**PARES NOVEMBRE 2017**

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Nadina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. març 10, 2017 7:59 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nadina » dv. març 24, 2017 7:35 am

Hola de nou!

Gràcies Bibi per la benvinguda, em fa molta il·lusió ser aquí i com que sóc primerenca estic segura que aprendré molt compartint experiències!

Jo tampoc quasi no tinc símptomes, a part d'uns bons pitots. Però gens de nàusea i només alguns mal de caps al principi però ara em trobo de fàbula. Quina sort que tinc, no em puc queixar, no.

Aprofito per preguntar-vos una cosa, perquè tinc una mica de dubte amb el tema de les proves que et fan a la SS. Ara a les 12 setmanes em tocarà fer un anàlisi de sang i allò que n'hi diuen cribatge bioquímic per veure la probabilitat de malformacions genètiques, etc. No sé si aquesta prova és la mateixa que en anglès es diu NIPT i que analitza el material genètic de la placenta present a la sang de la mare per també donar-te la probabilitat. Aquest, vaja: http://cat.dexeus.com/informacio-de-sal ... ng-materna

Que si bàsicament ja t'ho fan a la SS, no m'ho faria a part, però vull estar segura que és el test genètic, perquè sé que també hi ha un test que simpliment analitza les proteïnes presents sense entrar a mirar el material genètic i la veritat que, encara que costi una mica, voldria fer el genètic i si no entra per la SS doncs aniré a la privada i ja està. Pagant Sant Pere canta, oi? :-:) quin remei.

Gràcies noies, és genial no estar sola en aquesta aventura! :miko: :miko: :miko:

Una abraçada!

Nadina
Nucamaca2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. març 04, 2017 8:03 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nucamaca2 » dv. març 24, 2017 4:23 pm

Hola maques! Que be, cada vegada som mes!!!! Felicitats a totes les nouvingudes!!!
Avui a mi m'han fet una eco, estic de 7 setmanes i de moment sembla que tot va be, tot i que tinc força mareig i ganes de vomitar... Es una mica rotllo aixo perque he de conduir una hora cada dia per anar a treballar i se'm fa pesat! Sabeu alguna cosa que ajudi a reduir les nausees i que no sigui medicament? Algun remei natural?
Un peto a totes!!!
Betaeico
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 09, 2017 9:07 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Betaeico » dv. març 24, 2017 7:59 pm

Hola!
Nucamaca2 Jo també estic de 7 setmanes i aquesta setmana tmbé tinc unes nàusees horribles! Per què fins ara em trobava mooolt bé. A mi l'únic que m'ajudat una mica és deixar-me unes galetes o torrades de pa a la tauleta de nit del costat del llit i no aixecar-me ràpid, (uns 15minuts, jo tinc temps pel matí) i em va força bé, però no em marxen del tot. però he llegit que el gingebre (infusió) també et pot anar bé, jo no ho he provat... si algú sap d'alguna solució o trobes alguna cosa que et funciona ja m'ho faràs saber! Per què els matins cada cop són més difícils... Espero que desapareguin aviat! :-o00m


Petons a totes!
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » ds. març 25, 2017 5:17 am

Hola Nadina! Jo diria que no és la mateixa perquè amb aquesta prova a partir d'una analítica i de mesurar el plec nucal del fetus et fan uns càlculs i et diuen la probabilitat que tens que el nen tingui (em sembla que eren tres) malformacions, entre elles el Síndrome de Down. Sé que hi ha una prova que et miren vuit cromosomes i que has de pagar uns 700€ i és més específica, però no sé si és aquesta a la que et refereixes.

