...:: Mamis Setembre 2017 ::...

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dt. juny 27, 2017 5:21 pm

29+5


bona tarda noies!!!

si que ens hem anat repenjant amb l'excusa de lo xerrameques que som via whatsapp!!!

Abans de tot, una abraçada per la NIO, qui ens va deixar amoïnades i malgrat les males notícies s'ha pres el temps per explicar la seva experiència. Nio, lo siento mucho y espero que estos meses lo puedas seguir intentando esta vez con final feliz. Desgraciadamente tuve un episodio rallando la histeria porque en la analítica del segundo trimestre me salió un índice de iGG muy elevado en citomegalovirus tb aunque por suerte al cabo de unos días pudimos descartar con otra analítica iGM... se pasa mal y ya no te cuento nada si habeis estado esperando que salieran bien las pruebas por el índice existente de infección, aferrados a los casos negativos. Espero que una y no más... que a partir de ahora os preocupeis de tonterías cuando veiais por fin las dos rayitas en el test de embarazo. Mucha suerte, compañera.


El trastillo i jo anem ja gairebé per les 30 setmanes i encara hem de preparar l'hab... poc a poc anem treient la M... acumulada... però tb heu de tenir en compte que hi ha uns mobles d'habitació juvenil que li deixarem per quan sigui més gran, heretats del seu pare però nous i amb gust.

Demà començo les classes prepart i a veure que tal... no les tinc totes de fer-les, però ara que ha pujat una miqueta la placenta i l'opció cessària no és al 100% segura... ja estic més animada.

I res, com sóc RH- fa gairebé 2 setmanes em van posar la vacuna per a evitar fer anticossos que ataquin el bebe en el part si és RH+ i la setmana que ve em toca la de la tosferina.... que no sabia que la posaven però es veu que fa uns anys van morir d'això alguns nadons i la solen posar a la SS.

La setmana que ve ja fem els 7 mesos i tinc visita a la gine, a veure què tal!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Koala2014
Entrades: 3
Membre des de: dj. juny 29, 2017 5:50 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Koala2014 » dt. jul. 04, 2017 4:59 pm

Hola mares i pares del Setembre 2017! em presento... em dic Anna i estic esperant un nen pel Setembre 2017. Visc a prop de Girona, i espero comparir amb tots vosaltres experiències, dubtes, ...
una abraçada.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dc. jul. 05, 2017 12:00 pm

31+1

Benvinguda Koala! I enhorabona!

Primer de tot dir-te que són poc actives per aquí (és una pena), i xerrem més pel grup de WhatsApp. Si et vols unir, envia un privat a la baldufa

Per altra banda, com et trobes?? Quin dia és la teva DPP?

Trasto, que tal l'habitació?? Nosaltres no tenim ni el pis habitable, estem en plenes obres, així que simplement respiro fons i creuo els dits per a poder-ho tenir tot enllestit per quan arribi el bebè.

El que sí que tinc preparat és la motxilla de l'hospital del bebè, només em falta rentar la roba. I penso que tindria més urgència tenir la meva preparada... Aviam si m'animo! I és que es molt curiós, però estem entrant a la recta final!
Em comença a donar vertigen i tot...

Com porteu la caloreta?? Aquí la veritat és que és bastant suportable. Aviam què tal!

Un petó boniques!!
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Nunik » dc. jul. 05, 2017 1:30 pm

27+6

Bona tarda noies!!

Com esteu? Jo feia molt que no passava per aqui, pel watsap es tot mes dinamic, pero sap greu tenir el soc petit abandonat...

Benvinguda koala!! Jo tambe soc gironina!! Ja ens aniras explicant com portes l'embaras!!

Vannion com van les obres? Es un rollo nosaltres tambe estem mig en obres i veig dificil tenirho enllestit pel setembre i el tema m'agovia una mica...

Jo la bossa de l'hospital encara no he fet res!! Jo segueixo anant tart amb les compres, tot just tinc algu de roba, pero encara em falta força jejeje m'haig de posar les piles!! Sort que tinc mes marge que vosaltres! :ok:

Dema tenim la eco 4d i tenim moltes ganes de veure el nostre petito!!

