*Mares Octubre 2017*

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dt. jul. 04, 2017 1:21 pm

Hola!!!

Xia, jo el Buffalo també el trobo massa car i no vull que els meus pares es deixin tants diners. Per això miro alternatives similars. L’Easywalker Mosey he vist que el tenen al Palacio del bebè (segons la seva web...) així que un dia d’aquests hi anirem a veure què ens sembla.

Sobre la banyera, nosaltres volem una banyera canviador per tenir al lavabo. La idea és no fer servir tovalloletes sempre, sinó que volem tirar d’aigua i sabó (he llegit que no els irrita tan el cul). Llavors per nosaltres és més pràctic tenir el canviador allà. Així que segurament agafarem la Bagnotime o una similar. Però si no fos per això jo en compraria una de senzilleta i més barata, amb potes (es més pràctic per l’esquena), estil Breri Dou Dou.

A nosaltres com que ens deixen la Minicuna, hem estat mirant cunes convertibles pel Wallapop per quan ja no hi càpiga, que n’hi ha que estan genial i molt barates. Aquest cap de setmana n’anirem a mirar una. A més, com que el nostre dormitori és gran, doncs ens hi cap perfectament.

Lanana, Jo de camisa de dormir no tinc intenció de comprar-ne pq no m’agraden. De fet, jo dormo despullada tot l’any. L’únic que el pijama sí que l’utilitzo per anar per casa, així que prefereixo comprar-me pijama. La meva idea és comprar-ne un de lactància. No sé si coneixes la pàgina Envie de Fraise... Allà n’hi ha. Et poso el link pq et facis una idea:
https://www.enviedefraise.es/242-pijamas-de-lactancia

Dormir? Doncs no gaire la veritat. Jo dormo sempre de costat, però quan m’hi poso, la Bruna es posa a donar cops i em ratllo i penso que potser li molesta i clar, al final dormo de panxa amunt però no hi acabo d’estar bé...

I la calor doncs ara bé, però aquella setmana de calor fatal, tenia peus d’elefant. Espero que no pugin gaire les temperatures...

GuiRit, jo porto guanyats 4 kg en total. El problema és que els últims 3 kg els he guanyat en 1 mes i mig... I el ginecòleg ja em va renyar. I tampoc ho entenc pq jo menjo bé i la veritat es que em miro al mirall i em veig genial. Faig molta panxa, però tota endavant i de moment m’està respectant la cintura. Així que jo em veig molt guapa! ;-))) Però de totes maneres estic vigilant més, que no vull que em torni a renyar... Hi torno el dia 10 a veure...

Petons!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dc. jul. 05, 2017 5:59 pm

Arya, és que a mi em passa el mateix i per això tinc por de la propera visita! Entre que els primers 4 mesos no em vaig engreixar pràcticament i que em veig més o menys bé i no em sento pesada, que tot se m'està posant a la panxa, cap endavant (bé, i una mica als malucs, però que sempre he anat ben servida), doncs au... jo com si res i vindrà el dia que em pesin i em fotin bronca. Però tinc claríssim que, mentre no posi en risc la salut, és un tema pel qual no em penso obsessionar NI MICA NI GENS! I si en guanyo 15 en guanyo 15...! :-o00m

I respecte el que dius de les banyeres, és evident que per l'esquena sembla molt més còmode una amb potes i que si tens la sort de tenir un lavabo gran on t'hi càpiga amb canviador molt millor. Nosaltres tenim un wc mooolt petitó, amb plat de dutxa, i per tant prefereixo agafar-ne una plegable (Flexibath) que pugui treure i guardar ràpid perquè a més, si trobo que em fa mal l'esquena els primers mesos la puc posar damunt d'alguna taula i quan sigui més gran deixar-la dins del plat i només ajupir-te quan l'hagis d'ensabonar i esbandir.