Ara no recordo qui tenia nàusees. Ja he llegit que no vols medicament, però si et veus molt apurada, hi ha el Cariban. Jo també en tinc forces, però de moment vaig passant. A veure si arribem al segon trimestre i ja ens anem trobant millor.
Nucamaca2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. març 04, 2017 8:03 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nucamaca2 » dg. març 26, 2017 8:52 am

Gracies, Betaeivo i Piula84! Conec el Cariban, pero preferia alguna cosa natural! A mi em menjar no em funciona quan estic tan malament i quan vomito molt pateixo que no estigui perjudicant el bitxito!! :(
Aquesta prova de 700€ es pot fer a partir de les 10 setmanes tot i que la majoria de la gent la fa mes tard, quan ja no hi ha tan risc d'avort... Et miren diferents malalties que podria tenir i fins i tot et podrien dir el sexe. A mes, no es invasiva, et prenen una mostra de sang. Aqui a Girona la pots fer via public o privat, et demanen que el gine empleni uns documents...
Un petonas i gracies per les respostes!!!
Avatar de l’usuari
Nadina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. març 10, 2017 7:59 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nadina » dg. març 26, 2017 6:22 pm

Hola Pilua! Sí gràcies, em referia a aquesta dels cromosomes, ja veig que la de la SS standard és diferent, em sembla que considerant que som papis d'edat avançada (35) ens la farem extra per quedar-nos tranquils. Moltes gràcies!

Nucamaca, ostres no sabia que també podia entrar per la pública, sabeu en quins casos podria entrar?

Per cert, he sentit que el gengibre va bé per les nàusees però si teniu un embaràs delicat millor no abusar perquè també diuen que pot ser abortiu...bé, són coses llegides per internet, no em feu gaire cas.
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dl. març 27, 2017 12:34 pm

Hola boniques!!!!

Tenim molt bones noticies! Confirmat positiu! :ok: >.-<: :b-)))
I per si les mosques, ho varem fer amb dos tests d'embaràs diferent :love:

Per tant, ara si que ja puc sentir-me 100% "Mare Novembrera" i compartir amb vosaltres, la meva nova tribu, la meva 2a maternitat i les vostres! :miko:

Nadina, jo ara estic com tu (ara en tinc 35 i faré 36) i per tant, estem a una franja de risc. Encara no ho he parlat amb el meu marit, però jo si que li he donat voltes i per quedar-me tranquila, voldria fer-me l'anàlisi de sang complet per descartar malalties genetiques... i si, ja soc conscient que haurem de rascar-nos la butxaca però ens donarà molta seguretat saber que tot va bé.
Amb el meu 1er embaràs (jo tenia 32) i no ho vaig fer però clar...35 ja és una altra cosa.

Nucamaca i Betaeico , molts ànims i paciència amb aquest malestar degut als vòmits. Jo no em vaig tenir gairebé pero si que algun dia concret i es passa malament. Li vaig preguntar al seu dia a la meva gine i em va dir Cariban. També em va dir que a moltes no li feia gaire efecte...però a mi si...suposo que lo meu era molt lleu.
Coses naturals...com ja t'ha dit Piula...pa (ja sigui torrat o palitos...) ja que ajuda a sentar l'estomag.

Jo en el 1er embaràs no em va donar per cap "capritx" alimentari pero si que durant el 1er trimestre em va donar per menjar palitos de pa...es veu que el meu cos em demanava sal i mira que jo soc de dolç :love:
Després de quasi ser "accionista" de una marca de palitos, d'un dia per un altre, no em va venir més de gust...

Teniu alguna predilecció de menjar ara? Jo de moment, en aquest embaràs (potser és massa aviat) res de res...i ja em va dir el meu marit que si hem de tornar a comprar caixes i caixes de palitos de sal... jejeje

Una pregunta, ja heu fet totes les eco's? jo es que soc de les últimes de mes i encara tinc que esperar fins 25 abril i se'n fa molt llarga aquesta espera... i a sobre, clar...la meva panxa per la tarda-nit es un globus gegant i clar...poc puc dissimular...i fins que no em fagi eco, no vull dir res a ningu... per tant, ara toca anar amb jerseys XXL i vestits per a dissimular.

I aneu per S.S o per privat? Us aconsello que ho feu o per un o per un altra...no aneu a les dos ja que cada gine te la seva manera de treballar i pot confondre's si cada un te un parer diferent.

Anem xerrant....fem actiu aquest grup que és lo maco de estar i participar-hi!

Una abraçada a totes!!!!

