...:: Mamis Setembre 2017 ::...

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dc. abr. 12, 2017 8:17 am

Bon dia boniques!!!

Primer de tot Airun benvinguda!! Si que es veritat que el forum va super be per compartir cosetes i inquituds i alhora trobes molta informacio que si ets una mami primerenca agraeixes molt!

Nosaltres pero el forum el tenim una mica oblidat!!! Jo m'empapo molt de les agosteres que son les que van abans i van compartint moltes coses.

Aquesta setmana ja faig les 20 setmanes i ara si que ja penso que he de fer llista de tot el que necessito i aixi anar organitzant que em deixen i que no... tinc la sort que molta gent em deixara coses aixi que em vull centrar amb el que em queda a veure que...

En un post aqui al forum vaig trobar una noia que va fer una llista i que mamis expertes donaven la seva opinio. Aixi que a veure si el recupero i em poso mans a la obra!

Com esteu la resta??
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dc. abr. 12, 2017 9:36 am

19+1

Molt bon dia marones! Com esteu totes??

Llista del bebe a part de la que va penjar una forera per aquí, una amiga que te tres fills, m'ha enviat llistes d'imprescindibles, segons la seva opinió, per ella i per al bebé per l'hospital. Ja ho penjaré! Segur que ens ajuda una mica a tots per fer-nos una idea!

Compres com ja he dit, tinc molta robeta regalada pels primers mesos de vida. I la veritat és que crec que el següent ja ens ho deixaran. A més a més com no volem saber el sexe, crec que val la pena esperar per veure que es! Per altra banda, aquest cap de setmana, ens vam llançar a la piscina i ja tenim cadireta del cotxe, pel meu gust una mica precipitat, però el vannionet ho necessitava. Hem agafat la klippan kiss 2 plus, que serveix de 2.5kg a18kg, es a contramarxa, i tot i que una mica fea, la que més ens convencia
Imatge

Tema banyereta el vannion et s'ha enamorat d'aquesta : (banyera luma baby)
Imatge i tot i que a mi m'agrada més el rotllo de la stokke, que es plegable, es poden fer servir els mateixos anys aproximadament, i aquesta te les potes que es poden fer servir fins els 10kg del bebe. Llavors tindríem gairebé el mateix, per 10 € de diferència.

I a la feina ja em comencen a preguntar si faré llista en alguna botiga. Així que després de la morfológica, aviam si ens posem les piles.
També crec que hauríem de començar amb el tema guarderies, que va una mica diferent d'allà, però ja ens han dit que anem una mica Tard!

Moviments del bebe
, jo ja puc dir amb seguretat que ja el noto. Noto quan es mou d'una zona a l'altre de la panxa, no sempre suposo. Però si bastant. I fa tres dies que si estic molt relaxada, puc notar copets des de dins!!! Són com un batec, però irregular i en llocs propers però diferents. Des de fora, no es noten!

I en mode ego... Dilluns a la nit vaig treballar, i va ser una nit bastant apoteòsica, i al bebé no li va semblar gaire bé. La panxa se'm passava dura(això ja m'ha passat alguna vegada) i aquest cop em feia mal. Ahir vaig estar bé, però avui tinc bastant dolor tipus regla. Em mantinc expectant de moment, però si aquesta nit repeteix, deixaré el terreny de batalla i aniré de pet a urgències! A casa meva de sis embarassos hi ha historial de 5 amenaces de part prematur, i si estigués treballant a catalunya/Espanya en sis dies estaria de baixa per ser col·lectiu de risc. Però aquí no funciona així. Aixi que ja veurem.

Un petó ben fort floretes! Aviam si revisem el fòrum!
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dc. abr. 12, 2017 3:05 pm

Vannion que xula la banyera!!! Es molt cara???
A mi m'aniria perfecte que pugessis la llista.per que jo n'estic fent una per que no em deixi res i despres tinc coses que tinc dubtes... i aixi les podem compartir...

Tema cadiretes cotxe per mi son les grans desconegudes per que a més es va canviar la normativa i vull anar a una botiga a que m'expliquin i tal i despres decidir.

Sobre lo de sentir clarament el bebé em feu molta enveja!!! El meu deu ser un petit buda!!! I res no noto res... en fi paciencia....

