::::**Mares i pares desembre 2017**::::

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: ARI83 » dt. jul. 18, 2017 11:29 am

HOla !

June, les mares de desembre estem molt desconectades, vaig mirant les de gener i estan molt animades escrivint.

La panxa va creixent, ja estic a la setmana 19 i ahir vaig tenir visita amb la llevadora. El més preocupant són els 7 Kg que he guanyat, m'ha dit que he de controlar, i resulta que no he canviat per res els meus hàbits, inclús encara hi ha algun dia que vomito, per això encara no he deixat del tot el Cariban.

La calor de LLeida és horrorosa! sort de l'aire a les nits.

El dimarts torno a tenir visita amb el gine i ja em va comentar que fariem eco morfológica.

Ah!! ahir amb la llevadora varem escoltar el cor, quina passada :-())

A veure si va contestant alguna mare més i si voleu podem fer el grup, igual serà més fàcil.
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dt. jul. 18, 2017 4:35 pm

Hola Ari83 bonica!

Si es veritat el grup de desembre està molt parat i el de gener es molt actiu! Hauriem de mirar d escriure més entre totes aviam si aconseguim ferlo més maco :***:

Uff jo també pateixo pel pes molt... Jo ja tinc sobrepès i als anteriors embarassos em vaig engreixar molt. En aquest a la setmana 16 porto 3.5 kilos... El pitjor que els anteriors em vaig anar aprimant fins la setmana 17-18 perque vomitava molt i en aquest no. És clar penso que si ja m engreixo ara sera molt pitjor de cara el tercer trimestre :ufs: Tampoc tinc la sensacio de menjar malament i em preocupa molt.

Que maco sentir el cor! Aixi ja fas la morfo la setmana que ve? A mi em va dir a la setmana 22 o sigui que a finals d agost. Dilluns que ve tinc una eco pero estare de 17 setmanes. Ja saps que portes?

Si aviam si algú més diu alguna cosa!

Petons!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: ARI83 » dt. jul. 18, 2017 4:51 pm

Hola !!

tindrem una nena que és dirà Berta, ho varem saber aviat perquè vaig fer el test no invasiu, ja que en el triple escreening va sortir un resultat de S.Dawn bastant baix 1/778, però tot està bé.

Desembreres!!! manifesteu-vos!!!!
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dt. jul. 18, 2017 9:29 pm

Hola noies!
Porto uns dies anant molt de bòlit i no trobo el moment de entrar aquí ...

Ari83 aquest augment de pes podria ser pel canvi hormonal? És ben estrany pel què dius. Tens la morfo a tocar!! Jo la tinc a mitjans d'agost a la setmana 21.

June si que ho sé què porto! Ahir em van fer una eco que no tenia prevista, ho vaig demanar i m'ho van dir, es veia ben clar i estava de 17+2. També és una nena!!
Pel grup de what's per mi bé és més ràpid que entrar aquí.
A veure si surten més marones :content:

Jo començo a tenir problemes de circulació i d'acidesa, aixx comencem d'hora!
Imatge
Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dc. jul. 19, 2017 10:21 am

Hola boniques!!

Mirda bonica enhorabona per aquesta princesa!! Ja teniu nom pensat? Jo tambe tinc eco el dilluns i estare de 17+2! Anire amb els meus fills que crec que els hi fara il·lusió veure el germanet/a! Jo volia esperarme a saber sexe al part pero ja veurem si em presionen gaire el dilluns jeje Doncs si voleu fem grup de wassap aviam si entren mes marones i opinen

Ari83 es veritat que vas dir que tindries una Berta enhorabona!
Imatge

Imatge

Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dv. jul. 21, 2017 6:42 pm

Hola desembreres boniques!

Com esteu? Quins plans teniu per aquest finde? I les panxones?

Petons!
Imatge

Imatge

Imatge
Llacuna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dj. abr. 28, 2016 10:41 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Llacuna » dv. jul. 28, 2017 6:40 am

Bon dia marones!!
Que guai les.ecos!! Fan molta ilu, oi?
Jo estic de 18 setmanes i tambe m'he engreixat 4 kg!!!! :ufs: els.primers mesos tenia molta gana i menjava molt! Ara sembla q se m'està controlant una.mica però de tan en tan també m'agafen atacs de gana!
El dia 16 tinc la eco morfològica, estare de gairebé 21 setmanes! Quines ganes!!
Demà començo vacances, i en tinc unes ganes...!!
Si voleu fer grup de whatsapp per mi ok!!