Pd: quan hagi passat el periode de les 12 setmanes per a totes, estaria bé fer un grup de wassap.... jo encara tinc el grup de les mamis del anterior embaràs i es molt xulo. Inclús hem fet una gran amistat amb un parell i quedem molt sovint tota la familia al complet.
A little star is growing up with US :anec:
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dolly » dl. març 27, 2017 1:55 pm

Hola maques,

M'infiltro desde mares de Juliol per donar-vos la enhorabona pel positiu!
Ha sigut veure el titol del grup "mares de novembre" i m'he quedat de pedra, el passat novembre vaig tenir el meu positiu, i ara ja hi ha panxu's per aquest novembre! com passa el temps!

Desitjo que tingueu un bon embaras i uns babys ben guapos i sans!

Petons a totes i disfruteu molt de l'embaras!
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dl. març 27, 2017 2:52 pm

Hola a totes!!! Passo de cercadores de març a Pares Novembre!! jejeje Ja fa uns dies que tenim el positiu.... encara fent-nos a la idea... estic de ben poquet. :-()) :-()) :-())

NOM: iplaymyjuliet
DPP: 16/11/2017
Hospital: Clínica Sagrada Família
Nª de fills: Una nena de 2 anys i 8 mesos
Edat pares: Mare 32 Pare 34
Sexe i nom: No sabem sexe... Si és nen Jairo, si és nena Sofia.

Amb cautela... però què contents estemmmmm!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dl. març 27, 2017 3:05 pm

Perdoneu, que ara llegeixo el tema que heu estat parlant:

Jo amb el meu embaràs passat, vaig pagar 700 euros (sí, sí...) i em van fer el test genètic.
I encara que sigui una barbaritat de pasta, per aquest m'ho tornaré a fer segur. Retallant d'aquí i d'allà.... però ens vam quedar súper tranquils.

Respecte el tema del menjar.... de moment només m'ha donat per menjar llangonissa. Hi somio i tot!!! Com que vaig passar la toxo, puc menjar embotits. I mare meva... no paro!

Tema símptomes, de moment res de vòmits nàusees o coses així. Amb el meu altre embaràs tampoc. Res de res. Bé, sí, ara tinc la típica son que et quedes KO a les 22h al sofà... jajaja I bueno, una cosa que també he notat per ser segon embaràs, és que em noto panxa, cosa que amb el primer no va sortir fins molt més tard. Està clar que tinc tota la musculatura donada jajajaja ai madre.....

Pel que fa al grup de whatsapp, per mi genial. Jo conservo amistat amb les mamis de l'altra embaràs, i és quelcom xulíssim. A més, compartir experiències és súper necessari. En especial, crec jo, en el postpart, que vas perduda és poc.

I res, jo tinc eco el dia 3 d'abril... així que fins el moment, cautela amb tot. Però què carai, ja que encara no ho hem dit a ningú, què menys que parlar-ho amb desconegudes no??? D'alguna manera m'he de desfogar!! jajajajaajaja

Petons per totes!!!
Imatge
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » dl. març 27, 2017 3:47 pm

Hola noies!!! Com aneu??? Jo porto uns dies fatal.

Jo també tinc un grup de Whatsapp del grup de la nena i puc dir que he trobat gent fantàstica que m'han ajudat molt! A més, tot és molt més proper i més fàcil.

Jo ja he fet eco i tinc programada la del triple screening per finals d'abril (perdoneu, però no recordo qui ho demanava :))

Ànims noies!!!
Nucamaca2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. març 04, 2017 8:03 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nucamaca2 » dt. març 28, 2017 1:25 pm

Buf, quanta activitat en poc temps!!!
Benvingudes a totes les noves i felicitats pels embarassos!!
Jo tambe preferiria grup de whatsapp, es molt mes facil!!! Com ho fem, anem posant els numeros per aqui??
El forum esta be, pero al final em perdo molts missatges i mirar-ho des del mobil es poc comode!
A mi em dona per menjar coca de sucre amb xocolata i no soc gens de dolç!!!!! Tambe em venen super de gust els biquinis! No se pas!!! :)
Gracies pels consells pel mareig!!!
Un peto!
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dt. març 28, 2017 2:14 pm

