*** Mares i pares gener 2018 ***

gener, febrer, març...
beatricebcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dc. maig 11, 2016 7:07 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: beatricebcn » dt. juny 20, 2017 1:33 pm

Noies, com aneu amb la calor????
mami tgn quin moment mes emociant!!!! Deu estar flipant la teva filla.
Jo avui ja he anat a la primera visita a la clinica Delfos, on naixerà el cigronet.... M'han fet eco i de moment corretgim de 8 setmanes a 9....tot be i em de tornar el día 5 a eco i analítica screening.

9+2
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Junno » dt. juny 20, 2017 3:15 pm

Elantris, estudio Psicologia a la UOC. I tu? Molta sort demà a l’exàmen! :ok:

Mami-tgn, que emotiva la eco acompanyada! :love:

Mimi, doncs ja som dues que complim la norma ;)

Beatrice, que bé! Una setmana menys… ole ole ole. >.-<:

Petons a totes!! I moooolts ànims amb la calor. :-o00m
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Avatar de l’usuari
llunabretona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: llunabretona » dt. juny 20, 2017 4:19 pm

Holaaa noies!!

Que bonic mami-tgn!!! Deu estar super emocionada la germana gran!! I que bé que tot estigui bé!!

Beatrice que bé, no? Una setmana més!!! Felicitats!!

Junno com va? Jo no puc pensar encara en res del bebé, de fet en parlem però no gaire amb el meu marit, em fa molta por que alguna cosa no vagi bé i haver-me fet il·lusions. Aquest dijous tinc eco, suposo que em quedaré més tranquil·la quan vegi que tot va bé, no sé.

Moltes gràcies per preguntar noies, la infecció d'orina em sembla que millor, avui és l'últim dia de l'antibiòtic!!
A nivell de símptomes us volia comentar, aviam si us passa a vosaltres també. Ja m'han marxat les nàusees però ara m'entren marejos, així com quan t'aixeques molt ràpid i se t'envà el cap, i com algunes estic mooolt cansada, com a l'inici de l'embaràs (seguiria la teoria de la Junno). I avui porto tot el dia amb dolor a les lumbars, em fa una mica de por però suposo (o vull pensar) que és que el cigronet i l'úter està creixent.

Ai senyor quin patir!! Aviam si arriba ja el dijous!!

Molts petonets guapes i molts ànims a les que esteu d'exàmens!!!
Imatge
beatricebcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dc. maig 11, 2016 7:07 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: beatricebcn » dt. juny 20, 2017 5:42 pm

llunabretona ha escrit:Holaaa noies!!

Que bonic mami-tgn!!! Deu estar super emocionada la germana gran!! I que bé que tot estigui bé!!

Beatrice que bé, no? Una setmana més!!! Felicitats!!

Junno com va? Jo no puc pensar encara en res del bebé, de fet en parlem però no gaire amb el meu marit, em fa molta por que alguna cosa no vagi bé i haver-me fet il·lusions. Aquest dijous tinc eco, suposo que em quedaré més tranquil·la quan vegi que tot va bé, no sé.

Moltes gràcies per preguntar noies, la infecció d'orina em sembla que millor, avui és l'últim dia de l'antibiòtic!!
A nivell de símptomes us volia comentar, aviam si us passa a vosaltres també. Ja m'han marxat les nàusees però ara m'entren marejos, així com quan t'aixeques molt ràpid i se t'envà el cap, i com algunes estic mooolt cansada, com a l'inici de l'embaràs (seguiria la teoria de la Junno). I avui porto tot el dia amb dolor a les lumbars, em fa una mica de por però suposo (o vull pensar) que és que el cigronet i l'úter està creixent.

Ai senyor quin patir!! Aviam si arriba ja el dijous!!

Molts petonets guapes i molts ànims a les que esteu d'exàmens!!!

