::::**Mares i pares desembre 2017**::::

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: sakura1410 » dj. abr. 27, 2017 12:26 pm

Doncs dilluns em vaig fer el test i... POSITIU! Ara tinc una mica de nosa... Espero que tot vagi molt i molt be!!

DADES FUTURES MARONES DESEMBRE 2017

NOM: Ariadna
DPP: 07/12/2017
Hospital: encara no ho sé
Nª de fills: 0
Edat pares: Mare 34 Pare 36
Sexe i nom: no sabem res encara

NOM: Susanaa
DPP: 30/12/2017
Hospital: Sant Joan de Déu ESplugues
Nª de fills: 0
Edat pares: Mare 31 Pare 33
Sexe i nom: no sabem res encara

NOM: June87
DPP: 04/01/2018
Hospital: Clínica Bofill (Girona)
Nª de fills: 2. Una nena de 7 i un nen de 5 (tindran 8 i 6 quan neixi el petit)
Edat pares: Mare 29 (30 a gener) Pare 36 (37 a gener)
Sexe i nom: Sorpresa fins al final!

NOM: L_Estel
DPP: 07/12/2017
Hospital: Clínica Corachan (Barcelona)
Nª de fills: 1 nena de 6 anys
Edat pares: Mare 37 Pare 41
Sexe i nom: Encara ni idea, hehe...

NOM: olgatenea
DPP: 11/01/2018
Hospital: Hospital Sta.Caterina (Girona)
Nª de fills: 0
Edat pares: Mare 42 Pare 43
Sexe i nom: Sorpresa!
sakura1410 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 18, 2017 10:29 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dj. abr. 27, 2017 8:02 pm

Hola Sakura bonica!!

Primer de tot enhorabona de tot cor! I moltes gràcies per obrir el post de desembre! Jo tambe em vaig fer el test el dilluns i em va sortir positiu aixi que et fare companyia :-()) La meva dpp es 4 de gener segons calculadora d internet però fins que vagi al gine no ho sabre segur. I com que també es pot avançar m apunto a desembre si mhi vols i quan s obri gener també m apuntaré >.-<:

DADES MARONES DESEMBRE 2017

NOM: Mirda
DPP: 23/12/2017
Hospital: Hospital de Barcelona
Nª de fills: 1 nen de 2 anys
Edat pares: Mare 39 Pare 44
Sexe i nom: Encara no ho sabem

NOM: Llacuna
DPP: 28/12/2017
Hospital: Hospital Quirón
Nª de fills: 1 nena de 4 anys
Edat pares: Mare 39 Pare 47
Sexe i nom: nena (encara no sabem el nom)

NOM: Susanaa
DPP: 30/12/2017
Hospital: Sant Joan de Déu ESplugues
Nª de fills: 0
Edat pares: Mare 31 Pare 33
Sexe i nom: no sabem res encara

NOM: June87
DPP: 30/12/2017
Hospital: Clínica Bofill (Girona)
Nª de fills: 2. Una nena de 7 i un nen de 5 (tindran 8 i 6 quan neixi el petit)
Edat pares: Mare 29 (30 a gener) Pare 36 (37 a gener)
Sexe i nom: Sorpresa fins al final!

NOM: L_Estel
DPP: 07/12/2017
Hospital: Clínica Corachan (Barcelona)
Nª de fills: 1 nena de 6 anys
Edat pares: Mare 37 Pare 41
Sexe i nom: Encara ni idea, hehe...

NOM: olgatenea
DPP: 11/01/2018
Hospital: Hospital Sta.Caterina (Girona)
Nª de fills: 0
Edat pares: Mare 42 Pare 43
Sexe i nom: Sorpresa!