Ens llegim!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dc. jul. 05, 2017 3:03 pm

Molt bones!! No t'angoixis Nunik! Aquestes coses s'han de fer amb calma i gust!
Nosaltres vam fer una llista del bebè en una botiga, per tant també ens falten aquelles coses...
Tenim de moment: roba (8 o 9 bodies de màniga llarga, alguns pijames i peleles, tres muselines, dos arrullos i dues tovalloles de bany. ) Pel que fa a mobiliari: una cuna pendent de muntar, pendent que ens paguin la banyera de la llista.. i crec que res més. I bolquers i amaradors, i un sabonet , una cremeta hidratant, termòmetre de banyera.... I ja esta

En realitat si ho pensem, amb tenir bàsics ja n'hi ha prou! El problema és que amb el ritme de vida que portem es complicat a vegades dedicar-li el temps..

A mi també m'agrada escriure aquí, sobretot perquè queda constància i inclús podria servir de consulta per algú altre. A més a mes, el meu embaràs l'he aconseguit aquí xD no sé com explicar-ho

Un petonàs marones
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dj. jul. 06, 2017 11:59 am

29 + 1

Bon dia,

Jo també feia molt que no passava però el dia a dia no perdona i al final no tens temps de res.

De moment sense novetats, la panxa continua creixent i tot sembla que va bé. Setembre es va apropant i també estic dins del club de les que encara ho tenen tot per fer: no hem comprat el bressol, no he preparat bossa per l'hospital, el cotxet fa més d'un any que està guardat i espero que bé perque no l'hem mirat ... Un autèntic desastre. L'únic que he fet ha sigut començar a mirar la roba de la nena per veure que puc aprofitar pel nen però està per rentar, preparar ...

M'acabo d'estressar de cop només d'escriure. Crec que m'hauria de posar ja

Un petó a totes :love:
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » ds. jul. 08, 2017 12:50 pm

31+2


Bona tarda, panxus!!!

hosti que som un desastre amb les compres i altres!!!
Nosaltres tenim un petit problema amb l'habitació de la nena i es que tenim una habitació muntada ja (a part de trastos rotllo aspirador, planxa, maletes, etc etc) i primer i dp de buidar haig d'arreglar l'escriptori que està trencat i pintar aquests mobles de colors més neutres... i dp ja arreplegarem el bressol i moises que ens deixa ma germana...

El que ens estem plantejant és passar una llista de les coses que encara ens falta sobretot de mobiliari i banyeres, cadiretes, etc... pq comencen a preguntar i no sabem que dir... però una llista amb una marca o dos per cosa i idees d'on comprar-ho tant físicament com online.


Tb haig de preparar la meva bossa, la bossa de la nena... i el del trastonovio... q segur q es porta ipad i el que sigui però no carregador.. de l'emoció del moment! Jo crec que duré una bossa per la nena i una maleteta per mi, que en tinc pràctica de preparar per a que no se'm quedi res a fora.

ah! idea que ja vaig comentar pel whatsapp i que em van donar a les classes prepart (que he començat fa 2 setmanes per la SS). Seria ideal posar les diferents mudes en bossetes diferent, de congelar, per exemple... per a tenir-ho tot una mica organitzat i que el marinovio no vagi buscant com un boig el que li diem que volem posar... o fer servir. Tot per facilitar la feina els dies d'hospital i pensar en lo mínim.

Koala benvinguda!!! A veure si ens expliques una miqueta més la DPP i si esperes nen o nena o el que sigui :)
beren no t'animes al grup de whatsapp!?

al grup de whatsapp hem estat parlant aquests dies, entre altres, del tema cadiretes de cotxe i tota la info és empre força útil!

una abraçada, noies!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Koala2014
Entrades: 3
Membre des de: dj. juny 29, 2017 5:50 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Koala2014 » dc. jul. 12, 2017 4:09 pm

Hola noies!!!

Merci per la rebuda!!!

Doncs la meva DPP és el dia 20 de Setembre, i estic esperant un nen. :) Tinc una nena, que el 27 de Setembre farà 3 anys!!!! És el meu amor!!!!
ah!!! si que m'agradaria unir-me al grup de wats, ja que sé que a vegades és difícil trobar un moment per obrir l'ordinador i entrar a la web, i el grup deu ser com més dinàmic.

Anem xerrant!!!! una abraçada!!!!

Anna
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dj. jul. 13, 2017 9:50 am

32


Bon dia!!!

Koala envia-li un missatge privat amb el teu tèl a la Baldufa, que és qui administra el grup o a qualsevol de les que estem més per aqui encara i li ho diem!