Abans de res, benvinguda Yplaymyjuliet!!! >.-<:

Cada vegada som més! Això comença a posar-te molt interessant! Tenim molts mesos endavant per anar coneixent-nos i viure l'experiència de ser mares ( o tornar-ho a ser-ho per 2a vegada) totes juntes! :-()) :-()) :-())

Doncs personalment esperaria una mica més a noves incorporacions... jo per exemple, tot just el dissabte ho vaig saber (confirmat) i potser hi han mares que encara no s'atreveixen a unir-se per por...ja que el 1er trimestre és un trimestre clau.
Pero com a grup, al final, decidirem per democràcia i el que digui la gran majoria!

Un grup de wassap és molt àgil i va molt bé però també perd la part "màgica" que te escriure aqui al forum. :globus:

I sobretot... no escriviu cap telèfon per a aqui, hauriem de crear un mail privat de totes les que formem el grup per facilitar-nos dades personals i iniciar grup de xat per wassap. :ok:

Per cert, jo avui he anat a urgències per confirmar que hi ha sac...sabia que no veuria l'embrió però així tb ens quedavem algo més tranquils.
He dit que tenia pèrdues (i per sort no en tinc) per a que em miressin perquè sino, m'haguessin dit que em donés mitja volta!

Ja m'ha dit la gine d'urgències que un 2n embaràs és diferent al 1er i que notaré moltes diferències...ara per ara em noto més cansada (en el 1er embaràs res de res) pero clar...ja m'ha dit ella...tinc a càrrec un petit de 2 anys i mig, encara li dono el pit ( i sobretot per la nit...) i l'astèmia primaveral...tot un cocktail que fa que vagi a ralentí!
Com ho porteu les mamis que ja en teniu un altre petit/a?

Una abraçada a totes i als cigronets! :content:
A little star is growing up with US :anec:
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: marttape » dc. març 29, 2017 10:47 am

Hola!

Trec la poteta per aquí amb la boca petita encara....tinc el possitiu de dissabte!! vinc del fòrum d'IAs, un camí llarg que a la 5a ens ha portat un possitiu!!
M'ha anat tant bé compartir el camí de les inseminacions al fòrum que em ve molt de gust seguir acompanyada ara per les marones de novembre, tot i que segons la DPP serem de moooolt a finals, aix, encara no m'ho crec!!

Uns deixo aquí les nostres dades i a veure si poc a poc vaig aterrant:

NOM: marttape
DPP: 28/11/2017
Hospital: encara no ho sé
Nª de fills: 0
Edat pares: Mare 37 Pare 44
Sexe i nom: no sabem res encara

Tinc metge a l'hospital de la SS on ens han fet el tractament el divendres dia 7. Quins nervis fins aleshores...estic prenent l'àcid fòlic i faig acupuntura, espero que arribi ràpid el dia del metge. De moment pocs símptomes, doloret al baix ventre i pits que comencen a inflar-se.

Petons a totes!!
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dc. març 29, 2017 11:52 am

Ohhh Benvinguda a la nostra tribu novembrera, Marttape!!!

Segur que entres de puntentes per trepitjar ben fort!!! >.-<:
M'alegro molt per vosaltres ja que és un cami molt llarg i dur les que heu tingut que passar per IA o FIV. Tinc una amiga que porta més de 5 anys...

Doncs tu i jo coincidim en dates aprox...jo encara no se la meva DPP perquè el meu cicle (tot i que s'ha regulat amb el 1r embaràs), te una mitja de 30 dies (alguns mesos 28, altres 30, altres 32...). Per tant, el que si que tenim clar de forma orientativa que serà entre el 25 i 29 de novembre.... pero si miro antecedents del meu 1er embaras, al final se'm va avançar 6 dies i diuen que el 2n ja te el camí fet i per tant...potser també s'avançarà !!! :camio:

Per cert, quan tens prevista la 1a eco? ho dic pq nosaltres som del final i ens toca esperar uns quants dies més que a la resta de marones del grup!

