*** Mares i pares gener 2018 ***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Dawn
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:42 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Dawn » dl. maig 29, 2017 8:29 pm

Hola noies!

Benvinguda Naturaleia quin rotllo això que dius. Jo no he passat pel mateix que dius, tot i tenir nauseas i molèsties gastrointestinals no han estat mai tan fortes. El que si et puc dir es que no te res a veure amb que tot vagi millor o pitjor en l'embaràs, pots estar ben tranquil·la. Esperem que en les properes setmanes tot vagi a millor, diuen que normalment sobre la 12-13 tot millora. Suposo que el famós Cariban ja l'has provat, oi?

Olgatenea Espanta molt tenir pèrdues però reposa molt i tot sortirà bé, es normal estar angoixada i poc del que et diem et servirà però ja has vist la teva llentieta bategar i això es la major tranquil·litat que pots tenir :love: :love:

Junno En el meu cas amb el primer em vaig inflar una mica al principi però molt poqueta cosa i després es va desinflar i no vaig tenir gens de panxa fins pràcticament els 6 mesos i era molt poqueta, el dia abans de parir la gent encara li feia por preguntar-me si estava prenyada.... :-)(-: :-)(-: Ara en canvi tinc una panxa com la de 6 mesos de l'embaràs anterior.... molt exagerat, em costa la vida cordar-me els meus pantalons.

EnCamino Aquest moment es màgic oi? Quina emoció que desprens, es nota que has fet realitat un somni, es molt emocionant sobretot per les que heu passat per dificultats. Disfruteu molt
:-())

Molts ànims a totes amb la Eco-espera, la meva es dijous i estic desitjant veure que segueix tot be! :p-)
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Terrallum » dt. maig 30, 2017 6:34 am

Uauu noies esteu a tope! M'encanta que aquestes panxulines de gener siguem tant actives!!!

Benvingudes a les noves panxus!!! A gaudir del nostre desitjat moment!

Olgatenea Ostres tu, quina murga això d'estar tacant, però tu no t'amoinis reina fes repòs i a descansar que si ja vas veure al cigronet bategant ben fort així que estigues tranquila

Encamino Quina emoció!!! és taaaan bonic aquest moment.

Doncs jo noies tal i com us vaig dir, ahir vaig tenir la primera eco. Estva morta de por perquè clar estava de 6+0 i pensava que no veuriem res, igualment el ginecòleg (que és un amor!) ja m'anava avisant que era molt aviat i que potser costava veure...blablabla i PUM allà estava el cigronet em vaig tornar a enamorar!!! quina coseta!!! També vam intentar sentir el cor i ho vam aconseguir mooolt llunyà però se sentia, ja ens va dir que era molt difícil escoltar-lo siguent tant petit. Llavors ho va tornar a intentar un parell de vegades més i ja no el sentiem però si que el veiem bategar a la pantalla. Em vaig fer un fart de plorar!
Pel que fa a síntomes segueixo amb un pitram descontrolat...i sense gana, només menjo als migdies...matins i nits tinc l'estòmag regirat...

I vosaltres com aneu???

6+1
Imatge

Imatge
beatricebcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dc. maig 11, 2016 7:07 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: beatricebcn » dt. maig 30, 2017 8:51 am

Que guay llegir les vostres emocions de la 1ra eco....A mi em toca divendres!!! Pero no se si veurem o escoltarem el cor, crec que estic de 5 setmanes i pico, pero no ho se amb certesa...
Jo tb segueixo amb malestar a l'estomag pero el que porto pitxor es la sensació de mareig constant....
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: June87 » dt. maig 30, 2017 9:07 am

Hola boniques!!

8+5

Perdoneu! Porto dies sense passar i que veig! Quantes noves panxus i quin grup taaant maco s esta fent!!

Benvingudes a les noves panxulines de Gener! Perdoneu que no personalitzi es que sou moltes i des del mòbil sem fa dificil. La meva enhorabona a totes de tot cor :-()) Espero que fem un grup ben bonic i ens podem ajudar en aquesta maravellosa aventura!

