*Mares Octubre 2017*

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dv. ago. 04, 2017 10:03 am

Hola noies! Deveu estar totes de vacances no? Jo fins a finals d’agost res!

Arrpi, gràcies per l’explicació sobre els diferents tipus de mantes, és el mateix que havia entès jo o sigui que no dec anar tan perduda hehehe Es que en les botigues de bebès hi ha tantíssimes coses i crec que n’hi ha tantes que no serveixen per res, que a vegades em torno una mica boja!

Nosaltres la setmana passada també ens vam acabar de decidir amb el cotxet, al final hem optat pel Easywalker Mosey. Ens va costar trobar una botiga que el tinguessin però al final el vam poder veure i ens va agradar, així que decidit! D’altra banda la meva germana m’ha regalat el portabebès Manduca i estic molt contenta pq jo vull fer molt de porteig.

Al final també vaig agafar una camisa de dormir de la pàgina Envie de Fraise i us ho recomano. És maca i molt còmode i no de les típiques que semblen de iaiona.

A poc a poc ja anem tenint cosetes, però la veritat es que sento que encara me’n falten tantes que a vegades m’agobio una mica. Vosaltres com aneu amb les compres?

Canviant de tema, vosaltres ja heu fet l’eco del 3r trimestre? Jo la tinc la setmana que ve que estaré de 29 setmanes i no sé si aquí ja hauria d’estar col•locada cap per avall o encara es d’hora? A vosaltres què us han dit?

I per cert, com porteu la calor i el dormir? Jo fataaaal! És horrible! Em passo la nit anant del llit al sofà i passejant-me per casa. A veure si aquesta calor ens dona una treva!

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: xikaaa » dj. ago. 10, 2017 4:11 pm

Bona tarda Noies,

Ayra82 jo fins el dia 28/08 no les agafo i no sé si en podré aguantar, perque ja vaig que no puc amb la meva ànima. El tema de la diabetes gestacional m'està deixant xof xof.

Et posso una foto de l'arrullo perque el vegis, però realment aquests per dins son com de tela de tovallola o polar.
La manta es més gruixudeta, nosaltres normalment fem servir la que es de tela polar pels dos cantons.
La muselina es fineta, normalment acabes fent-li més us per tapar una mica quan fas teti, treure el sol...
L'arrullo al final el feïa servir pq el petit no es girés, com de antivuelco.

Demà fem l'eco del 3r trimestre. De fet m'he demanat a la dexeus i a la cima. No hem va agradar gens com ens va tractar la ginecologa de la dexeus amb el tema de la diabetes gestacional, així que demà aniré a totes dues i mirarem que fer, amb quina em quedo depenen de la sensació que hem doni.

Per cert, la manduca un invent del senyor eh! m'encanta!

La calor la porto bé, clar amb l'aire encés moltes nits senceres, perque sino es impossible, tinc un panxot considerable.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dv. ago. 11, 2017 2:37 pm

Xikaa, moltes gràcies per la teva explicació! Al final l’altre dia vaig comprar-li un parell d’arrullos per internet pq me’ls demanen a la llista de l’hospital i pq suposo que a l’hivern els faré servir bastant.

Que per cert, sabeu a quina setmana s'ha de tenir llesta la bossa de l'hospital?

Jo ahir vaig fer eco i tot està bé però em vaig quedar xof pq em van dir que la nena és petita i ara ho hauran de controlar cada 2 setmanes. A vosaltres quan us pesen? Jo ahir estava de 28+6 i pesa 1.104.

Com que veig que tu i jo Xikaa estem més o menys del mateix, em podràs dir quin pes fa la teva avui a l’eco? Es que estic super ratllada.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: xikaaa » dv. ago. 11, 2017 4:57 pm

Ostres Ayra82 ara entrava per dir-vos que m'havien comentat que la nena té el percentil baix (12) i pesa 1.275kg (setmana 29+3).
I veig lo teu... Pel que veig som moltes les que tenim el percentil baix.
Avui a la dexeus m'han asustat bastant, entre el tema de la diabetes gestacional i això del percentil... quines merdes grans.