La Baldufa tb té una nena de, diria, 2,5 anyets i espera un nen... sembla que en aquest mes guanyeu les que porteu nens! jajaja Si tot va bé i no se t'avança o retrassa, tindràs tots dos cumples el setembre, oi?! jejeje

Nosaltres anem avançant poc a poc i ens falten un fotimer de coses, però ja he anat posant cosetes a la bossa de la nena i alguna coseta a la maleta que m'enduré per mi...


però ai... ens falta de tot, : ptito : :bugui: :: cuqui :: :carro: :trona: banyera, cadira cotxe, cotxet passeig... quina felicitat portem a sobre...

La setmana passada ja en van posar la tosferina i diria que tret de la de l'RH el dia del part no me'n falta cap...
I d'aqui a un parell de setmanes ens informen si aquesta placenta continua baixa i hem d'anar a cesàrea :: orrr::
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Nunik » dj. jul. 13, 2017 11:35 am

29

Bon dia noies!!! Com esteu?? Com porteu la calor? Jo avui fatal...

Veig que per aquí totes anem una mica tart amb el tema compres... Trasto he llegit que ja comences a preperar la bossa de lhospital, aixo ja és molt!!! Jo segueixo igual, només tinc algo de roba i una cuna que ens han deixat, però hem de mirar com està. A veure si la setmana que ve acabem de comprar roba i anar enllestint la resta de coses!! Tinc l'excel amb tot de coses pendents jajajaja almenys ja comencem a tenir clar els models de les coses que ens falten :ok:

Trasto m'ha encantat la idea de les bosses de congelar per les diferents mudes!! A veure si aquesta placenta torna a pujar i t'estalvies la cesarea, ja ens explicaras!!

Koala i Beren a veure si us uniu al watsap, allà és un no parar, jo un dia vaig arribar a tenir 1000 missatges per llegir!! jajajaja

Jo ahir vaig tenir gine i vaig sortir d'alla ben atabalada amb tot el que ens va explicar jejejeje Dilluns haig de fer-me la corba llarga del sucre, aissss quina por que em posin a dieta, amb el que m'agrada a mi menjar jejeje També em va renyar una mica pel pes que he agafat (8 kilets). Em va donar ferro que estic una mica baixa. Vam parlar de les classes prepart, haig de trucar a la clinica perque m'informin i finalment vam poder veure el nostre petitó que ja fa 33cm i pesa uns 1.2Kg. >.-<:
I avui tornem a tenir eco 4D perque la setmana passada no es va deixar veure gaire.

Un petonas!! :-()-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dj. jul. 13, 2017 12:21 pm

32

Hosti es que es nota molt la xafogor, oi?! L'humitat no ajuda gens... ànims!!!!!

Nunik merci pels ànims tot i que tinc una mica coll avall el tema de la cesaria perq m'he anat acostumant a sentir-ho. A la família de la meva parella els va de conya perq així s'asseguren que podem anar al casament familiar que tenia aprop de la DPP... A la meva els rebenta una mica l'exili voluntari que fan cada estiu... per si me l'adelanten l'última setmana d'agost... la meva parella patint per mi però content per la boda i per la possibilitat de fer coincidir el naixement amb el seu aniversari...


T'han fotut bronca per 8kg?! Hosti, jo tb els porto i a mi no m'ha dit res de res.....em van canviar el ferro pq em feia venir diarrea l'altre i ara no és la panacea, però wenu... I pq et fan la corba llarga? He llegit al grup de mares del juliol que a vegades la fan per protocol quan el nen ve gran per descartar la diabetis gestacional... però no és el teu cas, no? I 8kg no em sembla una gran guanyada de pes, estem de 7 mesos o gairebé totes...

Que vagi super bé la 4D! ja ensenyaràs alguna foto pel grup >.-<: >.-<: >.-<:

A mi a l'última visita amb la gine no em va dir ni pes ni el que mesurava... va dir que amb l'ecografia del 3r trimestre ens ho dirien... a veure... el que sí que veig és que moltes ja tenen la criatura en cefàlica... la meva diria que continua en plan ratolineta d'una banda a l'altra movent-se amb poc espai però res d'encaixada... total, si m'han de fer cesària que estigui com millor es trobi... què hi farem... el més important és que vingui bé,


Ah!!! tema empapadors o protectors del vostre llit, en comprareu? pel tema de trencar aigües o tap mucós o el que sigui... jo de moment espero a saber què em diuen... però seria interessant...
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dj. jul. 20, 2017 12:37 pm

31 + 1

Com esteu? Això continua creixent!!! I aquesta calor és matadora

Trasto77, respecte al que preguntes d'empapador o protector al llit, jo normalment tinc un protector pel matalàs i és el que he mantingut. A l'altre embaraç vaig fer igual i cap problema.