Tranquila, jo tb tinc dolor de lumbars,.sobretot al.costat dret i li he comentat a la Dra avui i es normal, igual que tenir dolor a l'úter tb, s'està preparant tot per fer puesto al cigronet..
Tema marejos,.porto 2 dies una mica millor, tb li he comentat a la Dra i són baixades de glucosa, d'aqui els consells de cada 2h menjar (fruta, fruits secs, galletas....)
Avatar de l’usuari
llunabretona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: llunabretona » dt. juny 20, 2017 6:27 pm

beatricebcn ha escrit:
Tranquila, jo tb tinc dolor de lumbars,.sobretot al.costat dret i li he comentat a la Dra avui i es normal, igual que tenir dolor a l'úter tb, s'està preparant tot per fer puesto al cigronet..
Tema marejos,.porto 2 dies una mica millor, tb li he comentat a la Dra i són baixades de glucosa, d'aqui els consells de cada 2h menjar (fruta, fruits secs, galletas....)



Moltes gràcies beatrice!!! És que estic amb un patir tot el dia!! Sí, intento menjar sovint i quan em venen els marejos em poso a menjar de seguida, tot i així no sé vosaltres però jo m'he aprimat una mica, suposo que és normal.
La veritat que m'he quedat més tranquil·la al veure que no sóc la única, jejejje.

Cuida't!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Abril_86 » dt. juny 20, 2017 7:44 pm

Hola mamis!
Mami tgn que maco el que expliques! Quina edat te la teva nena? El meu gran de 4 també està emocionat. Ahir a l'hora d'anar a dormir em pregunta si ja ha sortir el bebe, i jo 'home carinyo, el veuries aqui no????' Jeje i li encanta veure les ecos. La peque no s'entera encara, aquesta si que li agafara per sorpresa que es trobi un bebe a casa.

Explico que ahir i avui he tingut perdues i la llevadora del CAP m'ha ates suuuperbe, i ha demanat que em fessin una eco urgent en aquell moment. Es veu que tinc un petit hematoma a baix de la placenta, està en bon lloc i m'han dit que no hi ha risc, vida normal i control en 15 dies.
He anat tota preocupada i he sortit molt contenta.
M'han explicat que a més embarassos més probabilitats de perdues de sang, que es normal. He de dir que quan he vist el peque a la eco he pensat 'que petit, bufff queda molt embaràs per davant' jeje però m'he quedat més tranquila.

Junno jo també soc psicòloga, ànims amb els estudis que es una professió molt maca!

Tema menjar i nàusees o mareig, quan de cop m'agafa alguna molèstia menjo fruits secs naturals que ara porto sempre al bolso i se m'envan de seguida.

Demà faig 9 setmanes, comencem el 3er mes!!
Sim2017
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. juny 21, 2017 7:32 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Sim2017 » dc. juny 21, 2017 8:04 am

Hola noies,
Finalment després de molt llegir-vos m'atreveixo a fer el pas i a presentar-me.

Nom: SIM2017
DPP: 12/01/2018
Hospital: Quirón (segurament)
N° de fills: 1 nen de 3 anys
Edat pares: 36 i 37
Sexe i nom: --

Avui estic de 10 setmanes i 5 dies. Fins ara m'he trobat força bé, algunes nàusees, moltíssima gana i molt cansament... i insomni a les nits per rematar-ho.

Espero que puguem compartir juntes aquesta experiència tan fantàstica.
Mimi_3
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 05, 2017 12:09 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Mimi_3 » dc. juny 21, 2017 8:33 am

Benvinguda Sim!

Jo estic una mica espantada. M'han trobat un hematoma i haig de fer repòs relatiu, a més de la progesterona que ja la prenia. És un afegit més que no em fa gens de gràcia, ja miro constantment si taco que només em faltava això. He intentat estar molt positiva totes aquestes setmanes, però avui estic una mica baixa de moral :(
EnCamino
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 6:49 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: EnCamino » dc. juny 21, 2017 9:38 am

Sim2017, benvinguda!!!

Mami_tgn, què bonic que la nena estigui tan emocionada, aquests moments no tenen preu!

Junno, recolzo totalment la teva teoria de les nàusees i la son. Jo sóc del grup de les nàusees i els vòmits però, res de son.

Moltes gràcies per informar-nos de l’existència d’aquesta app, sembla interessant, després me la baixaré a veure què tal!

I respecte a les vacances, què bé que ja les tinguis planificades, i Suècia em sembla una destinació molt bonica. Jo un dels plans que tenia en ment era marxar al Camino de Santiago però, està clar que hauré de canviar de plans. Tot i això, fins al setembre no faig vacances així que, encara tinc temps.