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dv. jul. 28, 2017 10:05 pm

Hola marones !

Llacuna bones vacances! ! Jo també tinc la morfo a les 21 setmanes i impacient perquè arribi el dia, jaja!
Ens estem acostant a la meitat de l'embaràs, que fort això passa volant.
He sentit que ara tornarà a venir una calorada, quin pal a veure si dura poc :-o00m :b-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: ARI83 » dl. jul. 31, 2017 2:21 pm

HOla noies!!

Ja estic a la setmana 21 i el dimarts passat ja varem fer la morfològica. Es una passada veure que amb 360 grams que m'han dit que pesa, ja està totalment formada, tots els òrgans en funcionament i no parava de bellugar-se. De fet ja fa més o menys una setmana que l'estic notant força bé durant el dia. Ara ja tinc programats els anàlisis del segon trimestre més el test o'sullivan, que ho faré més o menys cap a finals d'agost ja que no torno a tenir visita fins el 6 de setembre.

Pel que fa els pes de moment són 7 kg que he augmentat , solament em recalquen que vigila amb el menjar i que camini tot el que pugui.

Ahir varem anar a la platja per primera vegada aquest estiu, i quan em vaig voler aixecar de la tovallola no podia, em vaig quedar enganxada de la part del maluc i em va costa poder incorporar-me, així que ja comencem bé. Avui encara m'ho noto caminant.

Bones vacances Llacuna, jo de moment res de vacances, em tocarà fer-les abans de la baixa.
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: sonietapiruleta » dt. ago. 01, 2017 10:59 am

hola marones!

no sé si em recordeu, vaig estar embarassada 10 setmanes i el vaig perdre a finals de maig, des de llavors no he tornat a entrar... espero que aneu totes molt bé ja avançadetes amb les vostres ecos i proves de les 20 setmanes!

entro novament per donar-vos una bona noticia, encara no sé si això tirarà endavant però m´autoposo la medalla de la parella més fértil de la historia, desprès de quedarnos embarassats al primer intent i perdre'l poc després, ens hem tornat a quedar en el primer intent! ai mareta! en principi estic de 4-5 setmanes, així que l' esperem per l´abril, vaig amb totes les reserves però el primer que he pensat és a dir-ho per aquí, potser alguna que estigui en la mateixa situació troba una mica d'esperança!

petons!
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dt. ago. 01, 2017 1:46 pm

Hola marones!

Sonietapiruleta que bé ! Enhorabona >.-<: >.-<: Així m'agrada ben positiva! Ves-nos informant.

Ari83 com estàs? Ostres quin mal... Fa molta ilu la morfo es veuen tant formats ja. Jo en tinc moltes ganes, estic en un moment d'aquells que necessito que em diguin que tot va bé, els meus embarassos són de molt alt risc i no acabes d'està mai tranquil·la del tot.

A mi m'estan quedan unes cames que fan por de varius, no m'agrada gens. He començat amb unes pastilles i si no milloro m'han dit que heparina (nooo :-o00m ) També tinc moltes punxades a la panxa aquesta vegada, ja ho diuen que tots els embarassos són diferents.

Llacuna com van les vacances ? :p-)
Imatge
Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dc. ago. 02, 2017 4:43 pm

Hola boniques!

Com esteu? Com porteu la calor? Jo a les nits ho passo fatal buff entre el que m aixeco al wc i el que em costa dormir tela

Llacuna bonica 4 kg no es massa no pateixis! Tambe ara a l estiu jo sempre m engreixo entre sortir, els mals horaris, gelats... Que vagin molt be les vacances quina enveja jeje Jo les vaig haver de fer al juny i ara sem fa llarg llarg. Tinc el pont d agost però no es el mateix. La eco jo la tinc el 28 que estaré de 22+2 quines ganes!! Pel grup de wassap com ho voleu fer? Mho voleu enviar a mi i el faig? Si voleu em podeu dir tambe si sabeu que porteu junt a la dpp i faig una llista

Mirda si ja quasi estem a l equador quines ganes! Aixo passa volant a partir d ara! Ja sentiu els petits?

