*** Mares i pares gener 2018 ***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
llunabretona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: llunabretona » dl. juny 26, 2017 9:18 am

Bon dia noies!!

Benvingudes Sim2017, Mimeva i Pesolina!!! Jo ja us he actualitzat en la meva llista però en el fòrum us posarà la Junno a la primera pàgina del fòrum!

Pesolina encara ens trobarem a la Clínica del Pilar!!! jejejeje El primer també el vas tenir allà, entenc, com va anar l'experiència?

Elantris tranquil·la que segur que l'analítica no deu venir d'una setmana, i a la propera visita te la fa! Com portes la setmana? Ànims que segur que passa ràpid, si vas a treballar i et distreus!!

NaturaLeia com me'n alegro que estiguis una miiiiiiica millor!!! I ja a la setmana 12!! Això ja ho tens, ja veuràs que ara ja et trobaràs millor, segur!!

Laiatous com ho portes?? Jo també estic tot el dia patint per si tot està bé. Ahir fins i tot mirava per internet els dopplers aquests casolans per escoltar el cor... vosaltres us l'heu comprat o el comprareu?

Beatrice com vas?? Que bé que estiguis millor!!! Jo ja no tinc símptomes a part del mal de cap que dura un dia, i de tant en tant tinc dolor a les lumbars.

Mimeva caram que previsora!!! Jo de fet fins ara he intentat (de manera inconscient) no fer-me moltes il·lusions per si de cas, ahir vam començar a moure alguns mobles de l'habitació que serà pel bebè però poca cosa més, jo crec que fins que no passin les 12 setmanes no començarem a fer plans. Nosaltres a més és que tenim contractes temporals tots dos i del que segur tindrem quan neixi serà temps!! :')

Junno eres tu que tenies eco la setmana passada?? O era la June??

Modo Ego: Jo vaig tenir eco el dijous passat i anava nerviosíssima pensant en que tot anés bé, i sí, va ser una passada com se li veien ja les mans i els peus, i s'anava movent. Li vaig preguntar al gine si ho podíem començar a dir, perquè els hi volem dir als amics propers i ens va dir que sí, que pinta molt bé, que sempre hi han riscos però que de moment pinta tot molt bé! Em vaig quedar tranquil·la durant tres dies, ahir ja tornava a estar ratllada per si estava tot bé, jejejeje.
De l'analítica em va dir que tot estava bé, i no li va donar cap importància a la infecció d'orina, ni als mals de cap, que tinc exactament cada 15 dies i estic segura que són els partxes d'estrògens però no me'ls vol treure encara... quina murga tú!! Tenim visita la setmana que ve perquè serà la setmana 12 ja i suposo que farà això que dieu del triple scri...
Pel que dieu de les cremes, jo em poso la crema hidratant normal de moment.
Pel tema de les proves no invasives, nosaltres farem l'analítica normal, si ens sortís que té molt números de ser Down ja faríem l'altre prova.

11+1 (que fort, ni m'ho crec!!)

Una abraçada!! I bona setmana!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mami_tgn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. ago. 06, 2011 11:32 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mami_tgn » dl. juny 26, 2017 10:30 am

Hola maques !!!!
Us llegeixo pero no tinc gaire temps per escriure :-:) amb una nena hiperactiva a casa tot el día us podeu imaginar, quan va a dormir o está un ratet tranquila veient la tele només penso en dormir :-o00m

Beatrice que bé una setmana mes ! Que bé aquest fasolet que es fa tan gran >.-<:
Llunabretona ja quasi estàs a la.setmana 12 ! I la eco perfecta! >.-<:

Abril_86 la meva nena té 7 anys, ja es grandeta així que ho viu d'una manera molt especial, li ensenyem imatges de bebes dins la panxa, li anem explicant com va creixent setmana a setmana,,tots els canvis al meu cos.... Li encanta que li expliquem tot.

Abril i Mimi , positivisme a tope, que aquestos hematomes no us facin patir .