De moment m'estic resistint al whasapp perque em conec i si és molt actiu em passaria el dia enganxada llegint. Ara mateix entre la peque, deixar tancats tots els temes posibles a la feina, començar a preparar coses pel part ... el dia no té prou hores. Acabaré demanant entrar i enganxant-me, ho sé, però estic intentar allargar el moment :love:
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dj. jul. 20, 2017 3:56 pm

33+2

Quin vertigen m'ha donat... Falten menys de 7 setmanes!! No sé a vosaltres, però a mi m'ha passat el temps volant. Si que és cert que les primeres ecos no arriben mai, però ara començo a tenir la sensació de que no tindré res a punto per quan el bebè arribi ( no es descabellat, ja que tenim tot el pis en obres... Però suposo que si ho podrem tenir enllestit)

Trasto, jo també posaré una funda a tot el matalàs, però tinc uns amaradors de "usar y tirar" que jo compro a la feina, però també he vist al Mercadona i no descarto possarne algun al bressol quan tingui algun dia poxito de panxa o si famílies glopejades. Tot i això, tothom m'anima a que está vist que ens passarem el dia fent rentadores.

Quina força de voluntat Beren!! Ja tens raó, al WP anem bastant a full i a vegades roba més temps del que imaginem! Com porta la teva nena el nou embaràs??

Nunik, al final, com va anar la 4d??

Jo per la meva banda, definitivament estic de baixa. El ritme i les hores que m'exigia la feina em passaven factura al dia següent, ... Així que c'est fini!
I ara suposo que aprofitaré per arreglarla cuna que heredem ( te 30 anys, i està molt ratllada, s'ha de pintar). El que no se és si la deixaré de color fusta, o d'algun altre! Accepto idees!

Un petonàs marones!
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: beren » dv. jul. 21, 2017 1:28 pm

No et creguis que es força de voluntat Vanion, és que em conec i com que sé que no tinc gens de força de voluntat és més fàcil no començar que intentar controlar-me. Si entro al grup puc estar hores llegint, contestant, tornant a mirar ... i sense saber desconectar. M'ha passat amb jocs, sèries, foros ... així que ara procuro no enganxar-me ja d'entrada :-o00m

La nena de moment porta molt bé el tema germanet. Li fa petons a la panxa, l'abraça i li diu bebé amb veu dolça. Però crec que no sap molt bé el que li ve a sobre perque encara és molt peque, no té ni 2 anys. Ja veurem quan neixi si encara li té tant amor :love:

Ja tens raó, que poquet falta. Jo també tinc la sensació de que no tindré res preparat quan neixi, que m'han passat els mesos volant i al final haurem de córrer. Això que aquesta vegada és fàcil, només bressol i robeta. Doncs ni això. Dilluns em poso que ja estaré de baixa.
Avatar de l’usuari
perikita23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. març 23, 2017 6:30 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: perikita23 » ds. jul. 29, 2017 11:06 am

33+1

Bon dia marones!

Ara feia força dies que no entrava, pero com m'he animat a posar-me a l'ordinador aprofito, que és més comode!

Nosaltres ja tenim l'habitació 100% enllestida. Ara ja només ens falta la cadireta del cotxe, que ja la tenim decidida (al final agafarem la Cybex Sirona, l'últim model que ha sortit que no porta aquell coixí) i suposo que la setmana vinent ja la comprarem i ja ho deixarem tot enllestit.

A l'Agost marxo uns dies a la casa que tnene els meus pares a l'Empordà, així que abans de marxar ja deixaré la meva bosseta i la del Ferran enllestides, per si de cas jaja, a més quan torni potser em fa mooolta mandra posar-m'hi, i així ja ho deixo fet.

Bueno, com ja sabeu estic amb diabetis gestacional, ja porto un mes i mig amb la dieta i els valors força controlats per sort, i aquesta setmana l'endocrina ens va donar una mica de marge en el tema controls diaris, reduïnt de 4 controls que fèiem, a 3! A més no ens ha parlat d'insulina, perquè el precentil del Ferran està en 29 i sembla ser que problemes de tamany no tindrem jaja.

