::::**Mares i pares desembre 2017**::::

gener, febrer, març...
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dt. maig 30, 2017 9:15 am

Sakura em sap molt de greu... No tinc paraules. Nomes enviarte tot el meu anim i carinyo per aquest moment tant dur. Una forta abraçada.
Imatge

Imatge

Imatge
sonietapiruleta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. abr. 27, 2017 2:24 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: sonietapiruleta » dc. maig 31, 2017 8:08 am

Hola noies. Vull compartir la meva experiència per si us ajuda. El nostre embaràs també s'ha aturat. Dijous em van fer analítica primer trimestre i dilluns vaig veure els resultats. La beta no em quadrava. Aquella nit havia tingut un mal intens com d'ovari i un lleu sagnat, com el fluxe tacat, i vem anar a urgències. Van veure el sac buit però tot i així em van dir k tornés una setmana després per confirmar diagnòstic. Ahir em vaig posar a sagnar a tope que no vaig donar l'abast per posar-me compreses i un altre cop a urgències. Em van donar medicació i ho vaig expulsar sense necessitat de legrat ni aspirat. La llevadora ni em va trucar per dir-me ep que el resultat de l'analitica no em quadra. Bé amb això vull dir que mireu bé les dades que teniu, que sigueu crítiques i que estigueu alerta, he de dir també que a vall d'Hebron em van tractar molt bé. Un petó a totes i que els vostres petits creixin sans! Jo estic relativament bé, paint-ho tot plegat i demostrant-me que sóc ben forta.
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: ARI83 » dc. maig 31, 2017 2:38 pm

Sakura i Sonietapiruleta, molts ànims i ha tirar endavant!
jo l'any passat vaig passar per dos avortaments en 5 mesos, sembla ser que la culpa de tot va ser un descontrol en la tiroides, ara ho tinc controlat i aquest embaràs tira endavant.
Ja estic a la setmana 12+6 i ahir varem tenir control i tot està correcte, és una il·lusió tant i tant gran, que al final hem aconseguit.
Una abraçada molt gran i sobretot no perdeu les forces de tornar-ho a intentar tant aviat com es pugui.
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Kilikili » ds. juny 10, 2017 7:43 am

Hola!

M'infiltro al vostre grup només un moment perquè he vist amb alegria que la Llacuna ja ha passat a aquesta banda del fòrum i la volia felicitar! No sé si te'n recordaràs que vam coincidir l'any passat al de Primeres setmanes, i malauradament totes dues vam haver de marxar-ne... Però m'alegra molt saber que tu ja has arribat fins aquí! Et desitjo el millor!!!

Abraçades a totes,


Llacuna ha escrit:Hola!
Em primer lloc moltes felicitats a totes per les vostres panxus!!
Sóc nova al grup.... tinc 38 anys,el mes q ve em faig 39 i estic ambarassada de 7+1. O sigui que la dpp és el 28 de desembre!!!
Vinc de reproducció assistida i estic una mica espantada perquè l'any passat vaig tenir un avort cap a la setmana 6.
Dimecres que ve anem al metge i esperem poder sentir el cor! Crec q quan el senti em quedaré més tranquil.la... ara tinc una il.lusió i alegria retingudes...
La veritat és que símptomes en tinc... tinc bastant malestar general, com nàusees però sense vòmits, cada 2 o 3 hores tinc una gana quem moro! Se m'obre l'estómac i he de menjar! I cap a mitja tarda també m'agafa una son....!!

Tinc una nena de 3 anys, d'aquí a 2 setmanes en fa 4 però encara no li hem dit...
Una abraçada ben forta a totes!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dj. juny 15, 2017 8:40 am

Hola noies!
M'uneixo a les futures mares de desembre. Aquest és el segon embaràs, ja tenim un nen de 2 anys i mig, estem molt contents de poder-li donar un germanet o germaneta. Com algunes de vosaltres nosaltres també hem passat per RA, pel primer ens va costar molts anys, aquest ha estat ràpid per sort.
Com esteu ? Jo he passat els típics marejos però ara ja estic molt millor tot i que la son i cansament continuen.
I les ecos del primer trimestre? ja l'heu feta? És emocionant eh? ja van tenint forma, és una passada >.-<:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: ARI83 » dj. juny 15, 2017 8:48 am

Bon dia,

aquest grup està molt parat!! no hi ha moviment!!