Sim2017 benvinguda !!!
Pesolina benvinguda!! I ànims bonica, que les persones que hem passat per un abortament ja sabem que es inevitable pensar i patir sempre. Aquesta vegada ens anirà bé ;-)

Naturaleia , nena que ja estás al 2 trimestre!!!!! :p-)

Mimeva jo també penso en els canvis quan arribi el bebé, segur ens passa a totes, es inevitable!
Jo penso ens els canvis que hi haurà a casa, en que hem de treure mobles per posar altres.... el bebé tot el dia cap amunt i avall per portar a la germana gran al cole.... El meu marit marxa a les 4:00 de la matinada a treballar i no torna fins les 14:30 , serà un caos els primers mesos :-D

Moltes vec que parleu de la llevadora, jo no l'he vist a la meva i no crec que la vegi fins al 3r trimestre, al menys així va ser amb la nena .... A la clínica és el ginecòleg el que s'encarrega de tot, de lo únic que no es a l'hora de fer les "correas" les ultimes setmanes, que llavors si.que veus a la llevadora i parles cada setmana amb ella, i ella mateixa es la que ve quan et poses de part.

En el tema simptomes crec que em tornaré boja un día d'aquestos si no.es que ja ho estic neujor:-) . continuo amb nausees, vòmits i malestar però ara també he agafat fàstics , igual em ve de gust per exemple una truita de patata per sopar, la faig amb totes les ganes...i quan la tinc a la taula abans de fer el primer mos em dona fàstic :ufs: i així amb quasi tot ! Espero que passi aviat tot això.

Una abraçada maques
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dawn
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:42 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Dawn » dl. juny 26, 2017 11:47 am

Noies quina activitat!

He estat out uns dies que he marxat fora en plan relax i m'han anat molt be.

En primer lloc benvingudes les noves incorporacions Sim2017, Mimeva i Pesolina el primer trimestre es el més complicat de portar per les pors, però ja casi estem!

Elantris: he pensat en tu aquests dies, estas apunt de passar el moment crític però ho faràs de carrer i aquest cigronet seguira bategant a tota pastilla! Queda ben poquet :love: :love: Per cert jo l'analitica me l'he fet avui a la setmana 11 així que cap problema.

Junno: Merci per tota la info, en principi nosaltres hem pensat que si el triple screening surt risc mitjà ens ho farem per quedar més tranquils, però si surt risc baix deixarem que la cosa segueixi el seu curs.

llunabretona: clar que si dona! tot està anant molt i molt be! Positivisme sobretot! Que be aquesta eco tan maca, poder veure com es mou i els seus bracets i cametes no te preu! Ja veuràs a la 12 >.-<:

mami: que maco tot el que esteu visquent amb la vostra nena, a aquestes edats son molt marasses i ho viuen molt intensament. Jo tinc una germana petita que ara fara 9 anys (si mira, el meu pare es va tornar a casar i ara som una modern family :***: ) i amb el primer embaràs en tenia 6 i ho va disfrutar tant! I amb aquest tambe! Avui m'ha dit que ja te pensats dos noms de nen i dos de nena :content:

Mimi: ànims amb aquest repos maca, es fotut però es ben normal un hematoma, tot sigui això, ara a descansar i a cuidar-te a tu i al petit :-()-)

NaturaLeia: ja queda poc per que marxin, poc a poc van a menys oi? a vegades triguen una mica més a marxar les nauseas però segur que son a punt d'anar a pastar z2:-)

He pogut personalitzar el que us he anat seguint però tot i així es ben difícil, som moltes!

Ego: Avui he tingut l'analítica del primer trimestre. Tot be. Divendres vaig anar a la visita després de la eco de la setmana anterior per confirmar DPP i finalment jo tenia raó, DPP: 13 de gener si voleu es pot canviar a la primera pagina. Em va a tornar a fer eco i el quist es va fent més petit, ja fa 6,4 cm! :b-))) :b-))) :b-))) , sembla que poc a poc tot va posant-se a lloc!
La setmana que ve tinc la eco de les 12 setmanes i la següent vista pels resultats del TS.

Ánims que queda ben poc per passar el 1r trimestre!


Per cert! A les Setembreres de 2014 teniem a la primera pàgina aquest esquema, es una xorrada però va super be per saber on som i on anem :-D
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: June87 » dl. juny 26, 2017 2:37 pm

Hola boniques!!