Molt interessant l'enllaç que has enviat amb els pijames. La veritat és que jo no he dut camisó en ma vida i em plantejava comprar-ne un perquè el demanen, però està clar que ho preguntaré i, si puc, duré pijama. Jo trobo que mentre sigui còmode per alletar, què importa?! El que sí que trobo és un gran problema que es repeteix en la roba de nadó... per què carai ningú entén que de roba de nadó i lactància n'haurien de vendre tot l'any d'estiu i d'hivern???!!! Perquè jo em trobo que les quatre coses que he de comprar li hauré de comprar al setembre perquè ara són d'un cotó massa prim, d'hivern, etc. perquè només tenen col·leccions d'estiu. Que no entenen que la gent prepara la roba pels parts, postparts, nounats... UNS MESOS ABAAAANS?!!!! :-:)

EDITO AQUEST PUNT DELS PIJAMES: està clar que peco de novata. Preguntant ara a ma germana sobre si podia dur pijama i no camisó, m'ha dit que normalment no deixen per una qüestió de comoditat. T'estan fent cures constantment (mirant i remirant per allà vaig, això si tens sort que no t'han fet punts i te'ls han de curar, coàguls, etc, etc, potser et posen drenatges... en fi! I ella també em recomana que si us són molt desagradables les calces de paper, només per a l'hospital agafeu un paquet d'aquests de 10 calces les més barates que trobeu del Primark o on siguin i q facin la mateixa funció...

Pel que fa a dormir, estic tenint sort. Excepte les setmanes de calor del desert... estic dormint més o menys bé i se m'he d'aixecar uns quants cops per anar al lavabo em torno a dormir fàcilment la majoria de dies. Sí que matino més, però res més. Jo també sempre he dormit de costat i el que faig per estar més còmoda és posar-me un coixí a la panxa (un de normal, no cal que sigui un de lactància ni res...) zz:-)

Adéu noies!!!
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dc. jul. 05, 2017 7:22 pm

Hola de nou!
Tema pijama/camisola: a mi m'han dit el mateix que la teva germana Guirit i ho entenc i també m'han dit que, si finalment ha dede ser cesària, un pijama et molesta o et pot fer mal. Jo demà m'agafaré camisons (ja en tinc un) i he pensat que després a casa amb uns leggins a sota si tinc fred ja els aprofitaré o sinó x la propera tardor. Ara dormo amb camises per la calor i m'hi he acostumat.
Roba per nadó: jo no m'he trobat amb el problema de no trobar roba per octubre, Guirit. Compro maniga llarga pero no d'hivern perquè a l'octubre fred no fa i com a molt fins 3mesos perquè no vull comprar molt i que després no serveixi, ja que no sé ni quant medirà ni quant pesarà per tant, compro lo bàsic i després sobre la marxa. Això sí jo compro per intenet i també ens han de donar roba. Jo no ho vull deixar per setembre, al contrari al setembre no.vull pensar amb això ni estaré per anar de botigues (de normal ja no m' agrada i jo tinc els peus malament i estar de peu dret em mata i imagino que al setembre el pes de més serà considereble, tot i que ara porto només en tot l'embaràs 3kg i escaig)
Per lo què dieu del pes jo en un mes 2kg, cosa que fins ara havien estat grams i la meva gine es va posar contenta! No em sembla cap exageració 3kg i menys si fins ara no us heu engreixat! A més, això de fotre bronca em sembla fora de lloc a les nostres edats ;-) i més en un embaràs. Una cosa seria agafar molts kg de cop i que fos un perill per la salut i altre 3kg que no són res i tenen unes analítiques on tot està bé. No sé, potser sóc molt intransigent però no veig això que els metges fotin bronques. Quan dones el pit gastes molt i perds pes i ara el cos fa reserves.
Ahir vam començar les prepart i va estar bé. El tema va ser respiracions i empènyer. Ens va ensenyar com respirar i cal practicar tot i que no sé si en el moment de dolor et pots concentrar per respirar correctament o ja surt com una cosa instintiva...suposo que en.aquell moment fas elel què bonament pots però tant a mi com al meu company ens va agradar. Cap a l'agost-setembre anirem a fer la visita a l'hospital i res, després a esperar el dia que, personalment, em fa por sobretot perquè el dolor cansa.molt i un part són moltes hores i també tinc por a no gestionar bé el dolor en aquell moment, tot i que jo vull epidural.
Una abraçada!!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 06, 2017 1:28 pm