També m'hauran de control.lar cada dues setmanes Ayra82, així que no sé pas si et serveixo per comparar :ufs:

Bueno mentre vinguin sanets, ja n'hi ha prou. I mire'm-ho pel costat positiu, més ràpid i fàcil per treure'ls.
Imatge
Imatge
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Xia » dv. ago. 11, 2017 8:03 pm

28 + 4

Hola! Com esteu?

Entro fugaçment...
Fa molts dies que no dic res, però vaig llegint de tant en tant... :) Vaig tan cansada...

Pes: Això del pes com us ho calculen? Jo aquesta setmana he tingut visita i ens va dir que pesava 1250g. No sé quant d'exacte és aquesta mesura... Ni com ho calculen... Però ho va dir com volguent dir que era gran.
Teniu alguna taula de referència per veure si té pes alt o baix?

Tema compres... Nosaltres ja tenim el cotxet! i ...res més... jeje... Al final hem comprat el Muum de Jané. A veure quin resultat dóna.

Classes Pre-Part: Heu començat les classes pre-part les que heu decidit fer-les? Què tal?


Com us trobeu?? Jo començo a no poder més... entre la calor, la cremor d'estòmac, el pes i molestia de la panxassa, el dormir malament... :ufs: Vaig molt i molt cansada!!!
Almenys ara hi ha el cap de setmana per descansar :p-) zz:-) zz:-) zz:-)

:-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » ds. ago. 12, 2017 8:46 am

Xikaa, doncs quina merda que la teva nena també tingui percentil baix. Veig que hem sortit totes dues ben preocupades de la dexeus :ufs:

Xia, el pes el calculen mesurant el fèmur. A l’informe que et donen ho hauria de posar.
Jo he trobat aquesta pàgina, amb una taula de pesos per setmanes i que et calcula el percentil:

http://www.fetaltest.com/cgi-bin/ecopesofetal.cgi

Però no sé què pensar, pq a mi em dona un percentil més alt que el que m’han donat a la Dexeus i em surt que la projecció del pes a les 40 setmanes és d’uns 2.900kg. I a veure, a mi no em sembla un mal pes. Jo vaig pesar 2.700 i estava ben sana.

Aix, no sé. Per una banda vull pensar que la meva nena és simplement petita i ja està, però per l’altra banda no puc evitar donar voltes al tema i preocupar-me per si hi ha algun altre problema.

Tema compres: encara em falten mil coses, però es que amb aquestes últimes setmanes de calor no em venia de gust fer res. A veure si em poso les piles!

Tema classes pre-part: en teoria les he de començar al setembre (a l’agost no n’hi havia) però encara ho he de parlar amb la llevadora. Es que si només parlen del part, jo passo d’anar-hi. A mi l’únic que m’interessa és que m’expliquin què fer un cop neixi la Bruna i me l’hagi d’emportar a casa. Sóc primerenca i deu fer més de 10 anys que no agafo cap nadó, o sigui que em preocupa molt més el saber cuidar-la que no pas el part. A veure si algú hi ha anat i ens pot explicar coses.

D’altra banda, jo em trobo bé. Crec que físicament deu ser l’embaràs perfecte pq no tinc ni he tingut molèsties de cap mena. Sí que amb la calor ho vaig passar bastant malament per dormir, però ara que fa més fresqueta, ja dormo bé.

Bon cap de setmana noies!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: xikaaa » ds. ago. 12, 2017 9:22 am

29+4

Bon día noies,

Doncs Ayra82 a mi per la web també em surt millor el percentil...
Jo he sortit de la dexeus espantada total, però després he anat a la CIMA i la doctora m'ho ha explicat calmadament i ho he entés millor. No cal preocupar-se n'hi ha nens més petits i de més grans, així que ja. Ara bé, a la dexeus m'havien programat la eco d'aquí 4 setmanes (i al paper possava alt risc, que es el que m'ha cagat) i al CIMA d'aqui 2 setmanes. Així que definitivament hem quedo amb la CIMA i ja.
Ja tinc l'endocrina allà i la noia hem dona millors explicacions i està més x mi. Que hem sembla que a la DEXEUS sóc un num i això no m'agrada gens. Entenc que van x feina perque tenen mooooolta feina, però cada cas es un món i no pot ser. Segurament vosaltres teniu uns doctors/es meravellosos a la Dexeus i no es tant com jo ho pinto, però jo n he tingut sort, que farem.
Es que hem va dir directament la de la dexeus que m'hauria de possar insulina pel matí i que hauria de fer repòs pel tema del percentil. Dic a veure si haig de fer repòs, però pel sucre he de caminar, crec que n'hi ha algo que no quadra... i a la CIMA que això ho ha de valorar l'endocrí no una ginecòloga... Bueno això i les hormones que tot plegat es complicat.