Benvinguda Mirda! que ve que et trobis millor, jo de fet fa tres dies que he deixat el Cariban i ja estic a la setmana 14 d'embaràs.
Varem fer la eco a ala setmana 12 amb la triple screening i es veia molt i molt bé, pel que sembla és una nena, però fins la propera no ho podrem confirmar realment.
El dilluns em vaig fer la prova del test no invasiu, ja que el ris de down va sortir baix però no tant baix 1/700, i ja voliem fer la prova i l'hem fet per està més tranquils.
Tema roba, ja fa dies que la meva no m'entra, la panxa creix molt ràpid. Us poseu alguna crema?

A veure si podem emprendre el grup.
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dj. juny 15, 2017 9:04 am

Hola Ari83! Moltes gràcies!! Quan tindreu el resultat del test? Moltíssima sort ! A mi també em passa lo de la roba aquesta vegada m'està creixent més ràpid, de fet l'altre embaràs vaig fer molt poca panxa. Em vaig posar el Bio-oil i ara també, l'olor em resulta agradable i em va anar bé, hi ha moltes cremes....
I si !!! Hem d'activar això !! És una etapa molt especial i compartir-ho amb altres futures mares està molt bé :content:
Imatge
Imatge
Llacuna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dj. abr. 28, 2016 10:41 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Llacuna » dl. juny 19, 2017 10:14 am

Hola noies!
Si, la veritat és q ue aquest grup està molt parat i és una llàstima!!
Kilikili, moltes gràcies pel teu missatge! Sii sembla que aquesta vegada ha funcionat! Ja estic de 12+4 pero encara estic una mica espantada.... suposo que poc a poc aquesta por anira marxnt... i tu? També t'he anat seguint una mica...una abraçada molt forta i no deixis de lluitar!

Jo ara començo a estar més traquil.la... em vaig fer el test no invasiu i va sortit tot be!
Demà em faig la eco del triple screening... espero que es vegi tot be!

Encara tinc força malestar general, la veritat és que és un rollo... em.prenc el cariban, però nomes al matí perquè a la nit em donava molta son... a veure si poc a poc va marxant...
Pel que fa a les cremes em poso la nivea vlaba de tota la vida i oli d'ametlles. Les olors de les cremes antiestries no les suporto!!
El bio-oil va be per la.prevencio d'estries?

Pel que fa la roba jo tampoc em puc posar els meus pantalons.... he recuperat roba d'estiu que m'anava una mica gran i esperare a les rebaixes!jejeje

Va a veure si animem el grup!

Una abraçada ben forta a totes!
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dl. juny 19, 2017 11:36 am

Hola!
Llacuna enhorabona pel resultat del test >.-<: debeu està ben descansats. Que vagi molt bé demà!!!
El bio-oil si que és antiestries i de fet està indicat per l'embaràs. A mi m'agrada molt però això és molt personal.

Nosaltres ho hem començat a dir, em sento més embarassada ara :love: això de portar-ho d'amagat es fa llarg.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: ARI83 » dl. juny 19, 2017 2:32 pm

Hola,

a veure si anem ficant-nos al dia de com estem les futures mares de desembre!!

El divendres ja vam rebre els resultats del test no invasiu i tot està correcte, demà li portaré al ginecòleg perquè hi doni cop d'ull. Per cert és una nena i es dirà Berta!!

Sóc de Lleida i fa una calor horríble i la setmana passada vaig tenir com un cop de calor i vaig vomitar tot el dia, va ser horrorós. De moment no he deixat el Cariban, me'n prenc un a la nit, perquè ho havia deixat tot just dos dies abans d'aquest dia que vaig vomitar tant, i ara esperaré uns dies per tornar a provar de deixar-ho.