GuiRit, això que dius del pijama amb les cures tens raó… Clar, jo he parit, però no van fer falta punts o sigui que realment no em van haver de mirar res allà baix. De totes maneres ja ho preguntaré al meu ginecòleg què necessito portar i què no, pq jo quan vaig estar a la Dexeus ells ja em van donar la bata aquesta d’hospital (que no deixa de ser pràcticament un camisó) i les compreses postpart i tota la resta... Així que si m’ho tornen a donar ells, jo em sembla que passaré de comprar-me res. Es que fa ràbia haver de comprar una cosa quan sé que no la faré servir.

De calces també en tinc, estant ingressada me’n van comprar d’aquestes grosses i barates de cotó i la veritat és que em van anar molt bé. A més, també penso que amb les coses que s’han de dur a l’hospital tampoc ens hem d’estressar. Jo no sé on parireu vosaltres, però es que jo davant de la Dexeus hi tinc una farmàcia i a uns metres el Corte Inglés. És a dir que si en aquell moment veig que necessito alguna cosa, doncs ja enviaré algú!

Sobre la roba de nadó, jo es que ja en tenia de les nenes i és d’hivern. I el que he anat comprant (poca cosa) doncs o per internet o en alguna botiga. Però sí que és cert que a les botigues ara tot és d’estiu, pq jo m’he vist temptada a comprar algun vestidet per quan sigui més gran... és que hi ha coses tan mones! Hehe

Lanana, quan el ginecòleg em va renyar tampoc va ser una bronca eh. De fet, vaig sortir d’allà rient i dient-li que no pensava renunciar a la coca de Sant Joan i ell també va riure... Realment el que va venir a dir és que 4kgs en total estava bé, però que clar, que si ara anava de 3 en 3 doncs que em plantaria als 20kg. De totes maneres, no és una cosa que em preocupi massa, i li faré un cas relatiu. Per exemple, a l’estiu s’acostuma a menjar més a fora i a vegades menges més del compte i en general crec que és bastant normal engreixar-te una mica. Doncs jo vigilaré això i ja està. Sé que porto una bona dieta i no em penso obsessionar. També em va dir que havia de fer esport i en això no li penso fer cas. Jo sempre he fet esport, però ara tinc massa pors. Quan camino massa, ja penso “i si per culpa d’això s’obre el cèrvix?”. I prefereixo no preocupar-me tant.

Sobre les respiracions, jo amb les nenes no vaig arribar mai a fer les classes, però en el part sé que les respiracions m’ajudaven. No me’n va ensenyar pas ningú, però el fet de respirar i relaxar-me, sé que feia el dolor més suportable. Així que potser ja és una cosa instintiva. Però clar, també et dic que la meva experiencia és molt diferent. A mi en aquell moment el dolor físic m'era absolutament igual, fins i tot era una distracció. Així que realment tampoc sé com ho viuré ara. Així que suposo que mai estar de més aprendre’n. I si tu tens pors, doncs totes les eines són benvingudes!

Una abraçada.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: xikaaa » ds. jul. 08, 2017 8:59 am

Bon día noies!

Porto dies desapareguda! Ja en tenim confirmat que es NENA!!! Tenim molts dubtes amb el nom així que encara es una sensenom.

Ayra82 M'alegro que la morfo hagi anat bé i que el coll de l'úter sigui llarg, això es genial! Noia quina sort lo del tiet fuster pel tema de la trona.

Lanana Jo en tinc el cotxet jane trider matrix i crec que el possaré al wallapop, perque hem comprat el bugaboo camaleon, tb de segona mà x això, de color marfil. Ja heu fet la 4D? Jo no m'enrecordo ni de quantes setmanes s'havia de fer... :-:)

Joyce Ja les classes prepart? jo crec que aquest cop passaré.

Xia felicitats :cnen: !

Guirit mare meva si ja ho tens tot! això es organització >.-<: Tema kg com en demanaves, jo he pujat 2.5/3, però en tinc reserves, així que cap problema, que n'agafi d'allà.