No personalitzo però passo a respondre temes que shan tractat:

Sintomes: aquestes dues setmanes la panxa se mha inflat moolt! Per les nits es una passada... Nauseas tinc al mati al llevarme però despres ho porto be. Per les nits tinc insomni i durant el dia em moro de son. Tinc un humor de gossos per qualsevol cosa m emprenyo i tot d una em poso a plorar com una magdalena. Tambe menjo i em quedo plena de seguida i al cap d una hora ploraria per un entrepa de pernil (que no puc) o per una napolitana (que no em permeto). Granets mhen surten a la barbeta molts i jo només en tinc per la regla però no tants com ara. O sigui noies estic feta un cromo jaja >.-<:

Nauseas i cariban: vaig començarlo a prendre cariban a les sis setmanes quan vaig començar a vomitar. Dues per la nit. Com anava de viatge em preocupava vomitar alla. Despres del viatge lhe deixat i no he vomitat mes de moment. No tingueu por de prendre'l ja que es per l embaras. Jo als meus anteriors embarassos vomitava moltissim... Ho vaig passar molt malament sense el cariban. Sobre la setmana 14 no vaig vomitar mes. Ara en canvi estic de 8 i no vomito per sort! Cada embaràs es un cas. No patiu si les teniu o si no.

Eco i bateg: que bonic les que ja lheu vist! Es emocionant! No patiu si no veieu embrio o escoleteu bateg. A vegades ovulem mes tard i no ho sabem.

Modo ego: feia dies que no em passava perque vaig tenir un bon ensurt... La setmana passada al anar al wc vaig treure fluxe amb filets de sang vermella (perdoneu ser tant explicita) i em vaig espantar. Vaig trucar al gine i em va donar hora divendres al vespre fora d horari. La veritat que el gine molt be. Em va fer eco i havia crescut molt! Es movia i el cor li anava a tope. La causa del sagnat era que la bossa s havia desenganxat una mica pel costat. Es poca cosa i em va dir que es tornaria a enganxar que era molt poc. Nomes em va recomanar que no agafi pes però poc mes. Em vaig quedar tant tranquil.la. Quin patir aquest petit!

Petons boniques!! Prometo estar mes activa :love:
Imatge

Imatge

Imatge
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: NaturaLeia » dt. maig 30, 2017 11:37 am

Hola a totes i gràcies pels ànims!

Llunabretona gràcies per l'article! el vaig trobar interessant i hi ha bons consells que ja segueixo (ahir per sopar vam menjar sopeta per hidratar-me ja que inclòs l'aigua sola em fa fàstic...). Pel tema de les setmanes jo vaig ben perduda, segons quina web miro estic de 7 o de 8 setmanes, a veure si me'n recordo preguntar-li al gine a la propera cita. El 1r dia de l'última regla va ser el 9 d'abril, així que la DPP em surt 14 de gener :)

Dawn el Cariban me'l van desaconsellar perquè és per les nausees amb vòmits i jo, afortunadament, vòmits no en tinc. Així que estic esperant, i només esperant, que s'acabi aquest 1r trimestre i poder començar a disfrutar de l'embaràs. Merci però de totes maneres! ;)

Ale, forces per totes!
EnCamino
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 6:49 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: EnCamino » dt. maig 30, 2017 2:38 pm

Entro de forma fugaç a veure si puc ajudar una mica a NaturaLeia:

Jo portava una setmana amb nàusees durant tot el dia (sense arribar a vomitar en cap moment), un malestar general a l’estómac i, en conseqüència, havia perdut la gana completament, només m’entrava alguna cosa de fruita i formatge. Ahir la ginecòloga em va receptar RANITIDINA 150, que és una mena de protector d’estómac apte per a embarassades i, només puc dir-te que he millorat considerablement.