Petons!
June87 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 17, 2017 5:37 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: sakura1410 » dv. abr. 28, 2017 11:26 pm

De moment em trobo força be, de fet em dona por lo be que em trobo...
Si, és el primer fill pero no el primer embaraç, aixi que vaig amb peus de plom.
I tu??? Jo crec que sera per finals de desembre... Per la data en que em van fer la IA, no ho sabre fins el dia 8. Quins 10 dies mes llargs!!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dt. maig 02, 2017 9:02 am

Hola sakura bonica com estas? T admiro pel camí tan dur que has hagut de passar i et vull donar forces i anims ja veuràs que anirà tot molt be! Jo tambe em trobo molt be i tambe em fa una mica de por però em de pensar en positiu :***: Les primeres setmanes son aixi de rarotes... Sort que el 8 et podrán dir quelcom. Jo tinc visita el dia 12 i sem fara molt llarg. Aviam si passen rapids els dies :love:
Imatge

Imatge

Imatge
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: sonietapiruleta » dt. maig 02, 2017 7:55 pm

Hola a totes! En aquestes estem, jo tb tinc visita amb la llevadora el dia 12 i de moment amb peus de plom i una mica de neguit amb menjar bé i tal, també he deixat d'anar al gimnàs per precaució i quan hi vaig faig poqueta cosa... És el meu primer embaràs i tinc gairebé 39, sóc conscient que poden passar mil coses però la ilusió creix i és inevitable ! De moment no ho hem dit a ningú, nomès un parell d'amics
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dc. maig 03, 2017 1:03 pm

Hola Sonietpiruleta! Enhorabona per la panxu bonica :-()) Aixi tambe visita el mateix dia :love: Per quin dia et tocaria? Com et trobes? Nosaltres no ho hem dit a ningú de moment volem esperar al dia 12 o a les 12 setmanes aviam si aguantem! Estem il·lusionats i contents amb precaució aixo si però hem de ser positius! Nosaltres tenim una nena de 7 anys i un nen de 5 i ens agradaria que fossin els primers a saber-ho :ok:

Petons!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: ARI83 » dc. maig 03, 2017 2:12 pm

HOla, jo també serà mami al desembre, així que m'apunto.

NOM: Ariadna
DPP: 07/12/2017
Hospital: encara no ho sé
Nª de fills: 0
Edat pares: Mare 34 Pare 36
Sexe i nom: no sabem res encara

Ha estat un camí una mig llarg, l'any passat varem tenir dos avortaments, i finalment sembla que ara tot va bé. El proper dia 16 de maig tinc la segona visita. La veritat és que no em trobo massa bé, l'endemà de la primera visita a la qual varen confirmar el batec que estava tot correcte, vaig començar amb vòmits, tenia molta gana i ho vomitava tot, vaig anar a la farmàcia i gràcies al Cariban no he vomitat més, però em passo tot el dia amb un esvaiment que sol passa menjant....
Dansalvent
Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 03, 2017 2:54 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Dansalvent » dc. maig 03, 2017 3:21 pm

Enhorabona a totes!! Jo també em vaig fer el test fa poc i va donar positiu! Tinc un fill de 2 anys, aquest serà el meu segon embaràs. La previsió de part segons aplicació del mòbil és pel gener, però fins el 16 de maig que tinc visita no ho sabré... així que com tu June m'apunto al desembre que sempre es pot adelantar.

Ànims Sakura i Ariadna, segur que aquest embaràs anirà molt bé! Sempre s'ha de pensar en positiu.

Per cert Sonieta, jo també continuo anant al gimnàs però faig exercicis molt suaus, preguntaré al gine.

Seguim parlant per aquí!!
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: sonietapiruleta » dc. maig 03, 2017 7:20 pm

Hola boniques!!

Nem per parts, segons els primers càlculs la nostra data prevista és el 22 de desembre, O ens toca la grossa O ens toca el gordo, tu!! (O un de cada :p-)

Dansalvent, el meu tècnic em va recomanar que fes rollo molt suau fins la setmana 12 (caminar nedar bici i prou) i que al segon trimestre la recomanació és fer el que feies abans però adaptat (sobretot no superar el 70% de freqüència màxima perquè el bb es queda sense oxigen.. per tant aquestes setmanes oju peligru!

