i decorar... Només creuarem els dits perquè estigui tot ben net per quan arribi el bebè!

Mode ego: doncs jo treballo torns de 12h a l'hospital (d'infermera), i últimament hi ha moooooolta feina. L'altre dia ho vaig passar malament perquè em va donar un mareig i tot (m'he fet una analítica i els valors de glòbuls vermells en sang m'han disminuït bastant... No estic anèmica oficialment... Però suposo que es fa notar)... I cada dia arribo a casa mes baldada (cansament, mal d'esquena...) Així que en el meu cas, tenint en compte que la setmana que ve tinc festa, i al juny dues setmanes de vacances, m'ho miro com objectiu, arribar a les vacances de juny.
La setmana vinent tinc visita amb la gine (el dia 18 si no m'equivoco!) També aprofitaré per explicar-li!

I potser és una mica aviat, però us heu plantejat que fareu després s la tornada?? En el meu cas, segurament​gaudiré de la baixa +permís de lactància i m'afegiran dues quinzenes de vacances à tot plegat. He demanat per reincorporar-se després a mitja jornada, sobretot perquè la meva parella i jo no comptem amb molt recolzament.

Bueno, un petó enorme a cadascuna!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dt. maig 16, 2017 10:41 am

24!

Bon dia i bona hora a tothom!

Aixo esta ben parat ehhh!

La veritat es que jo tinc poques coses a dir, suposo que les novetats vindran dijous, perque ens toca la visita de les 24 setmanes.
Espero que ja ens posin en contacte amb la llevadora, per veure com muntem lo de les classes prepart.
Nosaltres en aquesta visita aprofitarem per portar-li un sobre a la ginecologa, i un paperet, perque apunti alli el sexe del bebe. Per nosaltres seguirà essent sorpresa, pero li regalarem a la mare del Vannionet, que esta molt complicada de salut, i creiem que li pot fer ilusio que li regalem ''un secret''.

Vinga, on paren les novetats?

Ja heu començat amb l'O'sullivan? (prova del sucre)... a mi em fa tremolar.. quines poques ganes... suposo que no me n'escapo.

Un petonas a tothom!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: crunchi » dt. maig 16, 2017 11:52 am

Vannion entro a fer-te companyia un ratet!!! :content:

No et preocupis per la prova Osullivan, jo l'he fet dos cops i el primer cop molt be, el segons se'm va fer més pesat, suposo que també va influir que tenia la tensió baixeta.... però ja veuràs, ho tindràs fet de seguida! :-()-)

Que guay això del paperet, segur que li fa molta il.lusió!!!

El que comentaves de que farem després de la tornada, doncs no ho sé. Hi ha dies que penso en agafar excedència, hi ha dies que no... no ho tinc clar. Tinc les 16 setmanes de baixa i després enganxo el mes de vacances. I després ja no sé si compactar lactancia (son 15dies) i tornar o agafar excedencia, o no compactar LM i tornar o no.... ni idea. És tot molt complicat.

Molts anims a totes i a cuidar-vos moltissim!!!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dt. maig 16, 2017 1:42 pm

24 + 4

Hola marones boniques!!

Està més parat això que jo que sé què... pero bueno Vannion fem un mano a mano i ja està!!!

Jo tinc gine aquest dijous dia 18. Suposo que com sempre analitica orina, tensio, pes i escoltar el cor i em va dir que em programarien les analitiques... jo no veig clar lo de la prova del sucre... per que bàsicament jo no sóc de dolços gens i si em fan fer el que mai faig que es fotra'm aquesta quantitat de sucre i em senta com un tiro o m'agafa un xungo què??!!! li vull dir a la gine... es que jo no consumeixo practimant res molt ensucrat i trobo que es una prova anti-natural! no sé que em toca els nassos vaja....

Jo ja tinc una panxassa com una pilota. Només tinc panxa pero tinc una pilota a la panxa! la gent flipa i jo també! pero em trobo bé.

El que més m'agobia ara és el tema de la feina per que en comptes d'anar a menys i abaixar el ritme el ritme va incrementant i ja no sé com posar fre al tema.... sobre això que comenteu de la tornada jo agafare les 16 setmanes 4 de vacances del agost per que agafare la baixa per finals de juny principis de juliol i despres els 15 dies de lactancia. Després no em queda altre remei que incorporar-me pero de febrer a juliol vulll treballar fisicament ald espatx només als matins mentre la nena es a la guarde i a la tarda ho faré des de casa. Després ja veurem com va tot...