La propera vegada ja intentaré entrar amb més temps i personalitzar una mica més totes les panxus de gener!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dt. maig 30, 2017 7:13 pm

Holaaaaaaa!! Jo passo a saludar, a dir hola que tal i a treurere el cap! TTTTaaat!
Vaig de cul i no em concentro prou com per personalitzar a cada una, jajaja! Quin desastre de nausees, mareig, empanamenta, malagaita, etc etc !
Affuuu!
:-)(-:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: NaturaLeia » dt. maig 30, 2017 8:21 pm

Hola!

EnCanimon gràcies per la info! Ho acabo de buscar a internet i en el prospecte diu que no es recomana a embarassades del 1r trimestre....t'ha dit algu la gine al respecte?

Ara torno de la 2a sessió d'acupuntura i divendres tinc la 3a, a veure si m'ajuda!

Un petó per totes!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dt. maig 30, 2017 8:42 pm

La Ranitidina es dona quan cal donar Omeprazol.
Aquest últim sí que es contraproduent per l'embaràs i per això donen la Ranitidina, que també ho és però res a veure.
A mi quan vaig dir que estava "en ello" em van canviar un per l'altre.

En principi, si es pot evitar, millor no prendre res, òbviament, però quan cal, per exemple per temes de reflux o úlceres, o coses una mica més fortes, cal donar Ranitidina perquè és pitjor la malaltia que el remei.

I si la doctora li ha receptat suposo que és perquè ha valorat que és convenient. Si et quedes amb el dubte sempre pots trucar al 061 (Salut respon) i demanar-ho, o anar directament a un altre metge a demanar segona opinió.
Ara, no diguis que t'ho ha receptat un altre metge i que no saps si t'ho pots prendre etc etc
Els metges SEMPRE es tapen entre ells i per a no reconèixer que l'altre s'ha equivocat capaços són de dir-te que ja està bé...
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: NaturaLeia » dt. maig 30, 2017 8:59 pm

jajaja doncs sí. El que faré aleshores és trucar demà al meu ginecòleg a veure si m'ho recepta, avui no hi he estat a temps.

Gràcies a les dues!
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Junno » dc. maig 31, 2017 7:50 am

Bon dia noies!

Entro ràpid per dir-vos que a la eco d’ahir, tot perfecte! :ok: Vam poder sentir els bàtecs i veritablement, coincideixo amb totes, és una experiència brutal!

La lentejita fa 4.3mm i ja ens han donat l’alta a la clínica de reproducció assistida. >.-<: En dues setmanetes tenim nova visita al ginecòleg amb la dra. que ens portarà l’embaràs.

Feliç dimecres a totes!!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dc. maig 31, 2017 8:30 pm

Ole Junno!! Que guai! Me'n alegro molt!! :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mima2008 » dj. juny 01, 2017 10:18 am

Hola noies, després de molt temps sense entrar al socpetit, torno a estar per aquí. Vaig ser mami d'una nena a l'abril del 2014, i ara si tot va bé ho tornaré a ser pel gener. Estem molt ilusionats, ja que la Janna va costar molt en arribar, després de varis aborts.. i aquest embaràs a estat a la primera. Així que, amb moltes ganes encetem aquesta nova etapa!
Vaig tot el dia amb malestar a l'estomac i sensació de mareig constant, un rollo. Avui vaig al metge a veure que tal tot.. diria que estic de 6 setmanes... avui m'ho confirmaran. La data prevista crec que és pel 19 de gener.
Ja us aniré llegint...contenta de poder compartir altre cop aquest moment amb més mamis!
una abraçadad per a totes
Imatge
beatricebcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dc. maig 11, 2016 7:07 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: beatricebcn » dj. juny 01, 2017 3:14 pm

Hola a totes!!!!!! Com esteu??!!!
Aquest matí em tingut la primera eco.....tal com expliqueu totes..... increíble, moment sentir latir el cor, indescriptible, impresionant!!!!! Va tot be, el cigronet medeix 5,8mm, ara la próxima el día 14 i si tot ok ens donen alta de FIV.