Ja estic a la setmana 15 la panxa va creixent i de tant en tant noto punxadetes, suposo que deu anar apretant.
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dt. juny 20, 2017 1:47 pm

Ari83 enhorabona >.-<: >.-<: >.-<: Aquesta calor és un rollo i a la teva zona més! Cuida't molt. Si no afluixa aquest estiu se'ns farà molt llarg
Imatge
Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dl. juny 26, 2017 2:54 pm

Hola boniques

Sonietapiruleta em sap molt de greu el que tha passat... Moltes gràcies per explicarnos la teva experiència. Nomes donarte molts anims i tot el meu carinyo. Petonets reina
Imatge

Imatge

Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dl. juny 26, 2017 3:09 pm

Mirda benvinguda bonica! Com et trobes? Com portes la calor? Si quina passada les ecos es emocionant!

Ari83 si aquest grup esta molt parat aviam si podem ferlo mes actiu. Ja et van dir que sembla nena a les 12? Doncs si que va encertar si! M encanta el nom es molt bonic! Enhorabona per la nena i per el resultat! Tema roba tambe em molesta tot el que es apretat. Sort que ara amb vestits i roba ampla vaig fent. Tela amb la calor... A girona es horrible...

Llacuna enhorabona per els bons resultats bonica! Em d activar el grup si. Que us sembla si actualitzem dades a la primera plana. Podeu posar les vostres dades i ho puc actualitzar si voleu.

Modo ego. Dimecres passat vaig fer l eco de les 12. Que maca i quina emoció! No se si recordareu que tenia data pel 4 de gener però jo pensava que estava de mes perquè se que vaig ovular mes aviat. Doncs em va avançar dpp al 30 de desembre :***: A partir d ara us anire escrivint aviam si podem fer un grup ben maco!!

Petonets boniques!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dl. juny 26, 2017 3:31 pm

Hola !!
June87 que bé la eco! Va si! A veure si activem això. Et deixo les meves dades gràcies

NOM: Mirda
DPP: 23/12/2017
Hospital: Hospital de Barcelona
Nª de fills: 1 nen de 2 anys
Edat pares: Mare 39 Pare 44
Sexe i nom: Encara no ho sabem

Vinga que han dit que baixaran les temperatures >.-<:
Imatge
Imatge
Llacuna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dj. abr. 28, 2016 10:41 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Llacuna » dt. jul. 04, 2017 7:28 am

Bon dia boniques!
Com esteu? Com porteu la calor?? Sembla que hi ha dies que dona una mica de treva però... Deu ni do! Jo continuo mog marejada constantment! Es un pal!
La setmana passad a em van donar els resultats del triple screening i m'aconsellaven fer proces suplementàries, que de fet ja he fet perque vaig fer el teat no invasiu i va sortir tot be, pero em vaig rallat una mica...
No tinc visita fins d'aqui a 15 dies, però com que no aguantava he demanat hora a una altre cente per fer-me una eco extra... aquesta tarda hi vaig i vindran el meu marit amb la meva filla de 4 anys i així li podrem dir oficialment q tindra una germaneta.... jejeje em fa molta ilu, tot i que estic ben espantada! Vaig a les ecos amb una por!!

Bueno reines, com aneu vosaltres?
Un petonàs a totes!
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dt. jul. 04, 2017 1:00 pm

Hola desembreres boniques!!

Com esteu? Com porteu els sintomes? Us trobeu mes be ara al segon trimestre?

Mirda bonica he actualitzat la llista a la primera plana i the afegit! El que no he pogut fer es posar la llista cronologica desde el movil em costa mes. Ja intentare ferho que queda mes be. Mirant la llista he vist que hi ha noies que no han dit res desde fa temps. Espero que tot els hi vagi be i tornin a passar aviam si entre totes animem el post.