Ari83 oh que chula aquesta eco morfo! Es increíble veurels tan formadets en tant poc temps quina passada! Jo tinc ganes de que arribi el dia 28 puf sem fara llarguissim el mes. Jo al bebe el noto poc i no cada dia tampoc tot i ser el tercer. A les ecos tambe es mou mes poquet que els seus germans. Aviam si ho noto mes en tinc ganes! Ospa deu ni do el que et va passar a la platja quin ensurt quedarte clavada. Com estas?

Sonietapiruleta enhorabona preciosa!!! I tant que men recordo de tu bonica! Que be i que rapid ha anat la cerca men alegro molt i molt! Ara ja veuras com anira tot be i seras marona d abril que es un mes precios :love:

Doncs si voleu fer grup em podeu passar els numeros a mi per mp aviam si men ensurto :content:

Petons boniques!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: ARI83 » dt. ago. 08, 2017 2:29 pm

Bona tarda noies!!

Aquestes calors són insoportables, avui a Lleida al matí a refrescat una mica, però portem unes nits que sort de l'aire acondicionat, sinó no es pot dormir pas. No sé si us passa però a l'entrar del carrer als llocs em posos tota suada de la cara i el coll, uns sofocons!! vaig amb el bano com una padrina!

A la última visita el ginecòleg em va recomanar de deixar el Cariban i prendre unes pastilles de jingebre perquè són naturals i que van bé pels vòmits i nàusees, doncs vaig anar a comprar-les i me les vaig prendre, a la nit ja estava marejada com una sopa, i a l'endemà vaig vomitar tot el que menjava. Així que estic de 22 setmanes i prenent encara el Cariban. Es una murga el vòmit, em deixa molt xafada i després m'agafa el mal de cap.

La Berta ja belluga molt, més que res als vespres, es veu fins i tot com bota la panxa! :p-)

Pel que fa l'esquena em va durar un parell de dies,sort! però el dissabte vaig anar a nedar a la piscina i tinc una petita molèstia a la ingle al caminar, suposo que són els nervis que es van estirant.

Enhorabona Sonietapiruleta!! :-())
I a les que feu vacances que vagi molt bé!! jo de moment no les faré fins al octubre o novembre.
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dt. ago. 08, 2017 10:08 pm

Hola! Pinta que avui podrem dormir millor, per fiiii !

ARI ostres quina mala sort amb els vòmits però si el cariban t'anava bé el pots tornar a pendre oi? Molta paciència. ... Jo també la noto i porto uns dies que molt, no para ! Fa molta ilusió!

June vinga que es va apropant la morfo! El final vau fer la eco amb els nens? Us van dir què és?
Imatge
Imatge
Llacuna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dj. abr. 28, 2016 10:41 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Llacuna » ds. ago. 12, 2017 6:30 am

Bon dia desembreres!
Perdoneu que he estat una mica desconnectada... les vacances estan anant molt be! Hem anat als Pirineus i la veritat és que he agraït la fresqueta... tot i que algun dia ha fet força fred!

Jo també la començo a notar, menys del que voldria però com que de dia no he parat suposo que també hi té a veure.... la noto més quan estic estirada al vespre o asseguda tranquil.la...

Que guai les que ja heu fet les morfos, quina ilu veure que ja són unes personetes ben formades!
Jo tinc la eco aquest dimecres q ve. Ja us explicaré!!

A les nits dormo bastant bé però em.costa trobar la solució. A vegades tinc molès ties al girar-me o no sé ben bé com posar-me!

Sonietapiruleta, moltissimes felicitats! M'alegro molt que hagi anat tan rapif, bonica! Disfruta-ho molt! Realment el.mes d'abril és un mes molt bonic!!

A les.altres una abraçada ben forta i molt bon cap de setmana! Anem parlant! Ja em direu com ho vomeu fer pel grup de whatsapp. Enviem privats a alguna?
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dl. ago. 14, 2017 1:52 pm

Hola boniques!

Ari83 com va la calor i les molesties? Aqui a girona ha refrescat una micona i molt millor però em passa com a tu que vaig amb el vano al bolso tot el dia... Es entrar a un lloc i em sufoco... Tinc unes ganes de que arribi el fred! Com vas amb el cariban? Lhas provat de deixar?