Bfff veïent totes les coses que teniu comprades hem dona un pal... jo no en tinc resssssssssssss, a veure dïuen que amb el segon t'ho prens amb més calma, i noies quina raó que tenen eh!!! Després de llegir-vos m'he sentit malament i he començat a tirar fils per veure si alguna amiga hem podia deixar cosetes i així saber realment que es el que hem manca.

AHHHH la boda va anar molt bé! fins les 3 de la matinada :miko:
Imatge
Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dl. jul. 10, 2017 9:52 am

Ostres, Xikaaa, que bé que em diguis que sóc organitzada jo que em pensava que era una mica desastre! :b-)))

Doncs nosaltres ja tenim una cosa més, i és important. Ja tenim EL NOM! Hahaha Es dirà Elna! :-)(-: Teníem una llista molt curta, els que m'agradaven a mi no li agradaven a ell i viceversa. Només n'hi havia dos que ens van agradar als dos, que eren Jana (o Joana) i Elna, i al final ha sigut aquest últim.

I demà tenim llevadora, i ja preguntaré per tot això que tenia pendent: classes prepart (normal que les que ja heu passat per classes i part no les vulgueu repetir!) i per l'hospital i tot això! Totes vosaltres ja amb hospital decidit, no?!

I també dir-vos que finalment hem triat cotxet i ja aquesta setmana l'encarregarem i sí que serà el Bugaboo Bee5.

Adéu noies!!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dt. jul. 11, 2017 1:32 pm

Hola noies! Com aneu?

Xikaa, sí, això del tiet fuster és genial pq el dia que li vulguem fer l’habitació ben feta també ens la farà ell ;-)))

Ah, i enhorabona per aquesta nena!!! >.-<: >.-<: Crec que som majoria les que portem nena no?

Jo la 4D tinc clar que no la faré, prefereixo gastar-me aquests diners en altres coses. La carona ja li veuré quan neixi! Tot i que entenc que ha de fer il•lusió poder veure’l bé.

Sobre les coses comprades, no et sentis malament ni t’estressis! Jo tot i ser primerenca m’ho estic prenent amb molta tranquil•litat. Que a veure, d’informació en tinc un munt i tinc la meva llista de les coses que vull, però tampoc he sortit a comprar res. Bé, sí, des de dissabte que tenim una cuna convertible! En vam trobar una a wallapop d’aquestes de la marca Ros amb el canviador incorporat i com que era barata i està perfecte... doncs ja la vam anar a buscar! Però tampoc ens hagués fet falta tenir-la ja pq els primer mesos farem servir una mini-cuna de collit, però mira, ens vam animar.

GuiRit, home, el nom és una cosa important!! M’alegra veure que ja el teniu! >.-<: És un nom bonic!

L’hospital sí que el tinc decidit, però es que a la meva familia tothom ha parit a la Dexeus (jo i els meus germans ja vam nèixer allà) i com que no hi ha hagut cap mala experiencia... Tu encara dubtes?

Jo la llevadora la tinc el dia 18 i també li preguntaré per les classes prepart (ja em va dir que potser a mi tot el tema part no m’interessava, però sí que voldria saber si també parlen del tema lactància i cures del nadó, que això sí que ho vull saber) i per la vacuna de la tosferina. Alguna de vosaltres ja se l’ha posada?

D’altra banda, ahir vaig tenir visita amb el meu ginecòleg de la Dexeus per comentar analítiques i tot bé. A més, com que ja em coneix, em va fer eco per mirar el coll de l’uter i també va aprofitar per deixar-me veure què feia la Bruna per allà dins. I tot perfecte! Així que a poc a poc vaig estant més tranquil•la. Ah, i aquest mes només he pujat 1kg, o sigui que no li ha fet falta tornar-me a renyar hehe

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dc. jul. 12, 2017 9:51 am

Hola noies!

Tema ECO4D, jo sóc de les que tampoc en faré perquè penso que si he pogut aguantar fins ara, ja m'aguanto fins el final! Però sí que ha de ser emocionant, sí. Si quan no veus res ja ho és, imagina't quan li pots distingir una mica les faccions!