June87 els nens es posaran bojos d contents! De moment vaig super b, intento menjar de tot, no he engreixat ni un gram fins i tot he aprimat, zero nàusees, només gana mortal cada 3 hores! Vosaltres com ho porteu?

Avui no m'he pogut estar més i he comprat llana per fer una manta, sóc un cas! Mira, si passés alguna cosa ja la donaré a l'hospital, de moment a gaudir del moment! A més, com que anem per la pública ens haurem d'agafar el tema amb paciència, tot i k anant bé com que ja tinc 38 anys gairebé 39 em fan les proves una mica abans, no sé ben bé com va...

Petonets a totes!
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: sakura1410 » dv. maig 05, 2017 10:03 pm

Ey! Ja ens anem sumant al desembre, m'encanta!
Dema actualitzo totes les vostres dades.
Jo tambe controlant el que menjo pero segueixo anant al gimnas. Ojo! Jo nomes faig zumba aixi que evito els exercicis d'impacte que els faig molt suaus i ja esta. Es que m'ajuda molt a evadir-me i no pensar gaire...
Ja queda poquet pel dilluns!!
Nosaltres tampoc ho hem comentat gaire de moment, pero es clar, la gent sap que estem en tractament a Sant Joan de Deu i ja ho hem comentat al treball i a alguna parella d'amics. La ilusió es la ilusió.
Jo de simptomes de moment molt be, fins i tot massa bé... He de menjar cada 3-4h jo tambe jajaja
Petons!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Dansalvent
Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 03, 2017 2:54 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Dansalvent » dg. maig 07, 2017 3:20 am

Perfecte noies! Gràcies Sonieta per la info del gimnàs en les etapes d'embaràs. Haha, segur que et tocarà la loteria d'una manera o d'una altra!! Sakura a mi també em va molt bé per desconnectar, jo ara m'he passat a la piscina i em va de conya.

Nosaltres també volem esperar a la setmana 12 a dir-ho. Ja ens explicaras que tal al dir-ho als teus fills June87, segur que s'han posat molt contents! I segur que en l'anterior embaras també, em podràs explicar com va ser al dir-ho a la teva nena? Perquè també volem que el nostre fill sigui el primer a saber-ho!

Per cert, jo amb el menjar estic igual, cada 3-4 hores. I de moment em trobo bé, però a les nits em desperto i em costa dormir, a alguna li passa? zz:-) Com ara, que aprofito per escriure-us.

Que vagin molt bé les visites al gine! Ariadna, a mi també em toca esperar al dia 16, jo per la 1a visita, a veure que tal, ja en tinc ganes!

Petons!!
Saraialbert
Entrades: 2
Membre des de: dg. maig 07, 2017 11:33 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Saraialbert » dg. maig 07, 2017 11:41 am

Hola a tothom!
Nosaltres serem pares l'11 de desembre. Sembla que per ara va tot bé, tret d'un petit mioma que m'ha crescut una mica però en principi no ha de ser cap dificultat.
Ja hem vist com no para de moure's i estem tranquils. La ginecologa no ens acaba de convèncer perquè és molt seca, però ens han assegurat que és molt bona. Anem al centre Giah amb la doctora Huguet. Alguna hi va?

Ja veureu que quan veieu el bebé els nervis aniran marxant.
Avatar de l’usuari
Bombeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. març 16, 2017 9:09 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Bombeta » dg. maig 07, 2017 12:24 pm

Hola Saraialbert,

En primer lloc felicitats!

He entrat de casualitat i he vist que, com nosaltres, també teniu la doctora Huguet. Estem unes setmanes més avançats que vosaltres i hem tingut ja algunes visites amb ella, i nosaltres també tenim aquesta percepció, tant a l'hora de comentar els resultats com durant les visites amb eco..

A veure si la percepció va millorant a mida que avancen les coses! :ok:
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dt. maig 09, 2017 11:18 am

Hola boniques!!