Jo avui he arreclar tema papeleo de padró i he anat a la SS per que almenys tingui ja el metge per el tema de la baixa que l'agafare al juny.

Mica en mica a veure que....

Ens llegim!!!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dc. abr. 12, 2017 4:47 pm

Gironina, la banyera la vam veure a la botiga maternis del Baricentro , a Barberá del Vallés i el preu estava bé, suport+banyera+desagüe+adaptador per recent nascut en demanaven 58 euros. I la stokke, crec que son 48+13 del suport per recent nascut.

El tema de les cadiretes de cotxe és un món. A nosaltres ens van assessoar molt bé a la botiga.

Sobre el tema notar o no notar, es molt relatiu. Jo de moment tinc la placenta baixa, però hi ha gent que la té a la zona de la panxa (anterior) i a aquestes personesfins els cinc i mig o aixi no noten res, segons m'han dit.
Airun81
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. feb. 08, 2016 11:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Airun81 » dj. abr. 13, 2017 6:33 pm

Ojala !!! K vaig molt perduda. Nosaltres som els ultims de la colla i no ser ben bé què nevessiem!!! :miko:

quote="Gironina35"]Bon dia boniques!!!

Primer de tot Airun benvinguda!! Si que es veritat que el forum va super be per compartir cosetes i inquituds i alhora trobes molta informacio que si ets una mami primerenca agraeixes molt!

Nosaltres pero el forum el tenim una mica oblidat!!! Jo m'empapo molt de les agosteres que son les que van abans i van compartint moltes coses.

Aquesta setmana ja faig les 20 setmanes i ara si que ja penso que he de fer llista de tot el que necessito i aixi anar organitzant que em deixen i que no... tinc la sort que molta gent em deixara coses aixi que em vull centrar amb el que em queda a veure que...

En un post aqui al forum vaig trobar una noia que va fer una llista i que mamis expertes donaven la seva opinio. Aixi que a veure si el recupero i em poso mans a la obra!

Com esteu la resta??[/quote]
Airun81
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. feb. 08, 2016 11:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Airun81 » dj. abr. 13, 2017 6:36 pm

Vannion ha escrit:Gironina, la banyera la vam veure a la botiga maternis del Baricentro , a Barberá del Vallés i el preu estava bé, suport+banyera+desagüe+adaptador per recent nascut en demanaven 58 euros. I la stokke, crec que son 48+13 del suport per recent nascut.

El tema de les cadiretes de cotxe és un món. A nosaltres ens van assessoar molt bé a la botiga.

Sobre el tema notar o no notar, es molt relatiu. Jo de moment tinc la placenta baixa, però hi ha gent que la té a la zona de la panxa (anterior) i a aquestes personesfins els cinc i mig o aixi no noten res, segons m'han dit.



Al carrefour ( 70%) i el drim hi han coses molt econòmiques.
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dv. abr. 14, 2017 10:42 pm

19+1


hola Airun! benvinguda!!!

m'ha agradat molt la banyera, Vannion!!
nosaltres continuem retrassant el tema de les compres... primer tenim pendent treure tots els trastos de l'habitació que serà per la nena... i poc a poc,,, o lentament

La setmana que ve tinc la eco de les 20 setmanes, a veure què tal... i amb ganes de fer-la pq em va tranquil·litzar molt fer una a la setmana 16 amb aquest doctor pq em va dir que es veia gairebé tot el que s'ha de veure a la setmana 20 i que faltaven temes del cervell per veure pq encara no estaven del tot formats... i com ens van donar un informe i mooooltes fotos de les ecos normals i en 3D.. doncs flipats.

Jo encara no sento res de bombolletes o patades,ò p eraquesta setmana ja he tret una mica de panxa!!! yuhuuu

una abraçada!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Airun81
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. feb. 08, 2016 11:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Airun81 » ds. abr. 15, 2017 6:43 pm

Trasto77 ha escrit:19+1


hola Airun! benvinguda!!!

m'ha agradat molt la banyera, Vannion!!
nosaltres continuem retrassant el tema de les compres... primer tenim pendent treure tots els trastos de l'habitació que serà per la nena... i poc a poc,,, o lentament

La setmana que ve tinc la eco de les 20 setmanes, a veure què tal... i amb ganes de fer-la pq em va tranquil·litzar molt fer una a la setmana 16 amb aquest doctor pq em va dir que es veia gairebé tot el que s'ha de veure a la setmana 20 i que faltaven temes del cervell per veure pq encara no estaven del tot formats... i com ens van donar un informe i mooooltes fotos de les ecos normals i en 3D.. doncs flipats.