Crunchi gracies per la companyia!!! jo també et vaig llegint per que vas abans que nosaltres.... :-()-)

A mi ja m'ha passat la falera de les compres de la roba. Em falten coses pero bueno ja he vist que he fet un apreton i que de moment ja en tinc prou. El mes que ve amb la paga comprarem la cadireta del cotxe que la vull des de recent nascut a que tinc 4 anys em sembla que va.... vaig peix total i no he mirat res així que anirem a informar-nos a una botiga.

Ara a les nits ja em costa més dormir per que avui per exemple m'he hagut d'aixecar 3 cops per anar al WC! pero bueno durant el dia em trobo bé si no em canso massa....

Doncs res boniques.... a seguir cuidant les panxones i a donar-nos algun capritxet també!

Anem parlant!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dj. maig 18, 2017 7:49 pm

24


Hola guapes!!!

com aneu?! jo poques noticies des de l'últim cop, que vaig tenir la visita amb la gine i em va dir que segons el que havia apuntat el dr de la morfològica... que la nena molt bé però que la meva placenta era oclusiva i que aquestes no pugen i au, cesària... així que espero a la propera visita amb el de la morfològica (pq em farà una mica més de seguiment per aquest tema i un altre) i li preguntaré si realment és oclusiva com va apuntar o de les que pot pujar com em va dir a la visita...


I quina enveja em feu les que ja teniu l'habitació i espavileu... sou unes cracks!!!!
jo haig d'espavilar i molt!!! quina merda de mandra... però ho haig de fer no sigui que m'enganxi el moment i sense res.


Beren felicitats pel resultat de la morfològica i per aquest nen!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Sobre la prova de O'sullivan jo em vaig fer la primera a Mataró i ara haig de veure si ho puc fer aprop de casa tot i que vaja rotllo... crec que demà aniré a preguntar si me la poden fer la setmana següent o em toca tornar a Mataró... a sobre a primera hora pels horaris pq sinó... vaja... en fin...

A mi la primera no em va agradar gaire i només tenia gust de taronja i em van enrtar calors i malestar... però wenu, no vaig arribar a vomitar com una amiga meva, que la pobra el va haver de repetir llavors... en fin, tot tràmit, dp ja passa...

Gironina quin cotxet volies mirar tu? nosaltres estem pel bugaboo cameleon 3 de segona mà (que m'han comentat que es manega amb una mà facilet) però l'altre dia quue vareu parlar del Jane epic i el trobo complet i molt més assequible econòmicament...)... em faré un excel com LES Duesmares per veure el que ens falta pq de moment hem comprat poca cosa i essencialment roba.

Vannion em sembla super entranyable aquest regal que li feu a l'àvia de la criatura... tan de bo aquest "secret" li doni forces per millorar força!

una abraçada i ànims per les que encara treballeu, que sou unes campiones!!!! Ja és dijous!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » ds. maig 20, 2017 7:53 am

24+4

Bon cap de setmana marones!

Trasto! Quina punyeta lo de la placenta, però bueno, si et consola al menys et tenen ben controlada i s'asseguren que tu i la teva peque estigueu bé!! L'altre tema és el de les artèries???

O'sullivan, ja no hi dubtava, em toca passar pel tubo també. M'ha dit que vagi el dijous O divendres de la setmana que ve, així doncs, a apechugar... Ja us explicaré què tal l'experiència! Moltes gràcies crunchi pels ànims!!! ( Ets benvinguda sempre que vulguis!)

Habitació, nosaltres no tenim res de res... Hem de fer unes obres al pis si O si, i com sempre passa amb aquestes assumptes s'estan retrassant ja... Així que paciència...

Bugaboo, he conduït tant el camaleón, con el bee. I van fins , fins!!

Mode ego: dijous la eco va anar molt bé, va ser molt emotiu tot plegat, la gine que tenim és molt maca i molt empàtica i quan li vam demanar li del sobre es va emocionar i tot! A la eco que ens va fer, va posar un parell de minuts el 3d per regalar-li un parell de fotos del bebè a la Meva sogra! Així que sense voler-ho, també hem sortit beneficiats!

Ah per cert! A nivell físic, em començo a sentir un pel més cansada. I alhora de menjar, trobo que tinc més digestions més lentes!! Deu ser secundari a aquesta panxolina tant xula que se m'ha instaurat!

Un petó molt gran a totes!!!
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dg. maig 21, 2017 11:13 am

23+2

Bon dia marones!

Primer de tot, perdó! Jaja He estat mooolt desconnectada del forum, però aqui estic de nou!

Beren que bé que la morfològica sortís tot fantàstic!

