**PARES NOVEMBRE 2017**

gener, febrer, març...
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dc. abr. 19, 2017 6:33 pm

Hola marones!!!

He pensat molt en vosaltres aquests dies pero també voliem desconectar...i aixi ho hem fet...res de mòbils ni tablets ni tv quasi... 4 dies gaudint tots tres junts a l'Alt Empordà...el meu paradís particular. :***:

Jo demà estaré de 9+0...i tinc una panxa descomunal comparat amb el 1er embaràs que no tenia gens...i ja m'he engreixat 2kilos!!! segur que em "fotra bronca" la meva gine... la 1era visita a la dexeus la tinc dimarts 25!

Nosaltres encara no hem dit res a ningú...ni als pares!!!! Volem esperar a la setmana 12 quan ens fagin les proves de sindrome de down i també fer-nos els anàlisis no invasius per descartar altres malalties...
I no se ni com encara ho puc dissimular!!! pantalons ajustats amb cremallera oberta i la part de dalt ample...com soc prima, doncs encara cola...pero crec que si va al ritme que va la panxa...no se si arribaré a les 12 setmanes sense poder dissimular-ho més.

Al treball ho vaig dir perquè estava en un procès de selecció i vaig ser la candidata final...i encara així em van contratar! Diuen molt d'aquesta empresa!!! :miko:

Entro rapid perquè aquesta setmana anem de cul.... hem començat operacio bolquer fora i les rentadores van que volem.

Una abraçada molt forta TRIBU!

Pd: si, ja es va comentar fer grup de wassap pero mes endavant...
A little star is growing up with US :anec:
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: marttape » dv. abr. 21, 2017 11:11 am

Noies....vinc de l'hospital amb males notícies....molta pena i molta por :_(

M'han dit que l'embrió és molt petit, ha crescut però poc i que el batec es molt molt fluix i irregular. Literalment m'ha dit que no té bon pronòstic. M'he quedat fatal.
He de tornar dimecres. Esperar i confiar en que farà un cavi i el petit es posarà les piles, però ara mateix no puc....només puc plorar..... tinc una punxada al cor....
Vull estar forta i creure en el petit, vull ser la més forta i confiada del món. Creure en això fins al final, però fa tant mal....
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » dg. abr. 23, 2017 8:49 pm

Ostres marta!! Com estàs guapa?? Suposo que se't deuen estar fent etern aquests dies!! T'envio una abraçada gegant!!! Esperem que dimecres tinguis bones notícies! Molts petons!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: crunchi » dg. abr. 23, 2017 9:41 pm

Marttape t'envio molts anims i molta força per passar aquests moments d'incertesa.... espero que dimecres tinguis bones noticies, de tot cor. :-()-)
Imatge

Imatge
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dl. abr. 24, 2017 12:09 pm

vinga Marttape has d'estar forta i positiva!!!!!
molts anims des de aqui!!!

amb força i ganes, has de donar positivitat !!!!! va que sortirá bé!!!!! :love:
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: marttape » dl. abr. 24, 2017 3:35 pm

Gràcies noies....la veritat és que costa ser positiu, però com a mínim ara estem més serens....
Sabem les possibilitats que hi ha i també les opcions que tenim. Toca esperar i confiar.

Us mantindré al dia. Una abraçada.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dt. abr. 25, 2017 11:47 am

Marttape, estem pendents de tu. Molt important tenir pensament positiu!!!!! :ok:
Una abraçada enorme.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nadina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. març 10, 2017 7:59 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nadina » dt. abr. 25, 2017 6:08 pm

Ei Marta, molts ànims, no et preocupis més del compte! Tingue'ns informades!

Nosaltres avui hem anat a fer la prova genètica, m'han tret sang i m'han dit que en realitat no estic de 11 sinó de 10 semanes, però que tot bé de moment...li hem sentit el cor, quina sensació tan emocionant, se m'han mullat els ulls i tot.

Ostres, hi ha tant de camí encara però ja te'l sents tant teu el coi de pesolet que....ufff!! Esperem que tot surti bé!