Jo encara no sento res de bombolletes o patades,ò p eraquesta setmana ja he tret una mica de panxa!!! yuhuuu

una abraçada!!!



Jo tampoc el noto.
Nosaltres hem decidit que fins que no tinguem resultat de l amnio i de la morfologica no comprarem res; inclús el que ens volen donar em dic que voliem esperar .
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dt. abr. 18, 2017 9:48 am

19+5


Jajaja... serem un grup molt i molt prudent!!! Ja vaig dir que nosaltres tenim demà la morfològica i em sembla que fins i tot dp anirem igual de lents...

Airun, passa-li les teves dades a la baldufa per a que t'inclogui al grup del whatsapp... q va lentillo per aqui!

I aquest cap de setmana ja per fi he notat les patadetes... o més que patadetes com si algú estigués menjant xiclet i fes una bombolla rera l'altre contra la panxa... plaf! Vaig posar la mà i en vaig enganxar una més clarament... quina emoció!!! La meva parella està super emocionat però alhora fustrat pq ell no ha tingut la sort de coincidir amb les poques patedetes que ha donat!

peetons i bon començament de setmana després de les Mones, les Pasques i Setmana Santa!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dt. abr. 18, 2017 10:52 am

20 + 4


Bon dia boniques!

Que tal la reentrada després dels dies de festa??? per mi està sent durilla!

Per qui li pugui servir deixo escrit que jo divendres passat vaig haver d'anar d'urgencies epr que tenia un dolor molt fort com a l'ovari i la ingle... com si me'l recargolessin... despres de comentar-me que tot estava bé em van comentar que eren els lligaments... la panxa m'ha crescut moltissim en dos setmanes i jo soc un tap de bassa de 1,60 i soc primeta així que que el meu cos està donant-se d'una manera exagerada suposo. He passat uns dies una mica dolets pero avui sembla que vaig una mica millor... només ho comento per qui li pugui servir!

Aquests dies vaig aprofitar per mirar cadiretes de cotxe i cotxets i la cadireta la tinc mig decidida pero no m'enrecordo del nom! ?-) ?-) ?-) quin desastre! en quan ho esbrini us ho comento i el que sí que tinc decidit es el cotxet. En un principi en volia reciclar una d'una amiga pero els meus pares em van fer reflexionar i es veritat que es una cosa que en treus força ús i que jo epr les meves necessitats que sempre estic a munt i aball necessito algo molt practic, petitió i de molt facil muntar i desmuntar en una sola peça, total que a l'espera de decidir el color i tal ens agafarem el Bugaboo Bee5, ara només ens falta decidir el color i suposo que l'encarregarem una més endavant....

Tinc la morfologica el diua 28 i no arriba mai!!! que llarg que se m'està fent aquest mes per deu!!! pero bueno almenys se que el bebito està anant endavant i ara només vull que em diguin que tot està bé i si és nen o nena que encara no ho sabem!

Bon inici de setmana boniques!
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dt. abr. 18, 2017 5:16 pm

18+4

Hola boniques!

Que tal la tornada a la rutina? A mi se m'ha fet bastant durilla! Ahir a les 21h ja dormia de lo cansada que estava, i avui quan he sentit el despertador a les 6.30 del matí, em volia morir. Ara a les nits em desperto força per anar al lavabo, i el que em queda encara! Jaja

Trasto que guai que ja l'hagis sentit! Jo també, aquest diumenge en un moment de relax vaig sentir la sensació de bombolletes a la part baixa de la panxa, ho descriuria com un peixet nedant! És tan emocionant quan ho sents per primer cop!