XIA Jo tenia el Jane Trider amb el Gerard que es bastant semblant al MUM i molt bé. Ara he agafat el bugaboo camaleon, però es més perque tenia ganes de tenir-ne un bugaboo que perque ho necessités. Ara he possat a la venda el meu Trider i hem fa peneta, segur que el gaudireu un munt.

Bueno aquesta tarda aniré a mirar mobles per l'habitació del Gerard, perque la de la Jana serà el bressol convertible del Gerard que el passarem a la seva habitació. A veure que trobo...
Imatge
Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dg. ago. 13, 2017 8:31 am

Hola noieees!

Tenia això abandonat perquè, efectivament, estava de vacances! Feia molt que no tenia vacances de 15 dies seguits així que les he aprofitat bé, abans del que ens ve al damunt! A més hem tingut la sort de fugir d'aquesta onada de calor a Astúries.

Durant avui i demà m'actualitzaré llegint el que heu posat i escrivint de nou!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dg. ago. 13, 2017 10:15 am

Bon dia!!

Xikaa, que bé que al CIMA t’ho hagin explicat tot tan bé. A la Dexeus hi ha de tot, jo de fet els tractaments de reproducció assistida els vaig fer en un altre centre pq els ginecòlegs d’aquesta especialitat de la Dexeus no em van agradar gens... O sigui que és evident que t’has de quedar on t’hi sentis millor.

Jo es que a alt risc hi sóc des del principi, per tant això no em va espantar. Sóc jo, que fa molts anys que arrossego pors. De fet, quan l’ecògrafa em va dir que era petita li vaig preguntar directament si era preocupant i em va dir que no, que tot funcionava perfectament i que tot indicava que només era petita. Però clar, la Bruna si està aquí és gràcies a una adopció d’embrions i això vol dir que genèticament no es nostra. No sabrem mai els seus antecedents mèdics i això em genera moltes pors pq mai sabrem qui són els donants. I al sortir de l’eco ja estava histèrica, vaig començar a buscar coses al google (sí, sé que no ho hauria de fer mai) i quan vaig entrar a la consulta del meu ginecòleg ja ho vaig fer plorant... Ell m’ho va explicar tot bé, em va dir que quan són petits pot ser que sigui pq els pares també són petits o pq hi hagi algun problema amb la placenta i que no li arribin prou nutrients. Llavors fan controls cada 2 setmanes per controlar que creix i que la placenta i tota la resta funciona bé. Però clar, com que nosaltres no sabem com són els seus “pares”, ja em vaig posar en el pitjor. Però bé, al final em vaig posar en contacte amb la meva doctora de reproducció assistida i em va passar l’alçada dels donants i resulta que són igual de baixets que jo i el meu home, així que potser sí que simplement és petita pq els donants també ho són.

A veure com va la pròxima eco, em quedaré més tranquil•la si veig que va creixent i tota la resta continua bé.

Canviant de tema, nosaltres al final ens hem quedat amb el Bugaboo Camaleon. Al principi volíem l’Easywalker Mosey pq complia tots els requisits i no volia que els meus pares es gastessin tants diners. Però els meus pares són uns pesats i tan sí com no volien regalar-nos el Bugaboo, així que al final hem deixat que facin el que vulguin. És la seva primera neta i estan bojos.

GuiRit, quina sort que hagis pogut fugir d’aquesta onada de calor! Segur que vas poder dormir de meravella!