Tema coses comprades: jo mica en mica vaig avançant. Em pensava que ho portava pitjor però el fet que em deixin tantes coses ho facilita molt i a més, el temut agost (que me l'estic prenent com si s'acabés el món, quan en realitat no tot tanca ni res...) està fent que m'espavili. Aquesta setmana volem encarregar el cotxet i anirem a buscar un mini-bressol que ens deixen i de coses grosses gairebé és del poc que falta.

Arya, molt bé la visita amb el ginecòleg!!!

Jo amb la llevadora ahir tot bé: resultats O'Sullivan i sang correctes, tensió bé, la vacuna de la tosferina me la posen a la següent visita (mitjans d'agost), de pes perfecte, no m'he hagut de guanyar cap bronca! :p-) (3,4kg a les casi 27 setmanes) per tant em puc permetre algun geladet més... :***:

I sobre el tema classes prepart: és una llàstima que no seré a temps d'enganxar les classes a la piscina (a l'agost no en fan i la de setembre m'enganxa ja tard) i faré les normals a terra, i comencem el 9 d'agost! Quins nervis! A mi sí que em fa gràcia perquè no sé ben bé què m'hi trobaré!

I pel que fa a l'hospital, no, no ho tenia del tot clar. Sabia que no volia parir en el meu de referència i ahir vaig estar preguntant. Sembla que si tot va bé podré parir al St. Pau però hauré d'anar-hi jo perquè no m'hi deriven directament del CAP.
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dc. jul. 12, 2017 10:55 am

Ah, per cert,

He vist aquest blog interessant i us deixo un post que m'ha semblat interessant sobre la canastreta bàsica que cal dur a l'hospital. Segons diuen s'ha de començar a pensar en això cap a la setmana 30 i no ens queda pas tant!

http://matrona.cat/2014/07/la-canastret ... eparar-la/
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 13, 2017 12:57 pm

Hola noies!

GuiRit, genial que la visita amb la llevadora anés bé! Ostres, jo porto 5kg i estic de 25 setmanes (demà) i veig que vosaltres en porteu menys! Les veteranes quant us vau engreixar? Es que jo no veig que m’hagi engreixat pas tant. A veure, tinc molta panxa, però la resta la veig tota igual. Bé, potser els pits també han crescut ;-)))

Gràcies per penjar la canestreta! Jo m’he mirat la pàgina de la Dexeus i més o menys demanen el mateix. Però a mi aquestes llistes m’estressen! Estic molt en plan tranquil•la amb les compres i quan veig aquestes llistes ja m’atabalo! I si em paro a pensar, sé que tinc temps, però ja m’han tornat a entrar les presses. Jo de moment només tinc la cuna convertible (que ni tan sols la faré servir els primers mesos) i roba. De roba sí que en tinc! A veure si em poso les piles amb la resta!

La resta com aneu?

Petons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dt. jul. 18, 2017 1:28 pm

Holaaaa!!
Com esteu? Com porteu la calor???? És força horrorosa!!
Gràcies per la llista Guirit! Jo pariré a l'Hospital de Barcelona així que m'he basat amb el què demanen allà.
Jo també dec portar un 5kg ara pq em vaig pesar a casa els meus pares i pesava 55i fa 3setmanes amb lala gine 53 i pico. Quan vaig veure el pes vaig plorar i tot perquè no menjo molt i vaig pujant dea pes i quan menjava més no aumentava. No sé, vaig tenir com una plorera hormonal i perquè jo sí que m'ho noto. La meva panxa no és super gran i m'ho noto especialment endestacable cuixes, cames i pit i se'm fa molt estrany perquè és el primer cop a lal' meva vida que agafo pes.
Aquest dijous tenim la 4D. Ja us explicaré! En tinc moltes ganes!!
A mi l'embaràs se'm fa llarg i suposo que és perquè ha parat força la meva vida i a casa no sé què fer.
Continuo amb baixades de tensió i ara m'han diagnosticat rinitis gestacional.
L'Arlet es mou bastant, tot i que té dies tranquils també i quan es mou tinc com sotracs a la panxa! :-)
Heu començat a pensar amb el part? Jo abans li tenia molta por, ara en tinc però no tanta perquè confio amb les persones que ens atendran però el què més em preocupa és com serà el camí de casa a l'hospital i espero que no trobem retencions! Tot i que si la nena no es gira suposo que em propsaran cesària. Dijous sabrem si ja s'ha col.locat tot i que jo penso que continua de natges.
Vinga, ens anem llegint!
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dt. jul. 18, 2017 2:45 pm