Gironina m'alegro que no fos res lo de l'altre dia! Jo també sóc una mica tap de bassa 1,60 jeje, i ara que m'està sortint la panxa de cop, nose que semblo quan em miro al mirall :-D Nosaltres també tenim decidit el cotxet, finalment ens quedarem amb el Joie Chrome Dlx, el color gris, la veritat és que el vam anar a provar i ens va acabar de convèncer, i de preu està prou bé! Cadireta de cotxe encara no he mirat perquè em fa por començar, jaja! Algun consell?

Jo fins el 28 tampoc tinc la morfològica, que llarg se'm fa!! Tinc ganes de veure-la, i que realment em confirmin si és nena o nen, que això d'estar amb el dubte! ?-)

Que tingueu un bon inici de setmana totes, que aquesta és curteta! I ja arriba Sant Jordi >.-<:

Un petonet!
Imatge
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dj. abr. 20, 2017 9:10 am

20

Bon dia, noies!

perikita qué xula la cadireta! la veritat és que l'estat mirant i no la coneixia i es veu bé. Nosaltres ens hem decidit pel bugaboo cameleon 3 pq la meva parella es va fer un estudi exhaustiu i jo ja ni vaig preguntar... que val... però que per a aquest preu que de segona mà, que no es flipés...

Cadiretes de cotxe encara no ho tenim clar... de moment el que tenim clar és que de cara a l'any que ve que jo torni a treballar tb ens haurem de comprar un cotxe. Ara en tenim 1 pq jo em vaig vendre el meu cap el novembre pq el teniem al garaig i només el feia servir la meva parella si plovia per anar a treballar enlloc d'anar en moto. Així que com el seu és de 3 portes i me l'enduré jo quan vagi a treballar de viatge, que és bastant sovint.

I siii mola sentir les patadetes (no seran cops de cap? :P ) però no és tan sovint com em pensava que ho sentiria... a vegades sento un parell i dp la calma i ara que les reconec estic més tranquil·la...

gironina35 i tb perikita suposo que ja ho feu, però sobrtot per auqestes panxes que creixen de cop... molta crema... però molta per a que no surtin estries!!! La resta segur que ho sabeu tb millor que ningú.


MODE EGO nosaltres vam teinr ahir la morfològica i vam anar òrgan per òrgan i fent recompte dels ossos de les mans i dels peus per veure si tot estava bé. En principi la nostra nena es veu perfecte, wenu, a nivell morfològic... perquè el que és la cara la malparida ha agafat mania de posar-se bé la mà o bé els peus davant la cara i no es deixa veure bé de carona... toca esperar!!!!

Ens van comentar que de moment tinc la placenta baixa i que no preocupa perquè estem encara al segon trimestre però que s'ha d'anar control·lant els següents mesos perquè en el part no pot sortir abans la placenta que el bebé i s'hauria de fer cessària. Però no m'he menjat massa el tarro perq conec més casos i afortunadament ha acabat pujant soleta al seu lloc i han pogut tenir part vaginal.

Per una altra banda les meves arteries que alimenten el bebe encara estan com si no estigués embarassada, reticents... i s'ha d'anar control·lant per a que la nena pugi de pes adequadament, que de moment, si, i que el proper cop m'ho control·lin, d'aqui a 5-7 setmanes... hi ha bebes que amb el que els hi arriba ja fan i d'altres que no i es necessitaran més controls per a que no neixi massa baixa de pes.


I això és tot... a esperat les vostres ecos :)
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dl. abr. 24, 2017 7:49 am

18 + 5

Això continua endavant. Només queda una setmana i mitja per la morfològica! Esperem que tot estigui bé i que poguem saber el sexe del bebé.

Nosaltres en el tema coses a preparar juguem amb ventatge perquè és el segon així que li tocarà aprofitar tot de la seva germaneta. Amb l'experiència d'un bebé previ, només diria que no cal angoixar-se amb les compres. Realment pel naixement necessites poques coses, menys de les que ens venen que necessitem ;) i moltes cosetes de les regalen.

Les que patiu per no notar el bebé, tranquiles ... Jo el primer embaraç fins ben bé la setmana 20 no vaig notar res i en canvi en aquest, fa 2 setmanes que noto com es mou. La que no notava com es movia, ara és un terretrèmol que no para quieta ni un segon :-D
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dl. abr. 24, 2017 10:05 am

21 + 3

Hola maronos boniques!!!