Una abraçada!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dg. ago. 13, 2017 11:48 pm

Hola noies!! Porto dies llegint-vos però no havia dit res. Ara he trobat el moment.
GuiRitqueNo bé les vacances per Asturies!!
La resta veig que esteu amb el tema que els nens/es són peques...mireu, la meva des dede fa mesos ja ens van dir que era una setmana més petita. Sempre he fet controls mensuals i a cada eco han comprovat que li arribi bé els nutrients i circulació i va perfecte aixe que ens diuen que és un tema genètic (tant el meu company com jo, sobretot, som poca cosa i té molt sentit que no ens surti una nena gran). Arrel d'això he anat preguntant quan va pesar ell i els seus germans, jo i la meva germana nebots,...i tots rondem entre 2kg300gr i, 2kg500gr. L'exemple.més proper és un nebot que va nèixer al.junyNo amb 2300. Cap ha tingut cap problema i entreaixò i elque què m'han dit els metges estic tranquil.la.
Arya, sabent queque elsquè donants eren petits segurament aqui tens l'explicació, maca.

Bé, un altre dia entro amb més novetats pq ara a part de dir que la panxa em creix ràpidament i que només ens falta comprar lo de farmàcia, poca cosa tinc més a dir que no hagi dit com la meva por al part :-(
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dg. ago. 13, 2017 11:53 pm

Perdoneu que el missatge estigui tant mal escrit. Pel mòvil va fatal i em canvia paraules i fa coses rares.
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dc. ago. 16, 2017 8:11 am

Noies!

Entro ara amb una mica més de temps i intento repassar una mica tot el que s'ha dit abans d'anar a la visita amb la llevadora.

Primer de tot, m'agradaria preguntar com estàs Joyce? Has fet més visites? Et trobes millor i més tranquil·la?

Sobre les classes pre-part, jo les havia de començar la setmana passada però encara érem fora i les començo avui. A veure què tal. Jo hi vaig interessada però tampoc espero res de l'altre món. M'han dit que depèn molt de la llevadora que te'l faci: des d'una que et posa vídeos, a altres que es dediquen més a parlar, aclarir dubtes... que em tregui del cap que són com a les pel·lis americanes. Així que sí que m'interessa anar-hi si també parlen de cures, lactància, etc.

Sobre les compres, habitació..., he de dir que aquesta setmana estic una mica de baixón. En realitat tinc les coses importants (robeta moltíssima perquè me'n van donar molta i no em preocupa i ja he començat a fer alguna rentadora), el cotxet, cadireta del cotxe, banyera, etc. Però per exemple la bossa de l'hospital no la tinc i em falten coses (les meves bàsicament... el que m'està costant trobar sostens i camisons de lactància... al final aniré al Women Secret perquè em semblen bé de preu i no són de iaia) i l'habitació. Això és molt personal: jo sé que no la faré servir fins d'aquí molt perquè la nena dormirà a la meva però sí que la volia tenir acabada per guardar-hi la roba, etc. El nostre pis és petit i el fet de tenir-ho tot pel mig, sense pintar encara, bressol a casa però sense muntar, doncs m'ha estressat! He tornat de les vacances i m'he atabalat quan penso que queda tan poc (jo avui faig 32 setmanes, això vol dir que en només 5 l'embaràs arribaria a terme...)

Pel que fa als percentils, parlo des de la ignorància perquè no en tinc ni idea però crec que és un tema que preocupa a moltíssima gent (tant quan els nens no han nascut com quan són petits) però pel que he llegit a pediatres i per experiència d'altres pares, són simples càlculs i mitjanes, i per haver-hi mitjanes hi ha d'haver nens que se'n surtin. Jo crec que el més important és veure això: que et facin més control i que la nena continuï creixent i la placenta faci la seva feina fins al final. Hi ha molts nens petitons i sans o bé que en les últimes setmanes arriben al final bé de pes (a una amiga que tenia un percentil baix li van recomanar les últimes setmanes dormir sobre el costat esquerra només, perquè sobre el dret pots aixafar una mica no sé què perquè es nutreixin bé... i al final va arribar bé de pes, més de 3kg. No sé si és una tonteria però no costa res intentar-ho).

Jo no sé res dels percentils i m'està preocupant perquè veig que totes esteu de menys que jo i ja heu fet les ecos del 3r trimestre i jo estic de 32 i no la tinc fins d'aquí 2 setmanes (1 de setembre)... avui li pregunto a la llevadora.

I sobre com em trobo, de moment per sort ho continuo portant bé: he estat dormint en tenda de campanya i matalàs inflable 13 dies! I aixecant-me per pixar 2 o 3 cops heheh. Ja no tinc cremors pràcticament, no m'ha crescut massa la panxa (he augmentat uns 5-6kg) i el que sí que noto és que em canso una barbaritat. Quan camino o pujo escales he de parar cada dos per tres!