Mirda bonica com vas? Si al final varem fer la eco amb els nens i molt maco! Varen poder veure al bebe moures i sobretot el nen que era mes passota ara esta molt il.lusionat! Aixo si el gine els hi va dir que si volien saber que es i ells varen dir que si però jo no vaig voler i pobrets es varen enfadar. Ara tinc la eco morfo el 28 i ells estan molt impacients per saber que es aixi que no se que farem al final.

Llacuna bonica com van les vacances? Que be als Pirineus ben fresquets! Com va anar la morfo? A mi tambe em costa dormir a les nits entre anar al wc i l insomni no paro d aixecarme. El numero pel wasap mel podeu enviar a mi!

Guapes si voleu m envieu missatge privat pel grup de wassap :ok:

Petons!
Imatge

Imatge

Imatge
Esti33
Entrades: 2
Membre des de: dv. ago. 25, 2017 1:57 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Esti33 » ds. ago. 26, 2017 1:57 pm

Hola noies!!

Sóc la Esti i tinc 33 anys. Sóc mare d'un nen de juny 2015, aquest dilluns farà 26 mesos. Ara estic de 22 setmanes, surto de comptes el dia 30 de desembre però el primer va néixer a la setmana 37, 3.
Avui he trobat una estoneta mentre el petit fa la migdiada i m'he decidit a escriure. Formo part del grup de mamis de juliol de 2015 i per mi són un gran suport! Tinc un petit molt demandant i no va a l'escola bressol. Estic força acollonida perquè es portaran 2.5 a només... Bé espero poder donar un cop de mà quan alguna ho necessiti i sobretot sentir-me més acompanyada. Aquest embaràs està sent tan diferent!! Amb el primer tot eren fotos, mimus, ioga... ara res de res! Així q estic una mica xof d'ànims i les hormones m'estan putejant una mica...

Si heu fet grup de wasap m'encantaria entrar!

Una abraçada a totes!
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » ds. ago. 26, 2017 9:48 pm

Hola boniques!!

Esti bonica benvinguda!! Jo tambe tinc data pel 30 de desembre! Tenia data pel 4 de gener segons la dur però a la eco de les 12 setmanes em varen cambiar la data. Jo tinc dos petits que es porten 22 mesos (ara tenen 8 i 6 anys) i dir-te que al principi es un xic caos sobretot fer entendre al gran que has d estar pel bebé però val la pena veure com s estimen i juguen junts. El tema part jo la primera la vaig tenir de 39 i el segon sem va retrasar a la 41 aixi que ja veus cada bebe es un món! Com estas d anims? Com et trobes? Ja saps que portes i quin nom posaras?

Si vols entrar al grup de whatsapp pots enviarme el número a mi per missatge privat i t afegeixo bonica! Segur que ens anira molt be el grup i ens donem suport :love:

Petons!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dt. ago. 29, 2017 9:07 pm

Hola marones!

Esti33 benvinguda >.-<: jo també tinc un nen i es portaran 3 anys clavats. Estem passant una etapa complicadeta però també amb molts moments divertits, també em fa una mica de respecta quan penso com serà amb tots dos ja que passo moltes hores sola amb ell i seguirà sent així amb els dos. També veig que estic visquen l'embaràs de manera molt diferent però és normal suposo. De cara al setembre intentaré trobar alguna activitat per embarassades a veure si així visc la recta final de manera més conscient que també en tinc ganes.

Us animo a totes a unir-vos al grup de whatsapp escrivint un mp a la June87, vinga!!
Imatge
Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dv. set. 01, 2017 3:31 pm

Hola boniques! Com esteu?

Animeu-vos a enviarme el número i us afegim al grup de WhatsApp!

Com esteu?

Jo al final no us vaig explicar la eco del 28 crec. L important que tot estava molt be, el bebe pesava 470 grams i es movia molt. Al final no voliem esperar mes per saber el sexe i ens varen dir que es una nena!! Li vaig dir que ho mires segur perque jo tenia clar que era nen. El meu nen sho va prendre fatal pobret i la nena saltant d alegria. Ara toca pensar el nom que no hi ha manera de posar-nos d acord.

Va, aviam si anem el grup un xic boniques!! Petons!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::