Ens queden dues classes prepart, i la d'aquesta setmana vinent és la visita a l'hospital, en tinc ganes!

A veure si em torno a reactivar per aquí una micona!

Un petonet i bon cap de setmana marones! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dl. ago. 07, 2017 11:41 pm

35+5


hola marones!!!

sí que tenim abandonat aquest fil... :ufs: :ufs: :ufs:

per sort la calor comença a afluixar i a veure si despertem per aqui :)

mode EGO, dir-vos que avui he fet les analítiques del tercer trimestre i que fa dues setmanes vam tenir l'ECO del 3r trimestre tb on es va confirmar que la placenta no pujarà el que toca i per tant hem programat ja la cesària per a finals d'agost... amb 39 setmanetes. Vaig anar a la corachan a entregar paperassa de l'ingrés ja i em queda la cita amb l'anestessista...

A la ECO la nena no es va deixar veure gaire però ens van dir que ja pesava 2,140 kg... i vaig ser molt feliç pq em pensava que vindria més petita, però percentil 50 crec... així que contenta... ha pujat de percentil 39 a 50. Ens van dir que potser arribaria als 3kg al naixement, a veure! :)

La setmana passada ja en la visita ginecològica vam programar la data de part i tot i ser cesaria tampoc em vaig lliurar del palet del cultiu vaginal i anal de l'estreptococos... pq si trenqués aigües pel que fos quedaria el canal de part obert i hi podria haver contacte.

També em va explicar els que em quedava fer amb la mutua (demanar autorització), em va donar el consentiment informat de la cesaria i el paper d'admissió per la corachan que ja vaig entregar. La petició de visita amb l'anestessista potser l'avanço... i anem enllestinc cosetes, pq em fa l'efecte que la tinc massa seguida a la cesaria...

I res, que no tenim encara tota l'hab enllestida però ja hem pasat d'estressar-nos pq si al principi dormirà amb nosaltres... pos au. Almenys hem buidat l'habitació i sembla força grossa ara :P Ahhh!!! i ja tenim el cotxet!


molt ànims a totes en aquestes últimes setmanetes!!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dt. ago. 08, 2017 11:35 am

36

Bon dia marones!

Tens tota la raó Trasto... Tenim el fil que fa una mica de pena! Mareta Meva quantes novetats i quant temps ha passat des del primer dia que vam escriure aquí!

Aquests dies jo em sento molt reflexiva. És com que hem arribat a la recta final i no em faig pas a l'idea. Amb el Vannionet ho dèiem, que tenim la sensació de que passaran dies i mesos i tot seguirà igual (jo amb panxa...). Però no, ja comencem a tenir "data de caducitat" com a embarassades ( permeteu-me l'expressió).

Ara suposo que comença l'espectativa, i que aviat totes començarem a donar bones noticies.

Trasto, en part és un rotllo que no tinguis possibilitat de part natural, peor trobo que també té les seves avantatges que t'ho programin! Sobretot per la teva salut i del bebè, i després pots tenir tot més a punt i menys expectació de que no t'atrapi en mal moment!

Jo aquesta setmana he tancat ambdues bosses, la meva i la del bebè. Ja les tenim preparades al cotxe, pel que pugui ser. Però creuo els dits per a que ens doni un parell de setmanes de marge!!
Seguim amb el pis amb obres, així que entenc a les que dieu que encara no teniu l'habitació, perquè nosaltres no tenim ni el pis habitable;

Crec però, que ho has dos tipus d'embarassades, les que ho tenen tot enllestit molt aviat... I les que com jo anem tard (ara però, ja tenim tot el que ens falta, el que passa que esta a la botiga xD)....

Pel que fa a visites , jo ja fa bastant (3 setmanes O així) que em van fer la última eco (quina pena més gran!), I ara ja he fet la prova de l'estreptoccoc (negativaaaaa!!! Ueeeee), i l'analítica del tercer trimestre (on he remuntat una mica l'anèmia). Pel que fa al bebè, l'última dada, és que estava de percentil 40 (que ja em sembla bé) i en presentació cefálica (sense gaires possibilitats de girar ja)

El bebè cada dia el noto els fort, té menys espai, i comença a molestar/Fer mal quan es mou, sobretot perquè té els peuets entre les costelles i el fetge, i literalment es passa el dia "pateandome los higadillos".