5+5
Avatar de l’usuari
mami_tgn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. ago. 06, 2011 11:32 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mami_tgn » dj. juny 01, 2017 3:29 pm

Hola guapes!!!
M'uneixo al grup :-D
He estat llegint el que heu possat totes aquests dies, enhorabona noies! I quin grup mes bonic que heu creat.
Hem presento com heu fet totes:

DPP: 31/01/2018
Hospital: Clinica Viamed Monegal (Tarragona) , repetim!
Nª de fills: 1 nena de 7 anys
Edat pares: Mare 33 Pare 38
Sexe i nom: de moment no sabem :-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dj. juny 01, 2017 3:53 pm

Ole!! Anem ampliant familia que guai!!

Beatrice que bé que taaan aviat ja sentíssiu el batec no? Quina emoció!
I al final quan et toca parir ???

Mami, ja li heu dit a la peque o esperareu una micona?
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
mami_tgn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. ago. 06, 2011 11:32 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mami_tgn » dj. juny 01, 2017 5:58 pm

Hola Elantris!
Doncs encara no li hem dit a la nena que serà germana gran, esperarem unes setmanes mes, a final de mes li direm.
Volem esperar una mica perqué ens fa bastant de respecte el primer trimestre , abans de quedar-me embarassada de la nena vaig tenir un abortament natural, i vulguis o no sempre hi ha una miqueta de "por" en aquest sentit. Han passat ja 8 anys i tenim un "bebé arc iris" que ara té 7 anys , i segur que ara tot anirà bé .
La veritat es que tinc moltes ganes de veure la seva cara quan sàpiga que tinc un bebé a la panxa , es tornarà boja :p-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mami_tgn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. ago. 06, 2011 11:32 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mami_tgn » dj. juny 01, 2017 6:04 pm

Beatrice, que bé que hagueu sentit el bateg tan aviat!
Jo dilluns tinc la primera visita i primera wco, a veure si tenim tanta sort com vosaltres : lasito :

Aquesta vegada está sent totalment diferent a les dues altres... Ja sabía que estaba embarassada 15 dies abans de que em toqués tenir la regla, els simptomes van començar molt aviat, i els vòmits també :-:)
Em sembla que m'esperà un principi d'embaràs molt pessat , i amb la calor pel mig :-o00m
Imatge

Imatge
beatricebcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dc. maig 11, 2016 7:07 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: beatricebcn » dj. juny 01, 2017 6:51 pm

La veritat que si....no esperaba que es pogues sentir!!! Molt emocionant.... No he fet la presentacio es veritat!!!! Ahí va

DPP: 27 de gener 2018
Clínica: Delfos (Barcelona)
Edad: mare 38 i pare 40
Nom del cigronet: Si es nena Lola, si es nen Luca
Olgatenea
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. maig 12, 2017 7:22 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Olgatenea » dj. juny 01, 2017 11:07 pm

Hola boniques,

No sé com començar...ni com escriure.... no hagués volgut mai escriure aquest missatge... i seré molt breu, sobretot perqué no vull entristir a ningú ni que cap tingeu por, perqué com diem sempre cada cas i cada embaràs és un món.... com us podeu imaginar l'alegria se'ns ha apagat i encara no me'n sé avenir però ho he d'anar paint... dilluns va ser el dia més feliç de la meva vida, sentir el batec i que l'embrió estava bé però ahir va ser el més dolorós amb diferència. el gine fa la eco i em diu no hi ha res, ha estat mala sort perquè tot estava bé, és increible tot el que arribes a sentir dins el cos i el cor totes aquestes setmanes.,...
Però no patiu, passaré aquest dolor indescriptible i ho acabaré aconseguint, quan desitgem algo així amb tantes ganes al final segur arriba.
Per sobre de tot us agraeixo moltissim haver pogut compartir amb vosaltres aquestes setmanes i haver-vos llegit, ha estat un plaer, us ho dic de tot cor.
I us desitjo que les panxolines segueixin creixent i ho disfruteu moltissim malgrat els malestars, sou totes unes campiones!!!
Segur que ens trobarem per algun altre costat o moment, així que sempre.... fins aviat mames guapes!!!

Abraçades de llum!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::