Mimi_3
, amunt aquests ànims!!! Entenc perfectament que estiguis una mica amoïnada però, tu fes el repòs relatiu que t’han recomanat i intenta mantenir la ment en positiu, segur que anirà tot molt bé.

Abril_86, m’alegro que l’ensurt de l’hematoma hagi quedat en això, un ensurt!

Llunabretona, és inevitable que per qualsevol petita cosa ens vinguin tots els patiments però, hem d’intentar pensar sempre en positiu i pensar que “són coses de l’embaràs”.

Elantris, molta sort a l’examen!!!

Beatricebcn, què bé que t’hagin avançat una setmaneta!!!

Naturaleia, tu que tal vas?

Modo ego: Divendres vaig tenir control amb la llevadora, em pensava que tornaria a veure el cigronet però, no! únicament em va pesar, em va mirar la tensió (que la tinc un pèl baixa), em va fer algunes preguntes i, em fa donar el “carnet d’embarassada”. Vaja, una primera visita rutinària i prou! Dilluns vaig anar a fer-me tot un seguit d’analítiques i la prova del sucre (per l’edat, 37, m’han dit que ja me l’he de fer al primer trimestre) i ara, a esperar els resultats i l’eco del dia 7.

Pel que fa als símptomes, jo continuo igual: amb nàusees i vòmits (tot i prendre Cariban), no m’acabo de trobar del tot bé en tot el dia i, només en consola pensar que ja només queden 2 setmanes per acabar el primer trimestre!!! Així que, tal i com estic ara mateix, no m’he començat a plantejar res del bebé, ni tan sols he tingut cap temptació de comprar-li res (clar que tampoc he voltat gaire, fa setmanes que em dedico a anar de casa a la feina i de la feina a casa).
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: NaturaLeia » dc. juny 21, 2017 7:12 pm

Junno, jo també estic d'acord amb lo de nauseas o son perquè tot i que em passo el dia a casa no aconsegueixo dormir més de 6 hores diàries....

Mimi_3 no et preocupis, jo constantment sento casos d'aquets i sempre marxen sols sense conseqüències ;)

Jo avui he fet la 3a eco, tot està perfecte i m'han avançat una setmana, estic de 11+3, ja res per acabar el 1r trimestre! La DPP és el 5 de gener, regal de reis total!
També hem fet la prova del cribatge (no sé gaire com es diu) i tot està bé també, així que ja ben encarrilada :)
Pel que fa al meu pèssim estat físic, des de diumenge que noto certa millora, encara estic a casa tot el dia però puc estar una mica més d'estona dreta i començo a poder menjar aliments que abans era impensable. Ai mica a mica tornaré a ser jo per fi! :)

Ànims per totes!
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: NaturaLeia » dc. juny 21, 2017 7:34 pm

Per cert, alguna es farà un d'aquests test prenatals no invasius?
Jo tot i que m'ha sortit tot bé prefereixo fer-me'l per quedar més tranquila. Al preguntar-li al ginecoleg m'ha aconsellat el TrisoNIM premium (són 775€), alguna en té referències?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Junno » dj. juny 22, 2017 8:43 am

Bon dia tribu!

Benvinguda Sim2017 i enhorabona per la panxu! Ja estàs inclosa al resum de la pàgina 1.

NaturaLeia, t’explico el que em va comentar la meva gine sobre les proves que dius.

El protocol actual de la SS tracta de fer en primer lloc la prova no invasiva del triple screening i si dona positiu, aleshores es salta a fer la amniocentesis.

Després existeix una analítica no invasiva, que és la que comentes, que no entra ni per SS ni per les mútues. Aquesta analítica te diferents costos depenent el número de malalties que analitzi.

Us recomano mirar-ho al web de la echevarne on surten els 3 tipus d’anàlisi prenatals no invasius que realitzen amb el detall de les malalties que fan a més del preus.