Ara estem d'ultimes visites, últims preparatius... Ah! I fent classes prepart (que no acabarem ni de broma jaja)

I Bueno.. en general l'embaràs a estat molt bo, però ja us dic que ara tinc una estranya sensació de limbo.

Amb el Vannionet, últimament he de tenir molta paciència... Està molt susceptible, però jo entenc que ho passa malament. Jo què puc explotar, el pis en obres interminables, vivim a casa els meus pares de fa més d'un mes... I a mes a mes la seva mare està molt malalta, i té molt mala pinta... Espero que pugui conèixer el bebè al menys.

Un petó molt gran a cadascuna!
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dv. ago. 11, 2017 5:54 pm

36+1


Vaja Vannion, no en tenia ni idea de l'estat de la teva sogra... espero que pugui conèixer la criatura (quina sorpresa saber si serà nena o nen i aguantar fins l'últim moment!!!!) i la pugui disfrutar molt de temps...

Jo també tinc aquesta sensació perenne d'embaràs... és ben bé que no et fas a la idea d'aquest canvi que suposa arribar a la fi... i començar una altra etapa. Suposo que per això hi ha tant de xoc inicial sumat al que suposa l'esgotament físic i síquic de l'arribada del nou nadó a la família. Espero que no entrem en depresions post-part i aquestes coses!!! creuem els dits!

m'emociona molt llegir post de mares de juliol i alguna d'agost.. em fa recordar que sí que hi haurà canvi i que gairebé ho tenim aquí. Jo mateixa no seré mare setembrera i em converteixo per la cesària en mare d'últims d'agost... però sóc de les que ja no es deixa agobiar ni estressar pq no puc lluitar contra els elements que suposa dependre dels altres per tenir-ho tot enllestit... ja no truco el fuster, en triaré un altre quan pareixi... la meva familia continua fora de vacances... espero que arribin pq m'han de portar coses com el matalàs del moisès...

pel que fa la llista que vaig fer last minute amb la sogra per la gent que demanava... he flipat pq gairebé està tot reservat i comprat... potser no seré de les que va a buscar les coses un cop tingui la nena!!! Però no tenim encara cortines ni vinil per la nena... i no passa res, total, al principi dormirà amb nosaltres...

així que vannion, sóc del teu club de last minute... i no passa res :-o00m :-o00m :-o00m

amb les analítiques fetes guai pq tb he remuntat el tema del ferro i ara l'anèmia és encara més petita... la resta tot correcte i la cita amb l'anestessista l'he deixat per un dia abans de la cesària pq com ha sortit tot bé la gine va dir que cap problema.
Com haig de fer reserva de sang i aquesta no ha d'estar feta molt més enllà de 6 dies abans del part, tot quadrat.

Aquesta setmana vam fer una visita amb la Jemmus a la planta de parts i dp de maternitat de la corachan. Ens la va fer una llevadora molt maca, l'Elena, i va tenir molta paciència i ens va deixar fer fotos per la family i en el meu cas per la parella, q treballava. Vaig veure el quiròfan on neixerà la Gisela (sense entrar, q encara que anessim disfressades amb bata, peucs i gorro... no s'hi pot entrar però em van encendre els llums per a q ho veiés tot bé!!!) i el trastillo quan li vaig ensenyar la foto es va marejar... jajaja pq es va posar en lloc i es va emocionar i marejar de lo aprensiu q és... no si... encara m'hauré de baixar jo de la camilla per a fer-li lloc a ell!!! :sogra: :sogra: :sogra:

les vostres parelles són tb tan aprensives?!? espero q el dia que neixi la nena mengi força per a q no se'm caigui all+a al mig desmaiat, que a més serà el seu aniversari tb!!!!

En el grup de whatsapp ja tenim futures marones que estan una mica dilatades, i estem totes a l'expectativa i contentes de veure les primeres fotos dels que vindran...

una abraçada!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Trasto77 » dj. ago. 24, 2017 10:13 am

38


holaaa!!!

tenim això hiper abandonat però avui he aprofitat que tenim novetats per posar-lo una mica al dia!

El grup de whatsapp treu fum i és que dues de les del principi de les setembreres han estat ja mames :p-) :b-))) :p-) :b-))) :content: :lfantrose:

La Marina2502 va tenir la Lidia el dimarts 22, una nena preciossissima, com la mare. Vam plorar totes com bledes i en veure fotos més... una jabata, la Marina, ho va fer super bé.