Com ha anat el finde i Sant Jordi? espero que molt bé!!! bueno comença la setmana clau per moltes que crec qie hi ha moltes morfològiques a fer!!! jo tinc unes gane sde divendres que és massa!!!! aneu informant mentre aneu fent... eh??!!!

Jo ja em trobod el tot bé, les molesties dels lligaments ja han marxat i estic super bé... si no fos epr que fa 15 dies que tusso com una comdemnada estaria perfecte! pero de les angines vaig passar a la tos i com que no puc pendre res la mala pecora segueix amb mi i és un engorro! només em sap greu pel bebé que porta 15 dies que deu estar en una centrifigadora pobre....

NO he fet res del bebe ni he avançar encara amb res, estic super centrada amba quest divendres i que em diguin que està tot bé i saber per fi si és nen o nena per que crec que ho necessito per donar-li forma al tema...

Ara buscaré la llista que us vaig comentar que hi haia per aquí per veure si les mamis més expertes ens poden aconsellar...

Per cert estic buscant una motxilla porta bebé que pugui fer servir des de recent nascut... us n'heu informat¿? sabei quines són les "millors" no vull fer porteig o sigui porteig exclusiu és per que sóc pràctica i visc en un poble i tinc un gos i sempre anem per la muntanya i les vinyes a passejar i no puc anar amb cotxet per allà i és per això pel que la vull... si alguna té info que la comparteixi plis!

Doncs res! ens anem llegint! bon inici de setmana! :-()-)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dl. abr. 24, 2017 11:32 am

20+6

Molt bon dia marones!

Doncs si! Aquesta setmana crec que s'inauguren les morfologiques! Jo vaig avui! La veritat es que ja en tinc ganes! Quan hagi anat ja us intentare dir alguna coseta!

Ara la que esta amb dolor de lligaments Gironina, soc jo! Sobretot a ambdues bandes de la panxa! Puja de les engonals cap amunt... a aguantar toca! Per cert! Millora't de la tos! M'he imaginat al teu bebe donant voltes com a una rentadora! Quin fart de riure! Jo penso que aquestes coses no els deuen molestar gaire, si no entre postures de dormir, el caminar... i tota la pesca...

Sobre motxilles porta bebe, jo tambe estic molt interessada en aconseguir-ne, gairebé per les mateixes raons que tu! Crec que alhora de passejar la gossa, i per exemple per anar a comprar, sera el mes comode. El que vull es prendre la decisio amb cara i ulls, i m'estic plantejant molt seriament anar a la botiga Kangura que hi ha a BCN on t'assesoren i et deixen provar motxilles i fulars.

A nosaltres el cotxet, ens l'ha recuperat la meva sogra, te uns set anys, pero esta en bon estat. Potser no es el que haguessim triat si l'haguessim comprat nou, pero l'aprofitarem tot el que poguem!
Imatge

Beren, espero poder fer cas de les teves sabies paraules i no emplenar casa nostra de trastos innecessaris!

Tema moviments del bebe, jo ja fa un parell, gairebe tres setmanes que el noto moure's, pero aquest dissabte ho va començar a notar el Vannionet! Em va fer mes ilusio que notar-ho jo mateixa!
La veritat es que es guay! No he tingut aquella sensacio màgica o superespecial que descriuen moltes mares/embarassades, pero m'agrada notar com es mou, em dona una tranquil.litat i ho fa tot més real.

Ah! I just ara fa sis dies, quan tornava de la feina, em vaig trobar que el sostenidor estava una mica tacat, i a l'apretar-m'he el mugro... va sortir una petita (minuscula) quantitat de liquid blanquinos! El sentiment que m'ha creat aixo es molt ''ambivalent'' em fa cosa, realment no repulsio, pero si una sensacio extranya/incomode , i per altra banda em posa contenta, perque vol dir que realment el meu cos m'esta preparant pel que ve. Nomes que potser em sembla molt d'hora per que passi!

Trasto77, aviam aquesta placenta! Jo tambe la tenia baixa i per aixo vam tenir un sustet... aviam si en aquesta eco ens diuen aviam si ha pujat! Pel que fa a les arteries... a mi no m'ho han mirat. Espero que estiguin be! I aviam si les teves espavilen! xD o al menys, si el bebe es conforma ja estara be!