Però, bàsicament al web diuen això:

- TPNI BÁSICO: S. Down, S. Edwuards, S. Patau, S. Turner, Sexo Fetal + Triploidia | 550€
- TPNI BÁSICO + 22q11.2: S. Down, S. Edwuards, S. Patau, S. Turner, Sexo Fetal + Triploidia + S. Di George | 700€
- TPNI AMPLIADO: S. Down, S. Edwuards, S. Patau, S. Turner, Sexo Fetal + Triploidia + S. Di George + 1p36 + S. Criduchat + S. Pracerwilli + S. Angelman | 750€

La meva gine em va explicar que les malalties extra que analitza el TPNI Ampliado tenen una incidència mooooolt petita (1 cas per cada 15.000-30.000 naixements) però vaja, l’elecció d’això trobo que és molt personal.

(per a poder comparar, la incidència general de la S. De Down és de 1 per cada 1000 naixaments)

Per últim, les que estigueu interessades en fer aquesta analítica, informar-vos que podeu comprar l’analítica bàsica a través del web tu médico i sortirà una mica més econòmica. Jo he comprat vàries proves mèdiques i ho recomano al 100%.

En el nostre cas hem pensat que si després del triple screnning la prova surt negativa, no farem més analítiques i confiarem ens els resultats...
A més a més, tot i que la vida dels pares canvia radicalment al tenir un fill discapacitat i els sacrificis es multipliquen per 1000 (com a mínim)...crec que em costaria molt avortar...però vaja, això ja es parlaria tranquil•lament arribat el moment. És una decisió mooooolt personal i important!

Si no trobeu la info. De la echevarne o bé la de tumedico, envieu-me un privat i us enviaria el link. No ho poso aquí perquè em sembla que la normativa del fòrum no ho permet.

Una forta abraçada a totes!!!!!!!! :-()-)
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: laiatous » dv. juny 23, 2017 6:49 am

Bon dia!!!!
Em costa bastant recordar els noms pero vaig llegint tot i va molt be!!!
Benvinguda Sim!!!!
Junno, merciii per tota la informació d'això de les probes, molt ben explicat!!! jo tambe hi he comprat alguna proba per Tumedico, esta be!!!

Com aneu totes?? NatureLeia com et trobes??? jo ara tinc alguns dies bons i alguns dies dolents, pero almenys no son tots dolents!!

En mode Ego!! Jo ahir com a mare primerissa ja vaig anar al metge d'urgencia!!!! ?-) . Portava 2 dies que notava que perdia líquid, sobretot al mourem, al caminar, al acotarme!!, primer pensava que era una barreja de calor i la progesterona que ens fan pendre que es molta!!! pero despres vaig veure als papers de la llevadora que perdre liquid no era bo!!!! total que com a bona novata i patidora em vaig ratllar i cap al metge!!! I tot estava be!!!! si que em van dir que podia ser la calor+progesterona, i que lo del risc de perdre líquid es refereix a bastant mes adelantat l'embaras, ara no.... :-D !!! aix!! pero vaig poder veure que tot anava be, la setmana passada feia 10mm i ahir ja en feia 24 i tenia forma!!!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dv. juny 23, 2017 4:50 pm

Que bé Laia que tot estigui bé.
Jo ja pateixo perquè avui entro a la setmana maldita i fins el dia 29 això es farà llarguissim...:(
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
mimeva
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. juny 25, 2017 5:50 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mimeva » dg. juny 25, 2017 6:09 am

Hola a totes!!!

Per fi m'he atrevit a escriure!!! Us he estat seguint des que em vaig assebentar que portava un cigronet dins la meva panxa i la veritat que em tranquilitzava veure que moltes de vosaltres teniu els mateixos simptomes que jo i les mateixes inquietuds!!!

Ara estic de 9 setmanes i em fa mal la lumbar dreta, tinc ascos :ufs: (per evitar-ho prenc un cariban al matí i se'm passen bastant, però no del tot), també tinc soneta, la panxa inflada :-()), mal de pits i restrenyiment. Més al principi estava cansada però no podia dormir... diuen que són les hormones...

No sé si us ha passat a vosaltres pero des del dia que sé que en 9 mesos tindrem companyia el meu cap no para de pensar en com ho farem quan hi sigui, penso en el cigronet, en la llar d'infants, els nostres horaris... bé, no sé si és gaire normal o jo és que sóc molt previsora jejeje

Ja hem anat al gine i li hem sentit el cor!!! Super emocionant!!! Ja tenim ganes de saber si és nen o nena ?-) . És el nostre primer fill i tot és nou!!!