La Vannion ha tingut avui 24 d'agost el seu nadó. Com ells no volien saber el sexe fins els naixement, no em veig en cor de trencar la màgia per a quan estigui ella millor ho pugui dir. És una passada, una criatura tb preciossissima i la Vannion ha aguantat un part durillo però també ho ha fet fantàsticament bé!!!!

Felicitats a totes dues i als papis que han estat acompanyant les seves parelles en aquests moments tan màgics.


mode ego: nosaltres vam tenir l'última visita abans del part dimarts i ja pim pam, no queda res fins la cesaria de la setmana que ve. No hi penso gaire però el trasto està suuuuuper nerviós... sobretot des que vam muntar la cadireta del cotxe "per si de cas" (hem comprat la britax dualfix 0-18 kg, wenu, regal dels meus pares) i tenir ja les coses a casa acollona... jejeje Però crec qe encara no en som conscients del tot...

una abraçada!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ...:: Mamis Setembre 2017 ::...

EntradaAutor: Vannion » dg. set. 03, 2017 2:54 am

Aprofitant aquestes hores nocturnes que ens brinda la lactància... Ta-tchan! Aquí estic!

Noies primer de tot dir-vos que les setembreres treiem fum de veritat. Gairebé la meitat hem estat manis a l'agost! I de la primera quinzena de setembre tansols queda la gironina (ànims campiona!)

Avui fa 10 dies (falten aprox 30 Min)) que néixer... El Dante! Es un nen! Us explicaré una miqueta com va anar tot, ja que a mi m'encanta llegir cròniques de part.

Per situar-nos, jo ja feia un parell de dies que estava extranya, anava tenint contraccions molestes , però irregurals. Tenia (teníem amb el Vannionet) sentiments contradictoris, per una banda desitjàvem que el petit esperes a que ens entreguessin el pis i el poguessin tenir arreglat (no oblidem que estàvem d'obres!) I per l'altra volíem que s'avancés per a que la mare del Vannionet tingués una oportunitat de conèixer el bebè (estava molt malalta)