Ah per cert, vosaltres teniu contraccions d'aquestes que es posa la panxa dura? És que jo en tinc cada dia des de ja fa temps. Li vaig dir a la gine i em va dir que si em feien mal i no eren continues que no em preocupés però la veritat és que hi ha dies que en tinc bastantes.
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dt. jul. 18, 2017 5:11 pm

Uuuufffff... tenia una resposta llarguíssima i se m'ha esborrat tota! Quan arribi a casa a la nit tornaré a respondré amb calma! :ufs:
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 20, 2017 9:42 am

Bon dia!

Lanana, que vagi molt bé la 4D avui!! Ha de ser molt xulo!!

Jo en el part no hi penso gaire, la veritat. Segurament no és el més habitual, però amb les nenes tampoc li tenia por. A mi és que m’és igual com sigui, m’és igual si pateixo, si em posen punts, si no em posen epidural, si acaba en cesària... m’és absolutament igual. Jo només vull a la Bruna viva, sana i a terme. No sé, és que jo ja vaig viure un part que va acabar de la pitjor manera possible i, per mi, ara, qualsevol situació que acabi amb la meva nena viva als meus braços, ja em sembla un bon part.
L’únic que sí que em fa una mica de por és la part emocional. Jo vaig decidir tornar a parir a la Dexeus pq tot i la mala experiència de les nenes, tot el personal va ser de 10. Tothom va ser molt empàtic i van fer tot i més per salvar-les. Però clar, no havia pensat que tornar a parir allà significa anar a la mateixa habitació i a la mateixa sala de parts. M’imagino en la situació i no sé com m’ho faré per no posar-me a plorar i que la situació no em superi. Així que intento no pensar-hi :-o00m

D’altra banda, sobre el que dius de col·locar-se, a quina setmana se suposa que ja es posen cap per avall i s’hi queden? Jo tan a la morfo com a l’eco de la setmana passada la tenia cap per avall, però el ginecòleg va comentar que ara es mouen molt i que canvien de postura constantment.

Sobre les contraccions de Braxton, jo en tinc alguna, però sobretot quan he estat fent moltes coses. Si és una tarda d’aquestes que me la passo estirada al sofà, llavors no en noto. De totes maneres, jo ahir li vaig preguntar a la llevadora i em va dir que si mai en tinc bastantes, que m’estiri i que si passen que no és res.

I la resta? Estaria bé que les que estan per whatsapp també passessin de tan en tan, que fa molt que no tenim noticies seves!!

Petoooons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
Autumn
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dc. gen. 19, 2011 11:00 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Autumn » dv. jul. 21, 2017 10:34 am

Hola noies!!!
Jo també mhe fet la eco 4D, amb els altres també ma la vaig fer i aixi tinc la de tots. Es molt xulo tot i que jo encara que li vagi la carona no macabo de imaginar com serà en realitat.

De contraccions jo encara no en tinc, si que algun cop em noto la panxa mes dura, pero no noto la contraccio ni res..

De pes no se quan he guanyat.. em va dir que en general anava be pero si que aquest últim més m'havia passat una mica.. vaig agafar 3Kg i algo!

I encara no he preparat res!! amb la tonteria que penso que tinc de tot no he mirat res.. i d'aqui no res ja marxem de vacances aixi que crec que ho deixare per la tornada!

Classes prepart no li he comentat res a la llevadora i ella no mha dit res.. pero en principi no les vull fer aixi que ja m'esta be.

petonets!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dt. jul. 25, 2017 3:22 pm

Holaaaa!