I a la resta de mamis...com us trobeu avui? Algun canvi /simptoma nou ? :-())

Jo tinc que buscar ja els pantalons de l'anterior embaràs pq els que porto ara tots amb els botons descordats i cremallera algo baixada... i els vestits d'hivern/primavera son tancants d'escot i no els puc portar si estic amb el petit (per tema de la lactància)... per tant, tema roba es queda reduïda a poques coses i ho trobo aburrit.
Tinc ganes de arribi i es quedi el bon temps per portar vestits...és el més cómode de tot i fresquet...i a nosaltres ens toca l'estiu...per lo bo (per lluir panxulina) i lo no tant bo (si fa molta calor, patirem).

Per últim, encara és massa aviat ja que no sabem el sexe dels nostres cigronets...però ja teniu en ment alguns noms per si és nen o nena?

.... Com ja veieu...m'agrada xerrar...jejeje

Que tingueu un bon dia!!!
A little star is growing up with US :anec:
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: marttape » dc. març 29, 2017 12:12 pm

Hola BiB, gràcies per la benvinguda!!

Jo no tinc ni idea de com va tot això...de moment només tinc una ratlla rosa a un pal...jejeje!

El 7 vaig a la SS, suposo que em faran una eco. Me la fan el divendres 7 que estaré de 6+2 perquè amb la setmana santa sinó anava massa tard i prefereixen fer-ho abans (i jo encantada, es clar!).
En paral·lel he demanat cita al privat i la tinc el dimecres 12.

A mi de moment em corden els pantalons...tot i que si m'apreten em molesten una mica. Quina por això de fer una súper panxa!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dc. març 29, 2017 1:04 pm

Ohh!! que feliç em feu totes!!! jejeje que genial que siguem moltes!
vaig crear-ho amb por de que fos d'hora, pero veig que la il·lusió i les ganes ens poden a totes.

Vaig per parts, que dos dies que no miro i quina bogeria:

1. Grup de whats okk!! peró si millor quan avanci una mica i per email

2. He de dir que ara que estic de 9 setmanes, malestar i nauses ha baixat moltissim, això si, encara em dormo a les 22h al sofa com han dit per aquí, això no marxa.

3. Porto molt malament el tema de la panxa, un dia la tinc super inflada i l'altre res, això si, els pantalons tots m'apreten moltissim i em vaig comprar uns de pre-mamà dissaabte al HyM. El tema roba, que? les que ja teniu experiencia que aconselleu? un parell de pantalons o que?

4. Quan creieu que es bon moment per començar a preparar coses pel baby, estil.... quin cotxet compraré?

Em fa molta il·lusió poder compartir-ho amb vosaltres, de veritat!!!!!
Avatar de l’usuari
Nadina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. març 10, 2017 7:59 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nadina » dc. març 29, 2017 1:18 pm

Hola boniques, que xulo com ens anem animant eh?

Ja està decidit doncs, jo també faré la prova genètica a privada que sóc d'edat avançada (35) i ens quedarem tranquil·lets. Estic entre el laboratori Echevarne i l'Hospital de Terrassa. Al lab van molt per feina però és més barat, en canvi a Terrassa t'ofereixen dues visites i eco a part de l'anàlisi i sembla que et cuiden una mica més per 90 € més....com pica! Alguna experiència en aquests dos llocs?

Jo de símptomes també vaig cansadíssima, inflada de gas i ara ha arribat el millor de tot: M'HA SORTIT UNA MORENA! Un mal horrorós...cada vegada que tinc un canvi hormonal em passa, és un suplici. En fi, paciència, tot sigui pel Pesolet.

Per cert, encantada d'apuntar-me al whatsapp!! Serà bonic estar al dia i aprendre les unes de les altres.

Una abraçada!

Nadina
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » dj. març 30, 2017 4:55 am

Hola noies!!! Us he anat llegint i ara recordo ben poca cosa. Ja em comença a patinar la neurona :(.

Algú demanava per les segones a veure com anàvem. Jo vaig al límit, hiper cansada i esperant les vacances com si fossin la loteria :).