Gironina lo de l'habitació és taaan guai! Jo ja tinc la cuna montada, i la calaixera/canviador demanada, ara m'estic mirant cosetes per decorar l'habitació.. crec que el meu marit em matarà al final jajaja Ja t'has decidit amb el bugaboo? Deixa d'arrassar botigues, que no ens quedarà per les altres! jaja

Vannion jo cada cop veig més clar lo de la baixa, el dia 1 que tinc gine li comentaré, perquè em començo a notar molt pesada i cansada, sobretot en el trajecte cap a la feina, i amb aquesta calor que comença a fer, crec que ja he començat amb la retenció de líquids, perquè al final del dia tinc els turmells i els peus una mica inflats... Així que a veure com tiro aquestes dues setmanes, i el dia 1 li comentaré ja. Per cert, em sembla súper bonic el regal/sorpresa que li heu fet a l'àvia del bebé! Espero de tot cor que millori!

Trasto et recomano 100% un excel! jaja, el meu marit me'l va fer, i realment ho portem tot força controlat, sinó comences a comprar i no saps si el que compres et fa falta, si et falta alguna cosa que realment és necessària... Àniims a totes amb aquestes compretes!

Tema O'Sullivan, a mi em fa una mandra, ho tinc el dia 1... odio les agulles, les analítiques i tot lo relacionat amb aquest tema jaja i si a sobre m'he de prendre un líquid asquerós.. segur que acabo vomitant, ja m'ho veig! jaja

Jo personalment em noto cansadeta com ja he dit, dormo malament per la calor que comença a fer, i encara hi ha nits que després de sopar acabo vomitant. És un rotllo! L'altre dia després de sopar, vam haver de sortir a donar una volteta perquè em toqués l'aire, perquè estava amb un mareig horrible!

Poca cosa més a dir-vos, no hi ha novetats! Només espero que el dia 1 quan em facin la eco, em diguin que la placenta ha anat cap amunt... :-o00m :-o00m :-o00m

Un petonet a totes i ànims amb la setmana que ve per davant! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dl. maig 22, 2017 11:24 am

25 + 3

Bon dia marones boniques!!!

A veure si activem una mica això!!!! si no les que venen a darrera nostre diran que som unes soses!!!

Vannion m'emociono hasta de jod e pensar ena quest regal! quan li donareu? o ja ho heu fet aquest finde? ostres ja ens diràs com ha anat!

Perikita siiiii he agafat el Bugaboo Bee5 en una edició limitada... vaig fotre el cop de cap! i epr la rest ja he afluixat una mica. Tema roba malgrat que em queden 4 xorrades ja ho dono per tancar i ara vull atacar a altres coses.

Una pregunta en general quina bossa fareu servir pel bebé al hospital per portar les seves cosetes? serà la mateixa bossa que després portareu al cotxet? vull començar a mirar-me això.

El tema es que vaig tenir gine dijous i ja em va estirar les orelles per que en un mes m'havia engreixat 2 kilos i em vad ir que no podia ser.... total porto engreixats 6 kilos que en 25 setmanes potser no es tant no ho sé... així que res m'he concienciat molt amb el tema menjar sa i en caminar tot el que pugui a veure si ho aconsegueixo.

El tema que comenteu de la baixa jo ho tinc fotut. Em queda el pitjor més de feina i amb tot se m'està fent una muntanya pero fins el dia 17 de juny tinc un munt de coses per organitzar i fer i després si que ja me la vull agafar.... a més em tocarà treballar aquestes setmanes de dilluns a diumenge... així que doneu-me ànims!

La gine em va programar analitiques i només pensar en el test aquest del sucre em poso malalta i o sé ni com fer-ho! entre altres coses per que tinc una hora de cami i ja arribo a la Dexeus marejada sense menjar i després toca esperar a que et cridit i fer el test i esperar una hora.... bufff jo com tu Perikita em veig en molt mal estat fent aquestes coses i també odio les agulles les proves tot plegat!

Aquest divendres tenim eco de 4D a la Piliclinica Barcelona a veure com ens va!!! en tinc moltes ganes....

De moment això és tot pero ja aniré comentant cosetes!

Un petonarro a totes!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dj. maig 25, 2017 9:37 am

Molt bones precioses!!

Com esteu?? Aquí una està fent temps. M'he pres el suc de la prova de l'o'sullivan i ara toca esperar per a que el punxin. Només us diré que si, no està bo, sobretot si com a mi no t'agraden les coses dolces. Peeeero... Ara ja m'he l'he pres, i no dóna senyals de voler sortir! Així doncs, perfecte! Ara només a creuar els dits per a que surti bé i no haver de repetir!