I bueno, us deixo que he d'anar a fer dinar! Un peto molt gran a cadascuna! Aviam si li donem canya al forum!
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Nunik » dl. abr. 24, 2017 12:25 pm

17+4

Bon dia nies!!!

Com esteu? Jo feia molts dies que no entrava al forum, pel watsap es tot mes agil, pero fa peneta deixar el soc petit.

He llegit una mica per sobrw, a veure que recordo...

Que be que ja estigueu fent les ecos morfologiques, ja ens anireu explicant, a mi encara em queden tres setmanes!! :ok:

Tema compres jo segueixo sense comprar res de res jejeje m'alegra saber que no soc la unica. Tot i que aquest cap de setmana ja he començat a mirar cosetes. Ja buscare aquesta llista d imprescindibles que comwnteu que segur que m'ajuda perque vaig ben perduda!!

Vannion aixo que comentes del sostenidor tacat a mi tambe em va passar fa un parell de dies per la nit! Jo tambe em vaig quedar una mica rallada pensant no es molt d'hora per aixo, em quedo mes tranquila sabent que no soc un bitxo raro jajajaja

Tambe m'interessa molt el tema de les motxilles porta bebe, que crec que ha de ser super practic en molts moments, a mes com deia la Gironina jo visc a les afores, en un cami de terra i no em veig amb el cotxet quan sortim a passejar jejejeje.

Men vaig que vaig tard!! Vagi be marones!!! :-()-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dl. abr. 24, 2017 1:22 pm

Si! Ara començaran les novetats de les morfològiques!!

Tema porteig, no sóc cap experta però a la nena l'he portejada molt i he anat aprenent sobre la marxa. Al començament pensava que portejaria ocasionalment, però després és tan còmode que es va convertir en el sistema habitual de portar-la. Durant els primers mesos vaig fer servir molt el fulard boba elàstic i quan ja va començar a pesar més i el fulard anava justet, la manduca ens ha anat de conya. La pega amb la manduca és que no serveix per recent nascut.
Una vegada vaig anar a Kangura per demanar informació i la veritat és que molt bé. També es por trobar molta informació a "red canguro", tenen pàgina d'internet i grup de facebook, crec que també tenen coses presencials però no sé a on. Suposo que a la pàgina d'internet deu estar la informació
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » dl. abr. 24, 2017 3:59 pm

19+3

Bona tarda boniques! Com aneu? Jo súper cansada, ahir no vaig parar de caminar i avui les meves cames m'han passat factura, però ja he superat el dilluns! I només visualitzo la morfològica de divendreeees, quines ganes tinc!!

Ahir vaig tenir un episodi de vòmits a la nit altra vegada, però sembla que avui torno a estar com una rosa, així que no li he donat gens d'importància! A més a més, cada vegada noto més les bombolletes a dins, quan estic estirada és una passada. M'encanta! De fet ara, mentre escric, s'està fent notar! >.-<: Tinc tantes ganes que el meu marit també ho pugui notar!!

Tema motxilles, el meu germà que va ser pare fa poc, els van regalar la Babybjörn, ara no recordo exactament el model, però la que a mi m'agrada és aquesta: https://www.babybjorn.es/mochilas-porta-bebe/mochila-porta-bebe-one-air/. El pots portar des de recent nascut, i la veritat és que a la meva nebodeta li encanta, aquests dies de setmana santa que hem anat d'excursió, la tia es quedava fregida i tan a gust! A més a més, per l'adult que la porta també és molt còmode, o sigui que crec que jo acabaré tirant per la mateixa. Tampoc és que tingui gaire experiència amb motxilles, però se que si m'endinso en el món, no sortiré mai jaja!

Nosaltres tema bebé no hem comprat res més, però jo ja no m'he pogut estar i hem pintat l'habitació! jaja Mira, potser és aviat, però jo ja tenia ganes de veure algo avançat, a la meva mare li feia il·Lusió ajudar-nos, i dissabte ens vam motivar i ja la tenim pintada >.-<: Això si, buida de mobles! jaja

Gironina que bé que ja estiguis millor! Maleïda tos, però! Et sortirà un bebito ballarí al final! jaja

Trasto a veure aquesta placenta si va pujant soleta poc a poc, paciència que segur que si!