Us envio els millors desitjos a totes (i a tots també, que ells també estan ben pendents, seguuuuur!)

Una abraçada!

Nadina
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dt. abr. 25, 2017 6:51 pm

Marttape, us envio una abraçada ben gran per a tots dos i sobretot intenteu veure el got mig ple... Quant mes creieu amb el vostre cigronet, mes s'agafara a seguir lluitant. :ok: :ok:

Nosaltres hem tingut per fi la primera eco a la dexeus... I ha coincidit k el/la cigronet/a s'Estava movent! Hem flipat k nomes amb 9s+4 dies mogues cames i braços.... :content:

Ara em tinc k fer análisis de sang i el día 19 maig eco triplescreening.

La resta con us trobeu? Alguna novetat a comentar?

Akests dies vaig de cul i per aixo entro poquet... Intentaré participar mes!

Petonets petita tribu!
A little star is growing up with US :anec:
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » dt. abr. 25, 2017 6:59 pm

Hola noies!! Entro per desitjar-li molta força i mols ànims a la Marta!!!! Que vagi molt bé demà i espero que tinguis bones notícies!!!
A nosaltres demà també ens toca eco i prova del triple screening, però fins d'aquí 10 dies no tindrem resultat. Per cert, ja fa més d'una setmana que noto les bombolletes a la panxa >.-<:
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: ARI83 » dc. abr. 26, 2017 8:31 am

Bon dia noies!

seré mare al desembre, però com que no hi ha grup... m'infiltro.

Després de molts mesos cercant i amb dos avortaments, finalment sembla que tot va bé, estic de 7+6.

Necessito ajuda pel que fa als vòmits, avui he començat i realment em trobo fatal, que us preneu o mengeu per a que us passi?
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. abr. 26, 2017 9:19 am

Hola!!! uff quants dies sense entrar!!!

Martape jolin quin greu :( a veure si el cigronet s'agafa fort va!!! intentem enviar-te totes les forces possibles :love: :ok:

BIBI jo també vaig a Dexeus eehhhehe encara hi coincidirem algun dia! jo tinc visita el dia 3 al matí per la eco de les 12 setmanes :love:

ARI83 companya de cercadores, quina alegria nena!!!! ehorabona per la panxu!!!! :love: :love: :love: :love: tema vomits, jo he estat tres setmanes trobant-me fatal, vaig haver de demanar la baixa i tot perquè estava fatal :ufs: vomitava cada tarda, el dinar em sentava fatal i tot el dia que em trobava fataaaaaal. cada nit abans d'anar a dormir em prenc dos Cariban i m'han salvat les nausees dl matí. i tema vomits res a fer... intentar no menjar gaire elaborat, poca quantitat i anar menjant entre hores.... les nausees venen per la gana també eh! jo com em trobava fatal no em venia de gust menjar res i això era pitjor... entre els vomits i el malestar crec q m'he aprimat.

en fin, jo ahir ja vaig tornar a la feina! i contenta perquè així també em distrec més... a més estic super nerviosa perquè el meu peque no sé encara si podrem entrar al cole que volem... la setmana que ve sortegen les places... a veure si tenim sort!!!! :ok:

apa ja prou de rollos hehee anem parlant!!!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: marttape » dc. abr. 26, 2017 12:42 pm

Noies.....es confirma que l'embrió s'ha aurat....que dur, que trist....

Ara tinc molts dubtes.....volia esperar i que l'expulsió fos natural...ens ha costat molt arribar fins aquí i deixar que el meu cos sigui capaç d'identificar què passa i actuar en conseqüència. Però a l'hospital m'han dit que han vist alguna cosa, no és només que no hi hagi batec, sinó que alguna cosa no anava bé, i m'han dit que si em fan un raspat farien el cariotip de l'embrió....
Poder saber alguna cosa més de perquè ha passat això és temptador....perquè no vull ni imaginar-me tornar a passar per aquesta pena una altra vegada....

En fi....ens hem de decidir...amb el disgust costa pensar...