Aquest cap de setmana passat li vam donar el regalet a la Meva sogra. De moment respecta al secret, i si ja ho sap, a nosaltres no ens ha arribat res. Així que genial. Ella es va possar contentíssima i diu que és el millor regal de tots amb diferència. Va ser bastant emotiu.
Ella aquesta setmana estava una mica millor. Però té molt mal pronòstic, i espero que amb sort pugui veure néixer el bebè i acompanyar-lo un temps.

Pel que fa a la bossa del bebè. Jo pensava en aprofitar la del carretó. Bueno, de carretó en tenim dues, una que ja venia amb el carro que ens han deixat, i una altra que ens han regalat els meus pares i és més gran.

Tema pes, jo crec que vas bé Gironina! Jo també m'he engreixat més en l'últim mes, però el total són uns 5kg. Crec que en això els gines exageren una mica.

I de moment us deixo. Que vaig a que em repunxin!!

Un petonàs a tots!!
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dj. maig 25, 2017 8:19 pm

23+6

Hola boniquees! Recta final de la setmana!

Gironina que bé el bugaboo! Jo finalment he triat el Joie Chrome Dlx, aquesta setmana ens l'ha comprat la meva mare i a veure quan ens arriba! Tema bossa hospital, a mi me l'ha donat la meva mare, que guardava la de la meva germana petita (bueno, ja té casi 18 anys, però segueix sent la petita jaja) i està nova! I pel cotxet en comprarem una altra. Però aquesta de l'hospital és molt rotllo bosseta de bebé, super mona! I mira, ja que la tinc, fantàstic aprofitar-la. Que vagi molt bé la eco demà!! Ja explicaràs, jo la tinc el dia 6 al mateix lloc!

Vannion quin horrooor la prova del sucre! Que tal ha anat l'experiència del suquet? Jaja t'ha sentat bé del tot i sense problema durant la resta del dia no? Em fa moltissima mandraaaa!

Mode ego: jo amb aquesta calor estic morta ja! Als vespres es comencen a inflar els peus, i la calor aquesta ja comença a marejar-me, sobretot al tren anant i tornant de la feina, insuportable! Jo no se com aguantarem el mes d'Agost, quina por em fa! A part començo a tenir insomni... trigo 2 hores a dormir-me des de que em poso al llit, i això que estic súper cansada! I durant la nit cada dos per tres desperta... en fi, paciència! En una setmaneta toca prova del sucre, eco i visita, ja us explicaré!

Que tingueu un bon final de setmana boniques!

Petoneeets! :-()-)
Imatge
Nio
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. feb. 05, 2015 6:16 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Nio » ds. maig 27, 2017 5:14 pm

Hola!!

Supongo que ya imaginabais que algo no había ido bien, pero me sabía mal haber desaparecido sin más. Eso si, he necesitado unas semanas para que todo se tranquilizara y poder escribir.

Me hicieron la amnio el jueves y el lunes noté una sensación extraña. Nos acercamos a una gine compañera de la nuestra que estaba visitando y me hicieron una eco. Tal y como yo noté, algo no iba bien, el bebé estaba muriendo. Al día siguiente ingresé y me hicieron el aspirado. La amnio no salió citomegalovirus, era muy temprana para que el bebé lo excretara y se detectase. A día de hoy todavía estoy esperando la anatomía patológica a ver si me pueden confirmar.

A nivel ginecológico ya me puedo quedar embarazada en este segundo ciclo, pero la dra que lleva todo el tema del virus me dice que sea precavida y me espere un poco más, le haremos caso, jeje.

Espero que os vaya genial todo!!

Un abrazote!

Nio :p-)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » ds. maig 27, 2017 5:42 pm

Nio, aunque sea con malas noticias, me alegro que hayas pasado por aquí. No quiero ni imaginar lo duro que debe haber sido todo y me encantaría que nos estuvieras explicando unso hechos diferentes. Ahora solo me queda desearte fuerza a ti y a tu familia, y que cuando estéis preparados (física y psicológicamente) y decidáis ponernos a buscar nuevamente el embarazo tengáis mucha suerte y vaya todo muy muy bien.

Un beso enorme, te aseguro que habeis estado en nuestros pensamientos :-()-)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dj. juny 01, 2017 11:52 am

26+2

Bon dia marones! Aviam si aconsegueixo reprendre una mica el fil! I aviam si us animeu una miqueta mes a escriure!