Beren segur que sense voler-ho acabem omplint la casa de trastos innecessaris, lo bo és que ja pel següent que vingui, haurem aprés la lliçó! ;-)))

Vannion informa'ns de la teva morfo de seguida que surtiiis!

Bueno boniques, que tingueu un bon inici de setmana, i les que aneu tenint ecos informeuuuu!!

Un petonet ben gran! :content:
Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dt. abr. 25, 2017 9:19 am

perikita23 ha escrit:19+3


Tema motxilles, el meu germà que va ser pare fa poc, els van regalar la Babybjörn, ara no recordo exactament el model, però la que a mi m'agrada és aquesta: https://www.babybjorn.es/mochilas-porta-bebe/mochila-porta-bebe-one-air/. El pots portar des de recent nascut, i la veritat és que a la meva nebodeta li encanta, aquests dies de setmana santa que hem anat d'excursió, la tia es quedava fregida i tan a gust! A més a més, per l'adult que la porta també és molt còmode, o sigui que crec que jo acabaré tirant per la mateixa. Tampoc és que tingui gaire experiència amb motxilles, però se que si m'endinso en el món, no sortiré mai jaja!

Un petonet ben gran! :content:



Una de les poquetes coses que he après de porteig és que hi ha molta motxilla no ergonòmica al mercat. Les babybjorn te les venen com boníssimes i molt cares però no són ergonòmiques. Tenen el panell de l'esquena rígid que no s'adapta a les corbes d'un bebé i l'alineació malucs-genolls no queda en forma de M. Els últims models els han intentat adaptar una mica però continuen sense ser ergonòmiques. Si tens altres opcions, busca una altra motxilla, tant el bebé com tu anireu molt més còmodes
Avatar de l’usuari
Gironina35
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Gironina35 » dt. abr. 25, 2017 10:21 am

21 + 4

Bon dia marones!!!

Pel que veig recomaneu molt aquesta botiga de Barna per anar a buscar info sobre les motxilles oi? Jo em sembla que faré com la Vannion i m'hi aproparé a que m'informin! Baren gracies pels teus consells a vegades tires de marques i de coses conegudes i no són les més adients... a mi alguna cosa semblant em van comenatr amb el tema dels cotxets dels que tenen estructura de plastic i els que tenen una com de viscolastica (bé, no sé si era exactament aquest material) que s'adapta millor al bebé. I per això també m'he agafat el cotxet que ho respectava i també faré el mateix amb la cadireta del cotxe.
A mi la motxilla me la regala el meu germà pero ja m'ha dit que em trii la que cregui i per això vull encertar amb la decisió!

Perikita que guai que ja tingueu l'habitació pintada!!! >.-<: >.-<: >.-<: la veritat es que fa ilu començar per alguna cosa... i la tos encara no la tinc superada :ufs: segueixo tossint com una condemnada aixi que que el bebé a dins deu fer volteretes :-)(-:

Jo també tinc moltes ganes de la morfo de divendres! crec que hi haurà un abans i un després! i no em passen els dies ni volen!!!

Jo a diferencia de vostres no noto el bebé excessivament la veritat i em te una mica mosca el tema... pero crec que quan vaig anar a urgencies em van dir que tenia la placenta a davant així que he llegit per alguna part del forum que per això es tarda més a sentir-lo bé.... tinc una amiga que em va dir que li va costar mlt notarlo i que fins la setmana 25 no ho va fer aixi que intento pensar amb això lo important per mi es aquest divendres que em diguin que tot esta ok i que el bebe noe stpa gaire marejat per la tos!

JO vaig a tope amb la feina epr aixòt ampoc estic molt activa pel grup de whats, em va millor el forum per que puc escriure la parrafada llegir-vos i tal epro seguir un fil amb la feinada que tinc em perdo molt.... la meva idea es agafar la baixa al juny el divendres ho comentarem amb la gine i el dimarts dia 2 tinc hora amb la llevadora de la SS per que encara no havia arreclat els papers i em va comentar que millor que anés allà i em presentés ja que mai he anat al metge de la SS d'on visc ara més que res per que serà el que m'haura de fer la baixa i tal per la feina... això es un cacao també coordinar-ho tot!

Res boniques ens llegim! :-()-)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::