Està molt apagat això, no? Què us expliqueu?

Autumn, jo tampoc he comprat gaire res... I això que sóc primerenca, és a dir que poc tinc! Però no sé, tinc la sensació que encara em queda una eternitat!

Pel que fa al pes a mi també em va passar que de sobte vaig agafar 3 kg! Tampoc vull passar-me i vigilo una mica, però la veritat es que em costa pq tinc gana, i ara a l’estiu vulguis o no surts més...

De classes prepart m’ha dit la llevadora que fins al setembre res, així que ves a saber si em vindrà de gust fer-les o què.

D’altra banda, la setmana passada vam anar a mirar cadiretes pel cotxe. Jo tenia clar que volia la Kipplan Kiss 2 o una similar (que hagués passat el PlusTest) però igualment volia parlar-ho amb el de la botiga a veure què em recomanava. I ell també ens va dir que la Kipplan era de les bones, així que ja la tenim a casa. La primera compra gran! Em va fer com cosa, però suposo que algun dia ens hi havíem de posar... Ara el pròxim cap de setmana ens acabarem de decidir pel cotxet. I es que se’m fa estranyíssim comprar aquestes coses! Feia 6 anys que volia entrar en aquestes botigues i ara que per fi ho faig, no m’ho puc acabar de creure. Em fa tanta il•lusió!

A veure si expliqueu coses i aquest post s’anima una mica!

Petons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Joyce » dv. jul. 28, 2017 10:37 am

Hola companyes de mes,

Escric per desfogar-me. Malauradament, dimecres no em van donar massa bones notícies. M'han 'diagnosticat' placenta prèvia marginal, a 1,3 centímetres del coll de l'úter. Haig de fer repòs relatiu per evitar hemorràgies, contraccions i possibilitat de part prematur. Repòs relatiu vol dir res d'exercici, res de sexe, res d'esforços i calma. Molta calma. Segueixo treballant, això sí. Em faran una altra eco a la setmana 33 per veure com està el tema. Si la placenta no s'ha col·locat més amunt, suposo que tocarà programar cessària. Ara estic buscant noies amb experiències similars per saber si en el seu cas la placenta s'ha recol·locat o no, com ha sigut el part i sobretot, el més important, si la placenta els ha funcionat bé fins al final i el nen/a no se n'ha ressentit o si han tingut altres complicacions. El meu petit està fantàstic, però òbviament pateixo pel que pugui passar.

En fi. Que no m'ho esperava gens i ara haig de gestionar la novetat.

Espero que els vostres embarassos segueixin ben bé!

Abraçades!
Avatar de l’usuari
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: xikaaa » dv. jul. 28, 2017 5:31 pm

Bona tarda noies,

Feïa dies que no us llegia.

Joyce jo no en conec a ningú amb aquesta experiència... Molts ànims i a fer repòs com t'han dit i tot sortirà bé ja ho veuras.

Tema pes que comenteu, jo a l'anterior embaràs vaig guanyar 8,5kg però jo no sóc gaire bon referent perque tinc kg de més d'abans, llavors jo crec que s'alimenta de tot el greix que ja em sobra... Ara porto 3.5kg més o menys i estic de 27. Crec que potser un referent més fiable es la meva germana que ara amb 38 setmanes s'ha engreixat uns 11kg aprox. De totes maneres pel que tinc entès 10-15kg es lo normal.

Arya82De cadireta del cotxe nosaltres finalment hem agafat la joie spin 360, al meu home li va agradar moltísim lo de que es pugui possar mirant a tú per ficar a la nena al cotxe.

Autumm jo crec que no les faré tampoc les classes prepart...

Us comento que ja tenim molta roba que ens ha deixat una amiga i ara estem mirant aquest moisés a veure que us sembla, es el babyhome air. L'heu vist? vosaltres quin heu agafat?

Ara m'estic plantejant l'habitació de la nena, encara no sé ben bé que faré... vaig tard, potser, però.... encara treballant a tope es complicat.

Petons a totesssss
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dg. jul. 30, 2017 10:24 am

Bon diaaaa!