Gràcies pels vostres bons pensaments i la vostra força.

Una abraçada
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: crunchi » dc. abr. 26, 2017 1:58 pm

Marttape em sap molt de greu, quina llàstima... no hi ha paraules.
Si et fan el raspat i et poden donar una explicació potser i només potser, us ajudarà a entendre alguna cosa. Molts anims i una forta abraçada.
Imatge

Imatge
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dc. abr. 26, 2017 6:03 pm

marttape, se que digui el que digui es difícil d'encertar les paraules concretes en aquests moments... Si et tingues al costat meu, no et diría res... Nomes et donaría una gran abraçada per donar-te tota la meva força que tant ara necessiteu i per a que tu sentis que no estás sola.

Sé que es complicat decidir qué fer... Pero a vegades necessitem respostes i l'opcio del largrat us pot ajudar.... Ara be, tambe el cos es savi i ell mateix seguirá el seu curs i de la manera mes natural... Per tu tambe pot ser una vía en la que et pots acomiadar en la teva intimitat, fer un dol respetat.

Decideixis el que decideixis, será una boca opcio.

Compta amb nosaltres, estem aquí pel que necessitis.


Marta_1986: tenim moltes coincidencies... Tenim peques del mateix any 2014 i anem a la dexeus. Quina doctora et porta? A mí la Raquel Fernandez.


A la resta... Petonets de colores!
A little star is growing up with US :anec:
Avatar de l’usuari
Malibuna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Malibuna » dc. abr. 26, 2017 6:33 pm

Hola noies!

M'uneixo al club! Jo també estic embarassada i l'esperem pel novembre :--/) Em dic Esther i tinc 34 anys (tot i que al juny ja faig els 35) i el meu marit té 36. Aquest és el nostre primer embaràs després de bastant temps intentant-ho, però amb la primera IA hem fet diana! Segons l'últim dia de regla, demà estaria de 10 setmanes, tot i que segons la eco que ens van fer la setmana 9, estem de 4 dies més. Per tant la nostra DPP serà sobre el 19-23 de Novembre.

De moment ho estem portant tant a la Dexeus com per la SS. A la Dexeus ja em van fer la primera eco el dia 18 i l'analítica i no torno a tenir eco+visita fins el dia 17 de maig. Ens porta la Dra. Eva Meler. A la SS m'he visitat amb la llevadora i tinc la primera eco el dia 15 de maig que serà la setmana 13. Ja tinc unes ganes!!!! :()()::::

Tema símptomes ... tinc mooooooolta gana cada 2h! Però com si portés dies sense menjar! Si no menjo res, llavors començo a tenir molt mal cos, així que vaig picant. Ara ho porto algo millor, però al principi m'agobiava de menjar tant! La panxa també la noto més inflada, però com menjo tant ja no sé si és per això! Jajajaja

Nosaltres no sabem si fer-nos l'analítica aquesta dels 700€. En principi no tenim antecedents familiars però mai se sap. De moment hem decidit a esperar-nos a la següent visita amb la gine per veure què opina i també veure el resultat de l'analítica i la eco de les 13 setmanes.

Tema cremes, jo desde que ho vaig saber m'estic posant el Trofolastin 1 cop al dia. Ja tinc estries de quan era petita, així que suposo que em sortiran igualment, però algunes evitaré!

Pel que fa al grup de whatsapp, m'apunto!! :ok: La veritat és que per mi és molt més còmode! Però em sembla bé esperar-nos una mica a que haguem passat el primer trimestre.

Un altre dia personalitzo perquè ara m'ho he llegit tot del tiron i tinc una mica d'embolic.

A la que si li vull donar una abraçada moooolt especial és a la marttape. Molts ànims bonica! Ha de ser una situació difícil i a sobre has de triar què vols fer! Jo crec que triaria saber alguna més, trobar alguna resposta, però això és algo molt personal. Facis el que facis estarà ben fet! Estem aquí pel que necessitis.