Com esteu? Com porteu la calorassa? He estat de vacances al camping amb els nens de desconnexió total aviam si puc personalitzar i posar-vos al dia.

Junno bonica moltes gràcies per tota la info :love: i per preguntar reina! El tema toxo el gine em va tranquilitzar molt! Em va dir que aquest 0.11 que sortia no te importància al ser tant poc i que no patis pels gats ja que porto molt de temps fent-ho i no mhaig de contagiar ara. Tenies eco la setmana pasada?

Abril_86 que maco el teu nen jeje Sels hi fara llarg l embaras! La meva nena pregunta cada dia i ja diu que queda molt per nadal! El meu nen passa una micona i no pregunta massa ni treu el tema.

Benvinguda Sim! Som un bon grup!

Mimi_3 no pateixis bonica tenir un hematoma es mes comú del que sembla. No et preocupis tu intenta estar tranquil.la bonica ja veuras com tot estara be :ok:

EnCamino deu ni do trobarse tant malament bonica! Com estas? Segueixen les nauseas? Cuasi acaba el primer trimestre anims!

NaturaLeia enhorabona per aquesta 3a eco bonica i per aquesta data tant bonica de reis :love: Espero que mica en mica estiguis millor ara amb el segon trimestre tot ha d anar mes be ja veuras!

Laiatous deu ni do quin ensurt bonica! Perdre liquid vols dir que tens molt fluxe liquid? Sort que vas poder veure que tot esta be i estar mes tranquil.la.

Benvinguda mimeva bonica! Aixo de preocuparse per tot es ben normal i a mesura que passin els mesos cada vegada mes. A mi em preocupa la logística amb tres nens, amb un petit que haurà d anar a remolc dels grans, amb l espai a casa, amb els horaris de feina... Ara es tot un patir però no patiu que de tot en sortirem >.-<:

Elantris ja quasi es dia 29! Ja veuras que be anira! Jo l anàlisi aquest cop lhe fet a les 11 setmanes però els altres varen ser sobre les 9 setmanes tambe.

Benvinguda pesolina! Enhorabona per aquesta eco i men alegro que ja estiguis millor bonica! Jo tampoc tinc gaire temps per pensar en el petit amb els grans que tot el dia em busquen :-o00m

Llunabretona enhorabona per la eco! Quina pasada quan li veus les manetes i els peus! Ja van semblant mes personetes i ens quedem mes tranquils. Ara ja tenen tot format i nomes els hi queda creixer sans i forts. Jo en principi tampoc em fare l analitica no invasiva.

Mami_tgn quina murga els fàstics i els sintomes! A mi amb la calor no em ve de gust casi res de menjar... Al vespre encara però al migdia puf costa. I el cansament tambe tinc una son tot el dia que tela. Ho acuso mes a la calor que a l embaras. El gine em va dir que ara la calor afecta mes perque tenim mes liquid i sang al nostre cos.

Dawn enhorabona per aquest quist que es va fent petitet! Mica en mica tot va anant be i desapareixerà! Ja queda menys per la eco i per acabar el primer trimestre :***:
Imatge

Imatge

Imatge
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: June87 » dl. juny 26, 2017 2:46 pm

Boniques ara faig modo ego sino em quedava massa llarg.

Dimecres vaig tenir la eco de 12 setmanes i quina emoció :love: Va poder venir el meu marit i ho va grabar perque els nens ho veiessin. Ja tenia forma de bebe i no de mongeta jeje es posava les mans a la carona amb els seus ditets i recolzava els peus a l uter i saltava >.-<: feia una gracia! Media 6 cm i em va avançar la data de part 5 dies al 30 de desembre! Si no us fa res us anire escrivint aqui i tambe a desembre. Es que em fa pena deixar-vos amb el grup tant maco que tenim >.-<: El plec nucal feia 1.3 mm ho sigui que molt be. Avui vaig a recollir el triple screnning que suposo que estara molt be.

Estic molt contenta de que tot vagi be! Ara a esperar a finals de juliol que tinc la següent visita que llarg. Espero anar trobant me millor i poder notarlo aviat.