Portava dies sense entrar i quantes panxus noves per desembre, quina il.lusió!

Primer de tot afegeixo les meves dades així la Sakura pot anar actualitzant la llista de marones:

NOM: June87
DPP: 04/01/2018
Hospital: Clínica Bofill (Girona)
Nª de fills: 2. Una nena de 7 i un nen de 5 (tindran 8 i 6 quan neixi el petit)
Edat pares: Mare 29 (30 a gener) Pare 36 (37 a gener)
Sexe i nom: Sorpresa fins al final!

Ari83 quina alegria sentir el cor del petit! Ja et queda menys per la propera visita bonica. En els meus anteriors embarassos vaig vomitar molt desde la setmana 7 fins la 14 i es passa molt malament. El meu gine sempre deia que era bon simptoma, que les hormones anaven treballant i com a mínim m'aferrava a aixó perquè m'ho vaig passar fatal. En aquest espero no vomitar aviam que passa...

Dansalvent bonica enhorabona! Així ens toca a totes dues Gener en principi :ok: Jo tinc la visita el divendres i després si ningú obra post del nostre mes potser m'animo a obrir-lo. De tota manera també aniré escrivint per aquí que mai se sap que pot passar. Diuen que els segons i tercers embarassos s'adelanten però a mi amb el nen se'm va retrasar.
Sobre dir-ho a la nostra nena no et puc ajudar gaire perquè tenia 14 mesos i es feia la longuis bastant jaja >.-<: Li varem dir que la mama tenia un bebé a la panxa sobre la setmana 8 desprès de la primera eco de control. Aixó si a mesura que em creixia la panxona (que va començar mooolt aviat) ella preguntava més però fins que no va veure al bebé a l'hospital no es va donar compte. La primera vegada que ens va veure amb el nen a la clínica es va posar a plorar! Pobreta es que era molt petitona. Quan té el teu petit? Aquesta vegada que són més grandets em preparat una samarreta a cada un. La del nen posa seré un germà gran i la de la nena posa seré una germana gran altra vegada! La idea es donar-la com un regal i grabar la reacció. Ja sé que es molt tipic però em fa il.lusió :love:

Sonietapiruleta quin dia més bonic per sortir de comptes , ben a prop de Nadal :love: És una época molt dolça per tenir els nostres petits! Tinc moltes ganes de dir-ho als nens però no sé si esperar... Ells fa molt que ens demanen un germanet/a i sé que els hi farà molta il.lusió però no sé que fer si esperar o dir-ho després de la primera visita. Jo també tinc una gana permanent tot el dia, amb la sensació de buidor de panxa i les nàuseas tot el dia... Encara no he vomitat cap dia però ja em fa por començar.

Sakura bonica crec que tenies visita ahir no? com va anar? Jo també m'he de controlar el que menjo perquè aniria picant a totes hores i ja porto pes de sobres :ufs:

Saraialbert enhorabona! Quina alegria veure el petit moure's! Ja et quedes més tranquil.la. Sou de Girona oi? A nosaltres ens han parlat molt malament de l'Huguet, diuen que es molt seca. Tinc una amiga que hi anava i la tenia fregida amb el pes així que es va cambiar amb una altra del giah, amb la Dra. Gispert que es totalment diferent. Pel que sé ara la Gispert no agafa noves visites perquè ho té tot ple.

Com us trobeu noies? A mi se'm fa tant llarg el primer trimestre! Jo tinc una son tot el dia que no m'aguanto. Per la nit em costa agafar el son i desprès de dinar m'adormiria de peus... Ara he començat amb les nàuseas i el malestar... Tinc unes ganes que sigui divendres i veure el pesolet! Espero que li pogui sentir el cor bategar i em quedi més tranquil·la.

Ens anem llegint boniques!
Imatge

Imatge

Imatge
xirrimirri
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: xirrimirri » dc. maig 10, 2017 6:10 am

Bon dia desembreres!!