I res més... una abraçada a totes en aquesta recta finaaaal!!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dc. ago. 16, 2017 8:02 pm

Hola!!

Lanana, gràcies per explicar-me el vostre cas. Ara estic més tranquil•la, però suposo que fins la propera eco no les tindré totes. Vull que em confirmin que simplement és petita i que no hi ha cap altre problema. De totes maneres el divendres tinc llevadora i també ho parlaré amb ella.

D’altra banda, les classes prepart t’ajuden a tenir més controlada la por al part o no gaire? Jo ara que s’acosta em fa por la meva reacció emocional. Crec que ho viuré amb molta ansietat per la meva experiència anterior. Per això intento no pensar-hi gaire!

GuiRit, a mi també em falten bastantes coses encara i hi ha dies que m’atabalo. Però bé, suposo que ja ho farem!! Jo m’he comprat uns sostens de lactància al Corte Inglés. No són exactament barats però per això només n’he comprat uns! Primer vull provar com em van (tampoc sé si em creixeran molt els pits!) i si em van bé, doncs ja enviaré al meu home a comprar-me’n uns altres. Jo me’ls he comprat sense aros, m’ho va recomanar ma mare i la veritat es que després de perdre les nenes em va pujar la llet i la llevadora em va recomanar posar-me tops d’aquests per fer esport per dormir i em van anar bé. Em feien molt mal els pits i necessitava dormir amb sostens, així que dedueixo que sense aros m’anirà millor també per les nits.

Sobre dormir sobre el costat esquerre no crec que sigui cap tonteria. Jo també ho he llegit i intento fer-ho. No sé si servirà de gaire però com a mínim sento que estic fent alguna cosa.

D’altra banda no et preocupis si encara no has fet l’eco del 3r trimestre. Aquí a vegades hi avoquem les nostres pors i a vegades espantem a les altres de forma innecessària. Ja veuràs com tot va bé!

I has dormit 13 dies en tenda de campanya? Ostres, a mi em costa molt dormir (no sé com posar-me!), jo no hagués pogut! I com tu, també em canso molt! Aquesta setmana m’ho estic començant a notar que tot em cansa. Crec que aquestes setmanes que em queden se’m faran ben llargues!

La resta com esteu? I tu Joyce?

Petons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: xikaaa » ds. ago. 19, 2017 11:04 am

Bon día noies,

Aquí una que comença avui a punxar-se insulina... el control del matí sempre hem dona malament i m'han dit que es pq ho genero a la nit. Total que m'hauré de punxar a la nit abans d'anar-me a dormir i ja. Tinc una sensació dolenta, com de no haver fet algo bé, pero us dic que la dieta la estic fent sense saltar-me res i pesant tot, així que encara que ja no està a la meva mà pq es abans d'esmoçar quan hem surt malament, no deixo de sentir-me amoïnada i culpable.

Dimarts tinc eco a les 9.45 a veure com va el percentil de la petita, ja us explicaré, sobretot per les que teniu dubtes del tema mides i pes. Dimecres ja tinc amb la gine i crec que ja li demanaré l'informe per la baixa, estic que no aguanto més. A sobre ja estaré de 7 mesos, amb lo que també toca. Després de tot el que estic patint.

Petons a totes i sorry que no individualitzo la entrada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dt. ago. 22, 2017 8:38 am

Hola!

Xikaa, jo crec que aquestes sensacions que tens són normals, però és evident que de culpable no en tens res pq no pots controlar-ho! Pensa que et tenen molt controlada i que ja ens va quedant poquet!

D’altra banda que vagi molt bé l’eco d’avui! Ja ens explicaràs!

Jo us explico que ahir vam fer la eco per controlar el creixement i tot ok. La Bruna ja pesa 1.400 i encara que continua sent de percentil baix, estic molt més tranquil•la. L’ecògrafa ens ho va explicar tot molt i ens va dir que no ens preocupéssim gens, així que això intentaré! Ens va dir que aquests controls són sobretot per veure que tot funcioni bé, la placenta, el cordó, les arteries, que ells vegin que li arriba la sang i per tant els nutrients. I com que tot està bé, i ella va creixent, doncs tot correcte. Continuarem fent ecos cada 2 setmanes, i per mi perfecte.