Petonets boniques!
Imatge

Imatge

Imatge
pesolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. maig 06, 2014 5:34 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: pesolina » dl. juny 26, 2017 9:26 pm

Nenes! Pero quina activitat en un dia!

Ja no sé qui ho preguntava però sí, el primer el vaig tenir a la clinica del pilar i aquest suposo que tb. Vaig amb una gine per la mutua que aten allà els parts.

El nen no baixava i em van fer cesaria, pero tot bé. Després va veure que tenia una volta i pico d cordó i potser això no el deixava baixar.

Em van atendre molt bé i vam tenir sort que ens va tocar com una suite, pq la resta estaven totes plenes. Però no crec que ens toqui aquesta vegada, jeje.

Bona nit!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dt. juny 27, 2017 7:57 pm

Verge santa!! Jo amb tanta lletra no m'entero de res!! Jajajaj!! A veure si trobo un forat per a contestar-vos :P
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Junno » dc. juny 28, 2017 4:23 pm

10+3

Hola tribu! Com aneu? Ja veig que súper actives, deu ni do!

A les noves incorporacions, benvingudes i enhorabona per les panxus! Ara us actualitzaré al llistat de la página 1.

Elantris, com portes la setmana? Vinga, que ja esta a punt d’acabar i será tot un èxit! Quan tens eco de nou? Del tema de l’analítica, jo aniré demà a fer-me per una banda la del triple screening i també l’hemograma complet estàndar, on miren toxoplasmosis, ferro, RH... entre altres, així que crec que tenim marge per fer aquestes proves.

Apa June! Quina passada d’eco. no? En serio ja vau poder veure tants moviments…aix!!! :-)(-: Quines ganes i que guai! I Enhorabona pel resultat del plec nucal! Ole ole ole. I del tema toxo, m’alegro que el gine et tranquil•litzés.

Dawn, m’encarrego de fer el canvi de la DPP a la primera pàgina. I quina bona notícia el tema del quist! Genial!!! :ok: Ja ens explicaras que tal a la eco de les 12s, a veure si el teu cigronet et fa tantes festes com el de la June >.-<:

Mami_tgn, no m’estranya que no tingueu temps les que ja teniu criatures... si jo ja vaig zombi i només he de cuidar de mi mateixa... i sí que fan una miqueta de respecte la organització dels horaris al principi..però com dieu, ens en sortirem! Ànims amb el símptomes, ja no queda res per acabar el 1er trimestre! :p-)

Llunabretona, que bé la eco! M’alegro moltíssim que el gine us digués que tot estava perfecte. I t’entenc perfectament..jo també vaig patint.. Precisament, aquest cap de setmana vaig deixar la progesterona (havia de prendre-me-la fins la setmana 10) i se m’ha desinflat TOT, la panxa, el pit, les cames... i estic una mica ratllada perquè, tot i que em dic a mi mateixa que serà cosa de la progesterona, no paro de tenir por per si s’ha parat el cigronet...

Alguna que hagi deixat la progesterona lo ha passat el mateix?

Vinga NaturaLeia, que segur que ja has passat el pitjor del tema símptomes! I que vagin remetent és una noticia molt consoladora.

Laiatous, com va aquesta son? Per sort els marejos ja han marxat... A mi també m’està costant molt estar activa...entre la calor, la falta de cafeïna i l’embaràs...vaig arrossegant-me tot el dia. I del tema de l’ensurt del líquid, jo també hagués fet com tu i hagués anat cap a urgències. No val la pensa estar a casa patint. M’alegro molt que tot hagi quedat en una anècdota. >.-<:

Mimeva, a mi em passa com a tu..no paro de mirar i llegir coses..L’altre dia tb pensava tema llar d’infants, que si horaris, que si m’agafaria una excedència fins a setembre, que si, que si... i com de moment em diverteix, no penso frenar el meu “esperit previsor” si veig que començo a obsessionar-me.. aleshores sí que intentaré prendre-m’ho més “sobre la marxa”. Ja veurem :-)

I la resta noies, com aneu? Tenim ecos a la vista?