Petonents per totes!!!
Avatar de l’usuari
Malibuna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Malibuna » dc. abr. 26, 2017 6:38 pm

Omplo la fitxa:

NOM: Malibuna (Esther)
DPP: 19/11/2017
Hospital: Dexeus o SS (si tot va bé Dexeus)
Nª de fills: 0
Edat pares: Mare 34 i Pare 36
Sexe i nom: Encara no ho sabem!
musa
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 9:32 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: musa » dc. abr. 26, 2017 9:51 pm

Hola chicas!

Me uno al club de Noviembre! Estoy embarazada de 9 semanas y 4 dias segun la eco que me hicieron ayer, estoy muy contenta pero lo digo con la boca pequeña ya que vengo de un aborto espontaneo en la semana 6 y de una ILE por Sindrome de Edwards en la semana 14.... así que os podéis imaginar que no me lo acabaré de creer hasta que me hagan todas las miles de pruebas necesarias que digan que el bebe está bien! Pero ahí estamos, con mucha fe y ganas de que está vez si que si!! :p-)

Me lo están llevando en la corachan, ya me han hecho la primera analítica, en 15 días me hacen biopsia corial y en tres semanas eco del primer trimestre. No pasan los días ?-)

Que mas, tengo un peque de 3 años que este septiembre empezará P3 el próximo septiembre, ahora estamos a la espera del sorteo del día 4 :-o00m

Os he ido leyendo los últimos días, pero no me veo aun personalizando el mail.....si que le quiero dar un fuerte abrazo a Martape, no tengo palabras....muchísimos ánimos guapa! Piensa que el tiempo todo lo cura y si, también superarás esto, somos mas fuertes de lo que nos pensamos.

Un beso a todas!!!!!

NOM: Musa
DPP: 26/11/2017
Hospital: Corachan
Nª de fills: 1
Edat pares: Mare 39 i Pare 39
Sexe i nom: Encara no ho sabem!
Orijuli
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: ds. des. 10, 2016 12:19 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Orijuli » dj. abr. 27, 2017 7:16 pm

Marttape
Hem sap molt de greu...no es just que pasin aquestes coses, jo tambe miraria de que hem poguéssin donar una explicació del que ha passat, pero aixo heu de ser vosaltres, t'enviu una abraçada plena de força kuka.

Pel que fa a mi, estic de 10 setmanes, tot esta perfecte, el cor,mides...ja m'he fet la analitica del primer trimestre i el dia 11 de maig hem faran la eco de les 12 setmanes! Déu meu....això va molt ràpit!
Tambe portu moooolta gana! Tampoc arribo a les 2 hores, si no picu alguna cosa m'entre baixón i hem quedo molt aplatanada..vòmits a dia d'avui ni un!
Petunikus a totes! Mica en mica i endevant i que ens creixin les panxulines!! >.-<:
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dv. abr. 28, 2017 9:28 am

Marttape, no sé ni què dir. Ho sento moltíssim. I sé que de poc et servirà, però a mi m'agradaria tenir respostes, més que res per prevenir que no es repeteixi la situació de nou. T'envio una súper forta abraçada!!

Jo de 10 setmanes, el dia 15 tinc la eco de les 12 setmanes, amb unes ganes inmenses ja de que em diguin que tot va bé, tot i que ja vam sentir el seu cor pumpumpum a tota màquina.

He de fer-me les anàlisis ja, xq porto un cuelgue molt seriós amb el tema, i ho vaig postposant i no pot ser!! O sigui que si, dimarts si o si, hi vaig.

La panxu creixent molt, estic molt flipada amb el tema. Amb la primera, fins el 4t mes res, i ara... l'altre dia em van deixar seure al metro!!!!!! :-())

Per cert, unes rampes per la nit... això és el que més em fot! Que no puc dormir del mal de cames!

No us passa que teniu moltes ganes de saber el sexe del bebé? Jo amb la primera, fins que no vaig saber-ne el sexe, no em feia a la idea realment del què suposaria... :) :cnena: :cnen:

Una abraçada a totes! :love:
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::