A més va ser molt xulo pq la Bruna es va posar a fer la pipa i la doctora ens ho va posar en 4D i va tenir el detall de fer-li una foto. Es tan bonica! Ara tinc curiositat per saber si quan neixi també farà la pipa! hehe

Espero que la resta també esteu bé.

Una abraçada
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dt. ago. 22, 2017 5:42 pm

Hola noies!!!

Avui sí que entro amb l'ordinador i és una altra cosa escriure així!

Joyce, com estàs???

Xikaa i Arya, m'alegro molt que estigueu més tranquil.les i que tot vagi bé!!

Arya 82, quina gràcia lo de la pipa!!! Aquesta Bruna juguetona!!!


Arrpi, ànims amb les prepart!! Jo també estic cagada però menys que fa uns mesos. La veritat que em va a dies i a moments. A vegades penso que no tinc perquè preocupar-me, que és un procés fisiològic pel què passen infinitats de dones i que a l'hospital m'ajudaran i altres que ho veig més negre i fotut i penso que potser no en seré capaç o que serà molt llarg i arribarà un moment que estaré massa esgotada...no sé pas.
Veig que tema més és generalitzat amb les que continuem escrivint pel fòrum.
M'alegro moltíssim que totes estigueu més tranquil.les al respecte. Jo tinc gine el dia 30 i sabré quan pesa perquè ara ni idea, des de finals de juliol que no em visito i va ser lo de sempre: va a una setmana de retard, miren si li arriba bé aliment i oxigen i la quantitat de liquid amniòtic i sempre surt tot bé. Esperem que segueixi així i que hagi agafat pes, que suposo que sí perquè la panxa ha crescut tot i que, a proporció amb mi i al meu company, no és gens exagerada i això ho agraeixo. Això sí, preguntaré lo dels percentils perquè mai me n'han parlat, només m'han dit lo de la setmana de diferència.
Nosaltres les classes prepart les acabem en dos setmanes i la veritat que no ens han agradat. Les fa una fisio i ostres, no...així que confio amb l'instint i amb què en guiïn a l'hospital. Això sí, he anat buscant info i llegint força de tot el procés i el mateix dia 30 anem a una xerrada sobre el part.
Com aneu de simptomes i malestars? Jo vaig a dies. Sovint em costa digerir i tinc refluxe que millora prenent almax i també em va receptar ranitidina i tot i així costa. Per altra banda, em costa estar asseguda perquè no estic comòda i se'm carrega l'esquena, semblo una iaia buscant la posició. Per mi la millor manera és estar estirada de costat amb un coixí entre les cames. I, per últim, el simptoma que més em molesta són les contraccions de Braxton. Hi ha dies que és una barbaritat i he anat a urgències per comprovar que no estiguessin fent treball de part i per sort no. Tinc el coll de l'últer ben tancat i barrat i m'han dit que molt llarg. Ara he d'esperar que em vegi la meva gine perquè em van recomar que en comptes de visitar-me un cop al més que em controlés cada 15 dies. Així que li diré això i de pas així, també farem un bon seguiment pel pes. Se m'està fent una eternitat que arribi el dia 30...

Tema compres crec que ja vaig dir que només ens queda lo de farmàcia que suposo que ja comprarem la setman vinent i en breu farem la canastreta. El fet de tenir contraccions ha fet que pensessim en fer un dia d'aquests la canastreta tot i que m'han dit que el risc de part prematur és mínim però m'ha fet més conscient de tot i fins i tot hi ha moments que em sento estressda quan tinc les contraccions seguides.

Com porteu aquesta recta final? A mi se m'està fent molt llarg i tinc moltes ganes que passi ràpid, parir i tenir-la ja aquí i així passar a una altra fase.

Bé, aquí ho deixo per avui. Estem en contacte i un petonàs molt fort a totes!!!
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dt. ago. 22, 2017 6:25 pm

Volia dir que el tema del pessembla wue és generalitzat per les que continuem escrivint pel fòrum.
És que nono he pogut repassar el què he escrit i ara me n'adono :-(
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dc. ago. 23, 2017 11:54 am

Hola noies!

Xikaa, com va anar l’eco?