Modo ego: A part del que comentava de la meva “rallada” sobre tema símptomes i la progesterona... no tinc cap novetat... Només que toca espera 2 setmanetes mes fins a la pròxima eco i comença a fer-se llarg... la última eco va ser fa 15 dies.

Una molt forta abraçada! Estic encantada amb el grup que hem format. <:-)

PD: Per cert! Heu vist que ja esta creat el grup de “febrer 2018”. Sembla que no però el temps va passant... Quina ilu! :b-)))
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Junno » dc. juny 28, 2017 4:26 pm

M’oblidava. Dawn, no puc veure l’esquema al que et refereixes... em sembla que fins que no tingui 100 missatges emesos no podré veure adjunts... :ufs:
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dc. juny 28, 2017 8:30 pm

Dawn la taula aquesta mola molt!! Deixem-la a first page!

Junno jo vaig fent, tinc punxades i em fa estar una mica preocupada, però bueno, demà tenim hora al migdia i intentaré no pensar-hi massa...
Si l'espera per a la teva propera eco set està fent molt pesat prova d'anar al privat, a vegades és millor poder estar tranquil :) Ànims!!

Juneeeee i on són les fotoooosss??? Les tietes volem veure foto del petitó!
Que bonic veure com ja es mou, es tapa la cara, té peuets, manetes, ...aiiixxx quina ilu!!

Llunabretona, quina ilu tu també! Això d'arribar a les 12 ja és superar totas una gran barrera! A partir d'ara tot viento en popa! :)

Benvingudes a les noves!

Ego: Demà us explico a veure que tal. Espero que estigui tot bé, tot i que després de dos avorts just a aquesta setmana se'm està fent una mica difícil avui. I a més tinc punxades, que pensava que era perque feia dies que no anava al lavabo, però ja hi he aconseguit anar i segueixo igual :(
Creueu els dits per mi! ;)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dc. juny 28, 2017 8:32 pm

Ai mami, ara he llegit lo de la truitai a mi em passa el mateix molts cops!
L'altre dia amb un salmonet ben bo cuasi ho trec tots davant els de la feina, tot un espectacle jejejej!
Jo crec que el truc és fer coses que no facin molta olor jejeje!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
mimeva
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. juny 25, 2017 5:50 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: mimeva » dj. juny 29, 2017 4:20 am

Bon dia!!!

I ja estic desperta, el meu insomni és per parar boig >.-<: !!! No us passa que durant tot el dia esteu adormint-vos per les cantonades i quan us heu de posar a dormir us costa moltíssim i després us lleveu a hores intempestives? He llegit que és normal...

A mi també em passa he avorrit bastants menjar... el salmó ni veure'l, els ous i les truites tampoc, menjar que continguin all tampoc, hamburgueses tampoc, espàrrecs no, coliflor no i molts més :-:)

La pasta de dents no us fa fàstic?

Des de fa vàries setmanes m'estic prenent el cariban (1 al matí) just per disminuïr les nàusies i m'agradaria provar com em va sense ell. Alguna de vosaltres ho heu fet? :ufs:

Com van les ecos? Jo ja tinc ganes que sigui mitjans de juliol per fer screnning!!!

Un petonet guapes!!!

Mimeva
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dj. juny 29, 2017 6:35 am

No deixis el Cariban! a mi se'm va acabar la'altre dia i em pensava que em moria!

Avui tinc eco a les 15, us dic alguna cosa quan surti...
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Mimi_3
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 05, 2017 12:09 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Mimi_3 » dj. juny 29, 2017 7:00 am

Elantris! Ja ens explicaràs com ha anat, molta força que anirà genial! :***:
Jo estic amb vòmits diaris ja, quan us preneu el cariban vosaltres, abans o després d'esmorzar? És que abans em prenc la pastilla de la tiroides, el yodocefol i penso que tanta cosa... No sé!
Vaig anar a fer-me la eco setmanal i l'hematoma s'ha reduit una mica!
Una abraçada, boniques
Alguna també està amb vòmits? És q a mi no m'entra res...
Avatar de l’usuari
llunabretona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: llunabretona » dj. juny 29, 2017 9:11 am

11+4

Bon diaaaaaa!!