Pel whatsapp se que moltes ja heu fet l'o'sullivan! Ara cal esperar resultats! Jo he cotillejat el meu i se que m'ha sortit be! L'unic que si que tinc, es anèmia... i la veritat es que ho vaig notant... aviam que diu la gine en la propera visita!

Ultimament tinc unes nits una mica més mogudetes, no se vosaltres, no se si es la caloreta... o que... pero dormo un pelet pitjor (tambe deu influenciar que ara estic en periode de treballar de nits, i llavors les que em toca dormir com les persones ''normals'' vaig una mica descolocada). Tot i aixo, destacaria avui a la nit, el bebe estava superinquiet i no parava. A les 3 del mati duia una festa a sobre... que ha continuat fins que m'he llevat. I quan m'he aixecat tenia tot l'estomac regirat... i em dona la sensacio de que ara esta assegut (de natges), el cap a les meves costelles i el cos cap abaix...
De moment em preocupa poc, perque penso que es pot tornar a girar (en cas de que ho hagi fet)

Ahir tambe vam anar a veure guarderies! Tenim dues opcions... una que li agrada mes al vannionet... i una altra que m'agrada mes a mi... crec que fins el moment haviem estat d'acord en tot. Pero aquest punt es important. Tenim temps de negociacio per aixo. Us fare un resum i no us dire quina prefereixo jo, aviam que en penseu.

Guarderia A:

- Mes a prop de la feina d'un dels dos (tot i que necessitem cotxe igual).
- Instal.lacions mes noves.
- Mes centrica, pero menys lluminosa.
- Personal mes jove.
- Horaris una mica estrictes (entrada màxim fins X hora, recollida a partir d'una altra...)
- Conviccio de que els nens s'han d'adaptar a un horari imposat.
- Pati d'uns 20m2.

Guarderia B:

- Menys a mà.
- Instal.lacions velles pero amplies, grans i lluminoses.
- Pati d'uns 120m2.
- Personal de totes les edats.
- Horaris X pero no estrictes.
- A l'inici sobretot s'adapten a l'horari del bebe i poc a poc van acostumant-lo a la rutina de la guarderia.
- Pinzellades del metode montessori.

He intentat ser imparcial... pero crec que es nota massa per quina em retiro jo... Vosaltres que en penseu¿?

Tema compres, nosaltres ens hem estancat. Hariem d'anar a muntar el tema de la llista del bebe. Pero tenim molt de trafec amb tema obres i feines que sembla que mai ens donara temps...

I fins aqui arribo.
Un petonet molt gran a totes! Aviam si us animeu!
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » ds. juny 03, 2017 8:44 pm

25+1

Hola noies!

En primer lloc, Nio me alegra mucho leerte, aunque sea para darnos malas noticias. Supongo que tiene que haber sido muy duro todo, pero espero que poco a poco lo vayáis superando, y cuando veáis que es el momento, lo intentéis de nuevo y tengáis muchisima suerte de corazón! :-()-)

Vannion tema guardes... és que és un món també! Jo potser em decantaria per la B, però clar, això depèn de vosaltres i la opinió de tots dos, que cada familia és un món també! Nosaltres a partir d'aquest mes ens posarem a buscar-ne també, a veure que trobem... I tema nits mogudes... jo fatal, no dormo ni una nit seguida, em desperto unes quantes vegades: que si aigua, que si pipi, o que si el Ferran es monta un festival... entre això i que a les 6 he d'estar llevada, vaig amb unes bosses als ulls últimament, que no m'aguanto!

Tema compres, nosaltres ja tenim com vaig dir la cuna i també la minicuna!! >.-<: Ara ens falta que ens arribi el moble canviador, que en principi en un parell de setmanes l'hauriem de tenir per aquí.

El dimarts tenim la eco 4D :p-) tinc unes ganes de veure la carona del Ferran! A veure que tal, ja us explicaré!

Jo em vaig fer l'o'sullivan dijous, encara no tinc els resultats, però a veure que tal. Tot i que no les tinc totes, a la mitja hora de prendre'm el suc, vaig començar a marejar-me, a veure borrós i em van haver d'estirar... així que em sembla que el meu cos no ha tolerat massa bé aquest sucre, i em temo que em tocarà fer la corba... ja us diré! També ens van dir que la placenta ha pujat, així que en aquest sentit descartem cessària >.-<: I també vam veure el Ferran, està super bé i no para de crèixer! Mare meva... quan penso que només queden 3 mesos i mig per tenir-lo, m'agafen totes les pors i nervis! jaja

Com aneu la resta? Que poc actiu està això últimament!! A veure si ens animem una micona!

Un petonet boniques! :-()-)
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::