Llacuna bonica com estas? Deu ni do els marejos quin pal. Jo el que tinc son palpitacions quan vaig a passeig amb les gosses al mati... Suposo que entre la calor i l esforç em passa. No m havia passat al segon trimestre i em preocupa però imagino que es cosa de la calorassa. Aquests dies ha donat treva que be espero que continuem aixi! Avui tens eco? Que be! I amb la germaneta quina ilu! Ja sabeu que es nena? Jo fins el 24 de juliol no tinc eco i sem fa molt llarg... Despres passa a explicar la eco bonica que ens fa ilu saber!

Petons a totes!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: ARI83 » dc. jul. 05, 2017 5:03 pm

Bona tarda,

sí que teniu raó que està molt parat aquest grup!!

Ja estic a la setmana 17 i ahir varem tenir eco, la Berta no para, tota l'estona movent els braços i les cames, que curiós es veureu, ja que de moment no la noto.

Porto una setmana que no he tornat a vomitar, i solament em prenc un cariban abans d'anar a dormir, i ahir li vaig comentar al gine i em va dir que el cap de setmana prova de no prendre'l a veure si el puc deixar definitivament.

Les calors les porto fatal, se'm inflen els peus i em trobo bastant cansada de les cames, hauré de provar de caminar cada dia una estona.
Vosaltres que tal ??
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Mirda » dj. jul. 06, 2017 9:20 pm

Hola guapes!

Llacuna com va anar la eco? Devia està contenta amb la germeneta! Molta paciència amb els marejos, ànims!

June87 moltes gràcies! Si, a veure si tornen a escriure, estaria molt bé! !

Ari83 molt bé que et trobis millor >.-<: Això de les cames encara no m'ha passat, l'altra vegada si però més endavant, és un rotllo.

Som poquetes però de moment guanyen les nenes, a mi encara em falta per saber-ho i en tinc unes ganes !!

Petons per totes !!!
Imatge
Imatge
Llacuna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dj. abr. 28, 2016 10:41 am

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: Llacuna » dv. jul. 07, 2017 10:29 am

Hola marones!!

La eco va anar molt bé! es veia perfecte i la germaneta va flipar... ara li diu a tothom que la mama té un bebé a la panxa!! jejeje

us passo les meves dades per actualitzar-les a la primera pàgina:

NOM: Llacuna
DPP: 28/12/2017
Hospital: Hospital Quirón
Nª de fills: 1 nena de 4 anys
Edat pares: Mare 39 Pare 47
Sexe i nom: nena (encara no sabem el nom)

Va noies, que ja és divendres i aviat vacanceetes!!!

Bon cap de setmana i a gaudir d'aquestes panxetes tan boniques!
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: ::::**Mares i pares desembre 2017**::::

EntradaAutor: June87 » dl. jul. 17, 2017 5:35 pm

Hola boniques!!

Com esteu? Ja se us nota la panxona?

Perdoneu feia dies que no passava ara que he tornat a treballar sem fa mes dificil conectarme al forum pero intentare estar mes activa.

Ari83 com estas? Segueixes amb el cariban? La calor es insoportable... No tinc cap remei per això nomes que intentis descansar els peus en alt sempre que poguis. Sort que no tindrem la recta final a l estiu que jo als anteriors embarassos (part a l agost i al juny) no sabia com posar-me al llit! Molt incomode la calor i la panxona.

Mirda bonica com vas? Tu ja saps que portes? Hi ha gent que a les 12 ja li diuen. A nosaltres ens va dir que era aviat i de tota manera no sabem si guardar la sorpresa al part o saberho ja. Tenim eco dilluns 24que estaré de 17+2!

Llacuna bonica quina emoció la eco!! Que maca la teva nena :love: No us varen posar problemes per portarla? Vull portar als nens el dilluns però no se si l eco sera vaginal (perque tinc l uter revers mirant a l esquena) i si em diran res. Quan et van dir que es nena? Ara et poso les dades

Boniques al grup de gener han fet grup de wassap si voleu en podem fer no se si us sembla be. Sino es igual. Es per tenir mes a ma per dubtes o el que sigui. Be, ja em direu!

Petons precioses!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::