Elantriiiiiiis tota la meva força avui va per tu!!! Ja veuràs com tot estarà super mega bé i veuràs el teu cigronet moure's!!! :***: Ja veuràs que les punxades deuen ser normals!!!

Mimi ostres molts ànims amb aquests vòmits!!! És una bona murga!! Però que bé que l'hematoma hagi reduit!!! >.-<:

Mimeva caram amb aquest insomni!!!! Prova de fer ganxet o alguna cosa així relaxant, no sé... per donar-te alguna idea!!! A mi no em passa, jo només tinc molta pixera, i m'aixeco 3 o 4 vegades a la nit però torno a dormir de seguida.

Junno guapa, a mi encara no m'han tret la progesterona, però segur que és normal que sembli que et marxin símptomes, pensa que era un extra que duies, però si estàs molt ratllada truca a la teva gine i explica-li. Jo també em ratllaria, però segur que és normal. A mi la llevadora ja em va dir que tot el que duia d'extra d'hormones era el que em provocava més símptomes. Jo tinc palpitacions i em va dir que era de la progesterona.

Hostres June que fort lo del teu cigronet, que el veiéssiu saltar i tot jejejejeeje realment és una passada el que portem dins nostre!!!!

Pesolina era jo la que et preguntava lo de la clínica! És que el meu gine també fa allà els parts i com que no tinc referències de si és bona o no com a clínica de maternitat doncs volia saber la teva opinió. Sé que la van renovar fa poc i poc més.

Dawn que bé que el quist sigui més petit!!! Poc a poc tot es va posant a lloc!!!! Anem quasi a la par, jo la setmana que ve també tinc l'eco de les 12 setmanes!!

I la resta que tal aneu???

Petoneeeeets :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dj. juny 29, 2017 4:54 pm

Noies ja hem vist el petitó!
Està tot bé en principi, a excepció d'un petit hematoma i l'úter tirat endarrera, però pinta molt millor.
M'he hagut de comprar un tensiòmetre per controlar-me la presió que la tinc una mica alta i no li ha agradat gens ni mica al gine, però bueno diu que amb medicació es podria controlar.
En fi, ara esperar a la setmana 12 ;)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: laiatous » dv. juny 30, 2017 6:41 am

Holaaa!!!! no escric massa perque vaig una mica perduda, mu mirare amb calma que aqui hi ha molta activitat!!!
Que be Elantris!!!! me n'alegro mooolt!!!! Un pas mes!!!! molt be!!!
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Galey » dv. juny 30, 2017 10:51 am

No te imaginas cuánto me alegro >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Esta vez irá bien ! Voy a irte siguiendo de cerquita je je je je ánimo chiquitín!,,

Elantris ha escrit:Noies ja hem vist el petitó!
Està tot bé en principi, a excepció d'un petit hematoma i l'úter tirat endarrera, però pinta molt millor.
M'he hagut de comprar un tensiòmetre per controlar-me la presió que la tinc una mica alta i no li ha agradat gens ni mica al gine, però bueno diu que amb medicació es podria controlar.
En fi, ara esperar a la setmana 12 ;)
beatricebcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dc. maig 11, 2016 7:07 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: beatricebcn » dv. juny 30, 2017 4:43 pm

Ufffff.....he posar-me al día, quants missatjes!!!!!!
Elentris m'alegro molt k tot estigui be!!!!!
Aquest finde em poso al día amb tomes.
Un petó a totes!!!!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: *** Mares i pares gener 2018 ***

EntradaAutor: Elantris » dv. juny 30, 2017 5:05 pm

Galey ha escrit:No te imaginas cuánto me alegro >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Esta vez irá bien ! Voy a irte siguiendo de cerquita je je je je ánimo chiquitín!,,


Aiiisssss Arcoooo que me haces lllorar!!
Muchas gracias guapi!!

Y he leído que vosotros lo paráis hasta diciembre? Espero que sea por algo bueno, sino ya sabes, aquí estamos para lo que sea.

Millones de besotes a los 3! :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::