Entro per felicitar aquestes panxus! :-()) :-())

Jo vaig ser mare desembrera el 20-12-2013, i el 16-12-2015, i és un mes molt especial per mi..... M'ha fet il.lusió veure el post obert.

Saraialbert, jo també vaig al Giah, però tinc la dra Gispert, és un 10!!!
El primer part vaig tindre complicacions, i em van preparar per cessaria, però quan va arribar ella va dir que el meu cos estava preparat per part vaginal, i així va ser. Estic segura que una altra gine m'hagues fet cessaria per no jugar-se-la.
El segon part el vaig disfrutar molt, i em va deixar treure la nena a mi.
Per mi és la millor, sempre he sentit bones critiques.

Perdoneu el rotllo.... Només volia felicitar-vos!!!
Que passeu un bon embaràs!!
:-()-)
Imatge

Imatge

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
Llacuna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dj. abr. 28, 2016 10:41 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Llacuna » dv. maig 12, 2017 8:31 am

Hola!
Em primer lloc moltes felicitats a totes per les vostres panxus!!
Sóc nova al grup.... tinc 38 anys,el mes q ve em faig 39 i estic ambarassada de 7+1. O sigui que la dpp és el 28 de desembre!!!
Vinc de reproducció assistida i estic una mica espantada perquè l'any passat vaig tenir un avort cap a la setmana 6.
Dimecres que ve anem al metge i esperem poder sentir el cor! Crec q quan el senti em quedaré més tranquil.la... ara tinc una il.lusió i alegria retingudes...
La veritat és que símptomes en tinc... tinc bastant malestar general, com nàusees però sense vòmits, cada 2 o 3 hores tinc una gana quem moro! Se m'obre l'estómac i he de menjar! I cap a mitja tarda també m'agafa una son....!!

Tinc una nena de 3 anys, d'aquí a 2 setmanes en fa 4 però encara no li hem dit...
Una abraçada ben forta a totes!
Llacuna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dj. abr. 28, 2016 10:41 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Llacuna » dv. maig 12, 2017 8:36 am

Per cert... algunes teniu visita avui, no? Aja ens explicareu com ha anat!!!! :***:
carlacarrins
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 13, 2017 6:29 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: carlacarrins » ds. maig 13, 2017 6:41 pm

bones, primer de tot felicitar les futures mamis. em presento: estic de 7 + 3, vinc de reproducció assistida i tinc embaràs de bessons, en l'eco vam veure que només li bategava el cor a un, dijous proper tenim una altra visita, esperem que tot vagi bé. encantada de estar aquí amb vosaltres
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: sonietapiruleta » ds. maig 13, 2017 9:07 pm

Hola mamis! Ahir vem tenir llevadora, i molt bé, ja sabeu en la seguretat social ni et toquen però em vaig fer una analítica fa poc i em va dir que estava genial de ferro i de pes, que no em preocupés k amb bona salut l'embaràs no té motiu per tenir complicacions .. el 12 d juny tenim eco i em va deixar caure que si vaig a urgències dient que he sagnat O tinc febre allà em faran eco abans. No crec k ho fem, millor deixar el cigronet tranquil! Oh i tb resulta que amb dos gats a casa no he passat la toxo! Si no ho han fet fins ara, no em contagiaran res aquests mesos però gens d pernil!!! Tb em faran una altra analítica i la prova del sucre i a finals de juny ja sabrem si tot va bé!!! I vosaltres què tal?? Com aneu amb la gana i els mareigs? Oh i una altra cosa, no he pujat d pes m3s que mig kg però el meu home diu k tinc la panxa diferent, a vosaltres tb us passa?

Petons!
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: sonietapiruleta » ds. maig 13, 2017 9:10 pm

Carlacarrins benvinguda i espero que a la pròxima eco comprovem que tot va bé! Pensa que en aquestes primeres setmanes a vegades és difícil sentir el cor!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::