Divendres 18, ens van entregar el pis, amb les meves germanes i el Vannionet vam fer esquadrons de neteja tot el cap de setmana. I va quedar higiènica ment habitable, però amb tots els mobles pendents de muntar i emplenar.
Dilluns 21 era el dia de l'eclipse, ja em vaig començar a notar que la panxa m'havia baixat bastant, tenia molèsties a la pelvis, sobretot al sacre. També vaig començar amb les contraccions molestes, però irregulars
Dimarts 22 ens vam despertar amb la notícia de que la mare del Vannionet havia mort. Cotxe, baixar a Barcelona i tanatori...
Dimecres (jo estava de 38+1) era la misa, però com aquestes coses són així i Murphy sempre ens la juga, a les 9 del Mati vaig trencar aigües. No va ser com a les películes, pero si va ser bastant evident. Com que les aigües eren clares, vam dutxar-nos, empaquetar i ale, camí cap a Andorra.
Va ser un viatge llarg. Jo anava tenint contraccions molestes, però totalment irregulars. Molt suportable. Vam haver de parar a una benzinera perquè la única compresa que duia estava xopa... I allí en vaig comprar més.
Quan vam arribar a Andorra vam trucar a les llevadores, ja que aquí, les indicacions diuen que a les 2h de trencar aigües ingressis, i nosaltres portàvem ja unes 5h, i sabíem que un cop entressim a l'hospital no podria ni beure aigua.
Ens van donar permís per anar a dinar, i vam fer una cita romàntica a l'udon.
A les 6 hores d'haver trencar aigües, mi'ngressaven, i iniciaven inducció amb misofar, que són unes pastilles intravaginal.
El protocol deia 1 pastilla cada 4 h, i anar valorant. L'inconvenient més gran és que havia d'estar amb els monitors durant 40 Min abans de la pastilla, i 60 minuts després. A l'ingrés, vaig entrar estant a 2 cm de dilatació i coll bastant esborrat. A les 4h de la primera pastilla, amb unes contraccions molestes però totalment suportables, ja estava a tres, amb el coll més esborrat. A les 8 hores de l'inici de la inducció, seguia a 3cm.. em va caure com una gerra d'aigua freda, ja que tot i que el dolor era suportable, pensava que havia fet més feina.
Em van posar la 3a dosis. Feia més de 12 h que havia trencat bossa i la Dra volia una anàlisis per comprovar que no hi havia infecció. Com els valors van sortir un xic alterats , vam iniciar antibiòtic.
Quan només feia una hora de la 3a pastilla. Unes 9-10h de la inducció, les contraccions van canviar. Ja no eren molestes, es tractava d'una pressió forta, no se dirne la regularitat, però cada vegada es feia menys suportable. Vaig parlar amb la llevadora sobre la possibilitat de l'epidural, i ella em va dir que fins els 6 cm no me la posarien. Vaig demanar-li que em fes un tacte, però ella em va insistir que feia tansols una hora que me n'havien fet un, i que segurament les condicions no devien haver canviat gaire. Vam pactar que em tactaria a la 1 del Mati. Jo gairebé plorava.
Al cap de dos minuts. Va entrar a mirar el monitor del bebé, i em va veure molt angoixada. Tal com deia el Vannionet, em va dir que em deixes emportar per les contraccions, i que intentes tornar a fer les respiracions com abans. Li vaig dir que em semblava impossible, ja que quan tenia la contraccio el meu cos per si mateix m'obligava a empènyer. Em va tactar en aquell moment, i sorpresa! De 3 cm, en una hora estava a 9! Això em va Fer dubtar molt sobre si volia O no l'epidural. Em va convèncer demanar-la, que la llevadora em va dir que la situació és podia allargar ja que el bebè estava bastant a munt encara, i jo en aquell moment no estava disfrutant gens el part.
L'anestèsista va trigar 30 Min a arribar. No recordo gaire d'aquell període, estava com posseida, no sé gaire que vaig dir/fer... Jo estava de "cluquillas" agafada al llit de la sala de parts, i la meva gine, que és molt respectuosa, em va tactar en aquella mateixa posició. Ella també em va dir que en penses lo de l'epidural. Però no la volia, crec que en aquell moment li tenia pànic a mes contracciones. El Vannionet ja no sabía que Fer amb mi
Una vegada posada l'epidural, el 90% del lmdolir va desaparéixer, tansols notava una llacuna a l'engonal Dreta, però manava molt bé per poder notar les contraccions.
Una vegada posada l'epidural ja estava en completa. Però el bebè bastant amunt encara.
Em van deixar una estona per a que reposes, i van iniciar oxitocina, ja que amb l'epidural es van frenar les contraccions.
La gine, ens va felicitar pels massatges perineal +només els havien fet uns 5 O 6 vegades)
Quan va arribar el moment d'empènyer, van posar un mirall per a que jo pogués veure com anava avançant tot. Era ideal, amb el Vannionet,, sensee dolor (només la llacuna), amb el mirall, ... Peeeeero.... Cada vegada que empenyia, tot i que el bebè coronava.. pop! Tornava a pujar. A aixo se li va sumar que de cop va començar a baixsi la freqüència cardíaca al petit, i tots vam començar a preocuparno, la gine tenía por qué portes alguna volta de cordo) Em van explicar que em farien la maniobra de kristeller per ajudar a manntenir el bebé a Baix, que seguramente m'haurien de fer episio, i potser fins i tot instrumentar.
En dos empeses, i una episio (que malauradament es va esquinçar vagina endins, fins gairebé el coll de l'úter) el Dante va sortir!
Me'l van fer acabar de treure a mi. El Vannionet plorava (i si ho recorda encara plora) i jo en canvi estava en shock. Veia el bebè, i era com que no em quadrava (vaig trigar dos dies a donarmen compte de la magnitud de tot plegat!)
Finalment el que havia passat amb el petit, és que tenia el cordó umbilical curtiiiiiissim, i aquest Nobel deixava acabar de baixar. Quan es va situar baix, és va desprendre la placenta, i per aquesta raó li van començar a baixar les pulsacions.
Jo amb el desgarro, vaig sagnar bastant, van estar una hora i picó fent patchwork amb els meus baixos (arribats a aquest punt em sembla que vaig fer perfecte demanar l'epidural
El petit Dante va néixer amb 2 830kg i 50.5cm. I ben sanote!

Ara però tot està correcte!
Disculpeu el monòleg. I segurament que estigui tot molt desordenat, però començo s tenir molta son!

El Dante és un bitxets preciós!
Aviam si algú més s'anima!
Beren, què tal? Que tu no estàs al Whatsapp!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::