Pel tema roba, aviat me la posaré. Hi ha un abans i un després dels pantalons d'embarassada!! A la que ho pugui dir, me'ls planto. Jo me'n vaig comprar tres, però és que sempre vaig amb texans i és fàcil que m'embruti.

Jo m'esperaria cap al cinqué mes i amb calma anar mirant coses. Crec que si ho fas molt d'hora, tot es fa més llarg. I començaria mirant cotxets i l'habitació perquè triguen una mica a portar-ho (sobre un mes o així).

I el tema nom, estem allà. Jo estic convençuda que serà nen, així que quan ens ho diguin, ens decidirem.

Nadina com vas amb la teva nova adquisició!?? Quina ràbia deu fer!! Et molesta molt??

Perdoneu, però us he llegit a totes i no recordo noms!! Al final m'ho hauré d'apuntar en un paper.

Que vagi bé el dia!!!!
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dv. març 31, 2017 12:19 pm

Ohhh com s'està animant cada dia aquest grup!!!! M'encanta veure que cada vegada som més i de mica en mica anem participant i posant el nostre granet de sorra... :ok:

Piula, no et preocupis...jo el que faig ara per ara...miro l'historial perquè sinò no m'enrecordo qui ha dit el que...ens acabem de conèixer i encara costa relacionar noms i sobretot perquè són nicks...després pasarem a ser la mami de... :content:

Jo era la que preguntava tant...i també la que porto un 2n embaràs...vaig hipercansada...i donar el pit per la nit tampoc m'ajuda...el petit té més d 2 anys i mig i per la nit és quan més en pren... jo em sento com si fos un "surtidor de la Heineken"... quan ell vol, obre l'aixeta i a galet... :love:
I el tema és que si fos una vegada o dos a la nit encara podria aguantar però és que es cada 1hora!!! Si, com llegiu...

Jo no se el que és dormir del tirón...només demano 3 hores seguides!!! Ja ho he parlat amb el meu marit i el/la futura/a cigronet/a haurem de fer o xumet per la nit o bé a partir dels 4-6 mesos biberó abans d'anar a dormir...A mi no em fa molta gràcia però hem de ser pràctics i també he de mirar per la meva salut...

I clar...com dono el pit, nosaltres fem collit...en no res 4 a l'habitació! I amb això també et vull aconsellar Dara...
Nosaltres varem mirar moltes coses pero fins 1 mesi mig abans no varem comprar l'habitació i a sobre fet a mida...i mira ara...està de decoració...mai ha dormit al seu llit... :ufs:
Si tornés enrera, m'hagués esperat fins saber com era el petit i que seria el millor per a ell...

Després varem tenir que tornar a gastar-nos més calers i anar a l'ikea a comprar un bressol que el pogués anexar al llit sense barrera i ser com una extensió del llit de matrimoni...

Tema de cotxet i resta de coses...aneu mirant...per comparar característiques i preus...jo si que el cotxet el vaig encarregar quan estava de 6mesos i me'l van guardar al magatzem.

I el més important...no compreu coses "I si"...vull dir, que quant tingueu la necessitat, compreu-lo però abans no perquè les botigues de puericultura us dirán que tot és útil i acabes gastant un munt de diners per a coses que fan nosa i les tens que regalar o vendre sense haver utilitzat.
A mi aquest consell me'l van donar i per sort en això no em puc queixar...nomès vaig caure en l'error de l'habitació.

Pel que fa a la roba...jo em vaig comprar també 3 pantalons i un d'ells texans...la resta, al ser primavera i estiu, utilitzava vestits meus k que ja tenia i em quedaven moníssims.
I també us diria...aneu al H&M i ara he vist que Mango ha tret un petit corner per embarassades... preu -qualitat, aquests dos llocs están molt bé.
Després està el Mit-mama...et claven una per nomès entrar...caríssim...80 euros un pantalons d'oulet...

I sobretot... si algú us pot deixar cosetes, millor...jo no vaig tenir la sort perquè les meves amigues estaven com jo, també embarassades...però si teniu germans/es, amics/amigues, companys/es de treball... pregunteu!
A little star is growing up with US :anec:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::