Joyce, jo l’únic que havia sentit de la placenta prèvia és que normalment es detecta al primer o segon trimestre i que, al anar creixent l’úter, es pot moure i deixar de tapar el cèrvix. En el teu cas al detectar-ho ara al tercer trimestre no sé si vol dir que es quedarà ja així o si encara es pot moure... Potser al ser marginal encara es pot moure? Sigui com sigui, pensa que tu i el teu petit estareu molt controlats i l’important és que tots dos esteu bé. Ànims!

Per cert, com es dirà el teu nen? No sé si ja ho havies dit...

Xikaa, el babyhome air no el tenia vist i em sembla xulo. Jo tinc el Look at Me. M’he l’han deixat però és el que volia pq jo vull fer collit i aquest moisés ho permet. Si tu no vols fer collit, crec que qualsevol moisés t’anirà bé.

Sobre la cadireta del cotxe, segur que és molt més pràctic que es giri mirant cap a tu per poder posar el bebè millor, nosaltres també ens ho vam plantejar. Però mira, al final, nosaltres tenint un 5 portes vam pensar que tampoc era vital i amb la que hem comprat anirà a contramarxa fins els 18 kg sí o sí hehe

Sobre l’habitació, nosaltres ni tan sols la farem! Per una banda, el nostre dormitori és prou gran per posar-hi la cuna i el canviador i a més volem fer collit, així que el seu dormitori crec que no és necessari. I per l’altra banda, els avis del meu marit li van deixar en herència una casa vella però que reformada serà preciosa i la idea és començar a fer el projecte ara al setembre. La cosa anirà per llarg, però preferim esperar i fer-li l’habitació un cop ja allà.
En el vostre cas, si la nena dorm amb vosaltres, potser no fa falta que correu a fer-la no? Vull dir que tampoc ha d’estar tot perfecte abans que neixi.

D’altra banda, un dubte tonto que tinc. Realment quina diferència hi ha entre arrullos, musselines i mantes? Es que en veig a totes les botigues i realment no sé si és necessari tenir-ne un munt de cada! La meva intenció era comprar un parell de mantetes per quan faci fred i un parell de musselines per quan no en faci tan... En necessito més? I l’arrullo? També és necessari?

Bon diumenge!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Arrpi
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. maig 08, 2017 5:59 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arrpi » dl. jul. 31, 2017 5:32 pm

Hola noies,

Feia molt de temps que no escrivia, però he anat llegint-vos de tant en tant.

Joyce jo tampoc no conec a ningú amb aquesta situació però segur que si segueixes les recomanacions que t'han donat tot sortirà bé, l'important és que el petit estigui bé.

Aquest dissabte he anat a comprar el cotxet i l'únic que tenia clar era que no volia que peses gaire, visc en un barri on hi ha força pujades i no em veia en cor de carregar amb un cotxet de 12 o 15kg + el nen. Al final hem agafat el Bugaboo Bee5. Sembla mig de joguina però la veritat es que és molt lleuger.

La cadireta del cotxe he agafat la joie every stage perquè és l'única o de les úniques que està homologada per anar sense ISOFIX en contramarxa, (o això em van dir a la botiga i m'ho vaig creure, jejej!)

L'habitació l'anirem fent a poc a poc, ara hi tenim una calaixera i m'agradaria posar-hi un armari, però tampoc estic estressada per aquest tema. Poc a poc anirem posant detalls per anar-la creant.

Arya82 jo crec que els arrullos són més gruixuts que les muselinas, que són arrullos però molt més finets. I mantes ja em sona a gruixudes del tot. Jo també sóc partidària d'agafar-li un parell de mantes i un parell de muselinas, no crec que sigui de vida o mort tenir-ne de totes les mides i tipus.

Al Setembre començo les classes pre-part, a veure que tal. Les faré dos dies a la setmana així que en un mes ja ho enllesteixo. No sé si és necessari o no però al ser el primer em fa il·lusió. Potser quan en tingui més ja prescindeixo. I com que pel part estic cagadaaaaaa així trobo suport comú! aiaia ja queda meeenys!

Una abraçada a totes boniques!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::