Lanana, si, em va fer molta gràcia que fes la pipa! La meva germana es va passar tot el 3r trimestre fent-la i quan va néixer igual. No vegis la feina que van tenir els meus pares per treure-li la mania hehe

Sobre el part, i tant que en seràs capaç! Cansada o no, pariràs, això seguríssim! Mira, jo t’explico la meva experiència anterior: Portava 10 dies ingressada en repòs absolutíssim (això vol dir que no em podia aixecar ni per anar al lavabo), sense dormir, amb un mal d’esquena horrible pq a sobre de no poder-me moure, el llit havia d’estar inclinat cap per avall, i a més, el dia del part va fer acte de presència la infecció i tenia febre. A sobre, com que m’havien estat punxant heparina, no podien posar-me cap tipus d’anestèsia fins que no passessin 12 hores i, per tant, volien que el part anés lent i això volia dir que tampoc em podia moure, ni incorporar-me ni res. T’asseguro que estava feta pols. I emocionalment no ho vulguis ni saber. Així que em vaig limitar a estar allà estirada al llit, com si estigués morta. Imagina’t com estava, que quan vaig començar a notar pressió i ganes d’empènyer, ni tan sols vaig avisar a ningú. Em vaig quedar allà estirada, quieta i el meu cos ho va fer tot. Jo no hi vaig posar pas ganes però el meu cos va fer tota la feina igualment. Sé que és una història una mica xunga, però amb això et vull dir que el cos sap què es fa, que és igual si estàs esgotada, és igual si en aquell moment creus que no tens prou força... el teu cos ho farà. I a més, estic segura que les ganes boges d’abraçar la teva petita faran que treguis les forces d’on sigui!

Malestars? Jo la veritat és que fins ara no he tingut res de res, però ara ja començo a tenir cosetes. A mi també em costa estar asseguda, no estic bé de cap de les maneres. A més, sovint noto com una sensació de faltar-me la respiració, com que la panxa ja arriba tan amunt doncs m’ho apreta tot. Tampoc dormo gens bé pq no sé com posar-me. I tot em costa tant! Em canso de seguida!

De contraccions de Braxton també en tinc, però em va a dies. El meu gine em va dir que mentre no siguin doloroses o regulars, que no em preocupi. Però a mi a vegades també m’estressen una mica i em fa por que pugui néixer abans d’hora i llavors em passa com tu i també penso en que encara no tinc la canestreta! De fet, avui he tingut un malson sobre això i m’he despertat mig plorant...

O sigui que amb tot jo també estic com tu, que ja tinc ganes que aquestes últimes setmanes passin ràpid i poder-la tenir ja aquí!

Ara veig que he deixat anar un rotllo que deu ni do ;-)))

Un petonàs!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Lanana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dv. abr. 08, 2016 12:49 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Lanana » dc. ago. 23, 2017 4:29 pm

Ostres Arya82, no em puc ni imagina el calvari que has passat i em resulta admirable com tires endavant. Gràcies per compartir la teva experiència, de veritat.

Avui hem tornat a urgències. Ahir vaig tenir un escàdol de contraccions de Braxton i a vegades eren regulars però no volia tornar a l'hospital i estan unes 14 hores al llit vaig aconseguir que no fossin regulars i poder descansar una mica tot i que quan he dormit somiava que tenia contraccions.
Al matí he trucat a 'hospital i la gine m'ha dit que anés que em donaria medicació perquè l'uter no estigui tant irritable. Com que ja havia tingut algun episodi així i no eren doloroses estava segura que no estava fent treball de part i l'hospital s'ha confirmat que tinc un coll d'uter molt llarg i totalment tancat. M'ha receptat medicació i que faci repòs relatiu (de fet, ja ho estava fent). Mha dit que lo seu és arribar a la setman 34-35 perquè ja tenen els pulmons madurs i ha estat dir-me això i posar-me a plorar (tenia molta ansietat des d'ahir amb les contraccions). Després m'ha dit creu que triagaré en posar-me de part tal i com m'ha vist amb l'eco i això m'ha deixat més tranquil.la però, la veritat que em sento cansada psicològicament i amb por. M'havia programat el setembre fent activitats però ara ja sé que no podré fer res físic i estar a casa sola tot el dia arriba un moment que em penso que em tornaré boja...bé, ja ho aniré gestionant i dia a dia aniré veient...espero que els nervis no em traicionin i els pugui controlar.

