*Mares Octubre 2017*

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arya82 » dl. feb. 26, 2018 9:57 am

Hola noies! M’agrada molt saber de vosaltres i dels vostres petits!

La meva encara no s’aguanta asseguda, però també ho agafa tot i s’ho posa toooot a la boca. Li he comprat un parell de “llibres” d’aquest de roba que fan sorolls i tenen tactes diferents i li agraden molt, però sincerament, el que li agrada més és posar-s’ho a la boca. També li agrada estar-se a la manta de jocs, s'hi pot estar ben bé mitja hora i la veritat és que em va bé pq jo així puc aprofitar per fer coses. Ah, i li encanta que li canti cançons. Es queda embobada.

Sobre el dormir, nosaltres hem estat molt i molt de sort. És una dormilega. Des dels 2 mesos que dorm tota la nit. I quan dic tota la nit, vull dir que ens n’anem tots a dormir a les 11 i ella es lleva a les 8-9. Una passada. Després durant el dia dorm ben poc, mitja hora aquí o mitja hora allà i li costa fer-ho i l’hem d’ajudar (amb braços). Però per la nit s’adorm sola i perfecte.

Sobre la lactància, jo és el que pitjor he portat. Vam estar fent mixta fins els 3 mesos i mig o així i esforçant-me moltíssim pq preferia el bibe. I ara que he tornat a treballar hem acabat passant a bibe pq no hi havia manera. Em sap greu i m’ha costat acceptar-ho, però ara ja està.

Per la resta, la veritat és que és una nena tranquil•la i molt simpàtica que riu a tothom i que està fent que la maternitat sigui més fàcil del que m’imaginava.

Sobre l’escola bressol, de moment ens ho podem anar muntant prou bé, així que la idea és no portar-la fins als 2 anys.

Una abraçada a totes!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Arrpi
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. maig 08, 2017 5:59 pm

Re: *Mares Octubre 2017*

EntradaAutor: Arrpi » dj. març 22, 2018 9:57 am

Hola a totes boniques!!

El Bru està estupendo, 5 mesets molt ben portats. Ja té dues dentetes i ja menja papilla de fruites i verdures. Bueno, fem el que podem, jajaja! Ell també dorm tota la nit, de 11 o 12 fins les 8. Hi ha vegades que si m'aixeco per la nit me'l trobo despert i en silenci fins que es torna a dormir. Molt bo!!!
Estem disfruntant molt d'aquesta etapa perquè està molt rialler!
Ara ja estem buscant escola bressol pel setembre, fins ara ens ho podem montar amb familiars però l'any vinent ja el portarem. Vaig probar d'emportar-me'l a la feina alguns dies i cada cop era pitjor, ni treballava ni estava pel nen al final i ara ja no el porto. Ell està millor i jo també, perquè així puc fer feina ràpid i sortir per estar amb ell.

Ja anireu explicant cosetes dels vostres piturris

Una abraçada gegant

Ariadna

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::