Ja m'he fet analisis de sang i amitjans de juliol anem a fer screening.

FPP: 28/01/2018
Clinica: Clinica de Barcelona
Edat mare: 28
Edat pare: 30

Estic molt contenta de poder compartir aquesta experiencia amb vosaltres!!! I seguir com les nostres panxones van creixent!!!

Pregunta: Us comenceu a posar crema a la panxa pel tema de les estries????

Una abraçada
beatricebcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dc. maig 11, 2016 7:07 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: beatricebcn » dg. juny 25, 2017 11:23 am

Benvinguda mimeva!!!!!! Tema cremas de moment em poso la hidratant de sempre i quan l'acabi començaré amb la nivea i oli d'atmetlla....crec que som unes quantes que probarem la nivea.... jejeje
Elentris.....vinga que la setmana ja quasi passa i veuràs que tot ok
Que be s'està avuí!!!!!!! Firmaría pk fos aixi total l'estiu!!!!!!
Fa uns dies que apenes tinc marejos, de tant en tant, pero no les 24h....a veré si seguim aixi!!!!!
Com aneu vosaltres????

10s
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: laiatous » dg. juny 25, 2017 12:51 pm

Benvinguda mileva!!!!! Moltes felicitats!!! Jo ja je comprat la nivea i l'oli!! Consell tret d'aqui mateix i molt be!!!
Elantris, passara la setmana rapid!! Anira tot moolt be!!! Jo pateixo continuament pero intento distreurem amb tot el que puc.
Ara estic de 9.3 i tambe man passat els marejos pero tinc una sooon!!!!!
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: NaturaLeia » dg. juny 25, 2017 2:33 pm

Benvinguda mimeva! Jo estic igual però amb tema feina perquè pel meu treball segurament hauré de continuar fent jornada completa (igual que el meu home) i deixar el nen/a tot el dia a la guarderia amb només 4 mesos sap molt de greu.... Haurem de mirar a quines opcions podem optar amb els sogres.

Junno moltes gràcies per la informació sobre el test prenatal no invasiu, al final em faré un més bàsic perquè la diferència amb el premium és que no inclou 4 malalties minoritàries ni anomalies en cas que hagis tingut abortaments previs (no és el meu cas)

Tema símptomes sí que aquesta setmana ha estat una miiiiica millor però la millora va a pas de tortuga....encara m'he de passar tot el matí al llit i la tarda al sofà....en fin, ara ja estic a la setmana 12 així que espero que quedi res perquè la millora es noti de veritat :)
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dl. juny 26, 2017 6:32 am

Benvinguda mimeva!!

NaturaLeia, ui si ja estàs a la 12 vol dir que d'aquí res ja estaras com nova, ja ho veuràs!

Laia jo també només faria que dormir tooooot el dia...això d'haver d'anar a treballar és un engorro! :(

Beatrice, suposo que ete refereixes així sense tanta calor no? Perquè no s'aguanta tu!! :content:

Totes heu fet l'analítica del primer trimestre? Jo fins dijous no tinc hora amb el gine, i clar, suposo que no me la farà pas fins dissabte, així que no sé, suposo que servirà igual, sempre me la feien fer sobre la setmana 8-9
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
pesolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. maig 06, 2014 5:34 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: pesolina » dl. juny 26, 2017 7:23 am

Bon dia guapes!
Us he anat llegint però fins ara no m'he atrevit a entrar. Al febrer vaig tenir un avort i estava al foro de setembre i aquesta vegada estava (i estic cagada). Fins fa poc m'he trobat bastant malament als vespres (durant el dia tot bé), no podia ni entrar a la cuina i només estava bé estirada, però des de fa 4 dies que em trobo perfecte, i això em va fer còrrer a la ginecòloga pq em feia por que m'hagués tornat a passar. Però res, que tot va bé i vam veure que es bellugava molt! Demà tinc la eco de les 12 setmanes.
Tinc un nen de 2'5 anys i això fa que no tingui gaire temps per pensar amb el/la de la panxa.

Ara intentaré seguir-vos més!


DDP: 11/01/18
Edat mare i pare 34
Fills: un nen de 2'5 anys
Suposo que el tornaré a tenir a la clinica del pilar

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::