Crec que no vaig dir que em van receptar ferro per prevenció i el vaig haver de deixar perquè em provocava diarrea i ara que no el prenc tinc restrenyiment!! JAjajajajaja...ric per no plorar.

Tinc moltes ganes que arribi el dia 30 i que em visiti la meva gine i poder desfogar-me amb ella i que em doni consells i la seva opinió de tot.

Tema postural, Arya82, has provat un coixí d'aquests allargats? A mi m'ajuda.
Lo de la falta d'aire per pressió a vegades també em passa i suposo que depèn de com estiguin collocats. La meva està en cefàlica i força abaix però no està encaixada (m'ha dit la gine de l'hospital que està just com li toca estar) i especialment noto molta pressió abaix i he d'anar a fer pipi cada dos per tres i a vegades noto patades pels pultmons i estòmac.

Ànims a totes en aquestes últimes setmanes!! Segur que a totes ens va tot bé i comencem una nova etapa. Una abraçada!!
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: GuiRit » dj. ago. 24, 2017 9:44 am

Hola noies!

Arya, quin coratge. I tu tranquil·la que veig que les octubreres som totes una mica igual... amb la calma!!! Jo tinc la canastreta a mitges. És cert que l'he començat però diguem que fins que no està acabada no serveix per res. Pensa que estic d'unes setmanes més que tu (33), així que... tens temps d'atrapar-me! Hi ha dies que em llevo bastant angoixada però més pel fet de tenir la casa encara del revés (per exemple, no he collat mobles a la paret per seguretat, he d'arreglar el llum de la meva habitació que fa dies es va espatllar un interruptor, etc. :-o00m )

Lanana, ànims! Jo també hi va haver un dia que em vaig espantar perquè mentre caminava tenia unes punxades molt bèsties (que suposo que eren les famoses contraccions de Braxton però no ho sé distingir perquè sempre tinc la panxa dura...!) i a més estava a Gijón però bé, al final va passant i a mi en unes urgències fa unes setmanes també em van dir que el meu coll de l'úter era llarguíssim, que no em preocupés. I sobretot això, davant de qualsevol dubte, que els metges ens treguin la por i vegin que tot està al seu lloc! Si t'han donat la medicació i et van controlant, millor. I sobre el fet d'estar a casa, a mi també em cauen les parets al damunt i això que no he d'estar en repòs però intenta prendre-t'ho amb calma i aprofita per descansar o llegir com recomana tothom ;)

A mi també m'han receptat un multivitamínic l'últim trimestre bàsicament pel ferro (estava en els nivells justos al 2n trimestre i era perquè no baixés més) i vaja, jo pensava que era del revés, que el ferro feia restrènyer!!! Jo aquest tema és que el porto fatal... El trimestre anterior molt bé però ara... :ufs:

Sobre dormir, jo fa dos dies que dormo amb el coixí d'aquests allargats de lactància i la veritat és que va bé. No deixo de despertar-me mil vegades, per anar al wc, calor i suposo que ja per nervis però com a mínim trobo la postura.

Sobre altres problemes o símptomes: jo m'ofego prou però és si me n'adono que estic pujant escales o rampes de pressa. M'he de parar, pensar que porto 6kg més al damunt i dir, d'acord, poc a poc!
El que sí que m'està donant un altre cop problemes és la cremor però he intentat fins ara no prendre res. Potser si em trobo amb un altre dia bèstia prenc Almax que tinc entès que es pot.

I sobre les classes de preparació al part, ahir vaig anar a la 2a, i he de reconèixer que m'està agradant, però que com vaig dir això depèn molt de la llevadora que les faci. Amb aquesta parlem molt, surten dubtes i els resol, i de 2h que dura només uns 20 minuts es dediquen a algun exercici que trobo que també va bé de saber (com alleujar dolor contraccions amb pilota, com fer massatge perineal durant les últimes setmanes, etc.) I a més es parlarà també sobre lactància en una sessió i sobre cures del nadó en una altra. Interessant tant per pares com per mares però això va com va, potser hem tingut sort.

Vinga, amunt els ànims que això s'acaba!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::